Online

Pašreiz BMWPower skatās 236 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
Schutzstaffel
19. Apr 2010, 18:20 #321

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


19 Apr 2010, 18:15:00 Norchx rakstīja:
Several NATO F-16 fighters suffer engine damage after flying through the volcanic ash cloud, senior Western diplomat tells AP


Avots?
Offline
mcelroy
19. Apr 2010, 18:23 #322

Kopš: 08. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4478

Braucu ar: FQ Wrumm Wrumm & ///M ar norautu jumtu

Tas buutu ar taam detaljaam

19 Apr 2010, 18:13:56 JIHAD rakstīja:

19 Apr 2010, 18:11:19 mcelroy rakstīja:
Jihad, kaadas tavas prognozes kad atveers Rix?


Nezinu, man šito var neprasīt. Zinu vienīgi, ka vēl šovakar vakarā EUROCONTROL nāks klajā ar priekšlikumiem konkrēti ko darīt, jo pagaidām viss notiekošais ir stihiska cīņa starp pilnīgi drošiem zaudējumiem un iespējami vēl lielākiem.

Vēl prātā ienāca tāda lieta - iedomāsimies, ka no rītdienas tiks izpildīti 50% no reisiem, klejo tāda info. Nu un, ja masveidā viņi sapisīs tos dzinējus (jo neviens jau tā skaidri nezin, kādā koncentrācijā precīzi kur ir tie pelni) - ne PW ne RR ne GE nespēs piegādāt vajadzīgā detaļas visiem uzreiz. Un atkal visi stāvēs, vienīgi moška tomēr labāk ir tagad pastāvēt, nekā sūtīt jaunas daļas un remontēt.
Offline
Rifo
19. Apr 2010, 18:26 #323

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar:

Detalju razhotaaji gan jau riivee saujas ceriibaa ka buus lielais pasuutiijums
Offline
Aviator
19. Apr 2010, 18:38 #324

Kopš: 12. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 104

Braucu ar: Dirt Jumper


19 Apr 2010, 18:15:00 Norchx rakstīja:
Several NATO F-16 fighters suffer engine damage after flying through the volcanic ash cloud, senior Western diplomat tells AP


Eiropa jau vakar bija 12 lidmašīnas veikušas izmēģinājuma lidojumus, pēc kuriem netika konstatēti nekādi bojājumi dzinējiem...

Pāris iznicinātāji ir sabojājuši savus dzinējus, bet netiek atklāts, kad F-16 ir lidojušu, jo iespējams, ka tad ar bija vislielākā koncentrācija gaisā ar pelniem vai arī aviolaneru dzinējus tas mazāk ietekmē.

Lai takš sāk merīt to pelnu koncentrāciju gaisā un sākam lidot!
Offline
Norchx
19. Apr 2010, 18:44 #325

Kopš: 19. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11373

Braucu ar:


19 Apr 2010, 18:38:49 kapostinsh rakstīja:

19 Apr 2010, 18:15:00 Norchx rakstīja:
Several NATO F-16 fighters suffer engine damage after flying through the volcanic ash cloud, senior Western diplomat tells AP


Eiropa jau vakar bija 12 lidmašīnas veikušas izmēģinājuma lidojumus, pēc kuriem netika konstatēti nekādi bojājumi dzinējiem...

Pāris iznicinātāji ir sabojājuši savus dzinējus, bet netiek atklāts, kad F-16 ir lidojušu, jo iespējams, ka tad ar bija vislielākā koncentrācija gaisā ar pelniem vai arī aviolaneru dzinējus tas mazāk ietekmē.

Lai takš sāk merīt to pelnu koncentrāciju gaisā un sākam lidot!



18 Apr 2010, 12:22:54 Norchx rakstīja:
Šodien redzēti vēl pāris test flighti, DHL pat izskatās ka vienu cargo reisu no Amsterdamas un Briseli veicis.


Neuztraucies esmu lietas kursā
Imho iespējams tiem F16 jūtīgāki dzinēji utt.
Neesmu spec, minējums tik izzīsts no gaisa
Offline
tomick
19. Apr 2010, 19:29 #326

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D


19 Apr 2010, 10:10:15 JIHAD rakstīja:

19 Apr 2010, 09:58:56 tomick rakstīja:
JIHAD cik viegli vai grūti ir nolaisties šeit: IATA: FNA, ICAO: GFLL
Ar šādu aparātu: Airbus A330-300


HVZ neesmu bijis . Cik var spriest pēc info internetā tad, dienā un normālā laikā problēmām nevajadzētu būt, skrejceļš 3200m, pietiekami. NDB, VOR/LLZ approach + DME (Distance Measurement Equipment). ILS nav (Instrument Landing System). Tas nozīmē, ka ar IFR (paļot pa priboram) nesēsties tur nevar ar aparatūru, kas parasti tiek izmantota civilajā aviācijā. Jocīgi protams, ka tas ILS nav, bet nu ir kā ir. Iespējams, ka viņu apkalpo militāristi un tad tur var būt viss kas. GCA (Ground controlled Approach), PAR (Precission Approach Radar)... utt.

Es personīgi negribētu tur neko darīt sūdīgā laikā A330 ir aprīkots arī cik zinu ar RNAV (skat wiki) un ja ļoti vajadzētu, varētu arī miglā utt nosēsties, bet tomēr ICAO normatīvi to neļauj.

Te viss redzams!

Kāpēc vaicā?


Sanāk kā pasažierim lidot un lietus sezonā diez kas nav. Tapēc arī prasu lai apmēram zināu ar ko piloti nodarbojās kabīnē.
Offline
gaby
19. Apr 2010, 19:58 #327

Kopš: 21. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 7516

Braucu ar: mēli pa dēli

nu ko! rīt es laižu uz Parīzi es tā ceru
Offline
Schutzstaffel
19. Apr 2010, 20:16 #328

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


19 Apr 2010, 18:44:12 Norchx rakstīja:

Neuztraucies esmu lietas kursā
Imho iespējams tiem F16 jūtīgāki dzinēji utt.
Neesmu spec, minējums tik izzīsts no gaisa


Tā arī neuzrādīji avotu par F-16, but anyway...

Modernajā civilajā aviācijā tiek izmantoti HI BYPASS gāzturbīnu dzinēji. BPR (By-Pass Ratio) ir aptuveni no 4:1 - 11:1 (Boeing 787 Dreamliner) Airburs A380 šis rādītājs ir 8.7:1 (Rolls Royce Trent 900 Series).

Militārājā aviācijā parasti ir MEDIUM/LOW BPR.

Uz F-15 stāv PW F100, kas ir LOW BY-PASS Ratio dzinējs. BRP .34:1 ar afterburneru.

BRP = gaisa masa kas iet caur fēnu / gaisa masa, kas iet caur turbīnu.

Low BRP kodolā darba temperatūra ir lielāka, kā arī lielāks spiediens. Iespējams tāpēc šie dzinēji pirmie krīt ieelopjot tos vulkāniskos sūdus.

[ Šo ziņu laboja JIHAD, 19 Apr 2010, 20:17:58 ]

Offline
Norchx
19. Apr 2010, 20:21 #329

Kopš: 19. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11373

Braucu ar:


19 Apr 2010, 20:16:14 JIHAD rakstīja:

19 Apr 2010, 18:44:12 Norchx rakstīja:

Neuztraucies esmu lietas kursā
Imho iespējams tiem F16 jūtīgāki dzinēji utt.
Neesmu spec, minējums tik izzīsts no gaisa


Tā arī neuzrādīji avotu par F-16, but anyway...

Modernajā civilajā aviācijā tiek izmantoti HI BYPASS gāzturbīnu dzinēji. BPR (By-Pass Ratio) ir aptuveni no 4:1 - 11:1 (Boeing 787 Dreamliner) Airburs A380 šis rādītājs ir 8.7:1 (Rolls Royce Trent 900 Series).

Militārājā aviācijā parasti ir MEDIUM/LOW BPR.

Uz F-15 stāv PW F100, kas ir LOW BY-PASS Ratio dzinējs. BRP .34:1 ar afterburneru.

BRP = gaisa masa kas iet caur fēnu / gaisa masa, kas iet caur turbīnu.

Low BRP kodolā darba temperatūra ir lielāka, kā arī lielāks spiediens. Iespējams tāpēc šie dzinēji pirmie krīt ieelopjot tos vulkāniskos sūdus.
http://www.msnbc.msn.com/id/36637380/
Offline
Rufus
19. Apr 2010, 20:24 #330

Kopš: 18. Feb 2010

Ziņojumi: 537

Braucu ar: MERIDA-Matts TFS XC 500-D 09 :yo:

sodien norway iekšzemes reisus palaida
Offline
Schutzstaffel
19. Apr 2010, 20:25 #331

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

2 tomick

Noskaidrošu pilnu razkladu par A330 iespējām konkrētajā lidostā. Iepostēšu vēlāk info
Offline
FlYiNG
19. Apr 2010, 20:28 #332

Kopš: 18. Oct 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2514

Braucu ar:

JIHAD, labas zināšanas par aviāciju!

19 Apr 2010, 20:16:14 JIHAD rakstīja:

19 Apr 2010, 18:44:12 Norchx rakstīja:

Neuztraucies esmu lietas kursā
Imho iespējams tiem F16 jūtīgāki dzinēji utt.
Neesmu spec, minējums tik izzīsts no gaisa


Tā arī neuzrādīji avotu par F-16, but anyway...

Modernajā civilajā aviācijā tiek izmantoti HI BYPASS gāzturbīnu dzinēji. BPR (By-Pass Ratio) ir aptuveni no 4:1 - 11:1 (Boeing 787 Dreamliner) Airburs A380 šis rādītājs ir 8.7:1 (Rolls Royce Trent 900 Series).

Militārājā aviācijā parasti ir MEDIUM/LOW BPR.

Uz F-15 stāv PW F100, kas ir LOW BY-PASS Ratio dzinējs. BRP .34:1 ar afterburneru.

BRP = gaisa masa kas iet caur fēnu / gaisa masa, kas iet caur turbīnu.

Low BRP kodolā darba temperatūra ir lielāka, kā arī lielāks spiediens. Iespējams tāpēc šie dzinēji pirmie krīt ieelopjot tos vulkāniskos sūdus.
Offline
Schutzstaffel
19. Apr 2010, 20:33 #333

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Offline
JAGUAR
19. Apr 2010, 20:34 #334

Kopš: 30. Mar 2008

Ziņojumi: 2723

Braucu ar: D


19 Apr 2010, 20:24:18 Rufus rakstīja:
sodien norway iekšzemes reisus palaida


Apstiprinu.
Redzeeju.

Ceriiba tikt 5.maijaa uz Lv vel aizvien pastaav..
Offline
boldrixx
19. Apr 2010, 22:04 #335

Kopš: 12. Mar 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 756

Braucu ar: e30 iS,e30is,un mitsu..


19 Apr 2010, 20:16:14 JIHAD rakstīja:

19 Apr 2010, 18:44:12 Norchx rakstīja:

Neuztraucies esmu lietas kursā
Imho iespējams tiem F16 jūtīgāki dzinēji utt.
Neesmu spec, minējums tik izzīsts no gaisa


Tā arī neuzrādīji avotu par F-16, but anyway...

Modernajā civilajā aviācijā tiek izmantoti HI BYPASS gāzturbīnu dzinēji. BPR (By-Pass Ratio) ir aptuveni no 4:1 - 11:1 (Boeing 787 Dreamliner) Airburs A380 šis rādītājs ir 8.7:1 (Rolls Royce Trent 900 Series).

Militārājā aviācijā parasti ir MEDIUM/LOW BPR.

Uz F-15 stāv PW F100, kas ir LOW BY-PASS Ratio dzinējs. BRP .34:1 ar afterburneru.

BRP = gaisa masa kas iet caur fēnu / gaisa masa, kas iet caur turbīnu.

Low BRP kodolā darba temperatūra ir lielāka, kā arī lielāks spiediens. Iespējams tāpēc šie dzinēji pirmie krīt ieelopjot tos vulkāniskos sūdus.


euronews staastija pa F16,ka esot probleemas ar dzineejiem...
Offline
Schutzstaffel
19. Apr 2010, 22:31 #336

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

F15 un F16 dzineji ir vienadi.
Offline
ozo
19. Apr 2010, 22:32 #337

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Pedejas baumas, kad lidos arii LV!?
Offline
mcelroy
19. Apr 2010, 22:42 #338

Kopš: 08. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4478

Braucu ar: FQ Wrumm Wrumm & ///M ar norautu jumtu

TVnets sola riit testa lidojumus iespeejams

19 Apr 2010, 22:32:55 ozo rakstīja:
Pedejas baumas, kad lidos arii LV!?
Offline
shmurger
19. Apr 2010, 22:46 #339

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


19 Apr 2010, 22:42:04 mcelroy rakstīja:
TVnets sola riit testa lidojumus iespeejams

19 Apr 2010, 22:32:55 ozo rakstīja:
Pedejas baumas, kad lidos arii LV!?


man tas Tvenets atgādina ..kādreiz bija tāds žurnāls "Dadzis",ja kāds atcerās...
Offline
Krishus
19. Apr 2010, 22:48 #340

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 3217

Braucu ar:

Tvnet var soliit arii padonu ar zelta stienjiem seetas viduu..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo