Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 160 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
sakums
30. Oct 2015, 08:14 #30661

Kopš: 19. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 960

Braucu ar: milfeņu džipu

Vai apskatē skatās cik daudz radzes ir izkritušas?
Divām riepām aptuveni 30-40% ir palikušas pie asfalta, bet protektora atlikuma 6+mm.
Otrām divām gandrīz 100% radzes un atlikums 7+.

Paldies jau iepriekš!.
Offline
Nikic
30. Oct 2015, 10:11 #30662

Kopš: 11. Feb 2010

No: Bauska

Ziņojumi: 168

Braucu ar: Bemvē

Bmw e46. 1.9 benzīnieks antifrīza temp. Pēc BC 105-111 pastāvīgi vakar mēģināju ļoti agresīvi, bet vairāk par 111 nepaceļas un apakšēja truba praktiski auksta, pēc agresīvas braukšanas knapi silta pie aiz termostata, pečka pūš OK. Dzinējs nevārās bultiņa visulaiku pa vidu, itkā sistēmu atgaisoju??? Termostats vai OK?
Offline
Nikic
30. Oct 2015, 10:11 #30663

Kopš: 11. Feb 2010

No: Bauska

Ziņojumi: 168

Braucu ar: Bemvē

Bmw e46. 1.9 benzīnieks antifrīza temp. Pēc BC 105-111 pastāvīgi vakar mēģināju ļoti agresīvi, bet vairāk par 111 nepaceļas un apakšēja truba praktiski auksta, pēc agresīvas braukšanas knapi silta pie aiz termostata, pečka pūš OK. Dzinējs nevārās bultiņa visulaiku pa vidu, itkā sistēmu atgaisoju??? Termostats vai OK?
Offline
ahmeds
30. Oct 2015, 10:28 #30664

Kopš: 26. Oct 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 273

Braucu ar: BMW 725,Toyota Celica 2.0GT-i


29 Oct 2015, 22:57:29 uldens1 rakstīja:
sveces,svečvadi

Aizmirsu pierakstīt,svečvadi jauni NGK,sadalītājam remkomplekts(gultnis,saļņiks,o-ringi u.t.t),tas takā arī jauns,sveces ir mazlietotas,bet labas.
Offline
osis78
30. Oct 2015, 11:23 #30665

Kopš: 27. Nov 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 506

Braucu ar:


29 Oct 2015, 18:40:04 osis78 rakstīja:
Sveika Tauta,

Jautajums sekojosh, vai kads var pastatstit par slimibam un par vilktspejas pietiekamibu F01 BMW 740i 3.0L 240kw/326zs motoram?
Ir ok vai tomer iet ar likumu tapat kaa 4.4 turbonizetiem motoriem?

Neviens neko

[ Šo ziņu laboja osis78, 30 Oct 2015, 12:17:20 ]

Offline
berny757
30. Oct 2015, 11:25 #30666

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

BMW ir v6 dzinēji?
Offline
anarchy
30. Oct 2015, 11:35 #30667

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1426

Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU

Sveiki!°
Vai varat ieteikt vietu kur sodien var izgriezt un ielimet fortackas!
Paldies,
Offline
mareks91
30. Oct 2015, 11:42 #30668

Kopš: 01. May 2013

Ziņojumi: 41

Braucu ar: E36

Sveiki!
e61 nestrādā radio jeb neuztver stacijas.
Kas varētu būt par problēmām un ka to varētu novērst..
Offline
Digital
30. Oct 2015, 12:09 #30669

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


30 Oct 2015, 11:42:59 mareks91 rakstīja:
Sveiki!
e61 nestrādā radio jeb neuztver stacijas.
Kas varētu būt par problēmām un ka to varētu novērst..


Pushu vadi uz antenas pastiprinataju, bieži vien sanak kadam remontet.
Offline
Django
30. Oct 2015, 12:11 #30670

Kopš: 25. Sep 2013

Ziņojumi: 66

Braucu ar:

Labdien visiem. Man ir sekojoša problēma; e39 TDS bija noplūde no augstspiediena sūkņa, servisā nomainīja blīvi, un tagad viņi nevar pareizi noregulēt sūkni, teica ka jāmeklē meistaru, kurš to var izdarīt. Zinu ka šeit ir daudz spečukus, tāpēc lūdzu atsaukties tiem kuri var palīdzēt, vai meistara kontaktus, kas nodarbojas ar TDS dzinējiem. Paldies par atsaucību!
Offline
abyss
30. Oct 2015, 12:16 #30671

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523


30 Oct 2015, 11:25:52 berny757 rakstīja:
BMW ir v6 dzinēji?


Prototipi gan jau, ka ir. Līdz sērijveida ražošanai gan neviens vēl nav nonācis.

[ Šo ziņu laboja abyss, 30 Oct 2015, 12:16:18 ]

Offline
berny757
30. Oct 2015, 12:26 #30672

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


30 Oct 2015, 12:16:05 abyss rakstīja:

30 Oct 2015, 11:25:52 berny757 rakstīja:
BMW ir v6 dzinēji?


Prototipi gan jau, ka ir. Līdz sērijveida ražošanai gan neviens vēl nav nonācis.

Tas vairāk bija saistīts ar vienu postu kurš jau ir labots
Offline
nagla
30. Oct 2015, 13:00 #30673

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


30 Oct 2015, 08:14:01 sakums rakstīja:
Vai apskatē skatās cik daudz radzes ir izkritušas?
Divām riepām aptuveni 30-40% ir palikušas pie asfalta, bet protektora atlikuma 6+mm.
Otrām divām gandrīz 100% radzes un atlikums 7+.

Paldies jau iepriekš!.
skatas tava gadijuma izskatas ka jarauj bus ara atlikushas ja negribi 2 par nevienmerigu radzu daudzumu! vienkarshi ar plakano skruvgriezi izbaksti ara atlikushas!
Offline
sergis15
30. Oct 2015, 13:09 #30674

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu


30 Oct 2015, 13:00:02 nagla rakstīja:

30 Oct 2015, 08:14:01 sakums rakstīja:
Vai apskatē skatās cik daudz radzes ir izkritušas?
Divām riepām aptuveni 30-40% ir palikušas pie asfalta, bet protektora atlikuma 6+mm.
Otrām divām gandrīz 100% radzes un atlikums 7+.

Paldies jau iepriekš!.
skatas tava gadijuma izskatas ka jarauj bus ara atlikushas ja negribi 2 par nevienmerigu radzu daudzumu! vienkarshi ar plakano skruvgriezi izbaksti ara atlikushas!

neatceros pareizi, bet varbūt kāds specs pateiks precīzāk.
bet man šķiet ka nedrīkstēja būt tā, ka vienai asij ir radzes un otrai nav.

hvz, man pie riepām nekad neviens nav piesipies, arī kad nodilums ir uz robežas.
tādus vulkanizācijas lāpijumus arī nemanīja.

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Hyundai-Matrix
30. Oct 2015, 13:12 #30675

Kopš: 22. Oct 2014

No: Ainaži

Ziņojumi: 132

Braucu ar: 3 cilindru dīzeli


30 Oct 2015, 13:09:16 sergis15 rakstīja:

30 Oct 2015, 13:00:02 nagla rakstīja:

30 Oct 2015, 08:14:01 sakums rakstīja:
Vai apskatē skatās cik daudz radzes ir izkritušas?
Divām riepām aptuveni 30-40% ir palikušas pie asfalta, bet protektora atlikuma 6+mm.
Otrām divām gandrīz 100% radzes un atlikums 7+.

Paldies jau iepriekš!.
skatas tava gadijuma izskatas ka jarauj bus ara atlikushas ja negribi 2 par nevienmerigu radzu daudzumu! vienkarshi ar plakano skruvgriezi izbaksti ara atlikushas!

neatceros pareizi, bet varbūt kāds specs pateiks precīzāk.
bet man šķiet ka nedrīkstēja būt tā, ka vienai asij ir radzes un otrai nav.

hvz, man pie riepām nekad neviens nav piesipies, arī kad nodilums ir uz robežas.
tādus vulkanizācijas lāpijumus arī nemanīja.


būs jārauj ārā skatē uzreiz 2, un uz asīm arī visas radžotas vai visas riepas bez radzēm, tev 2 varianti no kāda uz skati aizņemties riepas , vai ravēt visas radzes ārā
p.s. pirms braukšanas iekšā vari salikt trūkstošās radzes , cik tas būs ok nezinu neesmu tā darījis .

es skati gāju ar vienu riteņa skrūvi ielīmētu
nebija laika aizmugurē gultni mainīt

[ Šo ziņu laboja Hyundai-Matrix, 30 Oct 2015, 13:15:05 ]

Offline
Mikels
30. Oct 2015, 13:30 #30676

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4942

Braucu ar: cieņu


30 Oct 2015, 13:09:16 sergis15 rakstīja:

30 Oct 2015, 13:00:02 nagla rakstīja:

30 Oct 2015, 08:14:01 sakums rakstīja:
Vai apskatē skatās cik daudz radzes ir izkritušas?
Divām riepām aptuveni 30-40% ir palikušas pie asfalta, bet protektora atlikuma 6+mm.
Otrām divām gandrīz 100% radzes un atlikums 7+.

Paldies jau iepriekš!.
skatas tava gadijuma izskatas ka jarauj bus ara atlikushas ja negribi 2 par nevienmerigu radzu daudzumu! vienkarshi ar plakano skruvgriezi izbaksti ara atlikushas!

neatceros pareizi, bet varbūt kāds specs pateiks precīzāk.
bet man šķiet ka nedrīkstēja būt tā, ka vienai asij ir radzes un otrai nav.

hvz, man pie riepām nekad neviens nav piesipies, arī kad nodilums ir uz robežas.
tādus vulkanizācijas lāpijumus arī nemanīja.

502.1. Aizliegts:
502.1.6. uzstādīt radžotas riepas, kuru radžu skaits atšķiras par vairāk nekā 20% starp riepu ar vislielāko radžu skaitu un riepu ar vismazāko radžu skaitu. Radžojums nedrīkst būt fragmentārs, t.i. riepas aploces posms bez radzēm nedrīkst būt garāks nekā riepas un brauktuves kontaktlaukuma garums;
http://likumi.lv/doc.php?id=88101
Offline
Ards
30. Oct 2015, 14:24 #30677

Kopš: 22. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 487

Braucu ar: Toyotu

Skaidrs ir viens, skate jāiet no paša rīta, večiem labs garīgais, nevienu 1 neielika, kautgan varēja vismaz 3 gab iebāzt

Offline
sakums
30. Oct 2015, 16:07 #30678

Kopš: 19. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 960

Braucu ar: milfeņu džipu

Paldies par izsmeļošajām atbildēm!

Tagad zinu, ka nav ko ākstīties un jābrauc skati iet uz laukiem, pa pazīstamiem pārbaudītiem inspektoriem.
Offline
Bemebers
31. Oct 2015, 07:59 #30679

Kopš: 05. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 388

Braucu ar: BMW E61 530xd

Sveiki... Man sekojoš jautajums auto e46 330i un izdomaju atskruvet eļļas korķi, kad atskruvenu zem viņa ir tadi gaiši dzelteni
tadi ka punķi, kas tas ir un vai tas ir normali? Braukaju isus gabalus un skatinos anticriz ari nav pazudis

[ Šo ziņu laboja Bemebers, 31 Oct 2015, 08:01:07 ]

Offline
Inspector
31. Oct 2015, 09:38 #30680

Kopš: 31. Jul 2014

Ziņojumi: 522

Braucu ar: atvērtiem logiem


30 Oct 2015, 12:11:58 Django rakstīja:
Labdien visiem. Man ir sekojoša problēma; e39 TDS bija noplūde no augstspiediena sūkņa, servisā nomainīja blīvi, un tagad viņi nevar pareizi noregulēt sūkni, teica ka jāmeklē meistaru, kurš to var izdarīt. Zinu ka šeit ir daudz spečukus, tāpēc lūdzu atsaukties tiem kuri var palīdzēt, vai meistara kontaktus, kas nodarbojas ar TDS dzinējiem. Paldies par atsaucību!


Nekāda lielā regulēšanu un māksla nav! DIvas skrūvītes un iespēja nedaudz sūkni pagriezt uz vienu vai otru pusi!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo