Online
Pašreiz BMWPower skatās 57 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| 20-25 gab | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Bļin, pasāt, kur tu to visu atrodi | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
24 Sep 2015, 00:40:36 edzhaans rakstīja:
Bļin, pasāt, kur tu to visu atrodi
Poh, tur noteikti vairs nav
Pasuds ir vecss, vinjam vienk veicas.
Viens useris man teica, ka pasudam vairak gadu kaa man untam userim kopa saskaitot
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
kriii | | Kopš: 20. Sep 2013
Ziņojumi: 830
Braucu ar: F02, Insignia
|
e39 M57 3.0D 142KW
Paaugstināts patēriņš un tukšgaitā izplūde smird pēc nesadeguša dīzeļa (pastiprinātas dūmošanas gan nav).
Bija izbeidzies EGR termostats, nomainīju. Jā, auto uzsilst ātrāk, patēriņš tāpat liels, smird tāpat. Dzinēja temperatūra pārsvarā turās uz 87 grādiem.
Atbloķējot OBC tukšgaitā siltam dzinējam skatos patēriņu. Ļoti reti rāda zem 1 litra stundā, kas ir normāli, parasti 1.4-1.7 litri stundā bez papildus patērētājiem.
Kļūdu nav, tik cik ir aizdoma, ka EGR vārts ir beigts, jo ar roku neizdodas viņu izkustināt, arī gaisa masa ir nedaudz paagustināta kas par to liecina. 410 kompja aprēķinātā pret 470 reālo.
Sprauslām adaptācijas normas robežās. Auto iet OK, tik cik ir jūtams lags no 0 iespiežot grīdā.
Bija beigta blīve kur ieplūdes truba iet pie turbīnas, to nomainīju. Pēc sajūtām ceļ biku labāk, patēriņš palika vēl lielāks.
Uz ko vēl skatīties? Tak ne jau dēļ EGR būtu tāds patēriņš un smaka?
| Offline | | |
jurulis | | Kopš: 28. Jul 2015
No: Zilupe
Ziņojumi: 213
Braucu ar: DD
|
24 Sep 2015, 12:59:45 kriii rakstīja:
e39 M57 3.0D 142KW
Paaugstināts patēriņš un tukšgaitā izplūde smird pēc nesadeguša dīzeļa (pastiprinātas dūmošanas gan nav).
Bija izbeidzies EGR termostats, nomainīju. Jā, auto uzsilst ātrāk, patēriņš tāpat liels, smird tāpat. Dzinēja temperatūra pārsvarā turās uz 87 grādiem.
Atbloķējot OBC tukšgaitā siltam dzinējam skatos patēriņu. Ļoti reti rāda zem 1 litra stundā, kas ir normāli, parasti 1.4-1.7 litri stundā bez papildus patērētājiem.
Kļūdu nav, tik cik ir aizdoma, ka EGR vārts ir beigts, jo ar roku neizdodas viņu izkustināt, arī gaisa masa ir nedaudz paagustināta kas par to liecina. 410 kompja aprēķinātā pret 470 reālo.
Sprauslām adaptācijas normas robežās. Auto iet OK, tik cik ir jūtams lags no 0 iespiežot grīdā.
Bija beigta blīve kur ieplūdes truba iet pie turbīnas, to nomainīju. Pēc sajūtām ceļ biku labāk, patēriņš palika vēl lielāks.
Uz ko vēl skatīties? Tak ne jau dēļ EGR būtu tāds patēriņš un smaka?
nu ja a cik ir patēriņš ?? | Offline | | |
pekinens | | Kopš: 10. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 980
Braucu ar: e30; e87
|
23 Sep 2015, 21:52:19 Montana rakstīja:
jāstūrē pie B_R labojams
i ka var dabūt kontaktus tam B_R ? mehanik.lv nepareizs nr.. | Offline | | |
Mixxx2005 | | Kopš: 03. Mar 2010
Ziņojumi: 1718
Braucu ar: seklu filosofiju.
| VAG TDI termostata housing'am nolūza ķepas ,kas atzīmētas attēlā. Viņām ir funkcināla nozīme vai arī tikai termostata ievietošanas procesa atvieglošanai?
Respektīvi, varu likt atpakļ ar nolauztajām ķepām vai meklēt citu?
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
24 Sep 2015, 14:28:56 jurulis rakstīja:
24 Sep 2015, 12:59:45 kriii rakstīja:
e39 M57 3.0D 142KW
Paaugstināts patēriņš un tukšgaitā izplūde smird pēc nesadeguša dīzeļa (pastiprinātas dūmošanas gan nav).
Bija izbeidzies EGR termostats, nomainīju. Jā, auto uzsilst ātrāk, patēriņš tāpat liels, smird tāpat. Dzinēja temperatūra pārsvarā turās uz 87 grādiem.
Atbloķējot OBC tukšgaitā siltam dzinējam skatos patēriņu. Ļoti reti rāda zem 1 litra stundā, kas ir normāli, parasti 1.4-1.7 litri stundā bez papildus patērētājiem.
Kļūdu nav, tik cik ir aizdoma, ka EGR vārts ir beigts, jo ar roku neizdodas viņu izkustināt, arī gaisa masa ir nedaudz paagustināta kas par to liecina. 410 kompja aprēķinātā pret 470 reālo.
Sprauslām adaptācijas normas robežās. Auto iet OK, tik cik ir jūtams lags no 0 iespiežot grīdā.
Bija beigta blīve kur ieplūdes truba iet pie turbīnas, to nomainīju. Pēc sajūtām ceļ biku labāk, patēriņš palika vēl lielāks.
Uz ko vēl skatīties? Tak ne jau dēļ EGR būtu tāds patēriņš un smaka?
nu ja a cik ir patēriņš ??
Katik tev likrokaini chiperi auto nav pirmstam softiski sapisusi
Vai mosh uz auto stav (sapists) tuningbox
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
IngusSeflers
| | Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
23 Sep 2015, 22:57:40 PASSATizhi rakstīja:
hella'i ir universāls modulis.
Nedaudz par Chrysler...tam nav neviena bloka,kurš varetu nesaprast kas viņam ir galā. Hella ir malači,bet ne tik lieli lai VAGam iestāstītu to,ka auto pēkšņi ir aprīkots ar LED. Ja runājam par Škodām,tad tikai vRS kuram bamperā ir LED strīpas var likt LED numurā...
Tā gurie vīri runā un es viņiem ticu
Pats mēģināju savu apčakarēt ar rezistoriem utt,bet beigās sapratu,ka nevajag man to visu... | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Man bija ledi numurā, auto neko neteica. Izdega gan sukas ķīnieši, saliku atpakaļ parastas lampas. | Offline | | |
IngusSeflers
| | Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
24 Sep 2015, 22:56:21 Laoshi rakstīja:
Man bija ledi numurā, auto neko neteica. Izdega gan sukas ķīnieši, saliku atpakaļ parastas lampas.
Un ja tu tos pašus sūda ķīniešus ieliktu auto,kuram ir paredzēti LED, viņī arī tik pat ātri izdegtu? | Offline | | |
NO_ | | Kopš: 10. Mar 2009
No: Kuldīga
Ziņojumi: 1101
Braucu ar: BMW
|
24 Sep 2015, 23:11:33 IngusSeflers rakstīja:
24 Sep 2015, 22:56:21 Laoshi rakstīja:
Man bija ledi numurā, auto neko neteica. Izdega gan sukas ķīnieši, saliku atpakaļ parastas lampas.
Un ja tu tos pašus sūda ķīniešus ieliktu auto,kuram ir paredzēti LED, viņī arī tik pat ātri izdegtu?
atslēgas vārds ir - sūda, un jā, viņi tik pat ātri izdegtu, ja tie ir no ebay vai kādi citi neOEM | Offline | | |
IngusSeflers
| | Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
24 Sep 2015, 23:21:17 NO_ rakstīja:
24 Sep 2015, 23:11:33 IngusSeflers rakstīja:
24 Sep 2015, 22:56:21 Laoshi rakstīja:
Man bija ledi numurā, auto neko neteica. Izdega gan sukas ķīnieši, saliku atpakaļ parastas lampas.
Un ja tu tos pašus sūda ķīniešus ieliktu auto,kuram ir paredzēti LED, viņī arī tik pat ātri izdegtu?
atslēgas vārds ir - sūda, un jā, viņi tik pat ātri izdegtu, ja tie ir no ebay vai kādi citi neOEM
Storijs iz dzīves...
Skoda un Audi, abi 2011g. Nopērkam vienādas LED numuram...pēc divu dienu eksperimenta ar pretestībām dabūju nost erroru no paneļā. Viss deg un viss feini,nākamā dienā viena sāk mirgot un izdeg... Atbrauc Audi un ņirdz par mani, es saku,iedod man savu LED izdedzināšu Ieliekam,nākamajā dienā atvedu džekam izdegušu
Sakritība Varbūt... dod otru... un to arī izdedzināju! Izdegušās iemainīja pret jaunām veikalā kurā pirka,jo tomer Philips dod garantiju. Līdz šai dienai Audi vizinās ar tām LED,bet Škodiņai nekas izņemot spirali iekša neturās.
Secinājums...
Audi neviens bloks neatšķirās no neLED un LED auto,bet Škodai gan.
Es pret tām LED esmu skeptisks ja nav tomātā citronu sulas,tad nav...un neko nevajag izdomāt! Jagribās LED,tad jāpērk auto ar LED no rūpnīcas. Oder? | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Kautkadi jobani ledi.
Jo jabut prata teretiem inzenieriem, lai izgatavotu pecaprikojuma LEDus ar darba spriegumu ne 12 (borta spriegums).
Nemaz nerunajot, ka izgatavot spidekli, kas bus ar savu sprieguma stabilizaciju un stradas identiski 6-26V robezas ir viegli.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| driver, ar tavu attieksmi tevi atlaistu no inženiera amata tādā škodā, audi vai bmw, ir jātaisa lai deg ārā, ja tavs mezgls iztur garantiju 8 no 10 gadījumiem, tad iedos mazu algas pielikumu uz ziemmassvētkiem
man e38 bija apnikuši tie mūžīgi netīrie un nekontaktējošie numura apgaismojumi, maza spiestā plāksnīte ar pāris 5630 lediem virsū uz 2/3 no max paredzētās strāvas (un pat tad tie ir bez maz par spilgtu) un tie pārdzīvos visu pārējo tajā auto | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Kapec nevar uztaisit vienu kartigu auto, kaut relativi dargu, kas vienkarshi neplist nedz garantijas, nedz pecgarantijas laika.
Lai tie budzeta suudi plist un varka ir 10x pec kartas, bet uz detaljam
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| tādēļ ka savādāk nevar atļauties 33 miljonus kompensācijā izmaksāt koncerna vadītājam, kad tas atkāpjas no amata pēc sūdu savārīšanas | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13619
Braucu ar: 30niekiem
| Ir autiņi, kuriem kompis pat pie izņemtas atslēgas un aizslēgta autiņa sūta signālu (mikrostrāvu) autiņa elektronikai pa riņķi. Piemēram 9-3ss. No tā mirgo LED. Nav tā, ka tai Škodai notiek kkas līdzīgs un tas tos LEDus nobeidz? | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| tam nevajadzētu nekādā veidā ietekmēt tos ledus, un tam testam nevajadzētu arī notikt pie izslēgtas aizdedzes, ir absolūti bez/nejēdzīgi kontrolēt vai "kvēldiegi veseli" lapiņām ko var būt nelietos mēnešiem ilgi
teorētiski lampu vadības blokam, kas paredzēts led lukturiem, varētu būt teorētisks kaitējums ja leda vietā ieliktu kvēlspuldzi, tikai tādēļ ka tā startēšanas brīdī kvēlspuldze vada ļoti lielu strāvu, bet leds jebkā skatoties ir tikai draudzīgāks jebkādai lukturu vadībai, tas ir - racionāli projektētai... | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13619
Braucu ar: 30niekiem
| Uzraksti argumentētu vēstuli ražotājam, ka Tu kā ilgpieredzējušs autobūves inženieris šādu skenēšanas sistēmu neuzskati par vajadzīgu, tā pat kā elektrisko logu atvēršanu u.c.lietas, tāpēc atņem viņiem visiem licenzes un ieliec melnajā sarakstā. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|