Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Saabich
05. Mar 2014, 00:02 #321

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 1986

Braucu ar: WC numurzīmēm


04 Mar 2014, 23:59:03 edzhaans rakstīja:
Ir pārāk daudzi faktori, kas ietekmē patēriņu. Piemēram, ieliekat tādam sūda 316 garāku difu, lai 5tajā varētu braukt ap 2k apgriezienu. Pret vēju gan neies, un no vietas uzsākt būs grūti. Toties rītu maz, ja nebūtu patstāvīgi jādod ručkā. Tādi krīzes varianti ir dzirdēti.


ja naudas nav tad arī liksies 6luz100km gāzes daudz ēd !
Offline
edzhaans
05. Mar 2014, 00:05 #322

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


05 Mar 2014, 00:02:17 uldens1 rakstīja:

04 Mar 2014, 23:59:03 edzhaans rakstīja:
Ir pārāk daudzi faktori, kas ietekmē patēriņu. Piemēram, ieliekat tādam sūda 316 garāku difu, lai 5tajā varētu braukt ap 2k apgriezienu. Pret vēju gan neies, un no vietas uzsākt būs grūti. Toties rītu maz, ja nebūtu patstāvīgi jādod ručkā. Tādi krīzes varianti ir dzirdēti.
redz tu nemaz nesaproti ka tas motors darbojas,tapec raksti šadas muļķibas.Ar šadu komplektu tu panaktu krietni lielaku pateriņu

Labi, izskaidro, kā tad šis darbojas. Gribu dzirdēt ar nepacietību. īsāki difi iegūst lielākus agriezienus, garāki mazākus, ar īsākiem difiem ir lielāks patēriņš. Tjipa motors ir tik sarežģīta lieta, ka te loģika nedarbojas ?
Offline
Locis
05. Mar 2014, 00:10 #323

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


04 Mar 2014, 23:03:09 koni4jo rakstīja:

04 Mar 2014, 23:01:32 Saabich rakstīja:

04 Mar 2014, 23:00:07 karlsonss rakstīja:
Blin nesaprotama logjika. Pirkt jaunu auto privaataam vajadziibaam.... Nafigam.

Fan tev taa fabija uz priekshu kust, kad AC ierubii?


Ja nauda ir kapēc gan ne?


+1, bet, ja pērk ekonomijai

nu laika ekonomija.
Ja teiksim 120k vari bribi nokapat,pamainot tik klucus un apkopes,tad nafig nee? Tas tomer ari ir komforts,ka nelec aaraa vecumaa un nolietojuma kaites..
Offline
Driver
05. Mar 2014, 00:13 #324

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Man e38 laikam sabojajas, sodien to pec ziemas guljas pamodinaju, pielaidu, uzsildiju, utt.
Aizbraucu lidz comakam un videjais stav uz 35.7
Ko nu iesakt

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
uldens1
05. Mar 2014, 00:15 #325

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


05 Mar 2014, 00:05:31 edzhaans rakstīja:

05 Mar 2014, 00:02:17 uldens1 rakstīja:

04 Mar 2014, 23:59:03 edzhaans rakstīja:
Ir pārāk daudzi faktori, kas ietekmē patēriņu. Piemēram, ieliekat tādam sūda 316 garāku difu, lai 5tajā varētu braukt ap 2k apgriezienu. Pret vēju gan neies, un no vietas uzsākt būs grūti. Toties rītu maz, ja nebūtu patstāvīgi jādod ručkā. Tādi krīzes varianti ir dzirdēti.
redz tu nemaz nesaproti ka tas motors darbojas,tapec raksti šadas muļķibas.Ar šadu komplektu tu panaktu krietni lielaku pateriņu

Labi, izskaidro, kā tad šis darbojas. Gribu dzirdēt ar nepacietību. īsāki difi iegūst lielākus agriezienus, garāki mazākus, ar īsākiem difiem ir lielāks patēriņš. Tjipa motors ir tik sarežģīta lieta, ka te loģika nedarbojas ?
tu gribi lai te uzrakstu un izskaidroju to kas ir rakstits biezā grāmatā
Bet apmeram ir ta ka videjā kruizešanas atruma ir kaut kads efektigais virzuļa atrums attieciba pret sadegšanas atrumu un vel visadi faktori.Lasi un sapratisi kapec videjas kubaturas motori kruizešanas atruma ir ap 3000rpm
Offline
Saabich
05. Mar 2014, 00:16 #326

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 1986

Braucu ar: WC numurzīmēm


05 Mar 2014, 00:13:17 Driver rakstīja:
Man e38 laikam sabojajas, sodien to pec ziemas guljas pamodinaju, pielaidu, uzsildiju, utt.
Aizbraucu lidz comakam un videjais stav uz 35.7
Ko nu iesakt


Tiec vaļā no tās rīmas, ņem reno/dacia utt būs 4litri un nebūs bēdas
Offline
Driver
05. Mar 2014, 00:17 #327

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


04 Mar 2014, 23:11:00 Saabich rakstīja:

04 Mar 2014, 23:04:48 karlsonss rakstīja:
Nu bla ja ir nauda tad fabiju bez motora tocc nepeerk....


Kādreiz skolā mācīja to.....
karlson 9. klašu izglītība??
Ka te uzjautrinies? nafig pensionārs nepērk 2003g e39 m-pack, bet popērk jaunu dacia duster?

Tapec, ka tas ir vecs hers-perduns, nevis normala powerista vecfaaters!
Ja es pensijas vecuma sakshu pirkt dusterim lidzigus meslus, tad taa briza poweristi vares man zupaa par to pa kluso bert gultnju lodites, zem matracha sabazt sadalenes un kurpes pieliet ar atrabotku...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Locis
05. Mar 2014, 00:19 #328

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


04 Mar 2014, 23:43:09 edzhaans rakstīja:
Otstavitj! Stāsti par neiznīcināmo AEL 2.5 iekš Volvo un C4 virsbūves, 5 l cieti. 110 km/h
Edit:čipots jepta

bija agrak gimene tads cipots tomats.
Vienreiz pameriju ar pilnas bakas metodi. dobele-riga-dobele. Soseja 120 kruiza,Riigaa pedal to metal,rezultata 6,7 videjais. vairak tikai senes varetu dabut.
Offline
Saabich
05. Mar 2014, 00:24 #329

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 1986

Braucu ar: WC numurzīmēm


05 Mar 2014, 00:19:19 Locis rakstīja:

04 Mar 2014, 23:43:09 edzhaans rakstīja:
Otstavitj! Stāsti par neiznīcināmo AEL 2.5 iekš Volvo un C4 virsbūves, 5 l cieti. 110 km/h
Edit:čipots jepta

bija agrak gimene tads cipots tomats.
Vienreiz pameriju ar pilnas bakas metodi. dobele-riga-dobele. Soseja 120 kruiza,Riigaa pedal to metal,rezultata 6,7 videjais. vairak tikai senes varetu dabut.


Tur jau tā starpība viņam standarts, Tev čipots bij Tiem zs tā degviela jāsadedzina, fizika ibio
Offline
JZ
05. Mar 2014, 00:24 #330

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

atveru palasīt kaut ko jaunu 100k auto topikā, a te pa motoriem, sadegšanu, e38, e39, pensionāriem un pusmūža volgām...

edit: piemirsu

[ Šo ziņu laboja JZ, 05 Mar 2014, 00:25:31 ]

Offline
Locis
05. Mar 2014, 00:27 #331

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


05 Mar 2014, 00:24:45 Saabich rakstīja:

05 Mar 2014, 00:19:19 Locis rakstīja:

04 Mar 2014, 23:43:09 edzhaans rakstīja:
Otstavitj! Stāsti par neiznīcināmo AEL 2.5 iekš Volvo un C4 virsbūves, 5 l cieti. 110 km/h
Edit:čipots jepta

bija agrak gimene tads cipots tomats.
Vienreiz pameriju ar pilnas bakas metodi. dobele-riga-dobele. Soseja 120 kruiza,Riigaa pedal to metal,rezultata 6,7 videjais. vairak tikai senes varetu dabut.


Tur jau tā starpība viņam standarts, Tev čipots bij Tiem zs tā degviela jāsadedzina, fizika ibio

nee,nu es ticu,ka manual 110km/h eed 5l.
Man jau tie pasi 6,7 likas maz.
Offline
edzhaans
05. Mar 2014, 00:28 #332

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Ai, za*baļi, pasauciet, kad topiks būs 0-500 000.
Offline
Saabich
05. Mar 2014, 00:31 #333

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 1986

Braucu ar: WC numurzīmēm


05 Mar 2014, 00:28:48 edzhaans rakstīja:
Ai, za*baļi, pasauciet, kad topiks būs 0-500 000.


Par ko kreņķējies? 80% 3-5 gadīgiem dīzeļiem ir tāds noskrējiens
Offline
Driver
05. Mar 2014, 00:33 #334

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


05 Mar 2014, 00:28:48 edzhaans rakstīja:
Ai, za*baļi, pasauciet, kad topiks būs 0-500 000.


300-700, bet uz siltes kaa vienmer 170

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
uldens1
05. Mar 2014, 00:33 #335

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


05 Mar 2014, 00:31:26 Saabich rakstīja:

05 Mar 2014, 00:28:48 edzhaans rakstīja:
Ai, za*baļi, pasauciet, kad topiks būs 0-500 000.


Par ko kreņķējies? 80% 3-5 gadīgiem dīzeļiem ir tāds noskrējiens
nu ne tak,ja netici apskaties ss.lv,tur pat 20gadigiem ir 220tk tikai
Offline
Saabich
05. Mar 2014, 00:35 #336

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 1986

Braucu ar: WC numurzīmēm


05 Mar 2014, 00:33:39 uldens1 rakstīja:

05 Mar 2014, 00:31:26 Saabich rakstīja:

05 Mar 2014, 00:28:48 edzhaans rakstīja:
Ai, za*baļi, pasauciet, kad topiks būs 0-500 000.


Par ko kreņķējies? 80% 3-5 gadīgiem dīzeļiem ir tāds noskrējiens
nu ne tak,ja netici apskaties ss.lv,tur pat 20gadigiem ir 220tk tikai


Offline
Driver
05. Mar 2014, 00:35 #337

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Es jums rit paradishu 96 gada bmw ar nepilniem 5kkm

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Locis
05. Mar 2014, 00:35 #338

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


17 Feb 2013, 19:18:20 Locis rakstīja:
ģimenē ir Citroen C-Crosser 2,2 HDI,160zs, no 2009. gada. Ja nu kāds nezin,tad praktiski tas pats,kas Outlander un 4006 Peugoet.
Tūlīt 100k,visas apskates pa nullēm.

Vienam logam pa kādu momentu sliede sačakārējās un tikko stabilizatora bukse aizmugurē sāka grabēt,tas arī viss.

Bija pāris reizes kaut kāda plastamas kaste pie izpūtēja sasista,kur šķidrums priekš cieto daļiņu dedzināšanas. Tā 600ls maksā,bet kasko sataisija,tagad jau dzelzs kaste bija uzlikta,vajadzētu būt ok.
Pārsvarā mamma braukā uz vietas,pa grantenēm,uz laukiem,bedrēm utt. Pāris reizes gadā tiek aizlaists uz Vāciju vai Slovākiju.
Man jau tas auto patīk,tāds žiperīgs,ļoti stabils uz oriģinālajiem 18'',galīgs vienritenis ar nav ,augstāks par vieglo. Hadenē daudz kur iegravēts Mitshubishi,pat alu diskos. Pēc izturības arī liekas,ka nav Citroens Mīnuss- haube pie lielāka ātruma nedaudz tirinās.

Citroen Outlander nu jau pari 120k,beidzot hadene pieteicas-viena maza peldosa buksite aizmugure,prieksejie arejie sarniri,kaa arii pirksti.
Aa,rockford fosgate audio pastiprinatajam 40 eur remonts.
p.s loti daudz lauku celi un ari lauki tiek apciemoti.

[ Šo ziņu laboja Locis, 05 Mar 2014, 00:39:14 ]

Offline
uldens1
05. Mar 2014, 00:36 #339

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


05 Mar 2014, 00:35:30 Locis rakstīja:

17 Feb 2013, 19:18:20 Locis rakstīja:
ģimenē ir Citroen C-Crosser 2,2 HDI,160zs, no 2009. gada. Ja nu kāds nezin,tad praktiski tas pats,kas Outlander un 4006 Peugoet.
Tūlīt 100k,visas apskates pa nullēm.

Vienam logam pa kādu momentu sliede sačakārējās un tikko stabilizatora bukse aizmugurē sāka grabēt,tas arī viss.

Bija pāris reizes kaut kāda plastamas kaste pie izpūtēja sasista,kur šķidrums priekš cieto daļiņu dedzināšanas. Tā 600ls maksā,bet kasko sataisija,tagad jau dzelzs kaste bija uzlikta,vajadzētu būt ok.
Pārsvarā mamma braukā uz vietas,pa grantenēm,uz laukiem,bedrēm utt. Pāris reizes gadā tiek aizlaists uz Vāciju vai Slovākiju.
Man jau tas auto patīk,tāds žiperīgs,ļoti stabils uz oriģinālajiem 18'',galīgs vienritenis ar nav ,augstāks par vieglo. Hadenē daudz kur iegravēts Mitshubishi,pat alu diskos. Pēc izturības arī liekas,ka nav Citroens Mīnuss- haube pie lielāka ātruma nedaudz tirinās.

Citroen Outlander nu jau pari 120k,beidzot hadene pieteicas-viena maza peldosa buksite aizmugure,prieksejie arejie sarniri,kaa arii pirksti.
driz japiesakas ari ratu gultņiem
Offline
marchelago
05. Mar 2014, 00:47 #340

Kopš: 01. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 31

Braucu ar: e34

Personīgā pieredze, VW Crafter 2.5d , 0-100 000 vel ir ok( ja paveicās), intervālā 150 000 -200 000 un vairāk dzīvo servisā nekā brauc,...ja nav garantijas tad labāk ka tāda nav
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo