Online

Pašreiz BMWPower skatās 192 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXVI

AutorsZiņojums
divkosigais
09. Mar 2011, 14:20 #3181

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6486

Braucu ar:


09 Mar 2011, 14:18:19 Srakans rakstīja:
Klemmi uz fikso nost un miers mājās, bet nu izskatās bēdīgi

kaadu klemmi diizelim

[ Šo ziņu laboja divkosigais, 09 Mar 2011, 14:20:56 ]

Offline
stuntman
09. Mar 2011, 14:22 #3182

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 10587

Braucu ar: pumpi uz mežu

Nekādu klemmi, muļķības. Vienīgais, ko varēja darīt, bija - pārdomāt dzīvi..
Offline
Srakans
09. Mar 2011, 14:25 #3183

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

A toč, ne jau dīzelī vaina, bet jā, klemme nepalīdz Degvielas vadu aizspiest, kā jau minēja, ieplūdi aizbāzt. Kko vienmēr var izdomāt, a citādi kapi
Offline
stuntman
09. Mar 2011, 14:27 #3184

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 10587

Braucu ar: pumpi uz mežu

Saproties, es pat haubi nevarēju atraut, tāds karstums nāca no motortelpas. Aptinu roku ar jaku, bet karstums tikai pieņēmās spēkā, un nevarēja pieiet tuvāk par pusotru metru..
Offline
Srakans
09. Mar 2011, 14:29 #3185

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


09 Mar 2011, 14:27:42 stuntman rakstīja:
Saproties, es pat haubi nevarēju atraut, tāds karstums nāca no motortelpas. Aptinu roku ar jaku, bet karstums tikai pieņēmās spēkā, un nevarēja pieiet tuvāk par pusotru metru..

Tev tā ir bijis? Psc kkad jau tika runāts, bet kas tam par iemeslu?
Offline
Srakans
09. Mar 2011, 14:30 #3186

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

maģistrālajam sūknim drošinātāju jāievelk kkur salonā pa rokai
edit: Is it a Diesel? Because then your Turbo is fucked up and pumped the Engine Oil into the Cylinders....and a Diesel runs on Oil.
Ja tā ir patiesībā, tad pat nezinu, Draiveram jāprasa ko darīt

[ Šo ziņu laboja Srakans, 09 Mar 2011, 14:33:58 ]

Offline
Usins
09. Mar 2011, 14:35 #3187

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

daži vēl nesaprot ka darbojas viņš no eļļas ko pats iesūc caur turbīnu
Offline
stuntman
09. Mar 2011, 14:35 #3188

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 10587

Braucu ar: pumpi uz mežu


09 Mar 2011, 14:29:23 Srakans rakstīja:

09 Mar 2011, 14:27:42 stuntman rakstīja:
Saproties, es pat haubi nevarēju atraut, tāds karstums nāca no motortelpas. Aptinu roku ar jaku, bet karstums tikai pieņēmās spēkā, un nevarēja pieiet tuvāk par pusotru metru..

Tev tā ir bijis? Psc kkad jau tika runāts, bet kas tam par iemeslu?

Tika, tika runāts. Turbīna nokāvās. Tā notiek, kad to netaupa. Nedzesē pēc kārtīgas atstiepšanas utt
Offline
crime
09. Mar 2011, 14:35 #3189

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8491

Braucu ar: m635csi


09 Mar 2011, 14:08:18 stuntman rakstīja:
Hmm.. man ar e39 530d šitā izgāja, kad turbīna nokāvās un eļļa aizgāja motorā.
Visai trauksmains moments, jāsaka.


vai tad turbiinas taa kaujaas nost vienaa momentaa vai tomeer vajadzeetu jau laiciigi just, ka ir probleema
Offline
stuntman
09. Mar 2011, 14:35 #3190

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 10587

Braucu ar: pumpi uz mežu

Jūt jau - it kā sāk svilpt. Bet citi zinātāji mēdz apgalvot, ka tad tikai turbīna pa īstam atverās, kad svilpj
Offline
Srakans
09. Mar 2011, 14:37 #3191

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


09 Mar 2011, 14:35:57 stuntman rakstīja:
Jūt jau - it kā sāk svilpt. Bet citi zinātāji mēdz apgalvot, ka tad tikai turbīna pa īstam atverās, kad svilpj

Un kas ar motoršādenu? Pipec?
Offline
rolands444
09. Mar 2011, 14:38 #3192

Kopš: 26. Oct 2005

Ziņojumi: 412

Braucu ar:


09 Mar 2011, 14:35:57 stuntman rakstīja:
Jūt jau - it kā sāk svilpt. Bet citi zinātāji mēdz apgalvot, ka tad tikai turbīna pa īstam atverās, kad svilpj

Turbīnai laikam tāpat kā dzinējam, pie pēdējā elpas vilciena sāk riktīgi labi iet un tad parāda kulaku

[ Šo ziņu laboja rolands444, 09 Mar 2011, 14:40:10 ]

Offline
crime
09. Mar 2011, 14:41 #3193

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8491

Braucu ar: m635csi

nu tehnikai tomeer ir jaaseko liidzi, ja kaut kas saak sliktaak straadaat vai kaut kaadas tehniskas probleemas lien laukaa, tad tomeer vajadzeetu diagnosticeet un remonteet, nevis braukt tik ilgi, kameer vairs nekust uz priekshu
Offline
stuntman
09. Mar 2011, 14:44 #3194

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 10587

Braucu ar: pumpi uz mežu

Parādi man kaut vienu, kurš, divdesmit gados ticis pie čoini sēdināta, melna, mpakota e39, interesējas par ko vairāk nekā - kur notonēt maksimāli melnus logus? - nerunājot nemaz par tehniskās kārtības uzraudzīšanu?
Offline
defekc
09. Mar 2011, 15:49 #3195

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14457

Braucu ar: BMW


09 Mar 2011, 14:43:25 OX rakstīja:
vienreiz servisā mums te viens E53 šitā arī sāka plosīties
mehs nostrādāja teicami noplēsa visas plastmasas no dzinēja un virsjaku iepirda gaisa ierāvējā
paveicās krč


choma sencis fuurei shitaa izdarija jaku izpuuta pa skrurstenjiem un balliite turpinaajaas
Offline
Usins
09. Mar 2011, 16:16 #3196

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

ja tiek klāt tad varētu palīdzēt viens **siens ar āmuru turbīnas eļļas padeves cauruli.

bet tas laikam traktoriem tik iespējams
Offline
nagla
09. Mar 2011, 16:18 #3197

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


09 Mar 2011, 14:35:00 Usins rakstīja:
daži vēl nesaprot ka darbojas viņš no eļļas ko pats iesūc caur turbīnu
tatad ellas trubai jaliek klat varsts vai sliktakaja gadijuma krans
Offline
Sick_Bastard
09. Mar 2011, 20:45 #3198

Kopš: 29. Jan 2007

No: Tukums

Ziņojumi: 698

Braucu ar: E36,E46

Vairaki varianti būtībā pastāv.
1. Kā jau te teica, ielikt kaut vai jaku tieši aiz gaisa filtra, lai skābeklis nepienāktu vai pienāktu mazāk.

2. Ja ir vieta kur, tad ielikt atrumaa un nobremzēt,
jacer ka sajūgs izturēs.

Uk forumā runa iet pa to ka jāieliek kartupelis toch aiz filtra kjipa lai gaiss netiek klaat

bet cik daudzi ar kartupeļiem braukā apkārt ....

būtībā dīzeļiem vajadzētu kādu kill switch, ja tā notiek tad lai eļļu nepumpē uz turbīnu
Offline
Sick_Bastard
09. Mar 2011, 20:48 #3199

Kopš: 29. Jan 2007

No: Tukums

Ziņojumi: 698

Braucu ar: E36,E46


09 Mar 2011, 16:16:31 Usins rakstīja:
ja tiek klāt tad varētu palīdzēt viens **siens ar āmuru turbīnas eļļas padeves cauruli.

bet tas laikam traktoriem tik iespējams



ja arī tā varētu, tā trubiņa noteikti būtu parsista... tas varētu beigties ar pirmās vai otrās pakāpes apdegumiem dēl karstās eļļas
Offline
krishus_1
09. Mar 2011, 20:54 #3200

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's


09 Mar 2011, 15:49:04 defekc rakstīja:

09 Mar 2011, 14:43:25 OX rakstīja:
vienreiz servisā mums te viens E53 šitā arī sāka plosīties
mehs nostrādāja teicami noplēsa visas plastmasas no dzinēja un virsjaku iepirda gaisa ierāvējā
paveicās krč


choma sencis fuurei shitaa izdarija jaku izpuuta pa skrurstenjiem un balliite turpinaajaas

Minhauzens
es par fūri....
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4