Online
Pašreiz BMWPower skatās 248 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
NautMEN | 22. May 2012, 22:01 |
#3081
|
| Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 158
Braucu ar:
|
22 May 2012, 21:57:55 kexxx rakstīja:
22 May 2012, 21:55:06 Laoshi rakstīja:
22 May 2012, 21:52:17 proTEST rakstīja:
Neesmu iedziļinājies šajā jautājumā un par motora uzbūvi man nav diez ko lielas zināšanas. Kad ieslēdz kondicionieri, tiek patērētā degviela vai gāze ?
Liekas, kad ieslēdzu kondicionieri, tad degvielas rādītājs aizvien vairāk krītās, bet braucu taču ar gāzi.
Un jautājums par automašīnas pielaišanu. Ja ir braukts ar gāzi un temperatūra vēljoprojām atļauj braukt ar gāzi, tad startējot auto tas pielec ar benzīnu vai arī ar gāzi ? Ja tas kaut ko maina, tas ir uzlikta Elpigaz Stella iekārta.
Kondišens iet uz gāzi, 4tās paaudzes iekārta pat karsta lec uz benzīna, tas neir forši par to jau diskusija nedaudz iepriekš bija.
pamēģināju 4to paaudzi karstu motoru piedarbināt uz gāzi- vot tas gan neir forši- daudz ilgāk jāgriež bija, kamēr pieleca...
P.S. CIK reizes pa dienu tu piedarbini siltu auto? un pēc cik ilga laika siltam motoram pārslēdzas uz gāzi? vnk kaut kā nesaprotu to sāpi par pāris sekunžu motora padarbināšanu uz beņas
Piekrītu, tas nu gan ir sviests domāt par to, uz ko pielec auto!
Jāskatās ir km. un cik ietaupīts uz 100km.[ Šo ziņu laboja NautMEN, 22 May 2012, 22:01:49 ] | Offline | | |
Laoshi | 22. May 2012, 22:03 |
#3082
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
22 May 2012, 21:57:55 kexxx rakstīja:
22 May 2012, 21:55:06 Laoshi rakstīja:
22 May 2012, 21:52:17 proTEST rakstīja:
Neesmu iedziļinājies šajā jautājumā un par motora uzbūvi man nav diez ko lielas zināšanas. Kad ieslēdz kondicionieri, tiek patērētā degviela vai gāze ?
Liekas, kad ieslēdzu kondicionieri, tad degvielas rādītājs aizvien vairāk krītās, bet braucu taču ar gāzi.
Un jautājums par automašīnas pielaišanu. Ja ir braukts ar gāzi un temperatūra vēljoprojām atļauj braukt ar gāzi, tad startējot auto tas pielec ar benzīnu vai arī ar gāzi ? Ja tas kaut ko maina, tas ir uzlikta Elpigaz Stella iekārta.
Kondišens iet uz gāzi, 4tās paaudzes iekārta pat karsta lec uz benzīna, tas neir forši par to jau diskusija nedaudz iepriekš bija.
pamēģināju 4to paaudzi karstu motoru piedarbināt uz gāzi- vot tas gan neir forši- daudz ilgāk jāgriež bija, kamēr pieleca...
P.S. CIK reizes pa dienu tu piedarbini siltu auto? un pēc cik ilga laika siltam motoram pārslēdzas uz gāzi? vnk kaut kā nesaprotu to sāpi par pāris sekunžu motora padarbināšanu uz beņas
Sāpe ir par to, ka uz pašu piedarbināšanu aiziet diezgan daudz beņas, nekā uz tukšgaitu. Auto bez katalizatora pielaižot vienmēr izšauj dūmu un nosmird pēc beņas, pat ja motors ideālā kārtībā. Pa dienu man sanāk 2x pielaist aukstu (nu tagad nosacīti aukstu) un 2-3x karstu. Ar visu to man 15Ls mēnesī aiziet sildīšanai, nu ziemā 20. | Offline | | |
audi_a4 | 22. May 2012, 22:06 |
#3083
|
| Kopš: 11. Feb 2012
Ziņojumi: 1179
Braucu ar: Shiirs garantee, pljek pljek un gatavs
|
22 May 2012, 22:03:05 Laoshi rakstīja:
Sāpe ir par to, ka uz pašu piedarbināšanu aiziet diezgan daudz beņas, nekā uz tukšgaitu.
augstaakaa kapeikpishanas pilotaazha | Offline | | |
Laoshi | 22. May 2012, 22:07 |
#3084
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
22 May 2012, 22:06:04 audi_a4 rakstīja:
22 May 2012, 22:03:05 Laoshi rakstīja:
Sāpe ir par to, ka uz pašu piedarbināšanu aiziet diezgan daudz beņas, nekā uz tukšgaitu.
augstaakaa kapeikpishanas pilotaazha
Jā un tapēc es pat šajās dienās auto atstāju plača vidū, lai vienmēr ir saulē un ātrāk uz gāzi pārlec | Offline | | |
kexxx | 22. May 2012, 22:08 |
#3085
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12319
Braucu ar:
|
22 May 2012, 22:03:05 Laoshi rakstīja:
22 May 2012, 21:57:55 kexxx rakstīja:
22 May 2012, 21:55:06 Laoshi rakstīja:
22 May 2012, 21:52:17 proTEST rakstīja:
Neesmu iedziļinājies šajā jautājumā un par motora uzbūvi man nav diez ko lielas zināšanas. Kad ieslēdz kondicionieri, tiek patērētā degviela vai gāze ?
Liekas, kad ieslēdzu kondicionieri, tad degvielas rādītājs aizvien vairāk krītās, bet braucu taču ar gāzi.
Un jautājums par automašīnas pielaišanu. Ja ir braukts ar gāzi un temperatūra vēljoprojām atļauj braukt ar gāzi, tad startējot auto tas pielec ar benzīnu vai arī ar gāzi ? Ja tas kaut ko maina, tas ir uzlikta Elpigaz Stella iekārta.
Kondišens iet uz gāzi, 4tās paaudzes iekārta pat karsta lec uz benzīna, tas neir forši par to jau diskusija nedaudz iepriekš bija.
pamēģināju 4to paaudzi karstu motoru piedarbināt uz gāzi- vot tas gan neir forši- daudz ilgāk jāgriež bija, kamēr pieleca...
P.S. CIK reizes pa dienu tu piedarbini siltu auto? un pēc cik ilga laika siltam motoram pārslēdzas uz gāzi? vnk kaut kā nesaprotu to sāpi par pāris sekunžu motora padarbināšanu uz beņas
Sāpe ir par to, ka uz pašu piedarbināšanu aiziet diezgan daudz beņas, nekā uz tukšgaitu. Auto bez katalizatora pielaižot vienmēr izšauj dūmu un nosmird pēc beņas, pat ja motors ideālā kārtībā. Pa dienu man sanāk 2x pielaist aukstu (nu tagad nosacīti aukstu) un 2-3x karstu. Ar visu to man 15Ls mēnesī aiziet sildīšanai, nu ziemā 20.
nu ok, ja uz gāzi būs 3x ilgāk jāgriež un starteris izbeigsies 3x ātrāk- būsi laimīgāks par tiem IESPĒJAMS ietaupītajiem pāris Ls?
labāk paeksperimentē ar pārslēgšanās temperatūru un silta motora pāriešanas laiku uz gāzi- varbūt var iestatīt mazāku | Offline | | |
Laoshi | 22. May 2012, 22:14 |
#3086
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
22 May 2012, 22:08:29 kexxx rakstīja:
22 May 2012, 22:03:05 Laoshi rakstīja:
22 May 2012, 21:57:55 kexxx rakstīja:
22 May 2012, 21:55:06 Laoshi rakstīja:
22 May 2012, 21:52:17 proTEST rakstīja:
Neesmu iedziļinājies šajā jautājumā un par motora uzbūvi man nav diez ko lielas zināšanas. Kad ieslēdz kondicionieri, tiek patērētā degviela vai gāze ?
Liekas, kad ieslēdzu kondicionieri, tad degvielas rādītājs aizvien vairāk krītās, bet braucu taču ar gāzi.
Un jautājums par automašīnas pielaišanu. Ja ir braukts ar gāzi un temperatūra vēljoprojām atļauj braukt ar gāzi, tad startējot auto tas pielec ar benzīnu vai arī ar gāzi ? Ja tas kaut ko maina, tas ir uzlikta Elpigaz Stella iekārta.
Kondišens iet uz gāzi, 4tās paaudzes iekārta pat karsta lec uz benzīna, tas neir forši par to jau diskusija nedaudz iepriekš bija.
pamēģināju 4to paaudzi karstu motoru piedarbināt uz gāzi- vot tas gan neir forši- daudz ilgāk jāgriež bija, kamēr pieleca...
P.S. CIK reizes pa dienu tu piedarbini siltu auto? un pēc cik ilga laika siltam motoram pārslēdzas uz gāzi? vnk kaut kā nesaprotu to sāpi par pāris sekunžu motora padarbināšanu uz beņas
Sāpe ir par to, ka uz pašu piedarbināšanu aiziet diezgan daudz beņas, nekā uz tukšgaitu. Auto bez katalizatora pielaižot vienmēr izšauj dūmu un nosmird pēc beņas, pat ja motors ideālā kārtībā. Pa dienu man sanāk 2x pielaist aukstu (nu tagad nosacīti aukstu) un 2-3x karstu. Ar visu to man 15Ls mēnesī aiziet sildīšanai, nu ziemā 20.
nu ok, ja uz gāzi būs 3x ilgāk jāgriež un starteris izbeigsies 3x ātrāk- būsi laimīgāks par tiem IESPĒJAMS ietaupītajiem pāris Ls?
labāk paeksperimentē ar pārslēgšanās temperatūru un silta motora pāriešanas laiku uz gāzi- varbūt var iestatīt mazāku
Nu paga, kaut vai puse no sildīšanas naudas jau ir 120Ls gadā, es tur varu nez cik starterus sataisīt (jo parasti mirst bendikss, nevis starteris; lai tas nenotiek tik ātri, jāstartē ar izpsiestu sajūgu, lai negriež kārbu ), par zemāku slēgšanās temp - Heinrihs un Vecais_ arī teica, ka labāk ir pažēlot sprauslas. Turklāt, ja tagad lec uz pusapgriezienu, pēc tam leks 3x ilgāk - uz pusotru... cm'on | Offline | | |
Vecais | 22. May 2012, 22:17 |
#3087
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Nu ne visi silti lec ar LPG, bet ir daļa ECU kas to spēj veikt..
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
kexxx | 22. May 2012, 22:17 |
#3088
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12319
Braucu ar:
|
22 May 2012, 22:14:46 Laoshi rakstīja:
Nu paga, kaut vai puse no sildīšanas naudas jau ir 120Ls gadā, es tur varu nez cik starterus sataisīt (jo parasti mirst bendikss, nevis starteris; lai tas nenotiek tik ātri, jāstartē ar izpsiestu sajūgu, lai negriež kārbu ), par zemāku slēgšanās temp - Heinrihs un Vecais_ arī teica, ka labāk ir pažēlot sprauslas. Turklāt, ja tagad lec uz pusapgriezienu, pēc tam leks 3x ilgāk - uz pusotru... cm'on
nu tad lai Heinrihs paskatās, kāpec tas tavs stags negrib avārijas režīmā lekt un varēsi pamēģināt
EDIT: tiešām tici, ka, darbinot uz gāzi, ietaupīsi PUSI sildīšanas naudas? [ Šo ziņu laboja kexxx, 22 May 2012, 22:19:56 ] | Offline | | |
|
Laoshi | 22. May 2012, 22:24 |
#3089
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
22 May 2012, 22:17:18 kexxx rakstīja:
22 May 2012, 22:14:46 Laoshi rakstīja:
Nu paga, kaut vai puse no sildīšanas naudas jau ir 120Ls gadā, es tur varu nez cik starterus sataisīt (jo parasti mirst bendikss, nevis starteris; lai tas nenotiek tik ātri, jāstartē ar izpsiestu sajūgu, lai negriež kārbu ), par zemāku slēgšanās temp - Heinrihs un Vecais_ arī teica, ka labāk ir pažēlot sprauslas. Turklāt, ja tagad lec uz pusapgriezienu, pēc tam leks 3x ilgāk - uz pusotru... cm'on
nu tad lai Heinrihs paskatās, kāpec tas tavs stags negrib avārijas režīmā lekt un varēsi pamēģināt
Vecais_ jau pateica, kapēc negrib lekt. Tikko garantija beigsies, tā man būs vads, softs brīvi pieejams netā Garantiju zaudēt negribu, es vēl nezinu citu kantori, kas par filtru maiņu un reduktora tīrīšanu/jaunu blīvi prasa Ls15 uz 15k km, bez maksas maina sprauslas uz niknākām, pieregulē, maina trubas un vispār ir pretimnākoši | Offline | | |
Vecais | 22. May 2012, 22:27 |
#3090
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
22 May 2012, 20:00:10 Foxijs rakstīja:
woou, tādu kā to pirmo setapu gribētos aplūkot
Tikai podkapotņiks
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
Laoshi | 22. May 2012, 22:33 |
#3091
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
22 May 2012, 22:17:18 kexxx rakstīja:
tiešām tici, ka, darbinot uz gāzi, ietaupīsi PUSI sildīšanas naudas?
Jap. Tāpat riktīgā vasaras svelmē arī varētu lecināt uz gāzi.
Šito faktu par lielu patēriņu uz pielaišanu man jau sen teica mehāniķi (viens autosportists, otrs izbijis kuģu motorists), tipa ja jāstāv līdz minūtei, tad neslāpēt, būs izdevīgāk.
Paskaties, kas notiek no skursteņa, kad pielaižas vilciens vai kuģis, nu labi, tie ir dīzeļi, bet tik un tā. | Offline | | |
xjs_4 | 22. May 2012, 22:48 |
#3092
|
| Kopš: 31. Mar 2008
Ziņojumi: 23863
Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2
| Es pats juugshos tuulinj klaat ar vadu un atsleegshu benDZiinu pie starteeshanas siltam ja vajadzees es uz benziinsuukni uzlikshu releju un sleedzi salonaa
----------------- Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli. | Offline | | |
BROCKERIS | 22. May 2012, 23:20 |
#3093
|
| Kopš: 17. Dec 2007
Ziņojumi: 163
Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu
| Ja nekļūdos, poļu LPGTECH taisa vadības blokus līdz 16 cilindriem.
Kas cieš no pārmērīgas taupītkāres, der atcerēties, ka benzīns nav diez ko stabils šķidrums, diezgan ātri zaudē oktānu utt., tāpēc tā apmaiņa par skādi nenāk. | Offline | | |
Vecais | 22. May 2012, 23:40 |
#3094
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Neviens netaisa vairāk par 8cyl... arī TECH
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
howitzer | 22. May 2012, 23:43 |
#3095
|
| Kopš: 09. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1460
Braucu ar: auto
| Bai ze vej, es, vandoties pa internetu, uzraku šādu LPG forumu - liekas tīri sakarīgas diskusijas un daudz lietotāju.
http://lpgforum.co.uk/index.php | Offline | | |
proTEST | 23. May 2012, 00:32 |
#3096
|
| Kopš: 23. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2550
Braucu ar: 9 x 99
|
22 May 2012, 21:57:55 kexxx rakstīja:
pamēģināju 4to paaudzi karstu motoru piedarbināt uz gāzi- vot tas gan neir forši- daudz ilgāk jāgriež bija, kamēr pieleca...
P.S. CIK reizes pa dienu tu piedarbini siltu auto? un pēc cik ilga laika siltam motoram pārslēdzas uz gāzi? vnk kaut kā nesaprotu to sāpi par pāris sekunžu motora padarbināšanu uz beņas
Personīgi man, vismaz šodien, sanāca piedarbināt auto 2 reizes aukstu un 6 reizes siltu.
Vismaz, kad es darbinu, tad gāzes iekārtas dačiks rāda, ka momentāli iet uz gāzi, pat neieslēdzas benzīna lampiņa.
Un man vasaras periodā ir uzlikts, ka pārslēdzas uz gāzi, kad motoram ir 20 grādu temperatūra. | Offline | | |
|
Shkodists | 23. May 2012, 08:20 |
#3097
|
| Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
| Varu padalīties ar patēriņa statistikas cipariem Škoda superb 1.8T.
Nobraukti 2100km. 60/40% Rīga/ārpus Rīgas.
13 litri benzīns no 16.04. - 23.05 - 2x dienā šķiļu aukstu. Pagaidu, kamēr nokrīt apgriezieni un tad braucu. Siltu šķilu 2x dienā.
Vidējais patēriņš (pēc čekiem) - 9.6litri/100km gāze.
Pēc pieregulēšanas pēc pirmajiem 1000km šķiet, nedaudz ir nokrities patēriņš.
| Offline | | |
mats | 23. May 2012, 09:16 |
#3098
|
| Kopš: 21. Mar 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 896
Braucu ar: VAG palaistuli & Bavārijas drauskuli
| Palasiju te jūsu kapeikpisēj komentārus , nu tiešām pārmērīga LPG lietošana ir kaitīga smadzeņu darbībai.
| Offline | | |
edzulis | 23. May 2012, 09:24 |
#3099
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Nē, nu tā šķilšana aukstam uz gāzi ir slima suņa murgi Vajag pist sievietes, nevis santīmu. Tā arī veidojas tie stereotipi, ka gāzes braucēji ir santīmpisēji ar nopistiem un nekoptiem auto. | Offline | | |
xjs_4 | 23. May 2012, 10:11 |
#3100
|
| Kopš: 31. Mar 2008
Ziņojumi: 23863
Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2
| Ej atrodi sievieti , ja tev gāzēts autiņš
Man iekaartai izradaas var konekteeties klāt ar wifi un reugleet onlainaa gaazes maisiijumu bez makarona palidziibas tik zeel ka adapteris maksaa 80ls .
----------------- Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|