Online

Pašreiz BMWPower skatās 183 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60 II

AutorsZiņojums
bumernd34
09. Apr 2017, 15:45 #301

Kopš: 18. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 22

Braucu ar: e34

Skaidrs,paldies ka pabridinaji.
A kur OEM meklet?
un cik vinji maksa??

[ Šo ziņu laboja bumernd34, 09 Apr 2017, 15:45:54 ]

Offline
CP17
09. Apr 2017, 15:50 #302

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


09 Apr 2017, 15:45:05 @bumernd34 rakstīja:
Skaidrs,paldies ka pabridinaji.
A kur OEM meklet?
un cik vinji maksa??

BMAuto , man bija.kautkas ap 150, neatceros

[ Šo ziņu laboja CP17, 09 Apr 2017, 15:51:33 ]



-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
rinaalds
09. Apr 2017, 19:07 #303

Kopš: 22. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 83

Braucu ar: e61

Kāds kurš saskaries ar karossu,cik apmēram maksātu izgriezt DPF un nočipot 2.5D e61 ?
Offline
KF
09. Apr 2017, 19:23 #304

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 1446

Braucu ar: 7


09 Apr 2017, 19:07:01 @rinaalds rakstīja:
Kāds kurš saskaries ar karossu,cik apmēram maksātu izgriezt DPF un nočipot 2.5D e61 ?


uzzvani, pajautā 26265465
Offline
skriba
09. Apr 2017, 20:05 #305

Kopš: 16. Feb 2017

Ziņojumi: 31

Braucu ar: BMW e60 525d


09 Apr 2017, 19:07:01 @rinaalds rakstīja:
Kāds kurš saskaries ar karossu,cik apmēram maksātu izgriezt DPF un nočipot 2.5D e61 ?

izgriešana un izprogrammēšana man izmaksāja 230euro cik čipošana-nezinu
Offline
Siipols
10. Apr 2017, 09:41 #306

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


08 Apr 2017, 06:05:02 @DisCumple rakstīja:
atvienojot klemmes no akumulatora rada 12.4 un vairak voltus, bet pie auto 11.4V, tad vel sanak pielaist bet kad ir 11.2V, tad ir tukss akis. 2min muzika un akis tuks . Str'avas nopludes kada?


Normāli vajadzētu būt nepievienotam aķim ap 12.8v

iesaku labi uzlādet to aķi un aizvest lidz XJS uz pārbaudi

jo izskatās ka aķis jamaina

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
N53series
10. Apr 2017, 09:49 #307

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


09 Apr 2017, 23:11:58 @HeyTolsty rakstīja:

08 Apr 2017, 19:46:12 @btr rakstīja:

06 Apr 2017, 23:09:21 @HeyTolsty rakstīja:

06 Apr 2017, 15:52:30 @Staris rakstīja:
13-16 jau ir samērā mierīgi braucot ar vienmēr uzsildītu dzinēju. Ja mazāki attālumi vai korķi, tad ar so so būs. Pa šoseju arī tērē kā F1

Tikai nedirs dēliņ
Šoseja 6-7 litri
Ja aiz fūres, tad vèl mazāk
Uz Kurzemes prospekta tieši tas pats


bet vispār pohuj uz to patēriņu
Atbildēju tikai uz tavu provokāciju

resnais ko TU tr škodu fabia pin iekšā ???
6-7 .... esi reāls - beidz sapņot. 9 pilsēta 2.0 tomātam/dīzelim ir norma. 3.0 11-13

Mikimaus, es par benzīnu runāju

p.s a cik vispār tagad maksā beņa litrā

kungi, kad jūs diskutējiet par degvielas patēriņu, precizējiet, par kādu dzinēju ir runa. E60 var būt M54, N52, N53 (ja par 6 cilindru versijām ir runa). tie ir PILNĪGI atšķirīgi dzinēji, ar pilnīgi atšķirīgu patēriņu. Un par N53 - vispār specifisks stāsts.
Offline
Siipols
10. Apr 2017, 10:02 #308

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

F10 dzinējs 3.0 ar tiešo iesmidzināšanu salidzinajumā ar e60 M54 šķiet ir 2x ekonomiskāks un jauda arī ir jūtami lielāka. bet nu kaprīzāks arī attiecīgi.

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
N53series
10. Apr 2017, 10:07 #309

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


10 Apr 2017, 10:02:47 @Siipols rakstīja:
F10 dzinējs 3.0 ar tiešo iesmidzināšanu salidzinajumā ar e60 M54 šķiet ir 2x ekonomiskāks un jauda arī ir jūtami lielāka. bet nu kaprīzāks arī attiecīgi.


ar tiešo iesmidzināšanu var būt N53 un N54 (ar 3 litru bloku), kas arī ir PILNĪGI dažādi dzinēji..
Offline
Siipols
10. Apr 2017, 10:11 #310

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

mazliet saputroju tilpumu-2.8 N53 B30A ,ar ko esmu braucis un testējis.

bet nu 3.0 tur tapat ir

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
N53series
10. Apr 2017, 10:14 #311

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


10 Apr 2017, 10:11:33 @Siipols rakstīja:
mazliet saputroju tilpumu-2.8 N53 B30A ,ar ko esmu braucis un testējis.

bet nu 3.0 tur tapat ir

nē, N53 dzinējam nav tāds 2.8 tilpums!

otra lieta - ja N53 ir virs 100..150K nobraukuma, viņš vairs nav N53.. ja tas kādu vispār šeit interesē..
Offline
Siipols
10. Apr 2017, 11:20 #312

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Modeļa klasifikācija nevis realais tilpums

528i (Europe) 2010-2011 N53B30 258 PS (190 kW; 254 hp)@6600 310 N·m (229 lb·ft)@2600-5000

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series_(F10)

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
tuffstuff
10. Apr 2017, 21:17 #313

Kopš: 25. Mar 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 270

Braucu ar:

e61 fl start assistant inactive parādijās šitāds paziņojums un auto nevar piešķilt, pieliekot kompi parādas stūres leņķa devējs, iebāžot atslēgu klikšķis ar nav kā parasti, ā un vel dzeltena izsaukuma zīme panelī un met dsc fail, viss sākās pilnīgi nenokā, iepriekš nav bijuši nekādi simptomi... uz kompa ar stūres leņķis rādās testā ka darbojas ir kādi varianti?
Offline
bembukuss
10. Apr 2017, 22:55 #314

Kopš: 17. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 367

Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech


10 Apr 2017, 21:17:31 @tuffstuff rakstīja:
e61 fl start assistant inactive parādijās šitāds paziņojums un auto nevar piešķilt, pieliekot kompi parādas stūres leņķa devējs, iebāžot atslēgu klikšķis ar nav kā parasti, ā un vel dzeltena izsaukuma zīme panelī un met dsc fail, viss sākās pilnīgi nenokā, iepriekš nav bijuši nekādi simptomi... uz kompa ar stūres leņķis rādās testā ka darbojas ir kādi varianti?


Uz stūres visas pogas strādā/ strādāja kā nākas?

Ja jau DSC, tad varētu būt stūres lenta..
Offline
DisCumple
11. Apr 2017, 07:38 #315

Kopš: 22. May 2016

Ziņojumi: 429

Braucu ar:


10 Apr 2017, 09:41:36 @Siipols rakstīja:

08 Apr 2017, 06:05:02 @DisCumple rakstīja:
atvienojot klemmes no akumulatora rada 12.4 un vairak voltus, bet pie auto 11.4V, tad vel sanak pielaist bet kad ir 11.2V, tad ir tukss akis. 2min muzika un akis tuks . Str'avas nopludes kada?


Normāli vajadzētu būt nepievienotam aķim ap 12.8v

iesaku labi uzlādet to aķi un aizvest lidz XJS uz pārbaudi

jo izskatās ka aķis jamaina

Ja es uzladeju pa 24h uz 12.72V, pameriju ar multimetru itka viss OK. Kad lieku auto, ta uzreiz 11.x V, ja nemaldos 11.6/ 11.7V, bet nu ja iesledz gaismas uz 10 sekundem vai muziku kadam 2 minutem, ta viss 11.2 un auto vairs nevar piedarbinat. Negribas ticet ka auto akis vainigs, jo ieprieksejais ari nospraga tagad rada 8V , majas ruse. Tads pats
Mutlu 100ah 850a
Offline
HiJaCKeR
11. Apr 2017, 08:12 #316

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i


11 Apr 2017, 07:38:36 @DisCumple rakstīja:

10 Apr 2017, 09:41:36 @Siipols rakstīja:

08 Apr 2017, 06:05:02 @DisCumple rakstīja:
atvienojot klemmes no akumulatora rada 12.4 un vairak voltus, bet pie auto 11.4V, tad vel sanak pielaist bet kad ir 11.2V, tad ir tukss akis. 2min muzika un akis tuks . Str'avas nopludes kada?


Normāli vajadzētu būt nepievienotam aķim ap 12.8v

iesaku labi uzlādet to aķi un aizvest lidz XJS uz pārbaudi

jo izskatās ka aķis jamaina

Ja es uzladeju pa 24h uz 12.72V, pameriju ar multimetru itka viss OK. Kad lieku auto, ta uzreiz 11.x V, ja nemaldos 11.6/ 11.7V, bet nu ja iesledz gaismas uz 10 sekundem vai muziku kadam 2 minutem, ta viss 11.2 un auto vairs nevar piedarbinat. Negribas ticet ka auto akis vainigs, jo ieprieksejais ari nospraga tagad rada 8V , majas ruse. Tads pats
Mutlu 100ah 850a

pēc akumulatora uzlādes, spriegums uz tā jāmēra aptuveni pēc 4 h
Offline
DisCumple
11. Apr 2017, 08:22 #317

Kopš: 22. May 2016

Ziņojumi: 429

Braucu ar:


11 Apr 2017, 08:12:07 @HiJaCKeR rakstīja:

11 Apr 2017, 07:38:36 @DisCumple rakstīja:

10 Apr 2017, 09:41:36 @Siipols rakstīja:

08 Apr 2017, 06:05:02 @DisCumple rakstīja:
atvienojot klemmes no akumulatora rada 12.4 un vairak voltus, bet pie auto 11.4V, tad vel sanak pielaist bet kad ir 11.2V, tad ir tukss akis. 2min muzika un akis tuks . Str'avas nopludes kada?


Normāli vajadzētu būt nepievienotam aķim ap 12.8v

iesaku labi uzlādet to aķi un aizvest lidz XJS uz pārbaudi

jo izskatās ka aķis jamaina

Ja es uzladeju pa 24h uz 12.72V, pameriju ar multimetru itka viss OK. Kad lieku auto, ta uzreiz 11.x V, ja nemaldos 11.6/ 11.7V, bet nu ja iesledz gaismas uz 10 sekundem vai muziku kadam 2 minutem, ta viss 11.2 un auto vairs nevar piedarbinat. Negribas ticet ka auto akis vainigs, jo ieprieksejais ari nospraga tagad rada 8V , majas ruse. Tads pats
Mutlu 100ah 850a

pēc akumulatora uzlādes, spriegums uz tā jāmēra aptuveni pēc 4 h

Okey, vienalga, akumulatora lādētājs tak arī rāda ka ir pilns. Tad jau arī tagad varu noņemt - klemmi un izmērīt akumulatoru, jo jau sen 4h ir beigušās?
Offline
N53series
11. Apr 2017, 08:58 #318

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


11 Apr 2017, 08:12:07 @HiJaCKeR rakstīja:

11 Apr 2017, 07:38:36 @DisCumple rakstīja:

10 Apr 2017, 09:41:36 @Siipols rakstīja:

08 Apr 2017, 06:05:02 @DisCumple rakstīja:
atvienojot klemmes no akumulatora rada 12.4 un vairak voltus, bet pie auto 11.4V, tad vel sanak pielaist bet kad ir 11.2V, tad ir tukss akis. 2min muzika un akis tuks . Str'avas nopludes kada?


Normāli vajadzētu būt nepievienotam aķim ap 12.8v

iesaku labi uzlādet to aķi un aizvest lidz XJS uz pārbaudi

jo izskatās ka aķis jamaina

Ja es uzladeju pa 24h uz 12.72V, pameriju ar multimetru itka viss OK. Kad lieku auto, ta uzreiz 11.x V, ja nemaldos 11.6/ 11.7V, bet nu ja iesledz gaismas uz 10 sekundem vai muziku kadam 2 minutem, ta viss 11.2 un auto vairs nevar piedarbinat. Negribas ticet ka auto akis vainigs, jo ieprieksejais ari nospraga tagad rada 8V , majas ruse. Tads pats
Mutlu 100ah 850a

pēc akumulatora uzlādes, spriegums uz tā jāmēra aptuveni pēc 4 h

lādēšanas laikā 12.7 ir daudz par maz! 12.7 vajadzētu būt pāris stundas pēc lādētāja noņemšanas.
Tas, kas var būt - viena no šūnām ir beigusies. Iemesls - svins no platēm mehāniski atdalījies, sakritis šūnas apakšā, uztaisījis īso.
Ja apkalpojamais - skati elektrolīta līmeni, vai kādai ļoti neatšķirās. Bojātā šūna, pieliekot slodzi, karsīs.

p.s. klau, Tu īpaši meklēji tos turku/azerbaidžāņu akumulatorus? paskati, varbūt Amerikas indiāņu šamaņi no turienes smiltīm ari ko salipina..

[ Šo ziņu laboja N53series, 11 Apr 2017, 09:04:11 ]

Offline
tuffstuff
11. Apr 2017, 09:44 #319

Kopš: 25. Mar 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 270

Braucu ar:


10 Apr 2017, 22:55:09 @bembukuss rakstīja:

10 Apr 2017, 21:17:31 @tuffstuff rakstīja:
e61 fl start assistant inactive parādijās šitāds paziņojums un auto nevar piešķilt, pieliekot kompi parādas stūres leņķa devējs, iebāžot atslēgu klikšķis ar nav kā parasti, ā un vel dzeltena izsaukuma zīme panelī un met dsc fail, viss sākās pilnīgi nenokā, iepriekš nav bijuši nekādi simptomi... uz kompa ar stūres leņķis rādās testā ka darbojas ir kādi varianti?


Uz stūres visas pogas strādā/ strādāja kā nākas?

Ja jau DSC, tad varētu būt stūres lenta..

ar pogām viss ok, nav bijušas un nav arī tagad problēmas, vel ar kompi lurkājot beigās parādijās evs kļūda, izskatās ka paši netiks galā būs jādzen pie māstera, pie kā labāk aiztransportēt?
Offline
dainiiz
11. Apr 2017, 10:25 #320

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

pastastat, ko labu vareetu uzlikt e61prfl, lai nav jasvilina xenoni un tai pasaa laikaa tikai ar gabaritlukturiem braukaat nedriikst un ir slikti redzami PRFL. Vai var uzlabot liidziigi kaa Fl lukturiem gabaritukturu spožumu, protams, ne baltu, zilu utt, Originalo toni tikai spilgtaaku,

Un kaa sis ir dabuuts gatavs?

Links

[ Šo ziņu laboja dainiiz, 11 Apr 2017, 10:28:23 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo