Online

Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Viss par E36

AutorsZiņojums
harits
20. Sep 2009, 21:25 #3181

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:


20 Sep 2009, 21:21:31 Steve rakstīja:

20 Sep 2009, 21:09:28 harits rakstīja:

20 Sep 2009, 17:37:10 harits rakstīja:
Kompis met ārā šādu paziņojumu : Breake light circuit visas lampiņas veseles un deg, un iedegās tas paziņojums, kad uzspiežu piedarbinātai mašīnai uz bremzēm


google rullz
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=682355
http://www.bimmerzone.com/brakelight.htm

pisec nah. pie kompja jābūt pieslēgtam tam slēdzim
Offline
Locis
21. Sep 2009, 21:23 #3182

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11234

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


29 Aug 2009, 12:13:58 ozo rakstīja:
Ir kautkaada jeega no Gaisa filtra kita? Vai labak uzlikt, piemeram, K&N paneljfiltru un braukt talak, njemot veraa, ka planos veel ir nochipot, mainit iepludes kolektoru uc sikumus?

Uz M52B28 no M50 ir doma likt iepūdes kolektoru?
Ja jā,tad neskopojies un kad viss izdosies,pastāsti kāds rezultāts
Varbūt kāds jau to ir izveicis? Vēl vairāk interesētu,ja tieši uz M52B25
Offline
zuums
21. Sep 2009, 21:31 #3183

Kopš: 09. Aug 2008

Ziņojumi: 1186

Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO

nav kādam pakaļējā bampera visi trīs moldingi,labā stāvoklī!??? ja ir kāds piedāvājumS/PM
Offline
schillers
21. Sep 2009, 21:35 #3184

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: jauniem FENDiem


21 Sep 2009, 21:23:42 Locis rakstīja:

29 Aug 2009, 12:13:58 ozo rakstīja:
Ir kautkaada jeega no Gaisa filtra kita? Vai labak uzlikt, piemeram, K&N paneljfiltru un braukt talak, njemot veraa, ka planos veel ir nochipot, mainit iepludes kolektoru uc sikumus?

Uz M52B28 no M50 ir doma likt iepūdes kolektoru?
Ja jā,tad neskopojies un kad viss izdosies,pastāsti kāds rezultāts
Varbūt kāds jau to ir izveicis? Vēl vairāk interesētu,ja tieši uz M52B25


Es pagājušajās brīvdienās tieši ar to nodarbojos. Nav nemaz tik vnk tur viss. Šinī links ir parādīts, bet uz S50B30. Lielākā atšķirība ir tāda ka M50 kartera ventilācija pienāk pie gaisa gofras, no gaisa gofras attiet vēl viena caurule, kas savienojas ar vārstu vāka gāzu cauruli un spraužas ieplūde kolektorā. Savukārt M52B25 kartera ventilācija savienojas ar vārstu vāka gāzu cauruli un spraužas kolektorā + no gaisa gofras nāk caurule kas pievienojas pie vārsta (man ir aizdoma, ka tas vārsts ir ar ASC saistīts) un spraužas kolektorā. Var mēģināts visu salikt kā uz M50 vai kā tajā manuālī ir parādīts, ka tās abas caurules savieno un izveido vienu pievadu, ko iespraust kolektorā.
Man arī ļoti aktuāli! Gribas dzirdēt kādu kas ir uzlicis!

[ Šo ziņu laboja schillers, 21 Sep 2009, 21:46:36 ]

Offline
Locis
21. Sep 2009, 22:00 #3185

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11234

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Skaidrs,paldies!
Es jau sapratu,ka nav tik vienkārši,tāpēc baidos ķerties klāt. Pats tas kolektors jau neko nemaksā,bet ja pats neliek tad par darbu padaudz prasot. Tāpēc jādomā,vai ņemt palīgā kādu,kas vairāk no motoriem jēdz un kopā ''jāpīpē'' vai dot kādiem speciem,kas jau stabilāk zinās visu..

p.s offtopic.
Varētu būt,ka Dobelē pirms kāda laiciņa,kad bija mežā kāds pasākums,redzēju tavu E36,stāvot stāvvietā? Tagad atcerējos,ka redzēts tāds zils ar power nakļenēm un uzraksts Schillers ar kaut kur figurēja uz auto?
Offline
schillers
21. Sep 2009, 22:06 #3186

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: jauniem FENDiem


21 Sep 2009, 22:00:01 Locis rakstīja:
Skaidrs,paldies!
Es jau sapratu,ka nav tik vienkārši,tāpēc baidos ķerties klāt. Pats tas kolektors jau neko nemaksā,bet ja pats neliek tad par darbu padaudz prasot. Tāpēc jādomā,vai ņemt palīgā kādu,kas vairāk no motoriem jēdz un kopā ''jāpīpē'' vai dot kādiem speciem,kas jau stabilāk zinās visu..

p.s offtopic.
Varētu būt,ka Dobelē pirms kāda laiciņa,kad bija mežā kāds pasākums,redzēju tavu E36,stāvot stāvvietā? Tagad atcerējos,ka redzēts tāds zils ar power nakļenēm un uzraksts Schillers ar kaut kur figurēja uz auto?

Man minkai lauki ir Bēnē. Tā kā es biju dobelē!
Man ir M52B25 ar ASC, ja liek M50 kolektoru tad tas ASC viss ir janahrenizē. Bija viens links kur arī tas bija parādīts tikai nevaru atrast viņu. Arī tas links, kas bija iekš bimmerforums kā mainīt kolektoru, ir pazudis. Ja tas vārst kas nāk pie kolektora ir saistīts ar ASC tad viņu var ņemt nost un visu salikt kā uz M50. Bet ja tas vārsts ir saistīst ar tukšgaitas apgriezieniem, tad ir drusku sarežģītāk!
Offline
buncix
21. Sep 2009, 22:12 #3187

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5

Nu par to jaudu 328tajam ar M50 ieplūdes kolektoru domas dalās. Ārzemju forumos visur minēts, ka +20zs augšējos apgriezienos un -6zs pie vidējiem. Savukārt man viens čoms teica, ka viņam čoms esot uzlicis šo ieplūdes kolektoru savam 328tajam un aizdzinis uz jaudas stendu - sanāca +6zs

[ Šo ziņu laboja buncix, 21 Sep 2009, 22:13:00 ]

Offline
Locis
21. Sep 2009, 22:25 #3188

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11234

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Schiller,ar ASC domāji kaut kādu stabilitātes kontroli?
Jā,es ar par tiem +20 hp kaut kur biju lasījis Izklausās vilinoši,bet kā ar patēriņu? Esmu pat dzirdējis,ka samazinoties..
Offline
Locis
21. Sep 2009, 22:33 #3189

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11234

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=544874
Tepat powerī atradu šādu linku..
Ja pareizi esmu sapratis,tad te labi var redzēt kā hp augšās pieaug un arī nedaudz griezes moments,tikai žēl,ka uz vidu tas samazinās..
Offline
schillers
21. Sep 2009, 22:40 #3190

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: jauniem FENDiem


21 Sep 2009, 22:33:23 Locis rakstīja:
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=544874
Tepat powerī atradu šādu linku..
Ja pareizi esmu sapratis,tad te labi var redzēt kā hp augšās pieaug un arī nedaudz griezes moments,tikai žēl,ka uz vidu tas samazinās..

Tas ir tas links ko es nevarēju atrast!
Ar ASC es domāju pretspolēšanu. Pirms droseles nāk vēl viena drosele priekš ASC, kas nogriež nost gaisu, samazina jaudu un neļauj mašīnai izspolēt. Bet visa tā uzparikte rada diezgan lielu gaisa pretestību, es kaut kur lasīju, ka noņemot ASC var iegūt 2-3Hp!
Jā pie mazajiem apgriezieniem jauda samazinās, bet tur jau tā lieta, ka mašīna tad ceļ vienmērīgāk līdz 7k, a tagad pie 5500rmp ir maksimālā jauda un līdz 7k jauda nepalielinās, tātad arī neceļ!
Offline
Locis
21. Sep 2009, 22:41 #3191

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11234

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Dece,cik sapratu Tev bija nomainīts un pats to darīji?

[ Šo ziņu laboja Locis, 21 Sep 2009, 22:43:05 ]

Offline
ozo
21. Sep 2009, 22:44 #3192

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18912

Braucu ar: Braucu ar

psih-arno ir darijis, sacija, ka jutama starpiba!
Offline
schillers
21. Sep 2009, 22:46 #3193

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: jauniem FENDiem

Lai psih-arno neskopojās un padalās ar info.
Es visu saprotu tik tālu, cik nezinu ko ar to vārstu darīt!
Offline
marihuans
21. Sep 2009, 22:49 #3194

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

uz mana kabra arii staav m50 kolektors

-----------------
T: 203-65-203
Offline
ozo
21. Sep 2009, 22:49 #3195

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18912

Braucu ar: Braucu ar

citejot vinju:
"Kolektoru mainīt tiešām ir jēga. Biju patīkami pārsteigts par efektivitāti. Tu kā jau 328 lietotājs zini, ka pēc 5k RPM motors gurst nost. Kolektors to lietu atrisina"
Offline
Bagio
21. Sep 2009, 22:50 #3196

Kopš: 30. Aug 2005

Ziņojumi: 1427

Braucu ar: V8, 954ccm

Man ar būtu interesanti, ja kolektorus pārliek, ko lai dara ar ASC

21 Sep 2009, 22:46:39 schillers rakstīja:
Lai psih-arno neskopojās un padalās ar info.
Es visu saprotu tik tālu, cik nezinu ko ar to vārstu darīt!
Offline
schillers
21. Sep 2009, 22:54 #3197

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: jauniem FENDiem


21 Sep 2009, 22:50:33 Bagio rakstīja:
Man ar būtu interesanti, ja kolektorus pārliek, ko lai dara ar ASC

21 Sep 2009, 22:46:39 schillers rakstīja:
Lai psih-arno neskopojās un padalās ar info.
Es visu saprotu tik tālu, cik nezinu ko ar to vārstu darīt!


http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=626641 te par ASC. Vnk tas vārsts kas spraužas pie kolektora ir saistīts ar ASC vai nav! Man bēda pagaidām tikai šitajā slēpjas!
Offline
Locis
21. Sep 2009, 22:56 #3198

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11234

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nu tā arī apmēram visu biju iedomājies par to ASC
Joks jau tas,ka 323i tos mīnus 22hp, atšķirībā no 325i, kompensē ar to griezes momentu,kas pie apakšas labāks,pēc manām domām.. Ja ir tā,ka,uzstādot M50 ieplūdi, grieze un hp pāriet uz augšām,tad galarezultātam nevajadzētu būt Es ar to gribēju teikt,vai pie vidējiem/zemiem apgriezieniem nepaliek jūtami gausāks dzinējs?
Offline
schillers
21. Sep 2009, 22:58 #3199

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: jauniem FENDiem

Nevajadzētu! Un cik tad tu viņu turi vidējos apgriezienos - reti un maz!
Offline
Locis
21. Sep 2009, 22:59 #3200

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11234

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Cik saprotu, M52B25 un M52B28 tur viss ar maiņu ļoti līdzīgi ir?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo