Online

Pašreiz BMWPower skatās 164 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Ards
23. Dec 2015, 12:11 #31741

Kopš: 22. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 487

Braucu ar: Toyotu


23 Dec 2015, 11:12:04 RenegadeX rakstīja:
Problēma ar e39 30.d tomāta palaišanu. Bija izlādējies akumulators, jo braucu ar pātrūkušu ģeneratora siksnu. Aķi pielādēju, varēja palaist un braukt. Vakar ap 3 dienā pēdējo reizi izbraucu. Vakara ap 8 vairs nepielaidu. Ilgi grieza. Pēc tam ottreiz divus apgriezienus uztaisija stīvus un viss. Ar vadiem tik tikšķis bija, vēlāk arī tikšķis pazuda. Palādēju stundu, bet bez izmaiņām. Atstāju uz nakti palādēties, šorīt bez izmaiņām. Ar kuru mezglu pārbaudi sākt? Relejs? Ņemt nost starteri?


Pag, tu uzliki jaunu siksnu, vai arī mauci bez?
Offline
RenegadeX
23. Dec 2015, 13:27 #31742

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: e39, pc34


23 Dec 2015, 12:11:04 Ards rakstīja:

23 Dec 2015, 11:12:04 RenegadeX rakstīja:
Problēma ar e39 30.d tomāta palaišanu. Bija izlādējies akumulators, jo braucu ar pātrūkušu ģeneratora siksnu. Aķi pielādēju, varēja palaist un braukt. Vakar ap 3 dienā pēdējo reizi izbraucu. Vakara ap 8 vairs nepielaidu. Ilgi grieza. Pēc tam ottreiz divus apgriezienus uztaisija stīvus un viss. Ar vadiem tik tikšķis bija, vēlāk arī tikšķis pazuda. Palādēju stundu, bet bez izmaiņām. Atstāju uz nakti palādēties, šorīt bez izmaiņām. Ar kuru mezglu pārbaudi sākt? Relejs? Ņemt nost starteri?


Pag, tu uzliki jaunu siksnu, vai arī mauci bez?


Tajā dienā kad noplīsa braucu kādu brīdi arī bez, lai tiktu tuvāk pilsētai un pēc tam līdz remontvietai.
Sestdien uzliku jaunu siksnu un jau nobraucu aptvueni 300km.
Ar siksnam motoru pārgriezt var.

23 Dec 2015, 12:04:51 martinsz rakstīja:
Tāds sīkums, ka ģeneratora siksna arī piedzen tādu maznozīmīgu detaļu kā ūdenssūkni bet nu tas tā, nesvarīgi

nu to es zinu, bet ko tu ar to gribēji pateikt?

[ Šo ziņu laboja RenegadeX, 23 Dec 2015, 13:28:29 ]

Offline
ATB
23. Dec 2015, 13:47 #31743

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


23 Dec 2015, 13:27:50 RenegadeX rakstīja:

23 Dec 2015, 12:04:51 martinsz rakstīja:
Tāds sīkums, ka ģeneratora siksna arī piedzen tādu maznozīmīgu detaļu kā ūdenssūkni bet nu tas tā, nesvarīgi

nu to es zinu, bet ko tu ar to gribēji pateikt?


Tu zini, kam ir domāts ūdenssūknis un kas notiek, ja ar auto brauc, kad tas nestrādā?

[ Šo ziņu laboja ATB, 23 Dec 2015, 13:47:28 ]

Offline
kreilis
23. Dec 2015, 13:49 #31744

Kopš: 15. Oct 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 399

Braucu ar: muti

Kāds zin kā iedarbināt veļas mashīnu? Pupainā nav mājās.
Offline
krabiss_k
23. Dec 2015, 13:49 #31745

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:

Kāds labsirdīgs cilveks varetu nomērīt, cik gara (cm) ir e36 priekseja atspere?
Offline
Fandulis
23. Dec 2015, 13:51 #31746

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13374

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Wooooooow es pat ar golfu tādus trikus nedarīju
Offline
RenegadeX
23. Dec 2015, 13:57 #31747

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: e39, pc34


23 Dec 2015, 13:47:18 ATB rakstīja:

23 Dec 2015, 13:27:50 RenegadeX rakstīja:

23 Dec 2015, 12:04:51 martinsz rakstīja:
Tāds sīkums, ka ģeneratora siksna arī piedzen tādu maznozīmīgu detaļu kā ūdenssūkni bet nu tas tā, nesvarīgi

nu to es zinu, bet ko tu ar to gribēji pateikt?


Tu zini, kam ir domāts ūdenssūknis un kas notiek, ja ar auto brauc, kad tas nestrādā?
Nu jā, motoru nedzesē kā pienākas. kāpj temperatūra. Nu bet man vēl joprojām nepielec ka tas saistīts ar starteri, ka negriežas tagad vispār. Ja būtu noķīlējis, tad jau arī aiz siksnām motoru nepagrieztu
Offline
Kidd
23. Dec 2015, 14:22 #31748

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8240

Braucu ar: 400Zs

nu pag. Tev griež vai tikai relejs klikšķ? Ja negriež, tad jau sāc ar startera nopētīšanu. Moš stulba sakritība un ievilcējs palicis pozīcijā
Online
gintc
23. Dec 2015, 14:42 #31749

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2298

Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000

Auto e46 2001.g 2.5i
Probleema ka 3. Sprausla tirkshkj vislaik, iesledzot tikai aizdedzi, un protams arii iedarbinot un vislaik dod benzinu ara tas pats ar 2. Sprauslu, ieliekot testam citas notiek tas pats. Kadam idejas uz kuru pusi skatit talak?
Offline
berny757
23. Dec 2015, 22:37 #31750

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Ir te kāds kurš irņēmies ar dzinēju swapiem?
Ir e36 kura dzīves sākumā bijis m42b18. Tad tika ieķīmiķots m52b25. Bet tagad iestūmām m44. Dzinējh ielikām ar visiem vadiem, ews utt no ejoša auto. Bet tagad vairs nav dzirksteles. No aizdedzes līdz spolei 12v pienāk, bet pie pārējiem nekā.
Vai ir kāda iespēja ka salona vados kaut kas ir pārtaisīts priekš tā m52? Kas vēl varētu tajā visā atšķirtirs, kas varētu būt par iemeslu tam ka nav dzirksteles?
Offline
uldens1
23. Dec 2015, 22:55 #31751

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


23 Dec 2015, 14:42:23 gintc rakstīja:
Auto e46 2001.g 2.5i
Probleema ka 3. Sprausla tirkshkj vislaik, iesledzot tikai aizdedzi, un protams arii iedarbinot un vislaik dod benzinu ara tas pats ar 2. Sprauslu, ieliekot testam citas notiek tas pats. Kadam idejas uz kuru pusi skatit talak?
izlej udeni no ecu
Offline
Montana
24. Dec 2015, 02:17 #31752

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !


23 Dec 2015, 22:37:49 berny757 rakstīja:
Ir te kāds kurš irņēmies ar dzinēju swapiem?
Ir e36 kura dzīves sākumā bijis m42b18. Tad tika ieķīmiķots m52b25. Bet tagad iestūmām m44. Dzinējh ielikām ar visiem vadiem, ews utt no ejoša auto. Bet tagad vairs nav dzirksteles. No aizdedzes līdz spolei 12v pienāk, bet pie pārējiem nekā.
Vai ir kāda iespēja ka salona vados kaut kas ir pārtaisīts priekš tā m52? Kas vēl varētu tajā visā atšķirtirs, kas varētu būt par iemeslu tam ka nav dzirksteles?
@dzuris , PM !
Offline
berny757
24. Dec 2015, 09:08 #31753

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Nē, nē viņš vel nav iemetis sava dīzeļa, sprauslu korekcijas izdruku ar nullēm
Offline
dzuris
24. Dec 2015, 09:15 #31754

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


24 Dec 2015, 09:08:00 berny757 rakstīja:
Nē, nē viņš vel nav iemetis sava dīzeļa, sprauslu korekcijas izdruku ar nullēm


Nedirsies, man nav pa 0 , bet jūs tur miroņu rādītājus sametat, brinos kā vēl uz priekšu velk un normāli rūc.. runājot par swapiem, ES pis visu to pasākumu, ja nevari nopirkt ar normālu dvizoku ieksa,tad nahuj pisties? (neiet runa par v8 street legal, tur varbūt pat ir vērts)

Montana tu esi Lohs tāpat kā tie divi kas atverot maņu profilu ierauga nr un zvana. viņiem visiem ir viena atbilde: Montana ir Lohs un neklausies viņu..

[ Šo ziņu laboja dzuris, 24 Dec 2015, 09:16:07 ]

Offline
berny757
24. Dec 2015, 09:22 #31755

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Nu tas ka touringam aizmugurējais loga tīrītājs 2x nedēļā jāpārjauc lai vispār kustētos, ar baigi svaigo un dzīvelīgo auti neraksturo.
Es labāk no rīta līdz naktij sēžu garāžā un swapoju nemotorus vecās miskastēs, nekā gudri rubinu dupsi blusainai cūkai, rijot divlitrīgos...
Offline
dzuris
24. Dec 2015, 10:04 #31756

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Nemiz kautkada mistisks gluks parvās, viss gerai un turpina sepit.. zini kā ir paēdušais nepaeduso nesapratīs un otrādi. ES nesapratīsu kāda jēga konstruktoriem un tu kāda jēga pirkt uzreiz vēlamo dzinēju.. Priecīgus svētkus un atslābsti..

[ Šo ziņu laboja dzuris, 24 Dec 2015, 10:04:46 ]

Offline
funkyasshit
24. Dec 2015, 11:35 #31757

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Konstruktoriem nav ne vainas, ja viņi ir staisīti normāli. Citiem jau viss ir čerež žopu arī viņu mega auto.
Offline
IngusSeflers
24. Dec 2015, 11:41 #31758

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


23 Dec 2015, 13:27:50 RenegadeX rakstīja:

23 Dec 2015, 12:11:04 Ards rakstīja:

23 Dec 2015, 11:12:04 RenegadeX rakstīja:
Problēma ar e39 30.d tomāta palaišanu. Bija izlādējies akumulators, jo braucu ar pātrūkušu ģeneratora siksnu. Aķi pielādēju, varēja palaist un braukt. Vakar ap 3 dienā pēdējo reizi izbraucu. Vakara ap 8 vairs nepielaidu. Ilgi grieza. Pēc tam ottreiz divus apgriezienus uztaisija stīvus un viss. Ar vadiem tik tikšķis bija, vēlāk arī tikšķis pazuda. Palādēju stundu, bet bez izmaiņām. Atstāju uz nakti palādēties, šorīt bez izmaiņām. Ar kuru mezglu pārbaudi sākt? Relejs? Ņemt nost starteri?


Pag, tu uzliki jaunu siksnu, vai arī mauci bez?


Tajā dienā kad noplīsa braucu kādu brīdi arī bez, lai tiktu tuvāk pilsētai un pēc tam līdz remontvietai.
Sestdien uzliku jaunu siksnu un jau nobraucu aptvueni 300km.
Ar siksnam motoru pārgriezt var.

23 Dec 2015, 12:04:51 martinsz rakstīja:
Tāds sīkums, ka ģeneratora siksna arī piedzen tādu maznozīmīgu detaļu kā ūdenssūkni bet nu tas tā, nesvarīgi

nu to es zinu, bet ko tu ar to gribēji pateikt?
Aizskrien uz vietējo bodi pēc jauna AKB, ja tavs vecais aķis ir jau kādi 5 gadi vecs un nekad nav 'apkopts' tad pēc pilnas izlādes tu viņu varēsi kaut nedēļu uz lādētāja turēt.
Pirms sāc pretoties un stāstīt,ka ar aķi viss ir ok un multimetrs rāda pietiekmu voltāžu, pamēģini jaunu aķi
Offline
funkyasshit
24. Dec 2015, 18:40 #31759

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Ik pa laikam zūd tosols nedaudz. 100g uz kādiem 400-800km. Spiediena nav, balti dūmi nav, salonā stikls nesvīst ciet. Šodien sanaca pasteigties un 1.6 dabūja izgriezties, cik iet.
Apstājos pie laukiem, jūtu salonā smird pēc tosola. Motortelpā arī parasti smird pie labā riteņa, bet NAv NEKĀDU VIZUĀLU NOPLŪŽU. Ne no augšas var redzēt, ne no apakšas. Kas par nahuj? Man pirmo reizi ir tā, ka es nevaru atrast kurā dirsā man zūd tosols. Kā pārbaudīt normāli? Pagaidām ir doma nopirkt jaunu korķi un vecajā ielikt ventīli. Iepūst 2 bar sistēmā un uz skatīties vai tur spiedienu un, kur sīc vai zūd.
Offline
Lauriko
24. Dec 2015, 19:54 #31760

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


24 Dec 2015, 18:40:20 funkyasshit rakstīja:
Ik pa laikam zūd tosols nedaudz. 100g uz kādiem 400-800km. Spiediena nav, balti dūmi nav, salonā stikls nesvīst ciet. Šodien sanaca pasteigties un 1.6 dabūja izgriezties, cik iet.
Apstājos pie laukiem, jūtu salonā smird pēc tosola. Motortelpā arī parasti smird pie labā riteņa, bet NAv NEKĀDU VIZUĀLU NOPLŪŽU. Ne no augšas var redzēt, ne no apakšas. Kas par nahuj? Man pirmo reizi ir tā, ka es nevaru atrast kurā dirsā man zūd tosols. Kā pārbaudīt normāli? Pagaidām ir doma nopirkt jaunu korķi un vecajā ielikt ventīli. Iepūst 2 bar sistēmā un uz skatīties vai tur spiedienu un, kur sīc vai zūd.

Pieņemu ka BMW?
visdrīzāk vainīga detaļa nr. 1
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AL...p;diagId=11_2054
Plastmasas flancis!
Tososls karstumā iztvaiko, un nekas nav redzams!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo