Online

Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
edzhaans
02. Dec 2015, 15:00 #31321

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


02 Dec 2015, 14:12:14 berny757 rakstīja:
Okay, paldies.
Otra lieta, tiko nomēriju strāvas noplūdi, pie aizmiguša auto uz spailes rāda 1.46A. Cik normāli tas ir?

Ļoti daudz, man pie aizmiguša ir 0,01, ar aftermarket sigu bija arī kaut kas uz to pusi kā tev - loti slikti. Tapēc aķis ceturtajā dienā vairs negrieza. Bet ja brauc daudz katru dienu, tu pat nemanīsi. Ja auto dabuj pastāvēt, sajutīsi un īsie gabali nokaus aķi.
Offline
oskars11
02. Dec 2015, 15:02 #31322

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: bbrent.lv

Vispar jau normaaali lidz 0.06A miega rezhimaa
Offline
edzhaans
02. Dec 2015, 15:04 #31323

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


02 Dec 2015, 15:02:03 oskars11 rakstīja:
Vispar jau normaaali lidz 0.06A miega rezhimaa

Man ir īpašs auto Vai arī īpašs multimetrs un spailes Varbūt ir piemirsies, bet skaitlis ar 0.0x ja ne 1 tad no teikti nebija 6.
Offline
Montana
02. Dec 2015, 15:04 #31324

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

nē, klausiet dzhuri, vinsh ir specialists
Offline
edzhaans
02. Dec 2015, 15:07 #31325

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

0,01 vai 0,11, da hvz, galvenais, lai nav ampēros Ja 3 tad laikam ezim pizda, bet to varētu dzirdēt.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 02 Dec 2015, 15:08:01 ]

Offline
anarchy
02. Dec 2015, 15:14 #31326

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1426

Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU

Jautājums, ja te par akju izturību runājam. Savu esmu iemidzinaajis uz ziemu. Bet tākā mašīnu ilgi nedarbinātu arī nēesot labi atstaat, tad jautājums, vai pietiksies reizi nedeljaa līdz darba temperatūrai uzsildīt un pie cik apgriezieniem gjenerātors sāk aķi lādēt? nē, nekustēšu ne no vietas.
Offline
cmax
02. Dec 2015, 15:27 #31327

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1072

Braucu ar:


02 Dec 2015, 15:14:11 anarchy rakstīja:
Jautājums, ja te par akju izturību runājam. Savu esmu iemidzinaajis uz ziemu. Bet tākā mašīnu ilgi nedarbinātu arī nēesot labi atstaat, tad jautājums, vai pietiksies reizi nedeljaa līdz darba temperatūrai uzsildīt un pie cik apgriezieniem gjenerātors sāk aķi lādēt? nē, nekustēšu ne no vietas.

Ja braukt netaisies tad labāk nedarbini vispār, tā līz pavasarim eļļa būs puņķos no kondensāta.
Akumulatoru liec zem gultas vai nopērc lādētāju ar sprieguma uzturēšanas funkciju.
Offline
kkas
02. Dec 2015, 15:34 #31328

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9323

Braucu ar: Alfu


02 Dec 2015, 15:14:11 anarchy rakstīja:
Jautājums, ja te par akju izturību runājam. Savu esmu iemidzinaajis uz ziemu. Bet tākā mašīnu ilgi nedarbinātu arī nēesot labi atstaat, tad jautājums, vai pietiksies reizi nedeljaa līdz darba temperatūrai uzsildīt un pie cik apgriezieniem gjenerātors sāk aķi lādēt? nē, nekustēšu ne no vietas.


ja nav apsildāma garāža, tad aķis tev jāņem un jāliek istabā zem gultas. aukstā garāžā labāk nedarbināt vispār. kondensāts būs visās malās, sāks pelēt, rūsēt, utml. ja nu vienīgi super ventilācija tev tur vai šķūnis.
Offline
berny757
02. Dec 2015, 15:41 #31329

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Tad varbūt es kaut ko nepareizi esmu mērijis
Visa problēma ir tajā ka citreiz auto var nostāvēt 2-3 nedēlas un vis ok, bet ir gadijušās kādas 4 reizes kad jau pēc divām dienām aķis pilnīgi tukš.
Offline
Alexisonfire
02. Dec 2015, 15:48 #31330

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp

pa 2 dienām ir značitkaut kas palicis ieslēdzies pēc miega
Offline
lexusx
02. Dec 2015, 15:49 #31331

Kopš: 12. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 930

Braucu ar: lexus is 220


02 Dec 2015, 15:14:11 anarchy rakstīja:
Jautājums, ja te par akju izturību runājam. Savu esmu iemidzinaajis uz ziemu. Bet tākā mašīnu ilgi nedarbinātu arī nēesot labi atstaat, tad jautājums, vai pietiksies reizi nedeljaa līdz darba temperatūrai uzsildīt un pie cik apgriezieniem gjenerātors sāk aķi lādēt? nē, nekustēšu ne no vietas.
Nu tad jau labāk izbauc kādfus 20 km reizi nedēlā.
Offline
Alexisonfire
02. Dec 2015, 15:53 #31332

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp

nu lai stāv izlādējies. kad jābrauc, uzlādē dienu iepriekš. #drāma
Offline
dzuris
02. Dec 2015, 16:49 #31333

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


02 Dec 2015, 14:56:07 ATB rakstīja:

02 Dec 2015, 14:48:54 dzuris rakstīja:

02 Dec 2015, 14:12:14 berny757 rakstīja:
Okay, paldies.
Otra lieta, tiko nomēriju strāvas noplūdi, pie aizmiguša auto uz spailes rāda 1.46A. Cik normāli tas ir?


Startēšanai brīdī vēl izmēri vai nav mazāk par 10,9.. Ja ir kautkas no aftermarket signālam vai sekretkam tad normāli. Ja viss OEM tad līdz 0,8 laikam bija normāli..


Pag. Stārtēšanas brīdi tak to multimetru var nodedzināt, ja mēra
Un normāli bija, ja ir līdz 0,2 - 0,8A pēc 30 min kopš dzinēja slāpēšanas



Tādus mērījumus netaisa puikinj ar mulimetru..ir cits tools tam mērķim..

Montana ceļu redzi? Pis taisni.
Viss ko šeit minēju kā redzams ir apstiprināts..

[ Šo ziņu laboja dzuris, 02 Dec 2015, 16:50:10 ]

Offline
ATB
02. Dec 2015, 17:18 #31334

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


02 Dec 2015, 16:49:31 dzuris rakstīja:

02 Dec 2015, 14:56:07 ATB rakstīja:

02 Dec 2015, 14:48:54 dzuris rakstīja:

02 Dec 2015, 14:12:14 berny757 rakstīja:
Okay, paldies.
Otra lieta, tiko nomēriju strāvas noplūdi, pie aizmiguša auto uz spailes rāda 1.46A. Cik normāli tas ir?


Startēšanai brīdī vēl izmēri vai nav mazāk par 10,9.. Ja ir kautkas no aftermarket signālam vai sekretkam tad normāli. Ja viss OEM tad līdz 0,8 laikam bija normāli..


Pag. Stārtēšanas brīdi tak to multimetru var nodedzināt, ja mēra
Un normāli bija, ja ir līdz 0,2 - 0,8A pēc 30 min kopš dzinēja slāpēšanas



Tādus mērījumus netaisa puikinj ar mulimetru..ir cits tools tam mērķim..

Montana ceļu redzi? Pis taisni.
Viss ko šeit minēju kā redzams ir apstiprināts..


Jā, tikai bernys gan laikam to mērījumu veiktu ar to pašu multimetru, meitenīt
Offline
Montana
02. Dec 2015, 17:26 #31335

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

0,8 ah aizmigušam auto ir KOSMOSSSSSSSSSSSSS normali ir līdz 80 mah priekš e39, un tagad vari pats pist taisni

labs apstirpinājums cilvēkam ar interesantu viedokli par bloķiem un lsd neņem pie sirds ATB, vienkārši smieklīgi

[ Šo ziņu laboja Montana, 02 Dec 2015, 17:34:16 ]

Offline
ATB
02. Dec 2015, 18:17 #31336

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

kas atkal? ko nepareizi pateicu?

[ Šo ziņu laboja ATB, 02 Dec 2015, 18:18:09 ]

Offline
dzuris
02. Dec 2015, 18:41 #31337

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Tu Klausies ko katrs tvaicenietis saka?

[ Šo ziņu laboja dzuris, 02 Dec 2015, 18:42:08 ]

Offline
uldens1
02. Dec 2015, 18:42 #31338

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16205

Braucu ar:


02 Dec 2015, 18:17:53 ATB rakstīja:
kas atkal? ko nepareizi pateicu?
to ka 0,8a ir normals pateriņš,tobiš tu apgalvo ka 80AH ir normali ja nosedina sausu 100h
Un nē,multimetru nevar nodedzinat ja mera voltažu startešanas bridi

[ Šo ziņu laboja uldens1, 02 Dec 2015, 18:44:25 ]

Offline
Montana
02. Dec 2015, 19:02 #31339

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

Topiku slēgt, visi jautājumi PM userim dzuris
Offline
ATB
02. Dec 2015, 19:07 #31340

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


02 Dec 2015, 18:42:36 uldens1 rakstīja:

02 Dec 2015, 18:17:53 ATB rakstīja:
kas atkal? ko nepareizi pateicu?
to ka 0,8a ir normals pateriņš,tobiš tu apgalvo ka 80AH ir normali ja nosedina sausu 100h
Un nē,multimetru nevar nodedzinat ja mera voltažu startešanas bridi


ā, nu sapratu kļūdu. Viena nulle pietrūka uzreiz aiz komata. Atmetos no diskusijas
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo