Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 206 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
vadims
04. May 2012, 16:10 #3181

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu


04 May 2012, 08:35:27 bafonss rakstīja:
hallo,ir kāds kas var mani apgaismot? vai ieteikt kādu,kas zin,izņemot servisus!

03 May 2012, 23:45:53 bafonss rakstīja:
man e46 kupeja, 2001.gada,1,9L - problēma tāda,ka pie iedarbināta dzinēja, patēriņa rādītājs panelī tikai pluso klāt, šobrīd patēriņu rāda 39 L/100km !!!
Kādam ir nojausma,kamdēļ tā?
PS. mainīju eļļu,visus filtrus,varbūt kko ne tā izdarīju?

Stāvot uz vietas tas ir patēriņš uz 100km. izrēķini cik litrus tev vajadzēs stāvot norūcināt, lai tu nobrauktu 100km? - neiet kopā, ne?
p.s moš nepareizi sapratu par to patēriņu
Offline
RalfsS
04. May 2012, 16:23 #3182

Kopš: 02. Sep 2011

Ziņojumi: 358

Braucu ar: E93


03 May 2012, 17:59:38 RalfsS rakstīja:
Sveiki.
Lieta tāda:
BMW e32 735 90.g. automāts.
Braucu,kad pēkšņi sāka staigāt apgriezieni un uz paneļa izlec EML.Gāzes pedāli var spaidīt/nespaidīt,nekas nemainas.Nomainīju droseļvārstu,jo bija aizdomas,ka tas nosprādzis.Kad uzliku jaunu itkā viss čotka,bet pabraucot 5min atkal EML un apgriezieni staigā(citreiz uzreiz uz 8k uzskrien,citreiz vispār slāpst nost).Aizvedu līdz diagnostikai tur neko nerādot,jo,laikam,štekeris mašīnai sapisies.
Reāli vairs nezinu,kā rīkoties.
Varbūt,kādam ir bijis līdzīgi?
Varbūt ir kāds,kas paņemtu un pārbaudītu mašīnu,kas vairāk saprot šīs lietas?

Varbūt kāds var ieteikt pie kā vērsties ar šo problēmu?
Offline
holmss
04. May 2012, 17:00 #3183

Kopš: 25. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 40

Braucu ar:

Kā var nomainīt e46 priekšejo zīmīti neapskadejot kapota krāsojumu? No motora telpas puses klat nevar tikt. Vai tiešām ta ir brutali janolauz?
Offline
Ositis27
04. May 2012, 17:09 #3184

Kopš: 13. Feb 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 412

Braucu ar: BMW E38 730i, Kawasaki GPZ600r


04 May 2012, 17:00:19 holmss rakstīja:
Kā var nomainīt e46 priekšejo zīmīti neapskadejot kapota krāsojumu? No motora telpas puses klat nevar tikt. Vai tiešām ta ir brutali janolauz?


Uzliec apaksa lupatinu vai kautko mikstu un ar skruvgriezi cel ara to zimiti.
Offline
holmss
04. May 2012, 17:12 #3185

Kopš: 25. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 40

Braucu ar:


04 May 2012, 17:09:47 Ositis27 rakstīja:

04 May 2012, 17:00:19 holmss rakstīja:
Kā var nomainīt e46 priekšejo zīmīti neapskadejot kapota krāsojumu? No motora telpas puses klat nevar tikt. Vai tiešām ta ir brutali janolauz?


Uzliec apaksa lupatinu vai kautko mikstu un ar skruvgriezi cel ara to zimiti.


Nu vinja baigi stingri turaas.
Offline
Ositis27
04. May 2012, 17:14 #3186

Kopš: 13. Feb 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 412

Braucu ar: BMW E38 730i, Kawasaki GPZ600r


04 May 2012, 17:12:03 holmss rakstīja:

04 May 2012, 17:09:47 Ositis27 rakstīja:

04 May 2012, 17:00:19 holmss rakstīja:
Kā var nomainīt e46 priekšejo zīmīti neapskadejot kapota krāsojumu? No motora telpas puses klat nevar tikt. Vai tiešām ta ir brutali janolauz?


Uzliec apaksa lupatinu vai kautko mikstu un ar skruvgriezi cel ara to zimiti.


Nu vinja baigi stingri turaas.


Nebaidies,cel tik ara,ta jabut.
Offline
keiby
04. May 2012, 18:06 #3187

Kopš: 23. May 2002

Ziņojumi: 265

Braucu ar: E38 735i Sport


Tik maz būs?


peedeejo reizi, kad nesen mainiiju savam, tad 0w40 8L + filtrs + nomainja izmaksaaja £40. aizbrauc paintereseejies
Offline
Srakans
04. May 2012, 19:57 #3188

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


04 May 2012, 00:40:49 DrumB rakstīja:
Varētu būt, ka CO atgāzes skatē uzrādās neprecīzas, jo motora temperatūra nav bijusi pietiekami augsta?

2001. gada benzīnam dabūju :
0.548 tukšgaitā
un
0.548 paaugstinātos apgriezienos.

Lambda uzrādās kā laba.

Domāju, ko darīt, jo lamdu nav nepieciešams mainīt. Varbūt kārtīgi izskriet pirms skates un tad, lai ir visas trubas iztīrītas un motors karsts?
Esmu dzirdējis, ka tā dīzeļiem vajag, bet benzīnam
Var gan tā gadīties. Izskriet nav jēgas, bet uz TA vajag braukt ar siltu dzinēju.
Offline
Lauriko
04. May 2012, 20:22 #3189

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


04 May 2012, 19:57:33 Srakans rakstīja:

04 May 2012, 00:40:49 DrumB rakstīja:
Varētu būt, ka CO atgāzes skatē uzrādās neprecīzas, jo motora temperatūra nav bijusi pietiekami augsta?

2001. gada benzīnam dabūju :
0.548 tukšgaitā
un
0.548 paaugstinātos apgriezienos.

Lambda uzrādās kā laba.

Domāju, ko darīt, jo lamdu nav nepieciešams mainīt. Varbūt kārtīgi izskriet pirms skates un tad, lai ir visas trubas iztīrītas un motors karsts?
Esmu dzirdējis, ka tā dīzeļiem vajag, bet benzīnam
Var gan tā gadīties. Izskriet nav jēgas, bet uz TA vajag braukt ar siltu dzinēju.


Tieši tā, iedo riktīgi grīdā uzsildi motoru un visu izplūdi būs Tev viss OK!
Un tas ka tur rakstīts Lambda OK, tas ir viņa lambda ir OK!
Offline
Czars
04. May 2012, 20:35 #3190

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


04 May 2012, 16:23:30 RalfsS rakstīja:

03 May 2012, 17:59:38 RalfsS rakstīja:
Sveiki.
Lieta tāda:
BMW e32 735 90.g. automāts.
Braucu,kad pēkšņi sāka staigāt apgriezieni un uz paneļa izlec EML.Gāzes pedāli var spaidīt/nespaidīt,nekas nemainas.Nomainīju droseļvārstu,jo bija aizdomas,ka tas nosprādzis.Kad uzliku jaunu itkā viss čotka,bet pabraucot 5min atkal EML un apgriezieni staigā(citreiz uzreiz uz 8k uzskrien,citreiz vispār slāpst nost).Aizvedu līdz diagnostikai tur neko nerādot,jo,laikam,štekeris mašīnai sapisies.
Reāli vairs nezinu,kā rīkoties.
Varbūt,kādam ir bijis līdzīgi?
Varbūt ir kāds,kas paņemtu un pārbaudītu mašīnu,kas vairāk saprot šīs lietas?

Varbūt kāds var ieteikt pie kā vērsties ar šo problēmu?

diagnostika neko nedos pa lielam, man vēl šodien deg EML, bet pie kompja pieslēdzot rāda, ka viss ir čiki briki kulē,no kompja izdarīt-nodzēst nevar.
realitātē ir problēma ar tomāta kārbu,
bet pirmstam bija problēmas ar gāzi un apgriezieniem, kompi samainija un pazuda arī problēmas ar apgriezieniem, ka slāpa, necēla...
PS.arī E32

[ Šo ziņu laboja Czar, 04 May 2012, 20:38:52 ]

Offline
daemon
04. May 2012, 22:05 #3191

Kopš: 08. Jul 2010

Ziņojumi: 65

Braucu ar: BMW


04 May 2012, 18:06:36 keiby rakstīja:

Tik maz būs?


peedeejo reizi, kad nesen mainiiju savam, tad 0w40 8L + filtrs + nomainja izmaksaaja £40. aizbrauc paintereseejies


Painteresēšos. Ja jau tik lēti tad var dzīt lai nomaina.
Offline
bafonss
04. May 2012, 23:07 #3192

Kopš: 02. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar: BMW 318Ci


04 May 2012, 16:10:10 vadims rakstīja:

04 May 2012, 08:35:27 bafonss rakstīja:
hallo,ir kāds kas var mani apgaismot? vai ieteikt kādu,kas zin,izņemot servisus!

03 May 2012, 23:45:53 bafonss rakstīja:
man e46 kupeja, 2001.gada,1,9L - problēma tāda,ka pie iedarbināta dzinēja, patēriņa rādītājs panelī tikai pluso klāt, šobrīd patēriņu rāda 39 L/100km !!!
Kādam ir nojausma,kamdēļ tā?
PS. mainīju eļļu,visus filtrus,varbūt kko ne tā izdarīju?

Stāvot uz vietas tas ir patēriņš uz 100km. izrēķini cik litrus tev vajadzēs stāvot norūcināt, lai tu nobrauktu 100km? - neiet kopā, ne?
p.s moš nepareizi sapratu par to patēriņu

neko nesaprotu,bet šodien viss atrisinājās pats no sevis,nokrita pa nullēm un tagad rāda savus dienišķos 6L/100km
Offline
fujaks
04. May 2012, 23:56 #3193

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2896

Braucu ar: prātu

Ir kāds, kas māk rakstīt kirilicā?! Vajag iztulkot pāris teikumus. Bet zb to kirilicu. Lūdzu?!
Offline
seeingman
05. May 2012, 00:03 #3194

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

izmanto http://translit.ru, raksti ar parastajiem burtiem uz klavas, šitas brīnums tos pārtaisa par attiecīgajiem kirilica burtiem.
Offline
fujaks
05. May 2012, 00:06 #3195

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2896

Braucu ar: prātu

paldies
Offline
9999
05. May 2012, 09:44 #3196

Kopš: 18. Mar 2012

Ziņojumi: 844

Braucu ar: sixfourtyfizza

e36 kabrim saaka gljukot jumts ,sis tas netaisas lidz galam ,sis tas neielokas ka vajag ?? pie ka griezties uz kalibreshanu un pielaboshanu ?
Paldies !
Offline
kaadzis
05. May 2012, 09:51 #3197

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da

šodien pēkšņi pārstāja strādāt šofera sēdekļa rekulācija un stūres regulācija. kas varētu būt par vainu? drošinātāji itkā veseli.
Offline
RENIO
05. May 2012, 10:10 #3198

Kopš: 05. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4669

Braucu ar: 2 x bmw


05 May 2012, 09:44:34 9999 rakstīja:
e36 kabrim saaka gljukot jumts ,sis tas netaisas lidz galam ,sis tas neielokas ka vajag ?? pie ka griezties uz kalibreshanu un pielaboshanu ?
Paldies !

pie vainas ir iespējams ir ari pati poga.
Offline
kaadzis
05. May 2012, 13:40 #3199

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da

zinu ka noteikt jādzen uz diagnostiku, bet varbūt tomēr- ir tā ka dažreiz braucot un atmetot gāzi mašīna noslāpst(automāts) apstājies izslēdz aizdedzi un uz sitiena pielec un brauc tālāk. nesen mainīju ieplūdes kolektoru, mosh kkur kko esmu netīšām atrāvis? jo iepriekš tāda problema nebija. aam mašīna 530d e39. un vēlviens pavediens, ka izslēdzot aizdedzi mašīna uzreiz nenoslāpst, bet kādu pusotru sekundi parūc un tikai tad noslāpst, iepriekš tā nebija.
Offline
fistinsbanned
05. May 2012, 19:24 #3200

Kopš: 23. Nov 2011

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

vajag hitadu stelli>> http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E46-3-Series-Doub...h=item27c5d820b8
kads nezin saitu kur letak??
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo