Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 22 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E65/E66 (2001-2008)

Tēma: 7er E65 iegāde

AutorsZiņojums
orks
05. Jul 2012, 22:52 #301

Kopš: 02. Jul 2012

No: Ventspils

Ziņojumi: 61

Braucu ar: BMW sedan


05 Jul 2012, 22:48:30 protams rakstīja:

05 Jul 2012, 21:38:44 orks rakstīja:
Kura labak servise parbaudit BMW pirms pirksanas?

760 labāk pie dīlera


cik ir to dileri Riga, pie kura iesakiet ?
Offline
protams
05. Jul 2012, 22:55 #302

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5725

Braucu ar: NS7


05 Jul 2012, 22:52:49 orks rakstīja:

05 Jul 2012, 22:48:30 protams rakstīja:

05 Jul 2012, 21:38:44 orks rakstīja:
Kura labak servise parbaudit BMW pirms pirksanas?

760 labāk pie dīlera


cik ir to dileri Riga, pie kura iesakiet ?

Ir 2 bet es brauktu pie Wess Select.Tev 60 rubļi tam pasākumam ir?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
konussib
05. Jul 2012, 22:59 #303

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo


05 Jul 2012, 22:52:49 orks rakstīja:

05 Jul 2012, 22:48:30 protams rakstīja:

05 Jul 2012, 21:38:44 orks rakstīja:
Kura labak servise parbaudit BMW pirms pirksanas?

760 labāk pie dīlera


cik ir to dileri Riga, pie kura iesakiet ?



05 Jul 2012, 22:52:49 orks rakstīja:
Interesē iegādāties e 30 vai e36 kuzavu.


Offline
orks
05. Jul 2012, 23:19 #304

Kopš: 02. Jul 2012

No: Ventspils

Ziņojumi: 61

Braucu ar: BMW sedan


05 Jul 2012, 22:59:18 konussib rakstīja:

05 Jul 2012, 22:52:49 orks rakstīja:

05 Jul 2012, 22:48:30 protams rakstīja:

05 Jul 2012, 21:38:44 orks rakstīja:
Kura labak servise parbaudit BMW pirms pirksanas?

760 labāk pie dīlera


cik ir to dileri Riga, pie kura iesakiet ?



05 Jul 2012, 22:52:49 orks rakstīja:
Interesē iegādāties e 30 vai e36 kuzavu.





Kuzavu nevelos iagadat. skatos uz pietiekami jaudigs 7er lai pec tam tjunet. Partaisit tip limuzin na kautko sportiskaku
Offline
konussib
05. Jul 2012, 23:20 #305

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo

Interesanti - pastāsti vairāk par saviem plāniem..
Offline
orks
05. Jul 2012, 23:23 #306

Kopš: 02. Jul 2012

No: Ventspils

Ziņojumi: 61

Braucu ar: BMW sedan


05 Jul 2012, 23:20:43 konussib rakstīja:
Interesanti - pastāsti vairāk par saviem plāniem..

Vispirms nopirkt tad plani.
Offline
konussib
05. Jul 2012, 23:26 #307

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo

Ko tu tieši vēlies tūnēt 7er?

Varbūt beidzot parādīsies powerā kāds kas kaut ko var atļauties, nevis visi wannabe_gangsteri, kas 20 gadus vecus puvekļus krāso un metina kopā...
Offline
berny757
01. Aug 2012, 19:32 #308

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Jautājums aiz visparastākās intrses.
Pa eiropu meklējot normālus e38, e39 esmu maniojis arī dažus e65. Visvairāk izbrīna tas ka pirmo gadu 745 ar 150000km panelī (tāpat arī servisa grāmatiņā) var dabūt pa +/-8000k euro. Kas par iemeslu ka viņi tik lēti. Palasiju šo topiku, bet tāds kārtīgs pamatojums kāpēc nepirkt e65 nav....
KAs tur tik brismīgs viņos?

[ Šo ziņu laboja berny757, 01 Aug 2012, 19:32:32 ]

Offline
Black
01. Aug 2012, 19:56 #309

Kopš: 27. Mar 2003

Ziņojumi: 1787

Braucu ar: 1

nav diez ko skaists no priekshpuses
Offline
VMR
01. Aug 2012, 20:03 #310

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10331

Braucu ar: sporta variantu


01 Aug 2012, 19:56:48 Black rakstīja:
nav diez ko skaists no priekshpuses

...un sāna
Offline
berny757
01. Aug 2012, 20:11 #311

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


01 Aug 2012, 20:03:15 VMR rakstīja:

01 Aug 2012, 19:56:48 Black rakstīja:
nav diez ko skaists no priekshpuses

...un sāna

nu tas jau itkā gaumes jautājums, man piemēram liekas tīri ok. Protams pirkt tādu negribu, lielam auto lielas izmaksas.
Bet vienkārši intresē kāpēc viņi ir tik lēti? piemēram e60 (ar noskrējienu līdz 150k) par tādu cenu var dabūt tikai ar auduma sēdeķiem
Offline
madarsv
01. Aug 2012, 20:15 #312

Kopš: 22. Mar 2010

Ziņojumi: 656

Braucu ar: 7


01 Aug 2012, 20:11:20 berny757 rakstīja:

01 Aug 2012, 20:03:15 VMR rakstīja:

01 Aug 2012, 19:56:48 Black rakstīja:
nav diez ko skaists no priekshpuses

...un sāna

nu tas jau itkā gaumes jautājums, man piemēram liekas tīri ok. Protams pirkt tādu negribu, lielam auto lielas izmaksas .
Bet vienkārši intresē kāpēc viņi ir tik lēti? piemēram e60 (ar noskrējienu līdz 150k) par tādu cenu var dabūt tikai ar auduma sēdeķiem
Pats tikko sev atbildēji.
Offline
berny757
01. Aug 2012, 20:25 #313

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


01 Aug 2012, 20:15:33 madarsv rakstīja:
Pats tikko sev atbildēji.

šaubos ka piemēram e60 535i būs daudz lētāka dzinēja apkope kā e65 735i.
Jautājums bija par auto kā tādu. Kas viņam par vainu tehniskajā ziņā?
Offline
VMR
01. Aug 2012, 20:43 #314

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10331

Braucu ar: sporta variantu

Interesanti gljuki E65, top 5:
1. vadiitaaja seedeklis kljuust nevadams, pats piebrauc max tuvu stuurei, stuure paarvietojas pretii, taadejaadi iespiezjot vadiitaju. I drive un seedelju memory pogas neklausa
2. bez redzama iemesla (vienmeeriigi braucot ar aatrumu ap 80 km/h) auto apstaajas, motors izsleedzas, iesleedzas avaarijas gaismas. Pri etom caur GPS tiek noraidiits signaals uz 112 par to, ka auto cietis avaarijaa.
3. ievadot GPS kordinates objektam, GPS kontrolieris peec savas izveeles izvelas citu ievadiito objektu un ved pasazieri uz to.
4. ritenju spiediena kontroles sensori straada ar to pasju F, ar ko multifunkcionaalais displejs un GPS dalja. Pri etom sajuk praataa viss - gan spiediena kontrole, gan displejs.
5. neod Dievs noseedinaat akji vai izbraukt tuksju baaku. Bez kljuudu dzeesjanas/analiizes auto braucams nebuus. Piedevam, mainot akji, jaaveic operacija ’zamena akkumuljatornoi batarei’, ko var izveikt tikai ar GT1 diagnostikas datoru.
U.t.t., u.t.j.p.r...

No šī topika...
Offline
Luciferz
01. Aug 2012, 20:55 #315

Kopš: 26. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2333

Braucu ar: G63 | S63 | W108 | 8er | Vespa

visi kko runaa, ka pirmo gadu E65 ir gljuki, peedeejos gadios, tjip viss noveersts. Nu varbuut tas iespaido cenu?

-----------------
nekāda zobupasta neaizsargā zobus tik labi, kā laikā apmaksāti rēķini
Offline
berny757
01. Aug 2012, 20:56 #316

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


01 Aug 2012, 20:43:56 VMR rakstīja:
Interesanti gljuki E65, top 5:
1. vadiitaaja seedeklis kljuust nevadams, pats piebrauc max tuvu stuurei, stuure paarvietojas pretii, taadejaadi iespiezjot vadiitaju. I drive un seedelju memory pogas neklausa
2. bez redzama iemesla (vienmeeriigi braucot ar aatrumu ap 80 km/h) auto apstaajas, motors izsleedzas, iesleedzas avaarijas gaismas. Pri etom caur GPS tiek noraidiits signaals uz 112 par to, ka auto cietis avaarijaa.
3. ievadot GPS kordinates objektam, GPS kontrolieris peec savas izveeles izvelas citu ievadiito objektu un ved pasazieri uz to.
4. ritenju spiediena kontroles sensori straada ar to pasju F, ar ko multifunkcionaalais displejs un GPS dalja. Pri etom sajuk praataa viss - gan spiediena kontrole, gan displejs.
5. neod Dievs noseedinaat akji vai izbraukt tuksju baaku. Bez kljuudu dzeesjanas/analiizes auto braucams nebuus. Piedevam, mainot akji, jaaveic operacija ’zamena akkumuljatornoi batarei’, ko var izveikt tikai ar GT1 diagnostikas datoru.
U.t.t., u.t.j.p.r...

No šī topika...

Viss skaidrs. Paldies par atbildi.
Offline
janchikz
06. Aug 2012, 12:01 #317

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


01 Aug 2012, 20:56:22 berny757 rakstīja:

01 Aug 2012, 20:43:56 VMR rakstīja:
Interesanti gljuki E65, top 5:
1. vadiitaaja seedeklis kljuust nevadams, pats piebrauc max tuvu stuurei, stuure paarvietojas pretii, taadejaadi iespiezjot vadiitaju. I drive un seedelju memory pogas neklausa
2. bez redzama iemesla (vienmeeriigi braucot ar aatrumu ap 80 km/h) auto apstaajas, motors izsleedzas, iesleedzas avaarijas gaismas. Pri etom caur GPS tiek noraidiits signaals uz 112 par to, ka auto cietis avaarijaa.
3. ievadot GPS kordinates objektam, GPS kontrolieris peec savas izveeles izvelas citu ievadiito objektu un ved pasazieri uz to.
4. ritenju spiediena kontroles sensori straada ar to pasju F, ar ko multifunkcionaalais displejs un GPS dalja. Pri etom sajuk praataa viss - gan spiediena kontrole, gan displejs.
5. neod Dievs noseedinaat akji vai izbraukt tuksju baaku. Bez kljuudu dzeesjanas/analiizes auto braucams nebuus. Piedevam, mainot akji, jaaveic operacija ’zamena akkumuljatornoi batarei’, ko var izveikt tikai ar GT1 diagnostikas datoru.
U.t.t., u.t.j.p.r...

No šī topika...

Viss skaidrs. Paldies par atbildi.
1. nekad nav tā bijis!
2.ir zvanijis uz 112, bet nav slēdzis ārā motoru

3.nekad nav tā bijis
4.nezinu, nebija man riteņu spiediena dačiki
5. pilnīgas muļķības, kamēr čakarējos ar jaunu aķi, nosēdināju viņu kādas reizes 5 točna, izrādijās, ka aķis aizgāja pa pieskari, nomainju un viss ok
Offline
rezone
06. Aug 2012, 12:44 #318

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: E70


06 Aug 2012, 12:01:45 janchikz rakstīja:

01 Aug 2012, 20:56:22 berny757 rakstīja:

01 Aug 2012, 20:43:56 VMR rakstīja:
Interesanti gljuki E65, top 5:
1. vadiitaaja seedeklis kljuust nevadams, pats piebrauc max tuvu stuurei, stuure paarvietojas pretii, taadejaadi iespiezjot vadiitaju. I drive un seedelju memory pogas neklausa
2. bez redzama iemesla (vienmeeriigi braucot ar aatrumu ap 80 km/h) auto apstaajas, motors izsleedzas, iesleedzas avaarijas gaismas. Pri etom caur GPS tiek noraidiits signaals uz 112 par to, ka auto cietis avaarijaa.
3. ievadot GPS kordinates objektam, GPS kontrolieris peec savas izveeles izvelas citu ievadiito objektu un ved pasazieri uz to.
4. ritenju spiediena kontroles sensori straada ar to pasju F, ar ko multifunkcionaalais displejs un GPS dalja. Pri etom sajuk praataa viss - gan spiediena kontrole, gan displejs.
5. neod Dievs noseedinaat akji vai izbraukt tuksju baaku. Bez kljuudu dzeesjanas/analiizes auto braucams nebuus. Piedevam, mainot akji, jaaveic operacija ’zamena akkumuljatornoi batarei’, ko var izveikt tikai ar GT1 diagnostikas datoru.
U.t.t., u.t.j.p.r...

No šī topika...

Viss skaidrs. Paldies par atbildi.
1. nekad nav tā bijis!
2.ir zvanijis uz 112, bet nav slēdzis ārā motoru

3.nekad nav tā bijis
4.nezinu, nebija man riteņu spiediena dačiki
5. pilnīgas muļķības, kamēr čakarējos ar jaunu aķi, nosēdināju viņu kādas reizes 5 točna, izrādijās, ka aķis aizgāja pa pieskari, nomainju un viss ok



Nebija neviens no šiem gļukiem :-/

[ Šo ziņu laboja rezone, 06 Aug 2012, 12:45:09 ]

Offline
berny757
07. Aug 2012, 07:35 #319

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Šķiet ka šei powerā ja iet runa par septītās sērijas iegādi, tad no lielākās daļas komentāru rodas priekštas ka semaku labāk nepirkt, jo viņi biežāk stāv servisā nevis tavā sētā...

[ Šo ziņu laboja berny757, 07 Aug 2012, 07:37:59 ]

Offline
Luciferz
07. Aug 2012, 09:53 #320

Kopš: 26. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2333

Braucu ar: G63 | S63 | W108 | 8er | Vespa


07 Aug 2012, 07:35:37 berny757 rakstīja:
Šķiet ka šei powerā ja iet runa par septītās sērijas iegādi, tad no lielākās daļas komentāru rodas priekštas ka semaku labāk nepirkt, jo viņi biežāk stāv servisā nevis tavā sētā...


Te lielaakaa dalja semaku nevar atljauties, bet internetu var atljauties, luuk taapeec arii shaada "komentaaru" kaudze par 7er.

-----------------
nekāda zobupasta neaizsargā zobus tik labi, kā laikā apmaksāti rēķini
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo