Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 239 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Arturiks
25. Apr 2012, 22:05 #3021

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11

uzspied nevis saglabāt bet saglabāt un publicēt
Offline
Dzvile
25. Apr 2012, 22:09 #3022

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


25 Apr 2012, 21:51:50 Arturiks rakstīja:
es vislaik leju to kas pa rokai, bišk paputo, tad sajaucās paliek par tumši dzelteno un iet gerai, nezinu kas varētu sūknim nobeigties, varbūt vari pastāstīt ?

Suņa kaka tur bojājas. Kas tur var būt sūdīgi ir viskozitāte-tā var atšķirties.Ja sagāž tur nezinu detxtron II kopā ar kādu citu ATF.


-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
vanfan
25. Apr 2012, 22:13 #3023

Kopš: 20. Nov 2011

Ziņojumi: 130

Braucu ar:


25 Apr 2012, 21:48:44 Mixa rakstīja:

25 Apr 2012, 21:34:20 vanfan rakstīja:
Cik kaitīgi ir stūres pastiprinātājam sajaukt sarkano ar dzelteno eļļu?Kādas sekas būs?

Izlej veco,ielej skalojami eļļu un ielej tadu kadu vajag...

Var izbaigties gumijas blivsleg un pats pastiprinataja suknis...sliktakaja gadijuma pašāi reikai...

Tas varētu notikt ilgtermiņā...bet samainīja blīvslēgu,eļļa līmenī,bet pagriežot stūri līds galam-ass metālisks tarkšķis!!!spiediena regulators?
Offline
Duzis
25. Apr 2012, 23:32 #3024

Kopš: 30. Aug 2008

Ziņojumi: 2

Braucu ar: E30

Sveiki!

E30 M20B25, melni dūmi gāzējot un neiet kā vajadzētu!

Kā novērst problēmu, vai ir kāds speciālists, kas var līdzēt?
Offline
dzheris
26. Apr 2012, 00:18 #3025

Kopš: 27. Dec 2006

Ziņojumi: 290

Braucu ar: BMW 315

Tā kā pēc motora swapa oriģinālās neder, tad kādam varbūt iespēja tikt dažādiem motora spilvenu modeļiem klāt ar mērlentu - interesē, no kura modeļa varētu dabūt aptuveni 50-55mm augstu motora spilvenu?
Offline
Mixa
26. Apr 2012, 07:19 #3026

Kopš: 16. Apr 2011

Ziņojumi: 79

Braucu ar:


25 Apr 2012, 21:51:50 Arturiks rakstīja:
es vislaik leju to kas pa rokai, bišk paputo, tad sajaucās paliek par tumši dzelteno un iet gerai, nezinu kas varētu sūknim nobeigties, varbūt vari pastāstīt ?


Tu tač pats atbildeji uz savu jautajumu

Puto=gaiss šķidrumā,rauj iekša sistema kur jau notiek mehaniski bojajumi....

+ dažadi šķidrumi var agresivi uzvesties viens pret otru
Offline
Mixa
26. Apr 2012, 07:45 #3027

Kopš: 16. Apr 2011

Ziņojumi: 79

Braucu ar:


25 Apr 2012, 21:06:01 Mixa rakstīja:

Gribetos uzzinat ka darbināt E36(1.6) gan uz benzina gan uz gāzes(1 paaudze)...

Ka atslegt degvielas smidzinašanu lai kompis nesaritos kļūdas...


Offline
Agritis
26. Apr 2012, 08:12 #3028

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2092

Braucu ar: Astra ST

Ja stiklu slotiņa ar troksni slīd pa stiklu (itkā lēkā pa to), tad problēma ir ar slotas kāta atsperi vai pats stikls kautkāds ne tāds? Pasažiera pusē tā nav, bet tur slotiņas kāts pilnīgi jauns stāv virsū.
Offline
Peecis
26. Apr 2012, 08:52 #3029

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


25 Apr 2012, 20:46:41 chawijs rakstīja:

25 Apr 2012, 20:24:40 robiss rakstīja:
Kā otrajam golfam nomainīt kreiso ārējo putekļu gumiju (miroņgalvai)
To piļņiku parāvu nost, visu veco smēru izslaucīju, bet netieku skaidrs, kā, lai viņu noņem, tur ir kāds sprost gredzens vai ar āmuru jāpasit pa mironi un viņš pats noleks nost

nezinu kaa golfam, bet man skiet ka jaanaak nost ar sishanu.
Ja grendzens ir iekshaa tad patiirot to smaakji aara vinju var redzet un ar skrigrieizni paplest valjaa un ar turot vinju paplestu meigini ar kko sist nost.
Taa vismaz bij zjopelim man.

Uzrauj ar āmuru un būs nost.
Offline
SMOT
26. Apr 2012, 11:04 #3030

Kopš: 14. Aug 2010

Ziņojumi: 944

Braucu ar: 3er

Kā atšķirt e36 1.8 is spidometru no e36 6cilindrīgo spidometra?
Offline
bendikss
26. Apr 2012, 11:26 #3031

Kopš: 30. Mar 2011

No: Sigulda

Ziņojumi: 174

Braucu ar: Full Tank

Sveiki, manam e36 ir tā klimatkontrole, nevis digitālā, bet vecmodīgā. Ir tā ka pasažiera pusē sākumā pašvaki pūš silto, bet pēc tam vēso visulaiku un vadītāja pusē atkal karsto pūš diezgan stipri visu laiku. Kāds zin varbūt kas tur pa vainu?
Offline
vadims
26. Apr 2012, 11:44 #3032

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu


26 Apr 2012, 11:26:10 bendikss rakstīja:
Sveiki, manam e36 ir tā klimatkontrole, nevis digitālā, bet vecmodīgā. Ir tā ka pasažiera pusē sākumā pašvaki pūš silto, bet pēc tam vēso visulaiku un vadītāja pusē atkal karsto pūš diezgan stipri visu laiku. Kāds zin varbūt kas tur pa vainu?
99% vaina ir elektro vārstos (pečkas krāni) salona radiātora nevienmērīgai darbībai.
Offline
seeingman
26. Apr 2012, 11:45 #3033

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


26 Apr 2012, 11:04:22 SMOT rakstīja:
Kā atšķirt e36 1.8 is spidometru no e36 6cilindrīgo spidometra?

Ja spidometrs ir iekš mašīnas uztaisi spidometra testu. Tur parādās koeficienta cipars, cik cilindru motoram.
http://www.bmw-m.net/TechProc/test.htm
Offline
vadims
26. Apr 2012, 11:48 #3034

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu


26 Apr 2012, 11:43:49 EIKEI rakstīja:
KADA VARETU BUT PROBLEMA JA DEG ABS DZELTENA LAMPINA, TRISTURISA LAMPINA UN SPIDOMETRS NERADA ATRUMU BMW X5 E53 2001? VARBUT ARI KADAM CITAM MODELIM TAA IR GADIIJIES, UN KAS IR BIJIS PAR VAINU.
Vaina ir iekš ABS, aizmugurējais kreisais(ja nekļūdos) devējs bij atbildīgs par ātruma rādījumu uz spido. Precīzēt iesaku pieslēdzot diagnostiku
Offline
dzheris
26. Apr 2012, 12:42 #3035

Kopš: 27. Dec 2006

Ziņojumi: 290

Braucu ar: BMW 315


26 Apr 2012, 00:18:37 dzheris rakstīja:
Tā kā pēc motora swapa oriģinālās neder, tad kādam varbūt iespēja tikt dažādiem motora spilvenu modeļiem klāt ar mērlentu - interesē, no kura modeļa varētu dabūt aptuveni 50-55mm augstu motora spilvenu?


Neviens nezina?
Offline
Staris
26. Apr 2012, 12:48 #3036

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Kuras sērijas bmw šis ir?
http://www.bildites.lv/images/7zfwzz3ml5qduki2mhtl.jpg
Offline
nikotins
26. Apr 2012, 14:12 #3037

Kopš: 22. Apr 2012

Ziņojumi: 4

Braucu ar: 325 kvēpmobilis


22 Apr 2012, 18:37:01 nikotins rakstīja:
Sveiki, mekletaja mekleju par so problemu bet neko neatradu!

kr4 tada huinja, ka man nerada degvielas daciks, reizem rada visu laiku ka tuksa baka, uz rezerves stav, citreiz stav uz +/- 3/4!

Degvielas sensoru nomainuju (baka kreisaja puse), bet pie suknja vel neesmu lidis, bet tur jau ari itka ir kkads sensors! Kr4 vai kads var ieteikt visu ko parbaudit, jo man ir plana brauciens pa eiropu un bez degvielas limenja nu nekadi newar!


Neviens nevar palidzet???? Izskatas ka te vairs tik pa datoru jaudam vien runaa!
Offline
GirtzB
26. Apr 2012, 14:15 #3038

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


26 Apr 2012, 12:52:48 OX rakstīja:

26 Apr 2012, 12:48:21 Staris rakstīja:
Kuras sērijas bmw šis ir?
http://www.bildites.lv/images/7zfwzz3ml5qduki2mhtl.jpg

hvz
E23

velk uz vēlīnu e12

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
bendikss
26. Apr 2012, 14:43 #3039

Kopš: 30. Mar 2011

No: Sigulda

Ziņojumi: 174

Braucu ar: Full Tank


26 Apr 2012, 11:44:56 vadims rakstīja:

26 Apr 2012, 11:26:10 bendikss rakstīja:
Sveiki, manam e36 ir tā klimatkontrole, nevis digitālā, bet vecmodīgā. Ir tā ka pasažiera pusē sākumā pašvaki pūš silto, bet pēc tam vēso visulaiku un vadītāja pusē atkal karsto pūš diezgan stipri visu laiku. Kāds zin varbūt kas tur pa vainu?
99% vaina ir elektro vārstos (pečkas krāni) salona radiātora nevienmērīgai darbībai.
ok paskatīšos, bet tos pečkas krānus kkur var jaunus dabūt vai jāmeklē lietoti?

[ Šo ziņu laboja bendikss, 26 Apr 2012, 14:45:03 ]

Offline
kkas
26. Apr 2012, 15:49 #3040

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9325

Braucu ar: Alfu


26 Apr 2012, 14:12:39 nikotins rakstīja:

22 Apr 2012, 18:37:01 nikotins rakstīja:
Sveiki, mekletaja mekleju par so problemu bet neko neatradu!

kr4 tada huinja, ka man nerada degvielas daciks, reizem rada visu laiku ka tuksa baka, uz rezerves stav, citreiz stav uz +/- 3/4!

Degvielas sensoru nomainuju (baka kreisaja puse), bet pie suknja vel neesmu lidis, bet tur jau ari itka ir kkads sensors! Kr4 vai kads var ieteikt visu ko parbaudit, jo man ir plana brauciens pa eiropu un bez degvielas limenja nu nekadi newar!


Neviens nevar palidzet???? Izskatas ka te vairs tik pa datoru jaudam vien runaa!

nelej degvielu pa 5 ls, bet ielej pa 15 ls. loģiski, ka gandrīz tukšu bāku nerāda korekti.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo