Autors | Ziņojums |
Arturiks | 25. Apr 2012, 22:05 |
#3021
|
|
Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9026
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| uzspied nevis saglabāt bet saglabāt un publicēt |
Offline | |
|
Dzvile
| 25. Apr 2012, 22:09 |
#3022
|
|
Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
25 Apr 2012, 21:51:50 Arturiks rakstīja:
es vislaik leju to kas pa rokai, bišk paputo, tad sajaucās paliek par tumši dzelteno un iet gerai, nezinu kas varētu sūknim nobeigties, varbūt vari pastāstīt ?
Suņa kaka tur bojājas. Kas tur var būt sūdīgi ir viskozitāte-tā var atšķirties.Ja sagāž tur nezinu detxtron II kopā ar kādu citu ATF.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." |
Offline | |
|
vanfan | 25. Apr 2012, 22:13 |
#3023
|
|
Kopš: 20. Nov 2011
Ziņojumi: 130
Braucu ar:
|
25 Apr 2012, 21:48:44 Mixa rakstīja:
25 Apr 2012, 21:34:20 vanfan rakstīja:
Cik kaitīgi ir stūres pastiprinātājam sajaukt sarkano ar dzelteno eļļu?Kādas sekas būs?
Izlej veco,ielej skalojami eļļu un ielej tadu kadu vajag...
Var izbaigties gumijas blivsleg un pats pastiprinataja suknis...sliktakaja gadijuma pašāi reikai...
Tas varētu notikt ilgtermiņā...bet samainīja blīvslēgu,eļļa līmenī,bet pagriežot stūri līds galam-ass metālisks tarkšķis!!!spiediena regulators? |
Offline | |
|
Duzis | 25. Apr 2012, 23:32 |
#3024
|
|
Kopš: 30. Aug 2008
Ziņojumi: 2
Braucu ar: E30
| Sveiki!
E30 M20B25, melni dūmi gāzējot un neiet kā vajadzētu!
Kā novērst problēmu, vai ir kāds speciālists, kas var līdzēt? |
Offline | |
|
dzheris | 26. Apr 2012, 00:18 |
#3025
|
|
Kopš: 27. Dec 2006
Ziņojumi: 290
Braucu ar: BMW 315
| Tā kā pēc motora swapa oriģinālās neder, tad kādam varbūt iespēja tikt dažādiem motora spilvenu modeļiem klāt ar mērlentu - interesē, no kura modeļa varētu dabūt aptuveni 50-55mm augstu motora spilvenu? |
Offline | |
|
Mixa
| 26. Apr 2012, 07:19 |
#3026
|
|
Kopš: 16. Apr 2011
Ziņojumi: 79
Braucu ar:
|
25 Apr 2012, 21:51:50 Arturiks rakstīja:
es vislaik leju to kas pa rokai, bišk paputo, tad sajaucās paliek par tumši dzelteno un iet gerai, nezinu kas varētu sūknim nobeigties, varbūt vari pastāstīt ?
Tu tač pats atbildeji uz savu jautajumu
Puto=gaiss šķidrumā,rauj iekša sistema kur jau notiek mehaniski bojajumi....
+ dažadi šķidrumi var agresivi uzvesties viens pret otru |
Offline | |
|
Mixa
| 26. Apr 2012, 07:45 |
#3027
|
|
Kopš: 16. Apr 2011
Ziņojumi: 79
Braucu ar:
|
25 Apr 2012, 21:06:01 Mixa rakstīja:
Gribetos uzzinat ka darbināt E36(1.6) gan uz benzina gan uz gāzes(1 paaudze)...
Ka atslegt degvielas smidzinašanu lai kompis nesaritos kļūdas...
|
Offline | |
|
Agritis | 26. Apr 2012, 08:12 |
#3028
|
|
Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2092
Braucu ar: Astra ST
| Ja stiklu slotiņa ar troksni slīd pa stiklu (itkā lēkā pa to), tad problēma ir ar slotas kāta atsperi vai pats stikls kautkāds ne tāds? Pasažiera pusē tā nav, bet tur slotiņas kāts pilnīgi jauns stāv virsū. |
Offline | |
|
|
Peecis | 26. Apr 2012, 08:52 |
#3029
|
|
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
25 Apr 2012, 20:46:41 chawijs rakstīja:
25 Apr 2012, 20:24:40 robiss rakstīja:
Kā otrajam golfam nomainīt kreiso ārējo putekļu gumiju (miroņgalvai)
To piļņiku parāvu nost, visu veco smēru izslaucīju, bet netieku skaidrs, kā, lai viņu noņem, tur ir kāds sprost gredzens vai ar āmuru jāpasit pa mironi un viņš pats noleks nost
nezinu kaa golfam, bet man skiet ka jaanaak nost ar sishanu.
Ja grendzens ir iekshaa tad patiirot to smaakji aara vinju var redzet un ar skrigrieizni paplest valjaa un ar turot vinju paplestu meigini ar kko sist nost.
Taa vismaz bij zjopelim man.
Uzrauj ar āmuru un būs nost. |
Offline | |
|
SMOT | 26. Apr 2012, 11:04 |
#3030
|
|
Kopš: 14. Aug 2010
Ziņojumi: 944
Braucu ar: 3er
| Kā atšķirt e36 1.8 is spidometru no e36 6cilindrīgo spidometra? |
Offline | |
|
bendikss | 26. Apr 2012, 11:26 |
#3031
|
|
Kopš: 30. Mar 2011
No: Sigulda
Ziņojumi: 174
Braucu ar: Full Tank
| Sveiki, manam e36 ir tā klimatkontrole, nevis digitālā, bet vecmodīgā. Ir tā ka pasažiera pusē sākumā pašvaki pūš silto, bet pēc tam vēso visulaiku un vadītāja pusē atkal karsto pūš diezgan stipri visu laiku. Kāds zin varbūt kas tur pa vainu? |
Offline | |
|
vadims | 26. Apr 2012, 11:44 |
#3032
|
|
Kopš: 27. Feb 2005
No: Baldone
Ziņojumi: 1951
Braucu ar: piedziņu
|
26 Apr 2012, 11:26:10 bendikss rakstīja:
Sveiki, manam e36 ir tā klimatkontrole, nevis digitālā, bet vecmodīgā. Ir tā ka pasažiera pusē sākumā pašvaki pūš silto, bet pēc tam vēso visulaiku un vadītāja pusē atkal karsto pūš diezgan stipri visu laiku. Kāds zin varbūt kas tur pa vainu?
99% vaina ir elektro vārstos (pečkas krāni) salona radiātora nevienmērīgai darbībai. |
Offline | |
|
seeingman | 26. Apr 2012, 11:45 |
#3033
|
|
Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
|
26 Apr 2012, 11:04:22 SMOT rakstīja:
Kā atšķirt e36 1.8 is spidometru no e36 6cilindrīgo spidometra?
Ja spidometrs ir iekš mašīnas uztaisi spidometra testu. Tur parādās koeficienta cipars, cik cilindru motoram.
http://www.bmw-m.net/TechProc/test.htm |
Offline | |
|
vadims | 26. Apr 2012, 11:48 |
#3034
|
|
Kopš: 27. Feb 2005
No: Baldone
Ziņojumi: 1951
Braucu ar: piedziņu
|
26 Apr 2012, 11:43:49 EIKEI rakstīja:
KADA VARETU BUT PROBLEMA JA DEG ABS DZELTENA LAMPINA, TRISTURISA LAMPINA UN SPIDOMETRS NERADA ATRUMU BMW X5 E53 2001? VARBUT ARI KADAM CITAM MODELIM TAA IR GADIIJIES, UN KAS IR BIJIS PAR VAINU.
Vaina ir iekš ABS, aizmugurējais kreisais(ja nekļūdos) devējs bij atbildīgs par ātruma rādījumu uz spido. Precīzēt iesaku pieslēdzot diagnostiku |
Offline | |
|
dzheris | 26. Apr 2012, 12:42 |
#3035
|
|
Kopš: 27. Dec 2006
Ziņojumi: 290
Braucu ar: BMW 315
|
26 Apr 2012, 00:18:37 dzheris rakstīja:
Tā kā pēc motora swapa oriģinālās neder, tad kādam varbūt iespēja tikt dažādiem motora spilvenu modeļiem klāt ar mērlentu - interesē, no kura modeļa varētu dabūt aptuveni 50-55mm augstu motora spilvenu?
Neviens nezina? |
Offline | |
|
Staris | 26. Apr 2012, 12:48 |
#3036
|
|
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Kuras sērijas bmw šis ir?
http://www.bildites.lv/images/7zfwzz3ml5qduki2mhtl.jpg |
Offline | |
|
|
nikotins | 26. Apr 2012, 14:12 |
#3037
|
|
Kopš: 22. Apr 2012
Ziņojumi: 4
Braucu ar: 325 kvēpmobilis
|
22 Apr 2012, 18:37:01 nikotins rakstīja:
Sveiki, mekletaja mekleju par so problemu bet neko neatradu!
kr4 tada huinja, ka man nerada degvielas daciks, reizem rada visu laiku ka tuksa baka, uz rezerves stav, citreiz stav uz +/- 3/4!
Degvielas sensoru nomainuju (baka kreisaja puse), bet pie suknja vel neesmu lidis, bet tur jau ari itka ir kkads sensors! Kr4 vai kads var ieteikt visu ko parbaudit, jo man ir plana brauciens pa eiropu un bez degvielas limenja nu nekadi newar!
Neviens nevar palidzet???? Izskatas ka te vairs tik pa datoru jaudam vien runaa! |
Offline | |
|
GirtzB | 26. Apr 2012, 14:15 |
#3038
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
26 Apr 2012, 12:52:48 OX rakstīja:
26 Apr 2012, 12:48:21 Staris rakstīja:
Kuras sērijas bmw šis ir?
http://www.bildites.lv/images/7zfwzz3ml5qduki2mhtl.jpg
hvz
E23
velk uz vēlīnu e12
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
bendikss | 26. Apr 2012, 14:43 |
#3039
|
|
Kopš: 30. Mar 2011
No: Sigulda
Ziņojumi: 174
Braucu ar: Full Tank
|
26 Apr 2012, 11:44:56 vadims rakstīja:
26 Apr 2012, 11:26:10 bendikss rakstīja:
Sveiki, manam e36 ir tā klimatkontrole, nevis digitālā, bet vecmodīgā. Ir tā ka pasažiera pusē sākumā pašvaki pūš silto, bet pēc tam vēso visulaiku un vadītāja pusē atkal karsto pūš diezgan stipri visu laiku. Kāds zin varbūt kas tur pa vainu?
99% vaina ir elektro vārstos (pečkas krāni) salona radiātora nevienmērīgai darbībai.
ok paskatīšos, bet tos pečkas krānus kkur var jaunus dabūt vai jāmeklē lietoti? [ Šo ziņu laboja bendikss, 26 Apr 2012, 14:45:03 ]
|
Offline | |
|
kkas | 26. Apr 2012, 15:49 |
#3040
|
|
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9325
Braucu ar: Alfu
|
26 Apr 2012, 14:12:39 nikotins rakstīja:
22 Apr 2012, 18:37:01 nikotins rakstīja:
Sveiki, mekletaja mekleju par so problemu bet neko neatradu!
kr4 tada huinja, ka man nerada degvielas daciks, reizem rada visu laiku ka tuksa baka, uz rezerves stav, citreiz stav uz +/- 3/4!
Degvielas sensoru nomainuju (baka kreisaja puse), bet pie suknja vel neesmu lidis, bet tur jau ari itka ir kkads sensors! Kr4 vai kads var ieteikt visu ko parbaudit, jo man ir plana brauciens pa eiropu un bez degvielas limenja nu nekadi newar!
Neviens nevar palidzet???? Izskatas ka te vairs tik pa datoru jaudam vien runaa!
nelej degvielu pa 5 ls, bet ielej pa 15 ls. loģiski, ka gandrīz tukšu bāku nerāda korekti. |
Offline | |
|