Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 159 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Automobiļu sacensības

Tēma: Autošoseja 2007

AutorsZiņojums
Domeniks
08. Jul 2007, 15:14 #301

Kopš: 14. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2957

Braucu ar: Toyota


2007-07-08 14:44, edzulis rakstīja:





ja sis bija labs skats, vel taja vieta gandriz seat apgazas
Offline
mazmotors
08. Jul 2007, 15:42 #302

Kopš: 17. Jun 2007

Ziņojumi: 1065

Braucu ar:

video no speed būs?
Offline
mazmotors
08. Jul 2007, 15:52 #303

Kopš: 17. Jun 2007

Ziņojumi: 1065

Braucu ar:

un kas sabīnei otrajā braucienā notika?
Offline
Speed3
08. Jul 2007, 17:07 #304

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW

Protams, ka būs.

-----------------
IHTIS
Offline
Vadik
08. Jul 2007, 17:27 #305

Kopš: 25. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5279

Braucu ar: nine eleven turbo


2007-07-08 15:52, mazmotors rakstīja:
un kas sabīnei otrajā braucienā notika?


koleso probila i viletela
Offline
edzulis
08. Jul 2007, 17:36 #306

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Palasīju tehniskos noteikumus. Atļauts izmantot tikai sērijveida galvenos motora mezglus līdz ar to būvēt tādu 1.6 16V BMW nevar tīri pat pēc noteikumiem, jo blokam un kloķenei jābūt sērijveida. Vai arī ir atļauts likt dažādas sērijveida kloķenes kas regulē tilpumu? Bet nu atkal jautājums - vai maz pastāv tik īsa kloķene, kas padara 1.8 par 1.6
Offline
mazmotors
08. Jul 2007, 17:58 #307

Kopš: 17. Jun 2007

Ziņojumi: 1065

Braucu ar:

o, atradu savā fočukā
Offline
mazmotors
08. Jul 2007, 18:01 #308

Kopš: 17. Jun 2007

Ziņojumi: 1065

Braucu ar:

te
Offline
edzulis
08. Jul 2007, 19:03 #309

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Visi srt strīdās par motoriem, bet kādēļ nevienu neuztrauc tas, ka krīt nost riteņi un lido pāri eizenšteina ielai
Offline
ilze
08. Jul 2007, 19:22 #310

Kopš: 11. Nov 2004

Ziņojumi: 4879

Braucu ar:

Cabulīt - bildītes?

-----------------
Offline
Wicked
08. Jul 2007, 19:26 #311

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3


2007-07-08 19:03, edzulis rakstīja:
Visi srt strīdās par motoriem, bet kādēļ nevienu neuztrauc tas, ka krīt nost riteņi un lido pāri eizenšteina ielai
Šito es redzēju pamatīgs skats un dīvainā kārtā nevienam netrāpīja

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
Vadik
08. Jul 2007, 19:29 #312

Kopš: 25. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5279

Braucu ar: nine eleven turbo


2007-07-08 19:03, edzulis rakstīja:
Visi srt strīdās par motoriem, bet kādēļ nevienu neuztrauc tas, ka krīt nost riteņi un lido pāri eizenšteina ielai


eto bil odin iz momentov pochemu bili zakriti tribuni v maje
Offline
DoubleD
08. Jul 2007, 21:09 #313

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

a tipa hgk(piemērs) un pārējiem tie motorī arī ir godīgi uztaisīti? tak noteikti kad arī kautkādas viltības ir savīlētas. Te jau sākas savstarpējā kasīšanās. Tagad viens otram tik protestus rakstīs...

[url=www.e30.lv]
[/url]
www.drifts.lv[ This message was edited by: DoubleD on 2007-07-08 21:10 ]

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
edzulis
08. Jul 2007, 21:27 #314

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

7. DZINĒJS. 7.1. Atļauts izmantot tikai atmosfēriskos sērijveida dzinējus, ar sērijveida degvielas barošanas sistēmām.Maksimālais darba tilpums līdz 2015 cm³.Maksimālā kompresijas pakāpe: 10,5: l
7.2. Barošanas sistēma - atļauts izmantot tikai tādu barošanas sistēmu, kuru paredz sērijveida dzinēju komplektācija. Vadības bloks- sērijveida.
Atļauta barošanas sistēmas jebkāda regulēšana. Vadības spiediena regulators nav ierobežots. Gaisa padeve bez ierobežojumiem līdz droseļvārstu korpusam. Atļauts izmantot brīvā tirdzniecībā pieejamu benzīnu, kas atbilst DIN EN 228 (DIN 51 607)
7.3. Dzinēja kartera ventilācija - atļauts to atvienot no ieplūdes sistēmas, bet šādā gadījumā tai jābūt ievadītai atsevišķā, eļļas izturīga materiāla tvertnē ar minimālo tilpumu - vismaz 2 litri.
7.4. Gaisa filtrs un tā korpuss - nav ierobežots.
7.5. Droseļvārsta korpuss – sērijveida.
7.6. Droseļvārsta pievads (ieskaitot vārsta asi) - nav ierobežots, bet tam jābūt apgādātam ar pietiekami spēcīgu atsperi piespiedu aizvēršanai pievada bojājuma gadījumā.
7.7. Degvielas tvertne – sērijveida, vai FIA akceptēta.
7.8. Degvielas sūkņi - nav ierobežoti, nedrīkst atrasties salonā.
7.9. Degvielas cauruļvadi -ja tie atrodas salonā, tiem jābūt uzstādītiem saskaņā ar FIA appendix J art. 253 prasībām.
7.10. Ieplūdes kolektors - sērijveida, atļauta mehāniska apstrāde saglabājot ārējos parametrus.
7.11. Izplūdes kolektors –sērijveida.
7.12. Izpūtējs - nav ierobežots, izputējām jābeidzas virsbūves gabarītos.
Izpūtēja gala atverei jāatrodas ne dziļāk, kā 100 mm no automobiļa sānu vai aizmugures
gabarīta. Trokšņa līmenis tiek mērīts pēc LAF apstiprinātas metodes, maksimālais trokšņa līmenis 103 dB.
7.13. Cilindru bloks – sērijveida. Atļauta tikai apstrāde remontizmēra virzuļu uzstādīšanai un saskares plakņu izlīdzināšanai.
7.14. Cilindru bloka galva – sērijveida. Atļauta ieplūdes - izplūdes kanālu apstrāde, vārstu vadīklas nav ierobežotas. Vārstu ligzdu materiāls - sērijveida.
7.15. Cilindru bloka galvas blīvējums - sērijveida.
7.16. Kloķvārpsta - sērijveida, atļauta tikai kakliņu slīpēšana remontizmēru ietvaros. Atļauta svara izlīdzināšana, ja tās izpildījums nerada aizdomas par atvieglināšanu.
7.17. Klaņi - sērijveida, atļauta to apstrāde tikai svara izlīdzināšanai, ja izpildījums nerada aizdomas par atvieglināšanu.
7.18. Virzuļi, to gredzeni, pirksti - sērijveida. To virsmas apstrāde ir atļauta.
7.19. Sadales vārpsta(s) - sērijveida. Sadales vārpstas pievadzobrats- nav ierobežots. Domstarpību gadījumā tiek izdarīti mērījumi, lai tos salīdzinātu ar minētās detaļas parametriem atbilstību rūpnīcas datiem. Grādu mērripas minimālais diametrs 200 mm.
7.20. Vārsti un to pievada detaļas – Vārstiem ir jābūt sērijveida. Vārstu maksimālais skaits, dzinējiem līdz 1600ccm- četri vārsti, uz vienu cilindru, dzinējiem līdz 1800ccm-
trīs vārsti uz cilindru, dzinējiem līdz 2000ccm- divi vārsti uz cilindru. Vārstu apstrāde formas un virsmas uzlabošanai ir aizliegta. Vārstu atsperes - nav ierobežotas. Rokeriem, rokeru vārpstām, to fiksācijas elementiem un atsperēm ir jāpaliek savā sērijveida izskatā neizmainītiem.
7.21. Eļļošanas sistēmas sūknis - sērijveida. Dzinēja kartera vākā atļauts iemetināt starpsienas.
7.22. Atļauts uzstādīt eļļas radiatoru.
7.23. Aizdedzes sistēma - sērijveida.
7.24. Dzesēšanas sistēma - nav ierobežota, papildus radiatorus izvietot salonā nav atļauts. Sūknim jābūt sērijveida, tā piedziņa nav ierobežota.
7.25. Dzinēja stiprinājuma veids – nav ierobežots.Jābūt nodrošinātai iespējai noblombet
dzinēju.
Offline
DoubleD
08. Jul 2007, 21:33 #315

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

nu re.
aizdedzes sistema - serijveida.
kautkam jau bija virsuu no e36.
tas jau ir pirmais punkts.

Tak tur ne1a nav godiiga 2.0 motora.


-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
diesel
08. Jul 2007, 21:33 #316

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9


2007-07-08 21:09, DoubleD rakstīja:
a tipa hgk(piemērs) un pārējiem tie motorī arī ir godīgi uztaisīti? tak noteikti kad arī kautkādas viltības ir savīlētas. Te jau sākas savstarpējā kasīšanās. Tagad viens otram tik protestus rakstīs...

[url=www.e30.lv]
[/url]
www.drifts.lv

<font size=1>[ This message was edited by: DoubleD on 2007-07-08 21:10 ]</font>

... ja neviens nekasīsies, tad lieku savam 2,5i iekšā astalavista visiem
Offline
diesel
08. Jul 2007, 21:37 #317

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9


2007-07-08 21:33, DoubleD rakstīja:
nu re.
aizdedzes sistema - serijveida.
kautkam jau bija virsuu no e36.
tas jau ir pirmais punkts.

Tak tur ne1a nav godiiga 2.0 motora.


... mans auto bija pirmais ar ko tādu aprīkots. Tas ir atbilstoši teh. noteikumiem, labojumos vairs nav minēts, ka jābūt visām detaļām no e30. Lūk arī pamatojoties uz šo HGK uzbūvēja jaudīgu "hibrīdu"
Offline
DoubleD
08. Jul 2007, 21:39 #318

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

kad marco ar sarkano trenneejaas, wo bij arshana ar 2.5i pa to trasi
cita dziesma motoram

Gabrāna idejas jau noteikti par tiem hibrīdiem...

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
DoubleD
08. Jul 2007, 21:39 #319

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325


2007-07-08 21:37, diesel rakstīja:
... mans auto bija pirmais ar ko tādu aprīkots. Tas ir atbilstoši teh. noteikumiem, labojumos vairs nav minēts, ka jābūt visām detaļām no e30. Lūk arī pamatojoties uz šo HGK uzbūvēja jaudīgu "hibrīdu"


Man teica, kad esot vel kautkada problema ar detonaciju vai ko taadu? ir kautkas taads? jeb viss tur ir chikiniekaaa ar to e36 vadību uz m20 ?

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
diesel
08. Jul 2007, 21:43 #320

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9

... manam viss ir Ok. Par HGK auto lai runā paši.
Offline

Moderatori: 6500, 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Krauze, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo