Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
martinez
01. Dec 2015, 20:49 #31301

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju


01 Dec 2015, 20:42:21 Tuksnesha_forma rakstīja:
LSD - ir limited slip. Bloķē tikai tad, kad vajag.

Gateris skaitās 100% bloķis (metinātais), kas deldē riepas.



Sito aizmirsu piemineet
TB, situaacija, esi tuvumaa "pelei" (e36 kuzavs), kura veic saurkustiibas manevrus, cipa parkojas, vai leenaam apbrauc skeersli, un sadzirdzi krakskus, vai tml. nevesalas skanas, tad ir skaidrs, ka "peles" pipukam(vadiitaajam) ir 100% blokis
Offline
martinez
01. Dec 2015, 20:53 #31302

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju


01 Dec 2015, 20:48:23 Czars rakstīja:
par kādiem blokiem tu runā, vai tu domāji bloķus ?

es prasu vai ir starpība starp "Bloķējošais reduktors" un "LSD" vai nav.

Par sametināto variantu neinteresējos, tas ir skaidrs.

Sorry, man windows 10, nemaaku garumziimes. pagaidaam.
Logiski, kar ir skirba, tikai to var saprast, kad to dzelzs gabalu patausti/testee
Offline
ATB
01. Dec 2015, 20:54 #31303

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


01 Dec 2015, 20:27:08 Czars rakstīja:
Kursh tautas valoda var paskaidrot kada atskiriba starp lsd un blokejoso reduktoru?


LSD bloke uz lieliem apgriezieniem - reduktorā parādās spiediens un tad blokis veic savu darbu.
Blokejosais ir vnk blokis ar on/off funkciju.
Offline
martinez
01. Dec 2015, 20:57 #31304

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju


01 Dec 2015, 20:54:03 ATB rakstīja:

01 Dec 2015, 20:27:08 Czars rakstīja:
Kursh tautas valoda var paskaidrot kada atskiriba starp lsd un blokejoso reduktoru?


LSD bloke uz lieliem apgriezieniem - reduktorā parādās spiediens un tad blokis veic savu darbu.
Blokejosais ir vnk blokis ar on/off funkciju.

Nu tad ka uz cik apgriezieniem reagee:

1. Viskozais blokis (325ixiem naaca)
2. Saibinieks (e30, e36, e34 utt.)
3. Torsionu (M3, m5 utt)
?
Offline
Montana
01. Dec 2015, 22:19 #31305

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

ATB
Offline
berny757
01. Dec 2015, 22:43 #31306

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Noprasīšu te ar.
Kādu spriegumu V, uz obc būtu jārāda, pie ieslēgta dzinēja un patērētājiem? Man visu laiku 13,6
Nekas nemainās ieslēdzot vai izslēdzot gaismas un pārējo.
530dA e39
Offline
ATB
02. Dec 2015, 10:06 #31307

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


01 Dec 2015, 22:19:16 Montana rakstīja:
ATB


nu tad atbildiet manā vietā es centos palīdzēt
Offline
RS7
02. Dec 2015, 10:27 #31308

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu


01 Dec 2015, 22:43:06 berny757 rakstīja:
Noprasīšu te ar.
Kādu spriegumu V, uz obc būtu jārāda, pie ieslēgta dzinēja un patērētājiem? Man visu laiku 13,6
Nekas nemainās ieslēdzot vai izslēdzot gaismas un pārējo.
530dA e39

Saka ka jālāde ir 14-15v dizeļiem, izmeri cik reali pirms mekle problemu
Offline
kkas
02. Dec 2015, 11:11 #31309

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9323

Braucu ar: Alfu

saraku internātā, ka bosch žiguļa gaisa merītājā ir tas pats gaisa mērītāja elememnts, kas tiek izmantots daudzos citos auto, tikai maksā neko un der bez problēmām. Bosch kods 0280218116
iekšā būtu jābūt F00C 2G2 064 elementam, kas der veselai auto plejādei. ir kāds saskāries, šitāds triks strādā?
Offline
Laoshi
02. Dec 2015, 11:17 #31310

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


02 Dec 2015, 11:11:59 kkas rakstīja:
saraku internātā, ka bosch žiguļa gaisa merītājā ir tas pats gaisa mērītāja elememnts, kas tiek izmantots daudzos citos auto, tikai maksā neko un der bez problēmām. Bosch kods 0280218116
iekšā būtu jābūt F00C 2G2 064 elementam, kas der veselai auto plejādei. ir kāds saskāries, šitāds triks strādā?


Nu fiziski viņš derēs VAGiem, piemēram. Cita lieta, ka dažādiem motoriem ir dažādi mērītāji pēc VAG koda, nevar zināt, cik precīzi un ko viņš tur samērīs.
Offline
berny757
02. Dec 2015, 12:46 #31311

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


02 Dec 2015, 10:27:41 RS7 rakstīja:

01 Dec 2015, 22:43:06 berny757 rakstīja:
Noprasīšu te ar.
Kādu spriegumu V, uz obc būtu jārāda, pie ieslēgta dzinēja un patērētājiem? Man visu laiku 13,6
Nekas nemainās ieslēdzot vai izslēdzot gaismas un pārējo.
530dA e39

Saka ka jālāde ir 14-15v dizeļiem, izmeri cik reali pirms mekle problemu

Un kā tā pareizi izdarīt?
Offline
RS7
02. Dec 2015, 12:57 #31312

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu


Ar šo
Iedarbini auto, skaties kā lāde..
Offline
berny757
02. Dec 2015, 13:03 #31313

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Tik daudz sapratu, bet kur un kā viņš jākabina lai redzētu precīzi cik ļādē?
Jā, nekad nekāda baigā saistība ar to nav bijusi
Offline
RS7
02. Dec 2015, 13:15 #31314

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Rekur
http://www.akumulatorucentrs.lv/tehniska-informacija/
Mera pie aķa iedarbinatam. Ja iesledzot patērātājus V nenokrit ģrnis dzivs - baigi labi
Offline
berny757
02. Dec 2015, 13:41 #31315

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Nja, stabili 14.07 Tad jau laikam jāmaina strāvas regulatoru?
Offline
dzuris
02. Dec 2015, 13:55 #31316

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


02 Dec 2015, 13:41:19 berny757 rakstīja:
Nja, stabili 14.07 Tad jau laikam jāmaina strāvas regulatoru?


13,8-14,2 ir OK..
Offline
RS7
02. Dec 2015, 13:57 #31317

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Nav problemu, brauc
Offline
berny757
02. Dec 2015, 14:12 #31318

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Okay, paldies.
Otra lieta, tiko nomēriju strāvas noplūdi, pie aizmiguša auto uz spailes rāda 1.46A. Cik normāli tas ir?
Offline
dzuris
02. Dec 2015, 14:48 #31319

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


02 Dec 2015, 14:12:14 berny757 rakstīja:
Okay, paldies.
Otra lieta, tiko nomēriju strāvas noplūdi, pie aizmiguša auto uz spailes rāda 1.46A. Cik normāli tas ir?


Startēšanai brīdī vēl izmēri vai nav mazāk par 10,9.. Ja ir kautkas no aftermarket signālam vai sekretkam tad normāli. Ja viss OEM tad līdz 0,8 laikam bija normāli..
Offline
ATB
02. Dec 2015, 14:56 #31320

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


02 Dec 2015, 14:48:54 dzuris rakstīja:

02 Dec 2015, 14:12:14 berny757 rakstīja:
Okay, paldies.
Otra lieta, tiko nomēriju strāvas noplūdi, pie aizmiguša auto uz spailes rāda 1.46A. Cik normāli tas ir?


Startēšanai brīdī vēl izmēri vai nav mazāk par 10,9.. Ja ir kautkas no aftermarket signālam vai sekretkam tad normāli. Ja viss OEM tad līdz 0,8 laikam bija normāli..


Pag. Stārtēšanas brīdi tak to multimetru var nodedzināt, ja mēra
Un normāli bija, ja ir līdz 0,2 - 0,8A pēc 30 min kopš dzinēja slāpēšanas
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo