Online
Pašreiz BMWPower skatās 182 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
Mikels | 15. Jan 2019, 14:17 |
#3161
|
| Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
|
15 Jan 2019, 14:12:19 @bmwaddict rakstīja:
nevienam nav tiesiibas izriikoties ar cita iipashumu. Poicija nav nekaadi eksperi kas dod atzinumu par to vai shis auto potenciaali ir atjaunojams vai nav, KASKO vienk piedaavaa izveeli - likvideet auto un izmasaat zaudeejumu kaadaa tur apmeeraa vai arii iipashnieks var sho auto patureet un sanjemt atliidziibu miinus sadaudziitaa auto veertiiba.
taa vismaz visu laiku ir bijis unless kautkas ir mainiijies peedeejos 10 gados.
un vispaar tas viss ir smalki ar maziem burtinjiem atrunaats KASKO liigumaa.
https://likumi.lv/ta/id/277137-kartiba-kada-val...piedalities-celu
https://lvportals.lv/skaidrojumi/275671-kad-pol...lu-satiksme-2015
Ja anulēta, pēc atjaunošanas vienkārši būs atkārtoti jāiziet tehniskā apskate.[ Šo ziņu laboja Mikels, 15 Jan 2019, 14:19:07 ] | Online | | |
Lauriko | 15. Jan 2019, 14:19 |
#3162
|
| Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
| Tas auto netiek norakstīts!
Var droši darīt ko grib ar viņu! Taisīt vai pardot! | Offline | | |
-JUREVICH- | 15. Jan 2019, 15:08 |
#3163
|
| Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
15 Jan 2019, 13:42:48 @Varemix rakstīja:
Spečuki... pastāstiet, kā tagad ir.. gadu veca mašīna, ir vēl garantija, iekļuva avārijā. Kasko visticamāk norakstīs, jo jāremontē dīlera centrā un izmaksas pārsniegs mašīnas vērtību. Ja es viņu atpērku par viņu piedāvāto vērtību un reanimēju saviem spēkiem, tagad pēc likumdošanas nav nekas mainījies, nebūs problēmas pēc tam, ka mašīna norakstīta bija vai kā tamlīdzīgi?
Tu savu MB | Offline | | |
matrixxxx | 15. Jan 2019, 16:41 |
#3164
|
| Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
13 Jan 2019, 18:09:47 @ozo rakstīja:
Varbūt te ir kāds fizikis.
Ir jēga (ieguvumi) no gaismas reflektora lampā ja tas nav atstarojošs? (Ne auto) gaismas stars un atdeve mainās/nemainās?
IR jēga (ieguvums).
Jānokrāso baltā krāsā, tad būs ieguvums gaismas atdeves ziņā.
Nokrāso melnu (matētu), un gaisma no reflektora neatstarosies (minimāli atstarosies).
Staru gan nekādu nesavāksi. | Offline | | |
RolandsK | 15. Jan 2019, 19:41 |
#3165
|
| Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3539
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
|
15 Jan 2019, 10:40:58 @cufiks rakstīja:
15 Jan 2019, 10:37:05 @none rakstīja:
Ko iesakat darīt ja dzinēja eļļas karterim/ skrūvei ir aprauta vītne? servisā pie eļļas maiņas pārcentušies un skrūve bija aptīta ar santehnikas blīvlentu, kas visu laiku sulo. Vai ir iepēja salabot nemainot/neņemot nost karteri?
Dzinējs N47 2008. gada
Jā ir, tikai meham jābūt apveltītam ar smadzenēm un taisnām rokām.
Jāiegriež resnāka vītne kartera vākā un jāizvirpo vai jānopērk jauna skrūve + jauns vara blīvgredzens.
Var jau gadīties, ka vītne ir notinusies tikai skrūvei un karterim viss ok. Tur jāskatās. | Offline | | |
Lauriko | 15. Jan 2019, 19:46 |
#3166
|
| Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
|
15 Jan 2019, 19:41:44 @RolandsK rakstīja:
15 Jan 2019, 10:40:58 @cufiks rakstīja:
15 Jan 2019, 10:37:05 @none rakstīja:
Ko iesakat darīt ja dzinēja eļļas karterim/ skrūvei ir aprauta vītne? servisā pie eļļas maiņas pārcentušies un skrūve bija aptīta ar santehnikas blīvlentu, kas visu laiku sulo. Vai ir iepēja salabot nemainot/neņemot nost karteri?
Dzinējs N47 2008. gada
Jā ir, tikai meham jābūt apveltītam ar smadzenēm un taisnām rokām.
Jāiegriež resnāka vītne kartera vākā un jāizvirpo vai jānopērk jauna skrūve + jauns vara blīvgredzens.
Var jau gadīties, ka vītne ir notinusies tikai skrūvei un karterim viss ok. Tur jāskatās.
Tas būtu interesanti, jo karteris ir alumīnija, skrūve dzelzs! | Offline | | |
RSAWorkshop | 15. Jan 2019, 19:56 |
#3167
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7063
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| alumījs ļoti smuki var nomuļļāt tērauda skrūvei vai piemēram kvēlsvecei vītni
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
520i | 15. Jan 2019, 20:00 |
#3168
|
| Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2687
Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS
| Lauriko, ieej labāk t4 topikā. Tev varētu būt kāda pieredze vai padoms | Offline | | |
|
-SAIMNIEKS- | 15. Jan 2019, 21:18 |
#3169
|
| Kopš: 19. Mar 2011
Ziņojumi: 383
Braucu ar: sanesi +/- 5m
| Jautājumi par skrūvēm turpinās
Style 21, jeb "throwing star" diskiem, vajag jaunas skrūves, ar kurām pieskrūvējās tas propeller zvaigznes pie pasa diska klāt.
Tur bez oem(ilgi jāgaida, kamēr atnāks), var vēl kādas skrūves pielasīt? Parastās terauda skrūves ja skrūvētu, tur pec kada ilgaka laika vinas neoksidētos tā, ka nevarētu pēc tam atskruvēt? | Offline | | |
Lauriko | 15. Jan 2019, 21:24 |
#3170
|
| Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
| Cik dzirdēts, tad tur ir m5 vai m7 un tās kurā katrā veikalā arī nenopirksi | Offline | | |
RSAWorkshop | 15. Jan 2019, 21:29 |
#3171
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7063
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
15 Jan 2019, 21:18:02 @-SAIMNIEKS- rakstīja:
Jautājumi par skrūvēm turpinās
Style 21, jeb "throwing star" diskiem, vajag jaunas skrūves, ar kurām pieskrūvējās tas propeller zvaigznes pie pasa diska klāt.
Tur bez oem(ilgi jāgaida, kamēr atnāks), var vēl kādas skrūves pielasīt? Parastās terauda skrūves ja skrūvētu, tur pec kada ilgaka laika vinas neoksidētos tā, ka nevarētu pēc tam atskruvēt?
Tu ir m6x20 skrūve ar iekšējo 12skaldni, var arī ielikt ar seškanti ja tāda vēlme. Tikai nu vismaz nerūsējošo
Vai arī jaunas OEM (1,50eur)
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
-SAIMNIEKS- | 15. Jan 2019, 21:35 |
#3172
|
| Kopš: 19. Mar 2011
Ziņojumi: 383
Braucu ar: sanesi +/- 5m
| Forumos tiku lasījis, ka dažiem ir gadījies, ka tās zvaigznes atskrūvējās vaļā no vibrācijām utt
Kā pret to nodrošināties? Vai pietiktu ja pievilktu skrūvēs ar ražotāja noteiktajiem Nm, vai varbūt katram diskam pa kādai skrūvei ieziest nedaudz ar skrūvju līmi?
| Offline | | |
bmwaddict | 15. Jan 2019, 22:24 |
#3173
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
15 Jan 2019, 19:56:36 @RSAWorkshop rakstīja:
alumījs ļoti smuki var nomuļļāt tērauda skrūvei vai piemēram kvēlsvecei vītni
imho par taam nomulljaatajaam sveceem ir cits staasts. parasti probleema ir ne jau alumiinijaa bet apdegumaa kas veidojas uz sveces viitnes pasha gala. iipashi ja veel kautkur plaisinja galvaa tad nnormaals apdegums veidojas uz sveces gala un skruuveejot taadu sveci laukaa tas viss spruust viitnee un ja sveci veel paskruvee shurpu turpu tad tur samulljaatas viitnes ar garantiju. | Offline | | |
Mikuzz | 16. Jan 2019, 09:41 |
#3174
|
| Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41361
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Nolūzusi viena kvēlsvece, ir kādam laba meistara kontakti,kurš izbrauc uz vietu izvilkt atlikumu? | Offline | | |
FFL | 16. Jan 2019, 13:36 |
#3175
|
| Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Ja kādam interesē lēta datordiagnostika, pm | Offline | | |
smilee45 | 16. Jan 2019, 13:43 |
#3176
|
| Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
| Auto nomainījām nummura zīmes. Piemirsu pajautāt csdd. Vējstiklā stāv tehniskās apskates uzlīme ar veco reģ nr. Vai viņu nav nepieciešams mainīt? | Offline | | |
|
smilee45 | 16. Jan 2019, 13:50 |
#3177
|
| Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
|
16 Jan 2019, 13:47:26 @muldis rakstīja:
ja pa lv parvietojies tad ne
ja taisies braukt arpus - it ka ja, bet prakse liecina, ka nevienu tas ne*is (ja nu vienigi kads leitis vai ikaunis var pie*isties hvz)
Karoč ir jau izbrauks no LV,atrodos jau DE. Veco tad moška labak vnk likvidēt? | Offline | | |
Jurchixx | 16. Jan 2019, 13:52 |
#3178
|
| Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| Tā arī man teica csdd, ka jāmaina tad, ja brauc ārpus lv, bet cik ir braukāts pa eiropu neviens pat klāt neiet tai uzlīmei.
Latvijā gan menti bolījās, ka nesakrīt numurs
Ko tu gribi likvidēt? Brauc tik tālāk kā jau tr minēja nevienam eiropā nepis tava tehniskās uzlīme
[ Šo ziņu laboja Jurchixx, 16 Jan 2019, 13:56:27 ] | Offline | | |
KaspichsS | 16. Jan 2019, 17:58 |
#3179
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
| Eksperiments
Lai dzīve kļūtu interesantāka, nolēmu sākt eksperimentu.
Kā vienkāršs BMW lietotājs es apmeklēšu dažādas ''datordiagnostikas'', ''kompjūterdiagnostikas'' vietas un savus secinājumus aprakstīšu blogā.
Eksperimenta mērķis.
BMW (pat gadus 15..20 vecs) ir pietiekoši sarežģīts izstrādājums. Elektronikas netrūkst pat E39, E46 paaudzes auto. Visdažādākā veida problēmas lielāko daļu BMW lietotāju skar ik uz soļa. Forumi ir pilni ar ''help'' saucieniem. Ļoti bieži tiek mainīti mezgli bez panākumiem vai pat situācijai pēc remonta pasliktinoties. Regulāri forumos birst jautājumi - kur ir kāds sakarīgs diagnostikas veicējs?
Tajā pat laikā - netrūkst arī pakalpojumu sniedzēju.
Es vēlējos saprast:
a) kāds ir vidējais līmenis reģionā (mēs tomēr esam postPadomju reģions, kurā vajadzētu būt tehniski izglītotākiem cilvēkiem kā attīstītajās zemēs);
b) vai ir kādi iepriekš neiepazīti speciālisti, kas manā skatījumā ir tā vērti, lai ieteiktu;
c) saprast, cik var izmaksāt tehniskā kārtībā esoša auto remonts, ja diagnostiku veic viens vai otrs speciālists.
Eksperimenta nosacījumi.
Konkrētu diagnostikas vietu varu apmeklēt pats, varu apmeklējumu uzticēt kādam draugam. Varu braukt ar savu auto, var braukt ar kādu citu auto - šeit ierobežojumu nav. Vienīgi - centīšos izvēlēties BMW auto, kuri ir pietiekoši advancēti (ar E34 varētu nebūt gana daudz ko diagnosticēt), varētu dominēt benzīna dzinēji. Iespējams, kāds oponēs ''mums te visi ar dīzeļiem brauc''. Nu, pēc N sērijas benzīna dzinēja dīzelis ir prasts kā zirga deķis, piedodiet par izteicienu. Tēma ''kupi dizeļ M57, udaļi EGR, flapi i DPF'' šoreiz cauri neies. Vēl vairāk - EGR, Lambda zondes, visi citi mezgli - ir radniecīgi kā beznīnam, tā dīzelim. Ja diagnostikas veicējs saprot, kā tie strādā - viņš orientēsies kā DDE, tā DME.
Es paturu tiesības neminēt konkrēta diagnostikas veicēja vārdu, telefonu vai citas detaļas, pēc kurām viņu varētu atpazīt. Un paturu tiesības minēt konkrēta diagnostikas veicēja koordinātes, ja uzskatīšu, ka viņš ir tā vērts, lai ieteiktu, vai - labāk no viņa turēties pa gabalu.
Ja kādam no diagnostikas veicējiem (vai vienkārši bloga lasītājiem) šķiet, ka situācijai jābūt simetriskai, esmu gatavs būt tas, par kuru raksta atsauksmi. Mana specializācija: benzīna dzinēji.
Cenu kategorijas.
a) zema: 10 .. 25 EUR;
b) vidēja: 30 .. 40 EUR;
c) vidēji augsta: 45 .. 60 EUR;
d) augsta: virs 60 EUR.
Dalījums - simbolisks. Tiesa gan, minēšanas vērts ir arī darbību apjoms, kas tiek veikts. Piemēram, tikai datora pieslēgšana, kļūdu apskate un šādu/tādu live data analīze (ja tiek vispār veikta). Jeb - papildus tiek pārbaudīta, piemēram, kartera ventilācija, Valvetronic emergency mode, veikti kādi testa bloki vai pat veiktas kādas papildus mehāniskas dabas darbības (sveču, aizdedzes spoļu testi/maiņa, u.t.t.). Darbu apjomu pieminēšu atsevišķi.
Diagnostikas tips.
a) cilvēks ar datoru. Vienkāršākā situācija - speciālists, kuram ir dators un programmatūra. Vienkāršākais gadījums, bet ne sliktākais. Iespējams (kā piemērs, neuztvert burtiski), ka zinošākais dīlercentra speciālists brīvajā laikā ir gatavs palīdzēt paziņām - tas nav nekas nosodāms. Respektīvi - neskati vīru pēc cepures.
b) privāta darbnīca. Šajā gadījumā - diagnostika notiek kādā darbnīcā.
c) autoserviss. Šajā gadījumā es sagaidu gan papildus darbus (kas diagnostikas gadījumā būtu jādara mehāniķim vai elektriķa palīgam), gan zināmu formalizēšanu - vajadzētu parādīties kādam dokumentam (diagnostikas protokolam, vai remonta uzdevuma lapai - kaut kam, kas palīdzētu runāt precīzāk un konkrētāk un kalpotu kā apliecinājums veiktajai defektācijai).
Bloga lasītājus aicinu - ja ir kāda interesanta izpētes vieta (lūgums minēt, kāpēc), ierakstiet komentāros manā blogā. Centīšos apmeklēt. Problēma varētu būt ar specializētajiem BMW centriem, tur mani, diemžēl, pazīst. Savukārt, aizsūtot cilvēku ''no malas'', diezgan liela iespēja saņemt ''pliku'' tāmi (labākajā gadījumā), bez iespējas detalizēti parunāt ar diagnostikas veicēju un, kas nav mazsvarīgi, identificēt - tieši kurš meistars diagnostiku veica.
Šodien bija pirmais eksperimenta seanss, pēc īsa brīža sekos pastāsts. | Offline | | |
kexxx | 16. Jan 2019, 18:20 |
#3180
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| eksperiments pierādīs, ka 90% diagnostikas "speciālistu " spēj nolasīt kļūdas, izdzēst kļūdas, iedot klientam izdruku un pateikt,ka jāmaina visas komponentes, kuras ir pieminētas kļūdu tekstos
P.S. objektīvāk būtu, ja eksperimentu veiktu cilvēks, kas pats ar diagnostiku/remontu nenodarbojas, savādāk sanāk konkurentu nomelnošana
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|