Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 230 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Ruudis
17. May 2017, 18:52 #30121

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Pirmsfeisam ar tipa lielo BC un 6cd mainītāju tā AUX padarīšana ir iespējama un cik tas maksā?

P.S. Neko nerubīju no tās padarīšanas

Offline
Markijs
17. May 2017, 20:10 #30122

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1367

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.

Nu e39 speci, simts punkti kādam no jums tā ir bijis.
E39 prefeislifts, pa pilsētu braucot spiežot bremzes, sit pa pedāli tipa auto domā, ka slīd, un beigu beigās iedegas abs un asc lampiņa, visi 4 rata devēji vesali, nomainīts abs kompis kas nāk zem bardačoka, joprojām sit p pedāli, bet pēc ilgāka testa Abs un asc lampiņas nedeg, būs mierā tas abs bloks ne bloks kas nāk motortelpā ?

Offline
N53series
17. May 2017, 20:13 #30123

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


17 May 2017, 20:10:55 @Markijs rakstīja:
Nu e39 speci, simts punkti kādam no jums tā ir bijis.
E39 prefeislifts, pa pilsētu braucot spiežot bremzes, sit pa pedāli tipa auto domā, ka slīd, un beigu beigās iedegas abs un asc lampiņa, visi 4 rata devēji vesali, nomainīts abs kompis kas nāk zem bardačoka, joprojām sit p pedāli, bet pēc ilgāka testa Abs un asc lampiņas nedeg, būs mierā tas abs bloks ne bloks kas nāk motortelpā ?




visi 4 rata devēji vesali (C)
par sho, luudzu, siikaak
Offline
ritvarsox
17. May 2017, 21:42 #30124

Kopš: 28. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2026

Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu

Kompis varētu atrast atbildi, vai vismaz virzienu kurā meklēt vainu. Kā zini, ka abs devēji ir četri un viņi ir veseli?
Offline
m4z
17. May 2017, 22:34 #30125

Kopš: 14. Aug 2010

Ziņojumi: 375

Braucu ar: 61

Čoma facelift ir tieši tā pat
bet ievērojām ka aizmugurē vienam gultnim ir brīvkustiba, kautvai negaudo, aizdomas ka tas arī gļuku varētu taisīt
Offline
hasans
18. May 2017, 02:16 #30126

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

ABS deveji ir tikai 2!
Offline
jan4ik1987
18. May 2017, 09:21 #30127

Kopš: 26. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 636

Braucu ar: biturbo sulas paku


17 May 2017, 20:10:55 @Markijs rakstīja:
Nu e39 speci, simts punkti kādam no jums tā ir bijis.
E39 prefeislifts, pa pilsētu braucot spiežot bremzes, sit pa pedāli tipa auto domā, ka slīd, un beigu beigās iedegas abs un asc lampiņa, visi 4 rata devēji vesali, nomainīts abs kompis kas nāk zem bardačoka, joprojām sit p pedāli, bet pēc ilgāka testa Abs un asc lampiņas nedeg, būs mierā tas abs bloks ne bloks kas nāk motortelpā ?




Savam sen atpakaļ atrisināju ar abu jaunu (BOSCH) devēju nomaiņu + vadu aizvilkšanu līdz blokam. ja ir 100% pārliecība, ka abi devēji veseli, tad meklē vainu vados. ABS bloku vienmēr var paspēt samainīt.
p.s vadus pārvilkt ieteica Driver
Offline
RenegadeX
19. May 2017, 21:04 #30128

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: e39, pc34

Zhopa man. Skates lukturiem dirsā stars.
Ir vēl kāds Jelgavnieks vai rīgā ar ko var sarunāt rīt aizlienēt Halogēnos lukturus?
Offline
tralots
21. May 2017, 11:57 #30129

Kopš: 12. Mar 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 5

Braucu ar: E39 3.0d tomats

Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies
Offline
dzuris
21. May 2017, 12:14 #30130

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Pirms gada puse te blava ka neko nevar parkarset, ka realitate hujvinzin.
Offline
wanksta
21. May 2017, 12:15 #30131

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti

Nu kaut kas aizies pa gaisu no AC sistēmas, vari cerēt ka motortelpā ne salonā
Online
Jurchixx
21. May 2017, 12:17 #30132

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8261

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1


21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies


Savu laik nobraucu ar neejosu 2 gadi, nekas nenotika aukstu puta lidz bridim, kad bij jasak probkas stavet, tad vairs neputa aukstu
Offline
Kasics
21. May 2017, 12:23 #30133

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar: kuģi pa bruģi.


21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies

Gadus 5 ar tādu nobraucu lietojot kondicionieri- nekas nesalūza un neuzsprāga.
Vienīgi stāvot korķos kondiķis tik labi nedzesēja.
Offline
N53series
21. May 2017, 12:52 #30134

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies


tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.

moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Offline
Mixzzz
21. May 2017, 13:25 #30135

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


21 May 2017, 12:52:35 @N53series rakstīja:

21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies


tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.

moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Nu viss atkarīgs no tā cik laba ir mufta ventilatoram...Ja tā ir labā stāvoklī/svaiga, tad var arī iztikt bez papildus elektroventilatora pie mūsu apstākļiem, bet nu tas nav iemesls iepist kapeiku un nenopirkt jaunu (lietotu nav jēga ņemt jo ilgi nestrādās)
Offline
N53series
21. May 2017, 13:27 #30136

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


21 May 2017, 13:25:10 @Mixzzz rakstīja:

21 May 2017, 12:52:35 @N53series rakstīja:

21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies


tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.

moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Nu viss atkarīgs no tā cik laba ir mufta ventilatoram...Ja tā ir labā stāvoklī/svaiga, tad var arī iztikt bez papildus elektroventilatora pie mūsu apstākļiem, bet nu tas nav iemesls iepist kapeiku un nenopirkt jaunu (lietotu nav jēga ņemt jo ilgi nestrādās)


pat nokjileejusi mufta lielos dzineejus +30oC karstumaa, staavot uz vietas, var nespeet nodzeseet.
Offline
tralots
21. May 2017, 13:28 #30137

Kopš: 12. Mar 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 5

Braucu ar: E39 3.0d tomats

Paldies par atbildem.
Offline
Mixzzz
21. May 2017, 13:31 #30138

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


21 May 2017, 13:27:13 @N53series rakstīja:

21 May 2017, 13:25:10 @Mixzzz rakstīja:

21 May 2017, 12:52:35 @N53series rakstīja:

21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies


tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.

moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Nu viss atkarīgs no tā cik laba ir mufta ventilatoram...Ja tā ir labā stāvoklī/svaiga, tad var arī iztikt bez papildus elektroventilatora pie mūsu apstākļiem, bet nu tas nav iemesls iepist kapeiku un nenopirkt jaunu (lietotu nav jēga ņemt jo ilgi nestrādās)


pat nokjileejusi mufta lielos dzineejus +30oC karstumaa, staavot uz vietas, var nespeet nodzeseet.
Nu true, es vienk vados pēc 523i varianta, un kā bija korķos. To viņš vēl spēja nodzesēt
Offline
Mikus188
21. May 2017, 13:47 #30139

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD


21 May 2017, 13:31:40 @Mixzzz rakstīja:

21 May 2017, 13:27:13 @N53series rakstīja:

21 May 2017, 13:25:10 @Mixzzz rakstīja:

21 May 2017, 12:52:35 @N53series rakstīja:

21 May 2017, 11:57:36 @tralots rakstīja:
Sveiki. E39 prefaceam negriezhas aircona ventjiks bet aukstu push. Kadas var but sekas braucot ar neejoshu ventjiku ? Paldies


tas nav tikai aircon ventilators. tas ir papildus ventilators visai dzeseeshanas sisteemai.
vecajaa variantaa - AC iesleedza tikai leenaako aatrumu, divi naakoshie - jau peec t sensora radiatoraa.
jaunaakaas versijaas = PWM vadiiba atkariibaa no radiatora temperatuuras.

moraale - tas elektrovenilators pirmkaart nepiecieshams, lai neuzceptu dzineeju. iesleedzot AC, dzineejam papildus slodze, lielaaka iespeeja to uzcept.
Nu viss atkarīgs no tā cik laba ir mufta ventilatoram...Ja tā ir labā stāvoklī/svaiga, tad var arī iztikt bez papildus elektroventilatora pie mūsu apstākļiem, bet nu tas nav iemesls iepist kapeiku un nenopirkt jaunu (lietotu nav jēga ņemt jo ilgi nestrādās)


pat nokjileejusi mufta lielos dzineejus +30oC karstumaa, staavot uz vietas, var nespeet nodzeseet.
Nu true, es vienk vados pēc 523i varianta, un kā bija korķos. To viņš vēl spēja nodzesēt
Ar pilnīgi jaunu om mufti , jaunu radiatoru , termostatu, trubām un ūdens sūkni, PAT ziemā tas ventilators slēdzās iekšā un palīdzēja dzesēt dzinēju ! Nav īstā vieta uz ko pievērt acis un iesipt kapeiku !
Offline
hasans
21. May 2017, 17:29 #30140

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:


Kāds zin kas par style ir šie?
Man uz e39 stāv šādi 18" (platumu nezinu)
Diski vienāda platuma un ir uzmontētas 245/40/18 riepas.
Skatos jaunas riepas, tikai nevaru izdomāt, kādu izmēru likt. Bimmerforumā citi raksta, ka liek 235/40 priekšā (kā to paredz ražotājs) un aizmugurē atstāj 245/40 (ražotājs paredz 235/40)
Ar tādu profilu ir nedaudz par cietu. Ir jēga likt 235/45?
edit: atradu, tie ir e60 diski style 123 8j

[ Šo ziņu laboja hasans, 21 May 2017, 17:45:36 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo