Online
Pašreiz BMWPower skatās 177 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
abyss | 28. Apr 2020, 13:02 |
#3141
|
| Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
|
28 Apr 2020, 11:49:40 @DM-101 rakstīja:
man vnk EV ir pilniigi nepiemeerots. fundamentaali.
redz, cilveeki ir dazhaadi. auto pielietojums ir dazhaads.
EV ir ideaals no A uz B.
Man ir cits rezhiims. Es, iekaapjot auto, biezhi vien nezinu. Es nobraukshu 20km vai 200. Vai 800.
Ja es aizklendereeju uz nekuriens vidu, es nezinu, kur es buushu peec 1h, peec 2. Pakaartot sho visu uzlaades stacijai/rezhiimam.. tas noziimee - sajaat visu Piedziivojumu. 99% nobrauktaa es nobraucu BEZ ekonomiska pamatojuma [es neko lietderiigu neveicu - nevedu preces, nebraucu pie klientiem].
Tb., es BAUDU celjojumu. un shim BAUDAS faktoram pretii nav ne ietaupitaa degviela/nauda, ne akustiskais troksnis [tieshi preteeji - laba dzineeja skanja ir kaifs].
ja es gribeetu elektroauto, es brauktu ar trolejbusu!
Šeit ir mazāk svarīgi, nevis kas patīk pašiem, bet masām. Es personīgi vēl katram, kurš pārkāpj uz elektro auto būtu ar mieru uzsaukt aliņu un tikai paslavētu, kāds malacis, lai gan pats max.ilgi brauktu ar benzīnu.
Viena tec skurstenim ir vieglāk uzlik 100 filtrus nekā te visiem e60 īpašniekiem izskraidīt līdzi. Pat, ja viss izmaksas paliek kā ir( braukšana, apkopes, ražošana) elektro auto tāpat ir labāks sabiedrībai. | Offline | | |
halloween | 28. Apr 2020, 13:10 |
#3142
|
| Kopš: 04. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1107
Braucu ar: X
|
28 Apr 2020, 11:35:00 @DM-101 rakstīja:
28 Apr 2020, 11:24:30 @sys9291 rakstīja:
27 Apr 2020, 09:17:00 @DM-101 rakstīja:
27 Apr 2020, 02:35:34 @halloween rakstīja:
Ja pareizi atceros, tad MAFs+ drosele sāk strādāt kā fallback mehānisms, kad valvetronics saprot, ka kaut kas nav labi.
kur juus njemiet info, ka MAF kaadaaa rezhiimaa nestraadaa?
N42 dzinēja dokumentācijā tā tiek rakstīts...
nu, taas ir sekas tam, ka maarketinga depts 1lpp meegjina iebazt kaut ko iz sadaljas, kas algoritmu izskataa aiznjem paarsimts lpp.
tb., marketotlogi meegjinaaja aprakstiit Valvetronic teemu. nesalipa.
tb., mainaas ideja.
paraadas jeedzins: pieprasiitaa grieze [energjeetiskaa modelja koncepta ietvaros], ko nosaka iesmidzinaataa degviela. Un atbilstoshi tai tiek piedziits gaiss, iamantojot droseli [tb., viss preteeji, kaa liidz shim].
Bet MAF taapat paliek kaa sekundaarais parametrs. tiek izmantots gan enrgjeetiskajaa modelii, gan visa modelja/iepluude trakta parametru meeriishanai/komponentu [drosele, diff spiediena sensors, ja ir, kontrolei.
Kāpēc lai strādājošā valvetronicā izmantotu droseli?
Gaisu, vai tad, neregulē ar Variable valve lift, kamēr drosele ir WOT?[ Šo ziņu laboja halloween, 28 Apr 2020, 13:11:39 ] | Offline | | |
kexxx | 28. Apr 2020, 15:17 |
#3143
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| Bet kā tad var teikt, ka kkas ir sūds vai labs, ja pašam ar to nav pieredzes? | Offline | | |
sys9291 | 28. Apr 2020, 15:24 |
#3144
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
28 Apr 2020, 13:21:30 @DM-101 rakstīja:
28 Apr 2020, 13:10:44 @halloween rakstīja:
28 Apr 2020, 11:35:00 @DM-101 rakstīja:
28 Apr 2020, 11:24:30 @sys9291 rakstīja:
27 Apr 2020, 09:17:00 @DM-101 rakstīja:
27 Apr 2020, 02:35:34 @halloween rakstīja:
Ja pareizi atceros, tad MAFs+ drosele sāk strādāt kā fallback mehānisms, kad valvetronics saprot, ka kaut kas nav labi.
kur juus njemiet info, ka MAF kaadaaa rezhiimaa nestraadaa?
N42 dzinēja dokumentācijā tā tiek rakstīts...
nu, taas ir sekas tam, ka maarketinga depts 1lpp meegjina iebazt kaut ko iz sadaljas, kas algoritmu izskataa aiznjem paarsimts lpp.
tb., marketotlogi meegjinaaja aprakstiit Valvetronic teemu. nesalipa.
tb., mainaas ideja.
paraadas jeedzins: pieprasiitaa grieze [energjeetiskaa modelja koncepta ietvaros], ko nosaka iesmidzinaataa degviela. Un atbilstoshi tai tiek piedziits gaiss, iamantojot droseli [tb., viss preteeji, kaa liidz shim].
Bet MAF taapat paliek kaa sekundaarais parametrs. tiek izmantots gan enrgjeetiskajaa modelii, gan visa modelja/iepluude trakta parametru meeriishanai/komponentu [drosele, diff spiediena sensors, ja ir, kontrolei.
Kāpēc lai strādājošā valvetronicā izmantotu droseli?
Gaisu, vai tad, neregulē ar Variable valve lift, kamēr drosele ir WOT?
oi, sore, darakstijos. kaa drosele shajaa gadiijumaa kalpo abi: gan kopeejaa, gan vaarsti [galvenokaart].
kopeejaa kalpo gan gaisa virpuljstraavu optimizeeshanai, gan kaa kompromiss starp min mehaniskajiem zudumiem un kaut cik sakariigu tuksgaitu [jo probleemas rada HVA uc detalju tolerances].
tātad drosele Valvetronic režīmā ir nepieciešama TIKAI lai radītu retinājumu kolektorā, kas nepieciešams kartera ventilācijai... visu pārējo nodrošina Valvetronic... | Offline | | |
sys9291 | 28. Apr 2020, 16:39 |
#3145
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
28 Apr 2020, 15:12:31 @DM-101 rakstīja:
28 Apr 2020, 15:05:51 @Nixx rakstīja:
28 Apr 2020, 11:49:40 @DM-101 rakstīja:
man vnk EV ir pilniigi nepiemeerots. fundamentaali.
redz, cilveeki ir dazhaadi. auto pielietojums ir dazhaads.
EV ir ideaals no A uz B.
Man ir cits rezhiims. Es, iekaapjot auto, biezhi vien nezinu. Es nobraukshu 20km vai 200. Vai 800.
Ja es aizklendereeju uz nekuriens vidu, es nezinu, kur es buushu peec 1h, peec 2. Pakaartot sho visu uzlaades stacijai/rezhiimam.. tas noziimee - sajaat visu Piedziivojumu. 99% nobrauktaa es nobraucu BEZ ekonomiska pamatojuma [es neko lietderiigu neveicu - nevedu preces, nebraucu pie klientiem].
Tb., es BAUDU celjojumu. un shim BAUDAS faktoram pretii nav ne ietaupitaa degviela/nauda, ne akustiskais troksnis [tieshi preteeji - laba dzineeja skanja ir kaifs].
ja es gribeetu elektroauto, es brauktu ar trolejbusu!
Saprotu. Man priekš tam ir mocis
Neesmu tik bagāts, nevaru atļauties ikdienā tā loderēt.
Man tomēr ir jādomā par to, kā nokļūt p.B.
Un tādai, tīri utilitārai pakaļas pārvietošanai, ev ir pilnībā ok
Fakts, ka Rīgā gaisa kvalitāte ir dibinā. Iedomājies, kāds būtu gaiss, ja visi pārkāptu uz EV
ak tad Tev ir mocis! s^&a! Tu esi Demagogu Karalis!
shis man atgaadina gan sys9293, gan mehu Agri.
Abi vinji var kaadu stundu puudereet smadzenes, kaadus suudus razho BMW, un tad..
tad izraadaas, ka vienam ir BMW auto, abiem ir BMW mochi!
pārāk burtiski un nopietni tu mūsu vāvuļošanu uztver... a kas tev pret BMW močiem? tur viss tiesi tāpat kā ar auto - tikai sērga sākās vēlāk - tā ap gadu 2013... | Offline | | |
uldens1 | 28. Apr 2020, 17:15 |
#3146
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
| tagad jau beidzot bmw ir uzražojies skaistu moci BMW R18 | Offline | | |
Staris | 28. Apr 2020, 17:55 |
#3147
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Kaspich: drīkst mašīnu remonta laikā pielikt pie lādētāja, izmantojot motortelpas + "pievadu/klemmi" nevis lādēt pa tiešo akumulatoru?
Remonta laikā jāvirina durvis, bagāžnieks kā rezultātā spīd salonā gaismiņas un taml., bet vadi pie akumulatora būtu traucēklis.
Cik slikti ir to darīt un kāpēc?
Un otrs jautājums - ja lādētāju pieliek motortelpā pie +, tad akumulators tiek lādēts mašīnas vadības bloka tiešā uzraudzībā un visos ierobežojumos?
| Offline | | |
Staris | 28. Apr 2020, 18:17 |
#3148
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Paldies!
Vai tas ir normāli, ka pie "uzlādēta akumulatora" un neatslēgta lādētāja (rāda 0 amp), paklausoties mūziku 10 minūtes, lādētājs rāda, ka lādē ar 9+ ampēriem?
Es visticamāk kaut ko esmu pārpratis, bet vai nav tā, ka gudrā lādēšana (šajā gadījumā ibs) "pēdējos procentus" uzlādē lēni?
Vai tiešām 110ah akumulatoram 10 minūtes klusa mūzika patērēja tādu enerģijas daudzumu? | Offline | | |
|
sys9291 | 28. Apr 2020, 19:03 |
#3149
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
28 Apr 2020, 17:25:38 @DM-101 rakstīja:
28 Apr 2020, 16:39:41 @sys9291 rakstīja:
28 Apr 2020, 15:12:31 @DM-101 rakstīja:
28 Apr 2020, 15:05:51 @Nixx rakstīja:
28 Apr 2020, 11:49:40 @DM-101 rakstīja:
man vnk EV ir pilniigi nepiemeerots. fundamentaali.
redz, cilveeki ir dazhaadi. auto pielietojums ir dazhaads.
EV ir ideaals no A uz B.
Man ir cits rezhiims. Es, iekaapjot auto, biezhi vien nezinu. Es nobraukshu 20km vai 200. Vai 800.
Ja es aizklendereeju uz nekuriens vidu, es nezinu, kur es buushu peec 1h, peec 2. Pakaartot sho visu uzlaades stacijai/rezhiimam.. tas noziimee - sajaat visu Piedziivojumu. 99% nobrauktaa es nobraucu BEZ ekonomiska pamatojuma [es neko lietderiigu neveicu - nevedu preces, nebraucu pie klientiem].
Tb., es BAUDU celjojumu. un shim BAUDAS faktoram pretii nav ne ietaupitaa degviela/nauda, ne akustiskais troksnis [tieshi preteeji - laba dzineeja skanja ir kaifs].
ja es gribeetu elektroauto, es brauktu ar trolejbusu!
Saprotu. Man priekš tam ir mocis
Neesmu tik bagāts, nevaru atļauties ikdienā tā loderēt.
Man tomēr ir jādomā par to, kā nokļūt p.B.
Un tādai, tīri utilitārai pakaļas pārvietošanai, ev ir pilnībā ok
Fakts, ka Rīgā gaisa kvalitāte ir dibinā. Iedomājies, kāds būtu gaiss, ja visi pārkāptu uz EV
ak tad Tev ir mocis! s^&a! Tu esi Demagogu Karalis!
shis man atgaadina gan sys9293, gan mehu Agri.
Abi vinji var kaadu stundu puudereet smadzenes, kaadus suudus razho BMW, un tad..
tad izraadaas, ka vienam ir BMW auto, abiem ir BMW mochi!
pārāk burtiski un nopietni tu mūsu vāvuļošanu uztver... a kas tev pret BMW močiem? tur viss tiesi tāpat kā ar auto - tikai sērga sākās vēlāk - tā ap gadu 2013...
nee, man tieshi juusu izpildiishanaas patiik profesionaali nostaadiita!
nu kā nebūtu BMW mēs jau sen garāžā tikai koni dzertu...a tā sanāk arī kaut ko pačibināt... | Offline | | |
ATB | 28. Apr 2020, 20:48 |
#3150
|
| Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
28 Apr 2020, 18:17:20 @Staris rakstīja:
Paldies!
Vai tas ir normāli, ka pie "uzlādēta akumulatora" un neatslēgta lādētāja (rāda 0 amp), paklausoties mūziku 10 minūtes, lādētājs rāda, ka lādē ar 9+ ampēriem?
Es visticamāk kaut ko esmu pārpratis, bet vai nav tā, ka gudrā lādēšana (šajā gadījumā ibs) "pēdējos procentus" uzlādē lēni?
Vai tiešām 110ah akumulatoram 10 minūtes klusa mūzika patērēja tādu enerģijas daudzumu?
Links | Offline | | |
Staris | 28. Apr 2020, 22:02 |
#3151
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
28 Apr 2020, 20:48:35 @ATB rakstīja:
28 Apr 2020, 18:17:20 @Staris rakstīja:
Paldies!
Vai tas ir normāli, ka pie "uzlādēta akumulatora" un neatslēgta lādētāja (rāda 0 amp), paklausoties mūziku 10 minūtes, lādētājs rāda, ka lādē ar 9+ ampēriem?
Es visticamāk kaut ko esmu pārpratis, bet vai nav tā, ka gudrā lādēšana (šajā gadījumā ibs) "pēdējos procentus" uzlādē lēni?
Vai tiešām 110ah akumulatoram 10 minūtes klusa mūzika patērēja tādu enerģijas daudzumu?
Links
Viss skaidrs. Biju palaidis garām šādu aprakstu. Man arī ir salīdzinoši vecs lādētājs ar drošinātāju un ampermetru.
Tad jau acīmredzot viss ir kārtībā. Likās, ka lādētājs ir baisi spēcīgs un spēj pabarot mašīnu + lādēt aķi. Izrādās, ka tik rožaini viss nav
Atbildot Kaspich jautājumam - es aptuveni 2h biju pieslēdzis lādētāju motortelpā un auto atstājis neskartu. Tātad tas devās gulēt.
Kad atnācu, tad ampermetrs rādīja 0. Ko tas rādītājs nozīmē?
Vēl jautājums - uz ko ir spējīgs uzlādēts 110ah akumulators? Cik minūtes/stundas tas teorētiski spētu nodrošināt klusu mūzikas klausīšanos orģinālajā skaņas sistēmā E61 un vairākkārtēju auto pamodināšanu dēļ durvju raustīšanas?
Es laikam esmu kļūdaini novērtējis liela akumulatora spējas gudrā mašīnā [ Šo ziņu laboja Staris, 28 Apr 2020, 22:06:51 ] | Offline | | |
sys9291 | 28. Apr 2020, 22:34 |
#3152
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
28 Apr 2020, 22:02:24 @Staris rakstīja:
28 Apr 2020, 20:48:35 @ATB rakstīja:
28 Apr 2020, 18:17:20 @Staris rakstīja:
Paldies!
Vai tas ir normāli, ka pie "uzlādēta akumulatora" un neatslēgta lādētāja (rāda 0 amp), paklausoties mūziku 10 minūtes, lādētājs rāda, ka lādē ar 9+ ampēriem?
Es visticamāk kaut ko esmu pārpratis, bet vai nav tā, ka gudrā lādēšana (šajā gadījumā ibs) "pēdējos procentus" uzlādē lēni?
Vai tiešām 110ah akumulatoram 10 minūtes klusa mūzika patērēja tādu enerģijas daudzumu?
Links
Viss skaidrs. Biju palaidis garām šādu aprakstu. Man arī ir salīdzinoši vecs lādētājs ar drošinātāju un ampermetru.
Tad jau acīmredzot viss ir kārtībā. Likās, ka lādētājs ir baisi spēcīgs un spēj pabarot mašīnu + lādēt aķi. Izrādās, ka tik rožaini viss nav
Atbildot Kaspich jautājumam - es aptuveni 2h biju pieslēdzis lādētāju motortelpā un auto atstājis neskartu. Tātad tas devās gulēt.
Kad atnācu, tad ampermetrs rādīja 0. Ko tas rādītājs nozīmē?
Vēl jautājums - uz ko ir spējīgs uzlādēts 110ah akumulators? Cik minūtes/stundas tas teorētiski spētu nodrošināt klusu mūzikas klausīšanos orģinālajā skaņas sistēmā E61 un vairākkārtēju auto pamodināšanu dēļ durvju raustīšanas?
Es laikam esmu kļūdaini novērtējis liela akumulatora spējas gudrā mašīnā
Mans minējums:
Ja lādētājs vecs, un bez automātikas, tad visdrīzāk pie mazām strāvām pazuda kontakts ae massas skrūvi (ļoti bieža parādība)... | Offline | | |
bum_bumz | 28. Apr 2020, 23:08 |
#3153
|
| Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6749
Braucu ar: E34
|
28 Apr 2020, 22:02:24 @Staris rakstīja:
Vēl jautājums - uz ko ir spējīgs uzlādēts 110ah akumulators? Cik minūtes/stundas tas teorētiski spētu nodrošināt klusu mūzikas klausīšanos orģinālajā skaņas sistēmā E61 un vairākkārtēju auto pamodināšanu dēļ durvju raustīšanas?
Es laikam esmu kļūdaini novērtējis liela akumulatora spējas gudrā mašīnā
Es 2+ stundas laistu dārzu, apm 2000L ūdens, skan arī radio tai laikā. Nekāds sagurums nav novērots
| Offline | | |
alxz | 29. Apr 2020, 08:24 |
#3154
|
| Kopš: 15. Sep 2015
No: Zilupe
Ziņojumi: 2597
Braucu ar: riteni
| Klau, jautājums tev. Protams, ja atbildēsi man. Vakar radās ģeniāla ideja - paņemt bezvadu lādētāju un iebāzt viņu e61 uz paneļa "plauktiņa"(tas plauktiņš pretī navi monitoram, tur tieši ir 2-3cm brīva vieta, tieši zem "plauktiņa". Saslēdzu un neiet. Iekšā panelī kaut kas metālisks iestrādāts vai arī sūdīgs lādētājs? Testam paņēmu 5V 1/2A lādētāju. Mēģināt varbūt tādu -
Ieeja: 5 V / 2 A, 9 V / 1,67 A (maks.)
Izeja: 10 W (maks.)
Vai arī nav jēga?
----------------- Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM. | Offline | | |
Staris | 29. Apr 2020, 09:12 |
#3155
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| DM-101 tu gribi teikt, ka ampermetrs nekad nevar nulli rādīt?
Kas tādā gadījumā varētu liecināt par to, ka akumulators ir uzlādēts iespēju robežās?
Par kontaktiem īsti nepiekrītu. Es neticu, ka man iekāpjot mašīnā un ieslēdzot mūziku, parādījās pēkšņi atkal kontakts
E61 | Offline | | |
kexxx | 29. Apr 2020, 09:36 |
#3156
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| Cik ir lādēti aķi, ampēri nekad nenokrītas uz nulli- vismaz ja tas mērītājs ir kaut cik precīzs, nevis ar baļķa resnuma bultiņu un pirmklasnieka zīmētu skalu- ir tādi redzēti uz dažiem lādētājiem, izsmiekls, ne mērinstruments | Offline | | |
|
uldens1 | 29. Apr 2020, 12:27 |
#3157
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
|
29 Apr 2020, 09:12:50 @Staris rakstīja:
DM-101 tu gribi teikt, ka ampermetrs nekad nevar nulli rādīt?
Kas tādā gadījumā varētu liecināt par to, ka akumulators ir uzlādēts iespēju robežās?
Par kontaktiem īsti nepiekrītu. Es neticu, ka man iekāpjot mašīnā un ieslēdzot mūziku, parādījās pēkšņi atkal kontakts
E61
kā reiz iekāpjot uz pakustoties auto tas kontakts varēja atjaunoties | Offline | | |
Staris | 29. Apr 2020, 12:39 |
#3158
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Es vakarā izmēģināšu vēlreiz visu
Drīzāk iekāpu auto, tas pamodās un ierubīja visus savus blokus, kas radīja lielu strāvas patēriņu un lādētājs sāka rauties pilnā sparā
Nēnu nevajag jau tik tālu aiziet, ka uzskatīt, ka man ir 180kg, ka tā varu mašīnu sašūpināt
Klemmes uzliku kārtīgi un precīzi, jo pašam ir bail, ka var sākties īssavienojums un auto nosvilt. Tāpēc vienmēr kārtīgi pārbaudu vai klemmes turas klāt un neplāno "nomukt" nost.
Man ir šāds verķis.
Negarantēju, ka toreiz nebija nevis 0, bet, piemēram 1, jo es skatījos no lenķa uz apmermetru.
| Offline | | |
bmwaddict | 29. Apr 2020, 12:41 |
#3159
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
29 Apr 2020, 09:12:50 @Staris rakstīja:
DM-101 tu gribi teikt, ka ampermetrs nekad nevar nulli rādīt?
Kas tādā gadījumā varētu liecināt par to, ka akumulators ir uzlādēts iespēju robežās?
Par kontaktiem īsti nepiekrītu. Es neticu, ka man iekāpjot mašīnā un ieslēdzot mūziku, parādījās pēkšņi atkal kontakts
E61
viss atklariigs ar cik Voltiem laadee. ja laadeesi ar vairaak kaa 14.5 tad parastais svina akjis arii pilniibaa uzlaadeets vienmeer njems nedaudz straavu iekshaa un tam ir jaabuut redzamam uz Ampeermetra nu nezinu 200mA kautkur taa.. Ja laadeesi ar mazaak kaa 14.5 tad ideaals akjis varbuut arii uzlaadeesies taa ka potenciaalu starpiiba buus nulle un vairaak straavu nepateerees
| Offline | | |
kexxx | 29. Apr 2020, 12:44 |
#3160
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| Man tas ampērmetrs izskatās tāds ar precizitāti +/- 2 ampēri | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|