Online
Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: M3 E92
Autors | Ziņojums |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| .....
Vēl turpinās
/Friday spam mode on
DCT/DSG/PDK/ - tā tāpat ir mehāniskā kārba, tikai sajūgs un slēgšanās mehānisma piedziņa ir kapitāli automatizēta.
Tiek kas aizstāv DCT/DSG/PDK nekad nesapratīs cilvēkus kam patīk pašiem slēgt pārnesumus...
Katrai kastei savs pielietojums - DCT/DSG/PDK tas protams ir ievērojami plašāk, jo cilvēce ir izlaidusies un arī ikdienā grib ērtības.
Manuālim paliek tikai entuziastu/brīvdienu auto niša un arī no tās tikai maza daļa.
user un pārējie šejienes DCT/DSG/PDK aizstāvji protams ir tie kas spēj trasē no sava auto izsmelt 101%, nevis kā mēs pārējie mirstīgie, un tie kuriem katras pārslēgšanās laikā zaudētās 0,4s būtiski ietekmē dzīves kvalitāti.
P.S. Rekur vēl pielejam uguni[ Šo ziņu laboja GirtzB, 06 Jan 2017, 08:18:59 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
| E38 TDS manuāli ar tikai priekš entuziastiem uzražoja
Bet ja nopietni cik tādi kas to M pielieto lai baudīt sānslīdi,dzinēja spējas,un paškontroli
Lielākā daļa ieskaitot Fleix tas auto ir priekš dročīšanas,uzers nevar atļauties 2 komplektus riepas,un Ozo pats nezin ko viņš grib tādēļ īsti nav saprašanas DTC vai manual
Kad iekāp M izslēdz visus palīgmēslus un baudi nevis ar pokerfeisi vizinies gar cojotiem | Offline | | |
kars | | Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| Visi itkā baigi grib tos manuāļus, bet realitātē lielākā daļa notirgoto auto ir ar robot kārbām, dažreiz tas procents ir tik izteikti liels ka ražotājs pat atsakās taisīt manuāļus pēcāk tie retie manuāļi otreizējā tirgū maksā ievērojami vairāk
Interesanti ka tūliņ būs mk2 991 GT3 un lielākā ažiotāža ir tieši par to ka būs manuālā kārba atpakaļ, visi baigā starā lai gan iepriekš Porsche ataisnojās ka GT3 palicis tik ātrs ka ručka nepiestāvot
Pats personīgi arī tikai par manuāli, lai gan ko es zinu..., dzīvē tikai ar 2 automātiem esmu pabraucis [ Šo ziņu laboja kars, 06 Jan 2017, 08:49:50 ] | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| kaut kā tās 911R manuālkārbas izmaksas ir jānosedz, ja jau ir radīta tad var arī iekš GT3 ielikt...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
akmens | | Kopš: 28. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar: ieslēgtu radio
| Nez kāpēc mani nepamet sajūta, ka 70% no šeit debatējošiem lietotājiem nav pat tuvumā stāvējuši e92 M3, un otri 20% nav braukuši ar to mašīnu vairāk pa 4km labākajā gadījumā?
Ieklausieties ko jums cilēks (GirtzB) cenšas pateikt un pārstājat bļaut vienu un to pašu otro dienu pēc kārtas - 48h laikā topika saturs nav ne ar ko progresējis!
Otrkārt, Beidzat sev glaimot un stāstīt muļķības! e9x M3, tāpat kā vairums tā auto klases citu ražotāju konkurenti, nav nekāds pure race car, izgatavots no karbona un ar Stīva Makvīna paraksta dublikātu uz platīna plāksnītes grieztos! Tā ir parasta/ātra ikdienas mašīna kupejas/sedana/kabrioleta formātā, un transmisijas izvēle ir katra auto īpašnieka pilnīgi subjektīvs viedoklis. Es, personīgi, braucu ikdienā ar manuālo kārbu, bet ja man būtu bijusi iespēja izvēlēties alternatīvas uz M3 pirkšanas brīdi, es noteikti izvēlētos DCT versiju. Un tikai tāpēc, ka es to auto izmantoju ikdienā, un man nebūtu jādomā kā tresīt sajūga pedāli, kamēr pārbrauc 4 pilsētas kvartālus ar 20km/h kopā ar 200 citām mašīnām! Kā reiz gudrs cilvēks teicis - tam nav pilnīgi nekādas nozīmes vai stāvi sastrēgumā ar 500 vai 50 zirgiem!
06 Jan 2017, 08:15:43 @GirtzB rakstīja:
.....
Vēl turpinās
/Friday spam mode on
DCT/DSG/PDK/ - tā tāpat ir mehāniskā kārba, tikai sajūgs un slēgšanās mehānisma piedziņa ir kapitāli automatizēta.
Tiek kas aizstāv DCT/DSG/PDK nekad nesapratīs cilvēkus kam patīk pašiem slēgt pārnesumus...
Katrai kastei savs pielietojums - DCT/DSG/PDK tas protams ir ievērojami plašāk, jo cilvēce ir izlaidusies un arī ikdienā grib ērtības.
Manuālim paliek tikai entuziastu/brīvdienu auto niša un arī no tās tikai maza daļa.
user un pārējie šejienes DCT/DSG/PDK aizstāvji protams ir tie kas spēj trasē no sava auto izsmelt 101%, nevis kā mēs pārējie mirstīgie, un tie kuriem katras pārslēgšanās laikā zaudētās 0,4s būtiski ietekmē dzīves kvalitāti.
P.S. Rekur vēl pielejam uguni
[ Šo ziņu laboja akmens, 06 Jan 2017, 10:40:54 ] | Offline | | |
titus | | Kopš: 08. Feb 2005
Ziņojumi: 215
Braucu ar:
| Metrus divus tuvumā esmu stāvējis,pēc taviem kritērijem,varu vai nevaru piedalīties diskusijā?
Un tagad jautājums nopietns,ar ko e92m3 atšķirās no e39 528i/manual?ikdienā un lieliem un vilcienieniem?:iphone: :brand:
06 Jan 2017, 10:22:26 @akmens rakstīja:
Nez kāpēc mani nepamet sajūta, ka 70% no šeit debatējošiem lietotājiem nav pat tuvumā stāvējuši e92 M3, un otri 20% nav braukuši ar to mašīnu vairāk pa 4km labākajā gadījumā?
Ieklausieties ko jums cilēks (GirtzB) cenšas pateikt un pārstājat bļaut vienu un to pašu otro dienu pēc kārtas - 48h laikā topika saturs nav ne ar ko progresējis!
Otrkārt, Beidzat sev glaimot un stāstīt muļķības! e9x M3, tāpat kā vairums tā auto klases citu ražotāju konkurenti, nav nekāds pure race car, izgatavots no karbona un ar Stīva Makvīna paraksta dublikātu uz platīna plāksnītes grieztos! Tā ir parasta/ātra ikdienas mašīna kupejas/sedana/kabrioleta formātā, un transmisijas izvēle ir katra auto īpašnieka pilnīgi subjektīvs viedoklis. Es, personīgi, braucu ikdienā ar manuālo kārbu, bet ja man būtu bijusi iespēja izvēlēties alternatīvas uz M3 pirkšanas brīdi, es noteikti izvēlētos DCT versiju. Un tikai tāpēc, ka es to auto izmantoju ikdienā, un man nebūtu jādomā kā tresīt sajūga pedāli, kamēr pārbrauc 4 pilsētas kvartālus ar 20km/h kopā ar 200 citām mašīnām! Kā reiz gudrs cilvēks teicis - tam nav pilnīgi nekādas nozīmes vai stāvi sastrēgumā ar 500 vai 50 zirgiem!
06 Jan 2017, 08:15:43 @GirtzB rakstīja:
.....
Vēl turpinās
/Friday spam mode on
DCT/DSG/PDK/ - tā tāpat ir mehāniskā kārba, tikai sajūgs un slēgšanās mehānisma piedziņa ir kapitāli automatizēta.
Tiek kas aizstāv DCT/DSG/PDK nekad nesapratīs cilvēkus kam patīk pašiem slēgt pārnesumus...
Katrai kastei savs pielietojums - DCT/DSG/PDK tas protams ir ievērojami plašāk, jo cilvēce ir izlaidusies un arī ikdienā grib ērtības.
Manuālim paliek tikai entuziastu/brīvdienu auto niša un arī no tās tikai maza daļa.
user un pārējie šejienes DCT/DSG/PDK aizstāvji protams ir tie kas spēj trasē no sava auto izsmelt 101%, nevis kā mēs pārējie mirstīgie, un tie kuriem katras pārslēgšanās laikā zaudētās 0,4s būtiski ietekmē dzīves kvalitāti.
P.S. Rekur vēl pielejam uguni
| Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| +1 Ģirtam. Kā var brīvu izvēli saukt par sliktu / labu.
Patīk man sajūgu spaidīt un pilnīgi vienalga ko par to domā citi.
06 Jan 2017, 11:03:06 @titus rakstīja:
Un tagad jautājums nopietns,ar ko e92m3 atšķirās no e39 528i/manual?ikdienā un lieliem un vilcienieniem?:iphone: :brand:
| Offline | | |
marcis74 | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1037
Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50
| Palasot pēdējo dienu neauglīgo diskusiju manual vs robot, kā arī PTZ, PJVZ u.c. robotizēto kārbu piekritēju argumenti vairāk velk nevis uz tiešām ieguvumiem, ko dod šāda kārba trackday laikā, bet vairāk uz šādu parādību.
Un korķi Rīgā ir max 10..15 min :sap_kajas: :nevar_izspiezt_sajugu: :sajugs_smaga_štelle: :un_vispar_esmu_nigga: | Offline | | |
|
JankaSvarka | | Kopš: 12. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 12
Braucu ar: ///M3 e92
| Ar DCT driftēšanai ir plusi un mīnusi.
Protams nevar ar clutch kick iemest, bet jaudas pietiek, vienkārši uzsit pa gāzi.
Pluss ir tāds, ka var drifta vidū pārslēgties uz augšu. Griezes moments nepazūd.
Automātiskajā režīmā gan diezgan nereāli driftēt
Bet protams, ka diskusija bezjēdzīga. Manuālais ir nostaļģiskajiem, kam liekas, ka slēdzot ātrumus ar kloķi un spaidot pedāli, tev ir lielāka kontrole par mašīnu.
Bet braucot katru dienu jau dažus gadus man manuālis pavisam noteikti netrūkst. | Offline | | |
Kaa_Ell | | Kopš: 27. May 2016
Ziņojumi: 407
Braucu ar:
| Manuālais ir nostaļģiskajiem, kam liekas, ka slēdzot ātrumus ar kloķi un spaidot pedāli, tev ir lielāka kontrole par mašīnu.
Nē, vienkārši manuāli slēgt ir grūtāk un vajag skillu roboti un tehnoloģijas ļoti daudz ko var izdarīt labāk par cilvēku, bet cilvēks ļoti daudz ko var iemācīties darīt pietiekami labi un vēl noķert kaifu to darot | Offline | | |
highlander | | Kopš: 03. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1974
Braucu ar: diviem pedāļiem
|
06 Jan 2017, 12:15:28 @muldis rakstīja:
Šitā laba štelle tiem, kuriem aukstā rītā aķis sauss un pa sniegu nevar iestumt | Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| E92 M3 un E90 M3 krēsli atskiras? Tam LT sudraba ir biš savādāki kā pēc VIN rādās bez iešuves pa vidu. Kur ir atškirība? | Offline | | |
akmens | | Kopš: 28. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar: ieslēgtu radio
|
06 Jan 2017, 13:48:39 @ozo rakstīja:
E92 M3 un E90 M3 krēsli atskiras? Tam LT sudraba ir biš savādāki kā pēc VIN rādās bez iešuves pa vidu. Kur ir atškirība?
E92 un E90 krēsli loģiski, ka atšķirsies - E92 ir atgāžamas muguras dēļ kupejas virsbūves
E92 un E93 krēsli atšķiras ar drošības jostas padevēju - e92 tāds nāk sānu "stoikā", e93 tāds nāk pašā krēslā pie pleca.
Tam Lietuvietim sludinājumā ir normāli e92 M3 beņķi (mugurā var redzēt šuvi) un pagalvī vēl ir jābūt iespiestam /M simbolam. M3 sānu "ausis" jeb balsti (katrs sauc savādāk) pie ribām ir lielāki par parasto M sport beņķi - šim to var ļoti labi redzēt bildē ar atvērtām durvīm | Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| Tam leitim pēc VIN krēsli nedaudz atškiras un bamperis nomainīts no US uz EU. Auto, ja var ticēt pārdevējam, USA-> Vācija -> Lietuva, origināli 90k, ja tuvākās ned laikā nesavāc, tad liks uz treilera un vedīs atpakal uz Vāciju.
Gaidu, kad man dos zinu par dīleru apkopēm. AutoDNA arī jāuztaisa būtu.
Pagaidām neko kriminālu neredzu, pārdevējs atsaucīgs.
| Offline | | |
akmens | | Kopš: 28. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar: ieslēgtu radio
| noziedo 4.99, un paskaties pats, ko saka: https://www.bmwdecoder.com/history [ Šo ziņu laboja akmens, 06 Jan 2017, 15:00:01 ] | Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| Līdz 12" gadam apkopies pie dīlera, nekas nopietns nav bijis, 11.09.12 bija 26t km (nevis jūdzes). Pēc pārdevēja vārdiem 12" gadā atbraucis uz veco Eiropu, jānoskaidro tikai kādā stāvoklī. | Offline | | |
|
akmens | | Kopš: 28. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar: ieslēgtu radio
|
06 Jan 2017, 15:03:36 @ozo rakstīja:
Līdz 12" gadam apkopies pie dīlera, nekas nopietns nav bijis, 11.09.12 bija 26t km (nevis jūdzes). Pēc pārdevēja vārdiem 12" gadā atbraucis uz veco Eiropu, jānoskaidro tikai kādā stāvoklī.
iemet VIN numuru carfax datubāzē. Tur uzreiz izpeldēs visa info par defektu stāvokli uz eksporta brīdi | Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| AutoDNA vaitad neparādīsies tas pats? | Offline | | |
JURCX | | Kopš: 02. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2675
Braucu ar: ///M
| Iemet vin googlē - 90% usa izsoļu auto pāris bildes var easy atrast
----------------- BMW GROUP VIN Info and History Reports:
Now also we support Mercedes Benz cars produced after 2010+
http://www.auto-records.com/?discount=premium
:) | Offline | | |
JURCX | | Kopš: 02. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2675
Braucu ar: ///M
| Un man ar atsūti to VIN - moš sanāks labs reklāmas materiāls
----------------- BMW GROUP VIN Info and History Reports:
Now also we support Mercedes Benz cars produced after 2010+
http://www.auto-records.com/?discount=premium
:) | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|