Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 197 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
RVR
10. Mar 2014, 00:22 #2972

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22294

Braucu ar: RVR


10 Mar 2014, 00:18:28 user rakstīja:

kas tas par servisu, ka vienreiz ielidoju Rīgā un no tās pašas sūdīgās lidmašīnas izkāpa čalis, kuru sagaidīja ar auto (audi vai phaetons pat neatceros) nevis autobuss?


Droši vien viņš izmantoja lidostas VIP pakalpojumus
http://www.riga-airport.com/lv/main/vip/cenas
Offline
Lafter
10. Mar 2014, 00:25 #2973

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


10 Mar 2014, 00:23:05 bertons rakstīja:

10 Mar 2014, 00:16:35 Lafter rakstīja:

10 Mar 2014, 00:09:14 bertons rakstīja:
vakar labs 250 graadu puutiens bija

[://dl.dropboxusercontent.com/u/234482/DSC_3379-Edit.jpg[/img]

//dl.dropboxusu/234482/DSC_3276.jpg[/img]
ja Rix tad izbaudīju :nahuj: bla sajaucu- vakar ielidoju- alko
Kgan neizskatas pec rix, bet liddzifindrifteja lejaa


Rix rix pissec kas tur darijaas
blac kad 3x rava atpakal jau slapjais biksees, purinaaja psc , domaju sadalisies reizinatajos tad njema otru apli

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Fruktists
10. Mar 2014, 00:36 #2974

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


10 Mar 2014, 00:26:21 user rakstīja:

10 Mar 2014, 00:23:05 bertons rakstīja:

10 Mar 2014, 00:16:35 Lafter rakstīja:

10 Mar 2014, 00:09:14 bertons rakstīja:
vakar labs 250 graadu puutiens bija

[://dl.dropboxusercontent.com/u/234482/DSC_3379-Edit.jpg[/img]

//dl.dropboxusu/234482/DSC_3276.jpg[/img]
ja Rix tad izbaudīju :nahuj: bla sajaucu- vakar ielidoju- alko
Kgan neizskatas pec rix, bet liddzifindrifteja lejaa


Rix rix pissec kas tur darijaas


nez, arī pilotiem likās, ka pisec tas viss vai tikai jums?


Pieļauju ka arī pilotiem raut atpakaļ gaisā pāris metrus no skraiceļa varētu nebūt pilnīgi pohuj... Tas varētu būt tas pats kas ar auto mest pa mējamajiem kad kāds lohs tevi nepamana... gadās ik pa laikam, bet adrenalīnu tomēr uzsit
Offline
Fruktists
10. Mar 2014, 01:03 #2975

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


10 Mar 2014, 00:41:46 user rakstīja:
nu hvz, ja pilotiem tā ir standarta procedurā tad nekāda stresa tur nav

vienkārši atceros arī kādus braucienus ar jahtu - pilnīgi mierīgs, mazs vējšs utt.. vizinām cilvēkus - tie visi šokā kā jahta sasveras, kā šūpojas un šiem šķiet, ka jahta jau ir uz noslīkšanas robežas kaut īstenībā tas viss ir pilnīgi normāli un tie ir tikai 5% no jahtas spējām

te varētu būt tas pats - cilvēki, kuri nelido arī nespēj novērtēt tas ir vai nav kaut kas traks


Esmu ļoti tālu no aviācijas. Bet ko nozīmē standarta procedūra? Stndarta ir tad kad nospied vajadzīgās pogas un pēc dažām minūtēm piestūrē pie lidostas tuneļa. Te tomēr dažus metrus no zemes ir jāsāk raustīt kloķi, spaidīt pedāļi un HVZ kas vēl jāizdara lai tā ļoķene gaisā uzietu nevis ar spārnu pret zemi atsistos... Itkā jau tas jāmāk katram pilotam pēc definīcijas, bet nu neticu, ka viņiem vispār stresa nav šādās situācijās...

Tas tāpat kā armijas karavītram... karot ir viņa darbs. Katru dienu viņiem to māca. Bet tad kad viņš pēc 5 gadu dienesta nonāk standarta karā, tad viss ir pavisam savādāk
Offline
arizah
10. Mar 2014, 01:19 #2976

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


10 Mar 2014, 00:41:46 user rakstīja:
nu hvz, ja pilotiem tā ir standarta procedurā tad nekāda stresa tur nav



nu.. gan jā gan nē. Var gadu nolidot un nevienu go-around neuztaisīt, un tā kā moments ir samērā komplicēts, tad, lai mazinātu stresu, tas viss tiek reizi pusgadā simulatorā iedzīts muguras smadzenēs.
Un pietiek jau atcerēties kaut vai neseno Kazaņas crash, lai pietiekami nopietni attiektos pret šo manevru. Lai gan aviācijā vispār maz lietu, pret kurām attiektos nenopietni.

[ Šo ziņu laboja arizah, 10 Mar 2014, 01:21:09 ]

Offline
Fruktists
10. Mar 2014, 01:35 #2977

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


10 Mar 2014, 01:19:46 arizah rakstīja:

10 Mar 2014, 00:41:46 user rakstīja:
nu hvz, ja pilotiem tā ir standarta procedurā tad nekāda stresa tur nav



nu.. gan jā gan nē. Var gadu nolidot un nevienu go-around neuztaisīt, un tā kā moments ir samērā komplicēts, tad, lai mazinātu stresu, tas viss tiek reizi pusgadā simulatorā iedzīts muguras smadzenēs.
Un pietiek jau atcerēties kaut vai neseno Kazaņas crash, lai pietiekami nopietni attiektos pret šo manevru. Lai gan aviācijā vispār maz lietu, pret kurām attiektos nenopietni.


Man tāds parastā pasažiera jautājums... Cik saprotu, tad civilizētā pasaulē nosēšanās notiek +/- "automātiski". Bet šādos laikapstākļos, ar lielu sānu vēju, piloti jau sākotnēji nosēžas "Paši stūrējot" vai arī viņiem pēdējā brīdī automātika jāatslēdz un jāsāk kloķi raustīt, ja viņi 5metri virs skreiceļa saprot ka būs ziepes?
Offline
kamikadzemk
10. Mar 2014, 06:47 #2978

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:

Lafter, tu laikam tajā laimīgajā DH8D, kurš vakar pēcpusdienā vienīgais uz otru apli gāja

Berton, foršas bilžas, bet ir bijis stiprāks vējš un vēl lielākas sānsveres

Fruktist un user, viss notiek automātiski līdz noteiktam augstumam, kurš atkarīgs no aprīkojuma uz zemes, gaisa kuģī, ir vēl aviokompānijas un paša pilota minimumi, karoč daudz faktori, bet galu galā viss atkarīgs no pilota.

Un spriedelējot par to vai vējš stiprs vai nav stiprs un kā liekas pilotam, tad vēl ir arī tāds faktors, kurš no viņiem pie ruļļiem. Kapteinis varbūt sēstos pīpējot, savukārt otrais pilots varbūt veic savu dzīves bailīgāko nosēšanos.

[ Šo ziņu laboja kamikadzemk, 10 Mar 2014, 06:51:50 ]



-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
GintsK
10. Mar 2014, 09:18 #2979

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


10 Mar 2014, 01:19:46 arizah rakstīja:

10 Mar 2014, 00:41:46 user rakstīja:
nu hvz, ja pilotiem tā ir standarta procedurā tad nekāda stresa tur nav



nu.. gan jā gan nē. Var gadu nolidot un nevienu go-around neuztaisīt, un tā kā moments ir samērā komplicēts, tad, lai mazinātu stresu, tas viss tiek reizi pusgadā simulatorā iedzīts muguras smadzenēs.
Un pietiek jau atcerēties kaut vai neseno Kazaņas crash, lai pietiekami nopietni attiektos pret šo manevru. Lai gan aviācijā vispār maz lietu, pret kurām attiektos nenopietni.

Es te lasīju kaut kādu krievu katastrofas analīzi, un man aizķērās: Rietumu skola pilotiem mācot: gatavojamies iet uz otro apli, bet ja viss saiet - nosēžamies. Krieviem: sēžamies, ja kaut kas nesaiet, - ejam uz otro apli. It kā nebūtiski, bet būtiski..

[ Šo ziņu laboja GintsK, 10 Mar 2014, 09:18:59 ]

Offline
FAMAS
10. Mar 2014, 09:32 #2980

Kopš: 09. Apr 2010

Ziņojumi: 1615

Braucu ar:

Filmaa "Flight" Denzels Vašingtons pie pacelšanās teica (skatījos ar krievu tulkojumu)

"Bokovoi vetjer 30 uzlov horošo trenirujet muskuli sfinktera"
Offline
arizah
10. Mar 2014, 10:20 #2981

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


10 Mar 2014, 01:41:09 user rakstīja:
lidlostai jābūt atbilstoši aprīkotai, lai automātiski nosēstos.

te jau visi baigi stāsta, ka viss paceļoties un nosēžoties notiek manuāli, bet tikko ceļojumā vienā klubiņā dzerot sastapu vienu onku no beļģijas - viņš ir boeing testa pilots, teica, ka tagad jau ļoti daudz kas notiek automātiski visos lidošanas posmos - gan paceļoties, gan nosēžoties arī un jādara īsti nav nekas


par šito jau ir spriedelēts :kafija: :autoland:
Ja jau nekas nav jādara, tad lai viņš pamēģina vienu dienu kokpitā nemaz neparādīties
Tas ir taspats, kas ieslēgt autiņā aktīvo kruīzkontroli, headlight asistentu, rain sensoru un paziņot, ka vairs nekas nav jādara. Tāpat tu vadi mašīnu, tikai mazinās human error, rokas būs brīvākas kruķīt rādžiņu, runāt pa telefonu, galu galā mazāk nogursi un aizbraukt varēsi tālāk bez nomaiņas.

p.s. filmu Flight saistībā ar lidošanu vispār pieminēt ir vairāk nekā zemiski
Offline
arizah
10. Mar 2014, 10:23 #2982

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


09 Mar 2014, 19:51:08 arizah rakstīja:
kkāds poda vāks beidzot uzpeldējis. no rīta cerams jau būs kādas ziņas.




bljatj atkal nekā
Malaysia's Departmnent of Civil Aviation said later that this part is unrelated to MH-370
Offline
kamikadzemk
10. Mar 2014, 10:47 #2983

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:

Galvenais, ka nosēžās. Šodien arī labs laiks, ja vēl kāds iznīcinātājs atlidotu low pass uztaisīt būtu vispār super

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
arizah
10. Mar 2014, 10:49 #2984

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Vakar pa NatGeo skatījos atkal, ka pasaules gals būšot, bet džeki tur gatavojās, tipa miljons bites vienam tur un pārtikas krājumi 3 gadiem
Offline
guzlis
10. Mar 2014, 11:57 #2985

Kopš: 20. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:

psc 48h jau un nekaa neskatoties uz to ka mekleeshanaa iesaistiti glaabeeji no 7 valstiim u.t.t. peec 1,5h tur jau atkal buus tumsa.

-----------------
Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
Offline
guzlis
10. Mar 2014, 11:58 #2986

Kopš: 20. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:

(CNN) -- Despite the efforts of 34 planes, 40 ships and search crews from ten countries, officials have not found any sign of a Malaysia Airlines flight that went missing two days ago.

-----------------
Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
Offline
JDS
10. Mar 2014, 12:11 #2987

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10964

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Taads mulkiigs jautaajums. A melnaa kaste vai tad neizdod kaadus signaalus? Vai tas ne vienmeer?
Offline
Harcix
10. Mar 2014, 12:13 #2988

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7810

Braucu ar: V10

izdod, bet ne taalu

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
guzlis
10. Mar 2014, 12:20 #2989

Kopš: 20. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:

un pie nosacijuma ja nav bojaats. pastaav iespeeja aizdziit ljotaku taa lai radaros to neredzeetu. kkur lasiiju taadu teoriju ka pazudis vinjsh ir tajaa briidii kad paariet vjetnamas kontrolee un tajaa briidii varot buut lags ko vareetu teiksim nolaupiitaaji izmantot. pluss FIB kaads sakars ???
In 2010, when an Air India Express flight overshot the runway at Mangalore, killing 160, it emerged that 10 of those on board had fraudulent passports
taa kaa peec buutiibas feik pases arii tur normaala paraadiiba

[ Šo ziņu laboja guzlis, 10 Mar 2014, 12:21:03 ]



-----------------
Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
Offline
HaL
10. Mar 2014, 13:31 #2990

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23635

Braucu ar: Turbo


09 Mar 2014, 01:54:16 xn3x rakstīja:

09 Mar 2014, 01:06:30 bertons rakstīja:
kaa vinji kaut ko var nochekot ja tu peerkot biljeti nemaz personas kodu nenoraadi. lidostaa tachu neviens to pasi nekur kompii nevada iznjemot robinjus maybe.

Ārpus EU lidojot taču iečekojoties prasa pases numuru un derīguma termiņu. Malaizijā vispār, pat vilciena biļeti pērkot to prasa.

+1

esmu Malaizijā bijis turpat 10 reizes, arī ar MA lidojis desmitiem reižu - pasu kontrole notiek 4 reizes.

Viena ir nebūtiska - ieejot lidostā, tur tik čubriks palūr vai tev ir lidojuma dokumenti.
Otrā ir pie check-in/bagāžas nomešanas, arī tevi apskata pamatīgi un sistēmā pārbauda.
Nākamā ir boarding zonā ieejot - visstingrākā, jo tiek čekotas datubāzes un veidojas garas rindas. Visbeidzot ceturtā pie lidostas telpas pamešanas ceļā uz lidmašīnu.

2 reizēs tev tik paskatās cilvēks un tur kaut vai ar spāņa pasi lido, bet viena reize ir stingra kontrole un es esmu kopumā savā karjerā pēc tā lodziņa kontroles divas reizes gājis runāties ar vīriem būdā. Neviena gan nebija Malaizijā, bet šāda sistēma ir gandrīz identiska visās Āzijas valstīs!

un kontroles skaits ir tāds pats neatkarīgi vai lido no low cost termināļa vai "parastā"

[ Šo ziņu laboja HaL, 10 Mar 2014, 13:38:18 ]



-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
arizah
10. Mar 2014, 13:39 #2991

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Nau 48h, nu jau gandrīz 72.
Air france laikam mekleeja 5 dienas, bet nu tur bija 4km dziljumaa, nevis 72m...
Kastes signaalu dod, bet jaapiebrauc relatiivi tuvu, ar domu neviens krastaa ar pelengatoru neseezh.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo