Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 188 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
Taspac
14. Apr 2012, 12:09 #321

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

Vo shitas ir normaals
Offline
Arturiks
14. Apr 2012, 12:23 #322

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11


14 Apr 2012, 12:00:54 Taspac rakstīja:
Kaa nu kuram.

Man piem liekas ka ka normaals E39 saakas ap 6 - 7 EUR, bet tur protams ir M paka, alcantara, televizori un ttt, nerunaajot par teh staavokli.

Bet tas taa, man parasti patiik beidzamo gadu modelji ar feisliftu, tieshi taa pat kaa es labp[raataak brauktu ar labu E34 pa 2000 - 3000 LVL nekaaa ar kaut kaadu parastu E39, kuram nav nekaada skata, tikai izmaksas.

Bet tas protams ir tikai mans viedoklis, manliekas ka taa nedomaaju es vieniigais.

Bet ir atkal otra dalja domaajosho, kuriem gribas pirmo gadu lamatas, iepseejams ka izskataas daargaak nekaa maksaa, ka tikai lai buutuu utt un arii leeti var iepirkt.

E39 ir tas auto, kuram ar pirksanu viss tikai saakaas. Maksaa leeti jau bet remonti veeljoprojaam daargi un auto sarezgiits.

Bet kaadam jau ir jaaizpeerk taas pirmo gadu lamatas taa njemot..





Es nerunāju par 03 facelift ar m paku utt, bet par pēdējo gadu prefacelift,kuriem lika jau facelift salonu, kurs ir pilns priekš tā gada, kurš ir benzīns utt. Tādu var pa 2k ls dabūt ļoti labu, ja pameklē.

Labāk braukt ar tādu e39 ar komfortu utt, nevis kratīties ar nabagu e34.
Offline
audi_a4
14. Apr 2012, 12:24 #323

Kopš: 11. Feb 2012

Ziņojumi: 1179

Braucu ar: Shiirs garantee, pljek pljek un gatavs

Arturik, nosaucot shaja foruma e34 par nabagu mashinu, tu riskee ar savu dziiviibu
Offline
konussib
14. Apr 2012, 12:37 #324

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo


14 Apr 2012, 12:23:09 Arturiks rakstīja:
Es nerunāju par 03 facelift ar m paku utt, bet par pēdējo gadu prefacelift,kuriem lika jau facelift salonu, kurs ir pilns priekš tā gada, kurš ir benzīns utt. Tādu var pa 2k ls dabūt ļoti labu, ja pameklē.

Labāk braukt ar tādu e39 ar komfortu utt, nevis kratīties ar nabagu e34.


Nu tava domāšana ir diezgan skaidra - galvenais paķert vislētāko jauno modeli, lai izskatās, ka brauc ar ko dārgāku, nekā patiesi ir un pārdodot pēc pus gada netiek nauda pakāsta. Teiksim E60 nevar pirkt pa 15k EUR, jo lūk būs kāds, kurš brauks ar paša pirmā gada nopistu E60 pa 8k EUR. Tā vietā labāk ieķert E63, ja izdodas pa 16K EUR atrast, un lai visi domā, ka esi

Protams, ja gribi kādus pāris mēnešus, max gadu pabraukāt ar auto, nav jēga meklēt pašu labāko un pilnāko, jo tāpat ganjau pusgada laikā nekas nenobirs un ja nobirs, tad pārdos kādam tālāk, bet ja gribi ar auto braukt 2 - 5 gadus, tad ir prātīgi ieguldīt vairāk lai nopirktu labā stāvoklī un ar normālu aprīkojumu.

[ Šo ziņu laboja konussib, 14 Apr 2012, 12:38:15 ]

Offline
pecka
14. Apr 2012, 12:50 #325

Kopš: 08. Jun 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 136

Braucu ar: e39 uz ribalk

piedzērušos papagaiļu murgi!
un tas ka pirmsfeislifta e39 ir nodziti utt, tā ir nop*sta klišeja!
Offline
Arturiks
14. Apr 2012, 12:56 #326

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Konuss, nah jāpērk e34, ja vari paņemt nenodzītu e39? Nah pirkt e39, ja vari paņemt nenodzītu e60? Nah pirkt e60, ja vari paņemt nenodzītu e63?

Nu var jau paņemt protams e39 pa 12k eur ar 100k nobraukumu un domāt, ka tas bija labākais pirkums , bet es principā domāju, ka labāk paņemt pa 10 eur e60 ar lielo navi, beņķapsildi un vēl kkādiem sūdiem un braukt kā cilvēkam. Paku un diskus var vienmēr uzkarināt.

[ Šo ziņu laboja Arturiks, 14 Apr 2012, 12:58:00 ]

Offline
Taspac
14. Apr 2012, 13:00 #327

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

Nopisti jau visi vinji nav tikai tas ka nekaads prikols, auto jau forsh, bt teereet izmaksaas tik pat cik ar daudz poatiikamaaku E39 uz kopeejas bilances ir diivaini.

Bet nu es jau arii esmu drusku slims, jo piem ja es gribeetu E34 tad man vinjs arii izmaksaatu ap 5000 LVlv vismaz

Tas protams arii nav normalli ))
Offline
pecka
14. Apr 2012, 13:11 #328

Kopš: 08. Jun 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 136

Braucu ar: e39 uz ribalk

Tad es nesinu kādus auto jūs te visi pērkat, protams no e39 pirmsfeislifta modeļiem lielums ir nodzīteņi, nobraukumi kosmiskie, bet nu ja tiešām budžets ir tāds kāds ir, un auto grib atrast normālu, tad ir jareiķinās ar to ka dabūsi braukat pa visu LV vai aiz LV robežām meklēt normālu auto, kas protams nenotiek aizbraucu nopirku laimīgs, tas ir nopietns darbs braukat skatities meklēt, lai atrastu normālu!
tā tik ar jauniem auto ir: iegāju, samaksāju, nopirku, laimīgs!
Offline
Taspac
14. Apr 2012, 13:16 #329

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

Iespeejams ka mees te drusku paarspeeleejam bet taa iisi pa teemu:

Iepseejams ka dalja nav braukushi ar labu apriikot E34 530 vai 540, taapeec ka vink vinju vairs nav. Jo fantazeet var daudz bet tieshaam tie auto vairs nav.

Bet pabraucot ar labu E34 V8 vai ar normaalu E39 523/528 es nejutu nekaadu starpiibu, tik tas ka nav originaalie xenoni. Tanii pashaa laikaa pabraucot ar 2003 gada feislifotou M paku, likaas ka tas ir pilniigi cits auto, es pat teiktu ka vadamiiba ir kaa diena pret nakti, kur pirmajaa gadiijumaa auto jau ir paguris, ljengans utt. Tad es neredzu prikolu taadaa gruust naudu, tad jau labs E34 ir krienti interesantaaks un leetaaks izmaksaas, iznejmot dazhus mezglus.

Tas taa. Ja mna shodien jaapeerk ir bmw tad pat gruuti pateikt, laikam jua E39 ap 5 tukst EUR var skatiities pienjemot ka ieprieksheejais modelis vairs nav. 535 90 gada ar gaazi jau buutu tikai ziemai pa ezeru

Veel tad ir E36 , bet tas nu gan ir suuds
Offline
Arturiks
14. Apr 2012, 13:16 #330

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Principā jau tas vienmēr ir divos variantos izsakāms.

1)Nopērc lēti, sataisi un viss kopā saskaitās.
2)Nopērc pa dārgo, viss gerai un tikai brauc.

Nesaprotu, ko visi te ir kkādu čīkstuli ieslēguši. KAtrs pērk ko grib. Es vnk iekomentēju, lai nomierinātu 2007 gadā aizķērušos kosmonautus, kuri domā, ka pa 2k ls e39 ir sūdi...
Offline
Danis_e36
14. Apr 2012, 13:32 #331

Kopš: 02. Apr 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1310

Braucu ar: OPC

runājot par e39, varbūt kādam gribas Swadoulain
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/520/fmnel.html
Offline
konussib
14. Apr 2012, 13:51 #332

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo


14 Apr 2012, 13:16:40 Arturiks rakstīja:
Principā jau tas vienmēr ir divos variantos izsakāms.

1)Nopērc lēti, sataisi un viss kopā saskaitās.
2)Nopērc pa dārgo, viss gerai un tikai brauc.



... un tad ir tavi izteicieni, ka labāk braukt ar tādu e39 ar komfortu utt, nevis kratīties ar nabagu e34...

Offline
Taspac
14. Apr 2012, 14:05 #333

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

Nabags galiigi nolociits
Offline
restar79
14. Apr 2012, 14:10 #334

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 2867

Braucu ar: Amandas apartamenti Kuldīga. Ford sierra coupe

1)Nopērc lēti, sataisi un viss kopā saskaitās.

http://www.streetfire.net/video/wheeler-dealers...uring_636891.htm
sie dzeki ta dara
Offline
9999
14. Apr 2012, 14:15 #335

Kopš: 18. Mar 2012

Ziņojumi: 844

Braucu ar: sixfourtyfizza

Piekriitu par atskiriibu ,jo pats braucu ar 03 gada e39 un iekapjot 97gada e39 pa 2kls ,protams ir atskiriiba -bet runa jau gaja pa to ,ka ja labi grib pa 2kls ari var atrast laadziigu variantu
Offline
Mafiozum
14. Apr 2012, 14:42 #336

Kopš: 02. Feb 2011

Ziņojumi: 657

Braucu ar:

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/ffhci.html
Kā tad galu galā ir ar tiem 2.5tdi? Kāds vsp būtu ieteikums, līdz 5k Ls, autiņu skarbiem darba apstākļiem, kurš nelūztu un to izturētu, tātad 24h neizslēdzot motoru, kas ietu vēlams līdz 170 un būtu daudz maz komfortabls, nu ļoti labi ja arī ekonomisks?
Offline
konussib
14. Apr 2012, 14:46 #337

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo


14 Apr 2012, 14:42:26 Mafiozum rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/ffhci.html
Kā tad galu galā ir ar tiem 2.5tdi? Kāds vsp būtu ieteikums, līdz 5k Ls, autiņu skarbiem darba apstākļiem, kurš nelūztu un to izturētu, tātad 24h neizslēdzot motoru, kas ietu vēlams līdz 170 un būtu daudz maz komfortabls, nu ļoti labi ja arī ekonomisks?


Smuks jau tas auto izskatās, bet par to V6 2.5 TDI ir tādi briesmu stāsti dzirdēti, ka liekas, ka par TDS'u trakāks viņš ir.

Jāņem vai nu pirmās paaudzes A6, ar 5-cil TDI, vai Volvo S/V70 pirmās paaudzes ar to pašu 2.5TDI 5cil. Diezgan ekonomiski, izturīgi un daudz vietas...

[ Šo ziņu laboja konussib, 14 Apr 2012, 14:47:56 ]

Offline
Arturiks
14. Apr 2012, 14:49 #338

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11


14 Apr 2012, 14:10:33 restar79 rakstīja:
1)Nopērc lēti, sataisi un viss kopā saskaitās.

http://www.streetfire.net/video/wheeler-dealers...uring_636891.htm
sie dzeki ta dara

Nu šie jau pārspēj visu man liekas. Nopērk e30 touringu, saliek pilnīgi nevajadzīgas jaunas detaļas, nopišās un nopelna 100 mārciņas. Way to go business.
Offline
Mafiozum
14. Apr 2012, 14:50 #339

Kopš: 02. Feb 2011

Ziņojumi: 657

Braucu ar:

Nu tieši par to iet runa, man arī teica, lai eju ar gabalu, bet kas tur tik slikts, dzirdēts arī brauc bēdu nezinādams, tāpēc arī pieļauju domu par 1.9tdi, bet jauda pieklibo!
Offline
Arturiks
14. Apr 2012, 14:50 #340

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Kkkas kko teica, ka no kkāda gada tie 2.5 tdi uzlabojās atkal. Tikai neatceros no kāda.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo