Online
Pašreiz BMWPower skatās 159 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Autošoseja 2007
Autors | Ziņojums |
Domeniks | | Kopš: 14. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2957
Braucu ar: Toyota
|
2007-07-08 14:44, edzulis rakstīja:
ja sis bija labs skats, vel taja vieta gandriz seat apgazas | Offline | | |
mazmotors | | Kopš: 17. Jun 2007
Ziņojumi: 1065
Braucu ar:
| video no speed būs? | Offline | | |
mazmotors | | Kopš: 17. Jun 2007
Ziņojumi: 1065
Braucu ar:
| un kas sabīnei otrajā braucienā notika? | Offline | | |
Speed3 | | Kopš: 04. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 12719
Braucu ar: a/m BMW
| Protams, ka būs.
----------------- IHTIS | Offline | | |
Vadik | | Kopš: 25. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5279
Braucu ar: nine eleven turbo
|
2007-07-08 15:52, mazmotors rakstīja:
un kas sabīnei otrajā braucienā notika?
koleso probila i viletela | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Palasīju tehniskos noteikumus. Atļauts izmantot tikai sērijveida galvenos motora mezglus līdz ar to būvēt tādu 1.6 16V BMW nevar tīri pat pēc noteikumiem, jo blokam un kloķenei jābūt sērijveida. Vai arī ir atļauts likt dažādas sērijveida kloķenes kas regulē tilpumu? Bet nu atkal jautājums - vai maz pastāv tik īsa kloķene, kas padara 1.8 par 1.6 | Offline | | |
mazmotors | | Kopš: 17. Jun 2007
Ziņojumi: 1065
Braucu ar:
| o, atradu savā fočukā
| Offline | | |
mazmotors | | Kopš: 17. Jun 2007
Ziņojumi: 1065
Braucu ar:
| te | Offline | | |
|
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Visi srt strīdās par motoriem, bet kādēļ nevienu neuztrauc tas, ka krīt nost riteņi un lido pāri eizenšteina ielai | Offline | | |
ilze | | Kopš: 11. Nov 2004
Ziņojumi: 4879
Braucu ar:
| Cabulīt - bildītes?
-----------------
| Offline | | |
Wicked | | Kopš: 21. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 14869
Braucu ar: Z3/TeslaM3
|
2007-07-08 19:03, edzulis rakstīja:
Visi srt strīdās par motoriem, bet kādēļ nevienu neuztrauc tas, ka krīt nost riteņi un lido pāri eizenšteina ielai
Šito es redzēju pamatīgs skats un dīvainā kārtā nevienam netrāpīja
----------------- www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv | Offline | | |
Vadik | | Kopš: 25. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5279
Braucu ar: nine eleven turbo
|
2007-07-08 19:03, edzulis rakstīja:
Visi srt strīdās par motoriem, bet kādēļ nevienu neuztrauc tas, ka krīt nost riteņi un lido pāri eizenšteina ielai
eto bil odin iz momentov pochemu bili zakriti tribuni v maje | Offline | | |
DoubleD | | Kopš: 01. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 50162
Braucu ar: HH-325
| a tipa hgk(piemērs) un pārējiem tie motorī arī ir godīgi uztaisīti? tak noteikti kad arī kautkādas viltības ir savīlētas. Te jau sākas savstarpējā kasīšanās. Tagad viens otram tik protestus rakstīs...
[url=www.e30.lv][/url]
www.drifts.lv[ This message was edited by: DoubleD on 2007-07-08 21:10 ]
----------------- раз пошла такая пьянка ... | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| 7. DZINĒJS. 7.1. Atļauts izmantot tikai atmosfēriskos sērijveida dzinējus, ar sērijveida degvielas barošanas sistēmām.Maksimālais darba tilpums līdz 2015 cm³.Maksimālā kompresijas pakāpe: 10,5: l
7.2. Barošanas sistēma - atļauts izmantot tikai tādu barošanas sistēmu, kuru paredz sērijveida dzinēju komplektācija. Vadības bloks- sērijveida.
Atļauta barošanas sistēmas jebkāda regulēšana. Vadības spiediena regulators nav ierobežots. Gaisa padeve bez ierobežojumiem līdz droseļvārstu korpusam. Atļauts izmantot brīvā tirdzniecībā pieejamu benzīnu, kas atbilst DIN EN 228 (DIN 51 607)
7.3. Dzinēja kartera ventilācija - atļauts to atvienot no ieplūdes sistēmas, bet šādā gadījumā tai jābūt ievadītai atsevišķā, eļļas izturīga materiāla tvertnē ar minimālo tilpumu - vismaz 2 litri.
7.4. Gaisa filtrs un tā korpuss - nav ierobežots.
7.5. Droseļvārsta korpuss – sērijveida.
7.6. Droseļvārsta pievads (ieskaitot vārsta asi) - nav ierobežots, bet tam jābūt apgādātam ar pietiekami spēcīgu atsperi piespiedu aizvēršanai pievada bojājuma gadījumā.
7.7. Degvielas tvertne – sērijveida, vai FIA akceptēta.
7.8. Degvielas sūkņi - nav ierobežoti, nedrīkst atrasties salonā.
7.9. Degvielas cauruļvadi -ja tie atrodas salonā, tiem jābūt uzstādītiem saskaņā ar FIA appendix J art. 253 prasībām.
7.10. Ieplūdes kolektors - sērijveida, atļauta mehāniska apstrāde saglabājot ārējos parametrus.
7.11. Izplūdes kolektors –sērijveida.
7.12. Izpūtējs - nav ierobežots, izputējām jābeidzas virsbūves gabarītos.
Izpūtēja gala atverei jāatrodas ne dziļāk, kā 100 mm no automobiļa sānu vai aizmugures
gabarīta. Trokšņa līmenis tiek mērīts pēc LAF apstiprinātas metodes, maksimālais trokšņa līmenis 103 dB.
7.13. Cilindru bloks – sērijveida. Atļauta tikai apstrāde remontizmēra virzuļu uzstādīšanai un saskares plakņu izlīdzināšanai.
7.14. Cilindru bloka galva – sērijveida. Atļauta ieplūdes - izplūdes kanālu apstrāde, vārstu vadīklas nav ierobežotas. Vārstu ligzdu materiāls - sērijveida.
7.15. Cilindru bloka galvas blīvējums - sērijveida.
7.16. Kloķvārpsta - sērijveida, atļauta tikai kakliņu slīpēšana remontizmēru ietvaros. Atļauta svara izlīdzināšana, ja tās izpildījums nerada aizdomas par atvieglināšanu.
7.17. Klaņi - sērijveida, atļauta to apstrāde tikai svara izlīdzināšanai, ja izpildījums nerada aizdomas par atvieglināšanu.
7.18. Virzuļi, to gredzeni, pirksti - sērijveida. To virsmas apstrāde ir atļauta.
7.19. Sadales vārpsta(s) - sērijveida. Sadales vārpstas pievadzobrats- nav ierobežots. Domstarpību gadījumā tiek izdarīti mērījumi, lai tos salīdzinātu ar minētās detaļas parametriem atbilstību rūpnīcas datiem. Grādu mērripas minimālais diametrs 200 mm.
7.20. Vārsti un to pievada detaļas – Vārstiem ir jābūt sērijveida. Vārstu maksimālais skaits, dzinējiem līdz 1600ccm- četri vārsti, uz vienu cilindru, dzinējiem līdz 1800ccm-
trīs vārsti uz cilindru, dzinējiem līdz 2000ccm- divi vārsti uz cilindru. Vārstu apstrāde formas un virsmas uzlabošanai ir aizliegta. Vārstu atsperes - nav ierobežotas. Rokeriem, rokeru vārpstām, to fiksācijas elementiem un atsperēm ir jāpaliek savā sērijveida izskatā neizmainītiem.
7.21. Eļļošanas sistēmas sūknis - sērijveida. Dzinēja kartera vākā atļauts iemetināt starpsienas.
7.22. Atļauts uzstādīt eļļas radiatoru.
7.23. Aizdedzes sistēma - sērijveida.
7.24. Dzesēšanas sistēma - nav ierobežota, papildus radiatorus izvietot salonā nav atļauts. Sūknim jābūt sērijveida, tā piedziņa nav ierobežota.
7.25. Dzinēja stiprinājuma veids – nav ierobežots.Jābūt nodrošinātai iespējai noblombet
dzinēju.
| Offline | | |
DoubleD | | Kopš: 01. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 50162
Braucu ar: HH-325
| nu re.
aizdedzes sistema - serijveida.
kautkam jau bija virsuu no e36.
tas jau ir pirmais punkts.
Tak tur ne1a nav godiiga 2.0 motora.
----------------- раз пошла такая пьянка ... | Offline | | |
diesel | | Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
|
2007-07-08 21:09, DoubleD rakstīja:
a tipa hgk(piemērs) un pārējiem tie motorī arī ir godīgi uztaisīti? tak noteikti kad arī kautkādas viltības ir savīlētas. Te jau sākas savstarpējā kasīšanās. Tagad viens otram tik protestus rakstīs...
[url=www.e30.lv][/url]
www.drifts.lv
<font size=1>[ This message was edited by: DoubleD on 2007-07-08 21:10 ]</font>
... ja neviens nekasīsies, tad lieku savam 2,5i iekšā astalavista visiem | Offline | | |
|
diesel | | Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
|
2007-07-08 21:33, DoubleD rakstīja:
nu re.
aizdedzes sistema - serijveida.
kautkam jau bija virsuu no e36.
tas jau ir pirmais punkts.
Tak tur ne1a nav godiiga 2.0 motora.
... mans auto bija pirmais ar ko tādu aprīkots. Tas ir atbilstoši teh. noteikumiem, labojumos vairs nav minēts, ka jābūt visām detaļām no e30. Lūk arī pamatojoties uz šo HGK uzbūvēja jaudīgu "hibrīdu" | Offline | | |
DoubleD | | Kopš: 01. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 50162
Braucu ar: HH-325
| kad marco ar sarkano trenneejaas, wo bij arshana ar 2.5i pa to trasi
cita dziesma motoram
Gabrāna idejas jau noteikti par tiem hibrīdiem...
----------------- раз пошла такая пьянка ... | Offline | | |
DoubleD | | Kopš: 01. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 50162
Braucu ar: HH-325
|
2007-07-08 21:37, diesel rakstīja:
... mans auto bija pirmais ar ko tādu aprīkots. Tas ir atbilstoši teh. noteikumiem, labojumos vairs nav minēts, ka jābūt visām detaļām no e30. Lūk arī pamatojoties uz šo HGK uzbūvēja jaudīgu "hibrīdu"
Man teica, kad esot vel kautkada problema ar detonaciju vai ko taadu? ir kautkas taads? jeb viss tur ir chikiniekaaa ar to e36 vadību uz m20 ?
----------------- раз пошла такая пьянка ... | Offline | | |
diesel | | Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
| ... manam viss ir Ok. Par HGK auto lai runā paši. | Offline | | |
|
Moderatori: 6500, 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Krauze, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|