Online
Pašreiz BMWPower skatās 236 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
19 Apr 2010, 18:15:00 Norchx rakstīja:
Several NATO F-16 fighters suffer engine damage after flying through the volcanic ash cloud, senior Western diplomat tells AP
Avots? | Offline | | |
mcelroy | | Kopš: 08. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4478
Braucu ar: FQ Wrumm Wrumm & ///M ar norautu jumtu
| Tas buutu ar taam detaljaam
19 Apr 2010, 18:13:56 JIHAD rakstīja:
19 Apr 2010, 18:11:19 mcelroy rakstīja:
Jihad, kaadas tavas prognozes kad atveers Rix?
Nezinu, man šito var neprasīt. Zinu vienīgi, ka vēl šovakar vakarā EUROCONTROL nāks klajā ar priekšlikumiem konkrēti ko darīt, jo pagaidām viss notiekošais ir stihiska cīņa starp pilnīgi drošiem zaudējumiem un iespējami vēl lielākiem.
Vēl prātā ienāca tāda lieta - iedomāsimies, ka no rītdienas tiks izpildīti 50% no reisiem, klejo tāda info. Nu un, ja masveidā viņi sapisīs tos dzinējus (jo neviens jau tā skaidri nezin, kādā koncentrācijā precīzi kur ir tie pelni) - ne PW ne RR ne GE nespēs piegādāt vajadzīgā detaļas visiem uzreiz. Un atkal visi stāvēs, vienīgi moška tomēr labāk ir tagad pastāvēt, nekā sūtīt jaunas daļas un remontēt.
| Offline | | |
Rifo | | Kopš: 03. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3828
Braucu ar:
| Detalju razhotaaji gan jau riivee saujas ceriibaa ka buus lielais pasuutiijums | Offline | | |
Aviator | | Kopš: 12. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 104
Braucu ar: Dirt Jumper
|
19 Apr 2010, 18:15:00 Norchx rakstīja:
Several NATO F-16 fighters suffer engine damage after flying through the volcanic ash cloud, senior Western diplomat tells AP
Eiropa jau vakar bija 12 lidmašīnas veikušas izmēģinājuma lidojumus, pēc kuriem netika konstatēti nekādi bojājumi dzinējiem...
Pāris iznicinātāji ir sabojājuši savus dzinējus, bet netiek atklāts, kad F-16 ir lidojušu, jo iespējams, ka tad ar bija vislielākā koncentrācija gaisā ar pelniem vai arī aviolaneru dzinējus tas mazāk ietekmē.
Lai takš sāk merīt to pelnu koncentrāciju gaisā un sākam lidot! | Offline | | |
Norchx | | Kopš: 19. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 11373
Braucu ar:
|
19 Apr 2010, 18:38:49 kapostinsh rakstīja:
19 Apr 2010, 18:15:00 Norchx rakstīja:
Several NATO F-16 fighters suffer engine damage after flying through the volcanic ash cloud, senior Western diplomat tells AP
Eiropa jau vakar bija 12 lidmašīnas veikušas izmēģinājuma lidojumus, pēc kuriem netika konstatēti nekādi bojājumi dzinējiem...
Pāris iznicinātāji ir sabojājuši savus dzinējus, bet netiek atklāts, kad F-16 ir lidojušu, jo iespējams, ka tad ar bija vislielākā koncentrācija gaisā ar pelniem vai arī aviolaneru dzinējus tas mazāk ietekmē.
Lai takš sāk merīt to pelnu koncentrāciju gaisā un sākam lidot!
18 Apr 2010, 12:22:54 Norchx rakstīja:
Šodien redzēti vēl pāris test flighti, DHL pat izskatās ka vienu cargo reisu no Amsterdamas un Briseli veicis.
Neuztraucies esmu lietas kursā
Imho iespējams tiem F16 jūtīgāki dzinēji utt.
Neesmu spec, minējums tik izzīsts no gaisa | Offline | | |
tomick | | Kopš: 31. Oct 2003
Ziņojumi: 3959
Braucu ar: 530i wrx :D
|
19 Apr 2010, 10:10:15 JIHAD rakstīja:
19 Apr 2010, 09:58:56 tomick rakstīja:
JIHAD cik viegli vai grūti ir nolaisties šeit: IATA: FNA, ICAO: GFLL
Ar šādu aparātu: Airbus A330-300
HVZ neesmu bijis . Cik var spriest pēc info internetā tad, dienā un normālā laikā problēmām nevajadzētu būt, skrejceļš 3200m, pietiekami. NDB, VOR/LLZ approach + DME (Distance Measurement Equipment). ILS nav (Instrument Landing System). Tas nozīmē, ka ar IFR (paļot pa priboram) nesēsties tur nevar ar aparatūru, kas parasti tiek izmantota civilajā aviācijā. Jocīgi protams, ka tas ILS nav, bet nu ir kā ir. Iespējams, ka viņu apkalpo militāristi un tad tur var būt viss kas. GCA (Ground controlled Approach), PAR (Precission Approach Radar)... utt.
Es personīgi negribētu tur neko darīt sūdīgā laikā A330 ir aprīkots arī cik zinu ar RNAV (skat wiki) un ja ļoti vajadzētu, varētu arī miglā utt nosēsties, bet tomēr ICAO normatīvi to neļauj.
Te viss redzams!
Kāpēc vaicā?
Sanāk kā pasažierim lidot un lietus sezonā diez kas nav. Tapēc arī prasu lai apmēram zināu ar ko piloti nodarbojās kabīnē. | Offline | | |
gaby | | Kopš: 21. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 7516
Braucu ar: mēli pa dēli
| nu ko! rīt es laižu uz Parīzi es tā ceru | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
19 Apr 2010, 18:44:12 Norchx rakstīja:
Neuztraucies esmu lietas kursā
Imho iespējams tiem F16 jūtīgāki dzinēji utt.
Neesmu spec, minējums tik izzīsts no gaisa
Tā arī neuzrādīji avotu par F-16, but anyway...
Modernajā civilajā aviācijā tiek izmantoti HI BYPASS gāzturbīnu dzinēji. BPR (By-Pass Ratio) ir aptuveni no 4:1 - 11:1 (Boeing 787 Dreamliner) Airburs A380 šis rādītājs ir 8.7:1 (Rolls Royce Trent 900 Series).
Militārājā aviācijā parasti ir MEDIUM/LOW BPR.
Uz F-15 stāv PW F100, kas ir LOW BY-PASS Ratio dzinējs. BRP .34:1 ar afterburneru.
BRP = gaisa masa kas iet caur fēnu / gaisa masa, kas iet caur turbīnu.
Low BRP kodolā darba temperatūra ir lielāka, kā arī lielāks spiediens. Iespējams tāpēc šie dzinēji pirmie krīt ieelopjot tos vulkāniskos sūdus.[ Šo ziņu laboja JIHAD, 19 Apr 2010, 20:17:58 ] | Offline | | |
|
Norchx | | Kopš: 19. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 11373
Braucu ar:
|
19 Apr 2010, 20:16:14 JIHAD rakstīja:
19 Apr 2010, 18:44:12 Norchx rakstīja:
Neuztraucies esmu lietas kursā
Imho iespējams tiem F16 jūtīgāki dzinēji utt.
Neesmu spec, minējums tik izzīsts no gaisa
Tā arī neuzrādīji avotu par F-16, but anyway...
Modernajā civilajā aviācijā tiek izmantoti HI BYPASS gāzturbīnu dzinēji. BPR (By-Pass Ratio) ir aptuveni no 4:1 - 11:1 (Boeing 787 Dreamliner) Airburs A380 šis rādītājs ir 8.7:1 (Rolls Royce Trent 900 Series).
Militārājā aviācijā parasti ir MEDIUM/LOW BPR.
Uz F-15 stāv PW F100, kas ir LOW BY-PASS Ratio dzinējs. BRP .34:1 ar afterburneru.
BRP = gaisa masa kas iet caur fēnu / gaisa masa, kas iet caur turbīnu.
Low BRP kodolā darba temperatūra ir lielāka, kā arī lielāks spiediens. Iespējams tāpēc šie dzinēji pirmie krīt ieelopjot tos vulkāniskos sūdus.
http://www.msnbc.msn.com/id/36637380/ | Offline | | |
Rufus | | Kopš: 18. Feb 2010
Ziņojumi: 537
Braucu ar: MERIDA-Matts TFS XC 500-D 09 :yo:
| sodien norway iekšzemes reisus palaida | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| 2 tomick
Noskaidrošu pilnu razkladu par A330 iespējām konkrētajā lidostā. Iepostēšu vēlāk info | Offline | | |
FlYiNG | | Kopš: 18. Oct 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2514
Braucu ar:
| JIHAD, labas zināšanas par aviāciju!
19 Apr 2010, 20:16:14 JIHAD rakstīja:
19 Apr 2010, 18:44:12 Norchx rakstīja:
Neuztraucies esmu lietas kursā
Imho iespējams tiem F16 jūtīgāki dzinēji utt.
Neesmu spec, minējums tik izzīsts no gaisa
Tā arī neuzrādīji avotu par F-16, but anyway...
Modernajā civilajā aviācijā tiek izmantoti HI BYPASS gāzturbīnu dzinēji. BPR (By-Pass Ratio) ir aptuveni no 4:1 - 11:1 (Boeing 787 Dreamliner) Airburs A380 šis rādītājs ir 8.7:1 (Rolls Royce Trent 900 Series).
Militārājā aviācijā parasti ir MEDIUM/LOW BPR.
Uz F-15 stāv PW F100, kas ir LOW BY-PASS Ratio dzinējs. BRP .34:1 ar afterburneru.
BRP = gaisa masa kas iet caur fēnu / gaisa masa, kas iet caur turbīnu.
Low BRP kodolā darba temperatūra ir lielāka, kā arī lielāks spiediens. Iespējams tāpēc šie dzinēji pirmie krīt ieelopjot tos vulkāniskos sūdus.
| Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| | Offline | | |
JAGUAR | | Kopš: 30. Mar 2008
Ziņojumi: 2723
Braucu ar: D
|
19 Apr 2010, 20:24:18 Rufus rakstīja:
sodien norway iekšzemes reisus palaida
Apstiprinu.
Redzeeju.
Ceriiba tikt 5.maijaa uz Lv vel aizvien pastaav.. | Offline | | |
boldrixx | | Kopš: 12. Mar 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 756
Braucu ar: e30 iS,e30is,un mitsu..
|
19 Apr 2010, 20:16:14 JIHAD rakstīja:
19 Apr 2010, 18:44:12 Norchx rakstīja:
Neuztraucies esmu lietas kursā
Imho iespējams tiem F16 jūtīgāki dzinēji utt.
Neesmu spec, minējums tik izzīsts no gaisa
Tā arī neuzrādīji avotu par F-16, but anyway...
Modernajā civilajā aviācijā tiek izmantoti HI BYPASS gāzturbīnu dzinēji. BPR (By-Pass Ratio) ir aptuveni no 4:1 - 11:1 (Boeing 787 Dreamliner) Airburs A380 šis rādītājs ir 8.7:1 (Rolls Royce Trent 900 Series).
Militārājā aviācijā parasti ir MEDIUM/LOW BPR.
Uz F-15 stāv PW F100, kas ir LOW BY-PASS Ratio dzinējs. BRP .34:1 ar afterburneru.
BRP = gaisa masa kas iet caur fēnu / gaisa masa, kas iet caur turbīnu.
Low BRP kodolā darba temperatūra ir lielāka, kā arī lielāks spiediens. Iespējams tāpēc šie dzinēji pirmie krīt ieelopjot tos vulkāniskos sūdus.
euronews staastija pa F16,ka esot probleemas ar dzineejiem... | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| F15 un F16 dzineji ir vienadi. | Offline | | |
|
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| Pedejas baumas, kad lidos arii LV!? | Offline | | |
mcelroy | | Kopš: 08. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4478
Braucu ar: FQ Wrumm Wrumm & ///M ar norautu jumtu
| TVnets sola riit testa lidojumus iespeejams
19 Apr 2010, 22:32:55 ozo rakstīja:
Pedejas baumas, kad lidos arii LV!?
| Offline | | |
shmurger | | Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
|
19 Apr 2010, 22:42:04 mcelroy rakstīja:
TVnets sola riit testa lidojumus iespeejams
19 Apr 2010, 22:32:55 ozo rakstīja:
Pedejas baumas, kad lidos arii LV!?
man tas Tvenets atgādina ..kādreiz bija tāds žurnāls "Dadzis",ja kāds atcerās... | Offline | | |
Krishus | | Kopš: 13. Mar 2006
No: Subate
Ziņojumi: 3217
Braucu ar:
| Tvnet var soliit arii padonu ar zelta stienjiem seetas viduu.. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|