Online

Pašreiz BMWPower skatās 165 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Labākais apvidus auto līdz 4725 eiro?

AutorsZiņojums
emiils
15. Dec 2015, 00:50 #301

Kopš: 14. Jan 2007

Ziņojumi: 720

Braucu ar:


15 Dec 2015, 00:09:22 krods rakstīja:

14 Dec 2015, 23:41:27 KM rakstīja:
nu gandriz taja budzheta varu piedavat labu ML500 2002g ar org. 130 000km. PM


Par ML ir dzirdeti briesmu staasti

Nu, nu, pastāsti pārējiem arī.
Offline
Murphy
15. Dec 2015, 07:14 #302

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

krods, tev kāds no tiem auto ir bijis? vai atkal paskatījies kāda vateņa video kur stāsta briesmu stāstus?

izklausās ka tev visi auto kurus nevari atļauties ir briesmu stāsts, izņemot 99 gada astrīdu
Offline
markelis
15. Dec 2015, 07:17 #303

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12922

Braucu ar: eFku


15 Dec 2015, 07:14:29 Murphy rakstīja:
krods, tev kāds no tiem auto ir bijis? vai atkal paskatījies kāda vateņa video kur stāsta briesmu stāstus?

izklausās ka tev visi auto kurus nevari atļauties ir briesmu stāsts, izņemot 99 gada astrīdu


Offline
krods
15. Dec 2015, 07:44 #304

Kopš: 02. Nov 2012

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1134

Braucu ar: Sulas paku

Attention whore


15 Dec 2015, 07:14:29 Murphy rakstīja:
krods, tev kāds no tiem auto ir bijis? vai atkal paskatījies kāda vateņa video kur stāsta briesmu stāstus?

izklausās ka tev visi auto kurus nevari atļauties ir briesmu stāsts, izņemot 99 gada astrīdu


Prichom te,tas ko es varu atljauties vai nee?tew par to viSmazak jauztraucas,bet ja visi runaa ka ilzite ir mauka.tad kaapec man tam neticet?

Autozhurnalisti tak ari lohi.nezin ko runaa.vienjiem tas mshinas ari nav bijushas logjiski?
Offline
kkas
15. Dec 2015, 08:22 #305

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


15 Dec 2015, 00:27:17 Archy96 rakstīja:

14 Dec 2015, 16:33:04 kkas rakstīja:

14 Dec 2015, 16:22:42 krods rakstīja:
tantes pieturā runā,ka xc90 ir problēmas ar haldex muftu,rauj nost šlices

un saka ka gandrīz visi xc70/xc90 esot fwd atrast dzīvu awd esot neiespējami!?



mēdz norauties, bet maksā bez darba mufta 150 eur. vairāk mirst Haldex sūkņi (350 eur jauns, 150 restaurējot) no reālajiem 500k nobraukumiem + XC90 zog Haldex blokus un xenon lukturus
šitie awd nekas lēts nav un saplīst tur ir kam, jo gadi jau, labāk nestātīšu cik kas maksā...





Runa laikam iet par šo te pasākumu:



Dažus tādus esmu restaurējis

sadales kārbai var restaurēt šlices , cik maksā, garantija arī ir?
Parasti gan tam ieliktnim viss ir aprauts, pietiek to nomainīt.
Offline
development99
15. Dec 2015, 10:31 #306

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 889

Braucu ar:


15 Dec 2015, 07:44:42 krods rakstīja:

15 Dec 2015, 07:14:29 Murphy rakstīja:
krods, tev kāds no tiem auto ir bijis? vai atkal paskatījies kāda vateņa video kur stāsta briesmu stāstus?

izklausās ka tev visi auto kurus nevari atļauties ir briesmu stāsts, izņemot 99 gada astrīdu


Prichom te,tas ko es varu atljauties vai nee?tew par to viSmazak jauztraucas,bet ja visi runaa ka ilzite ir mauka.tad kaapec man tam neticet?

Autozhurnalisti tak ari lohi.nezin ko runaa.vienjiem tas mshinas ari nav bijushas logjiski?


"ja visi runaa ka ....tad kaapec man tam neticet?"

Offline
The_Fireman
15. Dec 2015, 10:53 #307

Kopš: 20. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1930

Braucu ar: , pie un ap.


15 Dec 2015, 10:31:57 development99 rakstīja:

15 Dec 2015, 07:44:42 krods rakstīja:

15 Dec 2015, 07:14:29 Murphy rakstīja:
krods, tev kāds no tiem auto ir bijis? vai atkal paskatījies kāda vateņa video kur stāsta briesmu stāstus?

izklausās ka tev visi auto kurus nevari atļauties ir briesmu stāsts, izņemot 99 gada astrīdu


Prichom te,tas ko es varu atljauties vai nee?tew par to viSmazak jauztraucas,bet ja visi runaa ka ilzite ir mauka.tad kaapec man tam neticet?

Autozhurnalisti tak ari lohi.nezin ko runaa.vienjiem tas mshinas ari nav bijushas logjiski?


"ja visi runaa ka ....tad kaapec man tam neticet?"



Offline
norge
15. Dec 2015, 12:18 #308

Kopš: 16. Apr 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 801

Braucu ar: Ne ar BMW


15 Dec 2015, 00:27:17 Archy96 rakstīja:

14 Dec 2015, 16:33:04 kkas rakstīja:

14 Dec 2015, 16:22:42 krods rakstīja:
tantes pieturā runā,ka xc90 ir problēmas ar haldex muftu,rauj nost šlices

un saka ka gandrīz visi xc70/xc90 esot fwd atrast dzīvu awd esot neiespējami!?



mēdz norauties, bet maksā bez darba mufta 150 eur. vairāk mirst Haldex sūkņi (350 eur jauns, 150 restaurējot) no reālajiem 500k nobraukumiem + XC90 zog Haldex blokus un xenon lukturus
šitie awd nekas lēts nav un saplīst tur ir kam, jo gadi jau, labāk nestātīšu cik kas maksā...





Runa laikam iet par šo te pasākumu:



Dažus tādus esmu restaurējis

tā mufe mainās viena vai komlektā ar otrām pusēm?
Manējam tur eļla minimāli sulo starp kārbu un reduktoru lieku vainu uz mufi jo šlicēs bija minimāla kustība.
kāds ir tās detaļas numurs?

[ Šo ziņu laboja norge, 15 Dec 2015, 12:34:56 ]

Offline
Amols
15. Dec 2015, 12:28 #309

Kopš: 09. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 401

Braucu ar:

viens ss.lv stāv pa ~ minēto budžetu, pārējie dārgāki.
Konkrēts stāsts.
Nissan Pathfinder.
patēriņs ap 10l neko par ekonomisku braukšanu nedomājot, gada laikā nekas nav noplīsis, nobraukti 20K, odometrs 220K.
bezceļā (neceļā) ar pareizām riepām var šur tur tikt. Pirms tam gan vajag izlasīt instrukciju kā un kas slēdzās un kad vēlams saslēgt (pazeminātos pārnesumus, uc.) Lai tiktu dziļāk vajag liftēt, daudz nevar, bet savus 3-4 cm var droši.
Salons liels un vietas it kā daudz bet ne otrajā rindā, tur pašaurs. kopumā esmu ļoti pat apmierināts. Ir mirstošā kaite tā pat kā Navarām - automātiskās kārbas dzesēšanas trubas iet caur motora dzesēšanas radiatoru, un mēdz būt tā ka tur parādās plaisas un tad kārbā saiet iekšā tosols un tad kārbai kapi pilnīgi, izmaksa tad ap 1500 Euro. bet var atrisināt problēmu preventīvi - nomainot radiatoru laicīgi vai arī apejot to.



[ Šo ziņu laboja Amols, 15 Dec 2015, 12:32:55 ]

Offline
Amols
15. Dec 2015, 12:36 #310

Kopš: 09. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 401

Braucu ar:

var pārbraukt arī pāri upei
pāri Juglai

[ Šo ziņu laboja Amols, 15 Dec 2015, 12:37:08 ]

Offline
emiils
15. Dec 2015, 12:39 #311

Kopš: 14. Jan 2007

Ziņojumi: 720

Braucu ar:


15 Dec 2015, 12:28:18 Amols rakstīja:
viens ss.lv stāv pa ~ minēto budžetu, pārējie dārgāki.
Konkrēts stāsts.
Nissan Pathfinder.
patēriņs ap 10l neko par ekonomisku braukšanu nedomājot, gada laikā nekas nav noplīsis, nobraukti 20K, odometrs 220K.
bezceļā (neceļā) ar pareizām riepām var šur tur tikt. Pirms tam gan vajag izlasīt instrukciju kā un kas slēdzās un kad vēlams saslēgt (pazeminātos pārnesumus, uc.) Lai tiktu dziļāk vajag liftēt, daudz nevar, bet savus 3-4 cm var droši.
Salons liels un vietas it kā daudz bet ne otrajā rindā, tur pašaurs. kopumā esmu ļoti pat apmierināts. Ir mirstošā kaite tā pat kā Navarām - automātiskās kārbas dzesēšanas trubas iet caur motora dzesēšanas radiatoru, un mēdz būt tā ka tur parādās plaisas un tad kārbā saiet iekšā tosols un tad kārbai kapi pilnīgi, izmaksa tad ap 1500 Euro. bet var atrisināt problēmu preventīvi - nomainot radiatoru laicīgi vai arī apejot to.





Viens te pārliecinoši stāstīja, ka tizlāku (dārgu) piekari dzīvē nav redzējis kā Pathfainderim un Navarai... kam ticēt.
Offline
markelis
15. Dec 2015, 12:41 #312

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12922

Braucu ar: eFku


15 Dec 2015, 12:36:23 Amols rakstīja:
var pārbraukt arī pāri upei
pāri Juglai


nu tur zandale ar savu lifteeto audi arii paarbrauks.
Offline
norge
15. Dec 2015, 12:44 #313

Kopš: 16. Apr 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 801

Braucu ar: Ne ar BMW


15 Dec 2015, 12:39:04 emiils rakstīja:

15 Dec 2015, 12:28:18 Amols rakstīja:
viens ss.lv stāv pa ~ minēto budžetu, pārējie dārgāki.
Konkrēts stāsts.
Nissan Pathfinder.
patēriņs ap 10l neko par ekonomisku braukšanu nedomājot, gada laikā nekas nav noplīsis, nobraukti 20K, odometrs 220K.
bezceļā (neceļā) ar pareizām riepām var šur tur tikt. Pirms tam gan vajag izlasīt instrukciju kā un kas slēdzās un kad vēlams saslēgt (pazeminātos pārnesumus, uc.) Lai tiktu dziļāk vajag liftēt, daudz nevar, bet savus 3-4 cm var droši.
Salons liels un vietas it kā daudz bet ne otrajā rindā, tur pašaurs. kopumā esmu ļoti pat apmierināts. Ir mirstošā kaite tā pat kā Navarām - automātiskās kārbas dzesēšanas trubas iet caur motora dzesēšanas radiatoru, un mēdz būt tā ka tur parādās plaisas un tad kārbā saiet iekšā tosols un tad kārbai kapi pilnīgi, izmaksa tad ap 1500 Euro. bet var atrisināt problēmu preventīvi - nomainot radiatoru laicīgi vai arī apejot to.
[IMG]http://content32-foto.inbox.lv/albums/a/amolins...d.jpg?1450175270


[IMG]http://content32-foto.inbox.lv/albums/a/amolins...d.jpg?1450175410

Viens te pārliecinoši stāstīja, ka tizlāku (dārgu) piekari dzīvē nav redzējis kā Pathfainderim un Navarai... kam ticēt.

Navarai piekarē nekas dārgs nav viss pa lēto
Offline
emiils
15. Dec 2015, 12:57 #314

Kopš: 14. Jan 2007

Ziņojumi: 720

Braucu ar:


15 Dec 2015, 12:44:00 norge rakstīja:

15 Dec 2015, 12:39:04 emiils rakstīja:

15 Dec 2015, 12:28:18 Amols rakstīja:
viens ss.lv stāv pa ~ minēto budžetu, pārējie dārgāki.
Konkrēts stāsts.
Nissan Pathfinder.
patēriņs ap 10l neko par ekonomisku braukšanu nedomājot, gada laikā nekas nav noplīsis, nobraukti 20K, odometrs 220K.
bezceļā (neceļā) ar pareizām riepām var šur tur tikt. Pirms tam gan vajag izlasīt instrukciju kā un kas slēdzās un kad vēlams saslēgt (pazeminātos pārnesumus, uc.) Lai tiktu dziļāk vajag liftēt, daudz nevar, bet savus 3-4 cm var droši.
Salons liels un vietas it kā daudz bet ne otrajā rindā, tur pašaurs. kopumā esmu ļoti pat apmierināts. Ir mirstošā kaite tā pat kā Navarām - automātiskās kārbas dzesēšanas trubas iet caur motora dzesēšanas radiatoru, un mēdz būt tā ka tur parādās plaisas un tad kārbā saiet iekšā tosols un tad kārbai kapi pilnīgi, izmaksa tad ap 1500 Euro. bet var atrisināt problēmu preventīvi - nomainot radiatoru laicīgi vai arī apejot to.
[IMG]http://content32-foto.inbox.lv/albums/a/amolins...d.jpg?1450175270


[IMG]http://content32-foto.inbox.lv/albums/a/amolins...d.jpg?1450175410

Viens te pārliecinoši stāstīja, ka tizlāku (dārgu) piekari dzīvē nav redzējis kā Pathfainderim un Navarai... kam ticēt.

Navarai piekarē nekas dārgs nav viss pa lēto

15 Sep 2015, 20:34:20 Redliner rakstīja:
Tu ar prātiņu draudzējies ? Patfinders ir tā pati Navara D40, lielāku lūzni no pikapiem nēsmu pieredzējis. Dzinējs un kārba labi, bet tā piekare un pilnpiedziņa kapi, detaļas maksā kosmosu.

Offline
Amols
15. Dec 2015, 13:02 #315

Kopš: 09. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 401

Braucu ar:


15 Dec 2015, 12:41:44 markelis rakstīja:

15 Dec 2015, 12:36:23 Amols rakstīja:
var pārbraukt arī pāri upei
pāri Juglai


nu tur zandale ar savu lifteeto audi arii paarbrauks.


Skaidrs, ka pārbrauks, un e30 tur ari pārbrauks ,
lūdzu video studijā.
Offline
sn
15. Dec 2015, 13:07 #316

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879722

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


15 Dec 2015, 12:41:44 markelis rakstīja:

15 Dec 2015, 12:36:23 Amols rakstīja:
var pārbraukt arī pāri upei
pāri Juglai


nu tur zandale ar savu lifteeto audi arii paarbrauks.
turp pārbrauks, bet atpakaļ gan netiks :bagažniekā_persil_no_polijas:

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
kkas
15. Dec 2015, 13:14 #317

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


15 Dec 2015, 12:18:53 norge rakstīja:

15 Dec 2015, 00:27:17 Archy96 rakstīja:

14 Dec 2015, 16:33:04 kkas rakstīja:

14 Dec 2015, 16:22:42 krods rakstīja:
tantes pieturā runā,ka xc90 ir problēmas ar haldex muftu,rauj nost šlices

un saka ka gandrīz visi xc70/xc90 esot fwd atrast dzīvu awd esot neiespējami!?



mēdz norauties, bet maksā bez darba mufta 150 eur. vairāk mirst Haldex sūkņi (350 eur jauns, 150 restaurējot) no reālajiem 500k nobraukumiem + XC90 zog Haldex blokus un xenon lukturus
šitie awd nekas lēts nav un saplīst tur ir kam, jo gadi jau, labāk nestātīšu cik kas maksā...





Runa laikam iet par šo te pasākumu:

Dažus tādus esmu restaurējis

tā mufe mainās viena vai komlektā ar otrām pusēm?
Manējam tur eļla minimāli sulo starp kārbu un reduktoru lieku vainu uz mufi jo šlicēs bija minimāla kustība.
kāds ir tās detaļas numurs?


tur ir blīvslēgs un pašai sadales kārbai arī ir blīvslēgi. šaubos vai neņoņemot sadales kārbu, var noteikt luftes lielumu un eļļas tecēšanu viņa neietekmē.

Offline
norge
15. Dec 2015, 14:58 #318

Kopš: 16. Apr 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 801

Braucu ar: Ne ar BMW


15 Dec 2015, 13:14:31 kkas rakstīja:

15 Dec 2015, 12:18:53 norge rakstīja:

15 Dec 2015, 00:27:17 Archy96 rakstīja:

14 Dec 2015, 16:33:04 kkas rakstīja:

14 Dec 2015, 16:22:42 krods rakstīja:
tantes pieturā runā,ka xc90 ir problēmas ar haldex muftu,rauj nost šlices

un saka ka gandrīz visi xc70/xc90 esot fwd atrast dzīvu awd esot neiespējami!?



mēdz norauties, bet maksā bez darba mufta 150 eur. vairāk mirst Haldex sūkņi (350 eur jauns, 150 restaurējot) no reālajiem 500k nobraukumiem + XC90 zog Haldex blokus un xenon lukturus
šitie awd nekas lēts nav un saplīst tur ir kam, jo gadi jau, labāk nestātīšu cik kas maksā...





Runa laikam iet par šo te pasākumu:

Dažus tādus esmu restaurējis

tā mufe mainās viena vai komlektā ar otrām pusēm?
Manējam tur eļla minimāli sulo starp kārbu un reduktoru lieku vainu uz mufi jo šlicēs bija minimāla kustība.
kāds ir tās detaļas numurs?


tur ir blīvslēgs un pašai sadales kārbai arī ir blīvslēgi. šaubos vai neņoņemot sadales kārbu, var noteikt luftes lielumu un eļļas tecēšanu viņa neietekmē.



`bija viss noņemts un tika samainīti visi blivslēgi ari tas zaļais kas nāk pa vidu mufei, man tas zaļais riņķis bija galīgi samalts gabalīņos domāju dēļ tās brivkustibas kas ir šlicēs

[ Šo ziņu laboja norge, 15 Dec 2015, 16:11:26 ]

Offline
Locis
15. Dec 2015, 15:37 #319

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


14 Dec 2015, 23:13:54 krods rakstīja:
remontējot ar ķīnas ričagiem,citām detaļām protams ka vis tur ir lēti nopērc kko oem tad runā!

Nav man neviens Volvo,bet tirgoju jaunas detalas hobijam un vel savu autoparku apkopju ,sakot no vieglajiem,busiem lidz smagajam un neesmu jutis vajadzibu hadene likt oe detalas. Nav jau ari divas galejibas - letie Kinas un uzreiz OE,ir lemforder,trw,moog utt. Dazreiz ir pat izstradas pastiprinatas detalas,kas pec konstrukcijas ir nedaudz partaisitas un labak par oe kalpo.
Offline
Locis
15. Dec 2015, 15:41 #320

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


15 Dec 2015, 00:50:26 emiils rakstīja:

15 Dec 2015, 00:09:22 krods rakstīja:

14 Dec 2015, 23:41:27 KM rakstīja:
nu gandriz taja budzheta varu piedavat labu ML500 2002g ar org. 130 000km. PM


Par ML ir dzirdeti briesmu staasti

Nu, nu, pastāsti pārējiem arī.
nezinu par uzturesanu,bet es biju totali vilies,vnk gaidiju kaut ko tuvu x5,bet reali nedaudz supojos bobiks ar arhaisku salonu. pus gadu uz tadu lukojos ,1 x izbrauc un 2 sec. visa apetite pargaja.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo