Online

Pašreiz BMWPower skatās 207 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Muldona
19. Dec 2012, 17:41 #3181

Kopš: 25. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 99

Braucu ar: E28


18 Dec 2012, 16:11:36 Muldona rakstīja:
e39 vagonam ar pneimopiekari, vadītāja pusē aizmugurējais spilvens nosēžas aptuveni 2-3h laikā. Piedarbinot viss atsāk funkcionēt

Spilvens jauns
kompresors tika uzlikts cits - nelīdz!

Vajag HELP! Idejas?


UP!! Nu nevar būt ka neviens nekad nav jaucis, taisījis!
Offline
subaru
19. Dec 2012, 18:10 #3182

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


19 Dec 2012, 17:41:19 Muldona rakstīja:

18 Dec 2012, 16:11:36 Muldona rakstīja:
e39 vagonam ar pneimopiekari, vadītāja pusē aizmugurējais spilvens nosēžas aptuveni 2-3h laikā. Piedarbinot viss atsāk funkcionēt

Spilvens jauns
kompresors tika uzlikts cits - nelīdz!

Vajag HELP! Idejas?


UP!! Nu nevar būt ka neviens nekad nav jaucis, taisījis!

Tev gadījumā nav ar M-piekari ?
Tur tas M-spilvens izstieptā stāvoklī ir īsāks nekā parastais. Attiecīgi tilpums lielāks.

Es kad savam ex mainīju, tad vienā pusē uzliku jaunu pēc kōda, bet pēc pāris gadiem, otrā pusē kad mainīju, tad jauna nebija uz vietas un šrotā ieķēru lietotu, bet no parastā.
Rezultātā arī braucot viss ok, bet 2-3h laikā stūris nosēdās ... tā arī nesapratu vai tas no tā, ka lietots (mok bojāts) spilvens, vai arī tādēļ, ka viņš ir lielāks.
Offline
edzhaans
19. Dec 2012, 18:59 #3183

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


19 Dec 2012, 09:43:08 Sancix rakstīja:
hidromuftu varētu ārspusē labi dzirdēt, a ārspusē principā skaņa nav.
ZB , jābraukā ar e36

Tev mainot eļļas droši vien taisnos zobus iemeta
Ja pa tēmu, neesmu specs, bet, manuālam esmu dzirdējis tādas skaņas, un tās visticamāk nāca no kārbas zobratiem.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 19 Dec 2012, 19:09:32 ]

Offline
Muldona
19. Dec 2012, 19:22 #3184

Kopš: 25. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 99

Braucu ar: E28


19 Dec 2012, 18:10:14 subaru rakstīja:

Tev gadījumā nav ar M-piekari ?
Tur tas M-spilvens izstieptā stāvoklī ir īsāks nekā parastais. Attiecīgi tilpums lielāks.

Es kad savam ex mainīju, tad vienā pusē uzliku jaunu pēc kōda, bet pēc pāris gadiem, otrā pusē kad mainīju, tad jauna nebija uz vietas un šrotā ieķēru lietotu, bet no parastā.
Rezultātā arī braucot viss ok, bet 2-3h laikā stūris nosēdās ... tā arī nesapratu vai tas no tā, ka lietots (mok bojāts) spilvens, vai arī tādēļ, ka viņš ir lielāks.


Ir ar M-piekari, bet spilvens tika uzlikts kā vajag pēc koda 37121095081 m-piekares. Otrā pusē arī ir m-piekares spilvens tikai vecais ar 2 koda galā.

Varbūt jamaina arī otrs uz jaunu! Bet negribas nomainīt mainīšanas pēc un saprast ka tāpat nosēžas..

[ Šo ziņu laboja Muldona, 19 Dec 2012, 19:28:10 ]

Offline
avakado
22. Dec 2012, 16:48 #3185

Kopš: 21. Feb 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 343

Braucu ar: E60 3.0i, E70 4.0d

nestandarta problēma.

e39 96.g.

slēdzot iekšā šofera beņķa apsildi, zaļā gaismiņa iedegas uz paris sekundēm uz pati izslēdzas. Ar atkārtotu pogas nospiešanu tā izsledzas (nav gaismiņas). Tad atkal nospiežot tā iedegas uz pāris sekundēm un pazūd un beņķis nesilda.
P.S. blakus beņķim viss strādā čotka.

pie kā griezties?
Offline
uksits
22. Dec 2012, 16:59 #3186

Kopš: 23. Jan 2006

No: Zilupe

Ziņojumi: 17701

Braucu ar: V8 diesel


22 Dec 2012, 16:48:00 avakado rakstīja:
nestandarta problēma.

e39 96.g.

slēdzot iekšā šofera beņķa apsildi, zaļā gaismiņa iedegas uz paris sekundēm uz pati izslēdzas. Ar atkārtotu pogas nospiešanu tā izsledzas (nav gaismiņas). Tad atkal nospiežot tā iedegas uz pāris sekundēm un pazūd un beņķis nesilda.
P.S. blakus beņķim viss strādā čotka.

pie kā griezties?

pie elektrika
Offline
karlitto
22. Dec 2012, 17:59 #3187

Kopš: 22. Jan 2004

Ziņojumi: 832

Braucu ar: LUFTWAFFE, K3


22 Dec 2012, 16:48:00 avakado rakstīja:
nestandarta problēma.

e39 96.g.

slēdzot iekšā šofera beņķa apsildi, zaļā gaismiņa iedegas uz paris sekundēm uz pati izslēdzas. Ar atkārtotu pogas nospiešanu tā izsledzas (nav gaismiņas). Tad atkal nospiežot tā iedegas uz pāris sekundēm un pazūd un beņķis nesilda.
P.S. blakus beņķim viss strādā čotka.

pie kā griezties?


maneejam taa bija, kad sildelements bija sapliisis, izjaucu benki, atradu paarraavumu, salodeeju un viss atkal ok
Offline
subaru
22. Dec 2012, 18:45 #3188

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


19 Dec 2012, 19:22:42 Muldona rakstīja:

19 Dec 2012, 18:10:14 subaru rakstīja:

Tev gadījumā nav ar M-piekari ?
Tur tas M-spilvens izstieptā stāvoklī ir īsāks nekā parastais. Attiecīgi tilpums lielāks.

Es kad savam ex mainīju, tad vienā pusē uzliku jaunu pēc kōda, bet pēc pāris gadiem, otrā pusē kad mainīju, tad jauna nebija uz vietas un šrotā ieķēru lietotu, bet no parastā.
Rezultātā arī braucot viss ok, bet 2-3h laikā stūris nosēdās ... tā arī nesapratu vai tas no tā, ka lietots (mok bojāts) spilvens, vai arī tādēļ, ka viņš ir lielāks.


Ir ar M-piekari, bet spilvens tika uzlikts kā vajag pēc koda 37121095081 m-piekares. Otrā pusē arī ir m-piekares spilvens tikai vecais ar 2 koda galā.

Varbūt jamaina arī otrs uz jaunu! Bet negribas nomainīt mainīšanas pēc un saprast ka tāpat nosēžas..


kodu laikam neredz, bet bija šāds
Offline
Diablos
22. Dec 2012, 23:50 #3189

Kopš: 15. Apr 2008

Ziņojumi: 255

Braucu ar:


19 Dec 2012, 19:22:42 Muldona rakstīja:

19 Dec 2012, 18:10:14 subaru rakstīja:

Tev gadījumā nav ar M-piekari ?
Tur tas M-spilvens izstieptā stāvoklī ir īsāks nekā parastais. Attiecīgi tilpums lielāks.

Es kad savam ex mainīju, tad vienā pusē uzliku jaunu pēc kōda, bet pēc pāris gadiem, otrā pusē kad mainīju, tad jauna nebija uz vietas un šrotā ieķēru lietotu, bet no parastā.
Rezultātā arī braucot viss ok, bet 2-3h laikā stūris nosēdās ... tā arī nesapratu vai tas no tā, ka lietots (mok bojāts) spilvens, vai arī tādēļ, ka viņš ir lielāks.


Ir ar M-piekari, bet spilvens tika uzlikts kā vajag pēc koda 37121095081 m-piekares. Otrā pusē arī ir m-piekares spilvens tikai vecais ar 2 koda galā.

Varbūt jamaina arī otrs uz jaunu! Bet negribas nomainīt mainīšanas pēc un saprast ka tāpat nosēžas..


Man bija tā, sēdās viena puse, bet ne vienmēr Nopirku jaunu oriģinālo spilvenu, nomainiju un nekas vairs nesēžās, bet spiģikā met kļūdu par to ka "nivelieris" nestrādā nēsmu vēl saņēmies un aizbraucis piemest pie kompja, bet auto uz aci skatoties ir taisns
Offline
Muldona
23. Dec 2012, 12:33 #3190

Kopš: 25. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 99

Braucu ar: E28


22 Dec 2012, 23:50:15 Diablos rakstīja:

Man bija tā, sēdās viena puse, bet ne vienmēr Nopirku jaunu oriģinālo spilvenu, nomainiju un nekas vairs nesēžās, bet spiģikā met kļūdu par to ka "nivelieris" nestrādā nēsmu vēl saņēmies un aizbraucis piemest pie kompja, bet auto uz aci skatoties ir taisns


Man nosezas taja puse kurai jau ir uzlikts jauns spilvens
Offline
NLO
23. Dec 2012, 14:57 #3191

Kopš: 08. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 233

Braucu ar: Bobiku

Auto vairs nerūc. Mainīju kvēlsveces, visu noravēju pēc grāmatas, tādā pašā secībā saliku atpakaļ. Priecīgs kad viss sanācis iedarbināju uz izdzinu auto no boksiem. Pagāja kādas 8-10 minūtes un auto noslāpa. Startējot auto pielec uz kādu pussekundi un atkal noslāpst,sajūta tāda kad trūkst degvielas, iedzinu bosā jo bija aizdomas par degvielas kvalitāti aukstā laikā, nekā, tādas pats stāvoklis. Degviela gan līdz filtram gan pēc iet bez problēmām. Ko lai dara? Varbūt kāds ir ar šādiem simptomiem saskāries?
Offline
Gintons
23. Dec 2012, 16:58 #3192

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 786

Braucu ar: bmw individual


23 Dec 2012, 14:57:30 NLO rakstīja:
Auto vairs nerūc. Mainīju kvēlsveces, visu noravēju pēc grāmatas, tādā pašā secībā saliku atpakaļ. Priecīgs kad viss sanācis iedarbināju uz izdzinu auto no boksiem. Pagāja kādas 8-10 minūtes un auto noslāpa. Startējot auto pielec uz kādu pussekundi un atkal noslāpst,sajūta tāda kad trūkst degvielas, iedzinu bosā jo bija aizdomas par degvielas kvalitāti aukstā laikā, nekā, tādas pats stāvoklis. Degviela gan līdz filtram gan pēc iet bez problēmām. Ko lai dara? Varbūt kāds ir ar šādiem simptomiem saskāries?


man bija tiesi taa pat,bet protams nemainiju kvelsveces..bet copy paste bij tapat,itka rada degviela ir ,kompis ari rada litrazu ka var nobraukt,bet tiesi tas pats,nu es 15l svaigu dizeli iegazu,2x padarbinaju pielec noslapa pectam ar 3 aizgaja
Offline
Juanito
23. Dec 2012, 17:22 #3193

Kopš: 08. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1278

Braucu ar: benzīnu

E39 523 taada lieta iedegaas dzeltens motora simbols un motors taa kaa drebeleejas gan tukshgaitaa gan palielinot apgriezienus. Parbaudiju ellju -ir, bet pec noslapeshanas iedegaas dzeltena lampinja.
WTF?
Offline
NLO
23. Dec 2012, 18:02 #3194

Kopš: 08. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 233

Braucu ar: Bobiku


23 Dec 2012, 16:58:42 Gintons rakstīja:

23 Dec 2012, 14:57:30 NLO rakstīja:
Auto vairs nerūc. Mainīju kvēlsveces, visu noravēju pēc grāmatas, tādā pašā secībā saliku atpakaļ. Priecīgs kad viss sanācis iedarbināju uz izdzinu auto no boksiem. Pagāja kādas 8-10 minūtes un auto noslāpa. Startējot auto pielec uz kādu pussekundi un atkal noslāpst,sajūta tāda kad trūkst degvielas, iedzinu bosā jo bija aizdomas par degvielas kvalitāti aukstā laikā, nekā, tādas pats stāvoklis. Degviela gan līdz filtram gan pēc iet bez problēmām. Ko lai dara? Varbūt kāds ir ar šādiem simptomiem saskāries?


man bija tiesi taa pat,bet protams nemainiju kvelsveces..bet copy paste bij tapat,itka rada degviela ir ,kompis ari rada litrazu ka var nobraukt,bet tiesi tas pats,nu es 15l svaigu dizeli iegazu,2x padarbinaju pielec noslapa pectam ar 3 aizgaja

Bākā bija labi ja 5 litri kad sāku liet statoila ziemas dīzeli. No pilnas bākas kādi 20 litri tika nobraukti. Es te paskatījos krievu forumos un izskan doma kad beidzies kloķenes devējs kas atrodas blakus gaisa kolektoram. Vai tas var būt par iemeslu?
Offline
Aigis
25. Dec 2012, 12:11 #3195

Kopš: 13. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 10202

Braucu ar: kūtiņu

ezis beigts? veņtiks strādā uz minimālo, bet displejā rāda ka pūš riktīgi
Offline
Aigis
25. Dec 2012, 12:37 #3196

Kopš: 13. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 10202

Braucu ar: kūtiņu


25 Dec 2012, 12:11:02 Aigis rakstīja:
ezis beigts? veņtiks strādā uz minimālo, bet displejā rāda ka pūš riktīgi

stundu pastāvēja, viss kārtībā, sācis gļukot laikam
Offline
Reyno
25. Dec 2012, 18:51 #3197

Kopš: 26. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2306

Braucu ar: 530d

E39 Touring:
-) Bagāžnieks grab braucot pa bedrēm. Ko tur vajag izdarīt, lai pārstātu grabēt?
Aizverās pilnībā, bet kaitinoši piegrab.
-) Cik uz borta kompja būtu jābūt vidējam degvielas patēriņam? 530dA
-) Kur labāk sataisīt pikseļus spidometram? Kur pirkt to remkomplektu? Ebay?
Offline
Rama85
25. Dec 2012, 19:07 #3198

Kopš: 13. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 473

Braucu ar: turbo traktors


25 Dec 2012, 18:51:49 Reyno rakstīja:
E39 Touring:
-) Bagāžnieks grab braucot pa bedrēm. Ko tur vajag izdarīt, lai pārstātu grabēt?
Aizverās pilnībā, bet kaitinoši piegrab.
-) Cik uz borta kompja būtu jābūt vidējam degvielas patēriņam? 530dA
-) Kur labāk sataisīt pikseļus spidometram? Kur pirkt to remkomplektu? Ebay?

Man ar grab. It seviški šoks,ja pārsēdos no tāda paša sedana.Bet pie visa pierod.
Man teiksim grab vāka iekšpuse plastmasas-tur izskatās risinājums viens-skatīties vai ir visi klipši un pēc tam uz silikona uzsēdināt visu.
Patēriņs uz kompja pa rīgu 9stāv-bet reāli uz tik vinš neiet-pat manuāli rakstīts 11,5.
Offline
berny757
25. Dec 2012, 19:15 #3199

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


25 Dec 2012, 18:51:49 Reyno rakstīja:
E39 Touring:
-) Bagāžnieks grab braucot pa bedrēm. Ko tur vajag izdarīt, lai pārstātu grabēt?
Aizverās pilnībā, bet kaitinoši piegrab.
-) Cik uz borta kompja būtu jābūt vidējam degvielas patēriņam? 530dA
-) Kur labāk sataisīt pikseļus spidometram? Kur pirkt to remkomplektu? Ebay?

Man ar bija iemetusies graboņa bagāžnieka vākā. Beigās sapratu ka to graboņu taisa pakaļējā stikla "atspiedējs" Kad attaisi aizmugurējo stiklu, uz vāka abos apakšējos stūros ir gumijas atspiedēji, ja skrūves ir izļurkātas tad tizli grab.

attēlā 17, 18, 19.
Negarantēju ka problēma tā paša, bet varbūt tomēr
Offline
PASSATizhi
25. Dec 2012, 20:03 #3200

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


25 Dec 2012, 19:58:02 V_V rakstīja:
Ielikšu arī es informāciju par E39.
Nestrādāja spidometrs, tahometrs, odometrs, ABS, DSC, degvielas daudzuma rādītājs, panelī dega atbilsošie apzīmējumi.

Kreisā aizmurējā ABS devēja nomaiņa nelīdzēja. Vainīgs izrādījās gultnis, jo bija nodilis reljefs ko imanto ABS devējs.

Izmaksas ~150Ls. Gultnis + devējs.
cīīīīīīk??
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo