Online
Pašreiz BMWPower skatās 206 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
vadims | 04. May 2012, 16:10 |
#3181
|
| Kopš: 27. Feb 2005
No: Baldone
Ziņojumi: 1951
Braucu ar: piedziņu
|
04 May 2012, 08:35:27 bafonss rakstīja:
hallo,ir kāds kas var mani apgaismot? vai ieteikt kādu,kas zin,izņemot servisus!
03 May 2012, 23:45:53 bafonss rakstīja:
man e46 kupeja, 2001.gada,1,9L - problēma tāda,ka pie iedarbināta dzinēja, patēriņa rādītājs panelī tikai pluso klāt, šobrīd patēriņu rāda 39 L/100km !!!
Kādam ir nojausma,kamdēļ tā?
PS. mainīju eļļu,visus filtrus,varbūt kko ne tā izdarīju?
Stāvot uz vietas tas ir patēriņš uz 100km. izrēķini cik litrus tev vajadzēs stāvot norūcināt, lai tu nobrauktu 100km? - neiet kopā, ne?
p.s moš nepareizi sapratu par to patēriņu | Offline | | |
RalfsS | 04. May 2012, 16:23 |
#3182
|
| Kopš: 02. Sep 2011
Ziņojumi: 358
Braucu ar: E93
|
03 May 2012, 17:59:38 RalfsS rakstīja:
Sveiki.
Lieta tāda:
BMW e32 735 90.g. automāts.
Braucu,kad pēkšņi sāka staigāt apgriezieni un uz paneļa izlec EML.Gāzes pedāli var spaidīt/nespaidīt,nekas nemainas.Nomainīju droseļvārstu,jo bija aizdomas,ka tas nosprādzis.Kad uzliku jaunu itkā viss čotka,bet pabraucot 5min atkal EML un apgriezieni staigā(citreiz uzreiz uz 8k uzskrien,citreiz vispār slāpst nost).Aizvedu līdz diagnostikai tur neko nerādot,jo,laikam,štekeris mašīnai sapisies.
Reāli vairs nezinu,kā rīkoties.
Varbūt,kādam ir bijis līdzīgi?
Varbūt ir kāds,kas paņemtu un pārbaudītu mašīnu,kas vairāk saprot šīs lietas?
Varbūt kāds var ieteikt pie kā vērsties ar šo problēmu? | Offline | | |
holmss | 04. May 2012, 17:00 |
#3183
|
| Kopš: 25. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 40
Braucu ar:
| Kā var nomainīt e46 priekšejo zīmīti neapskadejot kapota krāsojumu? No motora telpas puses klat nevar tikt. Vai tiešām ta ir brutali janolauz? | Offline | | |
Ositis27 | 04. May 2012, 17:09 |
#3184
|
| Kopš: 13. Feb 2011
No: Dobele
Ziņojumi: 412
Braucu ar: BMW E38 730i, Kawasaki GPZ600r
|
04 May 2012, 17:00:19 holmss rakstīja:
Kā var nomainīt e46 priekšejo zīmīti neapskadejot kapota krāsojumu? No motora telpas puses klat nevar tikt. Vai tiešām ta ir brutali janolauz?
Uzliec apaksa lupatinu vai kautko mikstu un ar skruvgriezi cel ara to zimiti. | Offline | | |
holmss | 04. May 2012, 17:12 |
#3185
|
| Kopš: 25. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 40
Braucu ar:
|
04 May 2012, 17:09:47 Ositis27 rakstīja:
04 May 2012, 17:00:19 holmss rakstīja:
Kā var nomainīt e46 priekšejo zīmīti neapskadejot kapota krāsojumu? No motora telpas puses klat nevar tikt. Vai tiešām ta ir brutali janolauz?
Uzliec apaksa lupatinu vai kautko mikstu un ar skruvgriezi cel ara to zimiti.
Nu vinja baigi stingri turaas. | Offline | | |
Ositis27 | 04. May 2012, 17:14 |
#3186
|
| Kopš: 13. Feb 2011
No: Dobele
Ziņojumi: 412
Braucu ar: BMW E38 730i, Kawasaki GPZ600r
|
04 May 2012, 17:12:03 holmss rakstīja:
04 May 2012, 17:09:47 Ositis27 rakstīja:
04 May 2012, 17:00:19 holmss rakstīja:
Kā var nomainīt e46 priekšejo zīmīti neapskadejot kapota krāsojumu? No motora telpas puses klat nevar tikt. Vai tiešām ta ir brutali janolauz?
Uzliec apaksa lupatinu vai kautko mikstu un ar skruvgriezi cel ara to zimiti.
Nu vinja baigi stingri turaas.
Nebaidies,cel tik ara,ta jabut. | Offline | | |
keiby | 04. May 2012, 18:06 |
#3187
|
| Kopš: 23. May 2002
Ziņojumi: 265
Braucu ar: E38 735i Sport
|
Tik maz būs?
peedeejo reizi, kad nesen mainiiju savam, tad 0w40 8L + filtrs + nomainja izmaksaaja £40. aizbrauc paintereseejies | Offline | | |
Srakans | 04. May 2012, 19:57 |
#3188
|
| Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
|
04 May 2012, 00:40:49 DrumB rakstīja:
Varētu būt, ka CO atgāzes skatē uzrādās neprecīzas, jo motora temperatūra nav bijusi pietiekami augsta?
2001. gada benzīnam dabūju :
0.548 tukšgaitā
un
0.548 paaugstinātos apgriezienos.
Lambda uzrādās kā laba.
Domāju, ko darīt, jo lamdu nav nepieciešams mainīt. Varbūt kārtīgi izskriet pirms skates un tad, lai ir visas trubas iztīrītas un motors karsts?
Esmu dzirdējis, ka tā dīzeļiem vajag, bet benzīnam
Var gan tā gadīties. Izskriet nav jēgas, bet uz TA vajag braukt ar siltu dzinēju. | Offline | | |
|
Lauriko | 04. May 2012, 20:22 |
#3189
|
| Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
|
04 May 2012, 19:57:33 Srakans rakstīja:
04 May 2012, 00:40:49 DrumB rakstīja:
Varētu būt, ka CO atgāzes skatē uzrādās neprecīzas, jo motora temperatūra nav bijusi pietiekami augsta?
2001. gada benzīnam dabūju :
0.548 tukšgaitā
un
0.548 paaugstinātos apgriezienos.
Lambda uzrādās kā laba.
Domāju, ko darīt, jo lamdu nav nepieciešams mainīt. Varbūt kārtīgi izskriet pirms skates un tad, lai ir visas trubas iztīrītas un motors karsts?
Esmu dzirdējis, ka tā dīzeļiem vajag, bet benzīnam
Var gan tā gadīties. Izskriet nav jēgas, bet uz TA vajag braukt ar siltu dzinēju.
Tieši tā, iedo riktīgi grīdā uzsildi motoru un visu izplūdi būs Tev viss OK!
Un tas ka tur rakstīts Lambda OK, tas ir viņa lambda ir OK! | Offline | | |
Czars | 04. May 2012, 20:35 |
#3190
|
| Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
|
04 May 2012, 16:23:30 RalfsS rakstīja:
03 May 2012, 17:59:38 RalfsS rakstīja:
Sveiki.
Lieta tāda:
BMW e32 735 90.g. automāts.
Braucu,kad pēkšņi sāka staigāt apgriezieni un uz paneļa izlec EML.Gāzes pedāli var spaidīt/nespaidīt,nekas nemainas.Nomainīju droseļvārstu,jo bija aizdomas,ka tas nosprādzis.Kad uzliku jaunu itkā viss čotka,bet pabraucot 5min atkal EML un apgriezieni staigā(citreiz uzreiz uz 8k uzskrien,citreiz vispār slāpst nost).Aizvedu līdz diagnostikai tur neko nerādot,jo,laikam,štekeris mašīnai sapisies.
Reāli vairs nezinu,kā rīkoties.
Varbūt,kādam ir bijis līdzīgi?
Varbūt ir kāds,kas paņemtu un pārbaudītu mašīnu,kas vairāk saprot šīs lietas?
Varbūt kāds var ieteikt pie kā vērsties ar šo problēmu?
diagnostika neko nedos pa lielam, man vēl šodien deg EML, bet pie kompja pieslēdzot rāda, ka viss ir čiki briki kulē,no kompja izdarīt-nodzēst nevar.
realitātē ir problēma ar tomāta kārbu,
bet pirmstam bija problēmas ar gāzi un apgriezieniem, kompi samainija un pazuda arī problēmas ar apgriezieniem, ka slāpa, necēla...
PS.arī E32[ Šo ziņu laboja Czar, 04 May 2012, 20:38:52 ] | Offline | | |
daemon | 04. May 2012, 22:05 |
#3191
|
| Kopš: 08. Jul 2010
Ziņojumi: 65
Braucu ar: BMW
|
04 May 2012, 18:06:36 keiby rakstīja:
Tik maz būs?
peedeejo reizi, kad nesen mainiiju savam, tad 0w40 8L + filtrs + nomainja izmaksaaja £40. aizbrauc paintereseejies
Painteresēšos. Ja jau tik lēti tad var dzīt lai nomaina. | Offline | | |
bafonss | 04. May 2012, 23:07 |
#3192
|
| Kopš: 02. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 17
Braucu ar: BMW 318Ci
|
04 May 2012, 16:10:10 vadims rakstīja:
04 May 2012, 08:35:27 bafonss rakstīja:
hallo,ir kāds kas var mani apgaismot? vai ieteikt kādu,kas zin,izņemot servisus!
03 May 2012, 23:45:53 bafonss rakstīja:
man e46 kupeja, 2001.gada,1,9L - problēma tāda,ka pie iedarbināta dzinēja, patēriņa rādītājs panelī tikai pluso klāt, šobrīd patēriņu rāda 39 L/100km !!!
Kādam ir nojausma,kamdēļ tā?
PS. mainīju eļļu,visus filtrus,varbūt kko ne tā izdarīju?
Stāvot uz vietas tas ir patēriņš uz 100km. izrēķini cik litrus tev vajadzēs stāvot norūcināt, lai tu nobrauktu 100km? - neiet kopā, ne?
p.s moš nepareizi sapratu par to patēriņu
neko nesaprotu,bet šodien viss atrisinājās pats no sevis,nokrita pa nullēm un tagad rāda savus dienišķos 6L/100km | Offline | | |
fujaks | 04. May 2012, 23:56 |
#3193
|
| Kopš: 17. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2896
Braucu ar: prātu
| Ir kāds, kas māk rakstīt kirilicā?! Vajag iztulkot pāris teikumus. Bet zb to kirilicu. Lūdzu?! | Offline | | |
seeingman | 05. May 2012, 00:03 |
#3194
|
| Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
| izmanto http://translit.ru, raksti ar parastajiem burtiem uz klavas, šitas brīnums tos pārtaisa par attiecīgajiem kirilica burtiem. | Offline | | |
fujaks | 05. May 2012, 00:06 |
#3195
|
| Kopš: 17. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2896
Braucu ar: prātu
| paldies | Offline | | |
9999 | 05. May 2012, 09:44 |
#3196
|
| Kopš: 18. Mar 2012
Ziņojumi: 844
Braucu ar: sixfourtyfizza
| e36 kabrim saaka gljukot jumts ,sis tas netaisas lidz galam ,sis tas neielokas ka vajag ?? pie ka griezties uz kalibreshanu un pielaboshanu ?
Paldies ! | Offline | | |
|
kaadzis | 05. May 2012, 09:51 |
#3197
|
| Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
| šodien pēkšņi pārstāja strādāt šofera sēdekļa rekulācija un stūres regulācija. kas varētu būt par vainu? drošinātāji itkā veseli. | Offline | | |
RENIO | 05. May 2012, 10:10 |
#3198
|
| Kopš: 05. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4669
Braucu ar: 2 x bmw
|
05 May 2012, 09:44:34 9999 rakstīja:
e36 kabrim saaka gljukot jumts ,sis tas netaisas lidz galam ,sis tas neielokas ka vajag ?? pie ka griezties uz kalibreshanu un pielaboshanu ?
Paldies !
pie vainas ir iespējams ir ari pati poga. | Offline | | |
kaadzis | 05. May 2012, 13:40 |
#3199
|
| Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
| zinu ka noteikt jādzen uz diagnostiku, bet varbūt tomēr- ir tā ka dažreiz braucot un atmetot gāzi mašīna noslāpst(automāts) apstājies izslēdz aizdedzi un uz sitiena pielec un brauc tālāk. nesen mainīju ieplūdes kolektoru, mosh kkur kko esmu netīšām atrāvis? jo iepriekš tāda problema nebija. aam mašīna 530d e39. un vēlviens pavediens, ka izslēdzot aizdedzi mašīna uzreiz nenoslāpst, bet kādu pusotru sekundi parūc un tikai tad noslāpst, iepriekš tā nebija. | Offline | | |
fistinsbanned | 05. May 2012, 19:24 |
#3200
|
| Kopš: 23. Nov 2011
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
| vajag hitadu stelli>> http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E46-3-Series-Doub...h=item27c5d820b8
kads nezin saitu kur letak?? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|