Autors | Ziņojums |
bikeman | 18. Aug 2016, 14:01 |
#2961
|
|
Kopš: 13. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1071
Braucu ar: e91 330d
| Pieejamas, arī 4.4i e53 gāzes iekārta,Vadības bloks Zenit Pro,reduktors KME Gold,sprauslas Barracuda,balons 73 Litri! |
Offline | |
|
Ridlihs | 18. Aug 2016, 14:29 |
#2962
|
|
Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
18 Aug 2016, 12:39:59 @Gato_jurko rakstīja:
18 Aug 2016, 12:38:08 @gintc rakstīja:
Pār sliedēm pārbraucot vai tad nedzirdēji
O jaa...tā skaņa pretīga! jo mic ieraksta mašīnas korpusa skaņu dzīvē nekā nav, bet ierakstā ir drausmas
gan jau arī to Latbema pa kādām pāris pakām novērsīs |
Offline | |
|
KF | 20. Aug 2016, 19:00 |
#2963
|
|
Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 1446
Braucu ar: 7
| E53 FL 3.0D var pirkt? Vajag kkādu BMW ar ko skraidīt pa pilsētu, bet ar lielāku klīrensu kā vieglajiem.. Ja E53, tad labi aprīkots un ar pneimu maksā 10+. Ja kāds ir braucis arī ar E70, tad lūdzu padalieties ar sajūtām.. Interesē vairāk tieši komforta atšķirības un apdares kvalitāte, jo uzturēšanas izmaksas ir +- zināmas.. [ Šo ziņu laboja KristapsRA, 20 Aug 2016, 19:00:58 ] |
Offline | |
|
Ridlihs | 20. Aug 2016, 20:29 |
#2964
|
|
Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
| man tieši tādai lietošanai ir e53, pagaidām pēc visiem iepriekšējiem aparātiem (arī e39, e65 (daudzi kiedza kā var ienākt prātā e65 pret to naglu kasti mainīt nu pagaidām pat doma nenāk prātā par ,piemēram, atpakaļ pāriešanu uz e65).)) esu sajūsmā. Domāju, ja noliktu vienāda vecuma un vienādi lietotus auto kā e53 un e70, tad varu derēt, ka e70 daudz bēdīgākā stāvoklī būtu. |
Offline | |
|
edzulis | 20. Aug 2016, 20:42 |
#2965
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| bija doma mainīt 4.6is uz e70 FL vai 5er GT. Tad nopietni domāju par e53 4.8is, bet daudzi atrunāja dēļ N62 motora. Finālā jāsamaina ķēdes 4.6is un jāturpina braukt kādus 2-3 gadus Pilnīgi nekādu problēmu. Vadās super, navi u.c uber fīčas nav vajadzīgas... [ Šo ziņu laboja edzulis, 20 Aug 2016, 20:44:39 ] |
Offline | |
|
Ridlihs | 20. Aug 2016, 20:43 |
#2966
|
|
Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
| kas ir ar to N62 motoru, arī plānā ar laiku 4.8is... |
Offline | |
|
edzulis | 20. Aug 2016, 20:48 |
#2967
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
20 Aug 2016, 20:43:37 @Ridlihs rakstīja:
kas ir ar to N62 motoru, arī plānā ar laiku 4.8is...
Pa lielam valvetronics, vanosi, puņķošanās, pneimo piekare. Gribēju to zilo ex captain auto. Labs stāvoklis, izskatās mega, bet tā kā vajadzēja kā ikdienas auto, pārdomāju, jo atrunāja.. Manuprāt viņš izskatās labāk par lielāko daļu E70. |
Offline | |
|
Ridlihs | 20. Aug 2016, 20:51 |
#2968
|
|
Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
| skaidrs, paldies. bet tas nav palielam galvenokārt tāpēc, ka tie auto/dzinēji vnk ir nolaisti, jo nopirkt var, bet uzturēt nevar pilnvērtīgi, kā tas vislabāk redzams ar e65 tagad. |
Offline | |
|
|
edzulis | 20. Aug 2016, 20:56 |
#2969
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Nē. Pirmie valvetroniki ir gemars by default |
Offline | |
|
KF | 20. Aug 2016, 21:11 |
#2970
|
|
Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 1446
Braucu ar: 7
| Kas ar šo?
https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-x5-4-8-is-...h/230544245.html |
Offline | |
|
Chris | 20. Aug 2016, 21:42 |
#2971
|
|
Kopš: 16. May 2004
Ziņojumi: 966
Braucu ar: V8
| asis, ātrumkārba, panorāma jātaisa... |
Offline | |
|
KF | 20. Aug 2016, 21:58 |
#2972
|
|
Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 1446
Braucu ar: 7
| Aaaa, jā, iemetu tekstu tulkotājā |
Offline | |
|
Ridlihs | 22. Aug 2016, 21:35 |
#2973
|
|
Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
| vienīgais kas man pietrūkst no e65 ir roku balsta galā tā grozāmā poga ar kuru ļoti ērti rakties pa kompi, un pēkšņi ieraudzīju, ka viens tirgo šitādu figņu priekš e53, e46 un e39 orģināli kas tāds tak nevienam nenāk no tiem modeļiem ne? mošk ir kādam?
[ Šo ziņu laboja Ridlihs, 22 Aug 2016, 22:35:43 ] |
Offline | |
|
sandis224 | 22. Aug 2016, 22:12 |
#2974
|
|
Kopš: 20. Jul 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 648
Braucu ar: Xdrive
|
22 Aug 2016, 21:35:35 @Ridlihs rakstīja:
vienīgais kas man pietrūkst no e65 ir roku balsta galā tā grozāmā poga ar kuru ļoti ērti rakties pa kompi, un pēkšņi ieraudzīju, ka viens tirgo šitādu figņu priekš e53, e46 un e39 orģināli kas tāds tak nevienam nenāk no tiem modeļiem ne? mošk ir kādam?
Tā jau tīri neko izskatās! Un cik maksā tāda?
http://content6-foto.inbox.lv/albums/r/ridlihs/...d.jpg?1471890858
|
Offline | |
|
Ridlihs | 22. Aug 2016, 22:34 |
#2975
|
|
Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
| 150 aināri laikam bija |
Offline | |
|
kawaracer | 22. Aug 2016, 22:50 |
#2976
|
|
Kopš: 04. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2691
Braucu ar: FXFBS
|
20 Aug 2016, 20:42:32 @edzulis rakstīja:
bija doma mainīt 4.6is uz e70 FL vai 5er GT. Tad nopietni domāju par e53 4.8is, bet daudzi atrunāja dēļ N62 motora. Finālā jāsamaina ķēdes 4.6is un jāturpina braukt kādus 2-3 gadus Pilnīgi nekādu problēmu. Vadās super, navi u.c uber fīčas nav vajadzīgas...
E70 FL ir daudz komfortablāks auto par E53 un 40d iet ne sliktāk par 4,6is. Varbūt pat labāk!
Kā arī ar bāku var 1000km nobraukt.
Te gan piebildīšu, ka ilgi meklēju sakarīgu un lai 40d ir bez pneimas, kas ir retums.
----------------- Rezerves daļas un serviss
|
Offline | |
|
|
tsvilans | 23. Aug 2016, 00:00 |
#2977
|
|
Kopš: 13. Jan 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 41
Braucu ar:
| Brīvdienās braucu apmēram 200 km pa šoseju, vidējais ātrums ap 100 , bez dzīšanas , skriešanas utt.
Piefiksēju, ka vienā brīdī nepārslēdzas ceturtais uz piekto robu, līdz neaizspiežu līdz 6000 apgriezieniem, kā arī nokrist zemāk līdz trešajam diezgan dīvaini bija.
Braucu ar kruīzu un sanāca diezgan daudz bremzēt un gāzēt. Varbūt šī ir problēma?
Pāris stundas auto pastāvēja, pēc tam laikam nebija problēmas.
|
Offline | |
|
sandis224 | 23. Aug 2016, 00:42 |
#2978
|
|
Kopš: 20. Jul 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 648
Braucu ar: Xdrive
|
22 Aug 2016, 22:34:34 @Ridlihs rakstīja:
150 aināri laikam bija
Jauns 150? Nez cik sarežģīti pieslēgt? |
Offline | |
|
Gato_jurko | 23. Aug 2016, 08:36 |
#2979
|
|
Kopš: 03. Apr 2016
Ziņojumi: 701
Braucu ar:
❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤
|
23 Aug 2016, 00:42:23 @sandis224 rakstīja:
22 Aug 2016, 22:34:34 @Ridlihs rakstīja:
150 aināri laikam bija
Jauns 150? Nez cik sarežģīti pieslēgt?
Ko tur meklēt E53 monitorā? Degvielas patēriņš un viss... radio uz stūres
----------------- 36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā! |
Offline | |
|
Gato_jurko | 23. Aug 2016, 08:38 |
#2980
|
|
Kopš: 03. Apr 2016
Ziņojumi: 701
Braucu ar:
❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤
|
23 Aug 2016, 00:00:58 @tsvilans rakstīja:
Brīvdienās braucu apmēram 200 km pa šoseju, vidējais ātrums ap 100 , bez dzīšanas , skriešanas utt.
Piefiksēju, ka vienā brīdī nepārslēdzas ceturtais uz piekto robu, līdz neaizspiežu līdz 6000 apgriezieniem, kā arī nokrist zemāk līdz trešajam diezgan dīvaini bija.
Braucu ar kruīzu un sanāca diezgan daudz bremzēt un gāzēt. Varbūt šī ir problēma?
Pāris stundas auto pastāvēja, pēc tam laikam nebija problēmas.
Ar ko brauci vazu, zazu, krazu vai uràlu? Izskatās, ka vèlams braukt darba dienàs un bez kruīza
----------------- 36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā! |
Offline | |
|