Online

Pašreiz BMWPower skatās 123 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
dzuris
22. Sep 2015, 11:23 #29901

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


22 Sep 2015, 11:22:53 funkyasshit rakstīja:
Tā jau šobrīd es daru, bet cerēju, ka ir arī vieglāks variants, ka ieraksti vēlamo ET un tev izmet visus diskus.


bet tur ari ir visi oem? kas tur sarezgits?
Offline
sergis15
22. Sep 2015, 13:46 #29902

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12025

Braucu ar: pikapu

welcome
http://bimmerboard.com/members/q/original/BMW%2...013%20Update.jpg

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
SMOT
22. Sep 2015, 14:35 #29903

Kopš: 14. Aug 2010

Ziņojumi: 944

Braucu ar: 3er

Vajag Opel Astra G 1998g. Nodzēst airbag kļūdu kura uzlēca mainot akumulatoru. Kurš to var izdarīt?
Offline
Sovis
22. Sep 2015, 15:12 #29904

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 647

Braucu ar: AA-3555

Dabūju Tehniskajā skatē 2 punktus par šo - Priekšējais tilts(balsta šarnīrs) - Labais un kreisais apakšējais balsts šarnīrs. (sviras saucamās).

Vai kaut, kur var nopirkt labus/restaurētus pa sakarīgām naudām, vai nav jēga čikāties un jāpērk uzreiz jauni?

Esoši ir oriģinālie, kas jau vienu reizi restaurēti.

AUTO - BMW 525d 2005. gads (130 KW/177 PS)

Paldies!
Offline
Zigulists
22. Sep 2015, 15:25 #29905

Kopš: 24. Feb 2003

Ziņojumi: 1931

Braucu ar: e talonu.

vai auto, kas esot uz "slimības lapas" dabon logā pašvaldības plāksteri, var iziet tehnisko apskati, ja nav beidzies plākstera pārsūdzēšanas termiņš?
Offline
Stream
22. Sep 2015, 15:59 #29906

Kopš: 20. Jan 2005

Ziņojumi: 587

Braucu ar:


22 Sep 2015, 15:25:59 Zigulists rakstīja:
vai auto, kas esot uz "slimības lapas" dabon logā pašvaldības plāksteri, var iziet tehnisko apskati, ja nav beidzies plākstera pārsūdzēšanas termiņš?

Var.
Offline
streetlife
22. Sep 2015, 17:41 #29907

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


21 Sep 2015, 22:31:51 enimaals rakstīja:

21 Sep 2015, 22:08:08 uldens1 rakstīja:

21 Sep 2015, 20:34:02 enimaals rakstīja:
Netieku galà ar bmw e46 2.0d 2002.g 
Izñèmu sprauslas,aizvest parbaudīt,jo bija pastiperinàti melni dūmi pie slodzes.sprauslas izràdàs labas,tàtad sprauslas nebija pie vainas. 
Saliku visu atpakaļ un sàkàs...  
Startèjot nebija dzìvìbas pazìmju sàkumā.pèc tam sàka uzsist un pèc kàdas pus stundas pieleca,bet pèc daźàm sekundèm noslàpst.un jo projàm,ieslèdzot aizdedzi un pagaidot lai sùknis sadzen spiedienu,piešķiļās un pèc 2 lìdz 3 sekundèm noslàpst.noslàps tà,itkà beigtos degviela.kad piešķiļas,no izpūtēja griežas melni,vairàk pelēki dùmi. 
Diagnostika neko neuzràda.vienìgi,kad noslàpst,strauji zùd spiediens railà. 
Sùknis bàkà labs,eźektorsùknis drošìbas pèc izpùsts,degvielas filtrs nomainìts.atbratkas vietà ieliku caurspìdìgu cauruli,gaisa nav. 
Kàdam nav bijusi lìdzìga bèda
sprauslam ligzdas kartigi iztiriji,nav ta ka puš kompresiju tur garam??

Jā.ligzdas iztīrītas,ilgi cīnījos lai tur viss būtu top.



pirms rauj sprauslas ārā augstspiediena gaisa vadu pārbaudīji? intercoolers nav caurs?
Offline
Arz
22. Sep 2015, 18:42 #29908

Kopš: 15. Jan 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 189

Braucu ar:

Kāds ir uzstādījis vieglajam auto kautko līdzīgu? Mošk var padalīties ar iespaidiem.

Piemērs.
Offline
enimaals
22. Sep 2015, 21:05 #29909

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:


22 Sep 2015, 17:41:40 streetlife rakstīja:

21 Sep 2015, 22:31:51 enimaals rakstīja:

21 Sep 2015, 22:08:08 uldens1 rakstīja:

21 Sep 2015, 20:34:02 enimaals rakstīja:
Netieku galà ar bmw e46 2.0d 2002.g 
Izñèmu sprauslas,aizvest parbaudīt,jo bija pastiperinàti melni dūmi pie slodzes.sprauslas izràdàs labas,tàtad sprauslas nebija pie vainas. 
Saliku visu atpakaļ un sàkàs...  
Startèjot nebija dzìvìbas pazìmju sàkumā.pèc tam sàka uzsist un pèc kàdas pus stundas pieleca,bet pèc daźàm sekundèm noslàpst.un jo projàm,ieslèdzot aizdedzi un pagaidot lai sùknis sadzen spiedienu,piešķiļās un pèc 2 lìdz 3 sekundèm noslàpst.noslàps tà,itkà beigtos degviela.kad piešķiļas,no izpūtēja griežas melni,vairàk pelēki dùmi. 
Diagnostika neko neuzràda.vienìgi,kad noslàpst,strauji zùd spiediens railà. 
Sùknis bàkà labs,eźektorsùknis drošìbas pèc izpùsts,degvielas filtrs nomainìts.atbratkas vietà ieliku caurspìdìgu cauruli,gaisa nav. 
Kàdam nav bijusi lìdzìga bèda
sprauslam ligzdas kartigi iztiriji,nav ta ka puš kompresiju tur garam??

Jā.ligzdas iztīrītas,ilgi cīnījos lai tur viss būtu top.



pirms rauj sprauslas ārā augstspiediena gaisa vadu pārbaudīji? intercoolers nav caurs?
kūlers nav caurs.kūlera trubas vesalas.
Offline
Cibulis
23. Sep 2015, 10:41 #29910

Kopš: 13. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 470

Braucu ar: e36 328

Sveiki!

Vēlējos uzzināt, vai ir iespējams m30 spararatu un sajūga komplektu uzlikt uz m50 dzinēja ar ZF? Šobrīd ir vēlme to izdarīt, jo mans m20 komplekts netur slodzi.
1) Jēga ir? (m30 ir 240mm un arī vienmasnieks(?))
2) Ir kādas lietas jāņem vērā (jāvirpo kkas nost) un kāds izspiedējgultnis jāliek?
Offline
JZ
23. Sep 2015, 10:53 #29911

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

iespējams ir ļoti daudz kas, bet konkrētajā gadījumā tās problēmas ārstējas ar attiecīgu kurvi un disku, nevis spararata maiņu, ja tas m50 ir atmosfēriskais, tad 228mm sajūgs ir vairāk kā pietiekams
Offline
Cibulis
23. Sep 2015, 11:03 #29912

Kopš: 13. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 470

Braucu ar: e36 328


23 Sep 2015, 10:53:27 JZ rakstīja:
iespējams ir ļoti daudz kas, bet konkrētajā gadījumā tās problēmas ārstējas ar attiecīgu kurvi un disku, nevis spararata maiņu, ja tas m50 ir atmosfēriskais, tad 228mm sajūgs ir vairāk kā pietiekams


Man pilnīgi jauns sachs sajūga komplekts izbeidzās, tādēļ domāju, ko darīt. Neko TĀĀĀDU nedarīju ar to mašīnu. Dīvaini vienīgi bija, ka pēc visa jauna (izņemot spararatu, kuru noslīpēja mehaņņiki) uzstādīšanas, sajūga pedāļis pašā augšā jau laida vaļā visu padarīšanu.
Uzliku izspiedēju no e21 (vai kā viņu tur). Visu kā pēc grāmatas, bet sajūga pedālis jau uzreiz, pēc uzlikšanas, bija pašā augšā.
Kādam ir nojausma kādēļ tā varēja būt? Darīju visu protams pats un līkrocība nav izslēdzams variants, tikai es nezinu, ko tur varēja izdarīt ne tā..

Un vēl m30 spararatu gribēju, lai sanāk lielāka inerece dzinējam, jo pats tas spararats ir smagāks par m20 vienmasnieku.
Gurst cūka citreiz ar esošo. A dubultmasnieku negribās.

[ Šo ziņu laboja Cibulis, 23 Sep 2015, 11:08:55 ]

Offline
JZ
23. Sep 2015, 11:10 #29913

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

viens no variantiem, sevišķi ja kāds tur kaut ko virpojis, slīpējis, ka darba virsmas izvirzījums uz spararata nav saglabāts, attiecīgi kurvis nespiež kopā visu to padarīšanu ar paredzēto spēku, dēļ kā arī tas ir nodedzis, un dēļ kā arī pedāļa pašā augšā tas jau "nostrādā"



sarkanā virsma ir kur spiežas klāt disks, dzeltenā ir kur pieguļ kurvis, un tad tai sarkanajai jābūt ir augstāk par dzelteno, cik daudz un vai vispār tā uz sitiena nepateikšu, nav taisīti nekad standartīgi bmw spararati

bezizejas situācijā var mēģināt prasīt DoubleD pēc biezāka diska, pareizais risinājums būtu sameklēt rasējumus spararatam (vai nomērīt no jaunas detaļas), uz kura bija paredzēts likt to sachs kurvi, ja tas ir kaut kāds performance kurvis, tad moš pat pats sachs pateiks cik biezam diskam jābūt un cik augstam izvirzījumam uz spararata - nav nekāda raķešu zinātne, bet jābūt visam uztaisītam kā vajag

[ Šo ziņu laboja JZ, 23 Sep 2015, 11:19:44 ]

Offline
Cibulis
23. Sep 2015, 11:33 #29914

Kopš: 13. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 470

Braucu ar: e36 328

Mistika. Atceros kā šodien, ka bija tas solis novirpots. Iespējams, ka uz aci čaļi taisīja un uz nepareizo pusi arī, bet šo visu sapratīšu tik tad, kad noņemšu kārbu nost..

Kādas domas par smagāka spararata likšanu, lai dzinējam tā inerce būtu lielāka un mazāk gurtu? Cik sapratu, vieglāku viņu taisa, lai ātrāk iegriežās pa taisni ejot, bet priekš slīpi krāmēšanas vajag tomēr kkādu massu tam dzelzim. Ne?

[ Šo ziņu laboja Cibulis, 23 Sep 2015, 11:34:53 ]

Offline
funkyasshit
23. Sep 2015, 12:04 #29915

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


23 Sep 2015, 11:33:22 Cibulis rakstīja:
Mistika. Atceros kā šodien, ka bija tas solis novirpots. Iespējams, ka uz aci čaļi taisīja un uz nepareizo pusi arī, bet šo visu sapratīšu tik tad, kad noņemšu kārbu nost..

Kādas domas par smagāka spararata likšanu, lai dzinējam tā inerce būtu lielāka un mazāk gurtu? Cik sapratu, vieglāku viņu taisa, lai ātrāk iegriežās pa taisni ejot, bet priekš slīpi krāmēšanas vajag tomēr kkādu massu tam dzelzim. Ne?


Spararatam nav nekāda ietekme uz guršanu. Ja tev ir 12-14kg spararats, atmetot gāzi viņš ripos un nebremzēsies tik strauji. Ja tev ir 5-7kg spararats, tad atmetot gāzi tu diezgan strauji ātrāk bremzēsies atmetot gāzi. Bet pāatrinājums būs labāks, jo kloķvārpstas gals būs kļuvis vieglāks par ~5kg vidēji. Nedomā arī, ka vieglāks spararats nozīmē, ka tev zudīs grieze. Ja tev kāds to saka, tad, lai atver vaļā grāmatu un izlasa, kas tad īsti ir grieze un kā tas rodās.
P.S - Ja ar guršanu domā to, kad mašīna ātrāk bremzējas atlaižot gāzi, tad jā, mašīna ar vieglāku spararatu "gurs nost". Parasti jau guršanu raksturo, kad dod gāzi un neiet, bet te es nesaprotu kā tu to domā.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 23 Sep 2015, 12:06:30 ]

Offline
JZ
23. Sep 2015, 12:16 #29916

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


23 Sep 2015, 12:04:12 funkyasshit rakstīja:

23 Sep 2015, 11:33:22 Cibulis rakstīja:
Mistika. Atceros kā šodien, ka bija tas solis novirpots. Iespējams, ka uz aci čaļi taisīja un uz nepareizo pusi arī, bet šo visu sapratīšu tik tad, kad noņemšu kārbu nost..

Kādas domas par smagāka spararata likšanu, lai dzinējam tā inerce būtu lielāka un mazāk gurtu? Cik sapratu, vieglāku viņu taisa, lai ātrāk iegriežās pa taisni ejot, bet priekš slīpi krāmēšanas vajag tomēr kkādu massu tam dzelzim. Ne?


Spararatam nav nekāda ietekme uz guršanu. Ja tev ir 12-14kg spararats, atmetot gāzi viņš ripos un nebremzēsies tik strauji. Ja tev ir 5-7kg spararats, tad atmetot gāzi tu diezgan strauji ātrāk bremzēsies atmetot gāzi. Bet pāatrinājums būs labāks, jo kloķvārpstas gals būs kļuvis vieglāks par ~5kg vidēji. Nedomā arī, ka vieglāks spararats nozīmē, ka tev zudīs grieze. Ja tev kāds to saka, tad, lai atver vaļā grāmatu un izlasa, kas tad īsti ir grieze un kā tas rodās.
P.S - Ja ar guršanu domā to, kad mašīna ātrāk bremzējas atlaižot gāzi, tad jā, mašīna ar vieglāku spararatu "gurs nost". Parasti jau guršanu raksturo, kad dod gāzi un neiet, bet te es nesaprotu kā tu to domā.


pārāk vienkārši tu te skaidro to nozīmi spararata svaram, tā papildus masa ir noderīga, īpaši tad ja brauc ar salīdzinoši mazjaudīgu auto un saķere ta ir ta nav, driftam es neizvēlētos to atvieglināt, nu, kādus 10-15% var, bet, piemēram, šosejai ar kaut kādu <200zs auto noņemtu cik vien iespējams, piemēram dzintara apļa vazam spararats var būt pat zem 3kg
Offline
Cibulis
23. Sep 2015, 12:19 #29917

Kopš: 13. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 470

Braucu ar: e36 328

Ar guršanu domaju to brīdi, kad uzsit pa sajūgu un motors ātri nosit apgriezienus nost.
Kā saka, tas pirmais pisaks pa sajūgu nav gana, lai aizietu sanslīde. Motors ātri sabremzējās.
Offline
JZ
23. Sep 2015, 12:25 #29918

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tieši par šo momentu es runāju - pašvakiem motoriem tādēļ vajag relatīvi smagu spararatu, un es pat liktu ļoti stingru kurvi ar 3-4 lapiņu cieto disku, šādām izdarībām pilnie diski neder, arī viens no iemesliem, kādēļ tas sajūgs ātri izbeidzās

vienīgā nepieciešamība atvieglināt no standarta 11-12kg ir lai palīdzētu motoram uzgriezties tajā brīdī kad tu "sit" pa sajūgu
Offline
funkyasshit
23. Sep 2015, 12:26 #29919

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


23 Sep 2015, 12:16:28 JZ rakstīja:

23 Sep 2015, 12:04:12 funkyasshit rakstīja:

23 Sep 2015, 11:33:22 Cibulis rakstīja:
Mistika. Atceros kā šodien, ka bija tas solis novirpots. Iespējams, ka uz aci čaļi taisīja un uz nepareizo pusi arī, bet šo visu sapratīšu tik tad, kad noņemšu kārbu nost..

Kādas domas par smagāka spararata likšanu, lai dzinējam tā inerce būtu lielāka un mazāk gurtu? Cik sapratu, vieglāku viņu taisa, lai ātrāk iegriežās pa taisni ejot, bet priekš slīpi krāmēšanas vajag tomēr kkādu massu tam dzelzim. Ne?


Spararatam nav nekāda ietekme uz guršanu. Ja tev ir 12-14kg spararats, atmetot gāzi viņš ripos un nebremzēsies tik strauji. Ja tev ir 5-7kg spararats, tad atmetot gāzi tu diezgan strauji ātrāk bremzēsies atmetot gāzi. Bet pāatrinājums būs labāks, jo kloķvārpstas gals būs kļuvis vieglāks par ~5kg vidēji. Nedomā arī, ka vieglāks spararats nozīmē, ka tev zudīs grieze. Ja tev kāds to saka, tad, lai atver vaļā grāmatu un izlasa, kas tad īsti ir grieze un kā tas rodās.
P.S - Ja ar guršanu domā to, kad mašīna ātrāk bremzējas atlaižot gāzi, tad jā, mašīna ar vieglāku spararatu "gurs nost". Parasti jau guršanu raksturo, kad dod gāzi un neiet, bet te es nesaprotu kā tu to domā.


pārāk vienkārši tu te skaidro to nozīmi spararata svaram, tā papildus masa ir noderīga, īpaši tad ja brauc ar salīdzinoši mazjaudīgu auto un saķere ta ir ta nav, driftam es neizvēlētos to atvieglināt, nu, kādus 10-15% var, bet, piemēram, šosejai ar kaut kādu <200zs auto noņemtu cik vien iespējams, piemēram dzintara apļa vazam spararats var būt pat zem 3kg


Protams, ka vienkārši skaidroju, necenšos sarežģīt, lai ir viegli uztverams.
Katra situācīja ir individuāla. Tāpat kā katra mašīna un sports. Ir jāskatās, kas der tieši šai situācījai, kā arī, ja tas der vienam cilvēkam, var nederēt tev. Pie katra "uzlabojuma" ir jāprot pielāgoties arī vadītājām. Kas vainas ir ~7/8kg spararatam driftam, ja ir, piemēram tie paši 170hp uz riteņiem, nevis pie kloķvārpstas? Vai ~200hp pie kloķvārpstas?

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 23 Sep 2015, 12:27:03 ]

Offline
JZ
23. Sep 2015, 12:46 #29920

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kamēr tu _vienmēr_ vari noraut to tiltu - nekāda

par šo tēmu vispārīgi vairs nediskutēšu, pārāk daudz "sīkumiem" ir liela nozīme un visu pārrunāt neredzu jēgas
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo