Online

Pašreiz BMWPower skatās 151 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Mercedes-Benz

Tēma: Mercedes-Benz

AutorsZiņojums
Noname
29. Nov 2019, 01:32 #301

Kopš: 17. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 3541

Braucu ar: cauru izpūtēju


27 Nov 2019, 22:36:42 @protams rakstīja:
Pljac, kurš LLP mūsdienās skatās dīzeļa petēriņu???


Tu esi debīls? Ne jau visi dzīvo Rīgas geto guļamrajonos. Man sanāk ap 80 km/dienā, protams ka degvielas patēriņš ir viens no kritērijiem izvēloties braucamo.
Es domāju ka vismaz 80% iegādājoties auto izvērtē kāds ir tā degvielas (vienalga kādas) patēriņš, un manas aizdomas astiprina fakts, ka nomācošais pārsvars tomēr ir mazlitrāžniekiem.
Galubeigās sanāk ka tu esi tas lohs.

Offline
6500
29. Nov 2019, 07:22 #302

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


28 Nov 2019, 07:38:15 @6500 rakstīja:

27 Nov 2019, 22:22:30 @jurrus rakstīja:

27 Nov 2019, 11:56:08 @Hirschenhof rakstīja:

26 Nov 2019, 20:46:16 @kars rakstīja:
Ss'ā nav pilnīgi neviens w211 e350, bet ir čupām dīzeļu, šito trako dīzeļu mīlestību es nesaprotu


3.5L benzīnam ir nianses 3.0 CDI arī ir savas nianses, bet lētākas

P.S. Labojums- nianses pieaug līdz ar veikto km apjomu. Tā kā skaties W211, tad ieteiktu meklēt labi koptu eksemplāru, nevis fake nobraukumus.

Ģimenē ir S350 benzīns ar 320K km, nianses tika novērstas ap 150K km (ap 1.5K Eur) un līdz šim viss ir ļoti labi. Vid.patēriņš 12l, lielākoties pilsētā. Neticu, ka dīzelis līdz 300K izturētu bez sprauslu, turbīnas, sūkņu maiņas.


Pipec vnk , visi runa par kkadam mistiskajam niansem,bet taa ari konkreti nevar nosaukt,kas pa problemam benzinam...pa dizeliem visi gudri


Kads reali var pastastiit,kas pa vainu benziniem...???

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
michals1
29. Nov 2019, 08:25 #303

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2037

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!


27 Nov 2019, 23:13:18 @kars rakstīja:
Es laikam pirmo un pēdējo x nopirku dīzeli

Kas konkrēti Tevi neapmierina dīzelī?
Offline
michals1
29. Nov 2019, 09:24 #304

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2037

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Un vēl-rodas iespaids,ka katrs otrais powerists piss naftas magnāta meitu,tb degvielas patēriņš un cena pilnīgi pooo.
Mans aprēķins bik savādāks-ja gadā nobraucu 30-40k/km,tad braucot ar benzīna kapsētu,kura rij vidēji 12litrus,iztērēju ap 4,5-6k.EUR
Savukārt braucot ar dīzeli,kurš rij vidēji 6 litrus,gada patēriņš ir no 2160-2880 EUR.
Nu nezinu,ja nav žēl vienkārši 3k gadā par degvielu pārmaksāt,tad karogs jums rokās.
Offline
jurrus
29. Nov 2019, 09:43 #305

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000


29 Nov 2019, 07:22:11 @6500 rakstīja:

28 Nov 2019, 07:38:15 @6500 rakstīja:

27 Nov 2019, 22:22:30 @jurrus rakstīja:

27 Nov 2019, 11:56:08 @Hirschenhof rakstīja:

26 Nov 2019, 20:46:16 @kars rakstīja:
Ss'ā nav pilnīgi neviens w211 e350, bet ir čupām dīzeļu, šito trako dīzeļu mīlestību es nesaprotu


3.5L benzīnam ir nianses 3.0 CDI arī ir savas nianses, bet lētākas

P.S. Labojums- nianses pieaug līdz ar veikto km apjomu. Tā kā skaties W211, tad ieteiktu meklēt labi koptu eksemplāru, nevis fake nobraukumus.

Ģimenē ir S350 benzīns ar 320K km, nianses tika novērstas ap 150K km (ap 1.5K Eur) un līdz šim viss ir ļoti labi. Vid.patēriņš 12l, lielākoties pilsētā. Neticu, ka dīzelis līdz 300K izturētu bez sprauslu, turbīnas, sūkņu maiņas.


Pipec vnk , visi runa par kkadam mistiskajam niansem,bet taa ari konkreti nevar nosaukt,kas pa problemam benzinam...pa dizeliem visi gudri


Kads reali var pastastiit,kas pa vainu benziniem...???

Precīzi neatceros nedz kā to sauc, nedz kas tur bija. Bet atceros, ka tā bija klasiska M272 dzinēju problēma. Meklē netā, krieviem daudz info.
Offline
Zusurs
29. Nov 2019, 09:48 #306

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d


29 Nov 2019, 09:24:57 @michals1 rakstīja:
Un vēl-rodas iespaids,ka katrs otrais powerists piss naftas magnāta meitu,tb degvielas patēriņš un cena pilnīgi pooo. [..]
Klausies, ar šito komentāru Tu jau sāc braukt auzās. Tikpat labi var pateikt - kamdēļ braukt ar premium klases auto, ja no punkta A līdz B var nokļūt arī ar žiguli. Priekš kam ēst garšīgu pārtiku, ja tikpat labi var paēst ar nocenotajiem akcijas makaroniem.

Ir cilvēki, kuriem gribās, lai ir tie ekstra zirgi zem pedāļa, un kuri pelna pietiekami, lai varētu atļauties pieliet to degvielas starpību.

P.S. 5 litrus dabūt pilsētā var braucot ar kaut kādu 1.2l Toyotiņu vai Clio, ne ar normālu ierindas auto.
Offline
Arturiks
29. Nov 2019, 09:53 #307

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11


29 Nov 2019, 09:43:03 @jurrus rakstīja:

29 Nov 2019, 07:22:11 @6500 rakstīja:

28 Nov 2019, 07:38:15 @6500 rakstīja:

27 Nov 2019, 22:22:30 @jurrus rakstīja:

27 Nov 2019, 11:56:08 @Hirschenhof rakstīja:

26 Nov 2019, 20:46:16 @kars rakstīja:
Ss'ā nav pilnīgi neviens w211 e350, bet ir čupām dīzeļu, šito trako dīzeļu mīlestību es nesaprotu


3.5L benzīnam ir nianses 3.0 CDI arī ir savas nianses, bet lētākas

P.S. Labojums- nianses pieaug līdz ar veikto km apjomu. Tā kā skaties W211, tad ieteiktu meklēt labi koptu eksemplāru, nevis fake nobraukumus.

Ģimenē ir S350 benzīns ar 320K km, nianses tika novērstas ap 150K km (ap 1.5K Eur) un līdz šim viss ir ļoti labi. Vid.patēriņš 12l, lielākoties pilsētā. Neticu, ka dīzelis līdz 300K izturētu bez sprauslu, turbīnas, sūkņu maiņas.


Pipec vnk , visi runa par kkadam mistiskajam niansem,bet taa ari konkreti nevar nosaukt,kas pa problemam benzinam...pa dizeliem visi gudri


Kads reali var pastastiit,kas pa vainu benziniem...???

Precīzi neatceros nedz kā to sauc, nedz kas tur bija. Bet atceros, ka tā bija klasiska M272 dzinēju problēma. Meklē netā, krieviem daudz info.

Cilvēki laikam runā par ķēdi un pastiprināti dilstošo zobratu, kura maiņai jāizceļ dzinējs ar kārbu. Bet, kā jau minēja, 1500 eiro jautājums.
Offline
Hirschenhof
29. Nov 2019, 09:58 #308

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 658

Braucu ar: SL 500


28 Nov 2019, 11:44:55 @V.I.P. rakstīja:
kas ar 4 matic e klasei w212?
problemaatiska vai stress 0?


Nav stresa, ja nav 500K nobraukums. Paredzi vienkārši +1L patēriņu un kādreiz būs kāda granāta jānomaina papildus. Bet citādi, izbrauksi tur , kur citi neriskēs ielīst.
Offline
Hirschenhof
29. Nov 2019, 10:03 #309

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 658

Braucu ar: SL 500


28 Nov 2019, 07:38:15 @6500 rakstīja:
Pipec vnk , visi runa par kkadam mistiskajam niansem,bet taa ari konkreti nevar nosaukt,kas pa problemam benzinam...pa dizeliem visi gudri


Tieši šiem motoriem bija tā lielā problēma ar ķēdes piedziņu- remonts nesmuki sarežģīts un ietilpīgs, kā arī dārgs.

Runā, ka modeļiem, kas ražoti no 2006. gada novembra, jau to novērsa. Bet lai būtu pavisam drošs, vajag ņemt sākot no 2008. gada ražotos, tiem šīs probzas nebūs. Runa joprojām ir par W211.

[ Šo ziņu laboja Hirschenhof, 29 Nov 2019, 10:05:30 ]

Offline
michals1
29. Nov 2019, 10:19 #310

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2037

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!


29 Nov 2019, 09:48:19 @Zusurs rakstīja:

29 Nov 2019, 09:24:57 @michals1 rakstīja:
Un vēl-rodas iespaids,ka katrs otrais powerists piss naftas magnāta meitu,tb degvielas patēriņš un cena pilnīgi pooo. [..]
Klausies, ar šito komentāru Tu jau sāc braukt auzās. Tikpat labi var pateikt - kamdēļ braukt ar premium klases auto, ja no punkta A līdz B var nokļūt arī ar žiguli. Priekš kam ēst garšīgu pārtiku, ja tikpat labi var paēst ar nocenotajiem akcijas makaroniem.

Ir cilvēki, kuriem gribās, lai ir tie ekstra zirgi zem pedāļa, un kuri pelna pietiekami, lai varētu atļauties pieliet to degvielas starpību.

P.S. 5 litrus dabūt pilsētā var braucot ar kaut kādu 1.2l Toyotiņu vai Clio, ne ar normālu ierindas auto.

Atļaušos tev nepiekrist.
Kā tev pašam liekas,kāpēc vadošais vācu trijnieks izlaiž premium klases dārgajā galā tik daudz dīzeļus,ja jau viņi tik sūdīgi un galīgi nekādi?
Par tiem zirgiem un patēriņu.
Ja esi braucis ar jaunās paaudzes dīzeļiem,tad būtu jāzin,ka rij viņi uz pusi mazāk kā benzīna kapsētas,tai pat laikā ar jaudas rādītājiem un braukšanas izjūtām ir viss OK.
Ja vairums brauc te,LV ar veciem,nodzītiem,izgraizītiem un visādi citādi uzlabotiem dīzeļiem,tad viņiem pa lielam ir savs-viedoklis un pieredze.
Offline
RR04
29. Nov 2019, 10:24 #311

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41


29 Nov 2019, 10:19:53 @michals1 rakstīja:

29 Nov 2019, 09:48:19 @Zusurs rakstīja:

29 Nov 2019, 09:24:57 @michals1 rakstīja:
Un vēl-rodas iespaids,ka katrs otrais powerists piss naftas magnāta meitu,tb degvielas patēriņš un cena pilnīgi pooo. [..]
Klausies, ar šito komentāru Tu jau sāc braukt auzās. Tikpat labi var pateikt - kamdēļ braukt ar premium klases auto, ja no punkta A līdz B var nokļūt arī ar žiguli. Priekš kam ēst garšīgu pārtiku, ja tikpat labi var paēst ar nocenotajiem akcijas makaroniem.

Ir cilvēki, kuriem gribās, lai ir tie ekstra zirgi zem pedāļa, un kuri pelna pietiekami, lai varētu atļauties pieliet to degvielas starpību.

P.S. 5 litrus dabūt pilsētā var braucot ar kaut kādu 1.2l Toyotiņu vai Clio, ne ar normālu ierindas auto.

Atļaušos tev nepiekrist.
Kā tev pašam liekas,kāpēc vadošais vācu trijnieks izlaiž premium klases dārgajā galā tik daudz dīzeļus,ja jau viņi tik sūdīgi un galīgi nekādi?
Par tiem zirgiem un patēriņu.
Ja esi braucis ar jaunās paaudzes dīzeļiem,tad būtu jāzin,ka rij viņi uz pusi mazāk kā benzīna kapsētas,tai pat laikā ar jaudas rādītājiem un braukšanas izjūtām ir viss OK.
Ja vairums brauc te,LV ar veciem,nodzītiem,izgraizītiem un visādi citādi uzlabotiem dīzeļiem,tad viņiem pa lielam ir savs-viedoklis un pieredze.

Ko tu tagad centies pierādīt?

Iekāp jaunā dīzelī un pēc tam tāda paša modeļa auto benzīniekā un pasaki, ka nejūti atšķirību
Offline
michals1
29. Nov 2019, 10:33 #312

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2037

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!


29 Nov 2019, 10:24:06 @RR04 rakstīja:

29 Nov 2019, 10:19:53 @michals1 rakstīja:

29 Nov 2019, 09:48:19 @Zusurs rakstīja:

29 Nov 2019, 09:24:57 @michals1 rakstīja:
Un vēl-rodas iespaids,ka katrs otrais powerists piss naftas magnāta meitu,tb degvielas patēriņš un cena pilnīgi pooo. [..]
Klausies, ar šito komentāru Tu jau sāc braukt auzās. Tikpat labi var pateikt - kamdēļ braukt ar premium klases auto, ja no punkta A līdz B var nokļūt arī ar žiguli. Priekš kam ēst garšīgu pārtiku, ja tikpat labi var paēst ar nocenotajiem akcijas makaroniem.

Ir cilvēki, kuriem gribās, lai ir tie ekstra zirgi zem pedāļa, un kuri pelna pietiekami, lai varētu atļauties pieliet to degvielas starpību.

P.S. 5 litrus dabūt pilsētā var braucot ar kaut kādu 1.2l Toyotiņu vai Clio, ne ar normālu ierindas auto.

Atļaušos tev nepiekrist.
Kā tev pašam liekas,kāpēc vadošais vācu trijnieks izlaiž premium klases dārgajā galā tik daudz dīzeļus,ja jau viņi tik sūdīgi un galīgi nekādi?
Par tiem zirgiem un patēriņu.
Ja esi braucis ar jaunās paaudzes dīzeļiem,tad būtu jāzin,ka rij viņi uz pusi mazāk kā benzīna kapsētas,tai pat laikā ar jaudas rādītājiem un braukšanas izjūtām ir viss OK.
Ja vairums brauc te,LV ar veciem,nodzītiem,izgraizītiem un visādi citādi uzlabotiem dīzeļiem,tad viņiem pa lielam ir savs-viedoklis un pieredze.

Ko tu tagad centies pierādīt?

Iekāp jaunā dīzelī un pēc tam tāda paša modeļa auto benzīniekā un pasaki, ka nejūti atšķirību

Tātad tavuprāt visi dārgā gala dīzeļi Vācijā tiek izlaisti santīmpisējiem?
Vismaz pats saprati,ko raksti?
Offline
RR04
29. Nov 2019, 10:43 #313

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41


29 Nov 2019, 10:33:32 @michals1 rakstīja:

29 Nov 2019, 10:24:06 @RR04 rakstīja:

29 Nov 2019, 10:19:53 @michals1 rakstīja:

29 Nov 2019, 09:48:19 @Zusurs rakstīja:

29 Nov 2019, 09:24:57 @michals1 rakstīja:
Un vēl-rodas iespaids,ka katrs otrais powerists piss naftas magnāta meitu,tb degvielas patēriņš un cena pilnīgi pooo. [..]
Klausies, ar šito komentāru Tu jau sāc braukt auzās. Tikpat labi var pateikt - kamdēļ braukt ar premium klases auto, ja no punkta A līdz B var nokļūt arī ar žiguli. Priekš kam ēst garšīgu pārtiku, ja tikpat labi var paēst ar nocenotajiem akcijas makaroniem.

Ir cilvēki, kuriem gribās, lai ir tie ekstra zirgi zem pedāļa, un kuri pelna pietiekami, lai varētu atļauties pieliet to degvielas starpību.

P.S. 5 litrus dabūt pilsētā var braucot ar kaut kādu 1.2l Toyotiņu vai Clio, ne ar normālu ierindas auto.

Atļaušos tev nepiekrist.
Kā tev pašam liekas,kāpēc vadošais vācu trijnieks izlaiž premium klases dārgajā galā tik daudz dīzeļus,ja jau viņi tik sūdīgi un galīgi nekādi?
Par tiem zirgiem un patēriņu.
Ja esi braucis ar jaunās paaudzes dīzeļiem,tad būtu jāzin,ka rij viņi uz pusi mazāk kā benzīna kapsētas,tai pat laikā ar jaudas rādītājiem un braukšanas izjūtām ir viss OK.
Ja vairums brauc te,LV ar veciem,nodzītiem,izgraizītiem un visādi citādi uzlabotiem dīzeļiem,tad viņiem pa lielam ir savs-viedoklis un pieredze.

Ko tu tagad centies pierādīt?

Iekāp jaunā dīzelī un pēc tam tāda paša modeļa auto benzīniekā un pasaki, ka nejūti atšķirību

Tātad tavuprāt visi dārgā gala dīzeļi Vācijā tiek izlaisti santīmpisējiem?
Vismaz pats saprati,ko raksti?

Izskatās, ka pats nesaproti ko raksti

Laikam neesi sapratis to, ka dīzeļus lielākoties pērk cilvēki, kuri brauc daudz un garus gabalus
Offline
michals1
29. Nov 2019, 10:47 #314

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2037

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Bet es jau rakstu,ka pats gadā nobraucu ap 30-40k.km,tāpēc labāku alternatīvu jaunam dīzelim neredzu.
Ja 5 gadu laikā tiks nobraukti ap 200k.km,remontus dīzelis neprasīs,toties nebūs jāuztraucas par visādām probām.
Offline
RG
29. Nov 2019, 11:43 #315

Kopš: 02. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar:


29 Nov 2019, 10:03:12 @Hirschenhof rakstīja:

Tieši šiem motoriem bija tā lielā problēma ar ķēdes piedziņu- remonts nesmuki sarežģīts un ietilpīgs, kā arī dārgs.

Runā, ka modeļiem, kas ražoti no 2006. gada novembra, jau to novērsa. Bet lai būtu pavisam drošs, vajag ņemt sākot no 2008. gada ražotos, tiem šīs probzas nebūs. Runa joprojām ir par W211.

W212, kuriem bija CGI motori, sākās problēmas ar ķēdēm un degvielas sūkņiem , kas izrādījās dārgāki par dīzeli. Plus paliek bēdas ar karšanu un cilindru dilšanu.
Offline
kars
29. Nov 2019, 13:12 #316

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


29 Nov 2019, 08:25:29 @michals1 rakstīja:

27 Nov 2019, 23:13:18 @kars rakstīja:
Es laikam pirmo un pēdējo x nopirku dīzeli

Kas konkrēti Tevi neapmierina dīzelī?
Par maz nobraucu, aizbraucot līdz darbam motors pat nesasniedz darba temperatūru.

Offline
kars
29. Nov 2019, 13:19 #317

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


29 Nov 2019, 09:24:57 @michals1 rakstīja:
Un vēl-rodas iespaids,ka katrs otrais powerists piss naftas magnāta meitu,tb degvielas patēriņš un cena pilnīgi pooo.
Mans aprēķins bik savādāks-ja gadā nobraucu 30-40k/km,tad braucot ar benzīna kapsētu,kura rij vidēji 12litrus,iztērēju ap 4,5-6k.EUR
Savukārt braucot ar dīzeli,kurš rij vidēji 6 litrus,gada patēriņš ir no 2160-2880 EUR.
Nu nezinu,ja nav žēl vienkārši 3k gadā par degvielu pārmaksāt,tad karogs jums rokās.
Man ir bijuši daudzi benzīnieki, (s50b30, m30b35, s50b30us, m52b28, m44b19) neviens nav rijis vidēji 12l, visi zem 10l, bet tas jau individuāli, jo man ikdienā tāds specifisks maršruts ka tikpat kā nesanāk braukt pa pilsētu.
Offline
Gruzaviks
29. Nov 2019, 13:42 #318

Kopš: 28. Apr 2017

No: Liepāja

Ziņojumi: 133

Braucu ar: Arteon


27 Nov 2019, 22:45:37 @Gruzaviks rakstīja:
Laikam pēdējais jautājums.
Aizvien vairāk pētot, pamanu, ka citiem zem sarkanās avareikas pogas ir pretspoles/pretizslīdēšanas vai tamlīdzīgas darbības poga, bet citiem šīs pogas tur nav. Kāds var apskaidrot par to?


Kad beigsiet meklēt savu taisnību, kāds varētu uz šo atbildēt,lai nepaliek muļķa lomā pie auto apskates.
Offline
michals1
29. Nov 2019, 15:11 #319

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2037

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!


29 Nov 2019, 13:12:38 @kars rakstīja:

29 Nov 2019, 08:25:29 @michals1 rakstīja:

27 Nov 2019, 23:13:18 @kars rakstīja:
Es laikam pirmo un pēdējo x nopirku dīzeli

Kas konkrēti Tevi neapmierina dīzelī?
Par maz nobraucu, aizbraucot līdz darbam motors pat nesasniedz darba temperatūru.



Skaidrs.Man savukārt pēdējos 10-15 gadus ir bijuši tikai dīzeļi,gan jauni,gan pabraukti,gl mersim pat bija kādi 280k.nobraukums.
Nekad un ne ar vienu nav bijušas motora problēmas,tāpēc esmu viņu fanāts.
Offline
Mizx
29. Nov 2019, 21:11 #320

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


29 Nov 2019, 11:43:12 @RG rakstīja:

29 Nov 2019, 10:03:12 @Hirschenhof rakstīja:

Tieši šiem motoriem bija tā lielā problēma ar ķēdes piedziņu- remonts nesmuki sarežģīts un ietilpīgs, kā arī dārgs.

Runā, ka modeļiem, kas ražoti no 2006. gada novembra, jau to novērsa. Bet lai būtu pavisam drošs, vajag ņemt sākot no 2008. gada ražotos, tiem šīs probzas nebūs. Runa joprojām ir par W211.

W212, kuriem bija CGI motori, sākās problēmas ar ķēdēm un degvielas sūkņiem , kas izrādījās dārgāki par dīzeli. Plus paliek bēdas ar karšanu un cilindru dilšanu.
Ar 3,5 ķēdi un saistīto elementu maiņu lielākā bēda, ka tā pienāk relatīvi ātri un jāmaina VISS. Detaļas vien izmaksā mazliet virs 1000 EUR, ja izdodas sameklēt labas atlaides. Ja kādu elementu uzskata par nenozīmīgu, nākamā maiņa pienāk vēl neplānoti ātrāk. Detaļas der tikai OEM, jo neoriģinālās arī neko netur. 280/300-tam šādas problēmas nav, dzirdētas retas sūdzības no 500-tiem, bet tiešām retas. Iespējams, ka tikai neoriģinālu detaļu izmantošanas dēļ.
Par uzlabojumiem pēc feslifta grūti teikt, jo tos motorus visu laiku mēģināja pilnveidot, ar to saskāros detaļas gādājot. Nevarēja līdz galam VIN kodam uzticēties, jo nianšu ķēdei un saistītiem elementiem izrādījās pārāk daudz.
Par karšanu un cilindru dilšanu gan dzirdu pirmo reizi. Plus šiem MB nav novērota citiem populārā vārstu apdegšana, tā ka viss pārējais tam motoram ir labi, 300-to sanāca 10+ gadus lietot.
Arī par dīzeli nekas tur dārgāks nesanāks. 4-cilindru dīzeļi uztaisīti pārāk jūtīgi uz eļļošanas problēmām, tiem kā kaut kas nav ideāli, tā principā var meklēt jaunu motoru. Vairs miljonu nenobraukt un īpašniekam pašam ļoti jāseko līdzi auto stāvoklim, lai nebūtu problēmu.

Tā ka atmetot ķēdes problēmu 350-tam benzīnam, ar benzīna motoriem viss ir labā kārtībā. 4-cilindru dīzeļi gan pilnībā zaudējuši MB imidžu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex