Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
dzuris
21. May 2017, 18:28 #30141

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Idealais variants 245/40 prieksa un 255/40 aizmugure.
Offline
Kasics
21. May 2017, 20:50 #30142

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar: kuģi pa bruģi.


21 May 2017, 13:47:17 @Mikus188 rakstīja:

21 May 2017, 13:31:40 @Mixzzz rakstīja:

21 May 2017, 13:27:13 @N53series rakstīja:

21 May 2017, 13:25:10 @Mixzzz rakstīja:

21 May 2017, 12:52:35 @N53series rakstīja:

21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies


tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.

moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Nu viss atkarīgs no tā cik laba ir mufta ventilatoram...Ja tā ir labā stāvoklī/svaiga, tad var arī iztikt bez papildus elektroventilatora pie mūsu apstākļiem, bet nu tas nav iemesls iepist kapeiku un nenopirkt jaunu (lietotu nav jēga ņemt jo ilgi nestrādās)


pat nokjileejusi mufta lielos dzineejus +30oC karstumaa, staavot uz vietas, var nespeet nodzeseet.
Nu true, es vienk vados pēc 523i varianta, un kā bija korķos. To viņš vēl spēja nodzesēt
Ar pilnīgi jaunu om mufti , jaunu radiatoru , termostatu, trubām un ūdens sūkni, PAT ziemā tas ventilators slēdzās iekšā un palīdzēja dzesēt dzinēju ! Nav īstā vieta uz ko pievērt acis un iesipt kapeiku !

A nav tā, ka tie elektro ventilātori naca tikai tad ja bij kondicionieris? Vismaz e36tajiem nebij el. vent. ja nebij kondiķis.
Offline
Tick
21. May 2017, 20:57 #30143

Kopš: 07. Sep 2014

No: Jūrmala

Ziņojumi: 505

Braucu ar: visu ko dod


21 May 2017, 20:50:26 @Kasics rakstīja:

21 May 2017, 13:47:17 @Mikus188 rakstīja:

21 May 2017, 13:31:40 @Mixzzz rakstīja:

21 May 2017, 13:27:13 @N53series rakstīja:

21 May 2017, 13:25:10 @Mixzzz rakstīja:

21 May 2017, 12:52:35 @N53series rakstīja:

21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies


tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.

moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Nu viss atkarīgs no tā cik laba ir mufta ventilatoram...Ja tā ir labā stāvoklī/svaiga, tad var arī iztikt bez papildus elektroventilatora pie mūsu apstākļiem, bet nu tas nav iemesls iepist kapeiku un nenopirkt jaunu (lietotu nav jēga ņemt jo ilgi nestrādās)


pat nokjileejusi mufta lielos dzineejus +30oC karstumaa, staavot uz vietas, var nespeet nodzeseet.
Nu true, es vienk vados pēc 523i varianta, un kā bija korķos. To viņš vēl spēja nodzesēt
Ar pilnīgi jaunu om mufti , jaunu radiatoru , termostatu, trubām un ūdens sūkni, PAT ziemā tas ventilators slēdzās iekšā un palīdzēja dzesēt dzinēju ! Nav īstā vieta uz ko pievērt acis un iesipt kapeiku !

A nav tā, ka tie elektro ventilātori naca tikai tad ja bij kondicionieris? Vismaz e36tajiem nebij el. vent. ja nebij kondiķis.


e39 vispār ir bez kondiškas?
Offline
Mixzzz
21. May 2017, 21:57 #30144

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


21 May 2017, 20:57:24 @Tick rakstīja:

21 May 2017, 20:50:26 @Kasics rakstīja:

21 May 2017, 13:47:17 @Mikus188 rakstīja:

21 May 2017, 13:31:40 @Mixzzz rakstīja:

21 May 2017, 13:27:13 @N53series rakstīja:

21 May 2017, 13:25:10 @Mixzzz rakstīja:

21 May 2017, 12:52:35 @N53series rakstīja:

21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies


tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.

moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Nu viss atkarīgs no tā cik laba ir mufta ventilatoram...Ja tā ir labā stāvoklī/svaiga, tad var arī iztikt bez papildus elektroventilatora pie mūsu apstākļiem, bet nu tas nav iemesls iepist kapeiku un nenopirkt jaunu (lietotu nav jēga ņemt jo ilgi nestrādās)


pat nokjileejusi mufta lielos dzineejus +30oC karstumaa, staavot uz vietas, var nespeet nodzeseet.
Nu true, es vienk vados pēc 523i varianta, un kā bija korķos. To viņš vēl spēja nodzesēt
Ar pilnīgi jaunu om mufti , jaunu radiatoru , termostatu, trubām un ūdens sūkni, PAT ziemā tas ventilators slēdzās iekšā un palīdzēja dzesēt dzinēju ! Nav īstā vieta uz ko pievērt acis un iesipt kapeiku !

A nav tā, ka tie elektro ventilātori naca tikai tad ja bij kondicionieris? Vismaz e36tajiem nebij el. vent. ja nebij kondiķis.


e39 vispār ir bez kondiškas?
Laikam bija retie variantie bez un ar parasto pečku
Offline
edzhaans
21. May 2017, 22:31 #30145

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


21 May 2017, 21:57:16 @Mixzzz rakstīja:

Laikam bija retie variantie bez un ar parasto pečku


Standard equipment on the launch models included dual front and side airbags, pretentioners and load limiters for the front seatbelts,[24] anti-lock brakes, traction control, power steering, and air conditioning.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 21 May 2017, 22:31:34 ]

Offline
RSAWorkshop
22. May 2017, 01:26 #30146

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


21 May 2017, 21:57:16 @Mixzzz rakstīja:

21 May 2017, 20:57:24 @Tick rakstīja:

21 May 2017, 20:50:26 @Kasics rakstīja:

21 May 2017, 13:47:17 @Mikus188 rakstīja:

21 May 2017, 13:31:40 @Mixzzz rakstīja:

21 May 2017, 13:27:13 @N53series rakstīja:

21 May 2017, 13:25:10 @Mixzzz rakstīja:

21 May 2017, 12:52:35 @N53series rakstīja:

21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies


tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.

moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Nu viss atkarīgs no tā cik laba ir mufta ventilatoram...Ja tā ir labā stāvoklī/svaiga, tad var arī iztikt bez papildus elektroventilatora pie mūsu apstākļiem, bet nu tas nav iemesls iepist kapeiku un nenopirkt jaunu (lietotu nav jēga ņemt jo ilgi nestrādās)


pat nokjileejusi mufta lielos dzineejus +30oC karstumaa, staavot uz vietas, var nespeet nodzeseet.
Nu true, es vienk vados pēc 523i varianta, un kā bija korķos. To viņš vēl spēja nodzesēt
Ar pilnīgi jaunu om mufti , jaunu radiatoru , termostatu, trubām un ūdens sūkni, PAT ziemā tas ventilators slēdzās iekšā un palīdzēja dzesēt dzinēju ! Nav īstā vieta uz ko pievērt acis un iesipt kapeiku !

A nav tā, ka tie elektro ventilātori naca tikai tad ja bij kondicionieris? Vismaz e36tajiem nebij el. vent. ja nebij kondiķis.


e39 vispār ir bez kondiškas?
Laikam bija retie variantie bez un ar parasto pečku

arī ar kruķilkām bija kondiška un pečkas ventilators nez kāpēc savādāks

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
welder
22. May 2017, 10:32 #30147

Kopš: 28. Mar 2010

Ziņojumi: 360

Braucu ar: 335d,exc530

Ko tauta saka par Zimmerman bremžu klučiem?Nečīkst?
Offline
rekeds
22. May 2017, 10:46 #30148

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

ātrumkārbu zinātājiem,
pāris reizes izvelkot no Park ir klink. (pēc nakts stāvēšanas) zf agregāts. liekas, ka agrāk nebija (vai arī nedzirdēju, jo tagad logus pašauju vaļā), uwaga un pie kārbniekiem?

Pāldies!
Offline
dzuris
22. May 2017, 10:53 #30149

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Man ar to sakas beigas stavot pie sofera durvim dzirdama ati strinkskona bija
Offline
Mahars
22. May 2017, 11:05 #30150

Kopš: 16. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW530


22 May 2017, 10:32:21 @welder rakstīja:
Ko tauta saka par Zimmerman bremžu klučiem?Nečīkst?
man remsa nečikst nekas,tie itka mikstaki.Zimermann diski priekšā.
Offline
RenegadeX
22. May 2017, 11:05 #30151

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: e39, pc34


22 May 2017, 10:32:21 @welder rakstīja:
Ko tauta saka par Zimmerman bremžu klučiem?Nečīkst?
°
Atsauksmes jau te bija labas, arī no malas neviens slikti nav izteicies par viņiem.

Ir lieks priekšas kluču sets 296mm (pfl) diskiem PM un sarunāsim, ja interesē
Offline
dzuris
22. May 2017, 11:07 #30152

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Zimmerman diskus esmu uzverpis bet minimali, savirposu un tad skatisies kas notiek
Offline
rekeds
22. May 2017, 12:58 #30153

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku


22 May 2017, 10:53:23 @dzuris rakstīja:
Man ar to sakas beigas stavot pie sofera durvim dzirdama ati strinkskona bija


eh, sūds!
paldies par to pašu
Offline
rekeds
22. May 2017, 13:00 #30154

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

man līdzīgi kā džurim, zimmer diski ar brembo klučiem, nečīkst.
Offline
dzuris
22. May 2017, 13:11 #30155

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


22 May 2017, 13:00:49 @rekeds rakstīja:
man līdzīgi kā džurim, zimmer diski ar brembo klučiem, nečīkst.


Man zimmer + trw ir puteklunav un necikst
Offline
hasans
22. May 2017, 13:57 #30156

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:


21 May 2017, 18:28:58 @dzuris rakstīja:
Idealais variants 245/40 prieksa un 255/40 aizmugure.

255 nebus pa platu uz 8j diska?
Offline
dzuris
22. May 2017, 14:15 #30157

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


22 May 2017, 13:57:31 @hasans rakstīja:

21 May 2017, 18:28:58 @dzuris rakstīja:
Idealais variants 245/40 prieksa un 255/40 aizmugure.

255 nebus pa platu uz 8j diska?


Nedaudz bet ir ok. Un dilst vienadi
Offline
kriii
22. May 2017, 14:34 #30158

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia


22 May 2017, 10:46:51 @rekeds rakstīja:
ātrumkārbu zinātājiem,
pāris reizes izvelkot no Park ir klink. (pēc nakts stāvēšanas) zf agregāts. liekas, ka agrāk nebija (vai arī nedzirdēju, jo tagad logus pašauju vaļā), uwaga un pie kārbniekiem?

Pāldies!


Vai tad ķīseļiem nāca zf kārbas?
Offline
520i
22. May 2017, 19:42 #30159

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2687

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS

iedodat, lūdzu, kontaktus kas var salabot bm54.
Offline
rekeds
22. May 2017, 19:55 #30160

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku


22 May 2017, 14:34:27 @kriii rakstīja:

22 May 2017, 10:46:51 @rekeds rakstīja:
ātrumkārbu zinātājiem,
pāris reizes izvelkot no Park ir klink. (pēc nakts stāvēšanas) zf agregāts. liekas, ka agrāk nebija (vai arī nedzirdēju, jo tagad logus pašauju vaļā), uwaga un pie kārbniekiem?

Pāldies!


Vai tad ķīseļiem nāca zf kārbas?


man diviem ķīseļiem ir zf
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo