Online

Pašreiz BMWPower skatās 247 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
radiaators
29. Nov 2012, 12:19 #3001

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


29 Nov 2012, 11:19:29 BestGuest rakstīja:
E39 Manual 2000. Stāvot tukšgaitā apgriezieni "peld".
Pārbaudīju sprauslas - viss ok.
Parādīja problēmu ar spiediena padevi. Aizdomas uz 2 sūkņiem - maģistrālo, kas zem šofera sēdekļa un sūkni, kas bākā.
Skatījos uz degvielas trubiņu, burbuļus nekādus neredzēju, tad visdrīzāk tas ir tas, kas zem sēdekļa?

Diezvai tas būs no maģistrālā sūkņa un vismazāk jau no bākas sūkņa...
Kā tu sprauslas pārbaudīji - caur kompi ?
Pie nosacījuma, ja sprauslas ir ok, tad manuprāt vai nu gaisa mērītājs vai spiediena regulātors augstspiediena sūknim aukšdaļā...
Es ar magistrālo sūkni un tā darbības principiem esmu labi kādu laiciņu atpakaļ iepazinies - tad nu ja maģistrālais ir čupā tad vai nu nevar mašīnu pielaist vispār vai nu tā kā bija manā gadījumā, ka riktīgi devu virsū tad apgriezieni aizgāja līdz 3000-3500apgr./min un sāka rīstīties un autiņš negāja - tukšgaitai nav ar to sakara...
Offline
BestGuest
29. Nov 2012, 12:26 #3002

Kopš: 25. Nov 2011

Ziņojumi: 25

Braucu ar:


29 Nov 2012, 12:19:03 radiaators rakstīja:

29 Nov 2012, 11:19:29 BestGuest rakstīja:
E39 Manual 2000. Stāvot tukšgaitā apgriezieni "peld".
Pārbaudīju sprauslas - viss ok.
Parādīja problēmu ar spiediena padevi. Aizdomas uz 2 sūkņiem - maģistrālo, kas zem šofera sēdekļa un sūkni, kas bākā.
Skatījos uz degvielas trubiņu, burbuļus nekādus neredzēju, tad visdrīzāk tas ir tas, kas zem sēdekļa?

Diezvai tas būs no maģistrālā sūkņa un vismazāk jau no bākas sūkņa...
Kā tu sprauslas pārbaudīji - caur kompi ?
Pie nosacījuma, ja sprauslas ir ok, tad manuprāt vai nu gaisa mērītājs vai spiediena regulātors augstspiediena sūknim aukšdaļā...
Es ar magistrālo sūkni un tā darbības principiem esmu labi kādu laiciņu atpakaļ iepazinies - tad nu ja maģistrālais ir čupā tad vai nu nevar mašīnu pielaist vispār vai nu tā kā bija manā gadījumā, ka riktīgi devu virsū tad apgriezieni aizgāja līdz 3000-3500apgr./min un sāka rīstīties un autiņš negāja - tukšgaitai nav ar to sakara...


Sprauslas pārbaudīju ar kompi.
Man arī 3 mēnešu atpakaļ bija tā, kad līdz 3000 apgr. gāja un tad raustījās. Tad es viņu restaurēju un bija viss ok.
Tagad kompis rāda degvielas padeves spiediena rādītāju 3,5 tukšgaitā, bet kad uzdod līdz 3000apgr. norkīt rādītājs līdz 2,75.
Offline
BestGuest
29. Nov 2012, 12:32 #3003

Kopš: 25. Nov 2011

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

Gaisa mērītājs vai spiediena regulātors attiecās uz augsto spiedienu, bet man ir problēma ar zemo spiedienu. Zemā spiediena rādītāji ir ļoti zemi, tāpēc raustās.
Gaisa mērītājs vai spiediens regulātors nevarētu būt pie vainas.
Offline
bmwe28
29. Nov 2012, 18:43 #3004

Kopš: 28. Jul 2009

No: Talsi

Ziņojumi: 133

Braucu ar: bmw e28

Cik varētu maksāt stūres krustiņš,un kur tādu var iegādāties??
Offline
e34
29. Nov 2012, 19:01 #3005

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


29 Nov 2012, 18:43:04 bmwe28 rakstīja:
Cik varētu maksāt stūres krustiņš,un kur tādu var iegādāties??


Līdz 15 latiem atjaunots vai kautkāds neOEM.
Offline
radiaators
29. Nov 2012, 19:06 #3006

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


29 Nov 2012, 12:26:48 BestGuest rakstīja:

29 Nov 2012, 12:19:03 radiaators rakstīja:

29 Nov 2012, 11:19:29 BestGuest rakstīja:
E39 Manual 2000. Stāvot tukšgaitā apgriezieni "peld".
Pārbaudīju sprauslas - viss ok.
Parādīja problēmu ar spiediena padevi. Aizdomas uz 2 sūkņiem - maģistrālo, kas zem šofera sēdekļa un sūkni, kas bākā.
Skatījos uz degvielas trubiņu, burbuļus nekādus neredzēju, tad visdrīzāk tas ir tas, kas zem sēdekļa?

Diezvai tas būs no maģistrālā sūkņa un vismazāk jau no bākas sūkņa...
Kā tu sprauslas pārbaudīji - caur kompi ?
Pie nosacījuma, ja sprauslas ir ok, tad manuprāt vai nu gaisa mērītājs vai spiediena regulātors augstspiediena sūknim aukšdaļā...
Es ar magistrālo sūkni un tā darbības principiem esmu labi kādu laiciņu atpakaļ iepazinies - tad nu ja maģistrālais ir čupā tad vai nu nevar mašīnu pielaist vispār vai nu tā kā bija manā gadījumā, ka riktīgi devu virsū tad apgriezieni aizgāja līdz 3000-3500apgr./min un sāka rīstīties un autiņš negāja - tukšgaitai nav ar to sakara...


Sprauslas pārbaudīju ar kompi.
Man arī 3 mēnešu atpakaļ bija tā, kad līdz 3000 apgr. gāja un tad raustījās. Tad es viņu restaurēju un bija viss ok.
Tagad kompis rāda degvielas padeves spiediena rādītāju 3,5 tukšgaitā, bet kad uzdod līdz 3000apgr. norkīt rādītājs līdz 2,75.

Manam tukšgaitā raustījās dzinejs, kad sprauslām bija hana, kompis radīja, ka vēl normāli šancē, bet patiesībā dažas degvielu lēja cilindros nevis iesmidzināja - tāka es nebūtu viss tik drošs, ka ar sprauslām viss ir ok, bet nu sāc ar maģistrālo tad jau manīs...
Normāls zemspiediens 3l dīzelim no 98.g-2000.g ir 3,4-4,2 Mpa

[ Šo ziņu laboja radiaators, 29 Nov 2012, 19:16:37 ]

Offline
Aigis
29. Nov 2012, 20:23 #3007

Kopš: 13. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 10202

Braucu ar: kūtiņu


29 Nov 2012, 19:01:49 e34 rakstīja:

29 Nov 2012, 18:43:04 bmwe28 rakstīja:
Cik varētu maksāt stūres krustiņš,un kur tādu var iegādāties??


Līdz 15 latiem atjaunots vai kautkāds neOEM.

tas mezgls nejaucās, tur viss kopā ar stūres stieni
Offline
howitzer
01. Dec 2012, 18:34 #3008

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto

Labvakar, kungi. Jautājums sekojošs - kā ir ar E39 ritošās daļas uzturēšanas izmaksām? Šis auto vilina ar to,ka, salīdzinot ar citiem, vecākiem BMW, tomēr rūsē mazāk, kā arī tirgus vērtība šiem auto ir ļoti nokritusies - varbūt, ka pēc kāda laiciņa varētu padomāt par ko tādu. Gribu preface ar kādu no benzīna dzinējiem. Par aprīkojumu pilnīgi vienalga, var būt pat ar lupatas salonu, galvenais, lai virsbūve nav izpuvusi un nav pilnīgi un galīgi salauzts viss, ko vien var salauzt. Šobrīd braucu ar E30, iepriekš braucu ar E34. Man ir apnicis, ka šie auto šaušalīgi rūsē. E30 šobrīd stāv un es pats tusējos pa sabiedrisko transportu. It kā jau nav slikti un pietiekami ātri, taču man ir pāris reizes nedēļā jānobrauc ap 120km ārpus Rīgas. Tādos gadījumos sabiedriskais smird. Vai līdz 2k ls robežai var ieķert kaut cik sakarīgu preface? Kā jau minēju, var būt kaut vai divlitrīgais un āda, navigācija un citi loriņi nav prioritāte.
Offline
LA
01. Dec 2012, 18:49 #3009

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Ja interesē nerūsējis un labi saglabāts eksemplārs vari apskatit manejo. Uzmet PM man sarunāsim cenu un visu pārejo.
Offline
howitzer
01. Dec 2012, 18:58 #3010

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto

Šobrīd nesanāks. Man sākumā mazliet jāuzpucē un jāpārdod E30. Tad varēs ko vietā ņemt. Šobrīd es vienkārši ošņājos apkārt, ievācu informāciju par šo modeli.
Offline
ilmars4998
01. Dec 2012, 19:10 #3011

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28


01 Dec 2012, 18:58:46 howitzer rakstīja:
Šobrīd nesanāks. Man sākumā mazliet jāuzpucē un jāpārdod E30. Tad varēs ko vietā ņemt. Šobrīd es vienkārši ošņājos apkārt, ievācu informāciju par šo modeli.

ja restaurē, ko var restaurēt, nav dārgi,nepiln 2 gadu laikā, hadenē ap 70ls, un es teiktu ka tā ir pietiekami izturīga, to ko esmu jau vienreiz restaurējis, otreiz vel nau nācies to darīt.
Offline
howitzer
01. Dec 2012, 19:14 #3012

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto

Cik zinu, tad gultņi ir padārgi, bet tos jau nav jāmaina katru gadu... Elektroiekārtas bieži bojājas? Auto būs vajadzīgs tikai brīvdienām, tā kā tas, visticamāk, bieži stāvēs.
Offline
Driver
01. Dec 2012, 19:21 #3013

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Dec 2012, 19:14:00 howitzer rakstīja:
Cik zinu, tad gultņi ir padārgi, bet tos jau nav jāmaina katru gadu... Elektroiekārtas bieži bojājas? Auto būs vajadzīgs tikai brīvdienām, tā kā tas, visticamāk, bieži stāvēs.

nemiz, pust ari e39 un laikam sobrid vertiba mazak kritas e30, neka e39.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
ilmars4998
01. Dec 2012, 19:21 #3014

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28


01 Dec 2012, 19:14:00 howitzer rakstīja:
Cik zinu, tad gultņi ir padārgi, bet tos jau nav jāmaina katru gadu... Elektroiekārtas bieži bojājas? Auto būs vajadzīgs tikai brīvdienām, tā kā tas, visticamāk, bieži stāvēs.

viss atkarīgs no tā ko iepriekšejais saimnieks ar to mašīnu ir darijis/nedarijis.
citi nopērk un sūdzas, ka katru mēnesi brūk un jūk, cits nobrauc no skates līdz skatei, tik eļļu un klučus mainīdams.
Offline
Driver
01. Dec 2012, 19:24 #3015

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Dec 2012, 19:14:00 howitzer rakstīja:
Cik zinu, tad gultņi ir padārgi, bet tos jau nav jāmaina katru gadu... Elektroiekārtas bieži bojājas? Auto būs vajadzīgs tikai brīvdienām, tā kā tas, visticamāk, bieži stāvēs.

ja gribi taupit njem 6cyl, ja uz ekspluatacijas izmaksam poh, tad var ari 540

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
howitzer
01. Dec 2012, 19:29 #3016

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto


01 Dec 2012, 19:24:06 Driver rakstīja:

01 Dec 2012, 19:14:00 howitzer rakstīja:
Cik zinu, tad gultņi ir padārgi, bet tos jau nav jāmaina katru gadu... Elektroiekārtas bieži bojājas? Auto būs vajadzīgs tikai brīvdienām, tā kā tas, visticamāk, bieži stāvēs.

ja gribi taupit njem 6cyl, ja uz ekspluatacijas izmaksam poh, tad var ari 540

Esmu students tāpēc gribu 6cil motoreli + LPG, lai to auto var atļauties uzturēt +/- kārtībā, nevis visu pēdējo kapeiku sabērt bākā un pēc tam činkstēt, lai kāds aizdod riepas uz skati, vai arī mammai prasīt 2ls izdegušai spuldzītei. Dīzeli neņemšu. Ja tur sāks kas lūzt, varēšu ņemt sms credit...
Kādi vēl mīnusi šiem auto, izņemo to, ka powers par mani smiesies, ja braukšu ar drēbes salonu un R16 diskiem un baloniem?

[ Šo ziņu laboja howitzer, 01 Dec 2012, 19:30:19 ]

Offline
eposs
01. Dec 2012, 19:30 #3017

Kopš: 14. Mar 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 608

Braucu ar:


01 Dec 2012, 18:58:46 howitzer rakstīja:
Šobrīd nesanāks. Man sākumā mazliet jāuzpucē un jāpārdod E30. Tad varēs ko vietā ņemt. Šobrīd es vienkārši ošņājos apkārt, ievācu informāciju par šo modeli.

No savas pieredzes ar E39 523:
Hadene-stabilizatora atsaites un bukses būs jāmaina samērā bieži (priekša),ķegas 4 gadu laikā neesmu mainījis un ir ok,braucu ar 17" diskiem.
ABS devēji šiem modeļiem birst viens pēc otra..kas riktīgi kaitina,kā arī bloks..
Priekšējie bremžu diski-diezgan viegli savērpt pa 4 gadiem 3 komplekti,iespejams nevajadzēja taupīt uz šo mezglu un pirkt nedaudz dārgākus, tad būs ok,kaut arī liekas ka disku diametrs ir nedaudz par mazu attiecībā pret auto masu kopumā,bet tas mans subj. viedoklis.
Termostats,pečkas ezis sāpīga tēma šim modelim..un ne tika šim
Bet visā kopumā salīdzinot ar citiem modeļiem ir pat ļoti okinamisks,mīksts,jaudīgs,pat tas pats 523 velk labi.
Ļoti patīka var tikt klāt visām lampiņām ātri un bez problēmām,ko nevaretu teikt par e46..utt,
Pats tagad plānoju iepirkt citu modeli,bet šo nepārdošu,jo bija pirmais auto un kalpo joprojām godam..
tas tā nedaudz no manas pieredzes,ceru ka noderēs

Offline
Driver
01. Dec 2012, 19:33 #3018

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Dec 2012, 19:29:35 howitzer rakstīja:

01 Dec 2012, 19:24:06 Driver rakstīja:

01 Dec 2012, 19:14:00 howitzer rakstīja:
Cik zinu, tad gultņi ir padārgi, bet tos jau nav jāmaina katru gadu... Elektroiekārtas bieži bojājas? Auto būs vajadzīgs tikai brīvdienām, tā kā tas, visticamāk, bieži stāvēs.

ja gribi taupit njem 6cyl, ja uz ekspluatacijas izmaksam poh, tad var ari 540

Esmu students tāpēc gribu 6cil motoreli + LPG, lai to auto var atļauties uzturēt +/- kārtībā, nevis visu pēdējo kapeiku sabērt bākā un pēc tam činkstēt, lai kāds aizdod riepas uz skati, vai arī mammai prasīt 2ls izdegušai spuldzītei. Dīzeli neņemšu. Ja tur sāks kas lūzt, varēšu ņemt sms credit...
Kādi vēl mīnusi šiem auto, izņemo to, ka powers par mani smiesies, ja braukšu ar drēbes salonu un R16 diskiem un baloniem?

tad iesaku skatities uz auto lidz 08/98 un 523, lai visi parejie svaiga gada mekletaji ieveras atvilknee
nevajag Tev 528 un 99 gada - remontesi un raudasi

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
RaL
01. Dec 2012, 19:37 #3019

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu


01 Dec 2012, 19:33:33 Driver rakstīja:

tad iesaku skatities uz auto lidz 08/98 un 523, lai visi parejie svaiga gada mekletaji ieveras atvilknee
nevajag Tev 528 un 99 gada - remontesi un raudasi


ar ko auto pēc 08/98 ir sliktāki?
ja atskaita iespēju, ka par to pašu cenu ir vienkārši sliktākā stāvoklī
Offline
ChekeMeke
01. Dec 2012, 19:41 #3020

Kopš: 02. Aug 2012

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 675

Braucu ar: E46


01 Dec 2012, 19:33:33 Driver rakstīja:

01 Dec 2012, 19:29:35 howitzer rakstīja:

01 Dec 2012, 19:24:06 Driver rakstīja:

01 Dec 2012, 19:14:00 howitzer rakstīja:
Cik zinu, tad gultņi ir padārgi, bet tos jau nav jāmaina katru gadu... Elektroiekārtas bieži bojājas? Auto būs vajadzīgs tikai brīvdienām, tā kā tas, visticamāk, bieži stāvēs.

ja gribi taupit njem 6cyl, ja uz ekspluatacijas izmaksam poh, tad var ari 540

Esmu students tāpēc gribu 6cil motoreli + LPG, lai to auto var atļauties uzturēt +/- kārtībā, nevis visu pēdējo kapeiku sabērt bākā un pēc tam činkstēt, lai kāds aizdod riepas uz skati, vai arī mammai prasīt 2ls izdegušai spuldzītei. Dīzeli neņemšu. Ja tur sāks kas lūzt, varēšu ņemt sms credit...
Kādi vēl mīnusi šiem auto, izņemo to, ka powers par mani smiesies, ja braukšu ar drēbes salonu un R16 diskiem un baloniem?

tad iesaku skatities uz auto lidz 08/98 un 523, lai visi parejie svaiga gada mekletaji ieveras atvilknee
nevajag Tev 528 un 99 gada - remontesi un raudasi

kas vainas 99.g ?? pats svarigakais jau ir atrast sakarigu e39to, tad jau probleemu nebuus un jabaro ar labam daljam, ne kinieshu kakaam...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo