Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 196 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
sys9291
24. Apr 2020, 19:47 #3081

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


24 Apr 2020, 19:05:04 @BigDog24 rakstīja:

24 Apr 2020, 16:24:52 @Fandulis rakstīja:
Man bija labs piemērs, uzlika ziemenes vienā citā servī, netur kur parasti braucu, kā skrūvēja nezinu. Pavasarī domāju pats pārmetīšu, bet neviena skrūve neiet vaļā. Aizbraucu uz to pašu servi, palūdzu, lai nomaina riepas. Šie man autiņu atdeva ar jaunām skrūvēm un jauniem priekšējiem gultņiem, samaksāju 15€ bez balansēšanas.
Tātad, ņehuj ar pistoli šaut.


Tas tāds interesants temats par tām skrūvēm- OEM skrūves ~140eur, alternatīvas oem ~ 80eur (meklējot pēc part nr.) un visbeidzot riepu maiņas servisā, piemēram, Dalans par 10-15eur varēja dabūt visu komplektu, kas esot OK. Cik ļoti gribas no naudas šķirties dudinot pa LV 50-90km/h.

a aļikā 10 EUR/kg veiksmīgus pirkumus...
Offline
Mikels
24. Apr 2020, 20:01 #3082

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu


24 Apr 2020, 19:05:04 @BigDog24 rakstīja:

24 Apr 2020, 16:24:52 @Fandulis rakstīja:
Man bija labs piemērs, uzlika ziemenes vienā citā servī, netur kur parasti braucu, kā skrūvēja nezinu. Pavasarī domāju pats pārmetīšu, bet neviena skrūve neiet vaļā. Aizbraucu uz to pašu servi, palūdzu, lai nomaina riepas. Šie man autiņu atdeva ar jaunām skrūvēm un jauniem priekšējiem gultņiem, samaksāju 15€ bez balansēšanas.
Tātad, ņehuj ar pistoli šaut.


Tas tāds interesants temats par tām skrūvēm- OEM skrūves ~140eur, alternatīvas oem ~ 80eur (meklējot pēc part nr.) un visbeidzot riepu maiņas servisā, piemēram, Dalans par 10-15eur varēja dabūt visu komplektu, kas esot OK. Cik ļoti gribas no naudas šķirties dudinot pa LV 50-90km/h.
Kas tās Tev par oem skrūvēm pa 140 euro Piemēram,powera auto etalonam f10 viena oem Bmw skrūve eparts.lv maksā 2.67, attiecīgi komplekts 53 euro, pieļauju, ka ir kas var dabūt arī lētāk. https://www.eparts.lv/original-bmw-36136781151

[ Šo ziņu laboja Mikels, 24 Apr 2020, 20:04:20 ]

Offline
BigDog24
24. Apr 2020, 20:09 #3083

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli


24 Apr 2020, 20:01:33 @Mikels rakstīja:
Kas tās Tev par oem skrūvēm pa 140 euro


MB
Offline
_Eddy_
25. Apr 2020, 09:33 #3084

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1672

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’


24 Apr 2020, 16:33:44 @Nixx rakstīja:

24 Apr 2020, 15:16:30 @DM-101 rakstīja:
Zin kaa,man likaas,ka,iesaakoties teemai par mehaaniskaam lietaam,es vnk ofigeju,kaa visi apriikojushies. Izraadaas,viens skruuvee liidz galam,otrs ar pistoli peec juutaam.
Pat man - loham/amatierim apriikojumaa ir elektroniskais dyno suuduks. Princpaa,naakoshais solis buutu ar aamuru sist iekshaa taas skruuves..


Kaspič, nav tā dyno atslēgas nekāda garantija ilgam un laimīgam darbam
Visas [pārsvarā] tiek darbinātas uz savilkšanu un attiecīgi, ar laiku rādījums "aizpeld". Lai to efektu kompensētu, tā atslēga laiku pa laikam būtu jāpadarbina uz atskrūvēšanu, nu tā kā "jāpaloka atpakaļ". Un tad būtu jāatdod uz kalibrēšanu.
Izlasi savai atslēgai manuāli un godīgi pasaki, vai dari visu tā, kā TUR stāv rakstīts ? Pēc cik klikšķiem jākalibrē ?

Domāju, ka ne1 to diži nedara
Tāpēc ar laiku visas tās fancy atslēgas sāk rādīt sūdu un [bieži vien] pieredzējis Meistars saskrūvē pareizāk. Ja vien nav pohains Bet tā kā mēs visi labi redzam - lielie Meistari ir vainu ar putniem vai stipri ņem iekšās , tad jā, piekrītu, dyno-atslēga ir drošāk

Atbrauc trescal reizi gadaa un visas dino atsleegas, picoscopus, flukus nokalibree. Kur probleema
Offline
Zeebalds
25. Apr 2020, 11:28 #3085

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1536

Braucu ar:

40g daudz, mriepas balansējamais defektīvs vai kur
Offline
HiJaCKeR
25. Apr 2020, 16:50 #3086

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i

F sērija paliek vecāka. vai tik tie durvju rokturi nebūs problēma šiem auto.
Offline
_Eddy_
25. Apr 2020, 17:07 #3087

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1672

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’


25 Apr 2020, 16:29:51 @DM-101 rakstīja:

25 Apr 2020, 13:29:45 @raivisE39 rakstīja:
Vakar mazgājot F01 kad man uzlija ūdens uz durvju ručkaam, taa katru reizi mašīna aizslēdzas un atslēdzas. Un pēc tam kkas tur noglukoja un nevar aizslēgt durvis. Aizsledzas tikai šofera durvis ciet, kuras pēc tam atslēgt var tikai ar atslēgu, nevis pulti. Pārejas durvis nesledzas ciet un stāv vaļā. Forumos lasīju, ka līdzīgas problēmas ir, ja 15. drošinātājs nobeidzas, bet to nomainīju un nekas nemainījās. Varbūt kāds saskaries?



es vnk ohujevaju par tiem, kas F serijai maina tos droshinaataajums.
Blja, nu negraabsties, ja NEKO nejeedz!
F10 gandriiz nosvila deelj ruckaam

Nekritizeeju un neizsaucu negatiivas emocijas. 0.35 ir loti populaars m2 zemas slodzes harness. Un parasti kompaanijaa ar 5 vai 10A droshinaataaju.
Offline
HiJaCKeR
25. Apr 2020, 17:23 #3088

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i

ietaupot uz kaparu, laikam jau menedžeri tiek pie lielākām prēmijām
Offline
cipargalva
25. Apr 2020, 17:36 #3089

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Efkām, mazgājot auto, nevar uz rokturiem ūdeni liet?
Offline
Angelz
25. Apr 2020, 18:28 #3090

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


25 Apr 2020, 17:36:33 @cipargalva rakstīja:
Efkām, mazgājot auto, nevar uz rokturiem ūdeni liet?


Var, tikai nogurušām fkām nevēlams.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
_Eddy_
25. Apr 2020, 19:01 #3091

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1672

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’


25 Apr 2020, 17:23:38 @DM-101 rakstīja:

25 Apr 2020, 17:07:23 @_Eddy_ rakstīja:

25 Apr 2020, 16:29:51 @DM-101 rakstīja:

25 Apr 2020, 13:29:45 @raivisE39 rakstīja:
Vakar mazgājot F01 kad man uzlija ūdens uz durvju ručkaam, taa katru reizi mašīna aizslēdzas un atslēdzas. Un pēc tam kkas tur noglukoja un nevar aizslēgt durvis. Aizsledzas tikai šofera durvis ciet, kuras pēc tam atslēgt var tikai ar atslēgu, nevis pulti. Pārejas durvis nesledzas ciet un stāv vaļā. Forumos lasīju, ka līdzīgas problēmas ir, ja 15. drošinātājs nobeidzas, bet to nomainīju un nekas nemainījās. Varbūt kāds saskaries?



es vnk ohujevaju par tiem, kas F serijai maina tos droshinaataajums.
Blja, nu negraabsties, ja NEKO nejeedz!
F10 gandriiz nosvila deelj ruckaam

Nekritizeeju un neizsaucu negatiivas emocijas. 0.35 ir loti populaars m2 zemas slodzes harness. Un parasti kompaanijaa ar 5 vai 10A droshinaataaju.

Ha,nu te ir teema par nianseem. Par vadu garumu,par izpildiijumu/dzeseeshanas nosaciijumiem.

Konkrewtajaa keisaa - nosvila labaas puses,aizmugures rucka. Tb.,taalaakaa,pa diagonaali.

Jaa,ruckas shiem auto juuk.bet tas ir tikai normaali. Katraa ruckaa 3 sensori. Saals,t mainjas,mazgaashanas reagjenti... tie saeediis visu.

Es saprotu matemaatiku.
Parasti droshinaataji ir auto pirms/ap firewall. Un no droshinaataajiem uz auto aizmuguri, kas nu tur nav, control units, lampas, aakji, subi, elektriskie vaaki utt. Un imo visi 0.35 vadi, kas iet uz aizmuguri ir dalja no main body harness un tad veel front body harness un kur nu taa iet taalaak. Taadad 2 resnas harness un vismaz 3-4 konektori un 6-7m kopeejaa vada garuma. Bet to visu, es pielauju, Tu loti labi zini.
Tas ko es gribu pateikt, ir ka 0,35 vads un 5A droshinaataajs, un visi paareejie negatiivie aspekti, ir izplatiita paraadiiba autobuuvee.

[ Šo ziņu laboja _Eddy_, 25 Apr 2020, 19:03:16 ]

Offline
sys9291
25. Apr 2020, 19:15 #3092

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

Tak uz E60 jau sāka ekonomēt uz vadu šķērsgriezuma un izolācijas kvalitātes...
Pēdējās kaut cik normālas provodkas bija uz E34/E36, tālāk visu pamazām pārņem sviests...to pašu var attiecināts uz vadības bloku izpildījuma kvalitāti - ekonomija pilnīgi uz visu... E60 grabažnieka bloki putuplastā salikti nu kur vēl...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 25 Apr 2020, 19:17:04 ]

Offline
Bimmer
25. Apr 2020, 21:20 #3093

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24386

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Vienā Audi modeļa prezentācijā inženieri lepojās, ka, pielietojot mazāk & mazākas skrūves, uz visu auto ietaupīja ~2 kg salīdzinājumā ar priekšteci Un tā it visā notiek
Offline
mincis
25. Apr 2020, 21:22 #3094

Kopš: 22. Feb 2020

Ziņojumi: 270

Braucu ar:

viñiem jamet nost svars, videjais powerists tak +100kg.
Offline
Kaross
25. Apr 2020, 21:31 #3095

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4362

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Tas taču ir pilnīgi loģiski. Tev kā lietotājam parastajam tas neko neizsaka, bet tie kg salasās pa visu auto. Katrs liekais kg automašīnā ir lieki grami CO2 izmešu un ekonomija. Viss tas iet roku rokā. Euro normas jāizpilda, patēriņš jāuzlabo, jauda jāizspiež no arvien mazāka tilpuma. Apburtais loks. Tam auto vēl jāmaksā lēti, lai viņus pirktu. Gribiet kvalitāti un roku darbu - pērciet Bentley vai kādu citu augstā gala auto. Tikai tad nedrīkst bļaut, ka auto dārgs un servisa darba stunda maksā 150e.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
uldens1
25. Apr 2020, 21:49 #3096

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16205

Braucu ar:


25 Apr 2020, 21:31:02 @Kaross rakstīja:
Tas taču ir pilnīgi loģiski. Tev kā lietotājam parastajam tas neko neizsaka, bet tie kg salasās pa visu auto. Katrs liekais kg automašīnā ir lieki grami CO2 izmešu un ekonomija. Viss tas iet roku rokā. Euro normas jāizpilda, patēriņš jāuzlabo, jauda jāizspiež no arvien mazāka tilpuma. Apburtais loks. Tam auto vēl jāmaksā lēti, lai viņus pirktu. Gribiet kvalitāti un roku darbu - pērciet Bentley vai kādu citu augstā gala auto. Tikai tad nedrīkst bļaut, ka auto dārgs un servisa darba stunda maksā 150e.
ceri vien ka viņus nav skāris kvalitātes kritums
Rols https://www.youtube.com/watch?v=Scmag-xk6qg
Offline
cipargalva
25. Apr 2020, 22:42 #3097

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Izrādās neko nevar pirkt. Škodu nevar, jo tas ir loha zīmogs, Bentliju ar nevar, jo sūds. Efkas deg no rokturiem, e60 no bagāžnieka. Dīzelis sūds, bet benzīnu neviens saremontēt nevar
Offline
Peppa_pig
26. Apr 2020, 00:11 #3098

Kopš: 01. Apr 2020

Ziņojumi: 517

Braucu ar: ⸸PE☿PA⸸

Secinajums loti vienkars, japerk jaunas Skoadas (ikdienai) un weekendiem, bmw, kas razoti lidz 2003
Offline
HiJaCKeR
26. Apr 2020, 00:26 #3099

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i

nē, labāk zirgu škodas vietā

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 26 Apr 2020, 00:27:24 ]

Offline
bmwaddict
26. Apr 2020, 00:32 #3100

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


25 Apr 2020, 22:42:52 @cipargalva rakstīja:
Izrādās neko nevar pirkt. Škodu nevar, jo tas ir loha zīmogs, Bentliju ar nevar, jo sūds. Efkas deg no rokturiem, e60 no bagāžnieka. Dīzelis sūds, bet benzīnu neviens saremontēt nevar


E39 E46 ir the best, psec cik labs auto uz visa shii fona. E34 E36 jau ir visi saruuseejushi naher. Taapeec steriils E39 E46 ir the way to go. Visu var salabot pats detaljas cheap vadi normaali nekas nedeg ruchkas bez vijeboniem
Vienreiz panjem priekshaa uztaisi kapitaalo dzineejam izej visam cauri jaunas bukses hujukses un brauc beedu nezinot
Neenu taapat ik pa laikam kkas pliisiis bet taas probleemas ir zinaamas un saliidzinoshi easy.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 26 Apr 2020, 00:32:57 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4