Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 212 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: Par un ap 3. sēriju F30

AutorsZiņojums
terausneruse
12. Feb 2018, 10:01 #321

Kopš: 23. Sep 2017

Ziņojumi: 224

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤

Nu gandrīz DRL ir dienas gaismas nevis Tuneļa, ko ieslēdz sensors, domājot, ka paliek tumšs kad ieslēdz jau sensors, tad tiek viss panelis ieslēgts...jo uznākusi tumsa pēc sensora domām
Ja ir aktivizētas DRL, tad gaišā dienas laikā degs visas gaismas,kas ir uzkodētas autiņa degungalā...bet ne panelis ar stūri un visām pārējām durvju logu pogām (izņemot spidiķi, ja tas atsevišķi uzkodēts) un, ja ir A pozīcija uzlikta, tad līdz ko esi ēnā stpirā vai kas cits notiek, tad jā! Ieslēgsies standarta tuvās kā nakts gaismas.

[ Šo ziņu laboja terausneruse, 12 Feb 2018, 10:02:44 ]

Offline
sys9291
12. Feb 2018, 11:33 #322

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

nu sorry biku ne tā izteicos...
Offline
aigarsprei
12. Feb 2018, 13:01 #323

Kopš: 09. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 38

Braucu ar: F31

auto (f31 318d) nobraucis 250k km, ķēde lkam nav mainīta, bet arī nav nekādu trokšņu. Mainīt vai nemainīt? Vai var kkā diagnosticēt ķēdes stāvokli?
Offline
protams
12. Feb 2018, 13:16 #324

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben


12 Feb 2018, 09:47:39 @sys9291 rakstīja:
DLR ieslēdzas no lietus sensora - ja stikls viņa rajonā ir netīrs vai noledojis tad iespējamas šādas parādības. - principā neķeram kreņķi...
Kas attiecas par dzinēja temperatūru - ja tā būtu par zemu - jau sen būtu problēmas ar DPF, jo tā reģenerācija ir iespējama tikai tad, kad dzinējs sasniedz 80 grādus...(+ bākā vismaz 15l un kustības ātrums vismaz 50km/h)

Tie 50km/h tiršana, pilsētā mierīgi viss darbojas uz vietas stāvot

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
RSAWorkshop
12. Feb 2018, 13:19 #325

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


12 Feb 2018, 13:01:12 @aigarsprei rakstīja:
auto (f31 318d) nobraucis 250k km, ķēde lkam nav mainīta, bet arī nav nekādu trokšņu. Mainīt vai nemainīt? Vai var kkā diagnosticēt ķēdes stāvokli?

Mauc tikai Kad jau plīsīs, tad garām nepalaidīsi to momentu
Jā, maini, protams maini, tas būs daudz drošāk, nekā zīlēt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
protams
12. Feb 2018, 13:19 #326

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben


12 Feb 2018, 13:01:12 @aigarsprei rakstīja:
auto (f31 318d) nobraucis 250k km, ķēde lkam nav mainīta, bet arī nav nekādu trokšņu. Mainīt vai nemainīt? Vai var kkā diagnosticēt ķēdes stāvokli?

Motors N47 vai B47?


-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
aigarsprei
12. Feb 2018, 13:24 #327

Kopš: 09. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 38

Braucu ar: F31

2013 gads, N47T
Offline
protams
12. Feb 2018, 13:42 #328

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben


12 Feb 2018, 13:24:02 @aigarsprei rakstīja:
2013 gads, N47T

Tad drošības pēc maini.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
aigarsprei
12. Feb 2018, 14:45 #329

Kopš: 09. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 38

Braucu ar: F31


12 Feb 2018, 13:42:14 @protams rakstīja:

12 Feb 2018, 13:24:02 @aigarsprei rakstīja:
2013 gads, N47T

Tad drošības pēc maini.


Skaidrs. Jāpameklē kāds serviss. (Wess cena biku kožās)
Offline
sys9291
12. Feb 2018, 16:22 #330

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


12 Feb 2018, 13:16:06 @protams rakstīja:

12 Feb 2018, 09:47:39 @sys9291 rakstīja:
DLR ieslēdzas no lietus sensora - ja stikls viņa rajonā ir netīrs vai noledojis tad iespējamas šādas parādības. - principā neķeram kreņķi...
Kas attiecas par dzinēja temperatūru - ja tā būtu par zemu - jau sen būtu problēmas ar DPF, jo tā reģenerācija ir iespējama tikai tad, kad dzinējs sasniedz 80 grādus...(+ bākā vismaz 15l un kustības ātrums vismaz 50km/h)

Tie 50km/h tiršana, pilsētā mierīgi viss darbojas uz vietas stāvot

tiršana ne tiršana - bet vismaz iekš ISTA tā stāv rakstīts... un uz vietas stāvot nav nācies redzēt 600 grādu temperatūru pirms DPF...
Offline
N53series
12. Feb 2018, 16:31 #331

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


12 Feb 2018, 16:22:28 @sys9291 rakstīja:

12 Feb 2018, 13:16:06 @protams rakstīja:

12 Feb 2018, 09:47:39 @sys9291 rakstīja:
DLR ieslēdzas no lietus sensora - ja stikls viņa rajonā ir netīrs vai noledojis tad iespējamas šādas parādības. - principā neķeram kreņķi...
Kas attiecas par dzinēja temperatūru - ja tā būtu par zemu - jau sen būtu problēmas ar DPF, jo tā reģenerācija ir iespējama tikai tad, kad dzinējs sasniedz 80 grādus...(+ bākā vismaz 15l un kustības ātrums vismaz 50km/h)

Tie 50km/h tiršana, pilsētā mierīgi viss darbojas uz vietas stāvot

tiršana ne tiršana - bet vismaz iekš ISTA tā stāv rakstīts... un uz vietas stāvot nav nācies redzēt 600 grādu temperatūru pirms DPF...


+101. kaada regjeneraacija pie taadas [nekaadas] pluusmas [un t arii nevar dabuut - tad pie bloka ir jaabuut liidz sarkankveelei uzkarseetai]..
Offline
protams
12. Feb 2018, 17:27 #332

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben

Man neinteresē kas ir ISTA u.c. kuista, es atbildu par to (atkal) kas reāli notiek ar tiem auto ko braucu, gan F10 gan rAudi A6 reģēnerācija slēdzas pilsētā pat pie vidēja km/h 21.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
N53series
12. Feb 2018, 17:50 #333

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


12 Feb 2018, 17:27:41 @protams rakstīja:
Man neinteresē kas ir ISTA u.c. kuista, es atbildu par to (atkal) kas reāli notiek ar tiem auto ko braucu, gan F10 gan rAudi A6 reģēnerācija slēdzas pilsētā pat pie vidēja km/h 21.


kaa tu zini, ka iesleedzas regjeneraacija? KAA? jo ne ISTA, ne hujista tev nje ukaz..
Offline
smudo
12. Feb 2018, 19:40 #334

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Varbūt ir dažādas DPF versijas (jaunāka un vecāka) un attiecīgi ar dažādiem algoritmiem? Man ir pieredze ar WAG ar SCR sistēmu - reģenerāciju var pamanīt pēc tahometra (tukšgaitā pie silta dzinēja klāt aptuveni 50 rpm). Ja DPF reģenerācija tiek pārtraukta noslāpējot dzinēju, tad nākamo reizi piestartējot dzinēju, tā tiks sākta jau pēc pāris nobrauktām minūtēm, kad dzinēja dzeses temperatūra vēl nebūs pat virs 50 grādiem un arī stāvot uz vietas. Parasti process noslēdzas nobraucot kādus 10km (protams, distance atkarīga no braukšanas ātruma). To var pamanīt tikai pilsētā - braucot ārpus pilsētas tas process vadītājam nav pamanāms. Karstums procesā ir liels - piespiedu kārtā pārtraucot DPF reģenerāciju, ventilators (iespējams, ka arī ūdens sūknis) strādā vismaz vēl kādas 5 minūtes. Pieņemu, ka SCR gadījumā viņi var neitralizēt lielāko daļu NOx, kas rodas šādā procesā, tādēļ arī nav jābūt tam ātrumam virs 50 km/h?
Offline
N53series
12. Feb 2018, 21:01 #335

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

Pag,pag. Viena lieta ir nox filtra regjeneraacija,ja ir trap filtrs,otra - dpf regjeneraacija!
Tas ir kaut kas pavisam cits!!!
Offline
smudo
12. Feb 2018, 21:41 #336

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


12 Feb 2018, 21:01:38 @N53series rakstīja:
Pag,pag. Viena lieta ir nox filtra regjeneraacija,ja ir trap filtrs,otra - dpf regjeneraacija!
Tas ir kaut kas pavisam cits!!!


Iespējams, ka Tev taisnība - man gan uz ātro izdodas atrast tikai vecu WAG video, saskaņā ar kuru sākumā ir katalizators (kurā tiek veikta izplūdes gāzu oksidācija, bet kurš neaiztur kvēpus), tad seko DPF, kurš tiek reģenerēts, lai attīrītu no kvēpiem un tad seko SCR katalizators, kurā oksidētās gāzes savienojas ar adBlue un pārtop slāpeklī un ūdenī (vismaz lielākā daļa). Saskaņā ar šo shēmu, reģenerācijas notiek tikai DPF filtram, bet varbūt BMW (vai jaunākiem dīzeļiem) ir savādāk - nestrīdos, Tev ir vairāk zināšanu šajā jomā Šis konkrēti ir Tuaregiem uz Q7, kuri jau 2009. gadā jau izpildīja EURO6 prasības (kuras stājās spēkā tikai 2014. gadā). Komercauto SCR sistēmas liek jau krietni senāk.

https://www.youtube.com/watch?v=bgusjGRP3XQ

[ Šo ziņu laboja smudo, 12 Feb 2018, 21:42:20 ]

Offline
N53series
12. Feb 2018, 21:49 #337

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

nu jaa, ir varianti, kur nox gaazh lejaa ar adBlue, ir ar trap filtru.
peedeejaa gadiijumaa - ir regjeneraacijas n DPF filtra tiiriishanas - taas ir pilnigi atskjiriigas procduuras

taapat kaa regjeneraacijas un desulfateeshanas Stratified benziniem.
Offline
protams
12. Feb 2018, 22:17 #338

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben


12 Feb 2018, 17:50:31 @N53series rakstīja:

12 Feb 2018, 17:27:41 @protams rakstīja:
Man neinteresē kas ir ISTA u.c. kuista, es atbildu par to (atkal) kas reāli notiek ar tiem auto ko braucu, gan F10 gan rAudi A6 reģēnerācija slēdzas pilsētā pat pie vidēja km/h 21.


kaa tu zini, ka iesleedzas regjeneraacija? KAA? jo ne ISTA, ne hujista tev nje ukaz..

Tiksi kādreiz pie dīzeļa arī sapratīsi.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
N53series
13. Feb 2018, 00:20 #339

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


12 Feb 2018, 22:17:30 @protams rakstīja:

12 Feb 2018, 17:50:31 @N53series rakstīja:

12 Feb 2018, 17:27:41 @protams rakstīja:
Man neinteresē kas ir ISTA u.c. kuista, es atbildu par to (atkal) kas reāli notiek ar tiem auto ko braucu, gan F10 gan rAudi A6 reģēnerācija slēdzas pilsētā pat pie vidēja km/h 21.


kaa tu zini, ka iesleedzas regjeneraacija? KAA? jo ne ISTA, ne hujista tev nje ukaz..

Tiksi kādreiz pie dīzeļa arī sapratīsi.


Paldies par profesionaalo komunikaaciju. Tu tieshaam esi zinosh shajaa jautaajumaa.
Offline
janisdaubergs
13. Feb 2018, 08:33 #340

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 409

Braucu ar: E46 m54b30 cabrio

Opelim (Astra J) reģenerāciju juta pēc smakas un manīja pēc apgriezienu celšanās. Tā notika arī sastrēgumos.
E90 M47 to juta pēc smakas, baigo apgriezienu celšanos manīt nevarēja arī nebija jābūt obligātai kustībai.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo