Online
Pašreiz BMWPower skatās 47 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 17
Autors | Ziņojums |
Modrs | 18. Jan 2010, 19:26 |
#3101
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| kas tās par muļķībām, ka sprauslas jāskrūvē ārā. paņem un nedaudz palaiž vaļā degvielas augstspiediena trubiņu! | Offline | | |
vadims | 18. Jan 2010, 19:29 |
#3102
|
| Kopš: 27. Feb 2005
No: Baldone
Ziņojumi: 1951
Braucu ar: piedziņu
|
18 Jan 2010, 19:26:27 Modricimus rakstīja:
kas tās par muļķībām, ka sprauslas jāskrūvē ārā. paņem un nedaudz palaiž vaļā degvielas augstspiediena trubiņu!
nezinu vai muļķibas, bet kā tu pārbaudīsi vai tur ir spiediens | Offline | | |
Modrs | 18. Jan 2010, 19:34 |
#3103
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| v;elreiz saku - nedaudz palaižot vaļā augstpiediena vadus. ja tur sāks sulot, tad skaidrs, ka spiediens ir.
Kalmen - tev startējot ir kāda smaka izpūtējā, ir baltais dūms vai nav. Kā jau rakstīju, ja ir balts, tad ir pa maz degvielas, ja nekā nav, tad meklē vainu zemspiediena daļā - vārsts, sūknis bākā, kkur gaisu sūc, kāds štekers nomucis nost.
Ja nav kompresija, tad dajebkurā veidā vismaz jārūc uz 1 katlu.
5dien darbā vienam egonam moikā mazgāja 1,9tdi, un šodien visu dienu džeki laistījās ar degvielām pie filtriem, skrūvēja sprauslas un vēl sazin ko. pilnīgi nekādu dzīvības pazīmju. atnācu es, un uzliku ar kerheri norautu štekeri, un viss aizgāja!
[ Šo ziņu laboja Modricimus, 18 Jan 2010, 19:37:48 ] | Offline | | |
kalmens | 18. Jan 2010, 19:38 |
#3104
|
| Kopš: 01. Oct 2007
Ziņojumi: 12271
Braucu ar: kartupeļiem bagāžniekā
|
18 Jan 2010, 19:34:41 Modricimus rakstīja:
v;elreiz saku - nedaudz palaižot vaļā augstpiediena vadus. ja tur sāks sulot, tad skaidrs, ka spiediens ir.
Kalmen - tev startējot ir kāda smaka izpūtējā, ir baltais dūms vai nav. Kā jau rakstīju, ja ir balts, tad ir pa maz degvielas, ja nekā nav, tad meklē vainu zemspiediena daļā - vārsts, sūknis bākā, kkur gaisu sūc, kāds štekers nomucis nost.
Ja nav kompresija, tad dajebkurā veidā vismaz jārūc uz 1 katlu.
5dien darbā vienam egonam moikā mazgāja 1,9tdi, un šodien visu dienu džeki laistījās ar degvielām pie filtriem, skrūvēja sprauslas un vēl sazin ko. pilnīgi nekādu dzīvības pazīmju. atnācu es, un uzliku ar kerherio norautu štekeri, un viss aizgāja!
nenaak nekaadi duumi, suuknis baakaa straadaa. buus jaameklee shtekeri, kurus kaads nelietis pa nakti noraavis
-----------------
| Offline | | |
martink | 18. Jan 2010, 19:39 |
#3105
|
| Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
|
18 Jan 2010, 19:15:47 Modricimus rakstīja:
18 Jan 2010, 19:01:52 Ch rakstīja:
nesaistīti ar bmw tēmu, bet šodien braucot vilcienā aizdomājos:
1. kāda funkcija ir tām tantiņām, kas pie dzelzceļa pārbauktuvēm paceļ kkādu puļķi un rāda vilciena mašīnistam?
2. kāpēc vilcienos atsevišķos vagonos ik pa laikam ierubās kkāds kompresors vai kas tāds, kas rada baigo troksni un vibrāciju? Citos tāds ir citos nav.
1) hvz
2) pneimo durvis un bremzes, kompresors izdilis
1. Tā nav nekāda tante, tas ir pārbrauktuves sargs, kas pie reizes signalizē, vai viss ir ok, sistēma strādā, kā arī skatās, vai ritošais sastāvs nav ar erroru (piemēram, kāds ritenis dzirskteļo), vai kāds cilvēks pieķēries utt. Dzelzceļš ir pietiekami augstas nozīmes infrastruktūra.
2. Kompresori parasti ir elektrovilcienu nepāra vagonos, t.i., ir pirmajā un pēdējā, pa vidu - kā sakabināts. Parasti var pateikt, ka vagonā ir kompresors, ja tam nav pantogrāfs (uzmini, kas tas ir).
3. Agrāk bija foršs raidījums Kāpēcītis. | Offline | | |
Modrs | 18. Jan 2010, 19:44 |
#3106
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
18 Jan 2010, 19:38:37 kalmens rakstīja:
[nenaak nekaadi duumi, suuknis baakaa straadaa. buus jaameklee shtekeri, kurus kaads nelietis pa nakti noraavis
nu vo. tad pavirini pats to vārstu pie augstpiediena sūkņa, vai arī ieslēdzot aizdedzi ar multimetru vai kontroļku paskaties, vai pienāk špans. | Offline | | |
kalmens | 18. Jan 2010, 21:01 |
#3107
|
| Kopš: 01. Oct 2007
Ziņojumi: 12271
Braucu ar: kartupeļiem bagāžniekā
|
18 Jan 2010, 19:51:53 Modricimus rakstīja:
ja būtu daiļais dzimums, tad .....
nē, nav ādažos nekas
bet reku bildē pa labi ir redzams tas vārsts (ar M10 uzgriezni zemāk) - pazondē viņu pēc augstāgminētajiem norādījumiem
[IMG]bilde[/IMG]
ui taados siikumos man bail jaukties iekshaa. beeeet nonjeemu to dzelzs sljauku kas iet pie sprauslas klaat, viss tek ok, pashas sprauslas nav ar ko nonjemt.
vel atcereejos, ka 4dien no riita savaacu mashiinu no servisa, kas man njeema nost imobilaizeri, panjeemu autinju viss stiigaa itkaa straadaaja leca utt. mosh tur k-kas nav labi ? jo cik cilveeki nav naakushi skatiities visi saka, ka k-kam vismaz ir jaanotiek, k-kam jaasplauj, jaariistaas vai k-kaa taa, bet vinsh vnk griezh un viss, bez reakcijas [ Šo ziņu laboja kalmens, 18 Jan 2010, 21:01:30 ]
-----------------
| Offline | | |
boocis83 | 18. Jan 2010, 21:05 |
#3108
|
| Kopš: 07. Jan 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 796
Braucu ar: rAUDI 1.8TQ
| Vai taa vareetu buut, ka ir nobeidzies radiaatora/izplesanaas trauka korkis?Kaa jau ieprieksh te mineeju-sulojas pie peckas un arii patruboki pie radiaatora un atgaisosanas skruuve...meenesii ir jaauzlej antifriizs ~100g.-braucu katru dienu-ellu mainu gandriiz x2 gadaa...galva nav pipec kaa arii bliive, jo sisteemaa nav taads spiediens(zinu no pieredzes cik cietas trubas ir ja galvai caw)
Korkis jaamaina??? | Offline | | |
|
Modrs | 18. Jan 2010, 21:05 |
#3109
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| kalmen, a kur tu biji agrāk ar savām atklāsmēm a...
zvani tiem rukabludiem un prasi, kas par štepseļiem
bet, visticamāk, imobilaizers ir bijis uzlikts uz to vārsta vadību.
un ka tev vēlreiz saka - paņem ar kontroļku - vienu galu uz uzgriezni, otru uz masu, un ieslēdz aizdedzi. ja nedeg, značit vaina atrasta[ Šo ziņu laboja Modricimus, 18 Jan 2010, 21:07:14 ] | Offline | | |
boocis83 | 18. Jan 2010, 21:08 |
#3110
|
| Kopš: 07. Jan 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 796
Braucu ar: rAUDI 1.8TQ
|
18 Jan 2010, 21:01:09 kalmens rakstīja:
18 Jan 2010, 19:51:53 Modricimus rakstīja:
ja būtu daiļais dzimums, tad .....
nē, nav ādažos nekas
bet reku bildē pa labi ir redzams tas vārsts (ar M10 uzgriezni zemāk) - pazondē viņu pēc augstāgminētajiem norādījumiem
[IMG]bilde[/IMG]
ui taados siikumos man bail jaukties iekshaa. beeeet nonjeemu to dzelzs sljauku kas iet pie sprauslas klaat, viss tek ok, pashas sprauslas nav ar ko nonjemt.
vel atcereejos, ka 4dien no riita savaacu mashiinu no servisa, kas man njeema nost imobilaizeri, panjeemu autinju viss stiigaa itkaa straadaaja leca utt. mosh tur k-kas nav labi ? jo cik cilveeki nav naakushi skatiities visi saka, ka k-kam vismaz ir jaanotiek, k-kam jaasplauj, jaariistaas vai k-kaa taa, bet vinsh vnk griezh un viss, bez reakcijas
Nu tad apciemo to servisu veelreiz vai PM DRAIVERam...taadas probleemas te buus gruuti atrisinaat | Offline | | |
psih-arno | 18. Jan 2010, 21:24 |
#3111
|
| Kopš: 05. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2415
Braucu ar: e21, e36 332, e92 335, 944 s2
|
18 Jan 2010, 16:52:17 psih-arno rakstīja:
Manam ziemas auto, '94.gada Corsai ar 1.5TD motoru, ģenerators nelādē. Bonusā tam, tad arī tahometrs nerāda.
Biju noņēmis ģeneratoru, izjaucu to un secināju, ka oglītes veselas. Notīrīju arī visus kontaktus un citas vietas kur bija apsūbējis, sapūtu ar WD40'veidīgo. Rezultātā uzliekot atpakaļ uz auto tāpat nelādē
Ir kādi varianti nevis meklēt vietā citu, bet piedabūt strādāt šo pašu? Man teica, ka varot būt vaina diožu tiltā un vēl kaut kādā daļā. Varbūt ir kāds elektronikas guru, kas man varētu palīdzēt tikt galā?!
Ģenerators šāds:
http://cgi.ebay.co.uk/VAUXHALL-Corsa-B-1.5-TD-9...1218204002r11289
Varbūt vēl kādam ir ieteikumi?
-----------------
Koiloveri, sēdinātas atsperes, ielas sporta amortizatori un čiptūnings. | Offline | | |
boocis83 | 18. Jan 2010, 22:11 |
#3112
|
| Kopš: 07. Jan 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 796
Braucu ar: rAUDI 1.8TQ
|
18 Jan 2010, 21:05:20 boocis83 rakstīja:
Vai taa vareetu buut, ka ir nobeidzies radiaatora/izplesanaas trauka korkis?Kaa jau ieprieksh te mineeju-sulojas pie peckas un arii patruboki pie radiaatora un atgaisosanas skruuve...meenesii ir jaauzlej antifriizs ~100g.-braucu katru dienu-ellu mainu gandriiz x2 gadaa...galva nav pipec kaa arii bliive, jo sisteemaa nav taads spiediens(zinu no pieredzes cik cietas trubas ir ja galvai caw)
Korkis jaamaina???
| Offline | | |
Lauriko | 18. Jan 2010, 22:13 |
#3113
|
| Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
| NU bet kur problēma ja redzi ka nosulojies ap korķi nomaini to un tad skaties! | Offline | | |
godigscilveks | 19. Jan 2010, 00:39 |
#3114
|
| Kopš: 15. May 2009
Ziņojumi: 47
Braucu ar:
| Sveiki. Jautājums sekojoš. Kas varētu būt par vainu un cik tas varētu maksāt?
Auto: Bmw e39 528 manuālis 96. gads
Simptomi: Citreiz motors nekarst, citreiz atkal pēkšņi ļoti strauji sāk karst. Pečka arī, tad pūš normāli siltu gaisu, te pēkšņi aukstu. Pašam liekas ka vainīgs termostats, cik tāds varētu maksāt priekš mana auto?
[ Šo ziņu laboja godigscilveks, 19 Jan 2010, 00:40:19 ] | Offline | | |
bmwaddict | 19. Jan 2010, 00:46 |
#3115
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
19 Jan 2010, 00:39:41 godigscilveks rakstīja:
Sveiki. Jautājums sekojoš. Kas varētu būt par vainu un cik tas varētu maksāt?
Auto: Bmw e39 528 manuālis 96. gads
Simptomi: Citreiz motors nekarst, citreiz atkal pēkšņi ļoti strauji sāk karst. Pečka arī, tad pūš normāli siltu gaisu, te pēkšņi aukstu. Pašam liekas ka vainīgs termostats, cik tāds varētu maksāt priekš mana auto?
vienkaarshi pielej dzeseeshanas shkjidrumu liidz normai un atgaiso, ir skruuve tam domaata uz radiatora/
ja shkjidrums zuud tad var buut beigts suuknis, radiaators, vai sliktaaakaa gadiijumaa galvas bliive.[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 19 Jan 2010, 00:47:36 ] | Offline | | |
godigscilveks | 19. Jan 2010, 00:48 |
#3116
|
| Kopš: 15. May 2009
Ziņojumi: 47
Braucu ar:
| Kompis visu laiku rāda, lai pārbaudu dzesēšanas šķidrumu, bet nu viņš ir normas robežās, ja pielej nekas nemainās. | Offline | | |
|
bmwaddict | 19. Jan 2010, 00:57 |
#3117
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
19 Jan 2010, 00:48:38 godigscilveks rakstīja:
Kompis visu laiku rāda, lai pārbaudu dzesēšanas šķidrumu, bet nu viņš ir normas robežās, ja pielej nekas nemainās.
kompis mosh pareizi saka. tu pielej liimeni kad morors nedarbojas un ja sisteemaa kautkur ir gaiss (pechkaa etc) tad tas tur arii paliek un tev liekas ka ar liimeni viss ir chotka, bet vajag peec pielieshanas palaist dzineeju pagaidiit kad shkjidrums saak uzsilt (tik skaties spidometraa lai nesaak paarkarst) un ar radiatora atgaisoshanas skruuvi atgaisot dzeses siteemu, tas jaadara pie uzsilusha iedarbinaata dzineeja, uzmaniigi paskruuvee to valjaa (nezinu kaa E39 bet E36 tur labi der 1 lata moneeta) un ljauj gaisam snjaakt kameer saak naakt shkjidrums, drusku pagaidi lai izsit burbuljus un kad aiziet tiirs shkjidrums tad pievelc to skruuvi ciet. Peec tam noslaapee dzineeju pagaidi lai drusku ardziest minuutes 10-15 un tad uzmaniigi atskruuvee radiatoru un pielej liidz liimenim.
Ja nepaliidz tad jaadomaa taalaak.
Bildee skruuve 8 ir atgaisoshanas skruuve.
[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 19 Jan 2010, 00:59:11 ] | Offline | | |
bmwaddict | 19. Jan 2010, 01:03 |
#3118
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
19 Jan 2010, 00:58:58 riddler rakstīja:
+ gaisojot ierubii arii pechku uz MAX karsto lai dzenaa tosolu/antifriizu arii caur to
preciizi, pechka nedriikst buut liidz galam uz auksto aizgriezta ciet! | Offline | | |
Anderss | 19. Jan 2010, 08:40 |
#3119
|
| Kopš: 12. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 675
Braucu ar: E90
| Problēma no rīt startējot mašīnu raustās raustās un aiziet, kas pa vainu varētu būt
E36 kupeja 93.g benzins | Offline | | |
Modrs | 19. Jan 2010, 08:47 |
#3120
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
18 Jan 2010, 21:24:09 psih-arno rakstīja:
18 Jan 2010, 16:52:17 psih-arno rakstīja:
Manam ziemas auto, '94.gada Corsai ar 1.5TD motoru, ģenerators nelādē. Bonusā tam, tad arī tahometrs nerāda.
Biju noņēmis ģeneratoru, izjaucu to un secināju, ka oglītes veselas. Notīrīju arī visus kontaktus un citas vietas kur bija apsūbējis, sapūtu ar WD40'veidīgo. Rezultātā uzliekot atpakaļ uz auto tāpat nelādē
Ir kādi varianti nevis meklēt vietā citu, bet piedabūt strādāt šo pašu? Man teica, ka varot būt vaina diožu tiltā un vēl kaut kādā daļā. Varbūt ir kāds elektronikas guru, kas man varētu palīdzēt tikt galā?!
Ģenerators šāds:
http://cgi.ebay.co.uk/VAUXHALL-Corsa-B-1.5-TD-9...1218204002r11289
Varbūt vēl kādam ir ieteikumi?
ir viens slaviku kantoris s-auto sia. atrodas ganību dambī pie nestes, un otrs pērnavas ielas galā, kkādā 87 nr. tur ir nopērkami diožu tiltiņi par ļoti labām cenām, piemēram, ja grosā lanceram maksā 49 lvl, tad pie viņiem 26 lvl. tāpat šie remontē starterus | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|