Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 78 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
janisar330d
09. Sep 2015, 11:34 #29661

Kopš: 04. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 89

Braucu ar: e46 330d, honda vfr 750

Draudzenei Opel corsa 1.7d izmet kļūdu P0100. (Maf sensor).
Pārbaudju vadus, barošana un signāls pienaak uz MAF štekeri. Ir aizdomas ka ir noklājies pats MAF. Tapēec mekleeju Bosch MAF
[IMG]null[/IMG]
Offline
Multiviesis
09. Sep 2015, 11:44 #29662

Kopš: 09. May 2012

Ziņojumi: 167

Braucu ar: Zīdeli

E46 Fl sedan, touringam priekšas apakšspārni ///M un parastajiem vienādi vai atšķiras?!

[ Šo ziņu laboja Multiviesis, 09 Sep 2015, 11:45:40 ]

Offline
Kaross
09. Sep 2015, 12:00 #29663

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4368

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Ja kods ir 0281002180, tad 90 Euro jauns Bosch.


09 Sep 2015, 11:34:22 janisar330d rakstīja:
Draudzenei Opel corsa 1.7d izmet kļūdu P0100. (Maf sensor).
Pārbaudju vadus, barošana un signāls pienaak uz MAF štekeri. Ir aizdomas ka ir noklājies pats MAF. Tapēec mekleeju Bosch MAF
[IMG]null[/IMG]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
janisar330d
09. Sep 2015, 12:04 #29664

Kopš: 04. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 89

Braucu ar: e46 330d, honda vfr 750

vajag lietotu. tas ir opels, nav naudas jaunam
Offline
sakums
09. Sep 2015, 12:10 #29665

Kopš: 19. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 960

Braucu ar: milfeņu džipu

e39, 3.0d, automāts, 2000.g, 142kw.
Katru reizi, kad bākā palaižu zemāku līmeni, tobiš, kad iedegas degvielas lampiņa. Motors sāk izraisīt lielāku vibrāciju, gan slits, gan auksts.
Piegāžu bāku, atkal viss kārtībā, nevibrē.
Tā varētu būt pazīme, ka bākas apakšā sūdi sakrājušies?

Vai pie vainas citi iemesli?

Paldies.
Offline
depo
09. Sep 2015, 12:18 #29666

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


09 Sep 2015, 11:44:51 Multiviesis rakstīja:
E46 Fl sedan, touringam priekšas apakšspārni ///M un parastajiem vienādi vai atšķiras?!


Šitā lapa tev palīdzēs
Offline
dzuris
09. Sep 2015, 12:25 #29667

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


09 Sep 2015, 12:10:23 sakums rakstīja:
e39, 3.0d, automāts, 2000.g, 142kw.
Katru reizi, kad bākā palaižu zemāku līmeni, tobiš, kad iedegas degvielas lampiņa. Motors sāk izraisīt lielāku vibrāciju, gan slits, gan auksts.
Piegāžu bāku, atkal viss kārtībā, nevibrē.
Tā varētu būt pazīme, ka bākas apakšā sūdi sakrājušies?

Vai pie vainas citi iemesli?

Paldies.


Palasi e39 sadalu, ja smadzene kustas, sapratisi..
Offline
dzuris
09. Sep 2015, 13:00 #29668

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Manejai bracka taisas uz EST laist, nevar ieberzties sudos ja masina uz muteriti?
Offline
funkyasshit
09. Sep 2015, 13:44 #29669

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Man jautājums par viskomufti. Tā nāca pilnīgi visiem bez izņēmumiem? Šobrīd iet runa par M43B16. Man mistiskā kārtā nav viņas. Es par neko nebrīnītos, ja mašīna būtu pirkta LV, bet nesen atzinu no DE, kur pagaidām tādu marazmu neesmu redzējis.
Ar karšanu nav bijušas problēmas, pēdējā laikā sācis nedaudz kāpt uz augšu, bet vainīgo es zinu - jāmaina ūdenssūknis.
Offline
uldens1
09. Sep 2015, 13:47 #29670

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:


09 Sep 2015, 13:44:32 funkyasshit rakstīja:
Man jautājums par viskomufti. Tā nāca pilnīgi visiem bez izņēmumiem? Šobrīd iet runa par M43B16. Man mistiskā kārtā nav viņas. Es par neko nebrīnītos, ja mašīna būtu pirkta LV, bet nesen atzinu no DE, kur pagaidām tādu marazmu neesmu redzējis.
Ar karšanu nav bijušas problēmas, pēdējā laikā sācis nedaudz kāpt uz augšu, bet vainīgo es zinu - jāmaina ūdenssūknis.
kad samainisi udensukni tad nakamais jautajums bus;nomainiju udensukni bet tapat karst,kas varetu but vainigs???
Offline
funkyasshit
09. Sep 2015, 13:52 #29671

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Nē, tad nekarsīs. Arī tagad nekarst, vienkārši reizēm temepratūra pakāpjas nedaudz augstāk.
Man vienkārši ir informācīja "viena tante teica" līmenī, ka kaut kad vēlāk nenākot uz tiem 1.6 visko mufte, bet nevaru tai info atrast pamatu, kā arī zinot BMW stilu, viskomuftei ir jābūt, pat ja tas būtu 2 cilindru 1.1 motors.
Offline
Ruudis
09. Sep 2015, 13:54 #29672

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2107

Braucu ar: Pienpak


09 Sep 2015, 13:52:30 funkyasshit rakstīja:
Nē, tad nekarsīs. Arī tagad nekarst, vienkārši reizēm temepratūra pakāpjas nedaudz augstāk.
Man vienkārši ir informācīja "viena tante teica" līmenī, ka kaut kad vēlāk nenākot uz tiem 1.6 visko mufte, bet nevaru tai info atrast pamatu, kā arī zinot BMW stilu, viskomuftei ir jābūt, pat ja tas būtu 2 cilindru 1.1 motors.

Hvz, manam e46 nav viskomuftas, bet ir električkas.
Offline
funkyasshit
09. Sep 2015, 13:56 #29673

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Nu E46 jau ir nedaudz advencētāks tas elektroventilātors. Viņam vairs nav On/Off 2 līmeņu funkcija vai pat viena, par to es nebrīnos. Cerams, ka uz E36 ir tā pati situācīja, jo likt muftu tai 1.6 tabletei ir finansiāli neizdevīgi.
Offline
sakums
09. Sep 2015, 13:57 #29674

Kopš: 19. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 960

Braucu ar: milfeņu džipu


09 Sep 2015, 12:25:36 dzuris rakstīja:

09 Sep 2015, 12:10:23 sakums rakstīja:
e39, 3.0d, automāts, 2000.g, 142kw.
Katru reizi, kad bākā palaižu zemāku līmeni, tobiš, kad iedegas degvielas lampiņa. Motors sāk izraisīt lielāku vibrāciju, gan slits, gan auksts.
Piegāžu bāku, atkal viss kārtībā, nevibrē.
Tā varētu būt pazīme, ka bākas apakšā sūdi sakrājušies?

Vai pie vainas citi iemesli?

Paldies.


Palasi e39 sadalu, ja smadzene kustas, sapratisi..

Palasīju, papētīju, bet līdz galam nesapratu.
Ir variants, ka bākā sūknis, bet tad slāptu nost, vai neietu vispār, un jau zem ~15l bākā, bet man kad tur kādi ~6 palikuši sāk vibrēt.
Vēl ir minētas purināšanās/vibrācijas par to, ka kamēr auksts utt, bet man vibrē visu laiku.

Varbūt neatradu īsto vietu par kuru biji domājis..
Offline
dzuris
09. Sep 2015, 14:39 #29675

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


09 Sep 2015, 13:57:54 sakums rakstīja:

09 Sep 2015, 12:25:36 dzuris rakstīja:

09 Sep 2015, 12:10:23 sakums rakstīja:
e39, 3.0d, automāts, 2000.g, 142kw.
Katru reizi, kad bākā palaižu zemāku līmeni, tobiš, kad iedegas degvielas lampiņa. Motors sāk izraisīt lielāku vibrāciju, gan slits, gan auksts.
Piegāžu bāku, atkal viss kārtībā, nevibrē.
Tā varētu būt pazīme, ka bākas apakšā sūdi sakrājušies?

Vai pie vainas citi iemesli?

Paldies.


Palasi e39 sadalu, ja smadzene kustas, sapratisi..

Palasīju, papētīju, bet līdz galam nesapratu.
Ir variants, ka bākā sūknis, bet tad slāptu nost, vai neietu vispār, un jau zem ~15l bākā, bet man kad tur kādi ~6 palikuši sāk vibrēt.
Vēl ir minētas purināšanās/vibrācijas par to, ka kamēr auksts utt, bet man vibrē visu laiku.

Varbūt neatradu īsto vietu par kuru biji domājis..


Pareizi saprati. Pielauju ka bakas suknis burbulus dzen(sadilusas lapstinas) vai tikpat labi magistralais tadus pasus jokus taisa, jo tad kad man atnirdzas vispar palaist nevareja un startejo ahujenna vibreja..
Pameri magistralajam spiedienu sakuma..
Offline
sakums
09. Sep 2015, 15:27 #29676

Kopš: 19. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 960

Braucu ar: milfeņu džipu


09 Sep 2015, 14:39:00 dzuris rakstīja:

09 Sep 2015, 13:57:54 sakums rakstīja:

09 Sep 2015, 12:25:36 dzuris rakstīja:

09 Sep 2015, 12:10:23 sakums rakstīja:
e39, 3.0d, automāts, 2000.g, 142kw.
Katru reizi, kad bākā palaižu zemāku līmeni, tobiš, kad iedegas degvielas lampiņa. Motors sāk izraisīt lielāku vibrāciju, gan slits, gan auksts.
Piegāžu bāku, atkal viss kārtībā, nevibrē.
Tā varētu būt pazīme, ka bākas apakšā sūdi sakrājušies?

Vai pie vainas citi iemesli?

Paldies.


Palasi e39 sadalu, ja smadzene kustas, sapratisi..

Palasīju, papētīju, bet līdz galam nesapratu.
Ir variants, ka bākā sūknis, bet tad slāptu nost, vai neietu vispār, un jau zem ~15l bākā, bet man kad tur kādi ~6 palikuši sāk vibrēt.
Vēl ir minētas purināšanās/vibrācijas par to, ka kamēr auksts utt, bet man vibrē visu laiku.

Varbūt neatradu īsto vietu par kuru biji domājis..


Pareizi saprati. Pielauju ka bakas suknis burbulus dzen(sadilusas lapstinas) vai tikpat labi magistralais tadus pasus jokus taisa, jo tad kad man atnirdzas vispar palaist nevareja un startejo ahujenna vibreja..
Pameri magistralajam spiedienu sakuma..

Bet ja kaut vai stāvot uz vietas ir vibrācija visos ātrumos (gan P,R,N,D), bet kad dod virsū, viss ir kārtībā, vibrācija nav, jaudas zudumu arī nejūtu.
Offline
dzuris
09. Sep 2015, 16:06 #29677

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


09 Sep 2015, 15:27:09 sakums rakstīja:

09 Sep 2015, 14:39:00 dzuris rakstīja:

09 Sep 2015, 13:57:54 sakums rakstīja:

09 Sep 2015, 12:25:36 dzuris rakstīja:

09 Sep 2015, 12:10:23 sakums rakstīja:
e39, 3.0d, automāts, 2000.g, 142kw.
Katru reizi, kad bākā palaižu zemāku līmeni, tobiš, kad iedegas degvielas lampiņa. Motors sāk izraisīt lielāku vibrāciju, gan slits, gan auksts.
Piegāžu bāku, atkal viss kārtībā, nevibrē.
Tā varētu būt pazīme, ka bākas apakšā sūdi sakrājušies?

Vai pie vainas citi iemesli?

Paldies.


Palasi e39 sadalu, ja smadzene kustas, sapratisi..

Palasīju, papētīju, bet līdz galam nesapratu.
Ir variants, ka bākā sūknis, bet tad slāptu nost, vai neietu vispār, un jau zem ~15l bākā, bet man kad tur kādi ~6 palikuši sāk vibrēt.
Vēl ir minētas purināšanās/vibrācijas par to, ka kamēr auksts utt, bet man vibrē visu laiku.

Varbūt neatradu īsto vietu par kuru biji domājis..


Pareizi saprati. Pielauju ka bakas suknis burbulus dzen(sadilusas lapstinas) vai tikpat labi magistralais tadus pasus jokus taisa, jo tad kad man atnirdzas vispar palaist nevareja un startejo ahujenna vibreja..
Pameri magistralajam spiedienu sakuma..

Bet ja kaut vai stāvot uz vietas ir vibrācija visos ātrumos (gan P,R,N,D), bet kad dod virsū, viss ir kārtībā, vibrācija nav, jaudas zudumu arī nejūtu.


Nu tad tikkai diagnostika.. Bet domaju ka toc kautkas sistemai vainas bus..
Offline
sakums
10. Sep 2015, 07:56 #29678

Kopš: 19. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 960

Braucu ar: milfeņu džipu


09 Sep 2015, 16:06:25 dzuris rakstīja:

Nu tad tikkai diagnostika.. Bet domaju ka toc kautkas sistemai vainas bus..


Ok, paldies.
Offline
martinssirants
10. Sep 2015, 07:59 #29679

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām

Kuraa vietaa vislabaak veikt diagnostiku un remontet kondishku? laikam nospraaga suuknis. autoVAG izstraadaajums.
Offline
PowerBMW
10. Sep 2015, 08:06 #29680

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


10 Sep 2015, 07:59:39 martinssirants rakstīja:
Kuraa vietaa vislabaak veikt diagnostiku un remontet kondishku? laikam nospraaga suuknis. autoVAG izstraadaajums.

tev jau pus gadu viņš ir nosprādzis-paķer SMS un dodies uz--- nē nedodies nekur tev tāpat naudas nav
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo