Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 172 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
JDS
20. Apr 2020, 17:27 #2941

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


20 Apr 2020, 17:10:38 @DM-101 rakstīja:

20 Apr 2020, 17:07:11 @JDS rakstīja:
Neviens jau arii vairs nekaadu naudu atpakalj neprasa, un vispaar poh uz tiem meteejiem Saprot, ka kljuudiijies, norakstiijis zaudeejumus un viss


zini, bez iluuzijaam - tas serivss, kas uzstaadiija, tachu nespeeja saprast, kas notika.
elljas spiediens pazuda?
detonaaacija? ja jaa, kaapeec?
ellja uzcepaas? kaapeec?
lokaala paarkarshana? kaapeec?

tb., kaapeec probleemaa tiek vainots apardeveejs? sak, suudu paardeva? Varbuut paardeva tieshaam ideaalu dzineeju, kursh tika sapists!

Kaspich, neuztraucies, neviens neapstriid tavu autoritaati, mees visi jau sen esam sapratushi, ka Tikai Tu saproti bmw dzineejus un maaki vinjus labot.
Ak jaa, fantazeet un mineet jus abi ar sys`u arii maakat
Kaads teica ka treshais dzineejs tika ielikts neko nedarot?
Kaads teica, ka bauskas dzineejs netiks veerts valjaa?
Labi kungi, aizmirstam, pirceejs lohs, paardveejs krasavchiks

[ Šo ziņu laboja JDS, 20 Apr 2020, 17:29:41 ]

Offline
sys9291
20. Apr 2020, 17:31 #2942

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


20 Apr 2020, 17:27:42 @JDS rakstīja:

20 Apr 2020, 17:10:38 @DM-101 rakstīja:

20 Apr 2020, 17:07:11 @JDS rakstīja:
Neviens jau arii vairs nekaadu naudu atpakalj neprasa, un vispaar poh uz tiem meteejiem Saprot, ka kljuudiijies, norakstiijis zaudeejumus un viss


zini, bez iluuzijaam - tas serivss, kas uzstaadiija, tachu nespeeja saprast, kas notika.
elljas spiediens pazuda?
detonaaacija? ja jaa, kaapeec?
ellja uzcepaas? kaapeec?
lokaala paarkarshana? kaapeec?

tb., kaapeec probleemaa tiek vainots apardeveejs? sak, suudu paardeva? Varbuut paardeva tieshaam ideaalu dzineeju, kursh tika sapists!

Kaspich, neuztraucies, neviens neapstriid tavu autoritaati, mees visi jau sen esam sapratushi, ka Tikai Tu saproti bmw dzineejus un maaki vinjus labot.
Ak jaa, fantazeet un mineet jus abi ar sys`u arii maakat
Kad teica ka treshais dzineejs tikai ielikts neko nedarot?
Kaads teica, ka bauskas dzineejs netiks veerts valjaa?
Labi kungi, aizmirstam, pirceejs lohs, paardveejs krasavchiks

Man likās - ka lohu un uzmetēju tēma ir slēgta...
Tad atvēra to dzinēju vai nē? man vienkārši sportiska interese...
P.S a ko te citu darīt, kā pafantazēt un minēt, jo citādi daži klienti arī vēlas noskaidrot precīzas remonta un diagnostikas izmaksas un izpildes termiņus pa telefonu uzrakstot sms...un kā viņam paskaidrot ka vismaz jāredz auto?

[ Šo ziņu laboja sys9291, 20 Apr 2020, 17:34:17 ]

Offline
JDS
20. Apr 2020, 17:34 #2943

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Kaspich, atslaabsti.
Neviens neblatoja, es neteicu, ka visu zinu, es teicu, ka neesmu pirceejs kad sys sajauca, tik to, ka zinu nedaudz vairaak par to situaaciju. Tu te atkal saac burt savas versijas un veel nezin ko.
Es netaisos ar tevi te ciiniities, tev pietiek ar ko te diskuteet un ciiniities

Par tavaam fantaazijaam, nu Tu tyak zini visu ko dariija un nedariija ar to dzineeju


Offline
968-jk
20. Apr 2020, 17:38 #2944

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13616

Braucu ar: 30niekiem


20 Apr 2020, 17:27:42 @JDS rakstīja:

20 Apr 2020, 17:10:38 @DM-101 rakstīja:

20 Apr 2020, 17:07:11 @JDS rakstīja:
Neviens jau arii vairs nekaadu naudu atpakalj neprasa, un vispaar poh uz tiem meteejiem Saprot, ka kljuudiijies, norakstiijis zaudeejumus un viss


zini, bez iluuzijaam - tas serivss, kas uzstaadiija, tachu nespeeja saprast, kas notika.
elljas spiediens pazuda?
detonaaacija? ja jaa, kaapeec?
ellja uzcepaas? kaapeec?
lokaala paarkarshana? kaapeec?

tb., kaapeec probleemaa tiek vainots apardeveejs? sak, suudu paardeva? Varbuut paardeva tieshaam ideaalu dzineeju, kursh tika sapists!

Kaspich, neuztraucies, neviens neapstriid tavu autoritaati, mees visi jau sen esam sapratushi, ka Tikai Tu saproti bmw dzineejus un maaki vinjus labot.
Ak jaa, fantazeet un mineet jus abi ar sys`u arii maakat
Kaads teica ka treshais dzineejs tika ielikts neko nedarot?
Kaads teica, ka bauskas dzineejs netiks veerts valjaa?
Labi kungi, aizmirstam, pirceejs lohs, paardveejs krasavchiks


Nevienā vietā netiek minēts, ka šrots (metējs) ir krsavčiks. Pircējs lohs, to jau noskaidroja. Šobrīd mēģina Tev iestāstīt to ko visi redz- vislielākais lohs un nejēga šeit ir mehāniķis /iķi.
Offline
smudo
20. Apr 2020, 18:07 #2945

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


20 Apr 2020, 16:52:23 @sys9291 rakstīja:

20 Apr 2020, 15:55:29 @JDS rakstīja:

20 Apr 2020, 15:47:29 @sys9291 rakstīja:

Piemērs F sērijas M2 dzinēja resurss pēc rūpnicas parstāvja (ne tirgotāja) vārdiem 90K kopēja plūsmā!!! par ko stāsts? A dīleris NEKAD kaut ko tadu NESTĀSTĪS - kur nu vē šrots...

Pag, jau 90k km ? Bij tak 60k


17 Apr 2020, 16:11:40 @sys9291 rakstīja:
Pāris gadu atpalkaļ Inchape organizēja M2 testa braucienus, mums par pavadoni iedeva rūpnīcas parstāvi. Kad pēc vizinašanās uzdevu jautājumu par dzinēja resursu - tad atbilde bija lakoniska 60K - izdariet secinājumus...


maģiskie vārdini " kopējā plūsmā"


Interesanti, ka tāds neliels resurss tiek prognozēts M2, ja tajā pašā Mobile.de ir pilns M3 E92 ar 160-250k km nobraukumu (pieņemu, ka daļa no tiem vēl ir attīti ) un tas M2 dzinējs faktiski tas pats N55 dzinējs, kas nāca daudzos auto (1er, 2er, 3er, 4er, 5er un citos) ar citu regulējumu un vēl pāris izmaiņām un tie dzinēji parasti nejūk ārā ne pie 90k km, ne pie 150k km. Turklāt, tie ir samērā iztūrīgi arī pret dzinēja vadības programmas pārprogrammēšanu, un spējīgi ilgi nodzīvot arī pēc ražīgāka degvielas ūkņa, sprauslu un turbīnas uzlikšanas, kur tas bloks var izturēt lielāku jaudu. Ar M3/M4 S55 esot vēl labāk (tam gan ir viens cits "vājais porms" pie jaudas celšanas, kuru atrisinot, ar OEM bloku un komponentēm tas spējīgs relatīvi pietiekošu laiku izturēt arī tuvu dubultai jaudai (protams, veicot citas izmaiņas, kas to jaudu palīdz sasniegt). Savukārt, E92 M3 bieži tiek likti aftermarket kompresori un nav tā, ka tie dzinēji uzreiz izbeidzas. Vairāk izskatās pēc nobraukuma, ko BMW inžrenieriem palūdza uzprojektēt kā minimālo nepieciešamo, lai izvilktu pagarināto garantijas laiku, kas praksē tiek pārsniegts ar uzviju.
Offline
sys9291
20. Apr 2020, 18:27 #2946

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


20 Apr 2020, 18:07:40 @smudo rakstīja:

20 Apr 2020, 16:52:23 @sys9291 rakstīja:

20 Apr 2020, 15:55:29 @JDS rakstīja:

20 Apr 2020, 15:47:29 @sys9291 rakstīja:

Piemērs F sērijas M2 dzinēja resurss pēc rūpnicas parstāvja (ne tirgotāja) vārdiem 90K kopēja plūsmā!!! par ko stāsts? A dīleris NEKAD kaut ko tadu NESTĀSTĪS - kur nu vē šrots...

Pag, jau 90k km ? Bij tak 60k


17 Apr 2020, 16:11:40 @sys9291 rakstīja:
Pāris gadu atpalkaļ Inchape organizēja M2 testa braucienus, mums par pavadoni iedeva rūpnīcas parstāvi. Kad pēc vizinašanās uzdevu jautājumu par dzinēja resursu - tad atbilde bija lakoniska 60K - izdariet secinājumus...


maģiskie vārdini " kopējā plūsmā"


Interesanti, ka tāds neliels resurss tiek prognozēts M2, ja tajā pašā Mobile.de ir pilns M3 E92 ar 160-250k km nobraukumu (pieņemu, ka daļa no tiem vēl ir attīti ) un tas M2 dzinējs faktiski tas pats N55 dzinējs, kas nāca daudzos auto (1er, 2er, 3er, 4er, 5er un citos) ar citu regulējumu un vēl pāris izmaiņām un tie dzinēji parasti nejūk ārā ne pie 90k km, ne pie 150k km. Turklāt, tie ir samērā iztūrīgi arī pret dzinēja vadības programmas pārprogrammēšanu, un spējīgi ilgi nodzīvot arī pēc ražīgāka degvielas ūkņa, sprauslu un turbīnas uzlikšanas, kur tas bloks var izturēt lielāku jaudu. Ar M3/M4 S55 esot vēl labāk (tam gan ir viens cits "vājais porms" pie jaudas celšanas, kuru atrisinot, ar OEM bloku un komponentēm tas spējīgs relatīvi pietiekošu laiku izturēt arī tuvu dubultai jaudai (protams, veicot citas izmaiņas, kas to jaudu palīdz sasniegt). Savukārt, E92 M3 bieži tiek likti aftermarket kompresori un nav tā, ka tie dzinēji uzreiz izbeidzas. Vairāk izskatās pēc nobraukuma, ko BMW inžrenieriem palūdza uzprojektēt kā minimālo nepieciešamo, lai izvilktu pagarināto garantijas laiku, kas praksē tiek pārsniegts ar uzviju.

gan jau ka tā arī ir - es tikai citātu ierakstīju...
Offline
uldens1
20. Apr 2020, 18:35 #2947

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16205

Braucu ar:


20 Apr 2020, 16:52:19 @JDS rakstīja:

20 Apr 2020, 16:29:24 @DM-101 rakstīja:

20 Apr 2020, 16:26:44 @JDS rakstīja:

20 Apr 2020, 16:11:13 @DM-101 rakstīja:
Skaidrs, ka paardeveejs ir meteejs, bet pirceejs arii ir iists atradums!


Nedaudz ne taa, paardveejs teica, ka var uzstaadiit, uz ko pirceejs piekrita, tik paluudza lai arii shaales nomaina. kad pateica, ka to nedariis jo nav jeegas, viss labi, tad savacaa tik motoru. Taalaak jau bis staasts, ka ja atvers valja svesha serviss tad viss.

Un tas ko nociteeju, arii ir pareizaakais shai situaacija, paardeveejs appiseejs un melis, pirceejs riikojaas ljoti stulbi un izdariija maksimaali daudz lai pats sev atrastu kaudzi probleemu.

Nevis kaa citi, pirceejs lohs, a paardeveejs, nu paardeveejs neko jo pirceejs lohs Tas automaatiski dzeesh paardeveja vainu




nu, pag...

1. paardeveejs gatavs uzlikt, dot garantiju, tik shales nemainiis.
par papildus naudu nemainiis? Negrib nopelniit? Nevar nomainiit?
2. peec briizha paardeveejs saka, ka mainiijis shaales.

Shis ir tik nelogjiski, ka.. Nu, te IQ virs 100 nevajag, lai saprastu, ka vnk pa gabalu!
Jeb, ja peerc [pa leeto], RAUJ VALJAA, visu skati, remontee ko vajag!

p.s. un pirceejs - ja jau izleema nemainiit shaales, kaapeec neuzstaadiija tur, kur pirka? Nu, kaut vai lai atkristu teema - kaut kas ne taa uzstaadiits... KUR LOGJIKA? vieniigaa - atkal iepista kapeika.

Ok veelreiz
Nebij nosaciijuma, ka jaauzstaada pie paardeveeja lai buutu kaut kaada garantija. Tik pateikts, ka viss ir skaisti un neko veert valjaa nevajag.
Peectam kad motoru savaaca servisa darbonji un veelreiz runaaja par shaaleem, tik pateikts, ka veert valjaa nedriikst jo tad zuud garantija.
Tas, ka bij jaamuuk pa gabalu tas jau sen ir noskaidrots.

Par kapeikpishanu, nu tur es nestrideeshos, tur tev vienmer ir viedoklis
varbūt servisa vispar aizmirsa ieliet eļļu,izdarbināja kādu brīdi tad attapās un ielēja,mēs tak neko nezinam kas tur noticis,varbūt tas motors tiešām bij labs
Offline
uldens1
20. Apr 2020, 19:04 #2948

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16205

Braucu ar:

ja nevarēja uzraut spiedienu,tur tak skaidrs ka ir jābūt problēmai,nekāda braukšana ar tādu dzinēju nedrīkst būt
Offline
JDS
20. Apr 2020, 19:27 #2949

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


20 Apr 2020, 19:07:37 @DM-101 rakstīja:

20 Apr 2020, 19:04:07 @uldens1 rakstīja:
ja nevarēja uzraut spiedienu,tur tak skaidrs ka ir jābūt problēmai,nekāda braukšana ar tādu dzinēju nedrīkst būt



tu neko nesaproti no mAtoriem! (C) JDS



Tu esi vienkaarshi nepaarspeejams Kaspich Veelreiz saku, atslaabsti klaun.

[ Šo ziņu laboja JDS, 20 Apr 2020, 19:27:28 ]

Offline
maasters
20. Apr 2020, 23:32 #2950

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

kloķenes pamatgultni aprāva vai klaņu šāli?
ja kloķenes tad es drīzāk liktu uz nobrauktu motoru un vai eļļas spiediena problēmām, nez Kaspar maybe tā ir maybe nē, bet nu vai tiešām nevienmērīgs degvielas dauduzms kāda stobrā vai cita mehāniska/elektriska laža nobeigtu kloķenei gultņus?
ok tur sapist zondi vai pazvanīt virzulī plaisu vēl jā bet kloķenei gultni pie nosacījuma ja tam ir pietiekošs eļļas spiediens es nez kā nobeigt tā uz fikso.

reāli gan jau tas dzinējs bij raznosēts gadiem pirmstam,

[ Šo ziņu laboja maasters, 20 Apr 2020, 23:34:09 ]

Offline
sys9291
21. Apr 2020, 00:15 #2951

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

Te nu gribētos zināt, kas lācītim vēderā - bet es neloloju ilūzijas - gan jau motors bija preagonāls...
Kapēc viņš nonāca šrotā? Nu kādas versijas?
Nu man nāk prātā:
1. noškilts auto
2. slīkonis
3. auto defekts ko neatmaksājas labot
4. krimināls

[ Šo ziņu laboja sys9291, 21 Apr 2020, 00:16:00 ]

Offline
Montana
21. Apr 2020, 00:27 #2952

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

Kuram vispār interesē tas dzinējs. tie, kas šrotos pērk emkām dzinējus, arī pērk viņus 3-4 gabalus. skaidrs ir arī tas, ka tas viss tikai taisīts "na pradažu" nevis sev. Jebkurš kurš var atļauties emku, uztaisīs kapitalku tam dvižokam pirms stums viņu kuzavā un darbinās. "na pradažu" protams to nedarīs.

te arī rezultāts. rezumē - LLP

pajebaķ,
1)tas dzinējs bija sapists pērkot
2)to dzinēju sapisa līkroči meistari
3)ļoti neveiksmīga likumsakarība (korelē ar gadījumu nr2 protams)

Tās ir un paliek lohu problēmas.
Offline
Montana
21. Apr 2020, 00:36 #2953

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

pietam, tādam sūda s54 dzinējam kapitalka maksā tik pat cik m52. un M52 dzinējiem cilvēki var atļauties kapitalku(nespēšu pateikt kādēļ to dara, bet dara ), bet s54 acīmredzot nevar, nu stulbums no abiem galiem.

Labāk gribās dzirdēt, kā RSA iet, lai iemet kādu komentiņu.
Offline
cmax
21. Apr 2020, 10:02 #2954

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1072

Braucu ar:

Kaspich, varbūt jāmetas uz vienu roku ar Aleksandru?
Atskaitot ka slāvs un līdz šim tekstos bieži pavīd "kupi dizeļ", visā citā Jums varētu saiet, samācītu ka benzīnā ir spēks un pie viena pieķertu brālīgās republikas kā Noxem tirgus.
Offline
kkas
21. Apr 2020, 13:47 #2955

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9322

Braucu ar: Alfu


21 Apr 2020, 12:26:41 @DM-101 rakstīja:

21 Apr 2020, 10:02:41 @cmax rakstīja:
Kaspich, varbūt jāmetas uz vienu roku ar Aleksandru?
Atskaitot ka slāvs un līdz šim tekstos bieži pavīd "kupi dizeļ", visā citā Jums varētu saiet, samācītu ka benzīnā ir spēks un pie viena pieķertu brālīgās republikas kā Noxem tirgus.


Sasha izskataas ljoti kaartiigs un godpraatiigs mehs. Bet, ir viena fundamentaala lieta - vinjsh [taapat kaa nospiedosh vairaakums cilveeku] sarezgjitas lietas uztver nevis kaa izaicinaajumus, bet no tiem izvairaas.
Vinjsh ir bezceriigi iespruudis 25 gadus senaa pagaatnee, dara vienkaarshas lietas. Vinjsh ir tipisks ''benzin gavno'' piekriteejs.

Vinjsh mainiis kjeedes, bet nekad nebus tehnologjijas/teemas avangardaa.

Taadas fundamentaalas lietas [lietu uztveri] ir mega gruuti izdariit. Un, es toch to i nemeegjinaashu dariit..


Loģiski, viņš tak ir mehs.
Online
cmax
21. Apr 2020, 14:24 #2956

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1072

Braucu ar:


21 Apr 2020, 12:26:41 @DM-101 rakstīja:

21 Apr 2020, 10:02:41 @cmax rakstīja:
Kaspich, varbūt jāmetas uz vienu roku ar Aleksandru?
Atskaitot ka slāvs un līdz šim tekstos bieži pavīd "kupi dizeļ", visā citā Jums varētu saiet, samācītu ka benzīnā ir spēks un pie viena pieķertu brālīgās republikas kā Noxem tirgus.


Sasha izskataas ljoti kaartiigs un godpraatiigs mehs. Bet, ir viena fundamentaala lieta - vinjsh [taapat kaa nospiedosh vairaakums cilveeku] sarezgjitas lietas uztver nevis kaa izaicinaajumus, bet no tiem izvairaas.
Vinjsh ir bezceriigi iespruudis 25 gadus senaa pagaatnee, dara vienkaarshas lietas. Vinjsh ir tipisks ''benzin gavno'' piekriteejs.

Vinjsh mainiis kjeedes, bet nekad nebus tehnologjijas/teemas avangardaa.

Taadas fundamentaalas lietas [lietu uztveri] ir mega gruuti izdariit. Un, es toch to i nemeegjinaashu dariit..

Es vairāk par neveiksmīgo sadarbību ar RSA-reku ir mehs, kurš saprot ko dara, kurš nevārtās dubļos un uzņemas atbildību(?) par paveikto.
Vai pēc diviem gadiem pie RSA viņš ir kautko no šajā laikā redzētā apguvis un spēj patstāvīgi veikt kvalitatīvu diagnostiku?
Offline
alxz
21. Apr 2020, 15:51 #2957

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: riteni


21 Apr 2020, 00:36:11 @Montana rakstīja:
pietam, tādam sūda s54 dzinējam kapitalka maksā tik pat cik m52. un M52 dzinējiem cilvēki var atļauties kapitalku(nespēšu pateikt kādēļ to dara, bet dara ), bet s54 acīmredzot nevar, nu stulbums no abiem galiem.

Labāk gribās dzirdēt, kā RSA iet, lai iemet kādu komentiņu.


tur sajāja S65, nevis S54. E92.

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
Montana
21. Apr 2020, 16:05 #2958

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

Vēl labāk. nopērkot lietotu e92 M3, šāles ir jāmaina obligāti, ja pats plāno braukt ar viņu. Tā pat kā vecam autiņa ar zobsiksnu. pohuj ko saka vecais īpašnieks, ka pirms 1000km mainījis jau.

Ja neatvēra to motoru un nenomainīja viņas pirms lika iekšā. Pats vainīgs. Lai arī kāds metējs būtu pārdevējs, pircējs šoreiz ir 100% lohs.
Offline
Kaross
21. Apr 2020, 22:17 #2959

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4362

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2




Spied "Play", lai skatītos video!


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Jurchixx
21. Apr 2020, 22:21 #2960

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8261

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

Ja kas, tad Saša arī savam e92 ir likvidējis visu ekoloģiju un nočipojis
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4