Online
Pašreiz BMWPower skatās 78 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
janisar330d | | Kopš: 04. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 89
Braucu ar: e46 330d, honda vfr 750
| Draudzenei Opel corsa 1.7d izmet kļūdu P0100. (Maf sensor).
Pārbaudju vadus, barošana un signāls pienaak uz MAF štekeri. Ir aizdomas ka ir noklājies pats MAF. Tapēec mekleeju Bosch MAF
[IMG]null[/IMG] | Offline | | |
Multiviesis | | Kopš: 09. May 2012
Ziņojumi: 167
Braucu ar: Zīdeli
| E46 Fl sedan, touringam priekšas apakšspārni ///M un parastajiem vienādi vai atšķiras?! [ Šo ziņu laboja Multiviesis, 09 Sep 2015, 11:45:40 ] | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4368
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Ja kods ir 0281002180, tad 90 Euro jauns Bosch.
09 Sep 2015, 11:34:22 janisar330d rakstīja:
Draudzenei Opel corsa 1.7d izmet kļūdu P0100. (Maf sensor).
Pārbaudju vadus, barošana un signāls pienaak uz MAF štekeri. Ir aizdomas ka ir noklājies pats MAF. Tapēec mekleeju Bosch MAF
[IMG]null[/IMG]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
janisar330d | | Kopš: 04. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 89
Braucu ar: e46 330d, honda vfr 750
| vajag lietotu. tas ir opels, nav naudas jaunam | Offline | | |
sakums | | Kopš: 19. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 960
Braucu ar: milfeņu džipu
| e39, 3.0d, automāts, 2000.g, 142kw.
Katru reizi, kad bākā palaižu zemāku līmeni, tobiš, kad iedegas degvielas lampiņa. Motors sāk izraisīt lielāku vibrāciju, gan slits, gan auksts.
Piegāžu bāku, atkal viss kārtībā, nevibrē.
Tā varētu būt pazīme, ka bākas apakšā sūdi sakrājušies?
Vai pie vainas citi iemesli?
Paldies. | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
|
09 Sep 2015, 11:44:51 Multiviesis rakstīja:
E46 Fl sedan, touringam priekšas apakšspārni ///M un parastajiem vienādi vai atšķiras?!
Šitā lapa tev palīdzēs | Offline | | |
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
09 Sep 2015, 12:10:23 sakums rakstīja:
e39, 3.0d, automāts, 2000.g, 142kw.
Katru reizi, kad bākā palaižu zemāku līmeni, tobiš, kad iedegas degvielas lampiņa. Motors sāk izraisīt lielāku vibrāciju, gan slits, gan auksts.
Piegāžu bāku, atkal viss kārtībā, nevibrē.
Tā varētu būt pazīme, ka bākas apakšā sūdi sakrājušies?
Vai pie vainas citi iemesli?
Paldies.
Palasi e39 sadalu, ja smadzene kustas, sapratisi.. | Offline | | |
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Manejai bracka taisas uz EST laist, nevar ieberzties sudos ja masina uz muteriti? | Offline | | |
|
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Man jautājums par viskomufti. Tā nāca pilnīgi visiem bez izņēmumiem? Šobrīd iet runa par M43B16. Man mistiskā kārtā nav viņas. Es par neko nebrīnītos, ja mašīna būtu pirkta LV, bet nesen atzinu no DE, kur pagaidām tādu marazmu neesmu redzējis.
Ar karšanu nav bijušas problēmas, pēdējā laikā sācis nedaudz kāpt uz augšu, bet vainīgo es zinu - jāmaina ūdenssūknis. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16217
Braucu ar:
|
09 Sep 2015, 13:44:32 funkyasshit rakstīja:
Man jautājums par viskomufti. Tā nāca pilnīgi visiem bez izņēmumiem? Šobrīd iet runa par M43B16. Man mistiskā kārtā nav viņas. Es par neko nebrīnītos, ja mašīna būtu pirkta LV, bet nesen atzinu no DE, kur pagaidām tādu marazmu neesmu redzējis.
Ar karšanu nav bijušas problēmas, pēdējā laikā sācis nedaudz kāpt uz augšu, bet vainīgo es zinu - jāmaina ūdenssūknis.
kad samainisi udensukni tad nakamais jautajums bus;nomainiju udensukni bet tapat karst,kas varetu but vainigs??? | Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Nē, tad nekarsīs. Arī tagad nekarst, vienkārši reizēm temepratūra pakāpjas nedaudz augstāk.
Man vienkārši ir informācīja "viena tante teica" līmenī, ka kaut kad vēlāk nenākot uz tiem 1.6 visko mufte, bet nevaru tai info atrast pamatu, kā arī zinot BMW stilu, viskomuftei ir jābūt, pat ja tas būtu 2 cilindru 1.1 motors. | Offline | | |
Ruudis | | Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2107
Braucu ar: Pienpak
|
09 Sep 2015, 13:52:30 funkyasshit rakstīja:
Nē, tad nekarsīs. Arī tagad nekarst, vienkārši reizēm temepratūra pakāpjas nedaudz augstāk.
Man vienkārši ir informācīja "viena tante teica" līmenī, ka kaut kad vēlāk nenākot uz tiem 1.6 visko mufte, bet nevaru tai info atrast pamatu, kā arī zinot BMW stilu, viskomuftei ir jābūt, pat ja tas būtu 2 cilindru 1.1 motors.
Hvz, manam e46 nav viskomuftas, bet ir električkas. | Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Nu E46 jau ir nedaudz advencētāks tas elektroventilātors. Viņam vairs nav On/Off 2 līmeņu funkcija vai pat viena, par to es nebrīnos. Cerams, ka uz E36 ir tā pati situācīja, jo likt muftu tai 1.6 tabletei ir finansiāli neizdevīgi. | Offline | | |
sakums | | Kopš: 19. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 960
Braucu ar: milfeņu džipu
|
09 Sep 2015, 12:25:36 dzuris rakstīja:
09 Sep 2015, 12:10:23 sakums rakstīja:
e39, 3.0d, automāts, 2000.g, 142kw.
Katru reizi, kad bākā palaižu zemāku līmeni, tobiš, kad iedegas degvielas lampiņa. Motors sāk izraisīt lielāku vibrāciju, gan slits, gan auksts.
Piegāžu bāku, atkal viss kārtībā, nevibrē.
Tā varētu būt pazīme, ka bākas apakšā sūdi sakrājušies?
Vai pie vainas citi iemesli?
Paldies.
Palasi e39 sadalu, ja smadzene kustas, sapratisi..
Palasīju, papētīju, bet līdz galam nesapratu.
Ir variants, ka bākā sūknis, bet tad slāptu nost, vai neietu vispār, un jau zem ~15l bākā, bet man kad tur kādi ~6 palikuši sāk vibrēt.
Vēl ir minētas purināšanās/vibrācijas par to, ka kamēr auksts utt, bet man vibrē visu laiku.
Varbūt neatradu īsto vietu par kuru biji domājis.. | Offline | | |
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
09 Sep 2015, 13:57:54 sakums rakstīja:
09 Sep 2015, 12:25:36 dzuris rakstīja:
09 Sep 2015, 12:10:23 sakums rakstīja:
e39, 3.0d, automāts, 2000.g, 142kw.
Katru reizi, kad bākā palaižu zemāku līmeni, tobiš, kad iedegas degvielas lampiņa. Motors sāk izraisīt lielāku vibrāciju, gan slits, gan auksts.
Piegāžu bāku, atkal viss kārtībā, nevibrē.
Tā varētu būt pazīme, ka bākas apakšā sūdi sakrājušies?
Vai pie vainas citi iemesli?
Paldies.
Palasi e39 sadalu, ja smadzene kustas, sapratisi..
Palasīju, papētīju, bet līdz galam nesapratu.
Ir variants, ka bākā sūknis, bet tad slāptu nost, vai neietu vispār, un jau zem ~15l bākā, bet man kad tur kādi ~6 palikuši sāk vibrēt.
Vēl ir minētas purināšanās/vibrācijas par to, ka kamēr auksts utt, bet man vibrē visu laiku.
Varbūt neatradu īsto vietu par kuru biji domājis..
Pareizi saprati. Pielauju ka bakas suknis burbulus dzen(sadilusas lapstinas) vai tikpat labi magistralais tadus pasus jokus taisa, jo tad kad man atnirdzas vispar palaist nevareja un startejo ahujenna vibreja..
Pameri magistralajam spiedienu sakuma.. | Offline | | |
sakums | | Kopš: 19. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 960
Braucu ar: milfeņu džipu
|
09 Sep 2015, 14:39:00 dzuris rakstīja:
09 Sep 2015, 13:57:54 sakums rakstīja:
09 Sep 2015, 12:25:36 dzuris rakstīja:
09 Sep 2015, 12:10:23 sakums rakstīja:
e39, 3.0d, automāts, 2000.g, 142kw.
Katru reizi, kad bākā palaižu zemāku līmeni, tobiš, kad iedegas degvielas lampiņa. Motors sāk izraisīt lielāku vibrāciju, gan slits, gan auksts.
Piegāžu bāku, atkal viss kārtībā, nevibrē.
Tā varētu būt pazīme, ka bākas apakšā sūdi sakrājušies?
Vai pie vainas citi iemesli?
Paldies.
Palasi e39 sadalu, ja smadzene kustas, sapratisi..
Palasīju, papētīju, bet līdz galam nesapratu.
Ir variants, ka bākā sūknis, bet tad slāptu nost, vai neietu vispār, un jau zem ~15l bākā, bet man kad tur kādi ~6 palikuši sāk vibrēt.
Vēl ir minētas purināšanās/vibrācijas par to, ka kamēr auksts utt, bet man vibrē visu laiku.
Varbūt neatradu īsto vietu par kuru biji domājis..
Pareizi saprati. Pielauju ka bakas suknis burbulus dzen(sadilusas lapstinas) vai tikpat labi magistralais tadus pasus jokus taisa, jo tad kad man atnirdzas vispar palaist nevareja un startejo ahujenna vibreja..
Pameri magistralajam spiedienu sakuma..
Bet ja kaut vai stāvot uz vietas ir vibrācija visos ātrumos (gan P,R,N,D), bet kad dod virsū, viss ir kārtībā, vibrācija nav, jaudas zudumu arī nejūtu. | Offline | | |
|
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
09 Sep 2015, 15:27:09 sakums rakstīja:
09 Sep 2015, 14:39:00 dzuris rakstīja:
09 Sep 2015, 13:57:54 sakums rakstīja:
09 Sep 2015, 12:25:36 dzuris rakstīja:
09 Sep 2015, 12:10:23 sakums rakstīja:
e39, 3.0d, automāts, 2000.g, 142kw.
Katru reizi, kad bākā palaižu zemāku līmeni, tobiš, kad iedegas degvielas lampiņa. Motors sāk izraisīt lielāku vibrāciju, gan slits, gan auksts.
Piegāžu bāku, atkal viss kārtībā, nevibrē.
Tā varētu būt pazīme, ka bākas apakšā sūdi sakrājušies?
Vai pie vainas citi iemesli?
Paldies.
Palasi e39 sadalu, ja smadzene kustas, sapratisi..
Palasīju, papētīju, bet līdz galam nesapratu.
Ir variants, ka bākā sūknis, bet tad slāptu nost, vai neietu vispār, un jau zem ~15l bākā, bet man kad tur kādi ~6 palikuši sāk vibrēt.
Vēl ir minētas purināšanās/vibrācijas par to, ka kamēr auksts utt, bet man vibrē visu laiku.
Varbūt neatradu īsto vietu par kuru biji domājis..
Pareizi saprati. Pielauju ka bakas suknis burbulus dzen(sadilusas lapstinas) vai tikpat labi magistralais tadus pasus jokus taisa, jo tad kad man atnirdzas vispar palaist nevareja un startejo ahujenna vibreja..
Pameri magistralajam spiedienu sakuma..
Bet ja kaut vai stāvot uz vietas ir vibrācija visos ātrumos (gan P,R,N,D), bet kad dod virsū, viss ir kārtībā, vibrācija nav, jaudas zudumu arī nejūtu.
Nu tad tikkai diagnostika.. Bet domaju ka toc kautkas sistemai vainas bus.. | Offline | | |
sakums | | Kopš: 19. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 960
Braucu ar: milfeņu džipu
|
09 Sep 2015, 16:06:25 dzuris rakstīja:
Nu tad tikkai diagnostika.. Bet domaju ka toc kautkas sistemai vainas bus..
Ok, paldies. | Offline | | |
martinssirants | | Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
| Kuraa vietaa vislabaak veikt diagnostiku un remontet kondishku? laikam nospraaga suuknis. autoVAG izstraadaajums. | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
10 Sep 2015, 07:59:39 martinssirants rakstīja:
Kuraa vietaa vislabaak veikt diagnostiku un remontet kondishku? laikam nospraaga suuknis. autoVAG izstraadaajums.
tev jau pus gadu viņš ir nosprādzis-paķer SMS un dodies uz--- nē nedodies nekur tev tāpat naudas nav | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|