Online
Pašreiz BMWPower skatās 65 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
DimanC | 02. Dec 2021, 10:00 |
#3121
|
| Kopš: 07. Jan 2004
Ziņojumi: 329
Braucu ar: elektrību
|
02 Dec 2021, 09:51:59 @Marex_FF6 rakstīja:
Nezinu nevienu ICE, kuram dēļ puteņa un mīnusiem pie līdzvērtīgas pārvietošanās patēriņš paceltos par 50%! Tas ir vnk nereāli.
Te neputeņa "ziemas" rīts... 22 grādi salonā, chill mode un ceļš uz darbu... nu kāda var būt runa par elektro nākotni pie šādiem cipariem?
cmoon, Marex_FF6, Tu taču saproti visu.
ICE ļoti liela daļa enerģijas tiek izkūpināta gaisā - tukšgaita, vibrācijas, berze, siltums, utml. Pieliekot klāt "neoptimālus braukšanas apstākļus" un "3x lielāku siltuma daudzumu salonam", patēriņa pieaugums procentuāli ir neliels.
Savukārt EV, kur nelietderīgo patēriņu ir maz, stumšanos pa smagnēju sniega putru un salona piesildīšanu kw ziņā prasa tikpat daudz cik ICE, taču procentuāli tas ir daudz jūtamāk. | Offline | | |
Marex_FF6 | 02. Dec 2021, 10:08 |
#3122
|
| Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5334
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
02 Dec 2021, 10:00:58 @DimanC rakstīja:
cmoon, Marex_FF6, Tu taču saproti visu.
ICE ļoti liela daļa enerģijas tiek izkūpināta gaisā - tukšgaita, vibrācijas, berze, siltums, utml. Pieliekot klāt "neoptimālus braukšanas apstākļus" un "3x lielāku siltuma daudzumu salonam", patēriņa pieaugums procentuāli ir neliels.
Savukārt EV, kur nelietderīgo patēriņu ir maz, stumšanos pa smagnēju sniega putru un salona piesildīšanu kw ziņā prasa tikpat daudz cik ICE, taču procentuāli tas ir daudz jūtamāk.
Mani kā lietotāju neinteresē terētiskais bulšits, mani interesē auto ar kuru var rēķināties un lietot ikdienā. Pielādējot, piemēram 800km un iegūstot 600km reāli, man liktos ok...
Augstāk redzamie cipari ir pie preconditionēta auto, tb uzsildītu no vada salonu, bateriju utt. Kas būtu ja sāktu ar aukstu, atkausētu logus utt... | Offline | | |
Samsasi | 02. Dec 2021, 10:30 |
#3123
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4583
Braucu ar:
|
02 Dec 2021, 10:04:14 @Vantage rakstīja:
Marex labi atspoguļo, ne 1D skatu.
Tagad nieka -2. Ko jūs darīsiet pie -10, -20 un -30?
neko, izslēgs pečku, uzvilks pižiku, kažoku un cimdus, izskrāpēs logā caurumu un brauks | Offline | | |
Mizx | 02. Dec 2021, 11:56 |
#3124
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6212
Braucu ar:
|
02 Dec 2021, 09:51:59 @Marex_FF6 rakstīja:
01 Dec 2021, 19:34:25 @Nixx rakstīja:
Pielej bāku uz 500 km, nu 3 dienas pabrauca pa puteni ar + 50 % patēriņu, 3 dienas pa slapju piķi ar normālu patēriņu, kopā vidēji patēriņš 25 % augšā. Nu normāli, neviens neko neklepo. Ziema taču
E-mašīnai cilvēks ieraudzīja to puteņa dienas patēriņu, uztaisīja ... ....
Nezinu nevienu ICE, kuram dēļ puteņa un mīnusiem pie līdzvērtīgas pārvietošanās patēriņš paceltos par 50%! Tas ir vnk nereāli.
Te neputeņa "ziemas" rīts... 22 grādi salonā, chill mode un ceļš uz darbu... nu kāda var būt runa par elektro nākotni pie šādiem cipariem?
Es arī nesaprotu kādā tehniskā stāvoklī jābūt auto, lai patēriņš mainītos par 50%. Tam Volvo tak nebija 1,2l dzinējs, kas ar uzdevumu vairs netika galā? Webasto ir izgudrots, lai faktiski neko netērētu, tam vajadzētu tērēt apmēram 0,15-0,20 litrus stundā. Lai to vispār pamanītu kopējā patēriņā, vajag pa nakti atstāt iesēgtu. | Offline | | |
ParaTr00per | 02. Dec 2021, 12:52 |
#3125
|
| Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2056
Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka
|
02 Dec 2021, 10:30:34 @Samsasi rakstīja:
02 Dec 2021, 10:04:14 @Vantage rakstīja:
Marex labi atspoguļo, ne 1D skatu.
Tagad nieka -2. Ko jūs darīsiet pie -10, -20 un -30?
neko, izslēgs pečku, uzvilks pižiku, kažoku un cimdus, izskrāpēs logā caurumu un brauks
varbūt varētu pārstāt dir$t tie, kas no EV tik cik cūka no aviācijas? | Offline | | |
Mixzzz | 02. Dec 2021, 13:12 |
#3126
|
| Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2792
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
02 Dec 2021, 10:30:34 @Samsasi rakstīja:
02 Dec 2021, 10:04:14 @Vantage rakstīja:
Marex labi atspoguļo, ne 1D skatu.
Tagad nieka -2. Ko jūs darīsiet pie -10, -20 un -30?
neko, izslēgs pečku, uzvilks pižiku, kažoku un cimdus, izskrāpēs logā caurumu un brauks
ne jau pēkšņi tāpēc, ka temperatūra izmainījas par 4 grādiem patēriņš pieauga par 50% :facepalm: Tas augstais patēriņš saistāms vienk ar to, ka non stop snieg un tā šļura uz ceļa rada labu pretestību, kā arī visi nesen salikuši ziemenes, kas arī paņem savu daļu(šis pēdējais attiecas arī uz ICE, tomēr uz ziemenēm 0.5-1l klāt nāk parasti). | Offline | | |
Mixzzz | 02. Dec 2021, 13:13 |
#3127
|
| Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2792
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
02 Dec 2021, 11:56:28 @Mizx rakstīja:
02 Dec 2021, 09:51:59 @Marex_FF6 rakstīja:
01 Dec 2021, 19:34:25 @Nixx rakstīja:
Pielej bāku uz 500 km, nu 3 dienas pabrauca pa puteni ar + 50 % patēriņu, 3 dienas pa slapju piķi ar normālu patēriņu, kopā vidēji patēriņš 25 % augšā. Nu normāli, neviens neko neklepo. Ziema taču
E-mašīnai cilvēks ieraudzīja to puteņa dienas patēriņu, uztaisīja ... ....
Nezinu nevienu ICE, kuram dēļ puteņa un mīnusiem pie līdzvērtīgas pārvietošanās patēriņš paceltos par 50%! Tas ir vnk nereāli.
Te neputeņa "ziemas" rīts... 22 grādi salonā, chill mode un ceļš uz darbu... nu kāda var būt runa par elektro nākotni pie šādiem cipariem?
Es arī nesaprotu kādā tehniskā stāvoklī jābūt auto, lai patēriņš mainītos par 50%. Tam Volvo tak nebija 1,2l dzinējs, kas ar uzdevumu vairs netika galā? Webasto ir izgudrots, lai faktiski neko netērētu, tam vajadzētu tērēt apmēram 0,15-0,20 litrus stundā. Lai to vispār pamanītu kopējā patēriņā, vajag pa nakti atstāt iesēgtu.
Hz, visiem RWD drotiem, kas bijuši ziemā patēriņš +50% | Offline | | |
Mixzzz | 02. Dec 2021, 13:19 |
#3128
|
| Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2792
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
02 Dec 2021, 10:08:25 @Marex_FF6 rakstīja:
02 Dec 2021, 10:00:58 @DimanC rakstīja:
cmoon, Marex_FF6, Tu taču saproti visu.
ICE ļoti liela daļa enerģijas tiek izkūpināta gaisā - tukšgaita, vibrācijas, berze, siltums, utml. Pieliekot klāt "neoptimālus braukšanas apstākļus" un "3x lielāku siltuma daudzumu salonam", patēriņa pieaugums procentuāli ir neliels.
Savukārt EV, kur nelietderīgo patēriņu ir maz, stumšanos pa smagnēju sniega putru un salona piesildīšanu kw ziņā prasa tikpat daudz cik ICE, taču procentuāli tas ir daudz jūtamāk.
Mani kā lietotāju neinteresē terētiskais bulšits, mani interesē auto ar kuru var rēķināties un lietot ikdienā. Pielādējot, piemēram 800km un iegūstot 600km reāli, man liktos ok...
Augstāk redzamie cipari ir pie preconditionēta auto, tb uzsildītu no vada salonu, bateriju utt. Kas būtu ja sāktu ar aukstu, atkausētu logus utt...
Tev tam svētajam glābēja iiiilona auto viss labi? Egolps arī ar visiem 22C salonā iet vismaz 160km pa šo jauko laiku ar tomēr ievērojami mazāku akb Kā var no 320 nonākt pie 200km man īsti nav skaidrs | Offline | | |
|
968-jk | 02. Dec 2021, 14:11 |
#3129
|
| Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13619
Braucu ar: 30niekiem
| Kad apniks par ko pļūtīt, pajautājat DPD kurjeriem kā viņiem e-crafter'i uzvedas ziemā. | Offline | | |
Mixzzz | 02. Dec 2021, 14:22 |
#3130
|
| Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2792
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
02 Dec 2021, 14:07:36 @Nixx rakstīja:
02 Dec 2021, 13:19:03 @Mixzzz rakstīja:
02 Dec 2021, 10:08:25 @Marex_FF6 rakstīja:
02 Dec 2021, 10:00:58 @DimanC rakstīja:
cmoon, Marex_FF6, Tu taču saproti visu.
ICE ļoti liela daļa enerģijas tiek izkūpināta gaisā - tukšgaita, vibrācijas, berze, siltums, utml. Pieliekot klāt "neoptimālus braukšanas apstākļus" un "3x lielāku siltuma daudzumu salonam", patēriņa pieaugums procentuāli ir neliels.
Savukārt EV, kur nelietderīgo patēriņu ir maz, stumšanos pa smagnēju sniega putru un salona piesildīšanu kw ziņā prasa tikpat daudz cik ICE, taču procentuāli tas ir daudz jūtamāk.
Mani kā lietotāju neinteresē terētiskais bulšits, mani interesē auto ar kuru var rēķināties un lietot ikdienā. Pielādējot, piemēram 800km un iegūstot 600km reāli, man liktos ok...
Augstāk redzamie cipari ir pie preconditionēta auto, tb uzsildītu no vada salonu, bateriju utt. Kas būtu ja sāktu ar aukstu, atkausētu logus utt...
Tev tam svētajam glābēja iiiilona auto viss labi? Egolps arī ar visiem 22C salonā iet vismaz 160km pa šo jauko laiku ar tomēr ievērojami mazāku akb Kā var no 320 nonākt pie 200km man īsti nav skaidrs
Marekam ir (ziemas braukšanai) diezgan tūdīga kombinācija
RWD; "mazā" bača (49-50 kWh); bez siltumsūkņa.
aaaaaaaaaaaaa, tad skaidrs | Offline | | |
Marex_FF6 | 02. Dec 2021, 14:52 |
#3131
|
| Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5334
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
02 Dec 2021, 14:07:36 @Nixx rakstīja:
Marekam ir (ziemas braukšanai) diezgan tūdīga kombinācija
RWD; "mazā" bača (49-50 kWh); bez siltumsūkņa.
Es saprotu, ka viņš ir neapmierināts es ari būtu
Bet viņš jau ir sapratis, kas jādara - vnk vajag nopirkt feisliftoto Performanci
Vej tikko Bjorns bija ielicis video, kā aukstumā čakarē SR+ ar čaina baču.
Viņam tā mašīna bija FL - ar siltumsūkni. Un tad pie - 2 .. - 5 patēriņš bija ap 16 ... 18. Oktovalve for win
+ viņš skaisti parādīja, ka [ne]lādējas nosalušas bačas
Tesla siltumsūkni M3 un nu jau Y ieviesa tikai šogad... Tā ka līdz šim visiem M3 bija parastais sildītājs...
Un atkal, man tiešām ir vienalga kāds sildītājs ir konkrētam auto....
Aerodinamiskā Teslas ručka ziemā...
[ Šo ziņu laboja Marex_FF6, 02 Dec 2021, 15:01:12 ] | Offline | | |
elbruss | 02. Dec 2021, 15:04 |
#3132
|
| Kopš: 12. May 2006
Ziņojumi: 1007
Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes
| Mūsdienu pasaulē nedrīkst būt "man vienalga" un vienlaicīgi prasīt izcilu rezultātu. Un tas ir ne tikai par EV.
Tas velns parasti slēpjas detaļās un rūpīgā izpētē.
P.S. Tās ručkas tesla reāli uzlabojusi pēdējo gadu laikā. Iespējams, tev vēl tas vecais mehānisms. Es biju reāli sajūsmā (no inženiera viedokļa) par izmaiņām, kad viņi ielika magnētiskā lauka leņķa sensoru [ Šo ziņu laboja elbruss, 02 Dec 2021, 15:08:47 ] | Offline | | |
Grivins | 02. Dec 2021, 15:08 |
#3133
|
| Kopš: 18. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 354
Braucu ar: BMW M1000RR #68
| Pagājušajās brīvdienās devāmies uz motošosejas sezonas apbalvošanu Kauņā. Izdomājām, lai interesantāk, tad brauksim ar elektro. Neviens no mums 3 braucējiem nav elektro lietotajs. Paņēmām jaunu VW ID4. Mašīna patīkama, salons ērts un jaudas pietiekami. Izbraucot no Rīgas ar pilnu baču, rādīja ap 350km. Bauskā gājām Rimi, piemetām pie lādētāja. tālāk braucām līdz Kauņai, bez papildus lādēšanas. Kauņā atstājām mašīnu pie visenīcas un devāmies uz svinībām, baigi neiespringstot par lādēšanu, jo nākamajā dienā visu paspēsim. Nākamajā dienā nolēmām doties uz Akropoli un kamēr ieturēsim pusdienas, tikmēr salādēsim. Aizbraucam, bet tur pilns. Braucam uz nākamo punktu, tur arī pilns. Atrodam vienu punktu Kauņas mikrorajonā. Sēžam mašīnā, jo apkārt nekā nav. Piebrauc vietējais ar elektro un skatās uz mums. Pec kāda laika pienāk un saka, ka mums vairs nelādē, jo max var ladēt 30min. Tā nu viņiem esot iekārtots, ka var lādēt bez maksas, bet max 30min. Braucam tālāk uz Megu, jo tur arī ir lādēšanas punkti. Aizbraucot secinam, ka viens nestrādā, bet otrs pilns. Ieturam pusdienas un saprotam, ka diena jau pusē, bet vēl neesam tikuši ārā no Kauņas. Sarēķinam, ka tiksim līdz Paņevežiem, kur arī ir stacijas. Iebraucot pilsētā, tas pats, kas Kauņā. Pēdējā cerība Circle K un lieljaudas lādēšanas stacija pa ceļam uz Rīgu. Iebraucam un tā ir mūsu veiksme- viens štepselis brīvs. Liekam pie tās ātras lādēšanas, vienalga cik tas maksā, jo pulkstenis ir jau 18, bet mēs esam tikai Paņevežos. Cik nu tas ātri ir iepējams, salādējam un dodamies tālāk. Sākām rēķināt, ka tā ātrā uzlāde bija baigi sālītā - 28eur par aptuveni 150km. Mājās nonācām veikmīgi, bet pārleicību par to, ka nākotne jau ir klāt, neieguvām. Beigās sanāk, ne ērti, ne lēti. Sajūta kā ar mobilo telefonu 90tajos. Gadžets foršs, bet lietošana vēl nav diez ko ērta. [ Šo ziņu laboja Grivins, 02 Dec 2021, 15:12:30 ] | Offline | | |
AV | 02. Dec 2021, 15:09 |
#3134
|
| Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17407
Braucu ar: 500
| Vai pareizi sapratu, ka Tesla 3 siltumsuknis paradijas tikai sakot no si gada modeliem?! [ Šo ziņu laboja AV, 02 Dec 2021, 15:11:24 ] | Offline | | |
ParaTr00per | 02. Dec 2021, 15:11 |
#3135
|
| Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2056
Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka
|
02 Dec 2021, 15:09:56 @AV rakstīja:
Vai pareizi sapratu, ka Telsa 3 siltumsuknis paradijas tikai sakot no si gada modeliem?!
tieši tā, MY2021. | Offline | | |
AV | 02. Dec 2021, 15:13 |
#3136
|
| Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17407
Braucu ar: 500
| Ok, wow... neliels 'minusins', ja plano izmantot ziema. | Offline | | |
|
ParaTr00per | 02. Dec 2021, 15:18 |
#3137
|
| Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2056
Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka
|
02 Dec 2021, 15:13:49 @AV rakstīja:
Ok, wow... neliels 'minusins', ja plano izmantot ziema.
Nu... šajā ziņā tesla ļoti atgādina itāļu auto. | Offline | | |
elbruss | 02. Dec 2021, 15:24 |
#3138
|
| Kopš: 12. May 2006
Ziņojumi: 1007
Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes
| Nevarēju noturēties
| Offline | | |
Marex_FF6 | 02. Dec 2021, 15:27 |
#3139
|
| Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5334
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
02 Dec 2021, 15:09:56 @AV rakstīja:
Vai pareizi sapratu, ka Tesla 3 siltumsuknis paradijas tikai sakot no si gada modeliem?!
Jep, model 3 ieguva siltumsūkni, kad iznāca model Y... un jā, tas ir mīnuss... klāt pie pārējiem mīnusiem... | Offline | | |
user | 02. Dec 2021, 15:56 |
#3140
|
| Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13768
Braucu ar:
|
02 Dec 2021, 15:08:45 @Grivins rakstīja:
Pagājušajās brīvdienās devāmies uz motošosejas sezonas apbalvošanu Kauņā. Izdomājām, lai interesantāk, tad brauksim ar elektro. Neviens no mums 3 braucējiem nav elektro lietotajs. Paņēmām jaunu VW ID4. Mašīna patīkama, salons ērts un jaudas pietiekami. Izbraucot no Rīgas ar pilnu baču, rādīja ap 350km. Bauskā gājām Rimi, piemetām pie lādētāja. tālāk braucām līdz Kauņai, bez papildus lādēšanas. Kauņā atstājām mašīnu pie visenīcas un devāmies uz svinībām, baigi neiespringstot par lādēšanu, jo nākamajā dienā visu paspēsim. Nākamajā dienā nolēmām doties uz Akropoli un kamēr ieturēsim pusdienas, tikmēr salādēsim. Aizbraucam, bet tur pilns. Braucam uz nākamo punktu, tur arī pilns. Atrodam vienu punktu Kauņas mikrorajonā. Sēžam mašīnā, jo apkārt nekā nav. Piebrauc vietējais ar elektro un skatās uz mums. Pec kāda laika pienāk un saka, ka mums vairs nelādē, jo max var ladēt 30min. Tā nu viņiem esot iekārtots, ka var lādēt bez maksas, bet max 30min. Braucam tālāk uz Megu, jo tur arī ir lādēšanas punkti. Aizbraucot secinam, ka viens nestrādā, bet otrs pilns. Ieturam pusdienas un saprotam, ka diena jau pusē, bet vēl neesam tikuši ārā no Kauņas. Sarēķinam, ka tiksim līdz Paņevežiem, kur arī ir stacijas. Iebraucot pilsētā, tas pats, kas Kauņā. Pēdējā cerība Circle K un lieljaudas lādēšanas stacija pa ceļam uz Rīgu. Iebraucam un tā ir mūsu veiksme- viens štepselis brīvs. Liekam pie tās ātras lādēšanas, vienalga cik tas maksā, jo pulkstenis ir jau 18, bet mēs esam tikai Paņevežos. Cik nu tas ātri ir iepējams, salādējam un dodamies tālāk. Sākām rēķināt, ka tā ātrā uzlāde bija baigi sālītā - 28eur par aptuveni 150km. Mājās nonācām veikmīgi, bet pārleicību par to, ka nākotne jau ir klāt, neieguvām. Beigās sanāk, ne ērti, ne lēti. Sajūta kā ar mobilo telefonu 90tajos. Gadžets foršs, bet lietošana vēl nav diez ko ērta.
cool, čoms līdzīgi stāstīja - dzīvo Beļģijā un ar teslu uz lv braukā reizi 2 mēnešos, pa ceļam gadoties visādi, ka piebraucot un nestrādājošas stacijas un tā.. palicis uz ceļa vēl nav, bet neērtības esot.. zinot, kā man ceļojumos reizēm ar benzīna atrašanu iet, tad es neesmu gatavs meklēt uzlādes stacijas vēl | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|