Online
Pašreiz BMWPower skatās 232 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 15.0
Autors | Ziņojums |
Dullais | 24. Jul 2009, 16:18 |
#3161
|
| Kopš: 31. Jan 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1233
Braucu ar: E12 525, 528
|
24 Jul 2009, 14:42:34 zap rakstīja:
24 Jul 2009, 14:38:05 yanks rakstīja:
24 Jul 2009, 13:32:44 uvels rakstīja:
24 Jul 2009, 11:42:52 yanks rakstīja:
no viena cito topika panjeemu sho bildi. tur neviens atbildeet negribeeja par taam tauriiteem iepluudee. shaadaavaranaa gais kkur tiek filtreets vai nee?
otraa lieta. cik izmaksaa nokraasot shaadi(citaa kraasaa) vaarstu vaaku. vaaks nonjemts no motora. vai to var pats smuki izdariit?
Tur nekas nefiltrejas,ikdiena ar tadam parasti nebrauka
a varstu vaku easy var pats krasot,bet ja grib smuki tad jadod krasotajam,ja grib vnk melnu tad var pats krasot,bet ja grib sitadu smuku tad labak lai nopus ar normalu pistoli...
es savam e30 kadreiz ar smilsu struklu notiriju un tad nokrasoju ar kautkadu karstumizturigo krasu,bet parastas krasas ari turas...
par tam taureem taada aizdoma ar bija.
ok. td mozkaads kraasotaajs vareetu kaadu aptuveno ciparu nosaukt
Kam tev tas vajadzīgs
Vārstu vāku vislabāk noteikti būtu ar smilšu strūklu apstrādāt un krāsot ar pistoli. Ko reāli tās taurītes dod? Un kā tas mehānisms šancē? Kaut kur pa ausu galam dzirdēju, ka taurīšu gadījumā katram cilindram esot savs droseļvārsts. Ja kaut ko esmu sajaucis, palabojiet | Offline | | |
uvels | 24. Jul 2009, 16:44 |
#3162
|
| Kopš: 07. Mar 2006
Ziņojumi: 3210
Braucu ar: semaku
| katram cilindram ir viena drosele
ka jau teicu ja kraso ar prosta melnu krasu tad var ar balonu pust nav nekadas vainas!
seit mans e30
| Offline | | |
bmwaddict | 24. Jul 2009, 17:16 |
#3163
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
24 Jul 2009, 12:40:53 Driver rakstīja:
knock sensori reagjes tikai tad, ja kads ir parcenties un par daudz palielinajis kompresiju.
un ja kompresiju palielinaji neko nerekinot, tad nebus brinums ka ir sanacis DDM.
bet par to iesanu un neiesanu, var buut taa, ka pirmas dienas kompis pieadaptejas. Bet tas, ka no sakuma ir slikti, tad paliek labak un atkal paliek slikti, visdrizak nozime, ka ir kautkada (elektro)probelma un smadzene nespej pieadapteties.
panak lai auto strada normali ganjau var, bet tadiem modificetajiem dzinejiem jaskatas katram individuali, ka biki piemanit smadzeni.
bet pirms kautko manit, IESAKU PARBAUDIT vai patiesham VISS strada normali.
ja kas, tad PM
laigan pareizakais risinajums ir uzlikt programmejamu kompi un miers, bet ja nav tadam merkjim vismaz 800Ls, tad labak par to aizmirst.
nu vispār jau knock sensors sajūt smalkas detonācijas, kuras tā vienk stāvot un gāzējot nesajutīsi, knock sensors vienreiz ottreiz iedod ECU lielumus kas pārsniedz normu un ECU pamazām uzkrāj adaptīvās vērtības un ar laiku nogriež visas performance vērtības uz leju, un vēl jau ir tas, ka ja izmanto to pašu B25 ECU bet kubatūtra ir lielāka tad sanāk liess maisījums, kas tieši to arī dara - izraisa detonācijas, un ECU dara visu, lai tās nepieļautu. Tas ir cik es saprotu..
Tāpēc jāpāršuj ail/fuel mixture līknes atbilstoši kubatūrai lai viss būtu pareizi.. | Offline | | |
labaiss | 24. Jul 2009, 18:09 |
#3164
|
| Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2790
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
| Cik liela noņemšanās manual karbas vietā uzstādīt automātu. E36 318i ?? | Offline | | |
bmwaddict | 24. Jul 2009, 18:20 |
#3165
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
24 Jul 2009, 18:09:42 labaiss rakstīja:
Cik liela noņemšanās manual karbas vietā uzstādīt automātu. E36 318i ??
visi pārsvarā skrūvē uz otru pusi automāta vietā liek manuāli.. man lieks vienkāršāk ir pārdot šito un nopirkt 318i uzreiz ar automātu vai vēl pareizāk 328i ar automātu jo nu čakars tur ir normāls + detaļās atsmelsi vairāk nekā identisku mašīnu cenu starpība ar/bez automāta un automāti mēdz būt labākā stāvoklī nekā ar ručku.
Vopšem neiesaku tur čakarēties. Ja gribi tad uzskatitīt detaļu sarakstu kas jāmaina tev palīdzēs tie, kas ir izveikuši šo konversiju uz ortu pusi, tb uz pareizo pusi.
kārba, pedāļi, vadības bloks, kautkādi balsti noteikti kārbai ir citi, kardāns?, reduktors cits, salonā konsole ar kulisi, moš provodkā kautkas jāzimaina vēl bez papilus vadiem no bloka uz kārbu, hvz.. nav vērts.[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 24 Jul 2009, 18:22:07 ] | Offline | | |
7788 | 24. Jul 2009, 18:28 |
#3166
|
| Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
24 Jul 2009, 17:16:52 bmwaddict rakstīja:
24 Jul 2009, 12:40:53 Driver rakstīja:
knock sensori reagjes tikai tad, ja kads ir parcenties un par daudz palielinajis kompresiju.
un ja kompresiju palielinaji neko nerekinot, tad nebus brinums ka ir sanacis DDM.
bet par to iesanu un neiesanu, var buut taa, ka pirmas dienas kompis pieadaptejas. Bet tas, ka no sakuma ir slikti, tad paliek labak un atkal paliek slikti, visdrizak nozime, ka ir kautkada (elektro)probelma un smadzene nespej pieadapteties.
panak lai auto strada normali ganjau var, bet tadiem modificetajiem dzinejiem jaskatas katram individuali, ka biki piemanit smadzeni.
bet pirms kautko manit, IESAKU PARBAUDIT vai patiesham VISS strada normali.
ja kas, tad PM
laigan pareizakais risinajums ir uzlikt programmejamu kompi un miers, bet ja nav tadam merkjim vismaz 800Ls, tad labak par to aizmirst.
nu vispār jau knock sensors sajūt smalkas detonācijas, kuras tā vienk stāvot un gāzējot nesajutīsi, knock sensors vienreiz ottreiz iedod ECU lielumus kas pārsniedz normu un ECU pamazām uzkrāj adaptīvās vērtības un ar laiku nogriež visas performance vērtības uz leju, un vēl jau ir tas, ka ja izmanto to pašu B25 ECU bet kubatūtra ir lielāka tad sanāk liess maisījums, kas tieši to arī dara - izraisa detonācijas, un ECU dara visu, lai tās nepieļautu. Tas ir cik es saprotu..
Tāpēc jāpāršuj ail/fuel mixture līknes atbilstoši kubatūrai lai viss būtu pareizi..
Pastāsti smalkāk par to detonāciju, pirmo reizi dzirdu, kad detonācija atkarīga no degmaisījuma konsistences, kur Tu to izlasiji??? | Offline | | |
bmwaddict | 24. Jul 2009, 18:33 |
#3167
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
24 Jul 2009, 18:28:07 7788 rakstīja:
Pastāsti smalkāk par to detonāciju, pirmo reizi dzirdu, kad detonācija atkarīga no degmaisījuma konsistences, kur Tu to izlasiji???
Nu palasi turboforumus un paskaties kādas kļūdas cilvēki taisa, vienk uz turbo tas ir daudz bīstamāk, tāpēc tā problēma ir aktuālāka. Liess degmaisījums sadeg straujāk un nevienmērīgāk, bagātīgs sadeg lēnāk bet labāk. | Offline | | |
labaiss | 24. Jul 2009, 18:35 |
#3168
|
| Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2790
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
|
24 Jul 2009, 18:20:47 bmwaddict rakstīja:
24 Jul 2009, 18:09:42 labaiss rakstīja:
Cik liela noņemšanās manual karbas vietā uzstādīt automātu. E36 318i ??
visi pārsvarā skrūvē uz otru pusi automāta vietā liek manuāli.. man lieks vienkāršāk ir pārdot šito un nopirkt 318i uzreiz ar automātu vai vēl pareizāk 328i ar automātu jo nu čakars tur ir normāls + detaļās atsmelsi vairāk nekā identisku mašīnu cenu starpība ar/bez automāta un automāti mēdz būt labākā stāvoklī nekā ar ručku.
Vopšem neiesaku tur čakarēties. Ja gribi tad uzskatitīt detaļu sarakstu kas jāmaina tev palīdzēs tie, kas ir izveikuši šo konversiju uz ortu pusi, tb uz pareizo pusi.
kārba, pedāļi, vadības bloks, kautkādi balsti noteikti kārbai ir citi, kardāns?, reduktors cits, salonā konsole ar kulisi, moš provodkā kautkas jāzimaina vēl bez papilus vadiem no bloka uz kārbu, hvz.. nav vērts.
Ta jau aizdomajos,ka vieglak jau gatavu nopirkt.
BTW manual kārba vnk sūkā.
automats | Offline | | |
|
7788 | 24. Jul 2009, 18:40 |
#3169
|
| Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
24 Jul 2009, 18:33:15 bmwaddict rakstīja:
24 Jul 2009, 18:28:07 7788 rakstīja:
Pastāsti smalkāk par to detonāciju, pirmo reizi dzirdu, kad detonācija atkarīga no degmaisījuma konsistences, kur Tu to izlasiji???
Nu palasi turboforumus un paskaties kādas kļūdas cilvēki taisa, vienk uz turbo tas ir daudz bīstamāk, tāpēc tā problēma ir aktuālāka. Liess degmaisījums sadeg straujāk un nevienmērīgāk, bagātīgs sadeg lēnāk bet labāk.
Es biju domāji literatūru, nevis forumā viena tante teica! esmu lasijis forumus un zinātnisko literatūru, tur bija teikts ka detonācijas procesi neesot precīzi aprakstīti, un Tu tagat stāsti ka tas ir atkarīgs no benzīns/gaiss attiecības | Offline | | |
bmwaddict | 24. Jul 2009, 18:51 |
#3170
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
24 Jul 2009, 18:40:48 7788 rakstīja:
Es biju domāji literatūru, nevis forumā viena tante teica! esmu lasijis forumus un zinātnisko literatūru, tur bija teikts ka detonācijas procesi neesot precīzi aprakstīti, un Tu tagat stāsti ka tas ir atkarīgs no benzīns/gaiss attiecības
Labi ok esmu lasījis par to kautkur arī literatūrā bet precīzi vairs nepateikšu, trust me, tā tas ir - nabadzīgs maisījums sadeg straujāk un tas rada detonācijas, pārforsētiem turbomotoriem tas draud ar salauztiem virzuļiem un visu pārējo, atmosfēriskam motoram tas nav tik bīstami. Jebkurā gadījumā ECU to kompensē ar vēlāku aizdedzi. Ja netici paņem nazi un uztaisi vairākus caurumus gofrā un paklausies kādi trokšņi nāks no motora | Offline | | |
7788 | 24. Jul 2009, 18:59 |
#3171
|
| Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
24 Jul 2009, 09:52:05 leroys rakstīja:
moš kāds saskāries - pirms kāda laika saskrūvēju m50b28 (m50b25 + m52b28tu kloķene, klaņi un virzuļi)no modifikācijām tikai nodaudz palielināta kompresijas pakāpe (gredzeni, blīvslēgi utt, protams jauni) tagad esmu nobraucis kādi 700 km (tipa vēl piebraucu) bet autiņš iet sliktāk un sliktāk (objektīvi)
Jautājums - WTF????(var būt dēļ tā ka stock 2,5 kompis prātu jāj - tipa pielāgojas nepareizi utt)
Varbūt detonācijas sensorus esi skrūvējis nost un liekot atpakaļ pievilcis ar nepareizu spēku? tad tie nekorekti strādā un apsteidzes leņķis aizdedzes nomentam tiek nepareizi koriģēts
| Offline | | |
7788 | 24. Jul 2009, 19:05 |
#3172
|
| Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
24 Jul 2009, 18:51:35 bmwaddict rakstīja:
24 Jul 2009, 18:40:48 7788 rakstīja:
Es biju domāji literatūru, nevis forumā viena tante teica! esmu lasijis forumus un zinātnisko literatūru, tur bija teikts ka detonācijas procesi neesot precīzi aprakstīti, un Tu tagat stāsti ka tas ir atkarīgs no benzīns/gaiss attiecības
Labi ok esmu lasījis par to kautkur arī literatūrā bet precīzi vairs nepateikšu, trust me, tā tas ir - nabadzīgs maisījums sadeg straujāk un tas rada detonācijas, pārforsētiem turbomotoriem tas draud ar salauztiem virzuļiem un visu pārējo, atmosfēriskam motoram tas nav tik bīstami. Jebkurā gadījumā ECU to kompensē ar vēlāku aizdedzi. Ja netici paņem nazi un uztaisi vairākus caurumus gofrā un paklausies kādi trokšņi nāks no motora
Nekādu trokšņu nebūs, jo detonācijas sensori ir ātrāki par tavu ausi
Un par to "sadeg straujāk" cik straujāk? un pēc Tevis teiktā, kapēc turbo motoriem tas ir izteiktāk, tad jau ieliec ražīgākas sprauslas un nebūs neparko vairs jācepas | Offline | | |
bmwaddict | 24. Jul 2009, 19:18 |
#3173
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
24 Jul 2009, 19:05:33 7788 rakstīja:
Nekādu trokšņu nebūs, jo detonācijas sensori ir ātrāki par tavu ausi
Un par to "sadeg straujāk" cik straujāk? un pēc Tevis teiktā, kapēc turbo motoriem tas ir izteiktāk, tad jau ieliec ražīgākas sprauslas un nebūs neparko vairs jācepas
Ne tikai detonācijas sensori reaģē, arī caur lambdu ECU mēģina koriģēt degmaisījumu. Un ne tik vienkārši kā ielikt lielākus inžektorus, jakoriģē ir air-fuel līknes, protams, inžektoru maksimālajai ražībai ir jābūt peitiekamai, jo citādi tev dzinējs pie max slodzes dabūs nabadzīgu maisījumu un vienk attiecīgi neperformēs bet parforsētu turbomotoru tā var elementāri nokaut.
CAUSES OF PRE-IGNITION
Carbon deposits form a heat barrier and can be a contributing factor to preignition. Other causes include: An overheated spark plug (too hot a heat range for the application). Glowing carbon deposits on a hot exhaust valve (which may mean the valve is running too hot because of poor seating, a weak valve spring or insufficient valve lash).
A sharp edge in the combustion chamber or on top of a piston (rounding sharp edges with a grinder can eliminate this cause).
Sharp edges on valves that were reground improperly (not enough margin left on the edges).
A lean fuel mixture.
Low coolant level, slipping fan clutch, inoperative electric cooling fan or other cooling system problem that causes the engine to run hotter than normal.
Moš sameklēšu kādu zinātnisku atsauci bet ne tagad nav laika.[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 24 Jul 2009, 19:19:16 ] | Offline | | |
leroys | 24. Jul 2009, 19:21 |
#3174
|
| Kopš: 20. Feb 2007
Ziņojumi: 126
Braucu ar:
| tagad juus mani saputrojaat - man liekas ka man nekaadu deotnaacijas sensoru nemaz nav - man vecaa pliits m50 bez vanosa?!?! kur vinni taadi skruuveejaas? visu motoru paarjaucu bet neko taadu neredzeeju vai arii juus runaajiet par hola un sadalenes deveejiem??? | Offline | | |
bmwaddict | 24. Jul 2009, 19:32 |
#3175
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
24 Jul 2009, 19:21:27 leroys rakstīja:
tagad juus mani saputrojaat - man liekas ka man nekaadu deotnaacijas sensoru nemaz nav - man vecaa pliits m50 bez vanosa?!?! kur vinni taadi skruuveejaas? visu motoru paarjaucu bet neko taadu neredzeeju vai arii juus runaajiet par hola un sadalenes deveejiem???
Nē mēs runājam par knock sensoru, vēl to sauc par ping sensoru, vispābā moš M50 nevanosam tiešām nav, jo Realoem jokaini rāda, bildē ir, bet aprakstā nav
Bildē tā ir detaļa nr. 14
[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 24 Jul 2009, 19:33:38 ] | Offline | | |
leroys | 24. Jul 2009, 19:42 |
#3176
|
| Kopš: 20. Feb 2007
Ziņojumi: 126
Braucu ar:
| Nee, neVanosam nav - tikko netaa atradu ka tie paraadiijaas tikkai ar m50b25TU | Offline | | |
|
7788 | 24. Jul 2009, 19:43 |
#3177
|
| Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
24 Jul 2009, 19:21:27 leroys rakstīja:
tagad juus mani saputrojaat - man liekas ka man nekaadu deotnaacijas sensoru nemaz nav - man vecaa pliits m50 bez vanosa?!?! kur vinni taadi skruuveejaas? visu motoru paarjaucu bet neko taadu neredzeeju vai arii juus runaajiet par hola un sadalenes deveejiem???
Skrūvējās pie bloka divi gabali, viens pret otro cilindru, otrs pret piekto cilindru! | Offline | | |
bmwaddict | 24. Jul 2009, 19:46 |
#3178
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
24 Jul 2009, 19:43:23 7788 rakstīja:
24 Jul 2009, 19:21:27 leroys rakstīja:
tagad juus mani saputrojaat - man liekas ka man nekaadu deotnaacijas sensoru nemaz nav - man vecaa pliits m50 bez vanosa?!?! kur vinni taadi skruuveejaas? visu motoru paarjaucu bet neko taadu neredzeeju vai arii juus runaajiet par hola un sadalenes deveejiem???
Skrūvējās pie bloka divi gabali, viens pret otro cilindru, otrs pret piekto cilindru!
Divi ir M52 motoram, M50 ir viens. | Offline | | |
leroys | 24. Jul 2009, 19:49 |
#3179
|
| Kopš: 20. Feb 2007
Ziņojumi: 126
Braucu ar:
| nu nav man taada!!! pats paarjaucu moturu - NEBIJA | Offline | | |
7788 | 24. Jul 2009, 19:51 |
#3180
|
| Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
24 Jul 2009, 19:18:26 bmwaddict rakstīja:
24 Jul 2009, 19:05:33 7788 rakstīja:
Nekādu trokšņu nebūs, jo detonācijas sensori ir ātrāki par tavu ausi
Un par to "sadeg straujāk" cik straujāk? un pēc Tevis teiktā, kapēc turbo motoriem tas ir izteiktāk, tad jau ieliec ražīgākas sprauslas un nebūs neparko vairs jācepas
Ne tikai detonācijas sensori reaģē, arī caur lambdu ECU mēģina koriģēt degmaisījumu. Un ne tik vienkārši kā ielikt lielākus inžektorus, jakoriģē ir air-fuel līknes, protams, inžektoru maksimālajai ražībai ir jābūt peitiekamai, jo citādi tev dzinējs pie max slodzes dabūs nabadzīgu maisījumu un vienk attiecīgi neperformēs bet parforsētu turbomotoru tā var elementāri nokaut.
CAUSES OF PRE-IGNITION
Carbon deposits form a heat barrier and can be a contributing factor to preignition. Other causes include: An overheated spark plug (too hot a heat range for the application). Glowing carbon deposits on a hot exhaust valve (which may mean the valve is running too hot because of poor seating, a weak valve spring or insufficient valve lash).
A sharp edge in the combustion chamber or on top of a piston (rounding sharp edges with a grinder can eliminate this cause).
Sharp edges on valves that were reground improperly (not enough margin left on the edges).
A lean fuel mixture.
Low coolant level, slipping fan clutch, inoperative electric cooling fan or other cooling system problem that causes the engine to run hotter than normal.
Moš sameklēšu kādu zinātnisku atsauci bet ne tagad nav laika.
Tu jauc ar piriekšaizdegšanos, detonācija ir pavisam kas cits, sprādzienveidīga degvielas aidegšanās, kuras degšanas fronte pārvietojas par divām vai pat trim kārtām atrāk kā degšanas fronte, cik vikipēdiā ir rakstīts ka pie vainas ir nesagegušais degmaisījums
http://en.wikipedia.org/wiki/Engine_knocking | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|