Online
Pašreiz BMWPower skatās 224 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
kjemals | 22. May 2012, 19:55 |
#3061
|
| Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 298
Braucu ar: prieku
|
22 May 2012, 03:18:41 Mikelis rakstīja:
Nu jūzeris Vecais_ tā dara
Vienīgais LV? Nu tad jādomā vai pūliņus atsver iegūtais rezultāts.. Vai tomēr nav tik traki un var braukt bez tās RPM korekcijas? | Offline | | |
Foxijs | 22. May 2012, 20:00 |
#3062
|
| Kopš: 02. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3170
Braucu ar:
|
21 May 2012, 23:23:59 Vecais_ rakstīja:
Tur jau ir V12.. 12 Keihin niknās sprauslas jau puse no summas.. 2x6cyl ECU.. iespējams divi bezmebrānieki.. pilnais t-balons ar ārējo multivārstu un gāzinieks jau par velti ir uzlicis
Bet tikpat labi 1x 4cil ECU + 4x3 valteki un reducieris bez rezerves - iepējams 500Ls ierakstās..
xjs_4 - iedod snapu / kas lācītim vēderā ?
woou, tādu kā to pirmo setapu gribētos aplūkot | Offline | | |
kexxx | 22. May 2012, 20:30 |
#3063
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12319
Braucu ar:
|
22 May 2012, 19:55:44 kjemals rakstīja:
22 May 2012, 03:18:41 Mikelis rakstīja:
Nu jūzeris Vecais_ tā dara
Vienīgais LV? Nu tad jādomā vai pūliņus atsver iegūtais rezultāts.. Vai tomēr nav tik traki un var braukt bez tās RPM korekcijas?
man jau liekas, tā rpm korekcija tam pašam mērķim kalpo- lai sakrīt iešprices laiki pie benzīna un gāzes barošanas, tikai šeit kartes tiek zīmētas 3d- klāt pie iešprices laika un retinājuma nāk vēl apgriezieni | Online | | |
Vecais | 22. May 2012, 20:36 |
#3064
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
22 May 2012, 19:55:44 kjemals rakstīja:
22 May 2012, 03:18:41 Mikelis rakstīja:
Nu jūzeris Vecais_ tā dara
Vienīgais LV? Nu tad jādomā vai pūliņus atsver iegūtais rezultāts.. Vai tomēr nav tik traki un var braukt bez tās RPM korekcijas?
99% gāzenwāgeni brauc bez tās korekcijas
Ja nezini kam paredzēts - neaiztiec..
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
kjemals | 22. May 2012, 21:09 |
#3065
|
| Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 298
Braucu ar: prieku
| Nu paredzētas cik saprotu ir,laikam, kā jau te saka..
22 May 2012, 20:30:01 kexxx rakstīja:
man jau liekas, tā rpm korekcija tam pašam mērķim kalpo- lai sakrīt iešprices laiki pie benzīna un gāzes barošanas, tikai šeit kartes tiek zīmētas 3d- klāt pie iešprices laika un retinājuma nāk vēl apgriezieni
[ Šo ziņu laboja kjemals, 22 May 2012, 21:11:39 ]
| Offline | | |
kjemals | 22. May 2012, 21:12 |
#3066
|
| Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 298
Braucu ar: prieku
| Lielā vairumā gāzprogrammu, tā regulēšana notiek, kad benzīna/gāzes kartes lasa pilnā slodzes un apgriezienu diapazonā. Rezultātā tur tiek paņemta kautkāda vidēja vērtība. Un ja brauc/regulē citā stilā, piemēram, vienā variantā sadzen līkni pa visu MAPa diapazonu, bet griežot taho tikai līdz 2,5-3K, un otrreiz to dara griežot pilnu tahometru, viņa salasās savādāka. Nez vai tur kas precīzs var saregulēties..
Bet dažās vadībās ir paredzēts(var izvēlēties) apgriezienu diapazons kādā tiek tverti tie iesmidzes laiki. Piem. TgStream, KME. Varbūt arī vēl kādām.
Tad jautājums, kas notiek, kad tiek griezts ārpus šiem RPM diapazoniem, kuros tika piedzītas līknes.
Un pats interesantākais, ka nevienā iekārtu manuālī nav dots konkrēts apraksts, tai RPM koriģēšanas būtībai..
A,nē kkādā bija minēts, kā var pieregulēt,lai tukšgaitā m-sec sakrīt. [ Šo ziņu laboja kjemals, 22 May 2012, 21:13:37 ] | Offline | | |
NautMEN | 22. May 2012, 21:19 |
#3067
|
| Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 158
Braucu ar:
|
22 May 2012, 19:55:44 kjemals rakstīja:
22 May 2012, 03:18:41 Mikelis rakstīja:
Nu jūzeris Vecais_ tā dara
Vienīgais LV? Nu tad jādomā vai pūliņus atsver iegūtais rezultāts.. Vai tomēr nav tik traki un var braukt bez tās RPM korekcijas?
Nu tā nu gan nav ka Vecais vienīgais veic korekcijas, citi arī veic un eksperimentē
Piemērs:
BMW 528 e39 ~197 zirgi un svars ~2000kg
Honda Acura ~200 zirgi un svars ~1500kg
Kamēr abi gāja uz benzīna dragreisā Honda vienmēr uzvarēja.
Mehāniķis ielika BMW gāzi, veica regulējumus un tagad Honda nekādi nevar uzvarēt
| Offline | | |
PASSATizhi | 22. May 2012, 21:25 |
#3068
|
| Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
22 May 2012, 21:19:30 NautMEN rakstīja:
22 May 2012, 19:55:44 kjemals rakstīja:
22 May 2012, 03:18:41 Mikelis rakstīja:
Nu jūzeris Vecais_ tā dara
Vienīgais LV? Nu tad jādomā vai pūliņus atsver iegūtais rezultāts.. Vai tomēr nav tik traki un var braukt bez tās RPM korekcijas?
Nu tā nu gan nav ka Vecais vienīgais veic korekcijas, citi arī veic un eksperimentē
Piemērs:
BMW 528 e39 ~197 zirgi un svars ~2000kg
Honda Acura ~200 zirgi un svars ~1500kg
Kamēr abi gāja uz benzīna dragreisā Honda vienmēr uzvarēja.
Mehāniķis ielika BMW gāzi, veica regulējumus un tagad Honda nekādi nevar uzvarēt
bernudārza salīdzinajumi un secinajumi. | Offline | | |
|
kjemals | 22. May 2012, 21:29 |
#3069
|
| Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 298
Braucu ar: prieku
|
22 May 2012, 21:19:30 NautMEN rakstīja:
Nu tā nu gan nav ka Vecais vienīgais veic korekcijas, citi arī veic un eksperimentē
Piemērs:
BMW 528 e39 ~197 zirgi un svars ~2000kg
Honda Acura ~200 zirgi un svars ~1500kg
Kamēr abi gāja uz benzīna dragreisā Honda vienmēr uzvarēja.
Mehāniķis ielika BMW gāzi, veica regulējumus un tagad Honda nekādi nevar uzvarēt
hmm M52B28 nebij kādi 193Hp.. + tas, ka viņam ir neslikts CR, nez kā tai hondai.. Bet vai tas ir paveicams tikai ar pliku gāzes regulējumu, bez aizdedzes regulēšanas, kompresijas paaugstināšas.. [ Šo ziņu laboja kjemals, 22 May 2012, 21:30:57 ] | Offline | | |
NautMEN | 22. May 2012, 21:31 |
#3070
|
| Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 158
Braucu ar:
|
22 May 2012, 21:25:16 PASSATizhi rakstīja:
22 May 2012, 21:19:30 NautMEN rakstīja:
22 May 2012, 19:55:44 kjemals rakstīja:
22 May 2012, 03:18:41 Mikelis rakstīja:
Nu jūzeris Vecais_ tā dara
Vienīgais LV? Nu tad jādomā vai pūliņus atsver iegūtais rezultāts.. Vai tomēr nav tik traki un var braukt bez tās RPM korekcijas?
Nu tā nu gan nav ka Vecais vienīgais veic korekcijas, citi arī veic un eksperimentē
Piemērs:
BMW 528 e39 ~197 zirgi un svars ~2000kg
Honda Acura ~200 zirgi un svars ~1500kg
Kamēr abi gāja uz benzīna dragreisā Honda vienmēr uzvarēja.
Mehāniķis ielika BMW gāzi, veica regulējumus un tagad Honda nekādi nevar uzvarēt
bernudārza salīdzinajumi un secinajumi.
Varbūt arī, bet statistika ir nelokāma:
Pirms gāzes - zaudējums
Pēc gāzes - uzvara | Offline | | |
PASSATizhi | 22. May 2012, 21:35 |
#3071
|
| Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
22 May 2012, 21:31:15 NautMEN rakstīja:
22 May 2012, 21:25:16 PASSATizhi rakstīja:
22 May 2012, 21:19:30 NautMEN rakstīja:
22 May 2012, 19:55:44 kjemals rakstīja:
22 May 2012, 03:18:41 Mikelis rakstīja:
Nu jūzeris Vecais_ tā dara
Vienīgais LV? Nu tad jādomā vai pūliņus atsver iegūtais rezultāts.. Vai tomēr nav tik traki un var braukt bez tās RPM korekcijas?
Nu tā nu gan nav ka Vecais vienīgais veic korekcijas, citi arī veic un eksperimentē
Piemērs:
BMW 528 e39 ~197 zirgi un svars ~2000kg
Honda Acura ~200 zirgi un svars ~1500kg
Kamēr abi gāja uz benzīna dragreisā Honda vienmēr uzvarēja.
Mehāniķis ielika BMW gāzi, veica regulējumus un tagad Honda nekādi nevar uzvarēt
bernudārza salīdzinajumi un secinajumi.
Varbūt arī, bet statistika ir nelokāma:
Pirms gāzes - zaudējums
Pēc gāzes - uzvara
kas pēc būtības ir shit. auto ar lpg ir daudz smagāks. standarta atmo motora atdeve no lpg ir mazāka. | Offline | | |
NautMEN | 22. May 2012, 21:35 |
#3072
|
| Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 158
Braucu ar:
|
22 May 2012, 21:29:50 kjemals rakstīja:
22 May 2012, 21:19:30 NautMEN rakstīja:
Nu tā nu gan nav ka Vecais vienīgais veic korekcijas, citi arī veic un eksperimentē
Piemērs:
BMW 528 e39 ~197 zirgi un svars ~2000kg
Honda Acura ~200 zirgi un svars ~1500kg
Kamēr abi gāja uz benzīna dragreisā Honda vienmēr uzvarēja.
Mehāniķis ielika BMW gāzi, veica regulējumus un tagad Honda nekādi nevar uzvarēt
hmm M52B28 nebij kādi 193Hp.. + tas, ka viņam ir neslikts CR, nez kā tai hondai.. Bet vai tas ir paveicams tikai ar pliku gāzes regulējumu, bez aizdedzes regulēšanas, kompresijas paaugstināšas..
Cik zinu visa regulācija bija tikai un vienīgi gāzes kompī, jo iekārta ir STAG bez OBD vada (savienojums ar auto kompi)! | Offline | | |
NautMEN | 22. May 2012, 21:37 |
#3073
|
| Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 158
Braucu ar:
|
22 May 2012, 21:35:13 PASSATizhi rakstīja:
22 May 2012, 21:31:15 NautMEN rakstīja:
22 May 2012, 21:25:16 PASSATizhi rakstīja:
22 May 2012, 21:19:30 NautMEN rakstīja:
22 May 2012, 19:55:44 kjemals rakstīja:
22 May 2012, 03:18:41 Mikelis rakstīja:
Nu jūzeris Vecais_ tā dara
Vienīgais LV? Nu tad jādomā vai pūliņus atsver iegūtais rezultāts.. Vai tomēr nav tik traki un var braukt bez tās RPM korekcijas?
Nu tā nu gan nav ka Vecais vienīgais veic korekcijas, citi arī veic un eksperimentē
Piemērs:
BMW 528 e39 ~197 zirgi un svars ~2000kg
Honda Acura ~200 zirgi un svars ~1500kg
Kamēr abi gāja uz benzīna dragreisā Honda vienmēr uzvarēja.
Mehāniķis ielika BMW gāzi, veica regulējumus un tagad Honda nekādi nevar uzvarēt
bernudārza salīdzinajumi un secinajumi.
Varbūt arī, bet statistika ir nelokāma:
Pirms gāzes - zaudējums
Pēc gāzes - uzvara
kas pēc būtības ir shit. auto ar lpg ir daudz smagāks. standarta atmo motora atdeve no lpg ir mazāka.
Un kā tev liekās uz cik LPG ar pilnu gāzes bāku bet ar 10L benzīna ir smagāka ar analoģisku auto ar pilnu benzīna bāku? | Offline | | |
PASSATizhi | 22. May 2012, 21:43 |
#3074
|
| Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
22 May 2012, 21:37:05 NautMEN rakstīja:
22 May 2012, 21:35:13 PASSATizhi rakstīja:
22 May 2012, 21:31:15 NautMEN rakstīja:
22 May 2012, 21:25:16 PASSATizhi rakstīja:
22 May 2012, 21:19:30 NautMEN rakstīja:
22 May 2012, 19:55:44 kjemals rakstīja:
22 May 2012, 03:18:41 Mikelis rakstīja:
Nu jūzeris Vecais_ tā dara
Vienīgais LV? Nu tad jādomā vai pūliņus atsver iegūtais rezultāts.. Vai tomēr nav tik traki un var braukt bez tās RPM korekcijas?
Nu tā nu gan nav ka Vecais vienīgais veic korekcijas, citi arī veic un eksperimentē
Piemērs:
BMW 528 e39 ~197 zirgi un svars ~2000kg
Honda Acura ~200 zirgi un svars ~1500kg
Kamēr abi gāja uz benzīna dragreisā Honda vienmēr uzvarēja.
Mehāniķis ielika BMW gāzi, veica regulējumus un tagad Honda nekādi nevar uzvarēt
bernudārza salīdzinajumi un secinajumi.
Varbūt arī, bet statistika ir nelokāma:
Pirms gāzes - zaudējums
Pēc gāzes - uzvara
kas pēc būtības ir shit. auto ar lpg ir daudz smagāks. standarta atmo motora atdeve no lpg ir mazāka.
Un kā tev liekās uz cik LPG ar pilnu gāzes bāku bet ar 10L benzīna ir smagāka ar analoģisku auto ar pilnu benzīna bāku?
nu neesi tu Minhauzens. nevajag sevi pašu aiz matiem vilkt ārā un kko fantazēt. | Offline | | |
NautMEN | 22. May 2012, 21:51 |
#3075
|
| Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 158
Braucu ar:
|
22 May 2012, 21:43:48 PASSATizhi rakstīja:
22 May 2012, 21:37:05 NautMEN rakstīja:
22 May 2012, 21:35:13 PASSATizhi rakstīja:
22 May 2012, 21:31:15 NautMEN rakstīja:
22 May 2012, 21:25:16 PASSATizhi rakstīja:
22 May 2012, 21:19:30 NautMEN rakstīja:
22 May 2012, 19:55:44 kjemals rakstīja:
22 May 2012, 03:18:41 Mikelis rakstīja:
Nu jūzeris Vecais_ tā dara
Vienīgais LV? Nu tad jādomā vai pūliņus atsver iegūtais rezultāts.. Vai tomēr nav tik traki un var braukt bez tās RPM korekcijas?
Nu tā nu gan nav ka Vecais vienīgais veic korekcijas, citi arī veic un eksperimentē
Piemērs:
BMW 528 e39 ~197 zirgi un svars ~2000kg
Honda Acura ~200 zirgi un svars ~1500kg
Kamēr abi gāja uz benzīna dragreisā Honda vienmēr uzvarēja.
Mehāniķis ielika BMW gāzi, veica regulējumus un tagad Honda nekādi nevar uzvarēt
bernudārza salīdzinajumi un secinajumi.
Varbūt arī, bet statistika ir nelokāma:
Pirms gāzes - zaudējums
Pēc gāzes - uzvara
kas pēc būtības ir shit. auto ar lpg ir daudz smagāks. standarta atmo motora atdeve no lpg ir mazāka.
Un kā tev liekās uz cik LPG ar pilnu gāzes bāku bet ar 10L benzīna ir smagāka ar analoģisku auto ar pilnu benzīna bāku?
nu neesi tu Minhauzens. nevajag sevi pašu aiz matiem vilkt ārā un kko fantazēt.
NU es neesmu neko safantazējis, jo es saku tikai to ko zinu.
Ja Tu netici tā ir tava bēda!
Viss tāpat kā ar reliģiju, vai nu Tu tici vai nē!!!! | Offline | | |
Laoshi | 22. May 2012, 21:51 |
#3076
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
22 May 2012, 21:31:15 NautMEN rakstīja:
Pirms gāzes - zaudējums
Pēc gāzes - uzvara
| Offline | | |
|
proTEST | 22. May 2012, 21:52 |
#3077
|
| Kopš: 23. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2550
Braucu ar: 9 x 99
| Neesmu iedziļinājies šajā jautājumā un par motora uzbūvi man nav diez ko lielas zināšanas. Kad ieslēdz kondicionieri, tiek patērētā degviela vai gāze ?
Liekas, kad ieslēdzu kondicionieri, tad degvielas rādītājs aizvien vairāk krītās, bet braucu taču ar gāzi.
Un jautājums par automašīnas pielaišanu. Ja ir braukts ar gāzi un temperatūra vēljoprojām atļauj braukt ar gāzi, tad startējot auto tas pielec ar benzīnu vai arī ar gāzi ? Ja tas kaut ko maina, tas ir uzlikta Elpigaz Stella iekārta. | Offline | | |
Laoshi | 22. May 2012, 21:55 |
#3078
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
22 May 2012, 21:52:17 proTEST rakstīja:
Neesmu iedziļinājies šajā jautājumā un par motora uzbūvi man nav diez ko lielas zināšanas. Kad ieslēdz kondicionieri, tiek patērētā degviela vai gāze ?
Liekas, kad ieslēdzu kondicionieri, tad degvielas rādītājs aizvien vairāk krītās, bet braucu taču ar gāzi.
Un jautājums par automašīnas pielaišanu. Ja ir braukts ar gāzi un temperatūra vēljoprojām atļauj braukt ar gāzi, tad startējot auto tas pielec ar benzīnu vai arī ar gāzi ? Ja tas kaut ko maina, tas ir uzlikta Elpigaz Stella iekārta.
Kondišens iet uz gāzi, 4tās paaudzes iekārta pat karsta lec uz benzīna, tas neir forši par to jau diskusija nedaudz iepriekš bija. | Offline | | |
kexxx | 22. May 2012, 21:55 |
#3079
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12319
Braucu ar:
|
22 May 2012, 21:52:17 proTEST rakstīja:
Neesmu iedziļinājies šajā jautājumā un par motora uzbūvi man nav diez ko lielas zināšanas. Kad ieslēdz kondicionieri, tiek patērētā degviela vai gāze ?
Liekas, kad ieslēdzu kondicionieri, tad degvielas rādītājs aizvien vairāk krītās, bet braucu taču ar gāzi.
Un jautājums par automašīnas pielaišanu. Ja ir braukts ar gāzi un temperatūra vēljoprojām atļauj braukt ar gāzi, tad startējot auto tas pielec ar benzīnu vai arī ar gāzi ? Ja tas kaut ko maina, tas ir uzlikta Elpigaz Stella iekārta.
startē siltu motoru parasti uz benzīna un pēc ieprogrammēta laika pārslēdzas uz gāzi
| Online | | |
kexxx | 22. May 2012, 21:57 |
#3080
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12319
Braucu ar:
|
22 May 2012, 21:55:06 Laoshi rakstīja:
22 May 2012, 21:52:17 proTEST rakstīja:
Neesmu iedziļinājies šajā jautājumā un par motora uzbūvi man nav diez ko lielas zināšanas. Kad ieslēdz kondicionieri, tiek patērētā degviela vai gāze ?
Liekas, kad ieslēdzu kondicionieri, tad degvielas rādītājs aizvien vairāk krītās, bet braucu taču ar gāzi.
Un jautājums par automašīnas pielaišanu. Ja ir braukts ar gāzi un temperatūra vēljoprojām atļauj braukt ar gāzi, tad startējot auto tas pielec ar benzīnu vai arī ar gāzi ? Ja tas kaut ko maina, tas ir uzlikta Elpigaz Stella iekārta.
Kondišens iet uz gāzi, 4tās paaudzes iekārta pat karsta lec uz benzīna, tas neir forši par to jau diskusija nedaudz iepriekš bija.
pamēģināju 4to paaudzi karstu motoru piedarbināt uz gāzi- vot tas gan neir forši- daudz ilgāk jāgriež bija, kamēr pieleca...
P.S. CIK reizes pa dienu tu piedarbini siltu auto? un pēc cik ilga laika siltam motoram pārslēdzas uz gāzi? vnk kaut kā nesaprotu to sāpi par pāris sekunžu motora padarbināšanu uz beņas | Online | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|