Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 231 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X5 E53 (2000-2007)

Tēma: X5 E53

AutorsZiņojums
bikeman
18. Aug 2016, 14:01 #2961

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1071

Braucu ar: e91 330d

Pieejamas, arī 4.4i e53 gāzes iekārta,Vadības bloks Zenit Pro,reduktors KME Gold,sprauslas Barracuda,balons 73 Litri!
Offline
Ridlihs
18. Aug 2016, 14:29 #2962

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


18 Aug 2016, 12:39:59 @Gato_jurko rakstīja:

18 Aug 2016, 12:38:08 @gintc rakstīja:
Pār sliedēm pārbraucot vai tad nedzirdēji

O jaa...tā skaņa pretīga! jo mic ieraksta mašīnas korpusa skaņu dzīvē nekā nav, bet ierakstā ir drausmas


gan jau arī to Latbema pa kādām pāris pakām novērsīs
Offline
KF
20. Aug 2016, 19:00 #2963

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 1446

Braucu ar: 7

E53 FL 3.0D var pirkt? Vajag kkādu BMW ar ko skraidīt pa pilsētu, bet ar lielāku klīrensu kā vieglajiem.. Ja E53, tad labi aprīkots un ar pneimu maksā 10+. Ja kāds ir braucis arī ar E70, tad lūdzu padalieties ar sajūtām.. Interesē vairāk tieši komforta atšķirības un apdares kvalitāte, jo uzturēšanas izmaksas ir +- zināmas..

[ Šo ziņu laboja KristapsRA, 20 Aug 2016, 19:00:58 ]

Offline
Ridlihs
20. Aug 2016, 20:29 #2964

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

man tieši tādai lietošanai ir e53, pagaidām pēc visiem iepriekšējiem aparātiem (arī e39, e65 (daudzi kiedza kā var ienākt prātā e65 pret to naglu kasti mainīt nu pagaidām pat doma nenāk prātā par ,piemēram, atpakaļ pāriešanu uz e65).)) esu sajūsmā. Domāju, ja noliktu vienāda vecuma un vienādi lietotus auto kā e53 un e70, tad varu derēt, ka e70 daudz bēdīgākā stāvoklī būtu.
Offline
edzulis
20. Aug 2016, 20:42 #2965

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

bija doma mainīt 4.6is uz e70 FL vai 5er GT. Tad nopietni domāju par e53 4.8is, bet daudzi atrunāja dēļ N62 motora. Finālā jāsamaina ķēdes 4.6is un jāturpina braukt kādus 2-3 gadus Pilnīgi nekādu problēmu. Vadās super, navi u.c uber fīčas nav vajadzīgas...

[ Šo ziņu laboja edzulis, 20 Aug 2016, 20:44:39 ]

Offline
Ridlihs
20. Aug 2016, 20:43 #2966

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

kas ir ar to N62 motoru, arī plānā ar laiku 4.8is...
Offline
edzulis
20. Aug 2016, 20:48 #2967

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


20 Aug 2016, 20:43:37 @Ridlihs rakstīja:
kas ir ar to N62 motoru, arī plānā ar laiku 4.8is...


Pa lielam valvetronics, vanosi, puņķošanās, pneimo piekare. Gribēju to zilo ex captain auto. Labs stāvoklis, izskatās mega, bet tā kā vajadzēja kā ikdienas auto, pārdomāju, jo atrunāja.. Manuprāt viņš izskatās labāk par lielāko daļu E70.
Offline
Ridlihs
20. Aug 2016, 20:51 #2968

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

skaidrs, paldies. bet tas nav palielam galvenokārt tāpēc, ka tie auto/dzinēji vnk ir nolaisti, jo nopirkt var, bet uzturēt nevar pilnvērtīgi, kā tas vislabāk redzams ar e65 tagad.
Offline
edzulis
20. Aug 2016, 20:56 #2969

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Nē. Pirmie valvetroniki ir gemars by default
Offline
KF
20. Aug 2016, 21:11 #2970

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 1446

Braucu ar: 7

Kas ar šo?

https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-x5-4-8-is-...h/230544245.html
Offline
Chris
20. Aug 2016, 21:42 #2971

Kopš: 16. May 2004

Ziņojumi: 966

Braucu ar: V8

asis, ātrumkārba, panorāma jātaisa...
Offline
KF
20. Aug 2016, 21:58 #2972

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 1446

Braucu ar: 7

Aaaa, jā, iemetu tekstu tulkotājā
Offline
Ridlihs
22. Aug 2016, 21:35 #2973

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

vienīgais kas man pietrūkst no e65 ir roku balsta galā tā grozāmā poga ar kuru ļoti ērti rakties pa kompi, un pēkšņi ieraudzīju, ka viens tirgo šitādu figņu priekš e53, e46 un e39 orģināli kas tāds tak nevienam nenāk no tiem modeļiem ne? mošk ir kādam?







[ Šo ziņu laboja Ridlihs, 22 Aug 2016, 22:35:43 ]

Offline
sandis224
22. Aug 2016, 22:12 #2974

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive


22 Aug 2016, 21:35:35 @Ridlihs rakstīja:
vienīgais kas man pietrūkst no e65 ir roku balsta galā tā grozāmā poga ar kuru ļoti ērti rakties pa kompi, un pēkšņi ieraudzīju, ka viens tirgo šitādu figņu priekš e53, e46 un e39 orģināli kas tāds tak nevienam nenāk no tiem modeļiem ne? mošk ir kādam?
Tā jau tīri neko izskatās! Un cik maksā tāda?






http://content6-foto.inbox.lv/albums/r/ridlihs/...d.jpg?1471890858
Offline
Ridlihs
22. Aug 2016, 22:34 #2975

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

150 aināri laikam bija
Offline
kawaracer
22. Aug 2016, 22:50 #2976

Kopš: 04. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2691

Braucu ar: FXFBS


20 Aug 2016, 20:42:32 @edzulis rakstīja:
bija doma mainīt 4.6is uz e70 FL vai 5er GT. Tad nopietni domāju par e53 4.8is, bet daudzi atrunāja dēļ N62 motora. Finālā jāsamaina ķēdes 4.6is un jāturpina braukt kādus 2-3 gadus Pilnīgi nekādu problēmu. Vadās super, navi u.c uber fīčas nav vajadzīgas...


E70 FL ir daudz komfortablāks auto par E53 un 40d iet ne sliktāk par 4,6is. Varbūt pat labāk!
Kā arī ar bāku var 1000km nobraukt.
Te gan piebildīšu, ka ilgi meklēju sakarīgu un lai 40d ir bez pneimas, kas ir retums.

-----------------
Rezerves daļas un serviss

Offline
tsvilans
23. Aug 2016, 00:00 #2977

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 41

Braucu ar:

Brīvdienās braucu apmēram 200 km pa šoseju, vidējais ātrums ap 100 , bez dzīšanas , skriešanas utt.
Piefiksēju, ka vienā brīdī nepārslēdzas ceturtais uz piekto robu, līdz neaizspiežu līdz 6000 apgriezieniem, kā arī nokrist zemāk līdz trešajam diezgan dīvaini bija.

Braucu ar kruīzu un sanāca diezgan daudz bremzēt un gāzēt. Varbūt šī ir problēma?

Pāris stundas auto pastāvēja, pēc tam laikam nebija problēmas.

Offline
sandis224
23. Aug 2016, 00:42 #2978

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive


22 Aug 2016, 22:34:34 @Ridlihs rakstīja:
150 aināri laikam bija
Jauns 150? Nez cik sarežģīti pieslēgt?
Offline
Gato_jurko
23. Aug 2016, 08:36 #2979

Kopš: 03. Apr 2016

Ziņojumi: 701

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


23 Aug 2016, 00:42:23 @sandis224 rakstīja:

22 Aug 2016, 22:34:34 @Ridlihs rakstīja:
150 aināri laikam bija
Jauns 150? Nez cik sarežģīti pieslēgt?


Ko tur meklēt E53 monitorā? Degvielas patēriņš un viss... radio uz stūres

-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
Gato_jurko
23. Aug 2016, 08:38 #2980

Kopš: 03. Apr 2016

Ziņojumi: 701

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


23 Aug 2016, 00:00:58 @tsvilans rakstīja:
Brīvdienās braucu apmēram 200 km pa šoseju, vidējais ātrums ap 100 , bez dzīšanas , skriešanas utt.
Piefiksēju, ka vienā brīdī nepārslēdzas ceturtais uz piekto robu, līdz neaizspiežu līdz 6000 apgriezieniem, kā arī nokrist zemāk līdz trešajam diezgan dīvaini bija.

Braucu ar kruīzu un sanāca diezgan daudz bremzēt un gāzēt. Varbūt šī ir problēma?

Pāris stundas auto pastāvēja, pēc tam laikam nebija problēmas.




Ar ko brauci vazu, zazu, krazu vai uràlu? Izskatās, ka vèlams braukt darba dienàs un bez kruīza

-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo