Autors | Ziņojums |
guzlis | 09. Mar 2014, 17:18 |
#2961
|
|
Kopš: 20. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1583
Braucu ar:
| itkaa atrastaas atluuzas https://twitter.com/JournoDannyAsia/status/442495115911630848/photo/1
----------------- Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
|
Offline | |
|
Dzirnavnieks | 09. Mar 2014, 18:03 |
#2962
|
|
Kopš: 01. Jan 2012
Ziņojumi: 300
Braucu ar: M57D30
|
09 Mar 2014, 17:58:26 user rakstīja:
09 Mar 2014, 17:18:22 guzlis rakstīja:
itkaa atrastaas atluuzas https://twitter.com/JournoDannyAsia/status/442495115911630848/photo/1
tam Twitteristam profila fonā pilsēta - kas tā par pilsētu
Hong Kong[ Šo ziņu laboja Dzirnavnieks, 09 Mar 2014, 18:03:45 ] |
Offline | |
|
guzlis | 09. Mar 2014, 18:08 |
#2963
|
|
Kopš: 20. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1583
Braucu ar:
| rekur live blogs
http://www.theguardian.com/world/2014/mar/09/malaysia-airlines-missing-plane-investigation-widens-live
----------------- Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
|
Offline | |
|
arizah | 09. Mar 2014, 19:31 |
#2964
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
09 Mar 2014, 18:03:16 Dzirnavnieks rakstīja:
09 Mar 2014, 17:58:26 user rakstīja:
09 Mar 2014, 17:18:22 guzlis rakstīja:
itkaa atrastaas atluuzas https://twitter.com/JournoDannyAsia/status/442495115911630848/photo/1
tam Twitteristam profila fonā pilsēta - kas tā par pilsētu
Hong Kong
nofočējis arī viņš ir Hong Kongu pa logu. tikai naktī. |
Offline | |
|
Maris_ | 09. Mar 2014, 19:33 |
#2965
|
|
Kopš: 09. Mar 2014
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
| Vai tad tiešām tā vieta jau sen nebija pārmeklēta ar visu to nopietno tehniku, kas viņiem pieejama. Baigi jocīgi. |
Offline | |
|
arizah | 09. Mar 2014, 19:51 |
#2966
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| kkāds poda vāks beidzot uzpeldējis. no rīta cerams jau būs kādas ziņas.
[ Šo ziņu laboja arizah, 09 Mar 2014, 19:52:42 ] |
Offline | |
|
mrpresident | 09. Mar 2014, 23:39 |
#2967
|
|
Kopš: 31. May 2004
Ziņojumi: 1275
Braucu ar:
|
09 Mar 2014, 15:29:45 _Eddy_ rakstīja:
Eiropaa tieshaam tikai rix'aa bez pases netiek cauri. Gb, nor, ita, cz, de var paveikties tikai ar boarding card. Kaa gadaas. Bet aarpus eiropas ir krietni savaadaak.
Kur jums @ rix tos id dokumentus prasa? Es laikam kaut kāds īpašais tad sanāku, ka man ar passbook boarding qr pietiek?
Vienīgais, ja bagāžu nodod, tad gan uzjautā. Bet nu pie bagāžas nodošanas arī @ txl biezhi (lai gan ne vienmēr) ID/pasi prasa un man pietiekami mieži sanāk lidot rx - txl via fra un atpakaļ. |
Offline | |
|
Dzirnavnieks | 09. Mar 2014, 23:52 |
#2968
|
|
Kopš: 01. Jan 2012
Ziņojumi: 300
Braucu ar: M57D30
|
09 Mar 2014, 23:39:28 mrpresident rakstīja:
09 Mar 2014, 15:29:45 _Eddy_ rakstīja:
Eiropaa tieshaam tikai rix'aa bez pases netiek cauri. Gb, nor, ita, cz, de var paveikties tikai ar boarding card. Kaa gadaas. Bet aarpus eiropas ir krietni savaadaak.
Kur jums @ rix tos id dokumentus prasa? Es laikam kaut kāds īpašais tad sanāku, ka man ar passbook boarding qr pietiek?
...
Protams, jo tu ceļo iekš Šengenas.[ Šo ziņu laboja Dzirnavnieks, 09 Mar 2014, 23:53:20 ] |
Offline | |
|
|
Lafter | 09. Mar 2014, 23:59 |
#2969
|
|
Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| Blac aizvakar 2x sedamies, 1 reize 3 x lidz metru augstam tika lidz skrejceljam un rava atpakal.... Tad gan taa dīvaini palika
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
|
Offline | |
|
RVR | 10. Mar 2014, 00:11 |
#2970
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22293
Braucu ar: RVR
| īpašie lido ar savām lidmašīnām un Rīgā iet caur VIPu vai FBO |
Offline | |
|
Lafter | 10. Mar 2014, 00:16 |
#2971
|
|
Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
10 Mar 2014, 00:09:14 bertons rakstīja:
vakar labs 250 graadu puutiens bija
[://dl.dropboxusercontent.com/u/234482/DSC_3379-Edit.jpg[/img]
//dl.dropboxusu/234482/DSC_3276.jpg[/img]
ja Rix tad izbaudīju :nahuj: bla sajaucu- vakar ielidoju- alko
Kgan neizskatas pec rix, bet liddzifindrifteja lejaa[ Šo ziņu laboja Lafter, 10 Mar 2014, 00:19:31 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
|
Offline | |
|
RVR | 10. Mar 2014, 00:22 |
#2972
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22293
Braucu ar: RVR
|
10 Mar 2014, 00:18:28 user rakstīja:
kas tas par servisu, ka vienreiz ielidoju Rīgā un no tās pašas sūdīgās lidmašīnas izkāpa čalis, kuru sagaidīja ar auto (audi vai phaetons pat neatceros) nevis autobuss?
Droši vien viņš izmantoja lidostas VIP pakalpojumus
http://www.riga-airport.com/lv/main/vip/cenas |
Offline | |
|
Lafter | 10. Mar 2014, 00:25 |
#2973
|
|
Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
10 Mar 2014, 00:23:05 bertons rakstīja:
10 Mar 2014, 00:16:35 Lafter rakstīja:
10 Mar 2014, 00:09:14 bertons rakstīja:
vakar labs 250 graadu puutiens bija
[://dl.dropboxusercontent.com/u/234482/DSC_3379-Edit.jpg[/img]
//dl.dropboxusu/234482/DSC_3276.jpg[/img]
ja Rix tad izbaudīju :nahuj: bla sajaucu- vakar ielidoju- alko
Kgan neizskatas pec rix, bet liddzifindrifteja lejaa
Rix rix pissec kas tur darijaas
blac kad 3x rava atpakal jau slapjais biksees, purinaaja psc , domaju sadalisies reizinatajos tad njema otru apli
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
|
Offline | |
|
Fruktists | 10. Mar 2014, 00:36 |
#2974
|
|
Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
|
10 Mar 2014, 00:26:21 user rakstīja:
10 Mar 2014, 00:23:05 bertons rakstīja:
10 Mar 2014, 00:16:35 Lafter rakstīja:
10 Mar 2014, 00:09:14 bertons rakstīja:
vakar labs 250 graadu puutiens bija
[://dl.dropboxusercontent.com/u/234482/DSC_3379-Edit.jpg[/img]
//dl.dropboxusu/234482/DSC_3276.jpg[/img]
ja Rix tad izbaudīju :nahuj: bla sajaucu- vakar ielidoju- alko
Kgan neizskatas pec rix, bet liddzifindrifteja lejaa
Rix rix pissec kas tur darijaas
nez, arī pilotiem likās, ka pisec tas viss vai tikai jums?
Pieļauju ka arī pilotiem raut atpakaļ gaisā pāris metrus no skraiceļa varētu nebūt pilnīgi pohuj... Tas varētu būt tas pats kas ar auto mest pa mējamajiem kad kāds lohs tevi nepamana... gadās ik pa laikam, bet adrenalīnu tomēr uzsit |
Offline | |
|
Fruktists | 10. Mar 2014, 01:03 |
#2975
|
|
Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
|
10 Mar 2014, 00:41:46 user rakstīja:
nu hvz, ja pilotiem tā ir standarta procedurā tad nekāda stresa tur nav
vienkārši atceros arī kādus braucienus ar jahtu - pilnīgi mierīgs, mazs vējšs utt.. vizinām cilvēkus - tie visi šokā kā jahta sasveras, kā šūpojas un šiem šķiet, ka jahta jau ir uz noslīkšanas robežas kaut īstenībā tas viss ir pilnīgi normāli un tie ir tikai 5% no jahtas spējām
te varētu būt tas pats - cilvēki, kuri nelido arī nespēj novērtēt tas ir vai nav kaut kas traks
Esmu ļoti tālu no aviācijas. Bet ko nozīmē standarta procedūra? Stndarta ir tad kad nospied vajadzīgās pogas un pēc dažām minūtēm piestūrē pie lidostas tuneļa. Te tomēr dažus metrus no zemes ir jāsāk raustīt kloķi, spaidīt pedāļi un HVZ kas vēl jāizdara lai tā ļoķene gaisā uzietu nevis ar spārnu pret zemi atsistos... Itkā jau tas jāmāk katram pilotam pēc definīcijas, bet nu neticu, ka viņiem vispār stresa nav šādās situācijās...
Tas tāpat kā armijas karavītram... karot ir viņa darbs. Katru dienu viņiem to māca. Bet tad kad viņš pēc 5 gadu dienesta nonāk standarta karā, tad viss ir pavisam savādāk |
Offline | |
|
arizah | 10. Mar 2014, 01:19 |
#2976
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
10 Mar 2014, 00:41:46 user rakstīja:
nu hvz, ja pilotiem tā ir standarta procedurā tad nekāda stresa tur nav
nu.. gan jā gan nē. Var gadu nolidot un nevienu go-around neuztaisīt, un tā kā moments ir samērā komplicēts, tad, lai mazinātu stresu, tas viss tiek reizi pusgadā simulatorā iedzīts muguras smadzenēs.
Un pietiek jau atcerēties kaut vai neseno Kazaņas crash, lai pietiekami nopietni attiektos pret šo manevru. Lai gan aviācijā vispār maz lietu, pret kurām attiektos nenopietni. [ Šo ziņu laboja arizah, 10 Mar 2014, 01:21:09 ] |
Offline | |
|
|
Fruktists | 10. Mar 2014, 01:35 |
#2977
|
|
Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
|
10 Mar 2014, 01:19:46 arizah rakstīja:
10 Mar 2014, 00:41:46 user rakstīja:
nu hvz, ja pilotiem tā ir standarta procedurā tad nekāda stresa tur nav
nu.. gan jā gan nē. Var gadu nolidot un nevienu go-around neuztaisīt, un tā kā moments ir samērā komplicēts, tad, lai mazinātu stresu, tas viss tiek reizi pusgadā simulatorā iedzīts muguras smadzenēs.
Un pietiek jau atcerēties kaut vai neseno Kazaņas crash, lai pietiekami nopietni attiektos pret šo manevru. Lai gan aviācijā vispār maz lietu, pret kurām attiektos nenopietni.
Man tāds parastā pasažiera jautājums... Cik saprotu, tad civilizētā pasaulē nosēšanās notiek +/- "automātiski". Bet šādos laikapstākļos, ar lielu sānu vēju, piloti jau sākotnēji nosēžas "Paši stūrējot" vai arī viņiem pēdējā brīdī automātika jāatslēdz un jāsāk kloķi raustīt, ja viņi 5metri virs skreiceļa saprot ka būs ziepes? |
Offline | |
|
kamikadzemk | 10. Mar 2014, 06:47 |
#2978
|
|
Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Lafter, tu laikam tajā laimīgajā DH8D, kurš vakar pēcpusdienā vienīgais uz otru apli gāja
Berton, foršas bilžas, bet ir bijis stiprāks vējš un vēl lielākas sānsveres
Fruktist un user, viss notiek automātiski līdz noteiktam augstumam, kurš atkarīgs no aprīkojuma uz zemes, gaisa kuģī, ir vēl aviokompānijas un paša pilota minimumi, karoč daudz faktori, bet galu galā viss atkarīgs no pilota.
Un spriedelējot par to vai vējš stiprs vai nav stiprs un kā liekas pilotam, tad vēl ir arī tāds faktors, kurš no viņiem pie ruļļiem. Kapteinis varbūt sēstos pīpējot, savukārt otrais pilots varbūt veic savu dzīves bailīgāko nosēšanos.
[ Šo ziņu laboja kamikadzemk, 10 Mar 2014, 06:51:50 ]
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
GintsK | 10. Mar 2014, 09:18 |
#2979
|
|
Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
|
10 Mar 2014, 01:19:46 arizah rakstīja:
10 Mar 2014, 00:41:46 user rakstīja:
nu hvz, ja pilotiem tā ir standarta procedurā tad nekāda stresa tur nav
nu.. gan jā gan nē. Var gadu nolidot un nevienu go-around neuztaisīt, un tā kā moments ir samērā komplicēts, tad, lai mazinātu stresu, tas viss tiek reizi pusgadā simulatorā iedzīts muguras smadzenēs.
Un pietiek jau atcerēties kaut vai neseno Kazaņas crash, lai pietiekami nopietni attiektos pret šo manevru. Lai gan aviācijā vispār maz lietu, pret kurām attiektos nenopietni.
Es te lasīju kaut kādu krievu katastrofas analīzi, un man aizķērās: Rietumu skola pilotiem mācot: gatavojamies iet uz otro apli, bet ja viss saiet - nosēžamies. Krieviem: sēžamies, ja kaut kas nesaiet, - ejam uz otro apli. It kā nebūtiski, bet būtiski..[ Šo ziņu laboja GintsK, 10 Mar 2014, 09:18:59 ] |
Offline | |
|
FAMAS | 10. Mar 2014, 09:32 |
#2980
|
|
Kopš: 09. Apr 2010
Ziņojumi: 1615
Braucu ar:
| Filmaa "Flight" Denzels Vašingtons pie pacelšanās teica (skatījos ar krievu tulkojumu)
"Bokovoi vetjer 30 uzlov horošo trenirujet muskuli sfinktera" |
Offline | |
|