Online
Pašreiz BMWPower skatās 183 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60 II
Autors | Ziņojums |
bumernd34 | | Kopš: 18. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 22
Braucu ar: e34
| Skaidrs,paldies ka pabridinaji.
A kur OEM meklet?
un cik vinji maksa?? [ Šo ziņu laboja bumernd34, 09 Apr 2017, 15:45:54 ] | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
09 Apr 2017, 15:45:05 @bumernd34 rakstīja:
Skaidrs,paldies ka pabridinaji.
A kur OEM meklet?
un cik vinji maksa??
BMAuto , man bija.kautkas ap 150, neatceros[ Šo ziņu laboja CP17, 09 Apr 2017, 15:51:33 ]
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
rinaalds | | Kopš: 22. Feb 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 83
Braucu ar: e61
| Kāds kurš saskaries ar karossu,cik apmēram maksātu izgriezt DPF un nočipot 2.5D e61 ? | Offline | | |
KF | | Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 1446
Braucu ar: 7
|
09 Apr 2017, 19:07:01 @rinaalds rakstīja:
Kāds kurš saskaries ar karossu,cik apmēram maksātu izgriezt DPF un nočipot 2.5D e61 ?
uzzvani, pajautā 26265465 | Offline | | |
skriba | | Kopš: 16. Feb 2017
Ziņojumi: 31
Braucu ar: BMW e60 525d
|
09 Apr 2017, 19:07:01 @rinaalds rakstīja:
Kāds kurš saskaries ar karossu,cik apmēram maksātu izgriezt DPF un nočipot 2.5D e61 ?
izgriešana un izprogrammēšana man izmaksāja 230euro cik čipošana-nezinu | Offline | | |
Siipols | | Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
|
08 Apr 2017, 06:05:02 @DisCumple rakstīja:
atvienojot klemmes no akumulatora rada 12.4 un vairak voltus, bet pie auto 11.4V, tad vel sanak pielaist bet kad ir 11.2V, tad ir tukss akis. 2min muzika un akis tuks . Str'avas nopludes kada?
Normāli vajadzētu būt nepievienotam aķim ap 12.8v
iesaku labi uzlādet to aķi un aizvest lidz XJS uz pārbaudi
jo izskatās ka aķis jamaina
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
09 Apr 2017, 23:11:58 @HeyTolsty rakstīja:
08 Apr 2017, 19:46:12 @btr rakstīja:
06 Apr 2017, 23:09:21 @HeyTolsty rakstīja:
06 Apr 2017, 15:52:30 @Staris rakstīja:
13-16 jau ir samērā mierīgi braucot ar vienmēr uzsildītu dzinēju. Ja mazāki attālumi vai korķi, tad ar so so būs. Pa šoseju arī tērē kā F1
Tikai nedirs dēliņ
Šoseja 6-7 litri
Ja aiz fūres, tad vèl mazāk
Uz Kurzemes prospekta tieši tas pats
bet vispār pohuj uz to patēriņu
Atbildēju tikai uz tavu provokāciju
resnais ko TU tr škodu fabia pin iekšā ???
6-7 .... esi reāls - beidz sapņot. 9 pilsēta 2.0 tomātam/dīzelim ir norma. 3.0 11-13
Mikimaus, es par benzīnu runāju
p.s a cik vispār tagad maksā beņa litrā
kungi, kad jūs diskutējiet par degvielas patēriņu, precizējiet, par kādu dzinēju ir runa. E60 var būt M54, N52, N53 (ja par 6 cilindru versijām ir runa). tie ir PILNĪGI atšķirīgi dzinēji, ar pilnīgi atšķirīgu patēriņu. Un par N53 - vispār specifisks stāsts. | Offline | | |
Siipols | | Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
| F10 dzinējs 3.0 ar tiešo iesmidzināšanu salidzinajumā ar e60 M54 šķiet ir 2x ekonomiskāks un jauda arī ir jūtami lielāka. bet nu kaprīzāks arī attiecīgi.
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
|
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
10 Apr 2017, 10:02:47 @Siipols rakstīja:
F10 dzinējs 3.0 ar tiešo iesmidzināšanu salidzinajumā ar e60 M54 šķiet ir 2x ekonomiskāks un jauda arī ir jūtami lielāka. bet nu kaprīzāks arī attiecīgi.
ar tiešo iesmidzināšanu var būt N53 un N54 (ar 3 litru bloku), kas arī ir PILNĪGI dažādi dzinēji.. | Offline | | |
Siipols | | Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
| mazliet saputroju tilpumu-2.8 N53 B30A ,ar ko esmu braucis un testējis.
bet nu 3.0 tur tapat ir
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
10 Apr 2017, 10:11:33 @Siipols rakstīja:
mazliet saputroju tilpumu-2.8 N53 B30A ,ar ko esmu braucis un testējis.
bet nu 3.0 tur tapat ir
nē, N53 dzinējam nav tāds 2.8 tilpums!
otra lieta - ja N53 ir virs 100..150K nobraukuma, viņš vairs nav N53.. ja tas kādu vispār šeit interesē.. | Offline | | |
Siipols | | Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
| Modeļa klasifikācija nevis realais tilpums
528i (Europe) 2010-2011 N53B30 258 PS (190 kW; 254 hp)@6600 310 N·m (229 lb·ft)@2600-5000
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series_(F10)
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
tuffstuff | | Kopš: 25. Mar 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 270
Braucu ar:
| e61 fl start assistant inactive parādijās šitāds paziņojums un auto nevar piešķilt, pieliekot kompi parādas stūres leņķa devējs, iebāžot atslēgu klikšķis ar nav kā parasti, ā un vel dzeltena izsaukuma zīme panelī un met dsc fail, viss sākās pilnīgi nenokā, iepriekš nav bijuši nekādi simptomi... uz kompa ar stūres leņķis rādās testā ka darbojas ir kādi varianti? | Offline | | |
bembukuss | | Kopš: 17. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 367
Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech
|
10 Apr 2017, 21:17:31 @tuffstuff rakstīja:
e61 fl start assistant inactive parādijās šitāds paziņojums un auto nevar piešķilt, pieliekot kompi parādas stūres leņķa devējs, iebāžot atslēgu klikšķis ar nav kā parasti, ā un vel dzeltena izsaukuma zīme panelī un met dsc fail, viss sākās pilnīgi nenokā, iepriekš nav bijuši nekādi simptomi... uz kompa ar stūres leņķis rādās testā ka darbojas ir kādi varianti?
Uz stūres visas pogas strādā/ strādāja kā nākas?
Ja jau DSC, tad varētu būt stūres lenta.. | Offline | | |
DisCumple | | Kopš: 22. May 2016
Ziņojumi: 429
Braucu ar:
|
10 Apr 2017, 09:41:36 @Siipols rakstīja:
08 Apr 2017, 06:05:02 @DisCumple rakstīja:
atvienojot klemmes no akumulatora rada 12.4 un vairak voltus, bet pie auto 11.4V, tad vel sanak pielaist bet kad ir 11.2V, tad ir tukss akis. 2min muzika un akis tuks . Str'avas nopludes kada?
Normāli vajadzētu būt nepievienotam aķim ap 12.8v
iesaku labi uzlādet to aķi un aizvest lidz XJS uz pārbaudi
jo izskatās ka aķis jamaina
Ja es uzladeju pa 24h uz 12.72V, pameriju ar multimetru itka viss OK. Kad lieku auto, ta uzreiz 11.x V, ja nemaldos 11.6/ 11.7V, bet nu ja iesledz gaismas uz 10 sekundem vai muziku kadam 2 minutem, ta viss 11.2 un auto vairs nevar piedarbinat. Negribas ticet ka auto akis vainigs, jo ieprieksejais ari nospraga tagad rada 8V , majas ruse. Tads pats
Mutlu 100ah 850a | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
|
11 Apr 2017, 07:38:36 @DisCumple rakstīja:
10 Apr 2017, 09:41:36 @Siipols rakstīja:
08 Apr 2017, 06:05:02 @DisCumple rakstīja:
atvienojot klemmes no akumulatora rada 12.4 un vairak voltus, bet pie auto 11.4V, tad vel sanak pielaist bet kad ir 11.2V, tad ir tukss akis. 2min muzika un akis tuks . Str'avas nopludes kada?
Normāli vajadzētu būt nepievienotam aķim ap 12.8v
iesaku labi uzlādet to aķi un aizvest lidz XJS uz pārbaudi
jo izskatās ka aķis jamaina
Ja es uzladeju pa 24h uz 12.72V, pameriju ar multimetru itka viss OK. Kad lieku auto, ta uzreiz 11.x V, ja nemaldos 11.6/ 11.7V, bet nu ja iesledz gaismas uz 10 sekundem vai muziku kadam 2 minutem, ta viss 11.2 un auto vairs nevar piedarbinat. Negribas ticet ka auto akis vainigs, jo ieprieksejais ari nospraga tagad rada 8V , majas ruse. Tads pats
Mutlu 100ah 850a
pēc akumulatora uzlādes, spriegums uz tā jāmēra aptuveni pēc 4 h | Offline | | |
|
DisCumple | | Kopš: 22. May 2016
Ziņojumi: 429
Braucu ar:
|
11 Apr 2017, 08:12:07 @HiJaCKeR rakstīja:
11 Apr 2017, 07:38:36 @DisCumple rakstīja:
10 Apr 2017, 09:41:36 @Siipols rakstīja:
08 Apr 2017, 06:05:02 @DisCumple rakstīja:
atvienojot klemmes no akumulatora rada 12.4 un vairak voltus, bet pie auto 11.4V, tad vel sanak pielaist bet kad ir 11.2V, tad ir tukss akis. 2min muzika un akis tuks . Str'avas nopludes kada?
Normāli vajadzētu būt nepievienotam aķim ap 12.8v
iesaku labi uzlādet to aķi un aizvest lidz XJS uz pārbaudi
jo izskatās ka aķis jamaina
Ja es uzladeju pa 24h uz 12.72V, pameriju ar multimetru itka viss OK. Kad lieku auto, ta uzreiz 11.x V, ja nemaldos 11.6/ 11.7V, bet nu ja iesledz gaismas uz 10 sekundem vai muziku kadam 2 minutem, ta viss 11.2 un auto vairs nevar piedarbinat. Negribas ticet ka auto akis vainigs, jo ieprieksejais ari nospraga tagad rada 8V , majas ruse. Tads pats
Mutlu 100ah 850a
pēc akumulatora uzlādes, spriegums uz tā jāmēra aptuveni pēc 4 h
Okey, vienalga, akumulatora lādētājs tak arī rāda ka ir pilns. Tad jau arī tagad varu noņemt - klemmi un izmērīt akumulatoru, jo jau sen 4h ir beigušās? | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
11 Apr 2017, 08:12:07 @HiJaCKeR rakstīja:
11 Apr 2017, 07:38:36 @DisCumple rakstīja:
10 Apr 2017, 09:41:36 @Siipols rakstīja:
08 Apr 2017, 06:05:02 @DisCumple rakstīja:
atvienojot klemmes no akumulatora rada 12.4 un vairak voltus, bet pie auto 11.4V, tad vel sanak pielaist bet kad ir 11.2V, tad ir tukss akis. 2min muzika un akis tuks . Str'avas nopludes kada?
Normāli vajadzētu būt nepievienotam aķim ap 12.8v
iesaku labi uzlādet to aķi un aizvest lidz XJS uz pārbaudi
jo izskatās ka aķis jamaina
Ja es uzladeju pa 24h uz 12.72V, pameriju ar multimetru itka viss OK. Kad lieku auto, ta uzreiz 11.x V, ja nemaldos 11.6/ 11.7V, bet nu ja iesledz gaismas uz 10 sekundem vai muziku kadam 2 minutem, ta viss 11.2 un auto vairs nevar piedarbinat. Negribas ticet ka auto akis vainigs, jo ieprieksejais ari nospraga tagad rada 8V , majas ruse. Tads pats
Mutlu 100ah 850a
pēc akumulatora uzlādes, spriegums uz tā jāmēra aptuveni pēc 4 h
lādēšanas laikā 12.7 ir daudz par maz! 12.7 vajadzētu būt pāris stundas pēc lādētāja noņemšanas.
Tas, kas var būt - viena no šūnām ir beigusies. Iemesls - svins no platēm mehāniski atdalījies, sakritis šūnas apakšā, uztaisījis īso.
Ja apkalpojamais - skati elektrolīta līmeni, vai kādai ļoti neatšķirās. Bojātā šūna, pieliekot slodzi, karsīs.
p.s. klau, Tu īpaši meklēji tos turku/azerbaidžāņu akumulatorus? paskati, varbūt Amerikas indiāņu šamaņi no turienes smiltīm ari ko salipina.. [ Šo ziņu laboja N53series, 11 Apr 2017, 09:04:11 ] | Offline | | |
tuffstuff | | Kopš: 25. Mar 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 270
Braucu ar:
|
10 Apr 2017, 22:55:09 @bembukuss rakstīja:
10 Apr 2017, 21:17:31 @tuffstuff rakstīja:
e61 fl start assistant inactive parādijās šitāds paziņojums un auto nevar piešķilt, pieliekot kompi parādas stūres leņķa devējs, iebāžot atslēgu klikšķis ar nav kā parasti, ā un vel dzeltena izsaukuma zīme panelī un met dsc fail, viss sākās pilnīgi nenokā, iepriekš nav bijuši nekādi simptomi... uz kompa ar stūres leņķis rādās testā ka darbojas ir kādi varianti?
Uz stūres visas pogas strādā/ strādāja kā nākas?
Ja jau DSC, tad varētu būt stūres lenta..
ar pogām viss ok, nav bijušas un nav arī tagad problēmas, vel ar kompi lurkājot beigās parādijās evs kļūda, izskatās ka paši netiks galā būs jādzen pie māstera, pie kā labāk aiztransportēt? | Offline | | |
dainiiz | | Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
| pastastat, ko labu vareetu uzlikt e61prfl, lai nav jasvilina xenoni un tai pasaa laikaa tikai ar gabaritlukturiem braukaat nedriikst un ir slikti redzami PRFL. Vai var uzlabot liidziigi kaa Fl lukturiem gabaritukturu spožumu, protams, ne baltu, zilu utt, Originalo toni tikai spilgtaaku,
Un kaa sis ir dabuuts gatavs?
Links[ Šo ziņu laboja dainiiz, 11 Apr 2017, 10:28:23 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|