Online

Pašreiz BMWPower skatās 85 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 17

AutorsZiņojums
Modrs
18. Jan 2010, 19:26 #3101

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10352

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

kas tās par muļķībām, ka sprauslas jāskrūvē ārā. paņem un nedaudz palaiž vaļā degvielas augstspiediena trubiņu!
Offline
vadims
18. Jan 2010, 19:29 #3102

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu


18 Jan 2010, 19:26:27 Modricimus rakstīja:
kas tās par muļķībām, ka sprauslas jāskrūvē ārā. paņem un nedaudz palaiž vaļā degvielas augstspiediena trubiņu!
nezinu vai muļķibas, bet kā tu pārbaudīsi vai tur ir spiediens
Offline
Modrs
18. Jan 2010, 19:34 #3103

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10352

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

v;elreiz saku - nedaudz palaižot vaļā augstpiediena vadus. ja tur sāks sulot, tad skaidrs, ka spiediens ir.
Kalmen - tev startējot ir kāda smaka izpūtējā, ir baltais dūms vai nav. Kā jau rakstīju, ja ir balts, tad ir pa maz degvielas, ja nekā nav, tad meklē vainu zemspiediena daļā - vārsts, sūknis bākā, kkur gaisu sūc, kāds štekers nomucis nost.

Ja nav kompresija, tad dajebkurā veidā vismaz jārūc uz 1 katlu.

5dien darbā vienam egonam moikā mazgāja 1,9tdi, un šodien visu dienu džeki laistījās ar degvielām pie filtriem, skrūvēja sprauslas un vēl sazin ko. pilnīgi nekādu dzīvības pazīmju. atnācu es, un uzliku ar kerheri norautu štekeri, un viss aizgāja!

[ Šo ziņu laboja Modricimus, 18 Jan 2010, 19:37:48 ]

Offline
kalmens
18. Jan 2010, 19:38 #3104

Kopš: 01. Oct 2007

Ziņojumi: 12271

Braucu ar: kartupeļiem bagāžniekā


18 Jan 2010, 19:34:41 Modricimus rakstīja:
v;elreiz saku - nedaudz palaižot vaļā augstpiediena vadus. ja tur sāks sulot, tad skaidrs, ka spiediens ir.
Kalmen - tev startējot ir kāda smaka izpūtējā, ir baltais dūms vai nav. Kā jau rakstīju, ja ir balts, tad ir pa maz degvielas, ja nekā nav, tad meklē vainu zemspiediena daļā - vārsts, sūknis bākā, kkur gaisu sūc, kāds štekers nomucis nost.

Ja nav kompresija, tad dajebkurā veidā vismaz jārūc uz 1 katlu.

5dien darbā vienam egonam moikā mazgāja 1,9tdi, un šodien visu dienu džeki laistījās ar degvielām pie filtriem, skrūvēja sprauslas un vēl sazin ko. pilnīgi nekādu dzīvības pazīmju. atnācu es, un uzliku ar kerherio norautu štekeri, un viss aizgāja!
nenaak nekaadi duumi, suuknis baakaa straadaa. buus jaameklee shtekeri, kurus kaads nelietis pa nakti noraavis

-----------------
Offline
martink
18. Jan 2010, 19:39 #3105

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)


18 Jan 2010, 19:15:47 Modricimus rakstīja:

18 Jan 2010, 19:01:52 Ch rakstīja:
nesaistīti ar bmw tēmu, bet šodien braucot vilcienā aizdomājos:
1. kāda funkcija ir tām tantiņām, kas pie dzelzceļa pārbauktuvēm paceļ kkādu puļķi un rāda vilciena mašīnistam?
2. kāpēc vilcienos atsevišķos vagonos ik pa laikam ierubās kkāds kompresors vai kas tāds, kas rada baigo troksni un vibrāciju? Citos tāds ir citos nav.



1) hvz
2) pneimo durvis un bremzes, kompresors izdilis

1. Tā nav nekāda tante, tas ir pārbrauktuves sargs, kas pie reizes signalizē, vai viss ir ok, sistēma strādā, kā arī skatās, vai ritošais sastāvs nav ar erroru (piemēram, kāds ritenis dzirskteļo), vai kāds cilvēks pieķēries utt. Dzelzceļš ir pietiekami augstas nozīmes infrastruktūra.
2. Kompresori parasti ir elektrovilcienu nepāra vagonos, t.i., ir pirmajā un pēdējā, pa vidu - kā sakabināts. Parasti var pateikt, ka vagonā ir kompresors, ja tam nav pantogrāfs (uzmini, kas tas ir).
3. Agrāk bija foršs raidījums Kāpēcītis.
Offline
Modrs
18. Jan 2010, 19:44 #3106

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10352

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


18 Jan 2010, 19:38:37 kalmens rakstīja:
[nenaak nekaadi duumi, suuknis baakaa straadaa. buus jaameklee shtekeri, kurus kaads nelietis pa nakti noraavis


nu vo. tad pavirini pats to vārstu pie augstpiediena sūkņa, vai arī ieslēdzot aizdedzi ar multimetru vai kontroļku paskaties, vai pienāk špans.
Offline
kalmens
18. Jan 2010, 21:01 #3107

Kopš: 01. Oct 2007

Ziņojumi: 12271

Braucu ar: kartupeļiem bagāžniekā


18 Jan 2010, 19:51:53 Modricimus rakstīja:
ja būtu daiļais dzimums, tad .....

nē, nav ādažos nekas

bet reku bildē pa labi ir redzams tas vārsts (ar M10 uzgriezni zemāk) - pazondē viņu pēc augstāgminētajiem norādījumiem
[IMG]bilde[/IMG]
ui taados siikumos man bail jaukties iekshaa. beeeet nonjeemu to dzelzs sljauku kas iet pie sprauslas klaat, viss tek ok, pashas sprauslas nav ar ko nonjemt.

vel atcereejos, ka 4dien no riita savaacu mashiinu no servisa, kas man njeema nost imobilaizeri, panjeemu autinju viss stiigaa itkaa straadaaja leca utt. mosh tur k-kas nav labi ? jo cik cilveeki nav naakushi skatiities visi saka, ka k-kam vismaz ir jaanotiek, k-kam jaasplauj, jaariistaas vai k-kaa taa, bet vinsh vnk griezh un viss, bez reakcijas

[ Šo ziņu laboja kalmens, 18 Jan 2010, 21:01:30 ]



-----------------
Offline
boocis83
18. Jan 2010, 21:05 #3108

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ

Vai taa vareetu buut, ka ir nobeidzies radiaatora/izplesanaas trauka korkis?Kaa jau ieprieksh te mineeju-sulojas pie peckas un arii patruboki pie radiaatora un atgaisosanas skruuve...meenesii ir jaauzlej antifriizs ~100g.-braucu katru dienu-ellu mainu gandriiz x2 gadaa...galva nav pipec kaa arii bliive, jo sisteemaa nav taads spiediens(zinu no pieredzes cik cietas trubas ir ja galvai caw)
Korkis jaamaina???
Offline
Modrs
18. Jan 2010, 21:05 #3109

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10352

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

kalmen, a kur tu biji agrāk ar savām atklāsmēm a...
zvani tiem rukabludiem un prasi, kas par štepseļiem
bet, visticamāk, imobilaizers ir bijis uzlikts uz to vārsta vadību.

un ka tev vēlreiz saka - paņem ar kontroļku - vienu galu uz uzgriezni, otru uz masu, un ieslēdz aizdedzi. ja nedeg, značit vaina atrasta

[ Šo ziņu laboja Modricimus, 18 Jan 2010, 21:07:14 ]

Offline
boocis83
18. Jan 2010, 21:08 #3110

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ


18 Jan 2010, 21:01:09 kalmens rakstīja:

18 Jan 2010, 19:51:53 Modricimus rakstīja:
ja būtu daiļais dzimums, tad .....

nē, nav ādažos nekas

bet reku bildē pa labi ir redzams tas vārsts (ar M10 uzgriezni zemāk) - pazondē viņu pēc augstāgminētajiem norādījumiem
[IMG]bilde[/IMG]
ui taados siikumos man bail jaukties iekshaa. beeeet nonjeemu to dzelzs sljauku kas iet pie sprauslas klaat, viss tek ok, pashas sprauslas nav ar ko nonjemt.

vel atcereejos, ka 4dien no riita savaacu mashiinu no servisa, kas man njeema nost imobilaizeri, panjeemu autinju viss stiigaa itkaa straadaaja leca utt. mosh tur k-kas nav labi ? jo cik cilveeki nav naakushi skatiities visi saka, ka k-kam vismaz ir jaanotiek, k-kam jaasplauj, jaariistaas vai k-kaa taa, bet vinsh vnk griezh un viss, bez reakcijas

Nu tad apciemo to servisu veelreiz vai PM DRAIVERam...taadas probleemas te buus gruuti atrisinaat
Offline
psih-arno
18. Jan 2010, 21:24 #3111

Kopš: 05. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2415

Braucu ar: e21, e36 332, e92 335, 944 s2


18 Jan 2010, 16:52:17 psih-arno rakstīja:
Manam ziemas auto, '94.gada Corsai ar 1.5TD motoru, ģenerators nelādē. Bonusā tam, tad arī tahometrs nerāda.

Biju noņēmis ģeneratoru, izjaucu to un secināju, ka oglītes veselas. Notīrīju arī visus kontaktus un citas vietas kur bija apsūbējis, sapūtu ar WD40'veidīgo. Rezultātā uzliekot atpakaļ uz auto tāpat nelādē

Ir kādi varianti nevis meklēt vietā citu, bet piedabūt strādāt šo pašu? Man teica, ka varot būt vaina diožu tiltā un vēl kaut kādā daļā. Varbūt ir kāds elektronikas guru, kas man varētu palīdzēt tikt galā?!

Ģenerators šāds:
http://cgi.ebay.co.uk/VAUXHALL-Corsa-B-1.5-TD-9...1218204002r11289

Varbūt vēl kādam ir ieteikumi?

-----------------

Koiloveri, sēdinātas atsperes, ielas sporta amortizatori un čiptūnings.
Offline
boocis83
18. Jan 2010, 22:11 #3112

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ


18 Jan 2010, 21:05:20 boocis83 rakstīja:
Vai taa vareetu buut, ka ir nobeidzies radiaatora/izplesanaas trauka korkis?Kaa jau ieprieksh te mineeju-sulojas pie peckas un arii patruboki pie radiaatora un atgaisosanas skruuve...meenesii ir jaauzlej antifriizs ~100g.-braucu katru dienu-ellu mainu gandriiz x2 gadaa...galva nav pipec kaa arii bliive, jo sisteemaa nav taads spiediens(zinu no pieredzes cik cietas trubas ir ja galvai caw)
Korkis jaamaina???
Offline
Lauriko
18. Jan 2010, 22:13 #3113

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

NU bet kur problēma ja redzi ka nosulojies ap korķi nomaini to un tad skaties!
Offline
godigscilveks
19. Jan 2010, 00:39 #3114

Kopš: 15. May 2009

Ziņojumi: 47

Braucu ar:

Sveiki. Jautājums sekojoš. Kas varētu būt par vainu un cik tas varētu maksāt?

Auto: Bmw e39 528 manuālis 96. gads

Simptomi: Citreiz motors nekarst, citreiz atkal pēkšņi ļoti strauji sāk karst. Pečka arī, tad pūš normāli siltu gaisu, te pēkšņi aukstu. Pašam liekas ka vainīgs termostats, cik tāds varētu maksāt priekš mana auto?

[ Šo ziņu laboja godigscilveks, 19 Jan 2010, 00:40:19 ]

Offline
bmwaddict
19. Jan 2010, 00:46 #3115

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


19 Jan 2010, 00:39:41 godigscilveks rakstīja:
Sveiki. Jautājums sekojoš. Kas varētu būt par vainu un cik tas varētu maksāt?

Auto: Bmw e39 528 manuālis 96. gads

Simptomi: Citreiz motors nekarst, citreiz atkal pēkšņi ļoti strauji sāk karst. Pečka arī, tad pūš normāli siltu gaisu, te pēkšņi aukstu. Pašam liekas ka vainīgs termostats, cik tāds varētu maksāt priekš mana auto?



vienkaarshi pielej dzeseeshanas shkjidrumu liidz normai un atgaiso, ir skruuve tam domaata uz radiatora/

ja shkjidrums zuud tad var buut beigts suuknis, radiaators, vai sliktaaakaa gadiijumaa galvas bliive.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 19 Jan 2010, 00:47:36 ]

Offline
godigscilveks
19. Jan 2010, 00:48 #3116

Kopš: 15. May 2009

Ziņojumi: 47

Braucu ar:

Kompis visu laiku rāda, lai pārbaudu dzesēšanas šķidrumu, bet nu viņš ir normas robežās, ja pielej nekas nemainās.
Offline
bmwaddict
19. Jan 2010, 00:57 #3117

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


19 Jan 2010, 00:48:38 godigscilveks rakstīja:
Kompis visu laiku rāda, lai pārbaudu dzesēšanas šķidrumu, bet nu viņš ir normas robežās, ja pielej nekas nemainās.

kompis mosh pareizi saka. tu pielej liimeni kad morors nedarbojas un ja sisteemaa kautkur ir gaiss (pechkaa etc) tad tas tur arii paliek un tev liekas ka ar liimeni viss ir chotka, bet vajag peec pielieshanas palaist dzineeju pagaidiit kad shkjidrums saak uzsilt (tik skaties spidometraa lai nesaak paarkarst) un ar radiatora atgaisoshanas skruuvi atgaisot dzeses siteemu, tas jaadara pie uzsilusha iedarbinaata dzineeja, uzmaniigi paskruuvee to valjaa (nezinu kaa E39 bet E36 tur labi der 1 lata moneeta) un ljauj gaisam snjaakt kameer saak naakt shkjidrums, drusku pagaidi lai izsit burbuljus un kad aiziet tiirs shkjidrums tad pievelc to skruuvi ciet. Peec tam noslaapee dzineeju pagaidi lai drusku ardziest minuutes 10-15 un tad uzmaniigi atskruuvee radiatoru un pielej liidz liimenim.

Ja nepaliidz tad jaadomaa taalaak.

Bildee skruuve 8 ir atgaisoshanas skruuve.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 19 Jan 2010, 00:59:11 ]

Offline
bmwaddict
19. Jan 2010, 01:03 #3118

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


19 Jan 2010, 00:58:58 riddler rakstīja:
+ gaisojot ierubii arii pechku uz MAX karsto lai dzenaa tosolu/antifriizu arii caur to

preciizi, pechka nedriikst buut liidz galam uz auksto aizgriezta ciet!
Offline
Anderss
19. Jan 2010, 08:40 #3119

Kopš: 12. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 673

Braucu ar: E90

Problēma no rīt startējot mašīnu raustās raustās un aiziet, kas pa vainu varētu būt
E36 kupeja 93.g benzins
Offline
Modrs
19. Jan 2010, 08:47 #3120

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10352

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


18 Jan 2010, 21:24:09 psih-arno rakstīja:

18 Jan 2010, 16:52:17 psih-arno rakstīja:
Manam ziemas auto, '94.gada Corsai ar 1.5TD motoru, ģenerators nelādē. Bonusā tam, tad arī tahometrs nerāda.

Biju noņēmis ģeneratoru, izjaucu to un secināju, ka oglītes veselas. Notīrīju arī visus kontaktus un citas vietas kur bija apsūbējis, sapūtu ar WD40'veidīgo. Rezultātā uzliekot atpakaļ uz auto tāpat nelādē

Ir kādi varianti nevis meklēt vietā citu, bet piedabūt strādāt šo pašu? Man teica, ka varot būt vaina diožu tiltā un vēl kaut kādā daļā. Varbūt ir kāds elektronikas guru, kas man varētu palīdzēt tikt galā?!

Ģenerators šāds:
http://cgi.ebay.co.uk/VAUXHALL-Corsa-B-1.5-TD-9...1218204002r11289

Varbūt vēl kādam ir ieteikumi?


ir viens slaviku kantoris s-auto sia. atrodas ganību dambī pie nestes, un otrs pērnavas ielas galā, kkādā 87 nr. tur ir nopērkami diožu tiltiņi par ļoti labām cenām, piemēram, ja grosā lanceram maksā 49 lvl, tad pie viņiem 26 lvl. tāpat šie remontē starterus
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo