Online
Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60 II
Autors | Ziņojums |
Staris | 04. May 2018, 00:02 |
#3001
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Kaspich tak pateica daudz diagnosticējošu darbību, kas neprasa pirkt un mainīt detaļas. Pēc savas diagnostikas arī sapratīsi, kur ir tā problēma.
Es sākut ar to, ka meklētu, kur pazudis siltais gaiss salonā. Jāatgaiso pareizi un jāpārbauda temperatūras ar digitālo termometru. | Offline | | |
KF | 04. May 2018, 08:44 |
#3002
|
| Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 1446
Braucu ar: 7
|
03 May 2018, 23:24:34 @tilgaso rakstīja:
03 May 2018, 22:43:47 @N53series rakstīja:
nomaini 'diagnostukas' veiceejus.
1. paarbaudam izejosho/ienaakosho t, tam noder ciparnieks termometrs;
2. paarbaudam elektroventilatora iesleegshanaas slieksnjus vai PWM [jaunaakam];
3. paarbaudam, vai iesleedzaas termomufta;
4. paarbaudam peckas vaarstus un pareizi atgaisojam sisteemu.
benziins te nav vainiigs, ka iipaniekam nav naudas normaalam servisam un sajeegas.
Vieglāk pateikt, nekā izdarīt, it īpaši ja dzīvo Gulbenē. Biju ievedis pie pazīstama mehāniķa...bla bla bla
Aizved uz Megarem pie Vilņa | Offline | | |
bmwaddict | 04. May 2018, 09:24 |
#3003
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| elementaari saliidzini dzeseeshanas shkjidruma liimeni pirms un peec uzkarshanas. ja liimenis kriit un aaraa nekur netek tad plaisa/galvas bliive.
protams veel jau pastaav iespeeja ka taas plastmasas dzeses trubas kas zem iepluudes kolektora, taa kas uz pechku iet tajaa meedz buut "klusaas plaisinjas" kad sulo bet liidz zemei nenotek, kameer auksts dzeseeshanas sisteemaa nav spieiena un taas nesulo bet kad uzsilt un tur veidojas spiediens arii tad liidz zemei nenotek jo karstumaa paguust izgarot.
jebkuraa gadiijumaa ja liimenis kriit tad suudiigi, ja nekriit tad iespeejams kkaads kjiinas suuda termostats, deelj kura veidojas kautkaads gaisa burbulis etc..
kautgan man domaat ja pechkaa pazuud karstums tad tur buus klasiskais variants kur labaakajaa gadiijumaa tiksi cauri ar galvas bliives nomainju. kgan uztver to pozitiivi buus iespeeja paarlasiit vaarstus visu salikt top zustand [ Šo ziņu laboja bmwaddict, 04 May 2018, 09:34:58 ] | Offline | | |
N53series | 04. May 2018, 10:09 |
#3004
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
04 May 2018, 09:24:17 @bmwaddict rakstīja:
elementaari saliidzini dzeseeshanas shkjidruma liimeni pirms un peec uzkarshanas. ja liimenis kriit un aaraa nekur netek tad plaisa/galvas bliive.
protams veel jau pastaav iespeeja ka taas plastmasas dzeses trubas kas zem iepluudes kolektora, taa kas uz pechku iet tajaa meedz buut "klusaas plaisinjas" kad sulo bet liidz zemei nenotek, kameer auksts dzeseeshanas sisteemaa nav spieiena un taas nesulo bet kad uzsilt un tur veidojas spiediens arii tad liidz zemei nenotek jo karstumaa paguust izgarot.
jebkuraa gadiijumaa ja liimenis kriit tad suudiigi, ja nekriit tad iespeejams kkaads kjiinas suuda termostats, deelj kura veidojas kautkaads gaisa burbulis etc..
kautgan man domaat ja pechkaa pazuud karstums tad tur buus klasiskais variants kur labaakajaa gadiijumaa tiksi cauri ar galvas bliives nomainju. kgan uztver to pozitiivi buus iespeeja paarlasiit vaarstus visu salikt top zustand
eu, vechi, beidziet te dziit sviestu par galvas bliiveem.
ja no peckas naak aukstums, ir 2 varianti:
1. peckas radiators ir ar gaisu;
2. vaarsti ir ciet staavoklii.
ja ir 1.mais - vispirs tur jaadabuu antifriizs, lai nav gaisa burbulis.
ja ir 2.ais - buus p.1 mineetaa probleema, kas jaatrisina.
aaraa ir silts, tas ir normaali, ka varsti tiek aizveerti.
ne velti TIS raksta: pieskjilt dzineeju, uzgriezt pecku uz MAX t [32oC; tad vaarsti tiek atveerti VALJAA, neatkariigi no t] un tad pildiit antifriizu.
ja neuzgriezh uz MAX, vaarsti buus ciet, tosols peckas raidiatoraa netiks, tur buus gaisa burbulis!
p.s. veel viena dumiiba - Kjinas termostats, taapeec veidojas burbulis.
burbulis NEVAR veidoties deelj termostata, ja sisteemaa nav gaiss.
[ Šo ziņu laboja N53series, 04 May 2018, 10:25:15 ] | Offline | | |
uldens1 | 04. May 2018, 10:46 |
#3005
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
| pa galvas bļivi šaubos,tur būtu jabūt jau problēmai ari pa taisnu gabalu braucot.Ja pilsētā sakas karšana tad tad drīzāk nepietiekami novada lieko siltumu | Offline | | |
bmwaddict | 04. May 2018, 10:49 |
#3006
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
04 May 2018, 10:09:42 @N53series rakstīja:
eu, vechi, beidziet te dziit sviestu par galvas bliiveem.
ja no peckas naak aukstums, ir 2 varianti:
1. peckas radiators ir ar gaisu;
2. vaarsti ir ciet staavoklii.
ja ir 1.mais - vispirs tur jaadabuu antifriizs, lai nav gaisa burbulis.
ja ir 2.ais - buus p.1 mineetaa probleema, kas jaatrisina.
aaraa ir silts, tas ir normaali, ka varsti tiek aizveerti.
ne velti TIS raksta: pieskjilt dzineeju, uzgriezt pecku uz MAX t [32oC; tad vaarsti tiek atveerti VALJAA, neatkariigi no t] un tad pildiit antifriizu.
ja neuzgriezh uz MAX, vaarsti buus ciet, tosols peckas raidiatoraa netiks, tur buus gaisa burbulis!
p.s. veel viena dumiiba - Kjinas termostats, taapeec veidojas burbulis.
burbulis NEVAR veidoties deelj termostata, ja sisteemaa nav gaiss.
es vienk pienjeemu ka autors nav no beernu daarza un ja jau saka ka pechka atdziest tad taa ir bijusi karsta. to ka pechka jaaiesleedz uz karsto arii tachu domaajams ka saprot. varbuu nee, nestriidos.
tachu rakstiij ka esot braucis itkaa viss chotka bet kad dabuuja pastaaveet ar iedarbinaatu dzineeju ilgaak taa saaka karst. taatad te ir tieshi ir variants ka burbulis veidojaas deelj temperatuuras jo kaa tu kaspich labi zini (es ticu) tad ja sisteema nevar nodroshinaat nepiecieshamo spiedienu taa saak vaariities un tur tieshi rodas tas burbulis. normaali ja tur nedaudz tie tvaika burbulji tad caur termostatu tie izskrien, agraak pat termostatiem bija speciaali cauruminjsh augshpusee un ja to ielika otraadaak ar caumurinju uz leju tad vareeja paarkarseet jo burbulim nebija kur sprukt. taatad, ja manis piesauktaas plastmasa trubas zem iepluudes kolektora sulo tad sisteemaa netur vajadziigo spiedienu un viedojas tvaika burbuliishi kas pamazaam sakraajas augstaakajaa punktaa tobish termostataa. iespeejams tur ir vairaaku defektu kombinaacija. shvaks suuknis kas briivgaitas apgriezienos nepumpee pietiekami un burbulji kraajaas. es personiigi vienmeer njemu suukni ar metaala impelleri un nevis taadu cuguna ar shauraam atvereem bet no metaala loksnes izgatavoto impelleri, taadam suuknim ir labaaka razhiiba.
anyhow, es vienk izteicu savu versiju. nepretendeeju uz absoluutu taisniibu bet vienkaarshi informaacija autoram, varbuut noder.[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 04 May 2018, 10:51:51 ] | Offline | | |
N53series | 04. May 2018, 11:06 |
#3007
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| nu, manaa necilajaa pieredzee ir bijushi vismaz 20 keisi, kur visi ir bljaavushi par beigtaam galvaam, bliiveem, un NEVIENAA no shiem keisiem tas nav apstiprinaajies!
tb., paaris elementaaras lietas:
1. teema par max temperatuuru peckaa - to nezin 99% servisu. vnk lej iekshaa antifriizu, un.. viss. peec tam briinaas, nah vaaraas;
2. visiem dzineejiem, kuriem bacoks ir pie radiatora - uzpildishanas laikaa liimenis jaalej liidz 'luupai', tb., nevis liidz 'videejam', virs 'min', bet - liidz augshai. tad tas skjidrums aatri satecees;
3. 99% nezin, ka [biezhi] ir divas atgaisoshanas skruuves. piem., pie uzpildiishanas korkja un aiz termostata. visbiezhaak - neatver nevienu;
4. korkjim jaabuut uzskruuveetam, taa vaarstam - kaartiibaa. esmu sastapis keisus, kur vaarsts ir amputeets, sak - ja nu galvaa plaisa + spiediens. tb., jaamaak fizika, tad buus skaidrs, ka pie taa 1.5 bar spiediena, kas jaatur vaarstam, antifriizs vaariisies pie 120+oC, kas ir buutiska atskjiriiba [pret 100oC];
5. tas, ka antifriizs 'kaapj' augshaa uzsilusham dzineejam, ja atver korkji, ir NORMAALI. Antifriizs siltumaa izpleshas, kaa arii - ir dzineeja/kontuura daljas, kas arii pie videejaas 90..95oC buus tuvu 100oC un tajaas vietaas antifriizs atmosfeeras spiedienaa meegjinaas vaariitities. tb., uzsilusham dzineejam NEVEERT korkji valjaa - var dabuut gjiimii paarkarseetu antifriizu.
bet, abstraheejoties no visa iepriekshmineetaa - ir jaabuut pilniigiem mudakiem [tas par Gulbenes kantoriem], lai nespeetu saprast - mufta straadaa, jeb - nee. nespeeja ar INPA palaist testa bloku ventilatoram. nespeeja nomeeriit izejosho un ienaakoshaas t. | Offline | | |
uldens1 | 04. May 2018, 11:10 |
#3008
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
| bakstot ar pirkstu debesīs lieku ka termomufta psc | Offline | | |
|
N53series | 04. May 2018, 11:13 |
#3009
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
04 May 2018, 11:10:47 @uldens1 rakstīja:
bakstot ar pirkstu debesīs lieku ka termomufta psc
nebuus tik vienkaarshi. elektriskajam propelleram vajadzeet risinaat probleemu.
tb., nesaku, ka muftai nav pisec, bet taa nebuus vieniigaa probleema. | Offline | | |
Staris | 04. May 2018, 14:03 |
#3010
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Nu tas tāpat nemaina faktu, ka no sākuma ir jādabū salonā silto gaisu un tad var skatīties tālāk. Bieži vien nepareizi atgaisota sistēma nepadod siltumu uz pečkas radiatoru un nedzesē dzinēju, jo nenotiek šķidruma cirkulācija. | Offline | | |
edmundz | 04. May 2018, 15:09 |
#3011
|
| Kopš: 17. Oct 2004
Ziņojumi: 37
Braucu ar: e46 320i, e30 320i T
| E46 bija līdzīgi simptomi (stāvot uzkarst, salonā pūš aukstu gaisu). Pie vainas izrādījās aizsērējis izplešanās trauka Korķis. | Offline | | |
rrrichus | 04. May 2018, 16:14 |
#3012
|
| Kopš: 21. Aug 2017
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
| Kāds varbūt zin vai der priekšējie beńki no e65 uz e61 | Offline | | |
N53series | 04. May 2018, 16:41 |
#3013
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
04 May 2018, 15:09:01 @edmundz rakstīja:
E46 bija līdzīgi simptomi (stāvot uzkarst, salonā pūš aukstu gaisu). Pie vainas izrādījās aizsērējis izplešanās trauka Korķis.
un kaa izpaudaas shii korkja vaina? kaa tas korkjis ar savu aizseereeshanu [kaa to vispaar saprast] izveidoja to probleemu? | Offline | | |
CP17 | 04. May 2018, 16:55 |
#3014
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Neizlaida lieko pirdienu ārā?
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
edmundz | 04. May 2018, 17:07 |
#3015
|
| Kopš: 17. Oct 2004
Ziņojumi: 37
Braucu ar: e46 320i, e30 320i T
|
04 May 2018, 16:55:12 @CP17 rakstīja:
Neizlaida lieko pirdienu ārā?
Acīmredzot, jo viss beidzās ar to, ka uzsprāga izplešanās trauks (tehniskajā apskatē uz bremžu stenda ) | Offline | | |
N53series | 04. May 2018, 18:29 |
#3016
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
04 May 2018, 17:07:49 @edmundz rakstīja:
04 May 2018, 16:55:12 @CP17 rakstīja:
Neizlaida lieko pirdienu ārā?
Acīmredzot, jo viss beidzās ar to, ka uzsprāga izplešanās trauks (tehniskajā apskatē uz bremžu stenda )
Pag, pag. Prichom te korķis?
Bremžu stends vainīgs! | Offline | | |
|
HiJaCKeR | 04. May 2018, 19:35 |
#3017
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
| tā tas notiek, kad tosola vietā ielej ūdeni, sūkņa propellers sakuļ ūdeni, rodas gāzes (H2O vietā rodas H2 un O) un spiediens un korķis ir ārā [ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 04 May 2018, 19:37:24 ] | Offline | | |
bmwaddict | 04. May 2018, 21:05 |
#3018
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
04 May 2018, 19:35:42 @HiJaCKeR rakstīja:
tā tas notiek, kad tosola vietā ielej ūdeni, sūkņa propellers sakuļ ūdeni, rodas gāzes (H2O vietā rodas H2 un O) un spiediens un korķis ir ārā
izskataas kaads te pretendee uz nobela preemiju. izraadaas ka var atdaliit uudenjradi bez elektroliizes procesa vienkaarshi sakuljot uudeni
ceru tas ir vienk sarkasms | Offline | | |
vadjiksBMW | 04. May 2018, 21:07 |
#3019
|
| Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2678
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
| | Offline | | |
Corey | 04. May 2018, 22:48 |
#3020
|
| Kopš: 18. Aug 2008
Ziņojumi: 2406
Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx
|
04 May 2018, 19:35:42 @HiJaCKeR rakstīja:
tā tas notiek, kad tosola vietā ielej ūdeni, sūkņa propellers sakuļ ūdeni, rodas gāzes (H2O vietā rodas H2 un O) un spiediens un korķis ir ārā
[ Šo ziņu laboja Corey, 04 May 2018, 22:48:39 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|