Online
Pašreiz BMWPower skatās 224 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ceļi...
Autors | Ziņojums |
1984 | 10. Feb 2016, 22:11 |
#3061
|
| Kopš: 30. Jan 2016
Ziņojumi: 4
Braucu ar:
|
10 Feb 2016, 21:26:30 stucers rakstīja:
10 Feb 2016, 21:13:20 1984 rakstīja:
Kurš palīdzēs atrast grafiku cik mio no budžeta gadā tiek novirzīts ceļiem? Vēlams statistikas veidā par 5-10 gadiem. Nezinu kā to noformulēt Guglestantei.
Cik atceros, tad ceļiem tiek doti 200-400 milj. eur gadā? Vai 120.
Bet ceļu remontdeficīts ir virs 5 miljardiem, kas katru gadu aug. Sāngrāvji un ceļa nomales arī ir jākopj. Bet mums veic pilnu ceļa rekonstrukciju, palaiž savā vaļā uz 15-20 gadiem un atkal jāveic dārga ceļa rekonstrukcija, lai gan pienācīgi kopjot būtu tikai ik pēc 5 - 7 gadiem jānomaina dilumkārta (dažu dienu darbs).
Tur jau tā lieta. Vienā avīzē raksta 300, otrā 100, bet reālo statistiku kur atrast. | Offline | | |
Android | 10. Feb 2016, 23:06 |
#3062
|
| Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
|
10 Feb 2016, 22:11:18 1984 rakstīja:
10 Feb 2016, 21:26:30 stucers rakstīja:
10 Feb 2016, 21:13:20 1984 rakstīja:
Kurš palīdzēs atrast grafiku cik mio no budžeta gadā tiek novirzīts ceļiem? Vēlams statistikas veidā par 5-10 gadiem. Nezinu kā to noformulēt Guglestantei.
Cik atceros, tad ceļiem tiek doti 200-400 milj. eur gadā? Vai 120.
Bet ceļu remontdeficīts ir virs 5 miljardiem, kas katru gadu aug. Sāngrāvji un ceļa nomales arī ir jākopj. Bet mums veic pilnu ceļa rekonstrukciju, palaiž savā vaļā uz 15-20 gadiem un atkal jāveic dārga ceļa rekonstrukcija, lai gan pienācīgi kopjot būtu tikai ik pēc 5 - 7 gadiem jānomaina dilumkārta (dažu dienu darbs).
Tur jau tā lieta. Vienā avīzē raksta 300, otrā 100, bet reālo statistiku kur atrast.
LVC mājaslapā bija jābūt kaut kādai gadagrāmatai vai kam tmldz., arī googlēt var.
Katrā ziņā piešķir stipri par maz, lai to saimniecību uzturētu pienācīgā stāvoklī un kur nu vēl lai attīstītu..
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
spriditis | 14. Feb 2016, 18:02 |
#3063
|
| Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Kurš sūdmugura ir tas,kurš atbild Staicelē pie tilta,par ceļu? Šodien sanāca tur braukt,pa priekšu viens parketnieks lēni normāli kautkā izbrauca,man bija jātaisa slaloms,lai tiktu cauri tam posmam ar 1.pārnesumu, slidinot sajūgu,dažas bedres bija tik dziļas,ja tajā iebrauktu,turpat arī paliktu,mans auto nav sēdināts
Tas posms jau kādus 10 gadus,ja ne vairāk ir pabriesmīgs,bet tāādas bedres tur pirmoreiz redzu[ Šo ziņu laboja spriditis, 14 Feb 2016, 18:10:13 ] | Offline | | |
henis | 14. Feb 2016, 18:05 |
#3064
|
| Kopš: 23. Dec 2005
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 1340
Braucu ar: V70
| Android - kurš ir atbildīgs par ātrumu ierobežojošām ceļa zīmēm Lilastē? | Offline | | |
RVR | 14. Feb 2016, 20:17 |
#3065
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22288
Braucu ar: RVR
| Šodien trāpījos uz grantinieka Ērgļi-Jumurda. Nu tas ir pi$dec. Es, protams, zināju, kas notiek ar grants ceļiem atkušņu laikā, bet, ka tik drausmīgas bedres un tik lielā apjomā... | Offline | | |
stucers | 14. Feb 2016, 20:34 |
#3066
|
| Kopš: 11. Jan 2012
Ziņojumi: 1573
Braucu ar:
|
14 Feb 2016, 18:02:42 spriditis rakstīja:
Kurš sūdmugura ir tas,kurš atbild Staicelē pie tilta,par ceļu? Šodien sanāca tur braukt,pa priekšu viens parketnieks lēni normāli kautkā izbrauca,man bija jātaisa slaloms,lai tiktu cauri tam posmam ar 1.pārnesumu, slidinot sajūgu,dažas bedres bija tik dziļas,ja tajā iebrauktu,turpat arī paliktu,mans auto nav sēdināts
Tas posms jau kādus 10 gadus,ja ne vairāk ir pabriesmīgs,bet tāādas bedres tur pirmoreiz redzu
Cik saprotu, tas posms ir pašvaldības pārziņā, attiecīgi pašvaldībai nav naudas. Un dunduki neprot apgūt ESF [ Šo ziņu laboja stucers, 14 Feb 2016, 20:35:35 ] | Offline | | |
menusource | 14. Feb 2016, 20:44 |
#3067
|
| Kopš: 02. Dec 2013
Ziņojumi: 311
Braucu ar: mopēdu pa brīvībeni
|
14 Feb 2016, 20:34:23 stucers rakstīja:
14 Feb 2016, 18:02:42 spriditis rakstīja:
Kurš sūdmugura ir tas,kurš atbild Staicelē pie tilta,par ceļu? Šodien sanāca tur braukt,pa priekšu viens parketnieks lēni normāli kautkā izbrauca,man bija jātaisa slaloms,lai tiktu cauri tam posmam ar 1.pārnesumu, slidinot sajūgu,dažas bedres bija tik dziļas,ja tajā iebrauktu,turpat arī paliktu,mans auto nav sēdināts
Tas posms jau kādus 10 gadus,ja ne vairāk ir pabriesmīgs,bet tāādas bedres tur pirmoreiz redzu
Cik saprotu, tas posms ir pašvaldības pārziņā, attiecīgi pašvaldībai nav naudas. Un dunduki neprot apgūt ESF
Cik esmu dzirdējis, tad šajā, 2016. gadā, ir ļoti bēdīga situācija ar ESF atbalstu. Visi lielie ceļinieku kantori pat iesniedz savus piedāvājumus mazajos pagastu konkursos. Parasti viņi tur nelīda. Viens uzņēmējs man pat stāstīja, ka tādu situāciju neatceras pēdējos ~12 gadus.
Varbūt kāds kompetentāks var kaut ko pakomentēt? | Offline | | |
zhimis | 15. Feb 2016, 11:30 |
#3068
|
| Kopš: 05. May 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 193
Braucu ar: dīzeli
| Man vienīgajam liekas, ka braukšana pa Rīgu ir galīgā pa*aļā? Bedre bedres galā, tramvaja sliedes vispār kaut kas unikāls. | Offline | | |
|
AAE | 02. Mar 2016, 14:58 |
#3069
|
| Kopš: 01. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2343
Braucu ar: pirkstu pa rasējumu
| Varbūt kādam ir informācija par Siguldas šoseju? Remontus turpinās sezonā, vai pietiks ar to, ko pagājušajā sezonā izdarīja?
Ja turpinās, tad pa kādiem posmiem? | Offline | | |
Apins | 02. Mar 2016, 15:09 |
#3070
|
| Kopš: 14. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3463
Braucu ar: RS, Jimny un R1200GS
|
14 Feb 2016, 20:17:40 91 rakstīja:
Šodien trāpījos uz grantinieka Ērgļi-Jumurda. Nu tas ir pi$dec. Es, protams, zināju, kas notiek ar grants ceļiem atkušņu laikā, bet, ka tik drausmīgas bedres un tik lielā apjomā...
Uz tā ceļa ir slikti aptuveni 2-3 nedēļas gadā. Lielākoties tur ceļš ir sakopts un bedres ir mazāk kā uz vidējā asfalta seguma ceļa Latvijā
----------------- Eu, kāpēc nerāda parakstu? | Offline | | |
kurlis | 02. Mar 2016, 15:13 |
#3071
|
| Kopš: 19. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4143
Braucu ar: mexipoku.com
|
15 Feb 2016, 11:30:20 zhimis rakstīja:
Man vienīgajam liekas, ka braukšana pa Rīgu ir galīgā pa*aļā? Bedre bedres galā, tramvaja sliedes vispār kaut kas unikāls.
Labrīt | Offline | | |
alnisg | 02. Mar 2016, 16:32 |
#3072
|
| Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 1852
Braucu ar:
|
15 Feb 2016, 11:30:20 zhimis rakstīja:
Man vienīgajam liekas, ka braukšana pa Rīgu ir galīgā pa*aļā? Bedre bedres galā, tramvaja sliedes vispār kaut kas unikāls.
Nu, ja'... Ar braukšanu Rīgā, jau, viss ir štokos ... ar tādai braukšanai piemērotu automašīnu. Tai' "minētajā vietā" parasti nonāk jaunu cilvēku sapņi par to, ka un kā ikdienā brauks ar jauniegūto sūri grūti nopelnīto smuko mašīnīti, kurai plati smuki diski uz zemas gumijas, klīrensa aš' vispār nau un ir smuki zemi spoilerīši..., vienvārd' sakot spnis, kas pēc laiciņa nonāk "tur". | Offline | | |
petka17 | 02. Mar 2016, 17:47 |
#3073
|
| Kopš: 17. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 519
Braucu ar: Braucu ar divriteni, jo dārgs benzīns
|
14 Feb 2016, 20:44:32 menusource rakstīja:
14 Feb 2016, 20:34:23 stucers rakstīja:
14 Feb 2016, 18:02:42 spriditis rakstīja:
Kurš sūdmugura ir tas,kurš atbild Staicelē pie tilta,par ceļu? Šodien sanāca tur braukt,pa priekšu viens parketnieks lēni normāli kautkā izbrauca,man bija jātaisa slaloms,lai tiktu cauri tam posmam ar 1.pārnesumu, slidinot sajūgu,dažas bedres bija tik dziļas,ja tajā iebrauktu,turpat arī paliktu,mans auto nav sēdināts
Tas posms jau kādus 10 gadus,ja ne vairāk ir pabriesmīgs,bet tāādas bedres tur pirmoreiz redzu
Cik saprotu, tas posms ir pašvaldības pārziņā, attiecīgi pašvaldībai nav naudas. Un dunduki neprot apgūt ESF
Cik esmu dzirdējis, tad šajā, 2016. gadā, ir ļoti bēdīga situācija ar ESF atbalstu. Visi lielie ceļinieku kantori pat iesniedz savus piedāvājumus mazajos pagastu konkursos. Parasti viņi tur nelīda. Viens uzņēmējs man pat stāstīja, ka tādu situāciju neatceras pēdējos ~12 gadus.
Varbūt kāds kompetentāks var kaut ko pakomentēt?
smieklīgi ir tas, ka visi tik uz tiem ESF fondiem turās... Pašai valstij ceļu remontam naudas vispār nav... | Offline | | |
Android | 02. Mar 2016, 19:50 |
#3074
|
| Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
| Šogad ir liels budžets (neatceros precīzi, bet ap 150 ļimakiem) paredzēts pašvaldību lauku ceļu sakārtošanai.
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
HaL | 02. Mar 2016, 20:01 |
#3075
|
| Kopš: 28. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 23635
Braucu ar: Turbo
| hvz slinkums meklēt, gan jau ir kkur runāts!
kāpēc arī uz jauni būvētiem ceļiem liek akas uz braucamās daļas? izskatās, ka letiņi akas iebūvēt nemāk, pēc īsa laika jau iesēžas un smagāk kā liela bedre!
kāpēc ceļa malās nevar būvēt? daudz plusu:
1) nerakās braucamās daļas jauniem ceļiem mēnesi pēc pabeigšanas
2) ērtāk piekļūt netraucē satiksmi
3) reāli gudrāk
a to psc uzbūvē rīgā jaunu ceļu un jau viss vienos rakumos
----------------- Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
| Offline | | |
Robercz | 02. Mar 2016, 20:03 |
#3076
|
| Kopš: 27. Jan 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 567
Braucu ar: 4
| Vai ir reālā plānā pārredzamā nākotnē kāds bānis Latvijā?
Edit: +1 par tām akām [ Šo ziņu laboja Robercz, 02 Mar 2016, 20:04:24 ] | Offline | | |
|
kvatra | 02. Mar 2016, 20:15 |
#3077
|
| Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1162
Braucu ar: Audi Quattro
|
02 Mar 2016, 20:01:49 HaL rakstīja:
hvz slinkums meklēt, gan jau ir kkur runāts!
kāpēc arī uz jauni būvētiem ceļiem liek akas uz braucamās daļas? izskatās, ka letiņi akas iebūvēt nemāk, pēc īsa laika jau iesēžas un smagāk kā liela bedre!
kāpēc ceļa malās nevar būvēt? daudz plusu:
1) nerakās braucamās daļas jauniem ceļiem mēnesi pēc pabeigšanas
2) ērtāk piekļūt netraucē satiksmi
3) reāli gudrāk
a to psc uzbūvē rīgā jaunu ceļu un jau viss vienos rakumos
Tāpēc, ka malā ir privātās zemes, citas komunikācijas (telekoms, optika utt.). Ir noteikumi,kas nosaka savstarpējo komunikāciju attālumu. Parasti jau cenšas likt akas, tā, lai netrāpa zem ratiem. Bet nu pilsētās tā ir kā ir ar to rūmi.[ Šo ziņu laboja kvatra, 02 Mar 2016, 20:15:32 ] | Offline | | |
Android | 02. Mar 2016, 20:18 |
#3078
|
| Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
| Par akām ir tā, ka:
1. rekonstruējamām ielām lieteni un kaku kanalizāciju pārcelt baigi nevar, jo pilnas malas ar komunikācijām, un nav kur citur ielikt.
2. janiem ceļiem (precīzāk - ielām) apakšā pilns ar plānotajām komunkācijām, starp kurām ir normatīvos noteiktie attālumi (parasti 0.5-1.5m), un ielas šķērsprofils ir piebāzts. Gar ielu malām ir elektrības, ielu apgaismojuma un sakaru kabeļi, kuriem regulāri taisa pieslēgumus. Tālāk nāk gāzesvads (bieži gadās zem ceļa, reizēm tuvāk malai), ūdensvads un kakuvads, siltumtrase, utt, un tad ielas lietene. Rezultātā sanāk, ka viss piebāzts, un viena vai otra komunikācija tāpat paliek zem brauktuves. Ielas lietenei vismazāk gadās, ka vajag ko pieslēgt, tāpēc tā arī paliek zem ielas.
Lai izvāktu visu no brauktuves zonas, vajadzētu 30m platu joslu divjoslu ielai.
Kaut kā tā ir sanācis..
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
HaL | 02. Mar 2016, 20:29 |
#3079
|
| Kopš: 28. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 23635
Braucu ar: Turbo
| nu galvenais manuprāt ir uz brauktuves daļas plānot tās komunikācijas, kuras nav vairs jāaiztiek vai super reti. Savādāk tagad ir psc ar to brauktuvju rakāšanu. Ulmaņa gatve piemēra ir viena vieta jau cik reizes rakāta
tad vēl Andrej jautājums - vai tiešām starp dienestiem nav nekādas savstarpējas komunikācijas? Ar domu par rekonstruējamajiem ceļiem - būvētāji nesaskaņo ar trubeniekiem plānus? Savādāk prosta idiotiski - rekonstruē ceļu un gada laikā 100% ir uzrakts
piemēram Ziepniekkalna iela, bet nu daudzi jo daudzi tā
----------------- Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
| Offline | | |
RVR | 02. Mar 2016, 21:39 |
#3080
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22288
Braucu ar: RVR
|
02 Mar 2016, 20:03:11 Robercz rakstīja:
Vai ir reālā plānā pārredzamā nākotnē kāds bānis Latvijā?
Tuvākajā noteikti nē un tālākajā arī diez vai.
Pie mums dzīvo stipri par maz cilvēku, lai būtu jēga ko tādu būvēt.
Latvijā 64,6 tūkstošos km2 dzīvo 2 miljoni iedzīvotāji.
Salīdzinājumam:
Šveicē 41,2 tūkstoši km2 un 8,2 miljoni,
Austrijā 83,9 un 8,3,
Beļģijā 30,5 un 11,2,
Nīderlandē 41,5 un 16,8,
Slovēnijā 20,2 un 2,0,
Slovākijā 49,0 un 5,4,
utt. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|