Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 241 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
howitzer
01. Dec 2012, 19:45 #3021

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto


01 Dec 2012, 19:33:33 Driver rakstīja:

01 Dec 2012, 19:29:35 howitzer rakstīja:

01 Dec 2012, 19:24:06 Driver rakstīja:

01 Dec 2012, 19:14:00 howitzer rakstīja:
Cik zinu, tad gultņi ir padārgi, bet tos jau nav jāmaina katru gadu... Elektroiekārtas bieži bojājas? Auto būs vajadzīgs tikai brīvdienām, tā kā tas, visticamāk, bieži stāvēs.

ja gribi taupit njem 6cyl, ja uz ekspluatacijas izmaksam poh, tad var ari 540

Esmu students tāpēc gribu 6cil motoreli + LPG, lai to auto var atļauties uzturēt +/- kārtībā, nevis visu pēdējo kapeiku sabērt bākā un pēc tam činkstēt, lai kāds aizdod riepas uz skati, vai arī mammai prasīt 2ls izdegušai spuldzītei. Dīzeli neņemšu. Ja tur sāks kas lūzt, varēšu ņemt sms credit...
Kādi vēl mīnusi šiem auto, izņemo to, ka powers par mani smiesies, ja braukšu ar drēbes salonu un R16 diskiem un baloniem?

tad iesaku skatities uz auto lidz 08/98 un 523, lai visi parejie svaiga gada mekletaji ieveras atvilknee
nevajag Tev 528 un 99 gada - remontesi un raudasi

Gads man absolūti nav svarīgs. Man svarīgs ir auto stāvoklis. Neesmu no tiem, kuri par auto spriež pēc tā izlaiduma gada.
Offline
Driver
01. Dec 2012, 19:45 #3022

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Dec 2012, 19:37:27 raivis88 rakstīja:

01 Dec 2012, 19:33:33 Driver rakstīja:

tad iesaku skatities uz auto lidz 08/98 un 523, lai visi parejie svaiga gada mekletaji ieveras atvilknee
nevajag Tev 528 un 99 gada - remontesi un raudasi


ar ko auto pēc 08/98 ir sliktāki?
ja atskaita iespēju, ka par to pašu cenu ir vienkārši sliktākā stāvoklī

abs bloks 400ls, nevis lietots uz svara, kurus nevienam nevajag
4lambdas, nevis 2, kas nozime KAT darbibas kontroli ar visam no taa izrietoshajam sekam
vel ir ari auto ar eletrisko droseli 350ls, kas medz nobrit.

bet japiekrit 530, nah tadu auto tev, bet ja studentam gribas, tad es pateicu uz ko labak skatities

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
vilks85
01. Dec 2012, 19:47 #3023

Kopš: 01. Dec 2012

Ziņojumi: 449

Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d

bēda.man sāka čakarēt prātu mans 530d.sākās ar to ka braucot noslāpa,pēc ilgiem mēģinājumiem iedarbināju,un tiku līdz servim kur izrādās ka bākā sūknis noklājies.nomainīju un itkā viss ok.bet tagad citriez ir grūti piedarbināt to dzinēju.ilgāk jāgriež citreiz,bet 3 reiz ir bijis ka gandrīz akumulātors sāk sēsties un tad tik pielec.wtf?
kas varētu būt pie vainas.iepriekš visu laiku piedarbinājās vienādi.tagad katreiz savādāk.un ja pastāv kādas 15 min tad ir visgrūtāk piedarbināt.
Offline
howitzer
01. Dec 2012, 19:48 #3024

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto


01 Dec 2012, 19:36:13 BMW530 rakstīja:

01 Dec 2012, 19:29:35 howitzer rakstīja:
Esmu students tāpēc gribu 6cil motoreli + LPG, lai to auto var atļauties uzturēt +/- kārtībā,

nevajag tev tādu auto.
punkts.

Kā jau minēju - man auto nevajag ikdienai. Taču reizēm ir nepieciešams šur, tur aizbraukt, kur ar sabiedrisko ir čakarīgi piekļūt. Vienkārši ik pa brīdim ir nepieciešams auto. Passat, vai kādu A6 nevēlos. Radagabalam ir 39`tais, kurš ir sagāzēts. Cilvēks brauc, ik pa brīdim kādus sīkumus apmaina un nesūdzas. Tas pats E30 arī lūzt ik pa brīdim, lai arī teorētiski ir vienkāršs, kā koka klucis.
Offline
Driver
01. Dec 2012, 19:53 #3025

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Dec 2012, 19:48:08 howitzer rakstīja:

01 Dec 2012, 19:36:13 BMW530 rakstīja:

01 Dec 2012, 19:29:35 howitzer rakstīja:
Esmu students tāpēc gribu 6cil motoreli + LPG, lai to auto var atļauties uzturēt +/- kārtībā,

nevajag tev tādu auto.
punkts.

Kā jau minēju - man auto nevajag ikdienai. Taču reizēm ir nepieciešams šur, tur aizbraukt, kur ar sabiedrisko ir čakarīgi piekļūt. Vienkārši ik pa brīdim ir nepieciešams auto. Passat, vai kādu A6 nevēlos. Radagabalam ir 39`tais, kurš ir sagāzēts. Cilvēks brauc, ik pa brīdim kādus sīkumus apmaina un nesūdzas. Tas pats E30 arī lūzt ik pa brīdim, lai arī teorētiski ir vienkāršs, kā koka klucis.

labak nepazelo naudu un noperc labu motoru no e39 un iebaz to ieksh e30

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
RaL
01. Dec 2012, 19:55 #3026

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu


01 Dec 2012, 19:45:43 Driver rakstīja:

01 Dec 2012, 19:37:27 raivis88 rakstīja:

01 Dec 2012, 19:33:33 Driver rakstīja:

tad iesaku skatities uz auto lidz 08/98 un 523, lai visi parejie svaiga gada mekletaji ieveras atvilknee
nevajag Tev 528 un 99 gada - remontesi un raudasi


ar ko auto pēc 08/98 ir sliktāki?
ja atskaita iespēju, ka par to pašu cenu ir vienkārši sliktākā stāvoklī

abs bloks 400ls, nevis lietots uz svara, kurus nevienam nevajag
4lambdas, nevis 2, kas nozime KAT darbibas kontroli ar visam no taa izrietoshajam sekam
vel ir ari auto ar eletrisko droseli 350ls, kas medz nobrit.

bet japiekrit 530, nah tadu auto tev, bet ja studentam gribas, tad es pateicu uz ko labak skatities


tas uz visiem motoriem attiecas, vai tikai 523?
Offline
eposs
01. Dec 2012, 19:56 #3027

Kopš: 14. Mar 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 608

Braucu ar:


01 Dec 2012, 19:48:08 howitzer rakstīja:

01 Dec 2012, 19:36:13 BMW530 rakstīja:

01 Dec 2012, 19:29:35 howitzer rakstīja:
Esmu students tāpēc gribu 6cil motoreli + LPG, lai to auto var atļauties uzturēt +/- kārtībā,

nevajag tev tādu auto.
punkts.

Kā jau minēju - man auto nevajag ikdienai. Taču reizēm ir nepieciešams šur, tur aizbraukt, kur ar sabiedrisko ir čakarīgi piekļūt. Vienkārši ik pa brīdim ir nepieciešams auto. Passat, vai kādu A6 nevēlos. Radagabalam ir 39`tais, kurš ir sagāzēts. Cilvēks brauc, ik pa brīdim kādus sīkumus apmaina un nesūdzas. Tas pats E30 arī lūzt ik pa brīdim, lai arī teorētiski ir vienkāršs, kā koka klucis.

Katra ziņā ar 98 gada 523 būs daudz mazāk problēmu kā ar 530 99 tas to4na.
Offline
Driver
01. Dec 2012, 19:59 #3028

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Dec 2012, 19:55:23 raivis88 rakstīja:

01 Dec 2012, 19:45:43 Driver rakstīja:

01 Dec 2012, 19:37:27 raivis88 rakstīja:

01 Dec 2012, 19:33:33 Driver rakstīja:

tad iesaku skatities uz auto lidz 08/98 un 523, lai visi parejie svaiga gada mekletaji ieveras atvilknee
nevajag Tev 528 un 99 gada - remontesi un raudasi


ar ko auto pēc 08/98 ir sliktāki?
ja atskaita iespēju, ka par to pašu cenu ir vienkārši sliktākā stāvoklī

abs bloks 400ls, nevis lietots uz svara, kurus nevienam nevajag
4lambdas, nevis 2, kas nozime KAT darbibas kontroli ar visam no taa izrietoshajam sekam
vel ir ari auto ar eletrisko droseli 350ls, kas medz nobrit.

bet japiekrit 530, nah tadu auto tev, bet ja studentam gribas, tad es pateicu uz ko labak skatities


tas uz visiem motoriem attiecas, vai tikai 523?

principa uz visiem bmw, ne tikai uz e39

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
howitzer
01. Dec 2012, 19:59 #3029

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto


01 Dec 2012, 19:53:59 Driver rakstīja:

01 Dec 2012, 19:48:08 howitzer rakstīja:

01 Dec 2012, 19:36:13 BMW530 rakstīja:

01 Dec 2012, 19:29:35 howitzer rakstīja:
Esmu students tāpēc gribu 6cil motoreli + LPG, lai to auto var atļauties uzturēt +/- kārtībā,

nevajag tev tādu auto.
punkts.

Kā jau minēju - man auto nevajag ikdienai. Taču reizēm ir nepieciešams šur, tur aizbraukt, kur ar sabiedrisko ir čakarīgi piekļūt. Vienkārši ik pa brīdim ir nepieciešams auto. Passat, vai kādu A6 nevēlos. Radagabalam ir 39`tais, kurš ir sagāzēts. Cilvēks brauc, ik pa brīdim kādus sīkumus apmaina un nesūdzas. Tas pats E30 arī lūzt ik pa brīdim, lai arī teorētiski ir vienkāršs, kā koka klucis.

labak nepazelo naudu un noperc labu motoru no e39 un iebaz to ieksh e30

Tas jau ir izdarīts, Draiver. M52B28.
Offline
Zibenigais
01. Dec 2012, 20:33 #3030

Kopš: 09. Dec 2010

No: Valmiera

Ziņojumi: 177

Braucu ar: Pārsvarā ar automobīļiem

Un kā ar pēdējā gada - 2003. E39, vai tie arī tehniski ar kaut ko atšķīrās no vecākajiem izlaidumiem ? Konkrēti interesē 2.5 un 3.0 benzīns, vai 3.0 dīzelis.
Offline
Driver
01. Dec 2012, 20:36 #3031

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Dec 2012, 20:33:42 Zibenigais rakstīja:
Un kā ar pēdējā gada - 2003. E39, vai tie arī tehniski ar kaut ko atšķīrās no vecākajiem izlaidumiem ? Konkrēti interesē 2.5 un 3.0 benzīns, vai 3.0 dīzelis.

atrodi sterilu un nenopistu auto un priecajies!
tik 90% auto LV nav labi, jo ir pabijushi musu lieliskajos servisos

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
howitzer
01. Dec 2012, 20:54 #3032

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto

Tur Tev taisnība. Lielākā daļa auto, kas ripo pa mūsu ceļiem ir nojāti līdz pēdējam... Tāpēc es arī interesējos par šo auto, vai varēšu atļauties tam ko apmainīt ritošajā daļā, kad kaut kas sāks grabēt, jebšu arī samainīt vajadzīgos devējus, kad kāds beigs funkcionēt. Paldies par padomu auto gada izvēles ziņā. Pavasarī piečubināšu E30, likšu tirgoties un būs vien pamazām jālūkojas nākamā auto virzienā. E30 ir jauks auto, taču,manuprāt, tas ir hobija auto... Es tagad ziemas dēļ nevaru braukt kādus 3 mēnešus. Tas nekam neder. Ok, maķenīt ietaupīšu naudu, taču tas ir tik sasodīti čakarīgi - vienmēr esi no kāda atkarīgs, vienmēr jāsarunā, lai kāds tevi paķer, utt. Tas nerullē.
Offline
radiaators
01. Dec 2012, 21:15 #3033

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


01 Dec 2012, 19:47:25 vilks85 rakstīja:
bēda.man sāka čakarēt prātu mans 530d.sākās ar to ka braucot noslāpa,pēc ilgiem mēģinājumiem iedarbināju,un tiku līdz servim kur izrādās ka bākā sūknis noklājies.nomainīju un itkā viss ok.bet tagad citriez ir grūti piedarbināt to dzinēju.ilgāk jāgriež citreiz,bet 3 reiz ir bijis ka gandrīz akumulātors sāk sēsties un tad tik pielec.wtf?
kas varētu būt pie vainas.iepriekš visu laiku piedarbinājās vienādi.tagad katreiz savādāk.un ja pastāv kādas 15 min tad ir visgrūtāk piedarbināt.

100% Maģistrālais degvielas sūknis zem vadītāja vietas ar bākas sūknis tam nav nekāda sakara - bākas sūknis pārkačā degvielu no vienas bākas puses uz otru un piepalīdz maģistrālajam - es 3 gadus nobraukaju ar sačakarētu bākas sūkni bez problēmām, bet tad piebesīja tas, ka nevar nolaist degvielu zem 15l, jo tad viņš nepārpumpē degvielu no vienas bakas puses uz otru...
Offline
Krekers
02. Dec 2012, 03:21 #3034

Kopš: 14. Jul 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 642

Braucu ar: mammas e61


01 Dec 2012, 19:48:08 howitzer rakstīja:

01 Dec 2012, 19:36:13 BMW530 rakstīja:

01 Dec 2012, 19:29:35 howitzer rakstīja:
Esmu students tāpēc gribu 6cil motoreli + LPG, lai to auto var atļauties uzturēt +/- kārtībā,

nevajag tev tādu auto.
punkts.

Kā jau minēju - man auto nevajag ikdienai. Taču reizēm ir nepieciešams šur, tur aizbraukt, kur ar sabiedrisko ir čakarīgi piekļūt. Vienkārši ik pa brīdim ir nepieciešams auto. Passat, vai kādu A6 nevēlos. Radagabalam ir 39`tais, kurš ir sagāzēts. Cilvēks brauc, ik pa brīdim kādus sīkumus apmaina un nesūdzas. Tas pats E30 arī lūzt ik pa brīdim, lai arī teorētiski ir vienkāršs, kā koka klucis.



Aij taču nav ko te dirst. Laikam lietotājs BMW530 atcerās tos senos laikus, kad (iespējams) viņš E39 pirka jaunu. Tad tas skaitījās kruta. Atgādināšu tev, ka tagad prefacelift versijas ir ~15 gadus veci auto. Tas nav nekas preztižs un nav nekāds nereālais luxus auto. Ja neesi iegrābies nopistenī, tad uzturēšanas izmaksas kā jebkuram citam auto. Ja esi iegrābies vai arī pats visu lauz nejēgā, tad tā jau ir tava problēma.

Manuprāt, droši vari ņemt e39 - labs un komfortabls auto. Un 6cilindru motoriem patēriņš ir ļoti līdzīgs. Tapēc es tavā vietā nekautrētos un ņemtu vismaz ar 2.5 dzinēju, ja ne 2.8.


Vēl, ko citi laikam piemirsa pieminēt ir tas, ka standartā pečkas vārsti/sūknis bieži noklājas, stūres pastiprinātāja sūknis un pikseļi padziest panelī. Bet nu studentu versijā jau var braukt arī ar gaudojošu sūkni un ar pečku kas vienā pusē pūš aukstu, otrā - siltu gaisu

[ Šo ziņu laboja Krekers, 02 Dec 2012, 03:23:37 ]

Offline
radiaators
02. Dec 2012, 10:08 #3035

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d

Piekrītu - dīzeļi vēl ir dārgāki apkopē, bet nu benzīnniekus uzturēt manuprāt ir kapeiktas - itsevišķi kā jau te mineja tie auto jau ir 15 gadus veci un nav nekādas ūber izmaksas detaļām vairs ...
Es vispar savējam pa 6 gadiem hadeni samērā reti esmu remontējis un viss kas ir remontēts atkal kalpo gadus 2-3 bez problemām - tākā nav tur nekāda kosmosa - šroti arī pilni ar detaļām...

[ Šo ziņu laboja radiaators, 02 Dec 2012, 10:09:01 ]

Offline
edzhaans
02. Dec 2012, 11:36 #3036

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


02 Dec 2012, 10:08:27 radiaators rakstīja:
Piekrītu - dīzeļi vēl ir dārgāki apkopē, bet nu benzīnniekus uzturēt manuprāt ir kapeiktas - itsevišķi kā jau te mineja tie auto jau ir 15 gadus veci un nav nekādas ūber izmaksas detaļām vairs ...
Es vispar savējam pa 6 gadiem hadeni samērā reti esmu remontējis un viss kas ir remontēts atkal kalpo gadus 2-3 bez problemām - tākā nav tur nekāda kosmosa - šroti arī pilni ar detaļām...

Vecs ne vecs, bet dizaina ziņā pārsit mūsdienu auto, pietam daudzus. Tas tikai tā, mans subjektīvais viedoklis
Offline
-Edm-
02. Dec 2012, 11:43 #3037

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


02 Dec 2012, 10:08:27 radiaators rakstīja:
Piekrītu - dīzeļi vēl ir dārgāki apkopē, bet nu benzīnniekus uzturēt manuprāt ir kapeiktas - itsevišķi kā jau te mineja tie auto jau ir 15 gadus veci un nav nekādas ūber izmaksas detaļām vairs ...
Es vispar savējam pa 6 gadiem hadeni samērā reti esmu remontējis un viss kas ir remontēts atkal kalpo gadus 2-3 bez problemām - tākā nav tur nekāda kosmosa - šroti arī pilni ar detaļām...
konkrētajā gadījumā puisis grib pārkāpt no e30,tākā hz izmaksas būs jūtami augstākas uzturēšanā

-----------------
Offline
howitzer
02. Dec 2012, 13:08 #3038

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto

Es saprotu, ka auto būs dārgāks uzturēšanā par E30, jo ir jaunāks, kā arī tehniski savādāk un sarežģītāk būvēts. Taču es, manuprāt, arī neskatos uz dārgāko plauktiņu. Biju ar Draiveru vienu reizi papļāpājis par E38 izmaksām. Jēziņ... Tur dzinēja sīkumos un elektronikas loriņos vien aiziet simtiem latu (ja tas ir kāds no V veida motoriem). Tas pagaidām nav man. Jā, arī ar E60 esmu vizinājies. Patika. Tagad jāizdomā, kur dabūt kādus 15k ls. Runājot par E39, es ceru, ka arī mans finansiālais stāvoklis maķenīt uzlabosies, lai šo auto varētu atļauties. Ja neuzlabosies, braukšu ar Audi 80...

[ Šo ziņu laboja howitzer, 02 Dec 2012, 13:12:36 ]

Offline
howitzer
02. Dec 2012, 13:16 #3039

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto

p.s. - vai kādam ir nojausma, kāpēc vismaz Vācijā touringi parasti ir lētāki, nekā sedani?
Offline
Aigis
02. Dec 2012, 13:32 #3040

Kopš: 13. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 10202

Braucu ar: kūtiņu

uz katriem 20tkm, 300ls tīri hadenē tiek ielikti, bet tas ir tikai par detaļām
tantes tunā ka ar e38 arī ir tas pats
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo