Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 168 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
josi
12. Nov 2015, 21:39 #30881

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


Stikli ir uzpuleti smuki... Leca vizuali arī izskatas labi vienīgi man šķiet ka tas lampas gan ir vecas ka pasaule, kā ir ja ksenon lampas ir ilgi lietotas viņam apgaismojums nepaliek sliktāks?

Ksenona spuldzes noveco, un tās vajag mainīt negaidot līdz nedeg pavisam.
Offline
Lauriko
12. Nov 2015, 21:44 #30882

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


12 Nov 2015, 21:08:58 Mixxx2005 rakstīja:
Hi, kā ir ar dīzeļa DMF sajūgiem.

Liekas ka manējais iet uz beigām, pēc kā noteikt vai jāmaina DMF+sajūgs vai pietiks tikai ar sajūga maiņu?

Komplektā viss spararats un sajūgs!
Offline
Lauriko
12. Nov 2015, 21:45 #30883

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


12 Nov 2015, 21:39:37 josi rakstīja:

Stikli ir uzpuleti smuki... Leca vizuali arī izskatas labi vienīgi man šķiet ka tas lampas gan ir vecas ka pasaule, kā ir ja ksenon lampas ir ilgi lietotas viņam apgaismojums nepaliek sliktāks?

Ksenona spuldzes noveco, un tās vajag mainīt negaidot līdz nedeg pavisam.


Tieši tā!
Offline
Mixxx2005
12. Nov 2015, 22:38 #30884

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.


12 Nov 2015, 21:44:24 Lauriko rakstīja:

12 Nov 2015, 21:08:58 Mixxx2005 rakstīja:
Hi, kā ir ar dīzeļa DMF sajūgiem.

Liekas ka manējais iet uz beigām, pēc kā noteikt vai jāmaina DMF+sajūgs vai pietiks tikai ar sajūga maiņu?

Komplektā viss spararats un sajūgs!


Ja uz sitiena nevaru nolocīt 500Eur par komplektu, 70E sajūga maiņa nedotu īslaicīgu (pāris mēnešu) effektu?
Offline
sewy
12. Nov 2015, 22:50 #30885

Kopš: 22. Aug 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 244

Braucu ar: F34 LCI; FZ1

Zinu ka e46 izdeg ar laiku reflektors.
Kautkads ne visai labs materials patrāpijies.
Daudziem tā ir bijis:



12 Nov 2015, 19:55:00 Bemebers rakstīja:

12 Nov 2015, 19:25:24 Lauriko rakstīja:
Ielikt var visu visur, bet diez vai būs labāk!
Sākumā varbūt jāsakopj tie lukturi!


Stikli ir uzpuleti smuki... Leca vizuali arī izskatas labi vienīgi man šķiet ka tas lampas gan ir vecas ka pasaule, kā ir ja ksenon lampas ir ilgi lietotas viņam apgaismojums nepaliek sliktāks?
Offline
kurlis
12. Nov 2015, 22:53 #30886

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4143

Braucu ar: mexipoku.com


12 Nov 2015, 22:50:32 sewy rakstīja:
Zinu ka e46 izdeg ar laiku reflektors.
Kautkads ne visai labs materials patrāpijies.
Daudziem tā ir bijis:



12 Nov 2015, 19:55:00 Bemebers rakstīja:

12 Nov 2015, 19:25:24 Lauriko rakstīja:
Ielikt var visu visur, bet diez vai būs labāk!
Sākumā varbūt jāsakopj tie lukturi!


Stikli ir uzpuleti smuki... Leca vizuali arī izskatas labi vienīgi man šķiet ka tas lampas gan ir vecas ka pasaule, kā ir ja ksenon lampas ir ilgi lietotas viņam apgaismojums nepaliek sliktāks?



Kāds vēl reflektors lēcu lukturiem? Šodien laikam visos forumos īpaši centies piedirst tīri caurejas dēļ
Offline
funkyasshit
12. Nov 2015, 23:14 #30887

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Kas jums ir cilvēki? Halogēna lampā grib likt HID, bet HID lampā H7?
Vajag nopirkt normālu jaunu spuldzi un dzīvo laimīgs. Laba spuldze nav lēta. Tirgus cenas nezinu, bet zināms mersim spuldzi sev pirka pa 150E/gab. Hujzin OEM vai kāda.
Offline
uldens1
12. Nov 2015, 23:19 #30888

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:


12 Nov 2015, 23:14:24 funkyasshit rakstīja:
Kas jums ir cilvēki? Halogēna lampā grib likt HID, bet HID lampā H7?
Vajag nopirkt normālu jaunu spuldzi un dzīvo laimīgs. Laba spuldze nav lēta. Tirgus cenas nezinu, bet zināms mersim spuldzi sev pirka pa 150E/gab. Hujzin OEM vai kāda.
uzlija lietus un saprata ka ar hrenonu nehuja tomer neredz
Offline
Bemebers
13. Nov 2015, 07:31 #30889

Kopš: 05. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 388

Braucu ar: BMW E61 530xd


12 Nov 2015, 23:19:12 uldens1 rakstīja:

12 Nov 2015, 23:14:24 funkyasshit rakstīja:
Kas jums ir cilvēki? Halogēna lampā grib likt HID, bet HID lampā H7?
Vajag nopirkt normālu jaunu spuldzi un dzīvo laimīgs. Laba spuldze nav lēta. Tirgus cenas nezinu, bet zināms mersim spuldzi sev pirka pa 150E/gab. Hujzin OEM vai kāda.
uzlija lietus un saprata ka ar hrenonu nehuja tomer neredz


Nu ja vakara kad list un slapjs viss hrinova redzams, bet nu neteiksu ka ar halogenu dizi labak bija, meginu atrisinat kur lieta neticu ka ksenons ar lecu ir tik sudigs slapjos rudens vakaros kad ir saus asfalts, tad apgaismojums ir labs. Miglas lampam vairs reflektora nav tadel laikam tas vispar neko nerada
Offline
Remjanis
13. Nov 2015, 07:36 #30890

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu

Varbūt kādam ir kāda ideja.. Auto Fabia ar 1,2 benčas trīscilindru motoru,12 vārsti.Tātad,ja motors strādā uz mazajiem apgriezieniem (ap 750),tad pēc 10-15 sek iedegas chek engine un atslēdzas trešais stobrs(vienmēr tieši trešais),var mēģināt gāzēt vai ko,bet stobrs aiziet tikai pēc noslāpēšanas un pielaišanas no jauna.Visādi citādi par motora darbību sūdzību nav.Ja ir ieslēgts kondiķis,tad apgriezieni ir ap 900 un arī problēmu nav,bet tūlīt būs ziema un zem trīs grādiem laikam kondiķis neies.Ir mērīta kompresija-uz visiem +- vienāda,uzliktas jaunas spoles,sveces,mainītas vietām sprauslas-tāpat atslēdzas tieši 3.cilindrs.Kompis divos servisos kļūdas neuzrāda.Ja atvieno detonācijas devēju (nezinu vai 100% pareizi viņu tā sauc),tad motors uz mazajiem rūc kaut stundām uz visiem stobriem,bet neuzņem,negribīgi uzņem apgriezienus.Ir ieteikts variants,ka piedeguši vārsti,bet uz pusdullo mest ārā ap 500 par motora jaukšanu un visa taisīšanu arī īsti negribās.Varbūt kādam ir kāda ideja,jau iepriekš paldies. Kā problēma parādījās nezinu-pie manis jau tāds nonāca,ā auto 06.gada,ja tas ko maina.
Offline
josi
13. Nov 2015, 09:47 #30891

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


12 Nov 2015, 22:53:29 kurlis rakstīja:
Kāds vēl reflektors lēcu lukturiem?

Jebkurā lukturī ir reflektors, tikai šajā gadījumā tas ir novietots pirms lēcas. Ir dzirdēts, ka ķīniešu ksenona spuldzes tos pastiprināti kauj nost dēļ neesošas UV aizsardzības.
Offline
-JUREVICH-
13. Nov 2015, 10:45 #30892

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


13 Nov 2015, 07:36:01 Remjanis rakstīja:
Varbūt kādam ir kāda ideja.. Auto Fabia ar 1,2 benčas trīscilindru motoru,12 vārsti.Tātad,ja motors strādā uz mazajiem apgriezieniem (ap 750),tad pēc 10-15 sek iedegas chek engine un atslēdzas trešais stobrs(vienmēr tieši trešais),var mēģināt gāzēt vai ko,bet stobrs aiziet tikai pēc noslāpēšanas un pielaišanas no jauna.Visādi citādi par motora darbību sūdzību nav.Ja ir ieslēgts kondiķis,tad apgriezieni ir ap 900 un arī problēmu nav,bet tūlīt būs ziema un zem trīs grādiem laikam kondiķis neies.Ir mērīta kompresija-uz visiem +- vienāda,uzliktas jaunas spoles,sveces,mainītas vietām sprauslas-tāpat atslēdzas tieši 3.cilindrs.Kompis divos servisos kļūdas neuzrāda.Ja atvieno detonācijas devēju (nezinu vai 100% pareizi viņu tā sauc),tad motors uz mazajiem rūc kaut stundām uz visiem stobriem,bet neuzņem,negribīgi uzņem apgriezienus.Ir ieteikts variants,ka piedeguši vārsti,bet uz pusdullo mest ārā ap 500 par motora jaukšanu un visa taisīšanu arī īsti negribās.Varbūt kādam ir kāda ideja,jau iepriekš paldies. Kā problēma parādījās nezinu-pie manis jau tāds nonāca,ā auto 06.gada,ja tas ko maina.
!Velk jau vairāk uz švaku kompresiju ja pie 900 viss labi bet pie 700 slēdz nost stobru!Intereses pēc cik bija stobros kopmresija?vārstus var pārbaudīt neizjaucot
Offline
Remjanis
13. Nov 2015, 10:54 #30893

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu


13 Nov 2015, 10:45:34 -JUREVICH- rakstīja:

13 Nov 2015, 07:36:01 Remjanis rakstīja:
Varbūt kādam ir kāda ideja.. Auto Fabia ar 1,2 benčas trīscilindru motoru,12 vārsti.Tātad,ja motors strādā uz mazajiem apgriezieniem (ap 750),tad pēc 10-15 sek iedegas chek engine un atslēdzas trešais stobrs(vienmēr tieši trešais),var mēģināt gāzēt vai ko,bet stobrs aiziet tikai pēc noslāpēšanas un pielaišanas no jauna.Visādi citādi par motora darbību sūdzību nav.Ja ir ieslēgts kondiķis,tad apgriezieni ir ap 900 un arī problēmu nav,bet tūlīt būs ziema un zem trīs grādiem laikam kondiķis neies.Ir mērīta kompresija-uz visiem +- vienāda,uzliktas jaunas spoles,sveces,mainītas vietām sprauslas-tāpat atslēdzas tieši 3.cilindrs.Kompis divos servisos kļūdas neuzrāda.Ja atvieno detonācijas devēju (nezinu vai 100% pareizi viņu tā sauc),tad motors uz mazajiem rūc kaut stundām uz visiem stobriem,bet neuzņem,negribīgi uzņem apgriezienus.Ir ieteikts variants,ka piedeguši vārsti,bet uz pusdullo mest ārā ap 500 par motora jaukšanu un visa taisīšanu arī īsti negribās.Varbūt kādam ir kāda ideja,jau iepriekš paldies. Kā problēma parādījās nezinu-pie manis jau tāds nonāca,ā auto 06.gada,ja tas ko maina.
!Velk jau vairāk uz švaku kompresiju ja pie 900 viss labi bet pie 700 slēdz nost stobru!Intereses pēc cik bija stobros kopmresija?vārstus var pārbaudīt neizjaucot


Cik tieši bija kompresija nepateikšu,bet mērija cilvēki ar pietiekamu pieredzi un,ja būtu pašvaka pateiktu.Bet pats jocīgākais,ka motoram vilkme ir(cik nu 1,2 tā var būt)eļļu arī neēd,patēriņš arī ap 6-6,5.Un kāpēc atslēdzas tieši viens un tas pats stobrs? Ko Tu ieteiktu darīt,varbūt zini pie kā labāk aizdzīt? LV mašīna,noripojis 100tkm,itkā nevajadzētu vēl būt kapiem motoram.
Offline
Lauriko
13. Nov 2015, 12:20 #30894

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Nav iespējams tas ka iedegas chek engine un nav kļūda vadības blokā!!!
Tur kārtas nav tīrs, pamēģināt citu ECU
Offline
sergis15
13. Nov 2015, 13:09 #30895

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu


13 Nov 2015, 13:00:14 bokens rakstīja:
Vakar izgāju skati savam e39, bet palūdza sataisīt vienu gļuku - degot gabarītiem deg arī pagrieziena rādītāji? WTF? Varbūt pie vainas ir ieliktās diodes (ar nodzēstu kļudu)? Tā domāja TA darbinieks.

ja diodēm nav tas pārveidotājs, tad kāds tur brīnums ka deg pagriezieni avārijas režīmā.
gan jau ka kļūda kompī ir arī par gabarītiem.

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
skasap
13. Nov 2015, 13:25 #30896

Kopš: 02. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 183

Braucu ar: e46

Kas nepieciešams, lai 2003.gada e46 tetra navigāciju nomainītu uz 16:9? bagažniekā ir DVD mk4, un cd changers. Cik tas varētu izmaksāt ~apm, ar visu pečkas relokāciju? Danke.
Offline
berny757
13. Nov 2015, 16:58 #30897

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


13 Nov 2015, 14:31:15 bokens rakstīja:

13 Nov 2015, 13:09:21 sergis15 rakstīja:

13 Nov 2015, 13:00:14 bokens rakstīja:
Vakar izgāju skati savam e39, bet palūdza sataisīt vienu gļuku - degot gabarītiem deg arī pagrieziena rādītāji? WTF? Varbūt pie vainas ir ieliktās diodes (ar nodzēstu kļudu)? Tā domāja TA darbinieks.

ja diodēm nav tas pārveidotājs, tad kāds tur brīnums ka deg pagriezieni avārijas režīmā.
gan jau ka kļūda kompī ir arī par gabarītiem.


diodes ir bez kļūdas un arī kompis nelamājas. Ir cita ideja, varbūt kāds zaļais gaismas blokā.

Nav tur nekāds gļuks.
Tam tā ir jābūt. Izmet tās diodes ārā un būs vis normāli.
Offline
Remjanis
13. Nov 2015, 17:15 #30898

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu


13 Nov 2015, 12:20:06 Lauriko rakstīja:
Nav iespējams tas ka iedegas chek engine un nav kļūda vadības blokā!!!
Tur kārtas nav tīrs, pamēģināt citu ECU


Nēēsmu pats baigais auto diagnostikas spečuks,bet pie džeka,kas skatījās ar kompi,braucu jau no 93.gada,jau tad sim bija savs serviss.Bet ne pa to ir runa.Manuprāt diez vai problēma būs elektrodaļā,kur kļūdas uzrāda kompis,jo kā tad izskaidrot,ka atvienojot detonācijas datčiku motors rūc arī uz 750 apgriezieniem. Starp citu abos servisos kur biju,uzvanot un izstāstot problēmu arī uzreiz teica-dzen šurppieslēgsim kompi un nu tik būs.Nē nebūs šoreiz.Ja ir kāda ideja vai ieteikums padalies,paldies jau iepriekš.
Offline
Remjanis
13. Nov 2015, 17:44 #30899

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu


13 Nov 2015, 07:36:01 Remjanis rakstīja:
Varbūt kādam ir kāda ideja.. Auto Fabia ar 1,2 benčas trīscilindru motoru,12 vārsti.Tātad,ja motors strādā uz mazajiem apgriezieniem (ap 750),tad pēc 10-15 sek iedegas chek engine un atslēdzas trešais stobrs(vienmēr tieši trešais),var mēģināt gāzēt vai ko,bet stobrs aiziet tikai pēc noslāpēšanas un pielaišanas no jauna.Visādi citādi par motora darbību sūdzību nav.Ja ir ieslēgts kondiķis,tad apgriezieni ir ap 900 un arī problēmu nav,bet tūlīt būs ziema un zem trīs grādiem laikam kondiķis neies.Ir mērīta kompresija-uz visiem +- vienāda,uzliktas jaunas spoles,sveces,mainītas vietām sprauslas-tāpat atslēdzas tieši 3.cilindrs.Kompis divos servisos kļūdas neuzrāda.Ja atvieno detonācijas devēju (nezinu vai 100% pareizi viņu tā sauc),tad motors uz mazajiem rūc kaut stundām uz visiem stobriem,bet neuzņem,negribīgi uzņem apgriezienus.Ir ieteikts variants,ka piedeguši vārsti,bet uz pusdullo mest ārā ap 500 par motora jaukšanu un visa taisīšanu arī īsti negribās.Varbūt kādam ir kāda ideja,jau iepriekš paldies. Kā problēma parādījās nezinu-pie manis jau tāds nonāca,ā auto 06.gada,ja tas ko maina.


Varbūt kādam kada ideja?
Offline
Lauriko
13. Nov 2015, 18:28 #30900

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


13 Nov 2015, 17:44:56 Remjanis rakstīja:

13 Nov 2015, 07:36:01 Remjanis rakstīja:
Varbūt kādam ir kāda ideja.. Auto Fabia ar 1,2 benčas trīscilindru motoru,12 vārsti.Tātad,ja motors strādā uz mazajiem apgriezieniem (ap 750),tad pēc 10-15 sek iedegas chek engine un atslēdzas trešais stobrs(vienmēr tieši trešais),var mēģināt gāzēt vai ko,bet stobrs aiziet tikai pēc noslāpēšanas un pielaišanas no jauna.Visādi citādi par motora darbību sūdzību nav.Ja ir ieslēgts kondiķis,tad apgriezieni ir ap 900 un arī problēmu nav,bet tūlīt būs ziema un zem trīs grādiem laikam kondiķis neies.Ir mērīta kompresija-uz visiem +- vienāda,uzliktas jaunas spoles,sveces,mainītas vietām sprauslas-tāpat atslēdzas tieši 3.cilindrs.Kompis divos servisos kļūdas neuzrāda.Ja atvieno detonācijas devēju (nezinu vai 100% pareizi viņu tā sauc),tad motors uz mazajiem rūc kaut stundām uz visiem stobriem,bet neuzņem,negribīgi uzņem apgriezienus.Ir ieteikts variants,ka piedeguši vārsti,bet uz pusdullo mest ārā ap 500 par motora jaukšanu un visa taisīšanu arī īsti negribās.Varbūt kādam ir kāda ideja,jau iepriekš paldies. Kā problēma parādījās nezinu-pie manis jau tāds nonāca,ā auto 06.gada,ja tas ko maina.


Varbūt kādam kada ideja?


Vēlreiz saku, ja ir lampiņa panelī, tād jābūt arī kļūdai ECU!!! Ja nav tad kāds ir pie tā ECU padarboties lai nerāda kļūdas, tāpēc arī saku ka jāmēģina cits ECU!
Pamēģini uzzvanīt Jonix moš viņš var atjaunot programmu ECU un tad redzētu kas un kā!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo