Online
Pašreiz BMWPower skatās 215 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
Kaross | 30. Apr 2020, 09:50 |
#3181
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4362
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
29 Apr 2020, 19:11:48 @uldens1 rakstīja:
salādēju jau,12,7 volti turās,moci griež raiti,cerams ka visi 340 starta ampēri būs vietā
Tie Volti maz ko izsaka. Priekš tam ir iekārtas, kas pārbauda starta strāvu.
Man šitāds ir krājums. Laba manta.
https://www.ctek.com/au/products/professional/battery-analyzer
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
iwj | 30. Apr 2020, 09:56 |
#3182
|
| Kopš: 01. Jan 2013
Ziņojumi: 1022
Braucu ar:
| Sveiki. Man īpašumā ir nonācis vecs kravas furgons, kuram akumulatori ir pabeigšies. Kā praktiskais latvietis, izdomāju izņemt akumulatorus no saviem nebeidzajamiem projekauto, uzliku 1 lādēt, tad atnāca kaimiņš un sāka stāstīt briesmu lietas. Akumulatoriem uz 24 v saslegtiem jābūt ar vienādām ah un starta strāvu + vienlīdz labā stāvoklī, savādāk var sprāgt utt | Offline | | |
halloween | 30. Apr 2020, 16:58 |
#3183
|
| Kopš: 04. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1107
Braucu ar: X
|
30 Apr 2020, 09:46:58 @maasters rakstīja:
cela nodoklis
Reku ceļam. Par to gāzi jaatzīst poh Kalvītim vai kādam citam , jo vienmēr jau pie mums kāds uzvārās, bet es esmu par lai tik samazina cenu
kas attiecās uz veciem vācu dīzeļiem , tad kaspich izskatās ir sadzirdēts valdības līmenī.
raxta apakšā lūk teksts
Viens jauninājums valdības rīkojumā ir nācis klāt, un tas skars visus lietoto dīzeļu īpašniekus, kuri izgriezuši mašīnu izpūtējiem vecos kvēpu filtrus, bet jaunus atpakaļ nav ielikuši. Valdība uzdod: «Izvērtēt emisiju kontroles aprīkojuma (piemēram, dīzeļmotoru cieto daļiņu filtru esamību) pārbaudes iespējas (t.sk. apzināt jaunākos tehniskos risinājumus), kad izgatavotāja paredzētais emisiju kontroles aprīkojums ir bojāts vai tam apzināti veikti pārveidojumi, kuru rezultātā tiek ietekmēta emisiju kontroles aprīkojuma funkcionalitāte.» Tālākās konsekvences ir pašsaprotamas - ja pārbaudē atklājas, ka filtra nav, braukšanas liegums virsū.
Kaut kā galīgi apnikusi tā batonu spraušana un makaronu karināšana par to, ka nodoklim vispār ir jebkāds sakars ar to, cik tu kaitē videi - ja tā tiešām būtu, tad to nodokli pieliktu pie degvielas cenas.
1.6L motora taksis, kas uz simtu, varbūt arī, izmet 5x mazāk izmešus kā 4.8L normāls auto, gadā nobraucot 15x vairāk, dabu vienalga piesārņo 3x vairāk. Fizika. Izmešus vistuvāk var noteikt pēc bākā ielietās degvielas apjoma, nevis pēc motora tilpuma - tas lielmotors varbūt nedēļā nobrauc 15km, kamēr taksim motoru visu ziemu nenoglušī vairāk par 5x. | Offline | | |
FFL | 30. Apr 2020, 17:40 |
#3184
|
| Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Pakomentējat kāds par to dpf kontroli
Cik tas ir reāli, ka te tas var notikt un kāds tad būs tas veids? Atgāzu analizators?
Ja taisnība, tad tas taču būtu pilnīgs pis*ec Atjaunot kvēpu filtra darbību + savest motoru kārtībā taču nostājas tikpat cik dažam labam kapitalņiks
Un ielās taču ir kosmiski daudz auto ar izravētiem dpf[ Šo ziņu laboja FFL, 30 Apr 2020, 17:42:03 ] | Offline | | |
FFL | 30. Apr 2020, 17:46 |
#3185
|
| Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Kas ir ar vecākām mašīnām, kurām oriģināli nenàk kvēpinieki? Viņām arī nav to cieto daļu tik daudz, ja es pareizi saprotu? | Offline | | |
FFL | 30. Apr 2020, 17:54 |
#3186
|
| Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Paag, tad par ko ir runa sakarā ar dpf pārbaudēm. Nevarēs iet skati vai iebraukt zem eu4 zīmes??
Vecākiem modeļiem mazāks cieto daļu sastāvs ir dēļ zemāka iesmidzināšanas spiediena, taa? | Offline | | |
crime | 01. May 2020, 08:38 |
#3187
|
| Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8517
Braucu ar: m635csi
|
30 Apr 2020, 17:51:31 @DM-101 rakstīja:
30 Apr 2020, 17:46:16 @FFL rakstīja:
Kas ir ar vecākām mašīnām, kurām oriģināli nenàk kvēpinieki? Viņām arī nav to cieto daļu tik daudz, ja es pareizi saprotu?
kaut kaa taa.
vieniigi, jaareekjinaas, ka peec kaada laicinja pie Riigas un Juurjmalas robezhas buus ziiniites, ka der tikai, piem., EU4 un jaunaaki auto.
Bez-DPF: paliek aarpusee, staaavvietaa.
nu man ir EU4, filtra nav no zavoda, iesledzas katalizatora regjenerācijas/tīrīšanas/hvz programma, ja ieber grīdā tajā brīdī, tad aizmugurē ir tāds mākonis, ka neko cauri neredz... ar ko es labāks par tiem, kam filtrs izgriezts? | Offline | | |
e34 | 01. May 2020, 09:11 |
#3188
|
| Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4014
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
| Tie kūpošie sūdi ir jāizslēdz no satiksmes un sen jau. | Offline | | |
|
maasters | 01. May 2020, 09:41 |
#3189
|
| Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| halloween vienai lietai varu piekrist, pareizi būtu nodokli rēķināt no degvielas. domāju ka mūsējie mīž to darīt jo saprot ka tad nodokļa dauduzms iekasētais var samazināties,jo neba jau visi kas iziet skati gadā nobrauc 20k un vairāk.
Bet pareiz būtu jā,
1) nodoklis no degvielas
2) DPF off BAN
3) pakāpeniska alternatīvu atbalstīšana.
Nu piem EU dod milzīgas subsīdijas atjaunojamajiem energoresursiem, no kuriem jaatzīst puse nav nemaz tik atjaunojami kā piem šķelda utt.
lai dvj dod subsīdijas elektro auto iegādei. kur problēma.
lai stimulē lādēšanas tīklu izbūvi, kak raz tagad darba vietas būtu vajadzīgas.
Bet viens ir skaidrs, protams LV vienmēr viss notiek vēlāk nekā citur, bet ir jadara gals dīzeļiem, viņi vienkārši nav nepieciešami.
benzīns maksā tikpat cik dīzels palielam, kāda razņica nopērc vienkārši benzīnu un mauc.
dīzelis lai paliek darba transporta un komerctransporta fiška kamēr tur nav labāku alternatīvu neredzu iemeslu kamdeļ ikdienā katram jakratās ar vecu dīzeli.
bet nu tas cieto daļinu analizators katrā TA stacijā būtu baigā fiška, man tīri kā latvietim tā būtu neatņemama bauda palūkoties to BMW uc marku īpašnieku sejās, kas uz cerību ka nutik varēs raznosēt pa lēto dabū skābu ģimi un lapiņu ar atzīmi 3 un parakstu.
moš pat apsvērtu iespēju iet pastrādāt par TA inspektoru
ps. Un lai neviens nedirš ka dīzelis vs benzīns mūsidenu latvijā ir ģimenes izdzīvošanas jautājums, jo tās ir muļķības. tie kas viņus pērk nav nabagi. tie, kam tiesām trūkst naudas un zinu dažus tādus tie brauc ar VW Golf 2.
tas ir vienkārši stulbu izvēļu un infantīlas domāšanas jautājums.
[ Šo ziņu laboja maasters, 01 May 2020, 09:48:55 ] | Offline | | |
kars | 01. May 2020, 10:08 |
#3190
|
| Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| Benzīns jau tik pa kādi 2-3l vairāk vidēji, nekas traks
Es nopirku dīzeli 1x dzīvē un visticamāk ka pēdējo x Tiesa gan vēl pa 2 gadi neko nēsmu remontējis dzinējam. | Offline | | |
HiJaCKeR | 01. May 2020, 10:18 |
#3191
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
01 May 2020, 07:31:16 @DM-101 rakstīja:
Mans apkopojums par tēmu:
BMW nedienas ar sprauslām
kā saprotu MSD80/81 ir SIEMENS un MSD87 Continetal. no savas pieredzes kurā darbojos, ne auto sfērā, SIEMENS ir foršāks par pārējiem. | Offline | | |
HiJaCKeR | 01. May 2020, 14:20 |
#3192
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
01 May 2020, 14:16:04 @DM-101 rakstīja:
01 May 2020, 10:18:02 @HiJaCKeR rakstīja:
01 May 2020, 07:31:16 @DM-101 rakstīja:
Mans apkopojums par tēmu:
BMW nedienas ar sprauslām
kā saprotu MSD80/81 ir SIEMENS un MSD87 Continetal. no savas pieredzes kurā darbojos, ne auto sfērā, SIEMENS ir foršāks par pārējiem.
abi Siemens. Vai tikai Continental nav Siemens apakshuznjeemums
es saprotu, ka Continental nav devuši iespēju pilnvērtīgai diagnostikai ? | Offline | | |
josi | 01. May 2020, 14:22 |
#3193
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Vispār jau Continental nopirka Siemens automotive biznesu daļu, ieskaitot VDO.
| Offline | | |
bum_bumz | 01. May 2020, 17:05 |
#3194
|
| Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6749
Braucu ar: E34
|
30 Apr 2020, 17:51:31 @DM-101 rakstīja:
30 Apr 2020, 17:46:16 @FFL rakstīja:
Kas ir ar vecākām mašīnām, kurām oriģināli nenàk kvēpinieki? Viņām arī nav to cieto daļu tik daudz, ja es pareizi saprotu?
kaut kaa taa.
vieniigi, jaareekjinaas, ka peec kaada laicinja pie Riigas un Juurjmalas robezhas buus ziiniites, ka der tikai, piem., EU4 un jaunaaki auto.
Bez-DPF: paliek aarpusee, staaavvietaa.
Z-bis, sen jau gaidu P&R.
Bļauju vietējā portālā, lai aizsit ciet centru autiņiem, tā vietā ierīko jaunas stāvvietas | Offline | | |
sys9291 | 01. May 2020, 22:34 |
#3195
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
01 May 2020, 09:54:58 @koderis rakstīja:
dīzelis ēd 5L un nāk ar 300+zs. jebkurā tilpumā un konfigurācijā. nedrīkst atņemt darba tautai kvēpu spēku
kādās pasakās tu dzīvo?
P.S Kaspič! - dieseļiem EU4 nenozīmē DPF esamību... (piemērs E46 kuram nekad NAV bijis DPF bet dažiem modeļiem IR EU4... vienu tādu ārstēju un klients par skarbu naudu pirka citu DDE, jo bija uzlikts no EUR3)[ Šo ziņu laboja sys9291, 01 May 2020, 22:37:36 ] | Offline | | |
HiJaCKeR | 02. May 2020, 10:31 |
#3196
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
01 May 2020, 09:54:58 @koderis rakstīja:
dīzelis ēd 5L un nāk ar 300+zs. jebkurā tilpumā un konfigurācijā. nedrīkst atņemt darba tautai kvēpu spēku
pie tam viegli remontējas un uzlabojas, demontējot liekās detaļas, vēl mazāks patēriņš un vairāk jaudas, īsts sporta auto | Offline | | |
|
HiJaCKeR | 02. May 2020, 11:20 |
#3197
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
| man zināmam cilēkam ir škoda octavia 2010.gada bez DPF filtra, pirkta šeit Latvijā, kā tas var būt, ka nav DPF, nav Krievijas tirgum paredzēts auto | Offline | | |
ATB | 02. May 2020, 13:57 |
#3198
|
| Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
02 May 2020, 11:20:48 @HiJaCKeR rakstīja:
man zināmam cilēkam ir škoda octavia 2010.gada bez DPF filtra, pirkta šeit Latvijā, kā tas var būt, ka nav DPF, nav Krievijas tirgum paredzēts auto
Pirkta jauna? | Offline | | |
HiJaCKeR | 02. May 2020, 15:08 |
#3199
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
02 May 2020, 13:57:13 @ATB rakstīja:
02 May 2020, 11:20:48 @HiJaCKeR rakstīja:
man zināmam cilēkam ir škoda octavia 2010.gada bez DPF filtra, pirkta šeit Latvijā, kā tas var būt, ka nav DPF, nav Krievijas tirgum paredzēts auto
Pirkta jauna?
jā, tajā Mežciemā salonā pie SKY | Offline | | |
smudo | 02. May 2020, 18:03 |
#3200
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
02 May 2020, 15:08:29 @HiJaCKeR rakstīja:
02 May 2020, 13:57:13 @ATB rakstīja:
02 May 2020, 11:20:48 @HiJaCKeR rakstīja:
man zināmam cilēkam ir škoda octavia 2010.gada bez DPF filtra, pirkta šeit Latvijā, kā tas var būt, ka nav DPF, nav Krievijas tirgum paredzēts auto
Pirkta jauna?
jā, tajā Mežciemā salonā pie SKY
Acīm redzot tas vēl bija EURO4 auto - tur bija dažādi ieviešanas posmi periodā no 09/2009 (attiecās uz jaunajiem modeļiem) līdz 01/2011. EURO4 ietvaros nebija prasība likt DPF, ja konkrētais auto spēja sasniegt 0,025g/km cieto daļiņu izmešu apjomu. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|