Online
Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ceļi...
Autors | Ziņojums |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| tur bija gan pārslodze(pareizais auto skaits bet nepareizā tonnāža) gan arī zemāka tērauda kvalitē, viss kopā ar faktu, ka autosi tika iedarbināti un sāka kustību visi vienlaicīgi, trāpot uz tilta pašsvāsrtību frekvenci izsauca sekas....
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
|
10 Oct 2008, 11:20:35 Android rakstīja:
Vēl tur hvz kāpēc smago vadītājiem nelika izkāpt laukā no autiņiem un noevakuēties no tilta - tāpēc arī upuru skaits bijis tik liels.
Cik zinu ,tad galvenais būvdarbu vadītājs arī gāja bojā, un galvenais konstruktors, kad to esot uzzinājis, esot izdarījis pašnāvību.
no lasītā sapratu ka par vēlu tika pamanīts kad sākusies jau metāla "tecēšana" un attiecīgi pa vēlu tika saprasts ka būs | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| nus tas blīkš jau bija pārbaudes beigās, brīdi kad izdomāja pārkārtot auto, lai iegūtu precīzākus rezultātus, pie tam slodze bija stirpi pa augstu. [ Šo ziņu laboja GirtzB, 10 Oct 2008, 11:29:14 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Kroljix | | Kopš: 06. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1681
Braucu ar: masku
|
10 Oct 2008, 11:01:08 Redliner rakstīja:
Labi tas tā, bet vai tiešām nobrauktuves pie 0 grādiem var apledot ???
to, šķiet, pat autoskolās māca, ka jāņem vērā šāda varbūtība saistībā ar tiltiem un estakādēm.
No kādiem +5 uz leju jāuzmanās.
Tiešām neesi nekad pamanījis, ka viss ceļš var but sauss, bet tikai pārvads slapjš un slidens, sevišķi rītos/ vakaros?
----------------- [url=http://www.sloganizer.net/en/][/url]
Principā sieviete varētu arī paklusēt. Tikai nelaime tāda, ka viņai nav tāda principa. | Offline | | |
Android | | Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
|
10 Oct 2008, 11:21:45 shibernieks rakstīja:
10 Oct 2008, 09:29:40 Android rakstīja:
fūres pa tādiem kā nelieliem tramplīniem lec - ~20cm augstu tramplīnu saveido un tad fūre normālā ātrumā močī pār to.
vai tik mazliet nepārspīlē ar tiem 20 cm?
es ticu ka 10cm varētu būt bet 20cm + fūre... nu hvz
Nezinu vai tā būs "Fūre parastā" kas tur lēkās, bet tā vismaz man skaidroja būvdarbu vadītājs
Otrs variants ir kad saliek laikam 10 cm augstas latas šķērsām brauktuvei ar noteiktu soli un tad fūre močī pāri tām latām drebinādamās un debinādama tiltu.
Nu hz, katrā ziņā 23.10 būs jāaizrāpo pastīties kā tas viss notiekas. Itkā arī būšot pilns ar TV un preses pārstāvjiem - karoč liels ļembasts.
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| 23.10 cikos, dajoš propusku
nus gan jau ka tās būs samosvali/smilšvedēji kas tur veiks atrakcijas.
Jo fūre lēkajot var aiziet šķērsām un tad nekāds DSC nelīdzēs [ Šo ziņu laboja GirtzB, 10 Oct 2008, 11:32:07 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
raivisp | | Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
|
10 Oct 2008, 11:28:45 Kroljix rakstīja:
10 Oct 2008, 11:01:08 Redliner rakstīja:
Labi tas tā, bet vai tiešām nobrauktuves pie 0 grādiem var apledot ???
to, šķiet, pat autoskolās māca, ka jāņem vērā šāda varbūtība saistībā ar tiltiem un estakādēm.
No kādiem +5 uz leju jāuzmanās.
Tiešām neesi nekad pamanījis, ka viss ceļš var but sauss, bet tikai pārvads slapjš un slidens, sevišķi rītos/ vakaros?
Un vai tieshaam nekad neesat braukushi ar auto, kuram termometrs mirgo, kad temperatuura kriitas zem 5, 4 vai 3 graadiem (kaa kurai) liidz 0? Taa mirgoshana jau noziimee, ka vajag uzmaniities tieshi no melnaa ledus, ne jau no taa, ka tagad rokaam buus auksti piipeejot ar atveertu logu. | Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| nu paskatoties pa diskaverī un tamlīdzīgiem kanāliem ne viens viens gudru galvu projektēts tilts ir sanācis caur
tomēr cik esmu lasījis tad daži eksperti kas ir projektējuši un būvējuši tiltus visur pasaulē saka ka jaunais dienvidu tilts ir uzbūvēts neekonomiski jeb tieši 2x niknāks kā vajag... kā ir patiesībā bet nu vantis un tilta laidumu garums kā arī to masīvums liek par kautko tamlīdzīgu aizdomāties | Offline | | |
|
Kroljix | | Kopš: 06. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1681
Braucu ar: masku
|
10 Oct 2008, 11:32:59 raivisp rakstīja:
Un vai tieshaam nekad neesat braukushi ar auto, kuram termometrs mirgo, kad temperatuura kriitas zem 5, 4 vai 3 graadiem (kaa kurai) liidz 0? Taa mirgoshana jau noziimee, ka vajag uzmaniities tieshi no melnaa ledus, ne jau no taa, ka tagad rokaam buus auksti piipeejot ar atveertu logu.
izņemot bmw, nezinu, kam vēl ir uwaga pie +3
bet jā, doma ir pareiza
----------------- [url=http://www.sloganizer.net/en/][/url]
Principā sieviete varētu arī paklusēt. Tikai nelaime tāda, ka viņai nav tāda principa. | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| mān tādos brīžos šitā lampele sāk mirgot papildus faktam, ka auto pikst par temperatūru
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Bosnija | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 13585
Braucu ar:
|
10 Oct 2008, 11:22:00 GirtzB rakstīja:
tur bija gan pārslodze(pareizais auto skaits bet nepareizā tonnāža) gan arī zemāka tērauda kvalitē, viss kopā ar faktu, ka autosi tika iedarbināti un sāka kustību visi vienlaicīgi, trāpot uz tilta pašsvāsrtību frekvenci izsauca sekas....
Respektīvi, auto ar lielāku kravnesību, cipa, pārejas modeļa krazi/mazi | Offline | | |
zfed | | Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 564
Braucu ar: vw golp
|
08 Sep 2008, 17:37:24 genaadijs rakstīja:
vakar koknesee vairs nebija nekaadu celju remontu
Nu jā, bet kas sadarīts... vai tiešām naktī nevar izslēgt luksoforu??!! Vairāk kā 700 gadus koknesē iztika bez tiem, bet tagad.. pat naktī regulē satiksmi. Es saprotu, tas viss tāmējas, kaut kas nopelna.. nu bet.. nakujam naktī nevar ieslēgt dzelteno mirgojošo??? Tas pats arī Rīgā, daži luksofori ir vienkārši pepec, meža vidū jastāv uz sarkano.. Cik esmu bijis Igaunijā, viņie šīs lietas ir pārdomātākas. mudaki.... | Offline | | |
raivisp | | Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
|
10 Oct 2008, 11:42:18 zfed rakstīja:
08 Sep 2008, 17:37:24 genaadijs rakstīja:
vakar koknesee vairs nebija nekaadu celju remontu
Nu jā, bet kas sadarīts... vai tiešām naktī nevar izslēgt luksoforu??!! Vairāk kā 700 gadus koknesē iztika bez tiem, bet tagad.. pat naktī regulē satiksmi. Es saprotu, tas viss tāmējas, kaut kas nopelna.. nu bet.. nakujam naktī nevar ieslēgt dzelteno mirgojošo??? Tas pats arī Rīgā, daži luksofori ir vienkārši pepec, meža vidū jastāv uz sarkano.. Cik esmu bijis Igaunijā, viņie šīs lietas ir pārdomātākas. mudaki....
Galvenais prikols jau ir taads, ka pirms gadiem 2...3 viss bija labi. Praktiski visi luksafori tika izrubiiti naktii, a tad vienaa jaukaa, neilgaa laika posmaa notika kaukaads murgs un gandriiz visi saaka darboties pa naktiim. | Offline | | |
Delerium | | Kopš: 29. Apr 2004
No: Sigulda
Ziņojumi: 8302
Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio
|
10 Oct 2008, 11:34:25 Kroljix rakstīja:
10 Oct 2008, 11:32:59 raivisp rakstīja:
Un vai tieshaam nekad neesat braukushi ar auto, kuram termometrs mirgo, kad temperatuura kriitas zem 5, 4 vai 3 graadiem (kaa kurai) liidz 0? Taa mirgoshana jau noziimee, ka vajag uzmaniities tieshi no melnaa ledus, ne jau no taa, ka tagad rokaam buus auksti piipeejot ar atveertu logu.
izņemot bmw, nezinu, kam vēl ir uwaga pie +3
bet jā, doma ir pareiza
saabam un pat maates mitsu coltam arii piikst pie +3 | Offline | | |
zfed | | Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 564
Braucu ar: vw golp
|
10 Oct 2008, 11:46:37 raivisp rakstīja:
10 Oct 2008, 11:42:18 zfed rakstīja:
08 Sep 2008, 17:37:24 genaadijs rakstīja:
vakar koknesee vairs nebija nekaadu celju remontu
Nu jā, bet kas sadarīts... vai tiešām naktī nevar izslēgt luksoforu??!! Vairāk kā 700 gadus koknesē iztika bez tiem, bet tagad.. pat naktī regulē satiksmi. Es saprotu, tas viss tāmējas, kaut kas nopelna.. nu bet.. nakujam naktī nevar ieslēgt dzelteno mirgojošo??? Tas pats arī Rīgā, daži luksofori ir vienkārši pepec, meža vidū jastāv uz sarkano.. Cik esmu bijis Igaunijā, viņie šīs lietas ir pārdomātākas. mudaki....
Galvenais prikols jau ir taads, ka pirms gadiem 2...3 viss bija labi. Praktiski visi luksafori tika izrubiiti naktii, a tad vienaa jaukaa, neilgaa laika posmaa notika kaukaads murgs un gandriiz visi saaka darboties pa naktiim.
pirms 2..3 gadiem tur nebija neviena luksofora.. tapec ari rakstiju, ka 700 gadus bez tiem. ok, lai regule pa dienu, bet nakti... | Offline | | |
raivisp | | Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
|
10 Oct 2008, 11:50:11 zfed rakstīja:
pirms 2..3 gadiem tur nebija neviena luksofora.. tapec ari rakstiju, ka 700 gadus bez tiem. ok, lai regule pa dienu, bet nakti...
Doma bija par Riigu
Par mazpilseetaam, miestiem un vispaar neapdziivotaam teritorijaam, kur luksafori naktii deg, man pat nav taads vaardu kraajums, lai iztektos | Offline | | |
|
Android | | Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
|
10 Oct 2008, 11:34:23 shibernieks rakstīja:
nu paskatoties pa diskaverī un tamlīdzīgiem kanāliem ne viens viens gudru galvu projektēts tilts ir sanācis caur
tomēr cik esmu lasījis tad daži eksperti kas ir projektējuši un būvējuši tiltus visur pasaulē saka ka jaunais dienvidu tilts ir uzbūvēts neekonomiski jeb tieši 2x niknāks kā vajag... kā ir patiesībā bet nu vantis un tilta laidumu garums kā arī to masīvums liek par kautko tamlīdzīgu aizdomāties
Pēc tilta uzbūves Dienvidu tilts nav vanšu tilts Tas ir jauktās sistēmas tilts - vantis tur notur tikai ļoti mazu daļu svara - pamatā tur pats laidums visu slodzi uzņem - teorētiski tas tilts varētu strādāt arī bez tām vantīm - resp. vantīm šajā tiltā ir visai maza loma.
Par luksoforiem - statistika liecina, ka, ja pa nakti ieslēdz mirgojošo režīmu, tad notiek daudz vairāk smagu satiksmes negadījumu, jo visi velk pāri krustam neskatoties.
Labs variants ir Dānijā (laikam) - tur luksoforu sistēmas ir aprīkotas ar sensoriem - resp. luksofors "jūt" kad tam tuvojas autiņš. Naktī luksofori tiek ieslēgti sarkanajā režīmā - visos virzienos deg sarkanā gaisma. Kad luksoforam tuvojas mašīna, tas pārslēdzas uz zaļo gaismu. Tā sanāk, ka naktī cauri pilsētai var izbraukt praktiski neapstājoties. Ja tuvojas vienlaicīgi 2 mašīnas no dažādiem virzieniem, tad zaļais vispirms iedegas tai, kura pirmā tuvojas.
Manā skatījumā visnotaļ labs un elegants risinājums.
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| lūk tādus luksaforus gan vajg iekš .lv ieviest.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Android | | Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
|
10 Oct 2008, 12:10:42 GirtzB rakstīja:
lūk tādus luksaforus gan vajg iekš .lv ieviest.
Iedzīvotājiem/autovadītājiem vajag, valsts galvām nevajag, jo no tā nevar normālu piķi iekāst. Labāk šie uzstādīs vēl 500 fotoradarus lai var naudu iehavot maisiem
Diemžēl mūsu valstī "satiksmes drošība" ir tikai lozungs, zem kā paslēpt normālu kāpīša iekāšanu. Līdzīgi kā US un A ir ar "War on global terorism"
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
varonis | | Kopš: 05. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1276
Braucu ar: Volvo s90
| [ Šo ziņu laboja varonis, 23 Mar 2009, 17:24:53 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|