Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 224 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Ceļi...

AutorsZiņojums
1984
10. Feb 2016, 22:11 #3061

Kopš: 30. Jan 2016

Ziņojumi: 4

Braucu ar:


10 Feb 2016, 21:26:30 stucers rakstīja:

10 Feb 2016, 21:13:20 1984 rakstīja:
Kurš palīdzēs atrast grafiku cik mio no budžeta gadā tiek novirzīts ceļiem? Vēlams statistikas veidā par 5-10 gadiem. Nezinu kā to noformulēt Guglestantei.

Cik atceros, tad ceļiem tiek doti 200-400 milj. eur gadā? Vai 120.
Bet ceļu remontdeficīts ir virs 5 miljardiem, kas katru gadu aug. Sāngrāvji un ceļa nomales arī ir jākopj. Bet mums veic pilnu ceļa rekonstrukciju, palaiž savā vaļā uz 15-20 gadiem un atkal jāveic dārga ceļa rekonstrukcija, lai gan pienācīgi kopjot būtu tikai ik pēc 5 - 7 gadiem jānomaina dilumkārta (dažu dienu darbs).



Tur jau tā lieta. Vienā avīzē raksta 300, otrā 100, bet reālo statistiku kur atrast.
Offline
Android
10. Feb 2016, 23:06 #3062

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


10 Feb 2016, 22:11:18 1984 rakstīja:

10 Feb 2016, 21:26:30 stucers rakstīja:

10 Feb 2016, 21:13:20 1984 rakstīja:
Kurš palīdzēs atrast grafiku cik mio no budžeta gadā tiek novirzīts ceļiem? Vēlams statistikas veidā par 5-10 gadiem. Nezinu kā to noformulēt Guglestantei.

Cik atceros, tad ceļiem tiek doti 200-400 milj. eur gadā? Vai 120.
Bet ceļu remontdeficīts ir virs 5 miljardiem, kas katru gadu aug. Sāngrāvji un ceļa nomales arī ir jākopj. Bet mums veic pilnu ceļa rekonstrukciju, palaiž savā vaļā uz 15-20 gadiem un atkal jāveic dārga ceļa rekonstrukcija, lai gan pienācīgi kopjot būtu tikai ik pēc 5 - 7 gadiem jānomaina dilumkārta (dažu dienu darbs).



Tur jau tā lieta. Vienā avīzē raksta 300, otrā 100, bet reālo statistiku kur atrast.

LVC mājaslapā bija jābūt kaut kādai gadagrāmatai vai kam tmldz., arī googlēt var.
Katrā ziņā piešķir stipri par maz, lai to saimniecību uzturētu pienācīgā stāvoklī un kur nu vēl lai attīstītu..

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
spriditis
14. Feb 2016, 18:02 #3063

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Kurš sūdmugura ir tas,kurš atbild Staicelē pie tilta,par ceļu? Šodien sanāca tur braukt,pa priekšu viens parketnieks lēni normāli kautkā izbrauca,man bija jātaisa slaloms,lai tiktu cauri tam posmam ar 1.pārnesumu, slidinot sajūgu,dažas bedres bija tik dziļas,ja tajā iebrauktu,turpat arī paliktu,mans auto nav sēdināts

Tas posms jau kādus 10 gadus,ja ne vairāk ir pabriesmīgs,bet tāādas bedres tur pirmoreiz redzu

[ Šo ziņu laboja spriditis, 14 Feb 2016, 18:10:13 ]

Offline
henis
14. Feb 2016, 18:05 #3064

Kopš: 23. Dec 2005

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: V70

Android - kurš ir atbildīgs par ātrumu ierobežojošām ceļa zīmēm Lilastē?
Offline
RVR
14. Feb 2016, 20:17 #3065

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR

Šodien trāpījos uz grantinieka Ērgļi-Jumurda. Nu tas ir pi$dec. Es, protams, zināju, kas notiek ar grants ceļiem atkušņu laikā, bet, ka tik drausmīgas bedres un tik lielā apjomā...
Offline
stucers
14. Feb 2016, 20:34 #3066

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:


14 Feb 2016, 18:02:42 spriditis rakstīja:
Kurš sūdmugura ir tas,kurš atbild Staicelē pie tilta,par ceļu? Šodien sanāca tur braukt,pa priekšu viens parketnieks lēni normāli kautkā izbrauca,man bija jātaisa slaloms,lai tiktu cauri tam posmam ar 1.pārnesumu, slidinot sajūgu,dažas bedres bija tik dziļas,ja tajā iebrauktu,turpat arī paliktu,mans auto nav sēdināts

Tas posms jau kādus 10 gadus,ja ne vairāk ir pabriesmīgs,bet tāādas bedres tur pirmoreiz redzu

Cik saprotu, tas posms ir pašvaldības pārziņā, attiecīgi pašvaldībai nav naudas. Un dunduki neprot apgūt ESF

[ Šo ziņu laboja stucers, 14 Feb 2016, 20:35:35 ]

Offline
menusource
14. Feb 2016, 20:44 #3067

Kopš: 02. Dec 2013

Ziņojumi: 311

Braucu ar: mopēdu pa brīvībeni


14 Feb 2016, 20:34:23 stucers rakstīja:

14 Feb 2016, 18:02:42 spriditis rakstīja:
Kurš sūdmugura ir tas,kurš atbild Staicelē pie tilta,par ceļu? Šodien sanāca tur braukt,pa priekšu viens parketnieks lēni normāli kautkā izbrauca,man bija jātaisa slaloms,lai tiktu cauri tam posmam ar 1.pārnesumu, slidinot sajūgu,dažas bedres bija tik dziļas,ja tajā iebrauktu,turpat arī paliktu,mans auto nav sēdināts

Tas posms jau kādus 10 gadus,ja ne vairāk ir pabriesmīgs,bet tāādas bedres tur pirmoreiz redzu

Cik saprotu, tas posms ir pašvaldības pārziņā, attiecīgi pašvaldībai nav naudas. Un dunduki neprot apgūt ESF


Cik esmu dzirdējis, tad šajā, 2016. gadā, ir ļoti bēdīga situācija ar ESF atbalstu. Visi lielie ceļinieku kantori pat iesniedz savus piedāvājumus mazajos pagastu konkursos. Parasti viņi tur nelīda. Viens uzņēmējs man pat stāstīja, ka tādu situāciju neatceras pēdējos ~12 gadus.
Varbūt kāds kompetentāks var kaut ko pakomentēt?
Offline
zhimis
15. Feb 2016, 11:30 #3068

Kopš: 05. May 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 193

Braucu ar: dīzeli

Man vienīgajam liekas, ka braukšana pa Rīgu ir galīgā pa*aļā? Bedre bedres galā, tramvaja sliedes vispār kaut kas unikāls.
Offline
AAE
02. Mar 2016, 14:58 #3069

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2343

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu

Varbūt kādam ir informācija par Siguldas šoseju? Remontus turpinās sezonā, vai pietiks ar to, ko pagājušajā sezonā izdarīja?

Ja turpinās, tad pa kādiem posmiem?
Offline
Apins
02. Mar 2016, 15:09 #3070

Kopš: 14. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3463

Braucu ar: RS, Jimny un R1200GS


14 Feb 2016, 20:17:40 91 rakstīja:
Šodien trāpījos uz grantinieka Ērgļi-Jumurda. Nu tas ir pi$dec. Es, protams, zināju, kas notiek ar grants ceļiem atkušņu laikā, bet, ka tik drausmīgas bedres un tik lielā apjomā...


Uz tā ceļa ir slikti aptuveni 2-3 nedēļas gadā. Lielākoties tur ceļš ir sakopts un bedres ir mazāk kā uz vidējā asfalta seguma ceļa Latvijā

-----------------
Eu, kāpēc nerāda parakstu?
Offline
kurlis
02. Mar 2016, 15:13 #3071

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4143

Braucu ar: mexipoku.com


15 Feb 2016, 11:30:20 zhimis rakstīja:
Man vienīgajam liekas, ka braukšana pa Rīgu ir galīgā pa*aļā? Bedre bedres galā, tramvaja sliedes vispār kaut kas unikāls.


Labrīt
Offline
alnisg
02. Mar 2016, 16:32 #3072

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1852

Braucu ar:


15 Feb 2016, 11:30:20 zhimis rakstīja:
Man vienīgajam liekas, ka braukšana pa Rīgu ir galīgā pa*aļā? Bedre bedres galā, tramvaja sliedes vispār kaut kas unikāls.

Nu, ja'... Ar braukšanu Rīgā, jau, viss ir štokos ... ar tādai braukšanai piemērotu automašīnu. Tai' "minētajā vietā" parasti nonāk jaunu cilvēku sapņi par to, ka un kā ikdienā brauks ar jauniegūto sūri grūti nopelnīto smuko mašīnīti, kurai plati smuki diski uz zemas gumijas, klīrensa aš' vispār nau un ir smuki zemi spoilerīši..., vienvārd' sakot spnis, kas pēc laiciņa nonāk "tur".
Offline
petka17
02. Mar 2016, 17:47 #3073

Kopš: 17. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 519

Braucu ar: Braucu ar divriteni, jo dārgs benzīns


14 Feb 2016, 20:44:32 menusource rakstīja:

14 Feb 2016, 20:34:23 stucers rakstīja:

14 Feb 2016, 18:02:42 spriditis rakstīja:
Kurš sūdmugura ir tas,kurš atbild Staicelē pie tilta,par ceļu? Šodien sanāca tur braukt,pa priekšu viens parketnieks lēni normāli kautkā izbrauca,man bija jātaisa slaloms,lai tiktu cauri tam posmam ar 1.pārnesumu, slidinot sajūgu,dažas bedres bija tik dziļas,ja tajā iebrauktu,turpat arī paliktu,mans auto nav sēdināts

Tas posms jau kādus 10 gadus,ja ne vairāk ir pabriesmīgs,bet tāādas bedres tur pirmoreiz redzu

Cik saprotu, tas posms ir pašvaldības pārziņā, attiecīgi pašvaldībai nav naudas. Un dunduki neprot apgūt ESF


Cik esmu dzirdējis, tad šajā, 2016. gadā, ir ļoti bēdīga situācija ar ESF atbalstu. Visi lielie ceļinieku kantori pat iesniedz savus piedāvājumus mazajos pagastu konkursos. Parasti viņi tur nelīda. Viens uzņēmējs man pat stāstīja, ka tādu situāciju neatceras pēdējos ~12 gadus.
Varbūt kāds kompetentāks var kaut ko pakomentēt?


smieklīgi ir tas, ka visi tik uz tiem ESF fondiem turās... Pašai valstij ceļu remontam naudas vispār nav...
Offline
Android
02. Mar 2016, 19:50 #3074

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

Šogad ir liels budžets (neatceros precīzi, bet ap 150 ļimakiem) paredzēts pašvaldību lauku ceļu sakārtošanai.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
HaL
02. Mar 2016, 20:01 #3075

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23635

Braucu ar: Turbo

hvz slinkums meklēt, gan jau ir kkur runāts!

kāpēc arī uz jauni būvētiem ceļiem liek akas uz braucamās daļas? izskatās, ka letiņi akas iebūvēt nemāk, pēc īsa laika jau iesēžas un smagāk kā liela bedre!

kāpēc ceļa malās nevar būvēt? daudz plusu:
1) nerakās braucamās daļas jauniem ceļiem mēnesi pēc pabeigšanas
2) ērtāk piekļūt netraucē satiksmi
3) reāli gudrāk

a to psc uzbūvē rīgā jaunu ceļu un jau viss vienos rakumos

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
Robercz
02. Mar 2016, 20:03 #3076

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4

Vai ir reālā plānā pārredzamā nākotnē kāds bānis Latvijā?

Edit: +1 par tām akām

[ Šo ziņu laboja Robercz, 02 Mar 2016, 20:04:24 ]

Offline
kvatra
02. Mar 2016, 20:15 #3077

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro


02 Mar 2016, 20:01:49 HaL rakstīja:
hvz slinkums meklēt, gan jau ir kkur runāts!

kāpēc arī uz jauni būvētiem ceļiem liek akas uz braucamās daļas? izskatās, ka letiņi akas iebūvēt nemāk, pēc īsa laika jau iesēžas un smagāk kā liela bedre!

kāpēc ceļa malās nevar būvēt? daudz plusu:
1) nerakās braucamās daļas jauniem ceļiem mēnesi pēc pabeigšanas
2) ērtāk piekļūt netraucē satiksmi
3) reāli gudrāk

a to psc uzbūvē rīgā jaunu ceļu un jau viss vienos rakumos



Tāpēc, ka malā ir privātās zemes, citas komunikācijas (telekoms, optika utt.). Ir noteikumi,kas nosaka savstarpējo komunikāciju attālumu. Parasti jau cenšas likt akas, tā, lai netrāpa zem ratiem. Bet nu pilsētās tā ir kā ir ar to rūmi.

[ Šo ziņu laboja kvatra, 02 Mar 2016, 20:15:32 ]

Offline
Android
02. Mar 2016, 20:18 #3078

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

Par akām ir tā, ka:
1. rekonstruējamām ielām lieteni un kaku kanalizāciju pārcelt baigi nevar, jo pilnas malas ar komunikācijām, un nav kur citur ielikt.
2. janiem ceļiem (precīzāk - ielām) apakšā pilns ar plānotajām komunkācijām, starp kurām ir normatīvos noteiktie attālumi (parasti 0.5-1.5m), un ielas šķērsprofils ir piebāzts. Gar ielu malām ir elektrības, ielu apgaismojuma un sakaru kabeļi, kuriem regulāri taisa pieslēgumus. Tālāk nāk gāzesvads (bieži gadās zem ceļa, reizēm tuvāk malai), ūdensvads un kakuvads, siltumtrase, utt, un tad ielas lietene. Rezultātā sanāk, ka viss piebāzts, un viena vai otra komunikācija tāpat paliek zem brauktuves. Ielas lietenei vismazāk gadās, ka vajag ko pieslēgt, tāpēc tā arī paliek zem ielas.
Lai izvāktu visu no brauktuves zonas, vajadzētu 30m platu joslu divjoslu ielai.
Kaut kā tā ir sanācis..

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
HaL
02. Mar 2016, 20:29 #3079

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23635

Braucu ar: Turbo

nu galvenais manuprāt ir uz brauktuves daļas plānot tās komunikācijas, kuras nav vairs jāaiztiek vai super reti. Savādāk tagad ir psc ar to brauktuvju rakāšanu. Ulmaņa gatve piemēra ir viena vieta jau cik reizes rakāta

tad vēl Andrej jautājums - vai tiešām starp dienestiem nav nekādas savstarpējas komunikācijas? Ar domu par rekonstruējamajiem ceļiem - būvētāji nesaskaņo ar trubeniekiem plānus? Savādāk prosta idiotiski - rekonstruē ceļu un gada laikā 100% ir uzrakts

piemēram Ziepniekkalna iela, bet nu daudzi jo daudzi tā

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
RVR
02. Mar 2016, 21:39 #3080

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR


02 Mar 2016, 20:03:11 Robercz rakstīja:
Vai ir reālā plānā pārredzamā nākotnē kāds bānis Latvijā?



Tuvākajā noteikti nē un tālākajā arī diez vai.
Pie mums dzīvo stipri par maz cilvēku, lai būtu jēga ko tādu būvēt.

Latvijā 64,6 tūkstošos km2 dzīvo 2 miljoni iedzīvotāji.

Salīdzinājumam:
Šveicē 41,2 tūkstoši km2 un 8,2 miljoni,
Austrijā 83,9 un 8,3,
Beļģijā 30,5 un 11,2,
Nīderlandē 41,5 un 16,8,
Slovēnijā 20,2 un 2,0,
Slovākijā 49,0 un 5,4,
utt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo