Online

Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
dzuris
12. Sep 2015, 07:26 #29701

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


11 Sep 2015, 22:36:07 sergis15 rakstīja:

11 Sep 2015, 22:34:49 Lauriko rakstīja:

11 Sep 2015, 22:25:53 sergis15 rakstīja:
uzlika man jaunus lokus, diskus un trosi, rocene pārāk vāja un izsipa mani skatē.
ir iespēja ka džeki līkām rokām saregulēja tur?
jo nespēju citu iedomāties, kas var ietekmēt rocenes darbību izņemot to pasākumu.


Ja ir stends servisētad večiem līkas rokas, ja nav tad tā gadās, jo grādi to spēku pārbaudīt bez stenda! Saregulē uz jūtām parasti un cer ka pietiks!

stenda nebija, ok, skaidrs, jābrauc tur kur ir un lai pievelk


Iznem vienu skruvi diskam ara un regule cik uziet. Tev vismaz abas vienadi sance?
Offline
IngusSeflers
12. Sep 2015, 09:43 #29702

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


12 Sep 2015, 07:26:25 dzuris rakstīja:

11 Sep 2015, 22:36:07 sergis15 rakstīja:

11 Sep 2015, 22:34:49 Lauriko rakstīja:

11 Sep 2015, 22:25:53 sergis15 rakstīja:
uzlika man jaunus lokus, diskus un trosi, rocene pārāk vāja un izsipa mani skatē.
ir iespēja ka džeki līkām rokām saregulēja tur?
jo nespēju citu iedomāties, kas var ietekmēt rocenes darbību izņemot to pasākumu.


Ja ir stends servisētad večiem līkas rokas, ja nav tad tā gadās, jo grādi to spēku pārbaudīt bez stenda! Saregulē uz jūtām parasti un cer ka pietiks!

stenda nebija, ok, skaidrs, jābrauc tur kur ir un lai pievelk


Iznem vienu skruvi diskam ara un regule cik uziet. Tev vismaz abas vienadi sance?
Vispirms ir jāzin kādā pozīcijā ir jānoliek ritens ar to izņemto skrūvi un kas uz kurieni ir jāregulē! Pēc personīgās pieredzes varu pateikt,ka jaunam bremžu komplektam nav jāpiedilst un visu var saregulēt bez stenda...
Offline
dzuris
12. Sep 2015, 09:47 #29703

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


12 Sep 2015, 09:43:50 IngusSeflers rakstīja:

12 Sep 2015, 07:26:25 dzuris rakstīja:

11 Sep 2015, 22:36:07 sergis15 rakstīja:

11 Sep 2015, 22:34:49 Lauriko rakstīja:

11 Sep 2015, 22:25:53 sergis15 rakstīja:
uzlika man jaunus lokus, diskus un trosi, rocene pārāk vāja un izsipa mani skatē.
ir iespēja ka džeki līkām rokām saregulēja tur?
jo nespēju citu iedomāties, kas var ietekmēt rocenes darbību izņemot to pasākumu.


Ja ir stends servisētad večiem līkas rokas, ja nav tad tā gadās, jo grādi to spēku pārbaudīt bez stenda! Saregulē uz jūtām parasti un cer ka pietiks!

stenda nebija, ok, skaidrs, jābrauc tur kur ir un lai pievelk


Iznem vienu skruvi diskam ara un regule cik uziet. Tev vismaz abas vienadi sance?
Vispirms ir jāzin kādā pozīcijā ir jānoliek ritens ar to izņemto skrūvi un kas uz kurieni ir jāregulē! Pēc personīgās pieredzes varu pateikt,ka jaunam bremžu komplektam nav jāpiedilst un visu var saregulēt bez stenda...


Regulators apaksa un jaregule ar skruvgriezi virziena no augsas uz leju, lai regulejas uz augsu.. karoch ja nesaprotami tad PN. nav tur nekadas alkimijas, viss easy..
Offline
Ri
12. Sep 2015, 10:29 #29704

Kopš: 08. Sep 2009

No: Preiļi

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: acajno un miatu


09 Sep 2015, 13:44:32 funkyasshit rakstīja:
Man jautājums par viskomufti. Tā nāca pilnīgi visiem bez izņēmumiem? Šobrīd iet runa par M43B16. Man mistiskā kārtā nav viņas. Es par neko nebrīnītos, ja mašīna būtu pirkta LV, bet nesen atzinu no DE, kur pagaidām tādu marazmu neesmu redzējis.
Ar karšanu nav bijušas problēmas, pēdējā laikā sācis nedaudz kāpt uz augšu, bet vainīgo es zinu - jāmaina ūdenssūknis.

No 97.g kaut kura mēneša muftes vietā var būt arī elektroventilators
Offline
edzhaans
12. Sep 2015, 10:31 #29705

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


12 Sep 2015, 10:29:27 Ri rakstīja:

09 Sep 2015, 13:44:32 funkyasshit rakstīja:
Man jautājums par viskomufti. Tā nāca pilnīgi visiem bez izņēmumiem? Šobrīd iet runa par M43B16. Man mistiskā kārtā nav viņas. Es par neko nebrīnītos, ja mašīna būtu pirkta LV, bet nesen atzinu no DE, kur pagaidām tādu marazmu neesmu redzējis.
Ar karšanu nav bijušas problēmas, pēdējā laikā sācis nedaudz kāpt uz augšu, bet vainīgo es zinu - jāmaina ūdenssūknis.

No 97.g kaut kura mēneša muftes vietā var būt arī elektroventilators

mazajiem motoriem arī nākotnē ir elektro ventilators Ja viskosajūgs iztrūkst, bet ir kur pieskrūvēt, tad jāpēta tuvāk, vai ir kondicionieris. Nu vismaz es tā skatītos.
Offline
nagla
12. Sep 2015, 10:41 #29706

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


12 Sep 2015, 10:29:27 Ri rakstīja:

09 Sep 2015, 13:44:32 funkyasshit rakstīja:
Man jautājums par viskomufti. Tā nāca pilnīgi visiem bez izņēmumiem? Šobrīd iet runa par M43B16. Man mistiskā kārtā nav viņas. Es par neko nebrīnītos, ja mašīna būtu pirkta LV, bet nesen atzinu no DE, kur pagaidām tādu marazmu neesmu redzējis.
Ar karšanu nav bijušas problēmas, pēdējā laikā sācis nedaudz kāpt uz augšu, bet vainīgo es zinu - jāmaina ūdenssūknis.

No 97.g kaut kura mēneša muftes vietā var būt arī elektroventilators
butu priecajie ka tev elektro ventilators,vinam ir vairak plusu ka muftai,ieskaitot degvielas paterinu!
Offline
nagla
12. Sep 2015, 10:55 #29707

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


11 Sep 2015, 23:07:52 PASSATizhi rakstīja:
ir jāpiedilst. disku klučiem samērā ātri ja nesēņo, bet lokiem tas notiek krietni ilgāk. tas ir acīm redzami gan uz pašām virsmām gan uz bremžu stenda manīts vairākkārt
es tev piekritu,man to Pat TA teica reiz,lai nemainu bremzhu lokus pirms TA .
Offline
king03
12. Sep 2015, 11:24 #29708

Kopš: 02. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 421

Braucu ar: Sharan, E39

Iegādājos e38 3.0d ar automātu!
Samainiju hidrotransformātoru, jo kādi citi ar līkām rokam bija sapisuši. Ir ok, bet griežoties līkumos, tā kā izslēdzās no roba, spied gāzi bet šis pa tukšo!!! Kad gāzi palaiž vaļā un atkal iedod mizā vis ok iet!
šodien no rīta vispār kārba ieslēdzās avārijas režimā, bet kad noslāpē un iedarbini atkal viss ok!!!
Kāds pēc šiem simptomiem var pateikt kas par sūdiem?
Offline
sewy
12. Sep 2015, 11:34 #29709

Kopš: 22. Aug 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 244

Braucu ar: F34 LCI; FZ1


12 Sep 2015, 11:24:38 king03 rakstīja:
Iegādājos e38 3.0d ar automātu!
Samainiju hidrotransformātoru, jo kādi citi ar līkām rokam bija sapisuši. Ir ok, bet griežoties līkumos, tā kā izslēdzās no roba, spied gāzi bet šis pa tukšo!!! Kad gāzi palaiž vaļā un atkal iedod mizā vis ok iet!
šodien no rīta vispār kārba ieslēdzās avārijas režimā, bet kad noslāpē un iedarbini atkal viss ok!!!
Kāds pēc šiem simptomiem var pateikt kas par sūdiem?


Kārbas eļļas līmenis..
Offline
king03
12. Sep 2015, 11:39 #29710

Kopš: 02. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 421

Braucu ar: Sharan, E39


12 Sep 2015, 11:34:47 sewy rakstīja:

12 Sep 2015, 11:24:38 king03 rakstīja:
Iegādājos e38 3.0d ar automātu!
Samainiju hidrotransformātoru, jo kādi citi ar līkām rokam bija sapisuši. Ir ok, bet griežoties līkumos, tā kā izslēdzās no roba, spied gāzi bet šis pa tukšo!!! Kad gāzi palaiž vaļā un atkal iedod mizā vis ok iet!
šodien no rīta vispār kārba ieslēdzās avārijas režimā, bet kad noslāpē un iedarbini atkal viss ok!!!
Kāds pēc šiem simptomiem var pateikt kas par sūdiem?


Kārbas eļļas līmenis..

Varbūt, biju arī par to iedomājies, bet kura skrūve ir kārbai lai paskatītos līmeni???
Offline
trupo
12. Sep 2015, 14:46 #29711

Kopš: 27. Apr 2015

No: Ogre

Ziņojumi: 40

Braucu ar: E39 525i

Kurš ir mainījis vārstu gumijas, nenoņemot galvu? Dzinējs M54B25 ar divām vannām. Vajag padomu.
Offline
Montana
12. Sep 2015, 15:10 #29712

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !


12 Sep 2015, 11:39:31 king03 rakstīja:

12 Sep 2015, 11:34:47 sewy rakstīja:

12 Sep 2015, 11:24:38 king03 rakstīja:
Iegādājos e38 3.0d ar automātu!
Samainiju hidrotransformātoru, jo kādi citi ar līkām rokam bija sapisuši. Ir ok, bet griežoties līkumos, tā kā izslēdzās no roba, spied gāzi bet šis pa tukšo!!! Kad gāzi palaiž vaļā un atkal iedod mizā vis ok iet!
šodien no rīta vispār kārba ieslēdzās avārijas režimā, bet kad noslāpē un iedarbini atkal viss ok!!!
Kāds pēc šiem simptomiem var pateikt kas par sūdiem?


Kārbas eļļas līmenis..

Varbūt, biju arī par to iedomājies, bet kura skrūve ir kārbai lai paskatītos līmeni???
tu nomainīji kārbas hidrotransformatoru, bet nevari atrast eļļas līmeņa skrūvi ? izbeidz
Offline
uldens1
12. Sep 2015, 15:20 #29713

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:


12 Sep 2015, 11:24:38 king03 rakstīja:
Iegādājos e38 3.0d ar automātu!
Samainiju hidrotransformātoru, jo kādi citi ar līkām rokam bija sapisuši. Ir ok, bet griežoties līkumos, tā kā izslēdzās no roba, spied gāzi bet šis pa tukšo!!! Kad gāzi palaiž vaļā un atkal iedod mizā vis ok iet!
šodien no rīta vispār kārba ieslēdzās avārijas režimā, bet kad noslāpē un iedarbini atkal viss ok!!!
Kāds pēc šiem simptomiem var pateikt kas par sūdiem?
tavas rokas ir vel likakas neka tiem kas sapisa to transformatoru,nu ka var iedomaties nepapildinat eļļu pec transformatora maiņas
Offline
Montana
12. Sep 2015, 15:21 #29714

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

dzheks vnk bomba
Offline
HS
12. Sep 2015, 15:27 #29715

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1103

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@


12 Sep 2015, 11:39:31 king03 rakstīja:

12 Sep 2015, 11:34:47 sewy rakstīja:

12 Sep 2015, 11:24:38 king03 rakstīja:
Iegādājos e38 3.0d ar automātu!
Samainiju hidrotransformātoru, jo kādi citi ar līkām rokam bija sapisuši. Ir ok, bet griežoties līkumos, tā kā izslēdzās no roba, spied gāzi bet šis pa tukšo!!! Kad gāzi palaiž vaļā un atkal iedod mizā vis ok iet!
šodien no rīta vispār kārba ieslēdzās avārijas režimā, bet kad noslāpē un iedarbini atkal viss ok!!!
Kāds pēc šiem simptomiem var pateikt kas par sūdiem?


Kārbas eļļas līmenis..

Varbūt, biju arī par to iedomājies, bet kura skrūve ir kārbai lai paskatītos līmeni???


zemākā iztukšošanai, augstākā limenim/uzpildei
Offline
IngusSeflers
12. Sep 2015, 16:25 #29716

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


12 Sep 2015, 15:20:31 uldens1 rakstīja:

12 Sep 2015, 11:24:38 king03 rakstīja:
Iegādājos e38 3.0d ar automātu!
Samainiju hidrotransformātoru, jo kādi citi ar līkām rokam bija sapisuši. Ir ok, bet griežoties līkumos, tā kā izslēdzās no roba, spied gāzi bet šis pa tukšo!!! Kad gāzi palaiž vaļā un atkal iedod mizā vis ok iet!
šodien no rīta vispār kārba ieslēdzās avārijas režimā, bet kad noslāpē un iedarbini atkal viss ok!!!
Kāds pēc šiem simptomiem var pateikt kas par sūdiem?
tavas rokas ir vel likakas neka tiem kas sapisa to transformatoru,nu ka var iedomaties nepapildinat eļļu pec transformatora maiņas
Pašā HT lien kāds litrs iekšā un ja tas tika uzlikts 'sauss' tad tur visam ir/būs kapi Malači! Viens otru saukā par līkročiem,bet sajēgas ne vienam,ne otram! Beigās pilns internets par to,ka ZF kārbas sūdi un tur viss jūk un brūk!
Offline
IngusSeflers
12. Sep 2015, 16:26 #29717

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


12 Sep 2015, 15:27:00 HS rakstīja:

12 Sep 2015, 11:39:31 king03 rakstīja:

12 Sep 2015, 11:34:47 sewy rakstīja:

12 Sep 2015, 11:24:38 king03 rakstīja:
Iegādājos e38 3.0d ar automātu!
Samainiju hidrotransformātoru, jo kādi citi ar līkām rokam bija sapisuši. Ir ok, bet griežoties līkumos, tā kā izslēdzās no roba, spied gāzi bet šis pa tukšo!!! Kad gāzi palaiž vaļā un atkal iedod mizā vis ok iet!
šodien no rīta vispār kārba ieslēdzās avārijas režimā, bet kad noslāpē un iedarbini atkal viss ok!!!
Kāds pēc šiem simptomiem var pateikt kas par sūdiem?


Kārbas eļļas līmenis..

Varbūt, biju arī par to iedomājies, bet kura skrūve ir kārbai lai paskatītos līmeni???


zemākā iztukšošanai, augstākā limenim/uzpildei
...ja viss būtu tik vienkārši
Offline
uldens1
12. Sep 2015, 16:49 #29718

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:


12 Sep 2015, 15:27:00 HS rakstīja:

12 Sep 2015, 11:39:31 king03 rakstīja:

12 Sep 2015, 11:34:47 sewy rakstīja:

12 Sep 2015, 11:24:38 king03 rakstīja:
Iegādājos e38 3.0d ar automātu!
Samainiju hidrotransformātoru, jo kādi citi ar līkām rokam bija sapisuši. Ir ok, bet griežoties līkumos, tā kā izslēdzās no roba, spied gāzi bet šis pa tukšo!!! Kad gāzi palaiž vaļā un atkal iedod mizā vis ok iet!
šodien no rīta vispār kārba ieslēdzās avārijas režimā, bet kad noslāpē un iedarbini atkal viss ok!!!
Kāds pēc šiem simptomiem var pateikt kas par sūdiem?


Kārbas eļļas līmenis..

Varbūt, biju arī par to iedomājies, bet kura skrūve ir kārbai lai paskatītos līmeni???


zemākā iztukšošanai, augstākā limenim/uzpildei
golfam jā,bmw gan jā,gan nē
Offline
Klivlends
12. Sep 2015, 19:25 #29719

Kopš: 14. Jul 2014

Ziņojumi: 37

Braucu ar:

Cik liels chakars e36 ielikt elektro logus,ja tagad ir ar airiem?
Offline
uldens1
12. Sep 2015, 19:58 #29720

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:


12 Sep 2015, 19:25:36 Klivlends rakstīja:
Cik liels chakars e36 ielikt elektro logus,ja tagad ir ar airiem?
diezgan viegli,rekur video https://www.youtube.com/watch?v=IgPTidZVcdw
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo