Online

Pašreiz BMWPower skatās 221 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: OBD diagnostikas iekārta

AutorsZiņojums
Gi-Unit
05. Dec 2024, 17:33 #301

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 511

Braucu ar: Ferrari

Ir radusies iespēja izmantot OE Smartlink C uz citām aplikācijām.
Offline
Infleks
27. Dec 2024, 11:42 #302

Kopš: 22. Jan 2020

Ziņojumi: 29

Braucu ar:


Launch SmartLink 2.0 ir universāls diagnostikas adapteris, kas ir saderīgs ar dažādām profesionālām programmām automašīnu diagnostikai un programmēšanai.
Lieliski darbojas gan ar vieglajām, gan ar kravas automašīnām.
Savietojamās programmas:
Xentry Passthru
Mercedes-Benz automašīnu diagnostikai, izmantojot J2534 standartu.
ODIS (Offboard Diagnostic Information System)
VAG grupas automašīnām: Volkswagen, Audi, Škoda, Seat.
SPS2 (Service Programming System)
General Motors automašīnu elektronisko moduļu programmēšanai.
Toyota Techstream
Toyota, Lexus un Scion automašīnu diagnostikai un programmēšanai.
Honda HDS (Honda Diagnostic System)
Honda un Acura automašīnu diagnostikai.
Volvo VIDA
Volvo automašīnu diagnostikai un programmēšanai.
Ford IDS/FDRS
Ford un Lincoln automašīnu diagnostikai un programmēšanai.
Subaru SSM4
Subaru automašīnu diagnostikai.
GM GDS2
General Motors automašīnu diagnostikai.
Chrysler WiTech 2.0
Chrysler, Dodge, Jeep un Fiat automašīnu diagnostikai.
Jaguar/Land Rover SDD
Jaguar un Land Rover automašīnu diagnostikai un programmēšanai.

Atbalstītie protokoli:
J2534
Standarts elektronisko vadības bloku programmēšanai un diagnostikai.
DoIP (Diagnostics over Internet Protocol)
Diagnostikai, izmantojot IP protokolu mūsdienu automašīnām.
CAN FD (Controller Area Network Flexible Data-Rate)
Uzlabota CAN protokola versija ar ātrāku datu pārraides ātrumu.
RP1210
Standarts komerctransporta un kravas automašīnu diagnostikai.
D-PDU API
Interfeiss piekļuvei automašīnu diagnostikas datiem.

Ja ir kādi jautājumi vai nepieciešama papildu informācija, droši jautājiet

[ Šo ziņu laboja Infleks, 27 Dec 2024, 12:04:04 ]

Offline
Gats
28. Jan 2025, 23:15 #303

Kopš: 10. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 297

Braucu ar: E60


25 Nov 2024, 23:13:21 @Gi-Unit rakstīja:




Šobrīd labākais un spējīgākais multitool, ko var iegūt zem 500eur, ar spēcīgu atbalstu, saprotamu interfeisu, un DoIP funkcionalitāti, kas jau ir pārbaudīts uz W223, RR, Volgo.
p.s. lambo fonā, lai varētu vairāk naudas paņemt!


Tad pēc tava teiktā iesaki šādu aparātu ņemt?
Klāt tik vajadzīga planšete ar kādu programu?
Offline
Mizx
28. Jan 2025, 23:47 #304

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6736

Braucu ar:

Vai te kādam ir atsauksmes par iCarsoft? Ar domu, ka vajag tādu rīku ar ko var arī VS statusa Mercedes kārbām pieslēgties un padarboties caur 38 PIN adapteri. Kad mani atšuva visi sazvanītie kārbu servisi un MB servisi, jo neviens neko Latvijā nevar, meklējot internetā šie bija pirmie ar pārliecinošām atsauksmēm, ka iCarsoft attiecīgie dārgākie modeļi varot. Bet tā kā ikdienā ar šiem aparātiem nedarbojos, varbūt ir kādi komentāri vai ierosinājumi?
Offline
Gi-Unit
29. Jan 2025, 19:16 #305

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 511

Braucu ar: Ferrari

Testa nolūkos ir vajadzīga kāda no Launch Pad sērijas planšetēm. Ja kādam ir lieka, ko aizdot, vai pārdot, lūdzu PrivateMesidž!

Šobrīd DoIP uz xdiag/diagzone/prodiag/xpro ir atkal uz pauzes iekārtām Thinkdiag2/Dbscar7/Smartlink un pārējiem mazajiem vci

Risinājums sekos turpmākā pusgada laikā.
!!!Neiekrist sludinājumu solījumos par tā atbalstu, jo realitātē tas nestrādā!!!
Offline
Gi-Unit
29. Jan 2025, 22:38 #306

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 511

Braucu ar: Ferrari


28 Jan 2025, 23:47:19 @Mizx rakstīja:
Vai te kādam ir atsauksmes par iCarsoft? Ar domu, ka vajag tādu rīku ar ko var arī VS statusa Mercedes kārbām pieslēgties un padarboties caur 38 PIN adapteri. Kad mani atšuva visi sazvanītie kārbu servisi un MB servisi, jo neviens neko Latvijā nevar, meklējot internetā šie bija pirmie ar pārliecinošām atsauksmēm, ka iCarsoft attiecīgie dārgākie modeļi varot. Bet tā kā ikdienā ar šiem aparātiem nedarbojos, varbūt ir kādi komentāri vai ierosinājumi?
Man ir mercedes HHT (Hand Held Tester) lai lasītu vecos MB. iCarsoft aizmirsti. 90o gadu MB var mēģināt ar autocom/delphi lasīt, bet tirgū pieejamiem VCI ir daudz variācijas kvalitātes ziņā.
Offline
Mizx
29. Jan 2025, 23:08 #307

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6736

Braucu ar:


29 Jan 2025, 22:38:01 @Gi-Unit rakstīja:

28 Jan 2025, 23:47:19 @Mizx rakstīja:
Vai te kādam ir atsauksmes par iCarsoft? Ar domu, ka vajag tādu rīku ar ko var arī VS statusa Mercedes kārbām pieslēgties un padarboties caur 38 PIN adapteri. Kad mani atšuva visi sazvanītie kārbu servisi un MB servisi, jo neviens neko Latvijā nevar, meklējot internetā šie bija pirmie ar pārliecinošām atsauksmēm, ka iCarsoft attiecīgie dārgākie modeļi varot. Bet tā kā ikdienā ar šiem aparātiem nedarbojos, varbūt ir kādi komentāri vai ierosinājumi?
Man ir mercedes HHT (Hand Held Tester) lai lasītu vecos MB. iCarsoft aizmirsti. 90o gadu MB var mēģināt ar autocom/delphi lasīt, bet tirgū pieejamiem VCI ir daudz variācijas kvalitātes ziņā.
Man vajadzība nevis motoru lasīt, bet kārbu. autocom/delphi kārbai nepalīdz, vairāk vai mazāk, bet lasa tikai motoru. Vai HHT tiek klāt kārbām, ņemot vērā, ka dzimtā sistēma gandrīz vai katram modelim ir sava? Esmu pamatīgi nomocījies Latvijā atrast kādu, kas tiek klāt kārbai, būs jau pa gadiem kādi 30-mit servisi izmeklēti. Kamēr auto dzīvoja pa Vāciju, bija serviss, kurā viss bija, bet viņi lieto to gadu OEM risinājumu. Par iCarsoft jautāju, jo atradu informāciju no viena MB blogera, kas arī izmēginājis n-tos variantus beigās tikai ar iCarsoft spēja pieslēgties kārbai un tad arī vēl esot mocījies pārbaudot visādas pārejas, kamēr atrada ejošu.
Offline
Mizx
30. Jan 2025, 01:14 #308

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6736

Braucu ar:


29 Jan 2025, 22:38:01 @Gi-Unit rakstīja:

28 Jan 2025, 23:47:19 @Mizx rakstīja:
Vai te kādam ir atsauksmes par iCarsoft? Ar domu, ka vajag tādu rīku ar ko var arī VS statusa Mercedes kārbām pieslēgties un padarboties caur 38 PIN adapteri. Kad mani atšuva visi sazvanītie kārbu servisi un MB servisi, jo neviens neko Latvijā nevar, meklējot internetā šie bija pirmie ar pārliecinošām atsauksmēm, ka iCarsoft attiecīgie dārgākie modeļi varot. Bet tā kā ikdienā ar šiem aparātiem nedarbojos, varbūt ir kādi komentāri vai ierosinājumi?
Man ir mercedes HHT (Hand Held Tester) lai lasītu vecos MB. iCarsoft aizmirsti. 90o gadu MB var mēģināt ar autocom/delphi lasīt, bet tirgū pieejamiem VCI ir daudz variācijas kvalitātes ziņā.
Apskatījos, kas ir HHT — tieši tas, ko meklēju sākumā zvanoties pa servisiem un gan senāk Domeniksam, gan tagad Veho (ja nu no somiem jaunas iespējas parādījušās). Ar to varētu vajadzēt redzēt kārbas datus un padzēst kļūdas, ja ir. Skaidrs, ka tādi aparāti apkārt nemētājas un maksā daudz, tā ka savām vajadzībām gribējās atrast kaut ko par pieticīgāku summu, jo tas derīgais iCarsoft variants izmaksātu ap 250 EUR. Bet paldies, noteikti pacentīšos kaut kā sev piefiksēt, ka Tev ir šis aprīkojums veciem MB.
Offline
BigDog24
30. Jan 2025, 01:16 #309

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 832

Braucu ar: dīzeli


29 Jan 2025, 23:08:22 @Mizx rakstīja:
Man vajadzība nevis motoru lasīt, bet kārbu. autocom/delphi kārbai nepalīdz, vairāk vai mazāk, bet lasa tikai motoru. Vai HHT tiek klāt kārbām, ņemot vērā, ka dzimtā sistēma gandrīz vai katram modelim ir sava? Esmu pamatīgi nomocījies Latvijā atrast kādu, kas tiek klāt kārbai, būs jau pa gadiem kādi 30-mit servisi izmeklēti. Kamēr auto dzīvoja pa Vāciju, bija serviss, kurā viss bija, bet viņi lieto to gadu OEM risinājumu. Par iCarsoft jautāju, jo atradu informāciju no viena MB blogera, kas arī izmēginājis n-tos variantus beigās tikai ar iCarsoft spēja pieslēgties kārbai un tad arī vēl esot mocījies pārbaudot visādas pārejas, kamēr atrada ejošu.


Man ir skapī aizķēries MB DAS C3 klonveidīgais ar pulku "pāreju", bet 38pin variantu dabā neesmu mēģinājis. Gan jau kādam no Tevis apmeklētajiem kas tāds ir bijis un nav strādājis?

[ Šo ziņu laboja BigDog24, 30 Jan 2025, 01:19:20 ]

Offline
Mizx
30. Jan 2025, 01:30 #310

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6736

Braucu ar:


30 Jan 2025, 01:16:10 @BigDog24 rakstīja:

29 Jan 2025, 23:08:22 @Mizx rakstīja:
Man vajadzība nevis motoru lasīt, bet kārbu. autocom/delphi kārbai nepalīdz, vairāk vai mazāk, bet lasa tikai motoru. Vai HHT tiek klāt kārbām, ņemot vērā, ka dzimtā sistēma gandrīz vai katram modelim ir sava? Esmu pamatīgi nomocījies Latvijā atrast kādu, kas tiek klāt kārbai, būs jau pa gadiem kādi 30-mit servisi izmeklēti. Kamēr auto dzīvoja pa Vāciju, bija serviss, kurā viss bija, bet viņi lieto to gadu OEM risinājumu. Par iCarsoft jautāju, jo atradu informāciju no viena MB blogera, kas arī izmēginājis n-tos variantus beigās tikai ar iCarsoft spēja pieslēgties kārbai un tad arī vēl esot mocījies pārbaudot visādas pārejas, kamēr atrada ejošu.


Man ir skapī aizķēries MB DAS C3 klonveidīgais ar pulku "pāreju", bet 38pin variantu dabā neesmu mēģinājis. Gan jau kādam no Tevis apmeklētajiem kas tāds ir bijis un nav strādājis?


Man par laimi bija vienkāršāk — jau pa telefonu zināja atbildēt, ka viņi nevarēs kārbu nolasīt, jo viņiem neesot ar ko. Nevis atbrauc, pamēģināsim un tad aplauziens par iztērētu laiku.
Offline
Edwins
30. Jan 2025, 15:36 #311

Kopš: 16. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 80

Braucu ar: Hybrid

Vecam Mercedesam katrs bloks ir uz sava Pin., bet Autocom pāreja ir salodēta tikai uz 1- motora Pinu.
Saslēdz pareizi un viss strādās, ja programmā ir kārbas diagnostika.
Un Autocomu/Delphi var iegādāties pie manis.

[ Šo ziņu laboja Edwins, 30 Jan 2025, 15:39:01 ]

Offline
josi
30. Jan 2025, 16:24 #312

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3182

Braucu ar: Puf-puf

Varbūt jaucu (sen tas bija) bet MB38 Pin1 nebija zeme, 4+5 dzinēja ECU un Pin10 kārba?
Offline
Kaross
30. Jan 2025, 16:44 #313

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4445

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Tieši tā. Motors uz PIN4 un kārba PIN10. un Autocom strādā 100%.

Spied "Play", lai skatītos video!


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Gi-Unit
30. Jan 2025, 23:24 #314

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 511

Braucu ar: Ferrari

Nebūšu piedrs, padalīšos ar šobrīd labāko risinājumu autocom VCI Links
Čalis zin tēmu un tas viss tiešām strādā, kā orģinālais VCI, smagie auto arī tīri ok lasās. Esmu gan tik pāris DAF un Actros, jaunus, vecus lasījis. Ik pa brīdim gan uzjautāju, vai beidzot ir versija ar labāku kabeli un korpusu, bet laikam pagaidām neplāno mainīt. Vietējā tirgū ir daudz tādu, kas kko nespēj nolasīt, daudz gļuko, pazūd bluetooth utt. Šis arī uz 2022 aplikācijas strādā.
Kādreiz viena čiepa no wodoo pārdeva quality stuff, bet nu jau vairs ar to nenodarbojas.

[ Šo ziņu laboja Gi-Unit, 30 Jan 2025, 23:28:07 ]

Offline
Zalespljavejs
31. Jan 2025, 09:39 #315

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: tautas auto


30 Jan 2025, 23:24:19 @Gi-Unit rakstīja:
Nebūšu piedrs, padalīšos ar šobrīd labāko risinājumu autocom VCI Links
Čalis zin tēmu un tas viss tiešām strādā, kā orģinālais VCI, smagie auto arī tīri ok lasās. Esmu gan tik pāris DAF un Actros, jaunus, vecus lasījis. Ik pa brīdim gan uzjautāju, vai beidzot ir versija ar labāku kabeli un korpusu, bet laikam pagaidām neplāno mainīt. Vietējā tirgū ir daudz tādu, kas kko nespēj nolasīt, daudz gļuko, pazūd bluetooth utt. Šis arī uz 2022 aplikācijas strādā.
Kādreiz viena čiepa no wodoo pārdeva quality stuff, bet nu jau vairs ar to nenodarbojas.



Es pareizi saprotu, ka tas verķis strādā ar to pašu pieejamo softu, kas tur ir atrodams?
Offline
Gi-Unit
31. Jan 2025, 10:59 #316

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 511

Braucu ar: Ferrari

Softs nu jau daudz kur pieejams, protams lauztais.
Ja tomēr nopērkat sliktu ķīnu, tad ir arī dažādas FW versijas priekš 1 vai 2 platēm.
Offline
Zalespljavejs
31. Jan 2025, 11:44 #317

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: tautas auto


31 Jan 2025, 10:59:02 @Gi-Unit rakstīja:
Softs nu jau daudz kur pieejams, protams lauztais.
Ja tomēr nopērkat sliktu ķīnu, tad ir arī dažādas FW versijas priekš 1 vai 2 platēm.


Sliktu ķīnu droši vien ka nepirkšu, jo pagaidām pietiek ar to ko piedāvā "lētais gals". Ja kaut ko papildus pirkšu ,tad droši vien to plati ko tu iemeti + lauzto AutoCom. Cik pārskrēju pāri postiem forumā, tad esot strādājošs.


Paldies par info!

[ Šo ziņu laboja Zalespljavejs, 31 Jan 2025, 11:44:58 ]

Offline
siemensc4
31. Jan 2025, 15:55 #318

Kopš: 22. Mar 2014

Ziņojumi: 29

Braucu ar:

Tīri no pieredzes - nopirku ssā ķīniešu autocom/delphi adapteri, nu jau pusotru gadu lietoju ikdienā, 90% autiņiem pieslēgties var un viss ok. Funkcijas tur lērums un dzīvos datus ar rāda. Protams ir savi gļuki šad tad bet overall priekš tiem 60-70€ ko es samaksāju ir ideāli. Kam nekad nav sanācis pieslēgties ir nevienam facelift E90 un E60, hz kapēc, tiem es ISTA lietoju.
Offline
Edwins
31. Jan 2025, 16:49 #319

Kopš: 16. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 80

Braucu ar: Hybrid

Ja neslēdzas E60, E90, tad instalē kompī 2017 gada Delphi versiju un viss strādās.
Offline
Jonjis
31. Jan 2025, 17:20 #320

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1513

Braucu ar:

BMW nav vajadzīgs nekāds Delphi/Autocom, kad ir brīvi, bezmaksas pieejama orģinālā programmatūra.

-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo (carplay aktivizācijas) un pārējās OEM multimēdijas remonts.
PM
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo