Online
Pašreiz BMWPower skatās 123 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
22 Sep 2015, 11:22:53 funkyasshit rakstīja:
Tā jau šobrīd es daru, bet cerēju, ka ir arī vieglāks variants, ka ieraksti vēlamo ET un tev izmet visus diskus.
bet tur ari ir visi oem? kas tur sarezgits? | Offline | | |
sergis15 | | Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12025
Braucu ar: pikapu
| welcome
http://bimmerboard.com/members/q/original/BMW%2...013%20Update.jpg
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
SMOT | | Kopš: 14. Aug 2010
Ziņojumi: 944
Braucu ar: 3er
| Vajag Opel Astra G 1998g. Nodzēst airbag kļūdu kura uzlēca mainot akumulatoru. Kurš to var izdarīt? | Offline | | |
Sovis | | Kopš: 17. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 647
Braucu ar: AA-3555
| Dabūju Tehniskajā skatē 2 punktus par šo - Priekšējais tilts(balsta šarnīrs) - Labais un kreisais apakšējais balsts šarnīrs. (sviras saucamās).
Vai kaut, kur var nopirkt labus/restaurētus pa sakarīgām naudām, vai nav jēga čikāties un jāpērk uzreiz jauni?
Esoši ir oriģinālie, kas jau vienu reizi restaurēti.
AUTO - BMW 525d 2005. gads (130 KW/177 PS)
Paldies! | Offline | | |
Zigulists | | Kopš: 24. Feb 2003
Ziņojumi: 1931
Braucu ar: e talonu.
| vai auto, kas esot uz "slimības lapas" dabon logā pašvaldības plāksteri, var iziet tehnisko apskati, ja nav beidzies plākstera pārsūdzēšanas termiņš? | Offline | | |
Stream | | Kopš: 20. Jan 2005
Ziņojumi: 587
Braucu ar:
|
22 Sep 2015, 15:25:59 Zigulists rakstīja:
vai auto, kas esot uz "slimības lapas" dabon logā pašvaldības plāksteri, var iziet tehnisko apskati, ja nav beidzies plākstera pārsūdzēšanas termiņš?
Var. | Offline | | |
streetlife | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
|
21 Sep 2015, 22:31:51 enimaals rakstīja:
21 Sep 2015, 22:08:08 uldens1 rakstīja:
21 Sep 2015, 20:34:02 enimaals rakstīja:
Netieku galà ar bmw e46 2.0d 2002.g
Izñèmu sprauslas,aizvest parbaudīt,jo bija pastiperinàti melni dūmi pie slodzes.sprauslas izràdàs labas,tàtad sprauslas nebija pie vainas.
Saliku visu atpakaļ un sàkàs...
Startèjot nebija dzìvìbas pazìmju sàkumā.pèc tam sàka uzsist un pèc kàdas pus stundas pieleca,bet pèc daźàm sekundèm noslàpst.un jo projàm,ieslèdzot aizdedzi un pagaidot lai sùknis sadzen spiedienu,piešķiļās un pèc 2 lìdz 3 sekundèm noslàpst.noslàps tà,itkà beigtos degviela.kad piešķiļas,no izpūtēja griežas melni,vairàk pelēki dùmi.
Diagnostika neko neuzràda.vienìgi,kad noslàpst,strauji zùd spiediens railà.
Sùknis bàkà labs,eźektorsùknis drošìbas pèc izpùsts,degvielas filtrs nomainìts.atbratkas vietà ieliku caurspìdìgu cauruli,gaisa nav.
Kàdam nav bijusi lìdzìga bèda
sprauslam ligzdas kartigi iztiriji,nav ta ka puš kompresiju tur garam??
Jā.ligzdas iztīrītas,ilgi cīnījos lai tur viss būtu top.
pirms rauj sprauslas ārā augstspiediena gaisa vadu pārbaudīji? intercoolers nav caurs? | Offline | | |
Arz | | Kopš: 15. Jan 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 189
Braucu ar:
| Kāds ir uzstādījis vieglajam auto kautko līdzīgu? Mošk var padalīties ar iespaidiem.
Piemērs. | Offline | | |
|
enimaals | | Kopš: 08. Feb 2015
Ziņojumi: 1238
Braucu ar:
|
22 Sep 2015, 17:41:40 streetlife rakstīja:
21 Sep 2015, 22:31:51 enimaals rakstīja:
21 Sep 2015, 22:08:08 uldens1 rakstīja:
21 Sep 2015, 20:34:02 enimaals rakstīja:
Netieku galà ar bmw e46 2.0d 2002.g
Izñèmu sprauslas,aizvest parbaudīt,jo bija pastiperinàti melni dūmi pie slodzes.sprauslas izràdàs labas,tàtad sprauslas nebija pie vainas.
Saliku visu atpakaļ un sàkàs...
Startèjot nebija dzìvìbas pazìmju sàkumā.pèc tam sàka uzsist un pèc kàdas pus stundas pieleca,bet pèc daźàm sekundèm noslàpst.un jo projàm,ieslèdzot aizdedzi un pagaidot lai sùknis sadzen spiedienu,piešķiļās un pèc 2 lìdz 3 sekundèm noslàpst.noslàps tà,itkà beigtos degviela.kad piešķiļas,no izpūtēja griežas melni,vairàk pelēki dùmi.
Diagnostika neko neuzràda.vienìgi,kad noslàpst,strauji zùd spiediens railà.
Sùknis bàkà labs,eźektorsùknis drošìbas pèc izpùsts,degvielas filtrs nomainìts.atbratkas vietà ieliku caurspìdìgu cauruli,gaisa nav.
Kàdam nav bijusi lìdzìga bèda
sprauslam ligzdas kartigi iztiriji,nav ta ka puš kompresiju tur garam??
Jā.ligzdas iztīrītas,ilgi cīnījos lai tur viss būtu top.
pirms rauj sprauslas ārā augstspiediena gaisa vadu pārbaudīji? intercoolers nav caurs?
kūlers nav caurs.kūlera trubas vesalas. | Offline | | |
Cibulis | | Kopš: 13. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 470
Braucu ar: e36 328
| Sveiki!
Vēlējos uzzināt, vai ir iespējams m30 spararatu un sajūga komplektu uzlikt uz m50 dzinēja ar ZF? Šobrīd ir vēlme to izdarīt, jo mans m20 komplekts netur slodzi.
1) Jēga ir? (m30 ir 240mm un arī vienmasnieks(?))
2) Ir kādas lietas jāņem vērā (jāvirpo kkas nost) un kāds izspiedējgultnis jāliek?
| Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| iespējams ir ļoti daudz kas, bet konkrētajā gadījumā tās problēmas ārstējas ar attiecīgu kurvi un disku, nevis spararata maiņu, ja tas m50 ir atmosfēriskais, tad 228mm sajūgs ir vairāk kā pietiekams | Offline | | |
Cibulis | | Kopš: 13. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 470
Braucu ar: e36 328
|
23 Sep 2015, 10:53:27 JZ rakstīja:
iespējams ir ļoti daudz kas, bet konkrētajā gadījumā tās problēmas ārstējas ar attiecīgu kurvi un disku, nevis spararata maiņu, ja tas m50 ir atmosfēriskais, tad 228mm sajūgs ir vairāk kā pietiekams
Man pilnīgi jauns sachs sajūga komplekts izbeidzās, tādēļ domāju, ko darīt. Neko TĀĀĀDU nedarīju ar to mašīnu. Dīvaini vienīgi bija, ka pēc visa jauna (izņemot spararatu, kuru noslīpēja mehaņņiki) uzstādīšanas, sajūga pedāļis pašā augšā jau laida vaļā visu padarīšanu.
Uzliku izspiedēju no e21 (vai kā viņu tur). Visu kā pēc grāmatas, bet sajūga pedālis jau uzreiz, pēc uzlikšanas, bija pašā augšā.
Kādam ir nojausma kādēļ tā varēja būt? Darīju visu protams pats un līkrocība nav izslēdzams variants, tikai es nezinu, ko tur varēja izdarīt ne tā..
Un vēl m30 spararatu gribēju, lai sanāk lielāka inerece dzinējam, jo pats tas spararats ir smagāks par m20 vienmasnieku.
Gurst cūka citreiz ar esošo. A dubultmasnieku negribās.[ Šo ziņu laboja Cibulis, 23 Sep 2015, 11:08:55 ] | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| viens no variantiem, sevišķi ja kāds tur kaut ko virpojis, slīpējis, ka darba virsmas izvirzījums uz spararata nav saglabāts, attiecīgi kurvis nespiež kopā visu to padarīšanu ar paredzēto spēku, dēļ kā arī tas ir nodedzis, un dēļ kā arī pedāļa pašā augšā tas jau "nostrādā"
sarkanā virsma ir kur spiežas klāt disks, dzeltenā ir kur pieguļ kurvis, un tad tai sarkanajai jābūt ir augstāk par dzelteno, cik daudz un vai vispār tā uz sitiena nepateikšu, nav taisīti nekad standartīgi bmw spararati
bezizejas situācijā var mēģināt prasīt DoubleD pēc biezāka diska, pareizais risinājums būtu sameklēt rasējumus spararatam (vai nomērīt no jaunas detaļas), uz kura bija paredzēts likt to sachs kurvi, ja tas ir kaut kāds performance kurvis, tad moš pat pats sachs pateiks cik biezam diskam jābūt un cik augstam izvirzījumam uz spararata - nav nekāda raķešu zinātne, bet jābūt visam uztaisītam kā vajag[ Šo ziņu laboja JZ, 23 Sep 2015, 11:19:44 ] | Offline | | |
Cibulis | | Kopš: 13. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 470
Braucu ar: e36 328
| Mistika. Atceros kā šodien, ka bija tas solis novirpots. Iespējams, ka uz aci čaļi taisīja un uz nepareizo pusi arī, bet šo visu sapratīšu tik tad, kad noņemšu kārbu nost..
Kādas domas par smagāka spararata likšanu, lai dzinējam tā inerce būtu lielāka un mazāk gurtu? Cik sapratu, vieglāku viņu taisa, lai ātrāk iegriežās pa taisni ejot, bet priekš slīpi krāmēšanas vajag tomēr kkādu massu tam dzelzim. Ne?[ Šo ziņu laboja Cibulis, 23 Sep 2015, 11:34:53 ] | Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
23 Sep 2015, 11:33:22 Cibulis rakstīja:
Mistika. Atceros kā šodien, ka bija tas solis novirpots. Iespējams, ka uz aci čaļi taisīja un uz nepareizo pusi arī, bet šo visu sapratīšu tik tad, kad noņemšu kārbu nost..
Kādas domas par smagāka spararata likšanu, lai dzinējam tā inerce būtu lielāka un mazāk gurtu? Cik sapratu, vieglāku viņu taisa, lai ātrāk iegriežās pa taisni ejot, bet priekš slīpi krāmēšanas vajag tomēr kkādu massu tam dzelzim. Ne?
Spararatam nav nekāda ietekme uz guršanu. Ja tev ir 12-14kg spararats, atmetot gāzi viņš ripos un nebremzēsies tik strauji. Ja tev ir 5-7kg spararats, tad atmetot gāzi tu diezgan strauji ātrāk bremzēsies atmetot gāzi. Bet pāatrinājums būs labāks, jo kloķvārpstas gals būs kļuvis vieglāks par ~5kg vidēji. Nedomā arī, ka vieglāks spararats nozīmē, ka tev zudīs grieze. Ja tev kāds to saka, tad, lai atver vaļā grāmatu un izlasa, kas tad īsti ir grieze un kā tas rodās.
P.S - Ja ar guršanu domā to, kad mašīna ātrāk bremzējas atlaižot gāzi, tad jā, mašīna ar vieglāku spararatu "gurs nost". Parasti jau guršanu raksturo, kad dod gāzi un neiet, bet te es nesaprotu kā tu to domā.[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 23 Sep 2015, 12:06:30 ] | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
23 Sep 2015, 12:04:12 funkyasshit rakstīja:
23 Sep 2015, 11:33:22 Cibulis rakstīja:
Mistika. Atceros kā šodien, ka bija tas solis novirpots. Iespējams, ka uz aci čaļi taisīja un uz nepareizo pusi arī, bet šo visu sapratīšu tik tad, kad noņemšu kārbu nost..
Kādas domas par smagāka spararata likšanu, lai dzinējam tā inerce būtu lielāka un mazāk gurtu? Cik sapratu, vieglāku viņu taisa, lai ātrāk iegriežās pa taisni ejot, bet priekš slīpi krāmēšanas vajag tomēr kkādu massu tam dzelzim. Ne?
Spararatam nav nekāda ietekme uz guršanu. Ja tev ir 12-14kg spararats, atmetot gāzi viņš ripos un nebremzēsies tik strauji. Ja tev ir 5-7kg spararats, tad atmetot gāzi tu diezgan strauji ātrāk bremzēsies atmetot gāzi. Bet pāatrinājums būs labāks, jo kloķvārpstas gals būs kļuvis vieglāks par ~5kg vidēji. Nedomā arī, ka vieglāks spararats nozīmē, ka tev zudīs grieze. Ja tev kāds to saka, tad, lai atver vaļā grāmatu un izlasa, kas tad īsti ir grieze un kā tas rodās.
P.S - Ja ar guršanu domā to, kad mašīna ātrāk bremzējas atlaižot gāzi, tad jā, mašīna ar vieglāku spararatu "gurs nost". Parasti jau guršanu raksturo, kad dod gāzi un neiet, bet te es nesaprotu kā tu to domā.
pārāk vienkārši tu te skaidro to nozīmi spararata svaram, tā papildus masa ir noderīga, īpaši tad ja brauc ar salīdzinoši mazjaudīgu auto un saķere ta ir ta nav, driftam es neizvēlētos to atvieglināt, nu, kādus 10-15% var, bet, piemēram, šosejai ar kaut kādu <200zs auto noņemtu cik vien iespējams, piemēram dzintara apļa vazam spararats var būt pat zem 3kg | Offline | | |
|
Cibulis | | Kopš: 13. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 470
Braucu ar: e36 328
| Ar guršanu domaju to brīdi, kad uzsit pa sajūgu un motors ātri nosit apgriezienus nost.
Kā saka, tas pirmais pisaks pa sajūgu nav gana, lai aizietu sanslīde. Motors ātri sabremzējās. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| tieši par šo momentu es runāju - pašvakiem motoriem tādēļ vajag relatīvi smagu spararatu, un es pat liktu ļoti stingru kurvi ar 3-4 lapiņu cieto disku, šādām izdarībām pilnie diski neder, arī viens no iemesliem, kādēļ tas sajūgs ātri izbeidzās
vienīgā nepieciešamība atvieglināt no standarta 11-12kg ir lai palīdzētu motoram uzgriezties tajā brīdī kad tu "sit" pa sajūgu | Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
23 Sep 2015, 12:16:28 JZ rakstīja:
23 Sep 2015, 12:04:12 funkyasshit rakstīja:
23 Sep 2015, 11:33:22 Cibulis rakstīja:
Mistika. Atceros kā šodien, ka bija tas solis novirpots. Iespējams, ka uz aci čaļi taisīja un uz nepareizo pusi arī, bet šo visu sapratīšu tik tad, kad noņemšu kārbu nost..
Kādas domas par smagāka spararata likšanu, lai dzinējam tā inerce būtu lielāka un mazāk gurtu? Cik sapratu, vieglāku viņu taisa, lai ātrāk iegriežās pa taisni ejot, bet priekš slīpi krāmēšanas vajag tomēr kkādu massu tam dzelzim. Ne?
Spararatam nav nekāda ietekme uz guršanu. Ja tev ir 12-14kg spararats, atmetot gāzi viņš ripos un nebremzēsies tik strauji. Ja tev ir 5-7kg spararats, tad atmetot gāzi tu diezgan strauji ātrāk bremzēsies atmetot gāzi. Bet pāatrinājums būs labāks, jo kloķvārpstas gals būs kļuvis vieglāks par ~5kg vidēji. Nedomā arī, ka vieglāks spararats nozīmē, ka tev zudīs grieze. Ja tev kāds to saka, tad, lai atver vaļā grāmatu un izlasa, kas tad īsti ir grieze un kā tas rodās.
P.S - Ja ar guršanu domā to, kad mašīna ātrāk bremzējas atlaižot gāzi, tad jā, mašīna ar vieglāku spararatu "gurs nost". Parasti jau guršanu raksturo, kad dod gāzi un neiet, bet te es nesaprotu kā tu to domā.
pārāk vienkārši tu te skaidro to nozīmi spararata svaram, tā papildus masa ir noderīga, īpaši tad ja brauc ar salīdzinoši mazjaudīgu auto un saķere ta ir ta nav, driftam es neizvēlētos to atvieglināt, nu, kādus 10-15% var, bet, piemēram, šosejai ar kaut kādu <200zs auto noņemtu cik vien iespējams, piemēram dzintara apļa vazam spararats var būt pat zem 3kg
Protams, ka vienkārši skaidroju, necenšos sarežģīt, lai ir viegli uztverams.
Katra situācīja ir individuāla. Tāpat kā katra mašīna un sports. Ir jāskatās, kas der tieši šai situācījai, kā arī, ja tas der vienam cilvēkam, var nederēt tev. Pie katra "uzlabojuma" ir jāprot pielāgoties arī vadītājām. Kas vainas ir ~7/8kg spararatam driftam, ja ir, piemēram tie paši 170hp uz riteņiem, nevis pie kloķvārpstas? Vai ~200hp pie kloķvārpstas? [ Šo ziņu laboja funkyasshit, 23 Sep 2015, 12:27:03 ] | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| kamēr tu _vienmēr_ vari noraut to tiltu - nekāda
par šo tēmu vispārīgi vairs nediskutēšu, pārāk daudz "sīkumiem" ir liela nozīme un visu pārrunāt neredzu jēgas | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|