Online

Pašreiz BMWPower skatās 231 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Pirkt / Pārdot Auto XII

AutorsZiņojums
spriditis
06. Feb 2021, 08:45 #30501

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad


05 Feb 2021, 22:13:44 @martinez rakstīja:

05 Feb 2021, 22:07:14 @Ruudis rakstīja:
Vai tik volgo nebija tā, ka, ja plīst celiņsiksna, tās lanskas iebrien pie zobenes un ir motoršādens?

Ir, jā


Tapeec uz katru ellas mainu nomainit to siksnu

[ Šo ziņu laboja spriditis, 06 Feb 2021, 08:45:42 ]

Offline
depo
06. Feb 2021, 08:56 #30502

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


05 Feb 2021, 21:54:01 @martinez rakstīja:

05 Feb 2021, 21:35:58 @depo rakstīja:

05 Feb 2021, 21:19:13 @martinez rakstīja:
Tikai 136 kw jāmaina kompensatori pie ~200 k


Cik ta tur tā darba un naudas. Es savam ar mainīju.

Ar to viss beidzās?
Vai tomēr būtu bijis labāk braukt ar 120 kw motoru?


Ar ko bija jābeidzas? Pazuda šujmašīnas skaņa un bubinātājs apklusa, patēriņš nokritās par veseliem 0.4 L

Nekad 120kw, tikai 136.
Offline
wanksta
06. Feb 2021, 09:09 #30503

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7368

Braucu ar: muti

Varam droši noslēgt šo diskusiju, un teikšu kā teica viens znakoms kurš tos volvo līdz vemšanai ir atskrūvējies - no dīzeļiem var mierīgi ņemt visus izņemot to kuram virs 200zs


Nomainīt kompensatorus reizi desmit gados te laikam liekas dažiem ka tas ir par daudz prasīts

Online
michals1
06. Feb 2021, 09:19 #30504

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2037

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Varbūt labāk volvo nevajag?
Reti garlaicīgs auto,reti.
Offline
kexxx
06. Feb 2021, 10:53 #30505

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


06 Feb 2021, 08:45:03 @spriditis rakstīja:

05 Feb 2021, 22:13:44 @martinez rakstīja:

05 Feb 2021, 22:07:14 @Ruudis rakstīja:
Vai tik volgo nebija tā, ka, ja plīst celiņsiksna, tās lanskas iebrien pie zobenes un ir motoršādens?



Ir, jā


Tapeec uz katru ellas mainu nomainit to siksnu


Tāda herņa notiek dīzeļiem (nezinu, vai visiem, vai tikai kādam noteiktam) un daudzi reāli uz šo uzraujas
Esot kkādi aftermarket aizsargi, kas pasargā zobsiksnu...
Offline
kkas
06. Feb 2021, 12:05 #30506

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9325

Braucu ar: Alfu


06 Feb 2021, 10:53:42 @kexxx rakstīja:

06 Feb 2021, 08:45:03 @spriditis rakstīja:

05 Feb 2021, 22:13:44 @martinez rakstīja:

05 Feb 2021, 22:07:14 @Ruudis rakstīja:
Vai tik volgo nebija tā, ka, ja plīst celiņsiksna, tās lanskas iebrien pie zobenes un ir motoršādens?



Ir, jā


Tapeec uz katru ellas mainu nomainit to siksnu


Tāda herņa notiek dīzeļiem (nezinu, vai visiem, vai tikai kādam noteiktam) un daudzi reāli uz šo uzraujas
Esot kkādi aftermarket aizsargi, kas pasargā zobsiksnu...



Pirmkārt, jāliek oem siksna vai ne oem,tik kkādas divas ir derīgas, kuras neplīst ar kordiem. Lai gan katalogos ap padsmit it kā der. Otrkārt, mainīt siksnas spriegotāju, kā tas paredzēts un katru apkopi pārbaudīt ģenerātora brīvgaitas rumbu.
Offline
kexxx
06. Feb 2021, 12:35 #30507

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


06 Feb 2021, 12:05:33 @kkas rakstīja:

06 Feb 2021, 10:53:42 @kexxx rakstīja:

06 Feb 2021, 08:45:03 @spriditis rakstīja:

05 Feb 2021, 22:13:44 @martinez rakstīja:

05 Feb 2021, 22:07:14 @Ruudis rakstīja:
Vai tik volgo nebija tā, ka, ja plīst celiņsiksna, tās lanskas iebrien pie zobenes un ir motoršādens?



Ir, jā


Tapeec uz katru ellas mainu nomainit to siksnu


Tāda herņa notiek dīzeļiem (nezinu, vai visiem, vai tikai kādam noteiktam) un daudzi reāli uz šo uzraujas
Esot kkādi aftermarket aizsargi, kas pasargā zobsiksnu...



Pirmkārt, jāliek oem siksna vai ne oem,tik kkādas divas ir derīgas, kuras neplīst ar kordiem. Lai gan katalogos ap padsmit it kā der. Otrkārt, mainīt siksnas spriegotāju, kā tas paredzēts un katru apkopi pārbaudīt ģenerātora brīvgaitas rumbu.


Diemžēl par to visu laimīgie īpašnieki sāk aizdomāties tad, kad jau ir par vēlu
Offline
spriditis
06. Feb 2021, 12:35 #30508

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad


06 Feb 2021, 12:05:33 @kkas rakstīja:

06 Feb 2021, 10:53:42 @kexxx rakstīja:

06 Feb 2021, 08:45:03 @spriditis rakstīja:

05 Feb 2021, 22:13:44 @martinez rakstīja:

05 Feb 2021, 22:07:14 @Ruudis rakstīja:
Vai tik volgo nebija tā, ka, ja plīst celiņsiksna, tās lanskas iebrien pie zobenes un ir motoršādens?



Ir, jā


Tapeec uz katru ellas mainu nomainit to siksnu


Tāda herņa notiek dīzeļiem (nezinu, vai visiem, vai tikai kādam noteiktam) un daudzi reāli uz šo uzraujas
Esot kkādi aftermarket aizsargi, kas pasargā zobsiksnu...



Pirmkārt, jāliek oem siksna vai ne oem,tik kkādas divas ir derīgas, kuras neplīst ar kordiem. Lai gan katalogos ap padsmit it kā der. Otrkārt, mainīt siksnas spriegotāju, kā tas paredzēts un katru apkopi pārbaudīt ģenerātora brīvgaitas rumbu.


Tas viss videeji 250-300eur savelkaas,ar zobsiksnaam rulliisiems,generatora skriemeliem.
Offline
Asch
06. Feb 2021, 13:28 #30509

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4295

Braucu ar:


06 Feb 2021, 09:09:58 @wanksta rakstīja:
Varam droši noslēgt šo diskusiju, un teikšu kā teica viens znakoms kurš tos volvo līdz vemšanai ir atskrūvējies - no dīzeļiem var mierīgi ņemt visus izņemot to kuram virs 200zs


Nomainīt kompensatorus reizi desmit gados te laikam liekas dažiem ka tas ir par daudz prasīts



Tikko pirms jauna gada coms vienam taisija dzineju tai lielo zirgu versijai. Sim bija laikam sadalene pabeigusies vai ari pati sezha parplisusi. Esot mega problema dabut laba stavokli kko no ta motora, bija pa LV uz to bridi vai nu viss dzinejs janem vai viena daudz maz galva. Beigas laikam bija sarunajis to galvu. Savejo vedisot uz LT, esot labs Alu metinatajs. Cik sapratu par galvu vien bija kkas ap 800 nolocijis, tad nu vel skaiti blives, skiet ari kompensatori, visadi sikumi. Diezgan pasali beigas
Offline
Usirogeri
06. Feb 2021, 14:11 #30510

Kopš: 25. Jun 2016

Ziņojumi: 91

Braucu ar: e-91

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/320/hcohd.html

e46
Offline
kexxx
06. Feb 2021, 14:17 #30511

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


06 Feb 2021, 13:28:23 @Asch rakstīja:

06 Feb 2021, 09:09:58 @wanksta rakstīja:
Varam droši noslēgt šo diskusiju, un teikšu kā teica viens znakoms kurš tos volvo līdz vemšanai ir atskrūvējies - no dīzeļiem var mierīgi ņemt visus izņemot to kuram virs 200zs


Nomainīt kompensatorus reizi desmit gados te laikam liekas dažiem ka tas ir par daudz prasīts



Tikko pirms jauna gada coms vienam taisija dzineju tai lielo zirgu versijai. Sim bija laikam sadalene pabeigusies vai ari pati sezha parplisusi. Esot mega problema dabut laba stavokli kko no ta motora, bija pa LV uz to bridi vai nu viss dzinejs janem vai viena daudz maz galva. Beigas laikam bija sarunajis to galvu. Savejo vedisot uz LT, esot labs Alu metinatajs. Cik sapratu par galvu vien bija kkas ap 800 nolocijis, tad nu vel skaiti blives, skiet ari kompensatori, visadi sikumi. Diezgan pasali beigas


Tities "parastais" 136kw šrotā 250eur viss dzinējs (bez apkares, sprauslām)
Offline
Peecis
06. Feb 2021, 15:27 #30512

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


06 Feb 2021, 14:17:29 @kexxx rakstīja:

06 Feb 2021, 13:28:23 @Asch rakstīja:

06 Feb 2021, 09:09:58 @wanksta rakstīja:
Varam droši noslēgt šo diskusiju, un teikšu kā teica viens znakoms kurš tos volvo līdz vemšanai ir atskrūvējies - no dīzeļiem var mierīgi ņemt visus izņemot to kuram virs 200zs


Nomainīt kompensatorus reizi desmit gados te laikam liekas dažiem ka tas ir par daudz prasīts



Tikko pirms jauna gada coms vienam taisija dzineju tai lielo zirgu versijai. Sim bija laikam sadalene pabeigusies vai ari pati sezha parplisusi. Esot mega problema dabut laba stavokli kko no ta motora, bija pa LV uz to bridi vai nu viss dzinejs janem vai viena daudz maz galva. Beigas laikam bija sarunajis to galvu. Savejo vedisot uz LT, esot labs Alu metinatajs. Cik sapratu par galvu vien bija kkas ap 800 nolocijis, tad nu vel skaiti blives, skiet ari kompensatori, visadi sikumi. Diezgan pasali beigas


Tities "parastais" 136kw šrotā 250eur viss dzinējs (bez apkares, sprauslām)

Gribu redzēt
120kw jā, bet ne jau 136.
Offline
Bmw-vergs
06. Feb 2021, 16:43 #30513

Kopš: 14. Jan 2021

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Sveiki..Gribētu iegādāties BMW 320D E90\E91 -Melnā krāsā ar manuālo kārbu,gads 2005-2010 gadam.Ja ir ko piedāvāt tad rakstat pm ,izskatīšu visus variantus.pm
Offline
aupinsh
07. Feb 2021, 18:20 #30514

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S

https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/seat/leon/alojj.html
Offline
desadesa
07. Feb 2021, 19:25 #30515

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/kia/sore....html?1612718673
Offline
ensure
08. Feb 2021, 12:40 #30516

Kopš: 13. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: Golfu

Meklēju Golf 5 GTI, 4/5 durvis, ne-āda, budžets 6k.
Interesē arī Impreza hečbeks ar 2.0 dīzeli.

Edit: Imprezas vietā izskatīšu Ford Focus ST mk2

[ Šo ziņu laboja ensure, 10 Feb 2021, 16:39:43 ]

Offline
Elagrs
08. Feb 2021, 12:50 #30517

Kopš: 23. Dec 2016

Ziņojumi: 89

Braucu ar:


08 Feb 2021, 12:40:20 @ensure rakstīja:
Meklēju Golf 5 GTI, 4/5 durvis, ne-āda, budžets 6k.
Interesē arī Impreza hečbeks ar 2.0 dīzeli.


uzmanīgi ar Subaru 2008.-2012.gada (ieskaitot) 2.0D motoriem.
Offline
drakelv
08. Feb 2021, 22:36 #30518

Kopš: 15. Sep 2012

Ziņojumi: 335

Braucu ar: F11 535d ///M

Varbūt kādam uz tirgu ir labs F25 LCI?

[ Šo ziņu laboja drakelv, 08 Feb 2021, 22:36:29 ]

Offline
GTs-
09. Feb 2021, 15:40 #30519

Kopš: 03. Jun 2013

Ziņojumi: 708

Braucu ar:

Njā, om651 dzinēji ar tikuši pie vājām ķēdēm, ka jāmaina tik ātri. Vecajiem tomēr mūžīgas, miljonu iet vēsi.
Offline
Gra
09. Feb 2021, 15:50 #30520

Kopš: 25. Sep 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 890

Braucu ar: Coupè; Cabrio; Roadster


09 Feb 2021, 15:40:25 @GTs- rakstīja:
Njā, om651 dzinēji ar tikuši pie vājām ķēdēm, ka jāmaina tik ātri. Vecajiem tomēr mūžīgas, miljonu iet vēsi.


Jā, diemžēl ķēdes stiepjās un ir jāmaina tāpat kā BMW N-sērijas dzinējiem. Tik tas ka Mersim vieglāk un lētāk nomainīt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo