Online
Pašreiz BMWPower skatās 241 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
howitzer | 01. Dec 2012, 19:45 |
#3021
|
| Kopš: 09. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1460
Braucu ar: auto
|
01 Dec 2012, 19:33:33 Driver rakstīja:
01 Dec 2012, 19:29:35 howitzer rakstīja:
01 Dec 2012, 19:24:06 Driver rakstīja:
01 Dec 2012, 19:14:00 howitzer rakstīja:
Cik zinu, tad gultņi ir padārgi, bet tos jau nav jāmaina katru gadu... Elektroiekārtas bieži bojājas? Auto būs vajadzīgs tikai brīvdienām, tā kā tas, visticamāk, bieži stāvēs.
ja gribi taupit njem 6cyl, ja uz ekspluatacijas izmaksam poh, tad var ari 540
Esmu students tāpēc gribu 6cil motoreli + LPG, lai to auto var atļauties uzturēt +/- kārtībā, nevis visu pēdējo kapeiku sabērt bākā un pēc tam činkstēt, lai kāds aizdod riepas uz skati, vai arī mammai prasīt 2ls izdegušai spuldzītei. Dīzeli neņemšu. Ja tur sāks kas lūzt, varēšu ņemt sms credit...
Kādi vēl mīnusi šiem auto, izņemo to, ka powers par mani smiesies, ja braukšu ar drēbes salonu un R16 diskiem un baloniem?
tad iesaku skatities uz auto lidz 08/98 un 523, lai visi parejie svaiga gada mekletaji ieveras atvilknee
nevajag Tev 528 un 99 gada - remontesi un raudasi
Gads man absolūti nav svarīgs. Man svarīgs ir auto stāvoklis. Neesmu no tiem, kuri par auto spriež pēc tā izlaiduma gada. | Offline | | |
Driver | 01. Dec 2012, 19:45 |
#3022
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
01 Dec 2012, 19:37:27 raivis88 rakstīja:
01 Dec 2012, 19:33:33 Driver rakstīja:
tad iesaku skatities uz auto lidz 08/98 un 523, lai visi parejie svaiga gada mekletaji ieveras atvilknee
nevajag Tev 528 un 99 gada - remontesi un raudasi
ar ko auto pēc 08/98 ir sliktāki?
ja atskaita iespēju, ka par to pašu cenu ir vienkārši sliktākā stāvoklī
abs bloks 400ls, nevis lietots uz svara, kurus nevienam nevajag
4lambdas, nevis 2, kas nozime KAT darbibas kontroli ar visam no taa izrietoshajam sekam
vel ir ari auto ar eletrisko droseli 350ls, kas medz nobrit.
bet japiekrit 530, nah tadu auto tev, bet ja studentam gribas, tad es pateicu uz ko labak skatities
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
vilks85 | 01. Dec 2012, 19:47 |
#3023
|
| Kopš: 01. Dec 2012
Ziņojumi: 449
Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d
| bēda.man sāka čakarēt prātu mans 530d.sākās ar to ka braucot noslāpa,pēc ilgiem mēģinājumiem iedarbināju,un tiku līdz servim kur izrādās ka bākā sūknis noklājies.nomainīju un itkā viss ok.bet tagad citriez ir grūti piedarbināt to dzinēju.ilgāk jāgriež citreiz,bet 3 reiz ir bijis ka gandrīz akumulātors sāk sēsties un tad tik pielec.wtf?
kas varētu būt pie vainas.iepriekš visu laiku piedarbinājās vienādi.tagad katreiz savādāk.un ja pastāv kādas 15 min tad ir visgrūtāk piedarbināt. | Offline | | |
howitzer | 01. Dec 2012, 19:48 |
#3024
|
| Kopš: 09. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1460
Braucu ar: auto
|
01 Dec 2012, 19:36:13 BMW530 rakstīja:
01 Dec 2012, 19:29:35 howitzer rakstīja:
Esmu students tāpēc gribu 6cil motoreli + LPG, lai to auto var atļauties uzturēt +/- kārtībā,
nevajag tev tādu auto.
punkts.
Kā jau minēju - man auto nevajag ikdienai. Taču reizēm ir nepieciešams šur, tur aizbraukt, kur ar sabiedrisko ir čakarīgi piekļūt. Vienkārši ik pa brīdim ir nepieciešams auto. Passat, vai kādu A6 nevēlos. Radagabalam ir 39`tais, kurš ir sagāzēts. Cilvēks brauc, ik pa brīdim kādus sīkumus apmaina un nesūdzas. Tas pats E30 arī lūzt ik pa brīdim, lai arī teorētiski ir vienkāršs, kā koka klucis. | Offline | | |
Driver | 01. Dec 2012, 19:53 |
#3025
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
01 Dec 2012, 19:48:08 howitzer rakstīja:
01 Dec 2012, 19:36:13 BMW530 rakstīja:
01 Dec 2012, 19:29:35 howitzer rakstīja:
Esmu students tāpēc gribu 6cil motoreli + LPG, lai to auto var atļauties uzturēt +/- kārtībā,
nevajag tev tādu auto.
punkts.
Kā jau minēju - man auto nevajag ikdienai. Taču reizēm ir nepieciešams šur, tur aizbraukt, kur ar sabiedrisko ir čakarīgi piekļūt. Vienkārši ik pa brīdim ir nepieciešams auto. Passat, vai kādu A6 nevēlos. Radagabalam ir 39`tais, kurš ir sagāzēts. Cilvēks brauc, ik pa brīdim kādus sīkumus apmaina un nesūdzas. Tas pats E30 arī lūzt ik pa brīdim, lai arī teorētiski ir vienkāršs, kā koka klucis.
labak nepazelo naudu un noperc labu motoru no e39 un iebaz to ieksh e30
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
RaL | 01. Dec 2012, 19:55 |
#3026
|
| Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3571
Braucu ar: kruīzu
|
01 Dec 2012, 19:45:43 Driver rakstīja:
01 Dec 2012, 19:37:27 raivis88 rakstīja:
01 Dec 2012, 19:33:33 Driver rakstīja:
tad iesaku skatities uz auto lidz 08/98 un 523, lai visi parejie svaiga gada mekletaji ieveras atvilknee
nevajag Tev 528 un 99 gada - remontesi un raudasi
ar ko auto pēc 08/98 ir sliktāki?
ja atskaita iespēju, ka par to pašu cenu ir vienkārši sliktākā stāvoklī
abs bloks 400ls, nevis lietots uz svara, kurus nevienam nevajag
4lambdas, nevis 2, kas nozime KAT darbibas kontroli ar visam no taa izrietoshajam sekam
vel ir ari auto ar eletrisko droseli 350ls, kas medz nobrit.
bet japiekrit 530, nah tadu auto tev, bet ja studentam gribas, tad es pateicu uz ko labak skatities
tas uz visiem motoriem attiecas, vai tikai 523? | Offline | | |
eposs | 01. Dec 2012, 19:56 |
#3027
|
| Kopš: 14. Mar 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 608
Braucu ar: ⚓
|
01 Dec 2012, 19:48:08 howitzer rakstīja:
01 Dec 2012, 19:36:13 BMW530 rakstīja:
01 Dec 2012, 19:29:35 howitzer rakstīja:
Esmu students tāpēc gribu 6cil motoreli + LPG, lai to auto var atļauties uzturēt +/- kārtībā,
nevajag tev tādu auto.
punkts.
Kā jau minēju - man auto nevajag ikdienai. Taču reizēm ir nepieciešams šur, tur aizbraukt, kur ar sabiedrisko ir čakarīgi piekļūt. Vienkārši ik pa brīdim ir nepieciešams auto. Passat, vai kādu A6 nevēlos. Radagabalam ir 39`tais, kurš ir sagāzēts. Cilvēks brauc, ik pa brīdim kādus sīkumus apmaina un nesūdzas. Tas pats E30 arī lūzt ik pa brīdim, lai arī teorētiski ir vienkāršs, kā koka klucis.
Katra ziņā ar 98 gada 523 būs daudz mazāk problēmu kā ar 530 99 tas to4na. | Offline | | |
Driver | 01. Dec 2012, 19:59 |
#3028
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
01 Dec 2012, 19:55:23 raivis88 rakstīja:
01 Dec 2012, 19:45:43 Driver rakstīja:
01 Dec 2012, 19:37:27 raivis88 rakstīja:
01 Dec 2012, 19:33:33 Driver rakstīja:
tad iesaku skatities uz auto lidz 08/98 un 523, lai visi parejie svaiga gada mekletaji ieveras atvilknee
nevajag Tev 528 un 99 gada - remontesi un raudasi
ar ko auto pēc 08/98 ir sliktāki?
ja atskaita iespēju, ka par to pašu cenu ir vienkārši sliktākā stāvoklī
abs bloks 400ls, nevis lietots uz svara, kurus nevienam nevajag
4lambdas, nevis 2, kas nozime KAT darbibas kontroli ar visam no taa izrietoshajam sekam
vel ir ari auto ar eletrisko droseli 350ls, kas medz nobrit.
bet japiekrit 530, nah tadu auto tev, bet ja studentam gribas, tad es pateicu uz ko labak skatities
tas uz visiem motoriem attiecas, vai tikai 523?
principa uz visiem bmw, ne tikai uz e39
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
howitzer | 01. Dec 2012, 19:59 |
#3029
|
| Kopš: 09. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1460
Braucu ar: auto
|
01 Dec 2012, 19:53:59 Driver rakstīja:
01 Dec 2012, 19:48:08 howitzer rakstīja:
01 Dec 2012, 19:36:13 BMW530 rakstīja:
01 Dec 2012, 19:29:35 howitzer rakstīja:
Esmu students tāpēc gribu 6cil motoreli + LPG, lai to auto var atļauties uzturēt +/- kārtībā,
nevajag tev tādu auto.
punkts.
Kā jau minēju - man auto nevajag ikdienai. Taču reizēm ir nepieciešams šur, tur aizbraukt, kur ar sabiedrisko ir čakarīgi piekļūt. Vienkārši ik pa brīdim ir nepieciešams auto. Passat, vai kādu A6 nevēlos. Radagabalam ir 39`tais, kurš ir sagāzēts. Cilvēks brauc, ik pa brīdim kādus sīkumus apmaina un nesūdzas. Tas pats E30 arī lūzt ik pa brīdim, lai arī teorētiski ir vienkāršs, kā koka klucis.
labak nepazelo naudu un noperc labu motoru no e39 un iebaz to ieksh e30
Tas jau ir izdarīts, Draiver. M52B28. | Offline | | |
Zibenigais | 01. Dec 2012, 20:33 |
#3030
|
| Kopš: 09. Dec 2010
No: Valmiera
Ziņojumi: 177
Braucu ar: Pārsvarā ar automobīļiem
| Un kā ar pēdējā gada - 2003. E39, vai tie arī tehniski ar kaut ko atšķīrās no vecākajiem izlaidumiem ? Konkrēti interesē 2.5 un 3.0 benzīns, vai 3.0 dīzelis. | Offline | | |
Driver | 01. Dec 2012, 20:36 |
#3031
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
01 Dec 2012, 20:33:42 Zibenigais rakstīja:
Un kā ar pēdējā gada - 2003. E39, vai tie arī tehniski ar kaut ko atšķīrās no vecākajiem izlaidumiem ? Konkrēti interesē 2.5 un 3.0 benzīns, vai 3.0 dīzelis.
atrodi sterilu un nenopistu auto un priecajies!
tik 90% auto LV nav labi, jo ir pabijushi musu lieliskajos servisos
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
howitzer | 01. Dec 2012, 20:54 |
#3032
|
| Kopš: 09. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1460
Braucu ar: auto
| Tur Tev taisnība. Lielākā daļa auto, kas ripo pa mūsu ceļiem ir nojāti līdz pēdējam... Tāpēc es arī interesējos par šo auto, vai varēšu atļauties tam ko apmainīt ritošajā daļā, kad kaut kas sāks grabēt, jebšu arī samainīt vajadzīgos devējus, kad kāds beigs funkcionēt. Paldies par padomu auto gada izvēles ziņā. Pavasarī piečubināšu E30, likšu tirgoties un būs vien pamazām jālūkojas nākamā auto virzienā. E30 ir jauks auto, taču,manuprāt, tas ir hobija auto... Es tagad ziemas dēļ nevaru braukt kādus 3 mēnešus. Tas nekam neder. Ok, maķenīt ietaupīšu naudu, taču tas ir tik sasodīti čakarīgi - vienmēr esi no kāda atkarīgs, vienmēr jāsarunā, lai kāds tevi paķer, utt. Tas nerullē. | Offline | | |
radiaators | 01. Dec 2012, 21:15 |
#3033
|
| Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
01 Dec 2012, 19:47:25 vilks85 rakstīja:
bēda.man sāka čakarēt prātu mans 530d.sākās ar to ka braucot noslāpa,pēc ilgiem mēģinājumiem iedarbināju,un tiku līdz servim kur izrādās ka bākā sūknis noklājies.nomainīju un itkā viss ok.bet tagad citriez ir grūti piedarbināt to dzinēju.ilgāk jāgriež citreiz,bet 3 reiz ir bijis ka gandrīz akumulātors sāk sēsties un tad tik pielec.wtf?
kas varētu būt pie vainas.iepriekš visu laiku piedarbinājās vienādi.tagad katreiz savādāk.un ja pastāv kādas 15 min tad ir visgrūtāk piedarbināt.
100% Maģistrālais degvielas sūknis zem vadītāja vietas ar bākas sūknis tam nav nekāda sakara - bākas sūknis pārkačā degvielu no vienas bākas puses uz otru un piepalīdz maģistrālajam - es 3 gadus nobraukaju ar sačakarētu bākas sūkni bez problēmām, bet tad piebesīja tas, ka nevar nolaist degvielu zem 15l, jo tad viņš nepārpumpē degvielu no vienas bakas puses uz otru... | Offline | | |
Krekers | 02. Dec 2012, 03:21 |
#3034
|
| Kopš: 14. Jul 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 642
Braucu ar: mammas e61
|
01 Dec 2012, 19:48:08 howitzer rakstīja:
01 Dec 2012, 19:36:13 BMW530 rakstīja:
01 Dec 2012, 19:29:35 howitzer rakstīja:
Esmu students tāpēc gribu 6cil motoreli + LPG, lai to auto var atļauties uzturēt +/- kārtībā,
nevajag tev tādu auto.
punkts.
Kā jau minēju - man auto nevajag ikdienai. Taču reizēm ir nepieciešams šur, tur aizbraukt, kur ar sabiedrisko ir čakarīgi piekļūt. Vienkārši ik pa brīdim ir nepieciešams auto. Passat, vai kādu A6 nevēlos. Radagabalam ir 39`tais, kurš ir sagāzēts. Cilvēks brauc, ik pa brīdim kādus sīkumus apmaina un nesūdzas. Tas pats E30 arī lūzt ik pa brīdim, lai arī teorētiski ir vienkāršs, kā koka klucis.
Aij taču nav ko te dirst. Laikam lietotājs BMW530 atcerās tos senos laikus, kad (iespējams) viņš E39 pirka jaunu. Tad tas skaitījās kruta. Atgādināšu tev, ka tagad prefacelift versijas ir ~15 gadus veci auto. Tas nav nekas preztižs un nav nekāds nereālais luxus auto. Ja neesi iegrābies nopistenī, tad uzturēšanas izmaksas kā jebkuram citam auto. Ja esi iegrābies vai arī pats visu lauz nejēgā, tad tā jau ir tava problēma.
Manuprāt, droši vari ņemt e39 - labs un komfortabls auto. Un 6cilindru motoriem patēriņš ir ļoti līdzīgs. Tapēc es tavā vietā nekautrētos un ņemtu vismaz ar 2.5 dzinēju, ja ne 2.8.
Vēl, ko citi laikam piemirsa pieminēt ir tas, ka standartā pečkas vārsti/sūknis bieži noklājas, stūres pastiprinātāja sūknis un pikseļi padziest panelī. Bet nu studentu versijā jau var braukt arī ar gaudojošu sūkni un ar pečku kas vienā pusē pūš aukstu, otrā - siltu gaisu [ Šo ziņu laboja Krekers, 02 Dec 2012, 03:23:37 ] | Offline | | |
radiaators | 02. Dec 2012, 10:08 |
#3035
|
| Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
| Piekrītu - dīzeļi vēl ir dārgāki apkopē, bet nu benzīnniekus uzturēt manuprāt ir kapeiktas - itsevišķi kā jau te mineja tie auto jau ir 15 gadus veci un nav nekādas ūber izmaksas detaļām vairs ...
Es vispar savējam pa 6 gadiem hadeni samērā reti esmu remontējis un viss kas ir remontēts atkal kalpo gadus 2-3 bez problemām - tākā nav tur nekāda kosmosa - šroti arī pilni ar detaļām...[ Šo ziņu laboja radiaators, 02 Dec 2012, 10:09:01 ] | Offline | | |
edzhaans | 02. Dec 2012, 11:36 |
#3036
|
| Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
02 Dec 2012, 10:08:27 radiaators rakstīja:
Piekrītu - dīzeļi vēl ir dārgāki apkopē, bet nu benzīnniekus uzturēt manuprāt ir kapeiktas - itsevišķi kā jau te mineja tie auto jau ir 15 gadus veci un nav nekādas ūber izmaksas detaļām vairs ...
Es vispar savējam pa 6 gadiem hadeni samērā reti esmu remontējis un viss kas ir remontēts atkal kalpo gadus 2-3 bez problemām - tākā nav tur nekāda kosmosa - šroti arī pilni ar detaļām...
Vecs ne vecs, bet dizaina ziņā pārsit mūsdienu auto, pietam daudzus. Tas tikai tā, mans subjektīvais viedoklis | Offline | | |
|
-Edm- | 02. Dec 2012, 11:43 |
#3037
|
| Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
02 Dec 2012, 10:08:27 radiaators rakstīja:
Piekrītu - dīzeļi vēl ir dārgāki apkopē, bet nu benzīnniekus uzturēt manuprāt ir kapeiktas - itsevišķi kā jau te mineja tie auto jau ir 15 gadus veci un nav nekādas ūber izmaksas detaļām vairs ...
Es vispar savējam pa 6 gadiem hadeni samērā reti esmu remontējis un viss kas ir remontēts atkal kalpo gadus 2-3 bez problemām - tākā nav tur nekāda kosmosa - šroti arī pilni ar detaļām...
konkrētajā gadījumā puisis grib pārkāpt no e30,tākā hz izmaksas būs jūtami augstākas uzturēšanā
-----------------
| Offline | | |
howitzer | 02. Dec 2012, 13:08 |
#3038
|
| Kopš: 09. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1460
Braucu ar: auto
| Es saprotu, ka auto būs dārgāks uzturēšanā par E30, jo ir jaunāks, kā arī tehniski savādāk un sarežģītāk būvēts. Taču es, manuprāt, arī neskatos uz dārgāko plauktiņu. Biju ar Draiveru vienu reizi papļāpājis par E38 izmaksām. Jēziņ... Tur dzinēja sīkumos un elektronikas loriņos vien aiziet simtiem latu (ja tas ir kāds no V veida motoriem). Tas pagaidām nav man. Jā, arī ar E60 esmu vizinājies. Patika. Tagad jāizdomā, kur dabūt kādus 15k ls. Runājot par E39, es ceru, ka arī mans finansiālais stāvoklis maķenīt uzlabosies, lai šo auto varētu atļauties. Ja neuzlabosies, braukšu ar Audi 80...
[ Šo ziņu laboja howitzer, 02 Dec 2012, 13:12:36 ] | Offline | | |
howitzer | 02. Dec 2012, 13:16 |
#3039
|
| Kopš: 09. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1460
Braucu ar: auto
| p.s. - vai kādam ir nojausma, kāpēc vismaz Vācijā touringi parasti ir lētāki, nekā sedani? | Offline | | |
Aigis | 02. Dec 2012, 13:32 |
#3040
|
| Kopš: 13. Mar 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 10202
Braucu ar: kūtiņu
| uz katriem 20tkm, 300ls tīri hadenē tiek ielikti, bet tas ir tikai par detaļām
tantes tunā ka ar e38 arī ir tas pats | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|