Online

Pašreiz BMWPower skatās 132 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
uldens1
16. Jan 2019, 18:40 #3181

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16205

Braucu ar:


16 Jan 2019, 18:20:09 @kexxx rakstīja:
eksperiments pierādīs, ka 90% diagnostikas "speciālistu " spēj nolasīt kļūdas, izdzēst kļūdas, iedot klientam izdruku un pateikt,ka jāmaina visas komponentes, kuras ir pieminētas kļūdu tekstos

P.S. objektīvāk būtu, ja eksperimentu veiktu cilvēks, kas pats ar diagnostiku/remontu nenodarbojas, savādāk sanāk konkurentu nomelnošana

visticamāk ka to N sērijas dzinējus tiešām reti kurš māk diagnosticēt,tā ka nebūs nekāda nomelnošana
Offline
KaspichsS
16. Jan 2019, 18:42 #3182

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


16 Jan 2019, 18:20:09 @kexxx rakstīja:
eksperiments pierādīs, ka 90% diagnostikas "speciālistu " spēj nolasīt kļūdas, izdzēst kļūdas, iedot klientam izdruku un pateikt,ka jāmaina visas komponentes, kuras ir pieminētas kļūdu tekstos

P.S. objektīvāk būtu, ja eksperimentu veiktu cilvēks, kas pats ar diagnostiku/remontu nenodarbojas, savādāk sanāk konkurentu nomelnošana



p.s. uzreiz vēlos paskaidrot - es ar diagnostiku lokālajā tirgū NAUDU NEPELNU! Jā, reizēm palīdzu interesantākos, sarežģītākos gadījumos, bet - es būtu ļoti laimīgs, ja tos daudzos paziņas, kas vēršas ar lūgumu pēc palīdzības pie manis, es zinātu - pie kā ''aizsūtīt''. Nē, man nav serviss, man nav remonta zonas. Attiecīgi - konkurentu man šeit nav, nevienu speciāli nenomelnoju. Vēl vairāk - es, diemžēl, šajā vidē darbojos un saprotu, ka muti palaist - nav liela māka, bet - ar ;siem cilvēkiem man būs jāsadarbojas arī turpmāk. Arī ārpus LV tirgus, kur diagnostiku veicu, es savam pakalpojumam izsniedzu rakstveida protokollu. Ar aizpildītām tabulām, ar atzīmētiem nekorektiem datiem, katra rekomendācija - rakstiski. Šajā ziņā es esmu daudz neaizsargātāks, kā cilvēks, kas mutiski kaut ko pasaka (veic ''diagnostiku'' un rekomendē ko mainīt), bet pēc 5 minūtēm to noliedz, ja remonts nelīdzēja. Jeb, ja vēlaties, varam paskatīties no otras puses - veidojot diagnostikas protokolu, mana atbildība ir daudz augstāka kā ''pliks'' DIS izraksts vai kļūdu kodu saraksts. Tādēļ, ne bez iemesla pieminēju - kungi, ja kādam šķiet, variet veikt ''pretēju'' darbību - pārbaudīt mani. Arguments - eksperiments jāveic kādam, kas anv saistīts ar jomu. Man tad jautājums - kā šis nesaistītais cilvēks novērtēs diagnostikas speciālista kompetenci? Pēc šalles krāsas? Pēc telefona markas? Pēc daiļrunāšanas spējas?
Offline
-JUREVICH-
16. Jan 2019, 18:46 #3183

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


16 Jan 2019, 18:20:09 @kexxx rakstīja:
eksperiments pierādīs, ka 90% diagnostikas "speciālistu " spēj nolasīt kļūdas, izdzēst kļūdas, iedot klientam izdruku un pateikt,ka jāmaina visas komponentes, kuras ir pieminētas kļūdu tekstos

P.S. objektīvāk būtu, ja eksperimentu veiktu cilvēks, kas pats ar diagnostiku/remontu nenodarbojas, savādāk sanāk konkurentu nomelnošana

Vienīgais gadijumā ja eksperimentētājs nevilktu pasākumu būtu palielināta makaronu porcija un tāmes garums!
Offline
KaspichsS
16. Jan 2019, 19:20 #3184

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

Eksperiments. Pirmais keiss

Kad es gāju skolā, man bija jālasa obligātā literatūra. Piemēram, Jānis Jaunsudrabiņš. Viņš un vēl pāris kadri mācēja sarakstīt pāris lapaspuses gana garlaicīga teksta tā, ka tās izlasot, sākums jau aizmirsās. Un galvenais - pietiekoši nekonkrēti. Ja, piemēram, J. Jaunsudrabiņu saņemtu gūstā, pēc tiem pastāstiem īsto vieto neatšifrēt. Jo viss tik nekonkrēti, plūstoši - kā klubā Essential sūdīgā kompānijā. Seja sāp, kājas sāp, bet īsti ne kādas telefona numurs, ne uzvaras garša. Paģiras - vienīgā konkrētā sajūta.

Diemžēl, līdzīgas sajūtas man ir šobrīd.
Bet, sākšu no sākuma.

Diagnostikas tips: vīrs ar datoru. Kaut gan - cilvēks reklamējas pāris specializētajos BMW forumos, pirms laika figurēja arī auto remontu serviss.

Cenu kategorija: lēta.

Lokācija: Rīga.

Diagnostikas veicējs - jauns, simpātisks puisis.

Ar diagnostikas veicēju sazinājos forumā, viņš teica, ka pakalpojums ''Maksā 10e, apskatos kādas ķibeles norāda dators pats, un tāpat kādus mērījumus rāda atsevišķi devēji, kad piemēram ir nelīdzena dzineja darbība, paaugstināts pateriņš utt.''. Izklausās gana cerīgi - ne tikai kļūdas apskata, bet arī live data!


Norunātajā laikā un vietā satiekamies.

Diagnostikas aprīkojums: Standard tools (INPA ieskaitot), ISTA nemanīju.

Diemžēl, OBD dongle (auto drošības sistēmas satāvdaļu) diagnostikas veicējs neatpazina. Ar tekstu ''ņem šo, to tev vajadzēs'' iedevu to rokās, bet cilvēks nevis to piesprauda OBD vada galā, bet nolika uz viduskonsoles.

Otra liga gadījās, kad INPA vecais MSD80 1.001 loader (nevis 2.023) atvērās vāciski. Tas it kā ir loģiski, pēdējo loader skriptus neviens īsti nav sasprindzis iztulkot. Diemžēl, šajā brīdī diagnostika bedzās nesākusies, jo cilvēks bija pilnīgi bezpalīdzīgs.
Es gan teikšu - dodiet to INPA kaut armēniski. Menu secība ir ļoti līdzīga konkrētajai dzinēju grupai, pāris svešvārdsu taču var kaut ar google translate saprast. Pēc mērvienībām, range var saprast, kādi dati tiek attēloti. Labi, galu galā - veram vaļā visus menu pēc kārtas, kamēr ieraugam to, ko vajag. Tikai divi bloku ražotāji - Bosch un Siemens, variāciju nav mega daudz. Ok, protams, N53 ir 117 papildus menu, kas nav citiem, bet kaut pamatlietas: kļūdas, degvielas maisījums - nemainās!

Respektīvi - diagnostikas veicējs nemācējs ne bloku identifiāciju, ne kopējo kļūdu nolasīšanu, ne INPA menu pamatlietas.

Solīdi atvainojies, diagnostikas veicējs aizgāja.
Es braucu prom, bet vienā brīdī iedomājos - ja nu tiešām cilvēks ir speciālists, un tieši vācu valoda pievīla? Nebūtu korekti veidot pastāstu, balstoties uz tik pieticīgu informāciju. Nolēmu izteikt priekšlikumu: man ir INPA, es zinu, kurā menu kas tiek attēlots, zinu, kādi dati ir katrā bar, varu katra bar nozīmi iztulkot. Diagnostikas speca uzdevums - paskaidrot, kādiem jābūt konkrētajiem datiem, noteikt, vai tie ir korekti.
Nē, tā esot ''čakarīgi'', un INPA pati rādot robežvērtības. Pēc tām viss esot skaidrs.
Tad mēģināju izvilkt info, kādiem būtu jābūt Lambda zondu rādījumiem. Šajā brīdī sākas J.Jaunsudrabiņa cienīga daiļrade.
''...zondēm jāskatās, lai daudz maz vienādi rādījumi savstarpējiun lai rādījumi ir stabili, teiksim tukšgaitā... Tie konkrētie cipari ir ļoti individuāli, tāpat kā zondes ir dažādas, u.t.t. ...INPA var labi skatīties to kopskatu reizē ar pārējiem rādījumiem...''
Šāda dzeja turpinājās.
Beigās diagnostikas veicējs atzina - esot gaidījis M54 sērijas dzinēju.
Piedāvāju M54 diagnostikas veikšanu (protams, samaksājot speciālista noteiktu naudas summu) - man viens tāds ir pieejams nekavējoši. Diemžēl, diagnostikas speciālists atteicās ar mani turpmāk sadarboties.

Es neko neteiktu, ja čalis godīgi atzītu - es veicu pirmos soļus. Bet, forumos jau 5 gadus reklamē sava servisa pakalpojumus. Es novērtētu, ja čalis sakostu zobus, sak - jā eju līdz galam. Skatam to M54! Es novērtētu drosmi. Es nenovērtēju nekonkrētos runas plūdus, jo man ir skaidrs - sajēgas, kā strādā pamatlietas, viņam nav. Nu, nezin cilvēks.
Jā, pavisam lētā ''gala'' diagnostika. Bet, kādi būs zaudējumi, kad/ja šāds ''speciālists'' ''noteiks'' bojātu zondi? 100..200 naudas + darbs + laiks par vienību. Vai bieži tiek noteiktas ''bojātas'' zondes? diemžēl, jā. Un cik gan daudz citu detaļu ir, ko ''diagnosticēt''...
Offline
kexxx
16. Jan 2019, 19:24 #3185

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


16 Jan 2019, 18:42:56 @KateG rakstīja:

16 Jan 2019, 18:20:09 @kexxx rakstīja:
eksperiments pierādīs, ka 90% diagnostikas "speciālistu " spēj nolasīt kļūdas, izdzēst kļūdas, iedot klientam izdruku un pateikt,ka jāmaina visas komponentes, kuras ir pieminētas kļūdu tekstos

P.S. objektīvāk būtu, ja eksperimentu veiktu cilvēks, kas pats ar diagnostiku/remontu nenodarbojas, savādāk sanāk konkurentu nomelnošana



p.s. uzreiz vēlos paskaidrot - es ar diagnostiku lokālajā tirgū NAUDU NEPELNU! Jā, reizēm palīdzu interesantākos, sarežģītākos gadījumos, bet - es būtu ļoti laimīgs, ja tos daudzos paziņas, kas vēršas ar lūgumu pēc palīdzības pie manis, es zinātu - pie kā ''aizsūtīt''. Nē, man nav serviss, man nav remonta zonas. Attiecīgi - konkurentu man šeit nav, nevienu speciāli nenomelnoju. Vēl vairāk - es, diemžēl, šajā vidē darbojos un saprotu, ka muti palaist - nav liela māka, bet - ar ;siem cilvēkiem man būs jāsadarbojas arī turpmāk. Arī ārpus LV tirgus, kur diagnostiku veicu, es savam pakalpojumam izsniedzu rakstveida protokollu. Ar aizpildītām tabulām, ar atzīmētiem nekorektiem datiem, katra rekomendācija - rakstiski. Šajā ziņā es esmu daudz neaizsargātāks, kā cilvēks, kas mutiski kaut ko pasaka (veic ''diagnostiku'' un rekomendē ko mainīt), bet pēc 5 minūtēm to noliedz, ja remonts nelīdzēja. Jeb, ja vēlaties, varam paskatīties no otras puses - veidojot diagnostikas protokolu, mana atbildība ir daudz augstāka kā ''pliks'' DIS izraksts vai kļūdu kodu saraksts. Tādēļ, ne bez iemesla pieminēju - kungi, ja kādam šķiet, variet veikt ''pretēju'' darbību - pārbaudīt mani. Arguments - eksperiments jāveic kādam, kas anv saistīts ar jomu. Man tad jautājums - kā šis nesaistītais cilvēks novērtēs diagnostikas speciālista kompetenci? Pēc šalles krāsas? Pēc telefona markas? Pēc daiļrunāšanas spējas?

"saprotu, ka muti palaist - nav liela māka"

nē,nopietni?
sorry,bet pēc godājamā eksperimenta veicēja komunicēšanas stila šajā portālā ar visām n banošanas reizēm šāds apgalvojums izklausās mazliek smieklīgi

nu, jebkurā gadījumā- lai veicas eksperimentā, prieks,ka kāds gatavs ieguldīt savu naudu un laiku šāda cēla mērķa vārdā

Offline
kexxx
16. Jan 2019, 19:34 #3186

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

hvz, kkā vilšanās par pirmo daļu... nu, čalis amatiera līmenī piepelnās pa sviestmaizi pieslēdzot diagnostiku un nolasot elementārās kļūdas...
nu, nesanāca, cik saprotu, naudu arī nepaņēma, neredzu, par ko šokēties
Offline
KaspichsS
16. Jan 2019, 19:40 #3187

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


16 Jan 2019, 19:34:01 @kexxx rakstīja:
hvz, kkā vilšanās par pirmo daļu... nu, čalis amatiera līmenī piepelnās pa sviestmaizi pieslēdzot diagnostiku un nolasot elementārās kļūdas...
nu, nesanāca, cik saprotu, naudu arī nepaņēma, neredzu, par ko šokēties


Runa ir pavisam par ko citu. Čalim nav ne mazākās sajēgas, kādiem jābūt, piemēram, zondu rādījumiem. Attiecīgi - kāda iespēja, ka tās tiks noteiktas kā bojātas? 50/50. Vai tā vispār ir diagnostika? To INPA varēja iedot dajebkuram, kurš to redz pirmo reizi, un prasīt mest kauliņus, vai kā savādāk ''diagnosticēt''. Es saprotu, ka rajonā tas ir normāli - ''a davai, nomainīsim, zondi. a davai GMM, un tad sveces. moška palīdz''. Bet šoreiz tēma ir par diagnostiku, nevis - ''kā mēs remontājam BMW metodom naucnogo tika''.
Offline
kexxx
16. Jan 2019, 19:53 #3188

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

aa, eksperimenta veicējs cerēja,ka par 10eur diagnostiku veikt ieradīsies speciālists ar padsmit gadu pieredzi BMW diagnostikā?
es saku, ka par 10 eur pagalmā veicot diagnostiku, tas ir tikai loģiski,ka to veiks cilvēks, kas ir nopircis ķīnas kabeli un īsti neko no tā visa nesaprot... labākajā gadījumā pabakstīties pa random izvēlnēm, izlasīt rakstīto un paskatīties uz lēkājošiem cipariņiem...

booring, davai kko interesantāku nākamreiz
Offline
RaitisL199
16. Jan 2019, 19:53 #3189

Kopš: 30. Dec 2018

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Sveiki. Interesē vai e46 touring 320d edition sport piekare kka atškiras no parastā touringa. Auto 2004.gada. Vai tur vienkarši tā mpaka un citi sikumi.
Offline
KaspichsS
16. Jan 2019, 20:05 #3190

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


16 Jan 2019, 19:53:29 @kexxx rakstīja:
aa, eksperimenta veicējs cerēja,ka par 10eur diagnostiku veikt ieradīsies speciālists ar padsmit gadu pieredzi BMW diagnostikā?
es saku, ka par 10 eur pagalmā veicot diagnostiku, tas ir tikai loģiski,ka to veiks cilvēks, kas ir nopircis ķīnas kabeli un īsti neko no tā visa nesaprot... labākajā gadījumā pabakstīties pa random izvēlnēm, izlasīt rakstīto un paskatīties uz lēkājošiem cipariņiem...

booring, davai kko interesantāku nākamreiz

Es priekš sevis nodefinēju - es neskatīšu vīru pēc cepures. Un nevērtēšu tik primitīvi.
Man vēl trakāka līmeņa ''diagnostika'' ir trāpījusies pie viena šeit agrāk sevi reklamējoša biedra par 20 naudām; man ir trāpījusies līdzvērtīga līmeņa diagnostika specializētā BMW centrā pa 35+ naudām (kā čomam), es, piem., esmu veselu čupu auto pārgājis vispār neprasot ne santīma - tad ko... man pēkšņi sajēga pazuda?
Var gadīties, ka kāds sakarīgs kadrs meklē jaunus klientus - pa kapeikām strādā šobrīd, vai mācīties gribošs - cīnās? Es tieši tādu arī meklēju!
Es saprotu, ka tu gaidīji, ka kāds nolauzīs stūri, pievems salonu, ieslēgs skaitītāju. Piedod, manam eksperimentam cita fiška. Turklāt, ja tas pats kadrs pasauks uz kāda čoma servisiņu, par šo pašu paņems 30..40 naudas, būs uzreiz cita ''aršana'', ne?
Aftar - izdari secinājumus: par lētu paprasīji!

p.s. me out. Paldies profila īpašniekam par atļauju iepostēt. Līdz nākošajam reportam.

[ Šo ziņu laboja KateG, 16 Jan 2019, 20:22:17 ]

Offline
sakums
16. Jan 2019, 20:32 #3191

Kopš: 19. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 960

Braucu ar: milfeņu džipu

Tēma jau bija par ğeneratoriem, tad es arī savu sāpi izstāstīšu.
Ğenerators lādē tikai pēc uzgāzēšanas. Tātad, piedarbini auto - nelādē, uzsit nedaudz pa pedāli - sāk lādēt. Gan jau tablete jāsamaina. Bet iepriekšējais īpašnieks esot uzlicis šo ğeneratoru no e60, kaut kādu ķip spēcīgāku, nekā nāk oem manam e83. Man arī nepatīk, ka panelī tahometra bulta minimāli, citreiz vairāk vibrē. Gaidot krieso pagriezienu, ar ieslēgtu virzienrādītāju, dažbrīd liekas, ka taho bultiņa lēkā ar pagrieziena klikšķiem.
Iepriekšējam ğeneratoram(ğenerators ir pie manis), bija mainījis oglītes, viss bija gājis, bet bija sācis laikam ķīlēt gultnis, vai kaut kas tāds.
Kāman labāk darīt?
Ņemt nost esošo un vest restaurēt vai pašam tableti mainīt? Vai vest oem ğeneratoru, lai saved tur visu kārtībā, un likt virsū to?

Kur vispār vest to brīnumu remontēt?
Offline
uldens1
16. Jan 2019, 20:37 #3192

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16205

Braucu ar:


16 Jan 2019, 19:29:10 @cufiks rakstīja:
Jāsaka, ka neko citu nebiju gaidījis...

Klusa cerība bija, ka kāds lodāmurs būs Kaspičam ieslēdzis tālo labajai acij..


Par ko
Offline
Lauriko
16. Jan 2019, 20:40 #3193

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Protams OEM ģeni saremontē un liec virsū! Detaļas japērk pēc ģeneratora numura un nevis bildītes vai štepseļa atbilstības! Tad arī viss strādās kā nākas!
Offline
kexxx
16. Jan 2019, 20:42 #3194

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


16 Jan 2019, 20:32:14 @sakums rakstīja:
Tēma jau bija par ğeneratoriem, tad es arī savu sāpi izstāstīšu.
Ğenerators lādē tikai pēc uzgāzēšanas. Tātad, piedarbini auto - nelādē, uzsit nedaudz pa pedāli - sāk lādēt. Gan jau tablete jāsamaina. Bet iepriekšējais īpašnieks esot uzlicis šo ğeneratoru no e60, kaut kādu ķip spēcīgāku, nekā nāk oem manam e83. Man arī nepatīk, ka panelī tahometra bulta minimāli, citreiz vairāk vibrē. Gaidot krieso pagriezienu, ar ieslēgtu virzienrādītāju, dažbrīd liekas, ka taho bultiņa lēkā ar pagrieziena klikšķiem.
Iepriekšējam ğeneratoram(ğenerators ir pie manis), bija mainījis oglītes, viss bija gājis, bet bija sācis laikam ķīlēt gultnis, vai kaut kas tāds.
Kāman labāk darīt?
Ņemt nost esošo un vest restaurēt vai pašam tableti mainīt? Vai vest oem ğeneratoru, lai saved tur visu kārtībā, un likt virsū to?

Kur vispār vest to brīnumu remontēt?


var arī nebūt tablete. lādēšana pēc uzgāzēšanas norāda,ka ģeneratoram nav ierosmes sprieguma- sāk darboties tik no pašierosmes

vecvecai lamatai tā bija kad štekerī vados nekontakts bija... arī lampiņa panelī nestrādāja

tā ka pirmkārt varētu pārbaudīt, vai mazais vadiņš pie ģeneratora ir pievienots, tam ir labs kontakts utt

P.S. piekrītu par oem ģenerātoru- nu nevar tā vnk likt sazin ko

[ Šo ziņu laboja kexxx, 16 Jan 2019, 20:43:26 ]

Offline
sakums
16. Jan 2019, 20:44 #3195

Kopš: 19. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 960

Braucu ar: milfeņu džipu


16 Jan 2019, 20:42:15 @kexxx rakstīja:

16 Jan 2019, 20:32:14 @sakums rakstīja:
Tēma jau bija par ğeneratoriem, tad es arī savu sāpi izstāstīšu.
Ğenerators lādē tikai pēc uzgāzēšanas. Tātad, piedarbini auto - nelādē, uzsit nedaudz pa pedāli - sāk lādēt. Gan jau tablete jāsamaina. Bet iepriekšējais īpašnieks esot uzlicis šo ğeneratoru no e60, kaut kādu ķip spēcīgāku, nekā nāk oem manam e83. Man arī nepatīk, ka panelī tahometra bulta minimāli, citreiz vairāk vibrē. Gaidot krieso pagriezienu, ar ieslēgtu virzienrādītāju, dažbrīd liekas, ka taho bultiņa lēkā ar pagrieziena klikšķiem.
Iepriekšējam ğeneratoram(ğenerators ir pie manis), bija mainījis oglītes, viss bija gājis, bet bija sācis laikam ķīlēt gultnis, vai kaut kas tāds.
Kāman labāk darīt?
Ņemt nost esošo un vest restaurēt vai pašam tableti mainīt? Vai vest oem ğeneratoru, lai saved tur visu kārtībā, un likt virsū to?

Kur vispār vest to brīnumu remontēt?


var arī nebūt tablete. lādēšana pēc uzgāzēšanas norāda,ka ģeneratoram nav ierosmes sprieguma- sāk darboties tik no pašierosmes

vecvecai lamatai tā bija kad štekerī vados nekontakts bija... arī lampiņa panelī nestrādāja

tā ka pirmkārt varētu pārbaudīt, vai mazais vadiņš pie ģeneratora ir pievienots, tam ir labs kontakts utt

P.S. piekrītu par oem ģenerātoru- nu nevar tā vnk likt sazin ko

Kamēr nelādē, tikmēr arī panelī lapiņa nedeg.
Offline
RSAWorkshop
16. Jan 2019, 20:50 #3196

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7063

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


16 Jan 2019, 20:32:14 @sakums rakstīja:
Tēma jau bija par ğeneratoriem, tad es arī savu sāpi izstāstīšu.
Ğenerators lādē tikai pēc uzgāzēšanas. Tātad, piedarbini auto - nelādē, uzsit nedaudz pa pedāli - sāk lādēt. Gan jau tablete jāsamaina. Bet iepriekšējais īpašnieks esot uzlicis šo ğeneratoru no e60, kaut kādu ķip spēcīgāku, nekā nāk oem manam e83. Man arī nepatīk, ka panelī tahometra bulta minimāli, citreiz vairāk vibrē. Gaidot krieso pagriezienu, ar ieslēgtu virzienrādītāju, dažbrīd liekas, ka taho bultiņa lēkā ar pagrieziena klikšķiem.
Iepriekšējam ğeneratoram(ğenerators ir pie manis), bija mainījis oglītes, viss bija gājis, bet bija sācis laikam ķīlēt gultnis, vai kaut kas tāds.
Kāman labāk darīt?
Ņemt nost esošo un vest restaurēt vai pašam tableti mainīt? Vai vest oem ğeneratoru, lai saved tur visu kārtībā, un likt virsū to?

Kur vispār vest to brīnumu remontēt?
Es teiktu, ka nesader ģeneratori

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
16. Jan 2019, 20:55 #3197

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16205

Braucu ar:


16 Jan 2019, 20:42:15 @kexxx rakstīja:

16 Jan 2019, 20:32:14 @sakums rakstīja:
Tēma jau bija par ğeneratoriem, tad es arī savu sāpi izstāstīšu.
Ğenerators lādē tikai pēc uzgāzēšanas. Tātad, piedarbini auto - nelādē, uzsit nedaudz pa pedāli - sāk lādēt. Gan jau tablete jāsamaina. Bet iepriekšējais īpašnieks esot uzlicis šo ğeneratoru no e60, kaut kādu ķip spēcīgāku, nekā nāk oem manam e83. Man arī nepatīk, ka panelī tahometra bulta minimāli, citreiz vairāk vibrē. Gaidot krieso pagriezienu, ar ieslēgtu virzienrādītāju, dažbrīd liekas, ka taho bultiņa lēkā ar pagrieziena klikšķiem.
Iepriekšējam ğeneratoram(ğenerators ir pie manis), bija mainījis oglītes, viss bija gājis, bet bija sācis laikam ķīlēt gultnis, vai kaut kas tāds.
Kāman labāk darīt?
Ņemt nost esošo un vest restaurēt vai pašam tableti mainīt? Vai vest oem ğeneratoru, lai saved tur visu kārtībā, un likt virsū to?

Kur vispār vest to brīnumu remontēt?


var arī nebūt tablete. lādēšana pēc uzgāzēšanas norāda,ka ģeneratoram nav ierosmes sprieguma- sāk darboties tik no pašierosmes

vecvecai lamatai tā bija kad štekerī vados nekontakts bija... arī lampiņa panelī nestrādāja

tā ka pirmkārt varētu pārbaudīt, vai mazais vadiņš pie ģeneratora ir pievienots, tam ir labs kontakts utt

P.S. piekrītu par oem ģenerātoru- nu nevar tā vnk likt sazin ko
kāda vēl pašierosme
Offline
Lauriko
16. Jan 2019, 21:02 #3198

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Tā arī ir, praktiski jebkurš auto ģenerators sāk lādēt bez ierosmes palīdzības pie lielākiem apgriezieniem, iegriežot motoru ap 3000 kā kuram auto
Offline
KaspichsS
16. Jan 2019, 21:04 #3199

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


16 Jan 2019, 20:42:15 @kexxx rakstīja:

16 Jan 2019, 20:32:14 @sakums rakstīja:
Tēma jau bija par ğeneratoriem, tad es arī savu sāpi izstāstīšu.
Ğenerators lādē tikai pēc uzgāzēšanas. Tātad, piedarbini auto - nelādē, uzsit nedaudz pa pedāli - sāk lādēt. Gan jau tablete jāsamaina. Bet iepriekšējais īpašnieks esot uzlicis šo ğeneratoru no e60, kaut kādu ķip spēcīgāku, nekā nāk oem manam e83. Man arī nepatīk, ka panelī tahometra bulta minimāli, citreiz vairāk vibrē. Gaidot krieso pagriezienu, ar ieslēgtu virzienrādītāju, dažbrīd liekas, ka taho bultiņa lēkā ar pagrieziena klikšķiem.
Iepriekšējam ğeneratoram(ğenerators ir pie manis), bija mainījis oglītes, viss bija gājis, bet bija sācis laikam ķīlēt gultnis, vai kaut kas tāds.
Kāman labāk darīt?
Ņemt nost esošo un vest restaurēt vai pašam tableti mainīt? Vai vest oem ğeneratoru, lai saved tur visu kārtībā, un likt virsū to?

Kur vispār vest to brīnumu remontēt?


var arī nebūt tablete. lādēšana pēc uzgāzēšanas norāda,ka ģeneratoram nav ierosmes sprieguma- sāk darboties tik no pašierosmes

vecvecai lamatai tā bija kad štekerī vados nekontakts bija... arī lampiņa panelī nestrādāja

tā ka pirmkārt varētu pārbaudīt, vai mazais vadiņš pie ģeneratora ir pievienots, tam ir labs kontakts utt

P.S. piekrītu par oem ģenerātoru- nu nevar tā vnk likt sazin ko


kexxx, arii afftar, luudzu - izlasiet, izdrukaajiet. izlasiet veelreiz!
Ģenerators

tur ir VISS uzrakstiits!

[ Šo ziņu laboja KateG, 16 Jan 2019, 21:04:43 ]

Offline
uldens1
16. Jan 2019, 21:24 #3200

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16205

Braucu ar:


16 Jan 2019, 21:02:30 @Lauriko rakstīja:
Tā arī ir, praktiski jebkurš auto ģenerators sāk lādēt bez ierosmes palīdzības pie lielākiem apgriezieniem, iegriežot motoru ap 3000 kā kuram auto
tad kāpēc ar nodilušām oglēm auto aķis braucot nosprāgst????Un cik zinu lai sāktu ražot elektrību vajag magnētisko lauku kurš bez ierosmes nav
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo