Online

Pašreiz BMWPower skatās 158 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
krabiss_k
13. Nov 2015, 18:52 #30901

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:


13 Nov 2015, 17:15:36 Remjanis rakstīja:

13 Nov 2015, 12:20:06 Lauriko rakstīja:
Nav iespējams tas ka iedegas chek engine un nav kļūda vadības blokā!!!
Tur kārtas nav tīrs, pamēģināt citu ECU


Nēēsmu pats baigais auto diagnostikas spečuks,bet pie džeka,kas skatījās ar kompi,braucu jau no 93.gada,jau tad sim bija savs serviss.Bet ne pa to ir runa.Manuprāt diez vai problēma būs elektrodaļā,kur kļūdas uzrāda kompis,jo kā tad izskaidrot,ka atvienojot detonācijas datčiku motors rūc arī uz 750 apgriezieniem. Starp citu abos servisos kur biju,uzvanot un izstāstot problēmu arī uzreiz teica-dzen šurppieslēgsim kompi un nu tik būs.Nē nebūs šoreiz.Ja ir kāda ideja vai ieteikums padalies,paldies jau iepriekš.


Mmm... vajadzetu jau iemest seit kompresijas merijumus..
Kkas jau te mineja, par to kompresiju..
Jo nu, ja kāds cilindrs sāk neiet,,neprecizi stradat, met kludu par detonacijad deveju, nu varbut arii tev nemet nezin kapec, bet attiecigi tad arii gudrais auto kko rubii nost!
Neesmu nekad saskaries ar skodu, bet man uz e38 v8 motora bija tiesi problema del neejosas gazes divam sprauslam, kur automatiski uzreiz meta kludu par detonacijas deveju, kgan ar to nav ne mazakas probkemas, vnk tas ir atspoguljojums tam, ka ir pamatota probkema ar degvielas sadedzinasanu..
Tava gadijuma- protams, ka pie paaugstinatiem apgriezieniem degviela tiek efektiigak sadedzinata un nemet ciet sveci, ka pie zemiem apgriezieniem.

Iesaku JONIX, domaju, ka vins palidzes ar problemas atrasanu
Offline
uldens1
13. Nov 2015, 19:03 #30902

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:


13 Nov 2015, 07:36:01 Remjanis rakstīja:
Varbūt kādam ir kāda ideja.. Auto Fabia ar 1,2 benčas trīscilindru motoru,12 vārsti.Tātad,ja motors strādā uz mazajiem apgriezieniem (ap 750),tad pēc 10-15 sek iedegas chek engine un atslēdzas trešais stobrs(vienmēr tieši trešais),var mēģināt gāzēt vai ko,bet stobrs aiziet tikai pēc noslāpēšanas un pielaišanas no jauna.Visādi citādi par motora darbību sūdzību nav.Ja ir ieslēgts kondiķis,tad apgriezieni ir ap 900 un arī problēmu nav,bet tūlīt būs ziema un zem trīs grādiem laikam kondiķis neies.Ir mērīta kompresija-uz visiem +- vienāda,uzliktas jaunas spoles,sveces,mainītas vietām sprauslas-tāpat atslēdzas tieši 3.cilindrs.Kompis divos servisos kļūdas neuzrāda.Ja atvieno detonācijas devēju (nezinu vai 100% pareizi viņu tā sauc),tad motors uz mazajiem rūc kaut stundām uz visiem stobriem,bet neuzņem,negribīgi uzņem apgriezienus.Ir ieteikts variants,ka piedeguši vārsti,bet uz pusdullo mest ārā ap 500 par motora jaukšanu un visa taisīšanu arī īsti negribās.Varbūt kādam ir kāda ideja,jau iepriekš paldies. Kā problēma parādījās nezinu-pie manis jau tāds nonāca,ā auto 06.gada,ja tas ko maina.
noņem iepludes kolektoru un paskaties vai nav liels apaugums uz varstiems
Offline
Gintons
13. Nov 2015, 19:09 #30903

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 786

Braucu ar: bmw individual

kurs te vareja un tirgoja navigacijas diskus pa 5-10eur? vaidzetu iespejams divus eksemplarus..ja ir ko piedavat rakstat pm.
Offline
josi
13. Nov 2015, 19:30 #30904

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

Kādai navigācijai, Premium/Professional/High/etc.? Faktiski visām jau ir 2016. gada kartes piejamas.
Offline
Gintons
13. Nov 2015, 21:10 #30905

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 786

Braucu ar: bmw individual


13 Nov 2015, 19:30:07 josi rakstīja:
Kādai navigācijai, Premium/Professional/High/etc.? Faktiski visām jau ir 2016. gada kartes piejamas.


nezinu kada nak man tam mercedes w220,bet katra zina prieks vina vaig man.
Offline
ATB
13. Nov 2015, 22:30 #30906

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Skoda Octavia 2006.gada

Sēžas aķis nost. Piemetot multimetru rāda 8 ampēru noplūdi, kad auto noslāpēts. Noplūde pazūd, kad no drošinātāju kastes, kas atrodas dzinēja telpā atvieno vadu, kurš iet uz salonu drošinātāju kasti. Raujot ārā drošinātājus, nevar noteikt, kur ir noplūde. Visu laiku - 8 ampēri.

Aķis jauns. Ģenerātors lādē.
Offline
Lauriko
14. Nov 2015, 09:01 #30907

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


13 Nov 2015, 22:30:11 ATB rakstīja:
Skoda Octavia 2006.gada

Sēžas aķis nost. Piemetot multimetru rāda 8 ampēru noplūdi, kad auto noslāpēts. Noplūde pazūd, kad no drošinātāju kastes, kas atrodas dzinēja telpā atvieno vadu, kurš iet uz salonu drošinātāju kasti. Raujot ārā drošinātājus, nevar noteikt, kur ir noplūde. Visu laiku - 8 ampēri.

Aķis jauns. Ģenerātors lādē.

Zvani pirmdien sarunāsim laikus, varu līdzēt!
Offline
sonx33
14. Nov 2015, 09:20 #30908

Kopš: 08. Sep 2008

Ziņojumi: 2080

Braucu ar: 320d

Padalas kads ar labu klienta numuru baltic autoparts, ar labu atlaidi!
Offline
josi
14. Nov 2015, 09:53 #30909

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


13 Nov 2015, 22:30:11 ATB rakstīja:
Skoda Octavia 2006.gada

Sēžas aķis nost. Piemetot multimetru rāda 8 ampēru noplūdi, kad auto noslāpēts.

Sēdekļu apsilde ir? Škodai šādus jokus var taisīt sēdekļu apsildes vadības bloks zem blakussēdētāja sēdekļa, sāc ar tā drošinātāja vai paša bloka atvienošanu.
Offline
ATB
14. Nov 2015, 11:55 #30910

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


14 Nov 2015, 09:01:00 Lauriko rakstīja:

13 Nov 2015, 22:30:11 ATB rakstīja:
Skoda Octavia 2006.gada

Sēžas aķis nost. Piemetot multimetru rāda 8 ampēru noplūdi, kad auto noslāpēts. Noplūde pazūd, kad no drošinātāju kastes, kas atrodas dzinēja telpā atvieno vadu, kurš iet uz salonu drošinātāju kasti. Raujot ārā drošinātājus, nevar noteikt, kur ir noplūde. Visu laiku - 8 ampēri.

Aķis jauns. Ģenerātors lādē.

Zvani pirmdien sarunāsim laikus, varu līdzēt!



Okey.

Un nē, apsildes nav.
Offline
IngusSeflers
14. Nov 2015, 12:04 #30911

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


14 Nov 2015, 11:55:20 ATB rakstīja:

14 Nov 2015, 09:01:00 Lauriko rakstīja:

13 Nov 2015, 22:30:11 ATB rakstīja:
Skoda Octavia 2006.gada

Sēžas aķis nost. Piemetot multimetru rāda 8 ampēru noplūdi, kad auto noslāpēts. Noplūde pazūd, kad no drošinātāju kastes, kas atrodas dzinēja telpā atvieno vadu, kurš iet uz salonu drošinātāju kasti. Raujot ārā drošinātājus, nevar noteikt, kur ir noplūde. Visu laiku - 8 ampēri.

Aķis jauns. Ģenerātors lādē.

Zvani pirmdien sarunāsim laikus, varu līdzēt!



Okey.

Un nē, apsildes nav.
Un cik LED lampiņas ir auto?
Offline
tirgonis
14. Nov 2015, 12:14 #30912

Kopš: 01. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 492

Braucu ar: E53

Kāds nevar ātri autodatā paskatīties cik litri iet ieksā x3 2.0d 150 hp antifrīzs???
Offline
ATB
14. Nov 2015, 12:23 #30913

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


14 Nov 2015, 12:04:49 IngusSeflers rakstīja:

14 Nov 2015, 11:55:20 ATB rakstīja:

14 Nov 2015, 09:01:00 Lauriko rakstīja:

13 Nov 2015, 22:30:11 ATB rakstīja:
Skoda Octavia 2006.gada

Sēžas aķis nost. Piemetot multimetru rāda 8 ampēru noplūdi, kad auto noslāpēts. Noplūde pazūd, kad no drošinātāju kastes, kas atrodas dzinēja telpā atvieno vadu, kurš iet uz salonu drošinātāju kasti. Raujot ārā drošinātājus, nevar noteikt, kur ir noplūde. Visu laiku - 8 ampēri.

Aķis jauns. Ģenerātors lādē.

Zvani pirmdien sarunāsim laikus, varu līdzēt!



Okey.

Un nē, apsildes nav.
Un cik LED lampiņas ir auto?


Sarkasms? Ne cik. Viss orižinal. Numuru apgaismojums gan pišas, bet tās ir parastās spuldzes
Offline
ivolainers
14. Nov 2015, 13:24 #30914

Kopš: 17. Nov 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 73

Braucu ar: E63

Vai kāds var pateikt kam der šādi diski? Atnāca bagaznieka lidzi bmw no vacijas, bet bmw neder paliidziet

ieksejais diametrs laikam 70mm
[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=9fm8vcbr35ahch0o0olq.jpg]
[/URL]

[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=wx17fxjpxb2q25ffwhd6.jpg]
[/URL]

[ Šo ziņu laboja ivolainers, 14 Nov 2015, 13:25:31 ]

Offline
berny757
14. Nov 2015, 13:35 #30915

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Daudziem volvo, fordiem, citroniem un pežotiem, utt
Offline
Elvissk
14. Nov 2015, 14:02 #30916

Kopš: 14. Nov 2015

Ziņojumi: 4

Braucu ar: X5

Sveiki....
problēma ir tāda ka BMW X5 E53 automātam, parsledzoties no 2 uz 3 atrumu kārba noraustās. sākuma man vietējie spečuki paskaidroja, ka kārba nesot eļas līmeņa.
kā apzinīgs saimnieks,aizvedu izskalot kārbu un samainiju eļļu. bet šī problēma nenovērsās.
vai ir kādi varianti, kas varētu but pie vainas.
Offline
halloween
14. Nov 2015, 14:19 #30917

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: X

Spečuki: 735 e65 2002.
Piešķiļu, braucu, noslāpst pēc ~2min.
DIS saka, ka benzīnsūknis pārkarst un tiek atslēgts. Kamēr nav noslāpis, iet ļoti labi. Ļoti.

Nesen samainīju DME, jo vecais gļukoja(tika pārklonēts no vecā), kā arī SBSR pārlodēju indukcijas spolei kontaktus, jo bija atnākuši vaļā.

Reāli par to pārkaršanas kļūdu - tas sūknis tiešām pārkarst, vai tas ir kompja/SBSR gļuks?

Ja ne elektronika, tad kas vēl var būt pie vainas? Degvielas filtrs? Varianti?

[ Šo ziņu laboja halloween, 14 Nov 2015, 14:23:54 ]

Offline
berny757
14. Nov 2015, 14:57 #30918

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Ne par bmw bet mb.
Vajag 2.2d w906 sprinterim samainīt spriegotāju un siksnu. Lai to izdarītu jāņem nost radiators? Kā to visco muftu nodabūt nost?
Offline
berny757
14. Nov 2015, 15:02 #30919

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


14 Nov 2015, 14:02:00 Elvissk rakstīja:
Sveiki....
problēma ir tāda ka BMW X5 E53 automātam, parsledzoties no 2 uz 3 atrumu kārba noraustās. sākuma man vietējie spečuki paskaidroja, ka kārba nesot eļas līmeņa.
kā apzinīgs saimnieks,aizvedu izskalot kārbu un samainiju eļļu. bet šī problēma nenovērsās.
vai ir kādi varianti, kas varētu but pie vainas.


Bija līdzīgi uz vecā e39, tik vēl trakāk, jo slēdzās avārijas režīmā.
Kārbas remonts ar darbu izmaksāja 350€.
Kur, neteikšu, jo te izskatās ka visi domā ka vienīgie kas var salabot kārbu ir recro, kas par līdzīgu darbu prasa 1000++€.
Bet nu protams, viņiem arī no kaut kā ir jāmaksā algas
Offline
sewy
14. Nov 2015, 15:30 #30920

Kopš: 22. Aug 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 244

Braucu ar: F34 LCI; FZ1

Vai tad baigais noslēpums? Katrs pats izvēlas kur braukt, galvenais jau ka ir varianti...


14 Nov 2015, 15:02:42 berny757 rakstīja:

14 Nov 2015, 14:02:00 Elvissk rakstīja:
Sveiki....
problēma ir tāda ka BMW X5 E53 automātam, parsledzoties no 2 uz 3 atrumu kārba noraustās. sākuma man vietējie spečuki paskaidroja, ka kārba nesot eļas līmeņa.
kā apzinīgs saimnieks,aizvedu izskalot kārbu un samainiju eļļu. bet šī problēma nenovērsās.
vai ir kādi varianti, kas varētu but pie vainas.


Bija līdzīgi uz vecā e39, tik vēl trakāk, jo slēdzās avārijas režīmā.
Kārbas remonts ar darbu izmaksāja 350€.
Kur, neteikšu, jo te izskatās ka visi domā ka vienīgie kas var salabot kārbu ir recro, kas par līdzīgu darbu prasa 1000++€.
Bet nu protams, viņiem arī no kaut kā ir jāmaksā algas
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo