Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 162 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
sergis15
25. Oct 2015, 11:51 #30541

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu


25 Oct 2015, 11:47:50 520i rakstīja:

25 Oct 2015, 11:31:09 sergis15 rakstīja:

24 Oct 2015, 23:40:04 edzhaans rakstīja:

24 Oct 2015, 21:32:01 nagla rakstīja:
turbina ir tam dizelim? toist tev raznosa aizgaja un dzinejs pats sevi nokava?

iemesls,cilindros noklust motora ella no turbinas vai teiksim gar nodilushiem ellas gredzeniem!

vaidzeja noslegt iepludi no skabekla piekluves ar roku ,lupatu,vai ja ir co2 ugunsdzesamais aparats ta pust to ieplude un tadejadi noslapet,citadi dzinejs starada lidz beidzas ella karteri vai nokleme! vel esot variants noslapet ar slodzi piemeram noraut roceni un ielikt maximalaja atruma (5roba) .


Skaties, ka līdz kulei neierauj
Slodzes variants ja ir labs sajūgs. Ja automāts tad

a kā ir ja degvielas padevi norauj?
bez degvielas šams tak noslāps?


Tu nedaudz nesaprati
viš tā dara yo darboyas ar karstu eļļu

ā, bet huļi?

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
dzuris
25. Oct 2015, 11:59 #30542

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


25 Oct 2015, 11:51:10 sergis15 rakstīja:

25 Oct 2015, 11:47:50 520i rakstīja:

25 Oct 2015, 11:31:09 sergis15 rakstīja:

24 Oct 2015, 23:40:04 edzhaans rakstīja:

24 Oct 2015, 21:32:01 nagla rakstīja:
turbina ir tam dizelim? toist tev raznosa aizgaja un dzinejs pats sevi nokava?

iemesls,cilindros noklust motora ella no turbinas vai teiksim gar nodilushiem ellas gredzeniem!

vaidzeja noslegt iepludi no skabekla piekluves ar roku ,lupatu,vai ja ir co2 ugunsdzesamais aparats ta pust to ieplude un tadejadi noslapet,citadi dzinejs starada lidz beidzas ella karteri vai nokleme! vel esot variants noslapet ar slodzi piemeram noraut roceni un ielikt maximalaja atruma (5roba) .


Skaties, ka līdz kulei neierauj
Slodzes variants ja ir labs sajūgs. Ja automāts tad

a kā ir ja degvielas padevi norauj?
bez degvielas šams tak noslāps?


Tu nedaudz nesaprati
viš tā dara yo darboyas ar karstu eļļu

ā, bet huļi?


Eaay peasy, a huli servisi uz atrabotku kurina?
Offline
martinsR
25. Oct 2015, 12:31 #30543

Kopš: 10. Sep 2009

Ziņojumi: 736

Braucu ar: pirkstu pa karti

Motors 100proci metams vai var paveikties un tik nomainit turbinu, jo drosvien ta ir pie vainas?
Offline
martinsR
25. Oct 2015, 12:33 #30544

Kopš: 10. Sep 2009

Ziņojumi: 736

Braucu ar: pirkstu pa karti


25 Oct 2015, 11:59:23 dzuris rakstīja:

25 Oct 2015, 11:51:10 sergis15 rakstīja:

25 Oct 2015, 11:47:50 520i rakstīja:

25 Oct 2015, 11:31:09 sergis15 rakstīja:

24 Oct 2015, 23:40:04 edzhaans rakstīja:

24 Oct 2015, 21:32:01 nagla rakstīja:
turbina ir tam dizelim? toist tev raznosa aizgaja un dzinejs pats sevi nokava?

iemesls,cilindros noklust motora ella no turbinas vai teiksim gar nodilushiem ellas gredzeniem!

vaidzeja noslegt iepludi no skabekla piekluves ar roku ,lupatu,vai ja ir co2 ugunsdzesamais aparats ta pust to ieplude un tadejadi noslapet,citadi dzinejs starada lidz beidzas ella karteri vai nokleme! vel esot variants noslapet ar slodzi piemeram noraut roceni un ielikt maximalaja atruma (5roba) .


Skaties, ka līdz kulei neierauj
Slodzes variants ja ir labs sajūgs. Ja automāts tad

a kā ir ja degvielas padevi norauj?
bez degvielas šams tak noslāps?


Tu nedaudz nesaprati
viš tā dara yo darboyas ar karstu eļļu

ā, bet huļi?


Eaay peasy, a huli servisi uz atrabotku kurina?
logiski domajot turbine kkas noplist un sadzen ellu ieplude/interkuleri, kka ta.
Offline
HE9600
25. Oct 2015, 13:18 #30545

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2457

Braucu ar: Veciem BMW

Ar sajūgu iet cauri tikai kad sāk ieskrieties, kad jau sasniegti Max RPM,nav vērts mēģināt, būs lieki papildus izdevumi mainot sajūgu.
Vienīgā izeja noslēgt gaisa padevi
Offline
Agrish
25. Oct 2015, 13:41 #30546

Kopš: 12. Aug 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E91


25 Oct 2015, 08:41:41 Remjanis rakstīja:

25 Oct 2015, 01:28:58 Huligaans rakstīja:
Šodien izdarīju fundamentālu kļūdu - braucu satikties ar meiteni un paņēmu rAudi nevis BMW (jā jā, jau iedzēru indi) un tas vēl nav viss, es paņemu mašīnu ar automātisko ātrumkārbu nevis normālo.
Nu labi, tas figņā, aizbraucu galā, satiekamies, pie mašīnas, abi ar to meiteni divvientulībā pļāpājam, redzu, ka viņas lūpas saka "jā", viņas krūtis saka "jā", pēc kā tad saku - nu ko mēs visi trīs te stāvēsim, braucam pie manis pabarot zivtiņas (viņa tobrīd vēl nezināja ka man nemaz nav akvārija). Nu ok iekāpjam, piedarbinu dzinēju un pēkšņi nevar izdabūt no "P", arī uz paneļa nerāda kādā pozīcijā ir kārba parasti deg kvadrātiņš uz panelī, mašīna ir P N R D S. Tad nu jautājums ir tāds - Tā varētu būt kāda elektroniska vaine? Nekādas mehāniskas pazīmes nebija, ka kaut kas varētu nebūt kā vajag un pēkšņi aizies gar degunu Ja kārba jūk, tad jau parasti tā ar sitieniem slēdzās, vēlu pārslēdzās vai tml, bet te viss bija vislabākajā kārtībā un pēkšņi šitādu podstavu mašīna uztaisa Kādam ir kas līdzīgs bijis? Kur varētu sākt meklēt vaini? JA to nelaimīgajā vietā var novērst tad pusbēda, bet tā vēl evakators jāsauc un vēl jādomā pie kura labāk dzīt. Audis 2006.gada A6 2,5 dīzelis.


Nesaku,ka tā noteikti būs,bet uz Volvo bija tieši tāds gadījums un vainīgs bija bremžuguņu slēdzis (ļeguška).Paskaties vai deg bremzes,ja deg tad kaut kas cits.


Nu bet zivtiņas tak pabaroji, jeb kā
Offline
Soilwork
25. Oct 2015, 14:36 #30547

Kopš: 20. Jul 2010

Ziņojumi: 1537

Braucu ar: N46 un grabošu vanosu


24 Oct 2015, 14:55:05 Mixxx2005 rakstīja:
81kw VAG dīzelim kvēlsveču relejs(103) sāk darboties tikai pēc tam, kad dīzelis jau piespridzināts. Pagriežot aizdedzi uz releja "aktvizācijas" ķepām ir 8v spriegums. Pēc piedarbināšanas 30 sekundes ir 14v.


Aukstos rītos ir grūti pielaist.
Tas ir normāli vai jāmeklē vaina?

P.S. pēc kura devēja ECU ņemt dzinēja temperatūru un slēdz iekšā sveces?

p.s.s. kvēlsveču lampa panelī iedegas tikai uz 2sek, pirms starta.


Ir tāds sūda motora temperatūras devējs, ja nemaldos zaļā krāsā, vismaz man 2001 VAG dīzelim mainīja jo arī rītos bija tas pats - sveces pasilda uz 2 sek jo temperatūras devējs nenostrādā un vadības bloks saprot, ka ārā ir +os...
Offline
Mixxx2005
25. Oct 2015, 15:11 #30548

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.


25 Oct 2015, 14:36:24 Soilwork rakstīja:

24 Oct 2015, 14:55:05 Mixxx2005 rakstīja:
81kw VAG dīzelim kvēlsveču relejs(103) sāk darboties tikai pēc tam, kad dīzelis jau piespridzināts. Pagriežot aizdedzi uz releja "aktvizācijas" ķepām ir 8v spriegums. Pēc piedarbināšanas 30 sekundes ir 14v.


Aukstos rītos ir grūti pielaist.
Tas ir normāli vai jāmeklē vaina?

P.S. pēc kura devēja ECU ņemt dzinēja temperatūru un slēdz iekšā sveces?

p.s.s. kvēlsveču lampa panelī iedegas tikai uz 2sek, pirms starta.


Ir tāds sūda motora temperatūras devējs, ja nemaldos zaļā krāsā, vismaz man 2001 VAG dīzelim mainīja jo arī rītos bija tas pats - sveces pasilda uz 2 sek jo temperatūras devējs nenostrādā un vadības bloks saprot, ka ārā ir +os...


Ja pareizi saprotu, tad viņš dod arī instrumenta panelim motora temperatūru.
Katrā ziņā pirms nedēļas to zaļo tolsola temp. devēju nomainīju, panelī temperatūru rāda.

Ko sakat par variantu ar manuālu releja aktivēšanu?
Offline
12
25. Oct 2015, 15:23 #30549

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

Vasali. Nedarbojas aizmugures parkingi, E 39. Ja nedarbojas viens, tad arī pārējie nedarbojas? Un nomainot bojāto, ieliekot tādu kurš darbojas var mizāt?
Offline
uldens1
25. Oct 2015, 15:25 #30550

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16212

Braucu ar:


24 Oct 2015, 14:55:05 Mixxx2005 rakstīja:
81kw VAG dīzelim kvēlsveču relejs(103) sāk darboties tikai pēc tam, kad dīzelis jau piespridzināts. Pagriežot aizdedzi uz releja "aktvizācijas" ķepām ir 8v spriegums. Pēc piedarbināšanas 30 sekundes ir 14v.


Aukstos rītos ir grūti pielaist.
Tas ir normāli vai jāmeklē vaina?

P.S. pēc kura devēja ECU ņemt dzinēja temperatūru un slēdz iekšā sveces?

p.s.s. kvēlsveču lampa panelī iedegas tikai uz 2sek, pirms starta.
tas dizelis bez svecem ir iedarbinams pat pie -15,ja pie šadam temperaturam nelec tad vaina bus kur citur
Offline
mar4a
25. Oct 2015, 15:25 #30551

Kopš: 21. Jul 2013

No: Ogre

Ziņojumi: 153

Braucu ar: 1.9 syncro


25 Oct 2015, 15:23:53 12 rakstīja:
Vasali. Nedarbojas aizmugures parkingi, E 39. Ja nedarbojas viens, tad arī pārējie nedarbojas? Un nomainot bojāto, ieliekot tādu kurš darbojas var mizāt?

jaap tiesi ta! pasties kurs ir beigts samaini,un viss!
Offline
berny757
25. Oct 2015, 15:27 #30552

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Jap, ja ieliekot atpakaļgaitā ir viens garš pīkstiens tad kāds no sensoriem ir miris. Iespraud jaunu un brauc dzīvē
Offline
12
25. Oct 2015, 15:28 #30553

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.


25 Oct 2015, 15:25:47 mar4a rakstīja:

25 Oct 2015, 15:23:53 12 rakstīja:
Vasali. Nedarbojas aizmugures parkingi, E 39. Ja nedarbojas viens, tad arī pārējie nedarbojas? Un nomainot bojāto, ieliekot tādu kurš darbojas var mizāt?

jaap tiesi ta! pasties kurs ir beigts samaini,un viss!

Offline
12
25. Oct 2015, 15:30 #30554

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.


25 Oct 2015, 15:27:06 berny757 rakstīja:
Jap, ja ieliekot atpakaļgaitā ir viens garš pīkstiens tad kāds no sensoriem ir miris. Iespraud jaunu un brauc dzīvē

Tā arī ir. Ieliekot atpakaļgaitā, garš pīkstiens skan.
Offline
Mixxx2005
25. Oct 2015, 15:42 #30555

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.


25 Oct 2015, 15:25:26 uldens1 rakstīja:

24 Oct 2015, 14:55:05 Mixxx2005 rakstīja:
81kw VAG dīzelim kvēlsveču relejs(103) sāk darboties tikai pēc tam, kad dīzelis jau piespridzināts. Pagriežot aizdedzi uz releja "aktvizācijas" ķepām ir 8v spriegums. Pēc piedarbināšanas 30 sekundes ir 14v.


Aukstos rītos ir grūti pielaist.
Tas ir normāli vai jāmeklē vaina?

P.S. pēc kura devēja ECU ņemt dzinēja temperatūru un slēdz iekšā sveces?

p.s.s. kvēlsveču lampa panelī iedegas tikai uz 2sek, pirms starta.
tas dizelis bez svecem ir iedarbinams pat pie -15,ja pie šadam temperaturam nelec tad vaina bus kur citur


Bet ne jau velti ražotājs defaultā uzlicis 2sek silšanu svecem pie +7 grādiem. Un aŗī šīs 2 sekundes tas relefs nenostrāda, tikai pēc piedarbināšanas.
Offline
IngusSeflers
25. Oct 2015, 17:41 #30556

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


25 Oct 2015, 15:42:30 Mixxx2005 rakstīja:

25 Oct 2015, 15:25:26 uldens1 rakstīja:

24 Oct 2015, 14:55:05 Mixxx2005 rakstīja:
81kw VAG dīzelim kvēlsveču relejs(103) sāk darboties tikai pēc tam, kad dīzelis jau piespridzināts. Pagriežot aizdedzi uz releja "aktvizācijas" ķepām ir 8v spriegums. Pēc piedarbināšanas 30 sekundes ir 14v.


Aukstos rītos ir grūti pielaist.
Tas ir normāli vai jāmeklē vaina?

P.S. pēc kura devēja ECU ņemt dzinēja temperatūru un slēdz iekšā sveces?

p.s.s. kvēlsveču lampa panelī iedegas tikai uz 2sek, pirms starta.
tas dizelis bez svecem ir iedarbinams pat pie -15,ja pie šadam temperaturam nelec tad vaina bus kur citur


Bet ne jau velti ražotājs defaultā uzlicis 2sek silšanu svecem pie +7 grādiem. Un aŗī šīs 2 sekundes tas relefs nenostrāda, tikai pēc piedarbināšanas.
Ko rāda T° devējs dzīvajos datos?
Tie ir pirmie aizdomās turamie pie tavām problēmām.
Offline
piradzinjsh
25. Oct 2015, 17:51 #30557

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2294

Braucu ar: vienu radzi

Kurš palīdzēs atrisināt problēmu ar atslēgu. Pēdējā laikā atslēgt/aizslēgt nostrādā tikai pēc vairākkārtējas nospiešanas. e46 2002. Liepāja?
Taisīt jaunu vai mainīt bateriju? Braukāju ikdienā 20km attālumus turpš šurp.
Paldies jau iepriekš par ieteikumiem.
Offline
Mixxx2005
25. Oct 2015, 18:50 #30558

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.


25 Oct 2015, 17:41:13 IngusSeflers rakstīja:

25 Oct 2015, 15:42:30 Mixxx2005 rakstīja:

25 Oct 2015, 15:25:26 uldens1 rakstīja:

24 Oct 2015, 14:55:05 Mixxx2005 rakstīja:
81kw VAG dīzelim kvēlsveču relejs(103) sāk darboties tikai pēc tam, kad dīzelis jau piespridzināts. Pagriežot aizdedzi uz releja "aktvizācijas" ķepām ir 8v spriegums. Pēc piedarbināšanas 30 sekundes ir 14v.


Aukstos rītos ir grūti pielaist.
Tas ir normāli vai jāmeklē vaina?

P.S. pēc kura devēja ECU ņemt dzinēja temperatūru un slēdz iekšā sveces?

p.s.s. kvēlsveču lampa panelī iedegas tikai uz 2sek, pirms starta.
tas dizelis bez svecem ir iedarbinams pat pie -15,ja pie šadam temperaturam nelec tad vaina bus kur citur


Bet ne jau velti ražotājs defaultā uzlicis 2sek silšanu svecem pie +7 grādiem. Un aŗī šīs 2 sekundes tas relefs nenostrāda, tikai pēc piedarbināšanas.
Ko rāda T° devējs dzīvajos datos?
Tie ir pirmie aizdomās turamie pie tavām problēmām.


Nav kabelis ar ko pieslēgties.
Ir kādi ieteikumi ,kuru ķīnas kabeli ņemt?

1.kinas kabelis

2.kinas kabelis

seat leon mk1. 81kw

[ Šo ziņu laboja Mixxx2005, 25 Oct 2015, 18:54:40 ]

Offline
janchikz
25. Oct 2015, 19:07 #30559

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


25 Oct 2015, 13:41:50 Agrish rakstīja:

25 Oct 2015, 08:41:41 Remjanis rakstīja:

25 Oct 2015, 01:28:58 Huligaans rakstīja:
Šodien izdarīju fundamentālu kļūdu - braucu satikties ar meiteni un paņēmu rAudi nevis BMW (jā jā, jau iedzēru indi) un tas vēl nav viss, es paņemu mašīnu ar automātisko ātrumkārbu nevis normālo.
Nu labi, tas figņā, aizbraucu galā, satiekamies, pie mašīnas, abi ar to meiteni divvientulībā pļāpājam, redzu, ka viņas lūpas saka "jā", viņas krūtis saka "jā", pēc kā tad saku - nu ko mēs visi trīs te stāvēsim, braucam pie manis pabarot zivtiņas (viņa tobrīd vēl nezināja ka man nemaz nav akvārija). Nu ok iekāpjam, piedarbinu dzinēju un pēkšņi nevar izdabūt no "P", arī uz paneļa nerāda kādā pozīcijā ir kārba parasti deg kvadrātiņš uz panelī, mašīna ir P N R D S. Tad nu jautājums ir tāds - Tā varētu būt kāda elektroniska vaine? Nekādas mehāniskas pazīmes nebija, ka kaut kas varētu nebūt kā vajag un pēkšņi aizies gar degunu Ja kārba jūk, tad jau parasti tā ar sitieniem slēdzās, vēlu pārslēdzās vai tml, bet te viss bija vislabākajā kārtībā un pēkšņi šitādu podstavu mašīna uztaisa Kādam ir kas līdzīgs bijis? Kur varētu sākt meklēt vaini? JA to nelaimīgajā vietā var novērst tad pusbēda, bet tā vēl evakators jāsauc un vēl jādomā pie kura labāk dzīt. Audis 2006.gada A6 2,5 dīzelis.


Nesaku,ka tā noteikti būs,bet uz Volvo bija tieši tāds gadījums un vainīgs bija bremžuguņu slēdzis (ļeguška).Paskaties vai deg bremzes,ja deg tad kaut kas cits.


Nu bet zivtiņas tak pabaroji, jeb kā
iespejams pats atrumparslegs. Diezgan biezha paradiba
Offline
IngusSeflers
25. Oct 2015, 19:08 #30560

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


25 Oct 2015, 18:50:41 Mixxx2005 rakstīja:

Nav kabelis ar ko pieslēgties.
Ir kādi ieteikumi ,kuru ķīnas kabeli ņemt?

1.kinas kabelis

2.kinas kabelis

seat leon mk1. 81kw
Aizbrauc pie kāda kam ir...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo