Online

Pašreiz BMWPower skatās 57 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
PASSATizhi
23. Sep 2015, 23:11 #29941

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

20-25 gab
Offline
edzhaans
24. Sep 2015, 00:40 #29942

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Bļin, pasāt, kur tu to visu atrodi
Offline
Driver
24. Sep 2015, 00:45 #29943

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Sep 2015, 00:40:36 edzhaans rakstīja:
Bļin, pasāt, kur tu to visu atrodi

Poh, tur noteikti vairs nav
Pasuds ir vecss, vinjam vienk veicas.
Viens useris man teica, ka pasudam vairak gadu kaa man untam userim kopa saskaitot

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kriii
24. Sep 2015, 12:59 #29944

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia


e39 M57 3.0D 142KW

Paaugstināts patēriņš un tukšgaitā izplūde smird pēc nesadeguša dīzeļa (pastiprinātas dūmošanas gan nav).

Bija izbeidzies EGR termostats, nomainīju. Jā, auto uzsilst ātrāk, patēriņš tāpat liels, smird tāpat. Dzinēja temperatūra pārsvarā turās uz 87 grādiem.

Atbloķējot OBC tukšgaitā siltam dzinējam skatos patēriņu. Ļoti reti rāda zem 1 litra stundā, kas ir normāli, parasti 1.4-1.7 litri stundā bez papildus patērētājiem.

Kļūdu nav, tik cik ir aizdoma, ka EGR vārts ir beigts, jo ar roku neizdodas viņu izkustināt, arī gaisa masa ir nedaudz paagustināta kas par to liecina. 410 kompja aprēķinātā pret 470 reālo.

Sprauslām adaptācijas normas robežās. Auto iet OK, tik cik ir jūtams lags no 0 iespiežot grīdā.

Bija beigta blīve kur ieplūdes truba iet pie turbīnas, to nomainīju. Pēc sajūtām ceļ biku labāk, patēriņš palika vēl lielāks.

Uz ko vēl skatīties? Tak ne jau dēļ EGR būtu tāds patēriņš un smaka?
Offline
jurulis
24. Sep 2015, 14:28 #29945

Kopš: 28. Jul 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 213

Braucu ar: DD


24 Sep 2015, 12:59:45 kriii rakstīja:

e39 M57 3.0D 142KW

Paaugstināts patēriņš un tukšgaitā izplūde smird pēc nesadeguša dīzeļa (pastiprinātas dūmošanas gan nav).

Bija izbeidzies EGR termostats, nomainīju. Jā, auto uzsilst ātrāk, patēriņš tāpat liels, smird tāpat. Dzinēja temperatūra pārsvarā turās uz 87 grādiem.

Atbloķējot OBC tukšgaitā siltam dzinējam skatos patēriņu. Ļoti reti rāda zem 1 litra stundā, kas ir normāli, parasti 1.4-1.7 litri stundā bez papildus patērētājiem.

Kļūdu nav, tik cik ir aizdoma, ka EGR vārts ir beigts, jo ar roku neizdodas viņu izkustināt, arī gaisa masa ir nedaudz paagustināta kas par to liecina. 410 kompja aprēķinātā pret 470 reālo.

Sprauslām adaptācijas normas robežās. Auto iet OK, tik cik ir jūtams lags no 0 iespiežot grīdā.

Bija beigta blīve kur ieplūdes truba iet pie turbīnas, to nomainīju. Pēc sajūtām ceļ biku labāk, patēriņš palika vēl lielāks.

Uz ko vēl skatīties? Tak ne jau dēļ EGR būtu tāds patēriņš un smaka?

nu ja a cik ir patēriņš ??
Offline
pekinens
24. Sep 2015, 15:19 #29946

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87


23 Sep 2015, 21:52:19 Montana rakstīja:
jāstūrē pie B_R labojams


i ka var dabūt kontaktus tam B_R ? mehanik.lv nepareizs nr..
Offline
Mixxx2005
24. Sep 2015, 21:34 #29947

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.

VAG TDI termostata housing'am nolūza ķepas ,kas atzīmētas attēlā. Viņām ir funkcināla nozīme vai arī tikai termostata ievietošanas procesa atvieglošanai?
Respektīvi, varu likt atpakļ ar nolauztajām ķepām vai meklēt citu?
Offline
Driver
24. Sep 2015, 21:52 #29948

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Sep 2015, 14:28:56 jurulis rakstīja:

24 Sep 2015, 12:59:45 kriii rakstīja:

e39 M57 3.0D 142KW

Paaugstināts patēriņš un tukšgaitā izplūde smird pēc nesadeguša dīzeļa (pastiprinātas dūmošanas gan nav).

Bija izbeidzies EGR termostats, nomainīju. Jā, auto uzsilst ātrāk, patēriņš tāpat liels, smird tāpat. Dzinēja temperatūra pārsvarā turās uz 87 grādiem.

Atbloķējot OBC tukšgaitā siltam dzinējam skatos patēriņu. Ļoti reti rāda zem 1 litra stundā, kas ir normāli, parasti 1.4-1.7 litri stundā bez papildus patērētājiem.

Kļūdu nav, tik cik ir aizdoma, ka EGR vārts ir beigts, jo ar roku neizdodas viņu izkustināt, arī gaisa masa ir nedaudz paagustināta kas par to liecina. 410 kompja aprēķinātā pret 470 reālo.

Sprauslām adaptācijas normas robežās. Auto iet OK, tik cik ir jūtams lags no 0 iespiežot grīdā.

Bija beigta blīve kur ieplūdes truba iet pie turbīnas, to nomainīju. Pēc sajūtām ceļ biku labāk, patēriņš palika vēl lielāks.

Uz ko vēl skatīties? Tak ne jau dēļ EGR būtu tāds patēriņš un smaka?

nu ja a cik ir patēriņš ??

Katik tev likrokaini chiperi auto nav pirmstam softiski sapisusi
Vai mosh uz auto stav (sapists) tuningbox

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
IngusSeflers
24. Sep 2015, 22:49 #29949

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


23 Sep 2015, 22:57:40 PASSATizhi rakstīja:
hella'i ir universāls modulis.






Nedaudz par Chrysler...tam nav neviena bloka,kurš varetu nesaprast kas viņam ir galā. Hella ir malači,bet ne tik lieli lai VAGam iestāstītu to,ka auto pēkšņi ir aprīkots ar LED. Ja runājam par Škodām,tad tikai vRS kuram bamperā ir LED strīpas var likt LED numurā...
Tā gurie vīri runā un es viņiem ticu
Pats mēģināju savu apčakarēt ar rezistoriem utt,bet beigās sapratu,ka nevajag man to visu...
Offline
Laoshi
24. Sep 2015, 22:56 #29950

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Man bija ledi numurā, auto neko neteica. Izdega gan sukas ķīnieši, saliku atpakaļ parastas lampas.
Offline
IngusSeflers
24. Sep 2015, 23:11 #29951

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


24 Sep 2015, 22:56:21 Laoshi rakstīja:
Man bija ledi numurā, auto neko neteica. Izdega gan sukas ķīnieši, saliku atpakaļ parastas lampas.
Un ja tu tos pašus sūda ķīniešus ieliktu auto,kuram ir paredzēti LED, viņī arī tik pat ātri izdegtu?
Offline
NO_
24. Sep 2015, 23:21 #29952

Kopš: 10. Mar 2009

No: Kuldīga

Ziņojumi: 1101

Braucu ar: BMW


24 Sep 2015, 23:11:33 IngusSeflers rakstīja:

24 Sep 2015, 22:56:21 Laoshi rakstīja:
Man bija ledi numurā, auto neko neteica. Izdega gan sukas ķīnieši, saliku atpakaļ parastas lampas.
Un ja tu tos pašus sūda ķīniešus ieliktu auto,kuram ir paredzēti LED, viņī arī tik pat ātri izdegtu?

atslēgas vārds ir - sūda, un jā, viņi tik pat ātri izdegtu, ja tie ir no ebay vai kādi citi neOEM
Offline
IngusSeflers
24. Sep 2015, 23:32 #29953

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


24 Sep 2015, 23:21:17 NO_ rakstīja:

24 Sep 2015, 23:11:33 IngusSeflers rakstīja:

24 Sep 2015, 22:56:21 Laoshi rakstīja:
Man bija ledi numurā, auto neko neteica. Izdega gan sukas ķīnieši, saliku atpakaļ parastas lampas.
Un ja tu tos pašus sūda ķīniešus ieliktu auto,kuram ir paredzēti LED, viņī arī tik pat ātri izdegtu?

atslēgas vārds ir - sūda, un jā, viņi tik pat ātri izdegtu, ja tie ir no ebay vai kādi citi neOEM
Storijs iz dzīves...
Skoda un Audi, abi 2011g. Nopērkam vienādas LED numuram...pēc divu dienu eksperimenta ar pretestībām dabūju nost erroru no paneļā. Viss deg un viss feini,nākamā dienā viena sāk mirgot un izdeg... Atbrauc Audi un ņirdz par mani, es saku,iedod man savu LED izdedzināšu Ieliekam,nākamajā dienā atvedu džekam izdegušu
Sakritība Varbūt... dod otru... un to arī izdedzināju! Izdegušās iemainīja pret jaunām veikalā kurā pirka,jo tomer Philips dod garantiju. Līdz šai dienai Audi vizinās ar tām LED,bet Škodiņai nekas izņemot spirali iekša neturās.
Secinājums...
Audi neviens bloks neatšķirās no neLED un LED auto,bet Škodai gan.
Es pret tām LED esmu skeptisks ja nav tomātā citronu sulas,tad nav...un neko nevajag izdomāt! Jagribās LED,tad jāpērk auto ar LED no rūpnīcas. Oder?
Offline
Driver
24. Sep 2015, 23:39 #29954

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Kautkadi jobani ledi.
Jo jabut prata teretiem inzenieriem, lai izgatavotu pecaprikojuma LEDus ar darba spriegumu ne 12 (borta spriegums).

Nemaz nerunajot, ka izgatavot spidekli, kas bus ar savu sprieguma stabilizaciju un stradas identiski 6-26V robezas ir viegli.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
JZ
24. Sep 2015, 23:49 #29955

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

driver, ar tavu attieksmi tevi atlaistu no inženiera amata tādā škodā, audi vai bmw, ir jātaisa lai deg ārā, ja tavs mezgls iztur garantiju 8 no 10 gadījumiem, tad iedos mazu algas pielikumu uz ziemmassvētkiem

man e38 bija apnikuši tie mūžīgi netīrie un nekontaktējošie numura apgaismojumi, maza spiestā plāksnīte ar pāris 5630 lediem virsū uz 2/3 no max paredzētās strāvas (un pat tad tie ir bez maz par spilgtu) un tie pārdzīvos visu pārējo tajā auto
Offline
Driver
24. Sep 2015, 23:52 #29956

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Kapec nevar uztaisit vienu kartigu auto, kaut relativi dargu, kas vienkarshi neplist nedz garantijas, nedz pecgarantijas laika.

Lai tie budzeta suudi plist un varka ir 10x pec kartas, bet uz detaljam

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
JZ
24. Sep 2015, 23:55 #29957

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tādēļ ka savādāk nevar atļauties 33 miljonus kompensācijā izmaksāt koncerna vadītājam, kad tas atkāpjas no amata pēc sūdu savārīšanas
Offline
968-jk
24. Sep 2015, 23:57 #29958

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13619

Braucu ar: 30niekiem

Ir autiņi, kuriem kompis pat pie izņemtas atslēgas un aizslēgta autiņa sūta signālu (mikrostrāvu) autiņa elektronikai pa riņķi. Piemēram 9-3ss. No tā mirgo LED. Nav tā, ka tai Škodai notiek kkas līdzīgs un tas tos LEDus nobeidz?
Offline
JZ
25. Sep 2015, 00:07 #29959

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tam nevajadzētu nekādā veidā ietekmēt tos ledus, un tam testam nevajadzētu arī notikt pie izslēgtas aizdedzes, ir absolūti bez/nejēdzīgi kontrolēt vai "kvēldiegi veseli" lapiņām ko var būt nelietos mēnešiem ilgi

teorētiski lampu vadības blokam, kas paredzēts led lukturiem, varētu būt teorētisks kaitējums ja leda vietā ieliktu kvēlspuldzi, tikai tādēļ ka tā startēšanas brīdī kvēlspuldze vada ļoti lielu strāvu, bet leds jebkā skatoties ir tikai draudzīgāks jebkādai lukturu vadībai, tas ir - racionāli projektētai...
Offline
968-jk
25. Sep 2015, 00:11 #29960

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13619

Braucu ar: 30niekiem

Uzraksti argumentētu vēstuli ražotājam, ka Tu kā ilgpieredzējušs autobūves inženieris šādu skenēšanas sistēmu neuzskati par vajadzīgu, tā pat kā elektrisko logu atvēršanu u.c.lietas, tāpēc atņem viņiem visiem licenzes un ieliec melnajā sarakstā.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo