Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 182 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
Mikels
15. Jan 2019, 14:17 #3161

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu


15 Jan 2019, 14:12:19 @bmwaddict rakstīja:
nevienam nav tiesiibas izriikoties ar cita iipashumu. Poicija nav nekaadi eksperi kas dod atzinumu par to vai shis auto potenciaali ir atjaunojams vai nav, KASKO vienk piedaavaa izveeli - likvideet auto un izmasaat zaudeejumu kaadaa tur apmeeraa vai arii iipashnieks var sho auto patureet un sanjemt atliidziibu miinus sadaudziitaa auto veertiiba.

taa vismaz visu laiku ir bijis unless kautkas ir mainiijies peedeejos 10 gados.

un vispaar tas viss ir smalki ar maziem burtinjiem atrunaats KASKO liigumaa.






https://likumi.lv/ta/id/277137-kartiba-kada-val...piedalities-celu

https://lvportals.lv/skaidrojumi/275671-kad-pol...lu-satiksme-2015

Ja anulēta, pēc atjaunošanas vienkārši būs atkārtoti jāiziet tehniskā apskate.

[ Šo ziņu laboja Mikels, 15 Jan 2019, 14:19:07 ]

Online
Lauriko
15. Jan 2019, 14:19 #3162

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Tas auto netiek norakstīts!
Var droši darīt ko grib ar viņu! Taisīt vai pardot!
Offline
-JUREVICH-
15. Jan 2019, 15:08 #3163

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


15 Jan 2019, 13:42:48 @Varemix rakstīja:
Spečuki... pastāstiet, kā tagad ir.. gadu veca mašīna, ir vēl garantija, iekļuva avārijā. Kasko visticamāk norakstīs, jo jāremontē dīlera centrā un izmaksas pārsniegs mašīnas vērtību. Ja es viņu atpērku par viņu piedāvāto vērtību un reanimēju saviem spēkiem, tagad pēc likumdošanas nav nekas mainījies, nebūs problēmas pēc tam, ka mašīna norakstīta bija vai kā tamlīdzīgi?
Tu savu MB
Offline
matrixxxx
15. Jan 2019, 16:41 #3164

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


13 Jan 2019, 18:09:47 @ozo rakstīja:
Varbūt te ir kāds fizikis.
Ir jēga (ieguvumi) no gaismas reflektora lampā ja tas nav atstarojošs? (Ne auto) gaismas stars un atdeve mainās/nemainās?

IR jēga (ieguvums).
Jānokrāso baltā krāsā, tad būs ieguvums gaismas atdeves ziņā.
Nokrāso melnu (matētu), un gaisma no reflektora neatstarosies (minimāli atstarosies).
Staru gan nekādu nesavāksi.
Offline
RolandsK
15. Jan 2019, 19:41 #3165

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3539

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni


15 Jan 2019, 10:40:58 @cufiks rakstīja:

15 Jan 2019, 10:37:05 @none rakstīja:
Ko iesakat darīt ja dzinēja eļļas karterim/ skrūvei ir aprauta vītne? servisā pie eļļas maiņas pārcentušies un skrūve bija aptīta ar santehnikas blīvlentu, kas visu laiku sulo. Vai ir iepēja salabot nemainot/neņemot nost karteri?
Dzinējs N47 2008. gada



Jā ir, tikai meham jābūt apveltītam ar smadzenēm un taisnām rokām.

Jāiegriež resnāka vītne kartera vākā un jāizvirpo vai jānopērk jauna skrūve + jauns vara blīvgredzens.


Var jau gadīties, ka vītne ir notinusies tikai skrūvei un karterim viss ok. Tur jāskatās.
Offline
Lauriko
15. Jan 2019, 19:46 #3166

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


15 Jan 2019, 19:41:44 @RolandsK rakstīja:

15 Jan 2019, 10:40:58 @cufiks rakstīja:

15 Jan 2019, 10:37:05 @none rakstīja:
Ko iesakat darīt ja dzinēja eļļas karterim/ skrūvei ir aprauta vītne? servisā pie eļļas maiņas pārcentušies un skrūve bija aptīta ar santehnikas blīvlentu, kas visu laiku sulo. Vai ir iepēja salabot nemainot/neņemot nost karteri?
Dzinējs N47 2008. gada



Jā ir, tikai meham jābūt apveltītam ar smadzenēm un taisnām rokām.

Jāiegriež resnāka vītne kartera vākā un jāizvirpo vai jānopērk jauna skrūve + jauns vara blīvgredzens.


Var jau gadīties, ka vītne ir notinusies tikai skrūvei un karterim viss ok. Tur jāskatās.

Tas būtu interesanti, jo karteris ir alumīnija, skrūve dzelzs!
Offline
RSAWorkshop
15. Jan 2019, 19:56 #3167

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7063

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

alumījs ļoti smuki var nomuļļāt tērauda skrūvei vai piemēram kvēlsvecei vītni

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
520i
15. Jan 2019, 20:00 #3168

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2687

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS

Lauriko, ieej labāk t4 topikā. Tev varētu būt kāda pieredze vai padoms
Offline
-SAIMNIEKS-
15. Jan 2019, 21:18 #3169

Kopš: 19. Mar 2011

Ziņojumi: 383

Braucu ar: sanesi +/- 5m

Jautājumi par skrūvēm turpinās
Style 21, jeb "throwing star" diskiem, vajag jaunas skrūves, ar kurām pieskrūvējās tas propeller zvaigznes pie pasa diska klāt.
Tur bez oem(ilgi jāgaida, kamēr atnāks), var vēl kādas skrūves pielasīt? Parastās terauda skrūves ja skrūvētu, tur pec kada ilgaka laika vinas neoksidētos tā, ka nevarētu pēc tam atskruvēt?
Offline
Lauriko
15. Jan 2019, 21:24 #3170

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Cik dzirdēts, tad tur ir m5 vai m7 un tās kurā katrā veikalā arī nenopirksi
Offline
RSAWorkshop
15. Jan 2019, 21:29 #3171

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7063

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


15 Jan 2019, 21:18:02 @-SAIMNIEKS- rakstīja:
Jautājumi par skrūvēm turpinās
Style 21, jeb "throwing star" diskiem, vajag jaunas skrūves, ar kurām pieskrūvējās tas propeller zvaigznes pie pasa diska klāt.
Tur bez oem(ilgi jāgaida, kamēr atnāks), var vēl kādas skrūves pielasīt? Parastās terauda skrūves ja skrūvētu, tur pec kada ilgaka laika vinas neoksidētos tā, ka nevarētu pēc tam atskruvēt?
Tu ir m6x20 skrūve ar iekšējo 12skaldni, var arī ielikt ar seškanti ja tāda vēlme. Tikai nu vismaz nerūsējošo
Vai arī jaunas OEM (1,50eur)

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
-SAIMNIEKS-
15. Jan 2019, 21:35 #3172

Kopš: 19. Mar 2011

Ziņojumi: 383

Braucu ar: sanesi +/- 5m

Forumos tiku lasījis, ka dažiem ir gadījies, ka tās zvaigznes atskrūvējās vaļā no vibrācijām utt
Kā pret to nodrošināties? Vai pietiktu ja pievilktu skrūvēs ar ražotāja noteiktajiem Nm, vai varbūt katram diskam pa kādai skrūvei ieziest nedaudz ar skrūvju līmi?
Offline
bmwaddict
15. Jan 2019, 22:24 #3173

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


15 Jan 2019, 19:56:36 @RSAWorkshop rakstīja:
alumījs ļoti smuki var nomuļļāt tērauda skrūvei vai piemēram kvēlsvecei vītni


imho par taam nomulljaatajaam sveceem ir cits staasts. parasti probleema ir ne jau alumiinijaa bet apdegumaa kas veidojas uz sveces viitnes pasha gala. iipashi ja veel kautkur plaisinja galvaa tad nnormaals apdegums veidojas uz sveces gala un skruuveejot taadu sveci laukaa tas viss spruust viitnee un ja sveci veel paskruvee shurpu turpu tad tur samulljaatas viitnes ar garantiju.
Offline
Mikuzz
16. Jan 2019, 09:41 #3174

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli

Nolūzusi viena kvēlsvece, ir kādam laba meistara kontakti,kurš izbrauc uz vietu izvilkt atlikumu?
Offline
FFL
16. Jan 2019, 13:36 #3175

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Ja kādam interesē lēta datordiagnostika, pm
Offline
smilee45
16. Jan 2019, 13:43 #3176

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 987

Braucu ar:

Auto nomainījām nummura zīmes. Piemirsu pajautāt csdd. Vējstiklā stāv tehniskās apskates uzlīme ar veco reģ nr. Vai viņu nav nepieciešams mainīt?
Offline
smilee45
16. Jan 2019, 13:50 #3177

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 987

Braucu ar:


16 Jan 2019, 13:47:26 @muldis rakstīja:
ja pa lv parvietojies tad ne
ja taisies braukt arpus - it ka ja, bet prakse liecina, ka nevienu tas ne*is (ja nu vienigi kads leitis vai ikaunis var pie*isties hvz)

Karoč ir jau izbrauks no LV,atrodos jau DE. Veco tad moška labak vnk likvidēt?
Offline
Jurchixx
16. Jan 2019, 13:52 #3178

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8261

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

Tā arī man teica csdd, ka jāmaina tad, ja brauc ārpus lv, bet cik ir braukāts pa eiropu neviens pat klāt neiet tai uzlīmei.
Latvijā gan menti bolījās, ka nesakrīt numurs
Ko tu gribi likvidēt? Brauc tik tālāk kā jau tr minēja nevienam eiropā nepis tava tehniskās uzlīme

[ Šo ziņu laboja Jurchixx, 16 Jan 2019, 13:56:27 ]

Offline
KaspichsS
16. Jan 2019, 17:58 #3179

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

Eksperiments

Lai dzīve kļūtu interesantāka, nolēmu sākt eksperimentu.
Kā vienkāršs BMW lietotājs es apmeklēšu dažādas ''datordiagnostikas'', ''kompjūterdiagnostikas'' vietas un savus secinājumus aprakstīšu blogā.

Eksperimenta mērķis.
BMW (pat gadus 15..20 vecs) ir pietiekoši sarežģīts izstrādājums. Elektronikas netrūkst pat E39, E46 paaudzes auto. Visdažādākā veida problēmas lielāko daļu BMW lietotāju skar ik uz soļa. Forumi ir pilni ar ''help'' saucieniem. Ļoti bieži tiek mainīti mezgli bez panākumiem vai pat situācijai pēc remonta pasliktinoties. Regulāri forumos birst jautājumi - kur ir kāds sakarīgs diagnostikas veicējs?
Tajā pat laikā - netrūkst arī pakalpojumu sniedzēju.

Es vēlējos saprast:
a) kāds ir vidējais līmenis reģionā (mēs tomēr esam postPadomju reģions, kurā vajadzētu būt tehniski izglītotākiem cilvēkiem kā attīstītajās zemēs);
b) vai ir kādi iepriekš neiepazīti speciālisti, kas manā skatījumā ir tā vērti, lai ieteiktu;
c) saprast, cik var izmaksāt tehniskā kārtībā esoša auto remonts, ja diagnostiku veic viens vai otrs speciālists.

Eksperimenta nosacījumi.
Konkrētu diagnostikas vietu varu apmeklēt pats, varu apmeklējumu uzticēt kādam draugam. Varu braukt ar savu auto, var braukt ar kādu citu auto - šeit ierobežojumu nav. Vienīgi - centīšos izvēlēties BMW auto, kuri ir pietiekoši advancēti (ar E34 varētu nebūt gana daudz ko diagnosticēt), varētu dominēt benzīna dzinēji. Iespējams, kāds oponēs ''mums te visi ar dīzeļiem brauc''. Nu, pēc N sērijas benzīna dzinēja dīzelis ir prasts kā zirga deķis, piedodiet par izteicienu. Tēma ''kupi dizeļ M57, udaļi EGR, flapi i DPF'' šoreiz cauri neies. Vēl vairāk - EGR, Lambda zondes, visi citi mezgli - ir radniecīgi kā beznīnam, tā dīzelim. Ja diagnostikas veicējs saprot, kā tie strādā - viņš orientēsies kā DDE, tā DME.
Es paturu tiesības neminēt konkrēta diagnostikas veicēja vārdu, telefonu vai citas detaļas, pēc kurām viņu varētu atpazīt. Un paturu tiesības minēt konkrēta diagnostikas veicēja koordinātes, ja uzskatīšu, ka viņš ir tā vērts, lai ieteiktu, vai - labāk no viņa turēties pa gabalu.
Ja kādam no diagnostikas veicējiem (vai vienkārši bloga lasītājiem) šķiet, ka situācijai jābūt simetriskai, esmu gatavs būt tas, par kuru raksta atsauksmi. Mana specializācija: benzīna dzinēji.

Cenu kategorijas.
a) zema: 10 .. 25 EUR;
b) vidēja: 30 .. 40 EUR;
c) vidēji augsta: 45 .. 60 EUR;
d) augsta: virs 60 EUR.
Dalījums - simbolisks. Tiesa gan, minēšanas vērts ir arī darbību apjoms, kas tiek veikts. Piemēram, tikai datora pieslēgšana, kļūdu apskate un šādu/tādu live data analīze (ja tiek vispār veikta). Jeb - papildus tiek pārbaudīta, piemēram, kartera ventilācija, Valvetronic emergency mode, veikti kādi testa bloki vai pat veiktas kādas papildus mehāniskas dabas darbības (sveču, aizdedzes spoļu testi/maiņa, u.t.t.). Darbu apjomu pieminēšu atsevišķi.

Diagnostikas tips.
a) cilvēks ar datoru. Vienkāršākā situācija - speciālists, kuram ir dators un programmatūra. Vienkāršākais gadījums, bet ne sliktākais. Iespējams (kā piemērs, neuztvert burtiski), ka zinošākais dīlercentra speciālists brīvajā laikā ir gatavs palīdzēt paziņām - tas nav nekas nosodāms. Respektīvi - neskati vīru pēc cepures.
b) privāta darbnīca. Šajā gadījumā - diagnostika notiek kādā darbnīcā.
c) autoserviss. Šajā gadījumā es sagaidu gan papildus darbus (kas diagnostikas gadījumā būtu jādara mehāniķim vai elektriķa palīgam), gan zināmu formalizēšanu - vajadzētu parādīties kādam dokumentam (diagnostikas protokolam, vai remonta uzdevuma lapai - kaut kam, kas palīdzētu runāt precīzāk un konkrētāk un kalpotu kā apliecinājums veiktajai defektācijai).

Bloga lasītājus aicinu - ja ir kāda interesanta izpētes vieta (lūgums minēt, kāpēc), ierakstiet komentāros manā blogā. Centīšos apmeklēt. Problēma varētu būt ar specializētajiem BMW centriem, tur mani, diemžēl, pazīst. Savukārt, aizsūtot cilvēku ''no malas'', diezgan liela iespēja saņemt ''pliku'' tāmi (labākajā gadījumā), bez iespējas detalizēti parunāt ar diagnostikas veicēju un, kas nav mazsvarīgi, identificēt - tieši kurš meistars diagnostiku veica.

Šodien bija pirmais eksperimenta seanss, pēc īsa brīža sekos pastāsts.
Offline
kexxx
16. Jan 2019, 18:20 #3180

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

eksperiments pierādīs, ka 90% diagnostikas "speciālistu " spēj nolasīt kļūdas, izdzēst kļūdas, iedot klientam izdruku un pateikt,ka jāmaina visas komponentes, kuras ir pieminētas kļūdu tekstos

P.S. objektīvāk būtu, ja eksperimentu veiktu cilvēks, kas pats ar diagnostiku/remontu nenodarbojas, savādāk sanāk konkurentu nomelnošana
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo