Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 260 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Škoda Yeti vai BMW X3?

AutorsZiņojums
egonspleeve
19. Sep 2010, 21:06 #301

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā

Lauriit beidz piipeet peernos salmus
Offline
zhibis
19. Sep 2010, 21:07 #302

Kopš: 25. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 900

Braucu ar:


19 Sep 2010, 21:03:30 Driver rakstīja:

19 Sep 2010, 20:50:04 zhibis rakstīja:
Driver kas tā par škodu pa 500 ls, felicia?

sitada

http://www.netcarshow.com/skoda/1999-felicia_pi...wallpaper_01.htm

lai nebutu palags

šitāds te lūznis man bija darba auto kādus gadus 4 atpakaļ, neko labs un prognozējams nebija kā likums noplīsa otrajā,trešajā joslā
Offline
Lauriko
19. Sep 2010, 21:09 #303

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


19 Sep 2010, 21:06:29 egonspleeve rakstīja:
Lauriit beidz piipeet peernos salmus

Man vēl viena ķīpa palika!
Ppeti sīkak visu auto būves vēsturi Eiropā!
Offline
Usins
19. Sep 2010, 21:10 #304

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203


19 Sep 2010, 21:03:35 Lauriko rakstīja:
Ir vēl viena skarba patiesība - Visi auto modeļi kas ir saražoti sākot no kaut kada 1995-1998 gada ir uztasiīti tā lai regulāri būtu jāremontē un dīlerservisi varētu vārīties!
Piemēram
A6 C5
A4 B5
e46
e39
Passat B5
utt. utjp.



beidzot kungam var piekrist, + starp "vecajiem labajiem" atrast ko labi saglabātu (lai uzreiz nav jāsāk restaurācijas "projekts" ir ļooooti grūti, un tāpat vecums nāk izdilušām enģēm atslēgas mehānismiem un visu citu kas pamazām un nenovēršami dilst, attiecīgi saprātīgi cilvēki sāk izvēlēties māzāko no ļaunumiem, kko salīdzinoši svaigu un mazu.
Un ja paliek pāri laiks un piķis var turēt svētdienas auto kuram meklēt sprauslas, sūkņus, turbīnas utt.
Offline
Lauriko
19. Sep 2010, 21:13 #305

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


19 Sep 2010, 21:03:35 Lauriko rakstīja:
Ir vēl viena skarba patiesība - Visi auto modeļi kas ir saražoti sākot no kaut kada 1995-1998 gada ir uztasiīti tā lai regulāri būtu jāremontē un dīlerservisi varētu vārīties!
Piemēram
A6 C5
A4 B5
e46
e39
Passat B5
utt. utjp.



Pirms laika vel bij labs triks kā pacelt tos nagumaucējus ieviešot Eiropā 2500eiro supsīdiju pērkot jaunu auto ja nodod veco lūžņiem!
Tik daudz labu exemplāru tika iznīcināts ĀRPRāTS!

[ Šo ziņu laboja Lauriko, 19 Sep 2010, 21:14:20 ]

Offline
TDS_96
19. Sep 2010, 21:18 #306

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu


19 Sep 2010, 21:05:13 Usins rakstīja:

19 Sep 2010, 20:57:25 TDS_96 rakstīja:

nu hvz, braucu ar burvīgu c3 2003, 1.4d un pēc 1999 a6 avant quattro smaidu un priecājos cik viss lēti un tā
ar e39 noteikti viss būtu daudz labāk vai ne
protams, neatteiktos no kāda x5 kā svētdienas auto ar ko braukt slēpot un uz baznīcu, ja kāds man viņam samksātu kasko un apdrošinātu pret dārgiem remontiem

citas mašinas izņemot c3 x5 un e39 neeksistē.
vienkārši tas a6 bija nopists tāpēc ari bija visu laiku jaiegulda.
kad tas mazais franču ... sasniegs attiecīgu nobraukumu sāksies ieguldījumi

1. lai tas a6 tāds nepaliktu tur pastāvīgi var krāmēt iekšā ciparus
2. kā ir "Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu" ?
3. "kad sasniegs attiecīgu nobraukumu" kad sasniegs tad arī sasniegs, un tāpat tie ieguldījumi nav samērojami ar premium auto celšanas ieguldījumiem
es gadā nobraucu ne mazak kā 50k ar dīzeli
tāpēc vari nedirst par kkadiem remontiem,apkopēm izmaksām utt.(braukšana nav mans darbs). jo tev pat ne tuvu nav saprašana ko tas nozīmē.parasti visi šitādi ekonomētāji sastopas spečuku topikā kur jūs pasūta nahujun apdirš Driver dēļ jūsu kapekpišanas.
Offline
Usins
19. Sep 2010, 21:27 #307

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203


19 Sep 2010, 21:18:03 TDS_96 rakstīja:

19 Sep 2010, 21:05:13 Usins rakstīja:

19 Sep 2010, 20:57:25 TDS_96 rakstīja:

nu hvz, braucu ar burvīgu c3 2003, 1.4d un pēc 1999 a6 avant quattro smaidu un priecājos cik viss lēti un tā
ar e39 noteikti viss būtu daudz labāk vai ne
protams, neatteiktos no kāda x5 kā svētdienas auto ar ko braukt slēpot un uz baznīcu, ja kāds man viņam samksātu kasko un apdrošinātu pret dārgiem remontiem

citas mašinas izņemot c3 x5 un e39 neeksistē.
vienkārši tas a6 bija nopists tāpēc ari bija visu laiku jaiegulda.
kad tas mazais franču ... sasniegs attiecīgu nobraukumu sāksies ieguldījumi

1. lai tas a6 tāds nepaliktu tur pastāvīgi var krāmēt iekšā ciparus
2. kā ir "Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu" ?
3. "kad sasniegs attiecīgu nobraukumu" kad sasniegs tad arī sasniegs, un tāpat tie ieguldījumi nav samērojami ar premium auto celšanas ieguldījumiem
es gadā nobraucu ne mazak kā 50k ar dīzeli
tāpēc vari nedirst par kkadiem remontiem,apkopēm izmaksām utt.(braukšana nav mans darbs). jo tev pat ne tuvu nav saprašana ko tas nozīmē.parasti visi šitādi ekonomētāji sastopas spečuku topikā kur jūs pasūta nahujun apdirš Driver dēļ jūsu kapekpišanas.

atvaino, kungs, bet tā jau ir kad nav ko atbildēt un beidzas argumenti - jāķeras pie pers apvainojumiem
Offline
AP79
19. Sep 2010, 21:35 #308

Kopš: 02. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 288

Braucu ar:


19 Sep 2010, 20:49:09 VWfans rakstīja:
Man līdz šim izmaksas uz 109 tūkst.km nobraukumu, neskaitot vērtības kritumu, ir 8,1 santīms uz kilometru. Ja mēnesī nobraucam 2000 km, tad tie ir 162 lati. Ja 3000 km, tad 243 lati. Nekas briesmīgi liels tas nav.

Bet par to labo BMW. Vai šis E46 būtu tāds?

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/bjmii.html

pareekjini cik $ Tu jau esi pakaasis seezhot poweraa un agjiteejot par savu opeliiti
Offline
egonspleeve
19. Sep 2010, 21:39 #309

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā

nopeerkot bmw uzreiz naak liidzi kaudze ar nevajadziigaam probleemaam.

lielaaks kasko, visu laiku jaastreso ka tik uraali kautko nenozog. bamperus, moldingus, miglas, spoguljus, diskus utt. tas noziimee, ka automatiski jaaieviesh maksas staavvieta vai garaazha. zaghsanas probleema. nez, es labaak nopeeku mazaak populaaru auto, turu vinu zem loga un nestresoju.
Offline
TDS_96
19. Sep 2010, 21:41 #310

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu


19 Sep 2010, 21:27:29 Usins rakstīja:

19 Sep 2010, 21:18:03 TDS_96 rakstīja:

19 Sep 2010, 21:05:13 Usins rakstīja:

19 Sep 2010, 20:57:25 TDS_96 rakstīja:

nu hvz, braucu ar burvīgu c3 2003, 1.4d un pēc 1999 a6 avant quattro smaidu un priecājos cik viss lēti un tā
ar e39 noteikti viss būtu daudz labāk vai ne
protams, neatteiktos no kāda x5 kā svētdienas auto ar ko braukt slēpot un uz baznīcu, ja kāds man viņam samksātu kasko un apdrošinātu pret dārgiem remontiem

citas mašinas izņemot c3 x5 un e39 neeksistē.
vienkārši tas a6 bija nopists tāpēc ari bija visu laiku jaiegulda.
kad tas mazais franču ... sasniegs attiecīgu nobraukumu sāksies ieguldījumi

1. lai tas a6 tāds nepaliktu tur pastāvīgi var krāmēt iekšā ciparus
2. kā ir "Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu" ?
3. "kad sasniegs attiecīgu nobraukumu" kad sasniegs tad arī sasniegs, un tāpat tie ieguldījumi nav samērojami ar premium auto celšanas ieguldījumiem
es gadā nobraucu ne mazak kā 50k ar dīzeli
tāpēc vari nedirst par kkadiem remontiem,apkopēm izmaksām utt.(braukšana nav mans darbs). jo tev pat ne tuvu nav saprašana ko tas nozīmē.parasti visi šitādi ekonomētāji sastopas spečuku topikā kur jūs pasūta nahujun apdirš Driver dēļ jūsu kapekpišanas.

atvaino, kungs, bet tā jau ir kad nav ko atbildēt un beidzas argumenti - jāķeras pie pers apvainojumiem
atvaino ja esi tik jūtīgs.
kādus tev vajag argumentus tam ka tev nav saprasana par auto uzturēsanu tehniskā kārtībā un izmaksām ?
Offline
karlsonss
19. Sep 2010, 21:41 #311

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


19 Sep 2010, 21:39:48 egonspleeve rakstīja:
nopeerkot bmw uzreiz naak liidzi kaudze ar nevajadziigaam probleemaam.

lielaaks kasko, visu laiku jaastreso ka tik uraali kautko nenozog. bamperus, moldingus, miglas, spoguljus, diskus utt. tas noziimee, ka automatiski jaaieviesh maksas staavvieta vai garaazha. zaghsanas probleema. nez, es labaak nopeeku mazaak populaaru auto, turu vinu zem loga un nestresoju.

diezgan pamatiigs arguments.
Offline
Laurens
19. Sep 2010, 21:42 #312

Kopš: 26. Mar 2006

Ziņojumi: 381

Braucu ar: TRoc-R un ar V8


19 Sep 2010, 20:33:46 Lauriko rakstīja:
Citroen=ieberziena
Dacia=VAZ=LADA
Peugeot=ieberziens

Un pa līdzīgam naudam jau sanak VW Golf IV TDi vai SDi un tur viss ir OK detaļas nemaksā kosmosu un nopērkamas katra bodē un šrotā,protam sir savas vajās vietas bet visiem auto tādas ir!
Tikai dievadēļ ne 1,6L vai 1,6 16V tur arī ieverziens!

Kas vainas 1.6?
Kopumā diskusija mudak, bet patīkami redzēt, ka pamazām tiek izslimoti kompleksi, piem, bmw
Offline
egonspleeve
19. Sep 2010, 21:47 #313

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


19 Sep 2010, 21:41:56 karlsonss rakstīja:

19 Sep 2010, 21:39:48 egonspleeve rakstīja:
nopeerkot bmw uzreiz naak liidzi kaudze ar nevajadziigaam probleemaam.

lielaaks kasko, visu laiku jaastreso ka tik uraali kautko nenozog. bamperus, moldingus, miglas, spoguljus, diskus utt. tas noziimee, ka automatiski jaaieviesh maksas staavvieta vai garaazha. zaghsanas probleema. nez, es labaak nopeeku mazaak populaaru auto, turu vinu zem loga un nestresoju.

diezgan pamatiigs arguments.


nu bet taa tak ir. peerkot teiksim daargaaku auto, gribaas arii lai automaatiski ir mazaak probleemu. mazaak remontu utt. diemzhel noperkot bmw sanak ka galvassapes tikai palielinaas.
Offline
karlsonss
19. Sep 2010, 21:52 #314

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


19 Sep 2010, 21:47:44 egonspleeve rakstīja:

19 Sep 2010, 21:41:56 karlsonss rakstīja:

19 Sep 2010, 21:39:48 egonspleeve rakstīja:
nopeerkot bmw uzreiz naak liidzi kaudze ar nevajadziigaam probleemaam.

lielaaks kasko, visu laiku jaastreso ka tik uraali kautko nenozog. bamperus, moldingus, miglas, spoguljus, diskus utt. tas noziimee, ka automatiski jaaieviesh maksas staavvieta vai garaazha. zaghsanas probleema. nez, es labaak nopeeku mazaak populaaru auto, turu vinu zem loga un nestresoju.

diezgan pamatiigs arguments.


nu bet taa tak ir. peerkot teiksim daargaaku auto, gribaas arii lai automaatiski ir mazaak probleemu. mazaak remontu utt. diemzhel noperkot bmw sanak ka galvassapes tikai palielinaas.

vot ka es tagad esmu pateiciigs tam viirelim, kas man leonu atveda 4tā golpa vietāā... arī buutu jaaraustaas visu laiku.
a kam tads seats vajadziigs? nevienam.
Offline
Driver
19. Sep 2010, 21:52 #315

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Es nopirku sturejamu piekabi ar motoru, lai pectam ...nopirktu velvienu bmw - benzina riimu
bet ja ekosuuds ir vienigais auto, tad tas jau ir parak slimi

19 Sep 2010, 21:42:36 Laurens rakstīja:

19 Sep 2010, 20:33:46 Lauriko rakstīja:
Citroen=ieberziena
Dacia=VAZ=LADA
Peugeot=ieberziens

Un pa līdzīgam naudam jau sanak VW Golf IV TDi vai SDi un tur viss ir OK detaļas nemaksā kosmosu un nopērkamas katra bodē un šrotā,protam sir savas vajās vietas bet visiem auto tādas ir!
Tikai dievadēļ ne 1,6L vai 1,6 16V tur arī ieverziens!

Kas vainas 1.6?
Kopumā diskusija mudak, bet patīkami redzēt, ka pamazām tiek izslimoti kompleksi, piem, bmw


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Usins
19. Sep 2010, 21:59 #316

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203


19 Sep 2010, 21:41:09 TDS_96 rakstīja:

19 Sep 2010, 21:27:29 Usins rakstīja:

19 Sep 2010, 21:18:03 TDS_96 rakstīja:

19 Sep 2010, 21:05:13 Usins rakstīja:

19 Sep 2010, 20:57:25 TDS_96 rakstīja:

nu hvz, braucu ar burvīgu c3 2003, 1.4d un pēc 1999 a6 avant quattro smaidu un priecājos cik viss lēti un tā
ar e39 noteikti viss būtu daudz labāk vai ne
protams, neatteiktos no kāda x5 kā svētdienas auto ar ko braukt slēpot un uz baznīcu, ja kāds man viņam samksātu kasko un apdrošinātu pret dārgiem remontiem

citas mašinas izņemot c3 x5 un e39 neeksistē.
vienkārši tas a6 bija nopists tāpēc ari bija visu laiku jaiegulda.
kad tas mazais franču ... sasniegs attiecīgu nobraukumu sāksies ieguldījumi

1. lai tas a6 tāds nepaliktu tur pastāvīgi var krāmēt iekšā ciparus
2. kā ir "Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu" ?
3. "kad sasniegs attiecīgu nobraukumu" kad sasniegs tad arī sasniegs, un tāpat tie ieguldījumi nav samērojami ar premium auto celšanas ieguldījumiem
es gadā nobraucu ne mazak kā 50k ar dīzeli
tāpēc vari nedirst par kkadiem remontiem,apkopēm izmaksām utt.(braukšana nav mans darbs). jo tev pat ne tuvu nav saprašana ko tas nozīmē.parasti visi šitādi ekonomētāji sastopas spečuku topikā kur jūs pasūta nahujun apdirš Driver dēļ jūsu kapekpišanas.

atvaino, kungs, bet tā jau ir kad nav ko atbildēt un beidzas argumenti - jāķeras pie pers apvainojumiem
atvaino ja esi tik jūtīgs.
kādus tev vajag argumentus tam ka tev nav saprasana par auto uzturēsanu tehniskā kārtībā un izmaksām ?

Tu man vaicā kā man argumentēti pierādīt ka man nav sajēgas par uzturēšanu?
Offline
Lauriko
19. Sep 2010, 22:03 #317

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


19 Sep 2010, 21:52:59 Driver rakstīja:
Es nopirku sturejamu piekabi ar motoru, lai pectam ...nopirktu velvienu bmw - benzina riimu
bet ja ekosuuds ir vienigais auto, tad tas jau ir parak slimi

19 Sep 2010, 21:42:36 Laurens rakstīja:

19 Sep 2010, 20:33:46 Lauriko rakstīja:
Citroen=ieberziena
Dacia=VAZ=LADA
Peugeot=ieberziens

Un pa līdzīgam naudam jau sanak VW Golf IV TDi vai SDi un tur viss ir OK detaļas nemaksā kosmosu un nopērkamas katra bodē un šrotā,protam sir savas vajās vietas bet visiem auto tādas ir!
Tikai dievadēļ ne 1,6L vai 1,6 16V tur arī ieverziens!

Kas vainas 1.6?
Kopumā diskusija mudak, bet patīkami redzēt, ka pamazām tiek izslimoti kompleksi, piem, bmw


Zinu kādus 5 exemplārus kuri visu laiku brauka no servisa uz servisu ar problemu "Motors raustās"
Offline
Laurens
19. Sep 2010, 22:03 #318

Kopš: 26. Mar 2006

Ziņojumi: 381

Braucu ar: TRoc-R un ar V8

Driver, tak es nevis principā par 1.6 runāju, bet prasu Lauriko, kāpēc mk4 1.6 benzīns ir ieberziens Uzskatu, ka visi modernie auto, īpaši dīzeļi, ir sūdi kautkādi, kas paredzēti 5, max 10 gadiem ikdienas lietošanā. Punkts. Vienalga, vai maksā 10k vai 100k un kas tos taisa. Daudz varam nopirkt tādus jaunus? Atbalstu ideju par vecām benzīna kapsētām, sadalītājiem un karburatoriem tāpēc, ka taisītas bez nevajadzīgiem vijeboniem. Lai gan no tevis negaidīju, ko tādu, jo tikko vēl klāstīji, ka visi inženieru jauninājumi ir labi un atbalstāmi Gribu iespēju nopirkt jaunu pirmo golfu vai sitroen pīli pa 2k
Offline
Laurens
19. Sep 2010, 22:06 #319

Kopš: 26. Mar 2006

Ziņojumi: 381

Braucu ar: TRoc-R un ar V8


Zinu kādus 5 exemplārus kuri visu laiku brauka no servisa uz servisu ar problemu "Motors raustās"

Vai tik tie nav eksemplāri, kas pirka to ceturto par 2k lati un braukā uz hvz kādiem celtnieku servisiem? Man arī tāds ir vecs jau pietam, bet pirkts un nupatās arī salīdzinoši uzturēts dārgi un nekas neraustās, ja netiek klāt ar līkām rokām "meistari", kas arī ir pieredzēts

[ Šo ziņu laboja Laurens, 19 Sep 2010, 22:08:37 ]

Offline
TDS_96
19. Sep 2010, 22:11 #320

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu


19 Sep 2010, 19:49:24 Usins rakstīja:

apkopes,riepas,remonti ~300 Ls




apkope ~140ls
riepu komplekts 150-200ls
remonti...



Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo